[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 186 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.145 views

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Beaulion schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:52:
Ik heb al een tijdje niet meer gehoord hoe het met VEN gaat. Kan iemand even een update geven?
Z'n gangetje omhoog en weer omlaag, om daarna weer omhoog te gaan. Perfect om wat te verdienen dus.

Verwijderd

Greymore1 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 14:03:
[...]

Z'n gangetje omhoog en weer omlaag, om daarna weer omhoog te gaan. Perfect om wat te verdienen dus.
Nu net verkocht en in NEO gedoken
Klaar met dan VEN gezever

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Waarom is VEN opeens zo hot, net als bij forum fok... Dat zijn vast niet de mensen die over een paar jaar 5miljoen maken. Of lambos rijden etc etc.. 8)7

[ Voor 70% gewijzigd door A87 op 21-07-2018 14:15 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:31:
Er vallen weer rake klappen
En het is weer stil als er tikken worden uitgedeeld
Ik zit op de camping met een biertje in de hand de F1 thread bij te lezen en zo Qualificatie :)F

Mijn investering in XRP staat ‘onder water’ maar tja.. Eigenlijk nog gratis geld waarmee ik speel ivm de winst uit januari :P Verder weinig te vertellen aan

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
D-Ed schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 14:20:
[...]

Ik zit op de camping met een biertje in de hand de F1 thread bij te lezen en zo Qualificatie :)F

Mijn investering in XRP staat ‘onder water’ maar tja.. Eigenlijk nog gratis geld waarmee ik speel ivm de winst uit januari :P Verder weinig te vertellen aan
MST? Oh laat maar, ik heb het blijbaar verkeerd gelezen. :X

[ Voor 6% gewijzigd door Beaulion op 21-07-2018 14:22 ]

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://fhm.nl/wp-content/uploads/2018/04/ada678a2059026bc9e04dc17c1ab56e3a851d4e5-320x290.jpg

Foto is trouwens echt! Zelfs de paus kreeg een lambo!! Kommop! Als de paus er zelfs een heeft MOET ik ook!
Ik ben zo heilig als wat! Ik ondersteun zelfs NOAH's ark.

[ Voor 44% gewijzigd door A87 op 21-07-2018 14:23 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Beaulion schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 14:21:
[...]

MST? Oh laat maar, ik heb het blijbaar verkeerd gelezen. :X
Ninja edit ivm #Damnautocorrect :*)

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik heb het meeste vertrouwen in projecten, waar zonder veel geroeptoeter lekker gebouwd wordt. O.a. Ark is naar mijn mening zo’n project. Dat er verschillende platformen naast elkaar gaan bestaan zie ik wel gebeuren. Het is immers een groeimarkt, sterker nog, het staat in de kinderschoenen en het volledige potentieel is nog lang niet bekend. De succesvolle platformen zullen hoe dan ook aan elkaar geknoopt moeten worden. En dat doet Ark.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

Ark is een oplossing voor een niet bestaand probleem

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bever! schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 15:05:
Zoals 99% van alle crypto's is

• Bastrianos
Wel degelijk een oplossing voor een probleem. Van Bitcoin naar Ether zonder gedoe. Zelfs programmeerbaar zodat er een aktie volgt na een bepaalde gebeurtenis. Denk aan eenderde betalen nadat de afstand eenderde is overbrugt bij transport van goederen. Meerdere blockchainprojecten zijn hier mee bezig. Cardano volgens mij ook.

• Bastrianos
Slux schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 15:17:
[...]

Zoals 99% van alle crypto's is
True. Je hebt niet voor elke specifieke sector een speciaal muntje of token nodig.

• A87
  • Niet online

A87

Mensen zonder fantasie....... :9 . Kerel hoe wil jij rijk worden als je fantasie niet rijk genoeg is om in de toekomst te kunnen kijken.
Ik weet dat je niet rijk wordt van barcodes scannen van VeChain en dan per product 0,0000000001 dollarcent.
kan je net zo goed stuivers zoeken op het strand.

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 21-07-2018 15:47 ]

Verwijderd

Bastrianos schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 15:27:
[...]

True. Je hebt niet voor elke specifieke sector een speciaal muntje of token nodig.
Dit ben ik niet met je eens. Zo weet ik uit betrouwbare bronnen dat het in Mexico zeer slecht gaat met de avocado industrie. De avocado's raken kwijt op transport en ook zijn er veel nep avocado's in omloop van karton of slachtafval.

Het is dan ook wachten op GuacamoleChain. Het blockchain project die de versheid en origine van avocado's garandeert. Geen neppers, geen logistieke wanhoop. Gewoon pure eerlijke avocado's voor Henk en Ingrid op de hoek.

Waar dient de GuacamoleCoin token dan voor zul je denken? Nou die ga je echt wel nodig hebben op 1 of andere manier. Zeker weten. Iets met gas enzo. Want zo'n groot en duur blockchain project loopt niet op wind natuurlijk. Tokens tokens tokens.

Dus het is ff afwachten maar reken maar dat ik all in ga zodra een gelijkmatig project op toneel verschijnt, deze sector smeekt erom.

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 15:51:
[...]

Dit ben ik niet met je eens. Zo weet ik uit betrouwbare bronnen dat het in Mexico zeer slecht gaat met de avocado industrie. De avacado's raken kwijt op transport en ook zijn er veel nep avacado's in omloop van karton of slachtafval.

Het is dan ook wachten op GuacamoleChain. Het blockchain project die de versheid en origine van avocado's garandeert. Geen neppers, geen logistieke wanhoop. Gewoon pure eerlijke avocado's voor Henk en Ingrid op de hoek.

Waar dient de GuacamoleCoin token dan voor zul je denken? Nou die ga je echt wel nodig hebben op 1 of andere manier. Zeker weten. Iets met gas enzo. Want zo'n groot en duur blockchain project loopt niet op wind natuurlijk. Tokens tokens tokens.

Dus het is ff afwachten maar reken maar dat ik all in ga zodra een gelijkmatig project op toneel verschijnt, deze sector smeekt erom.
Dat is wel heel toevallig... gister exact dit idee op een bierviltje geschreven. DIBS!

@Verwijderd Wat dacht je trouwens van DNA swaps, dan kan je dus wisselen van GuacamoleCoin naar PorkCoin, zonder Hassle. Via een zogenaamde sidebranch, dus echt gruwelijk snel, eigenlijk instant. Fucking advanced tech, ik snap het zelf ook totaal niet maar dat boeit niet, als het maar werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Beaulion op 21-07-2018 16:07 ]

Verwijderd

NEO met winst er uit en weer terug in VEN
Toch weer 7 VEN meer :P :P

• A87
  • Niet online

A87

Guantanamo VeChain lock up. Stelen het idee van Guacamole Chain.

[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 21-07-2018 16:26 ]

Verwijderd

Beaulion schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 15:57:
[...]

Dat is wel heel toevallig... gister exact dit idee op een bierviltje geschreven. DIBS!

@Verwijderd Wat dacht je trouwens van DNA swaps, dan kan je dus wisselen van GuacamoleCoin naar PorkCoin, zonder Hassle. Via een zogenaamde sidebranch, dus echt gruwelijk snel, eigenlijk instant. Fucking advanced tech, ik snap het zelf ook totaal niet maar dat boeit niet, als het maar werkt.
Klinkt zeker goed! Waar kan ik mijn zakken fiat heensturen??!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Worstkaas schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:04:
[...]

Ik ben een long time hodler :)
Ik ook nog steeds *O*

En aan het bijkopen _/-\o_

GET binnenkort op Mainnet

Verwijderd

Net een entry long BNB gemaakt. 4u chart ziet er goed uit (bnb/usdt).
Let the gamble forces be with me this time

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Eind van het jaar zien we het wel weer jongens. Zit nu lekker met mijn harses in de brandende Zon

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• A87
  • Niet online

A87

DAMAGE schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 17:03:
Eind van het jaar zien we het wel weer jongens. Zit nu lekker met mijn harses in de brandende Zon
Ik ben allergisch voor te veel zon :*)

• Greymore1
Oh oh heerlijk: https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1020681835267977217

Dan een reply van een "volger" https://twitter.com/TheWhoNL/status/1020682606021627904 Om er toch zeker van te zijn dat ie met zn dikke bags met VEN goed zit, hahaha.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:48
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 16:25:
[...]

ik heb zoiets ook een gedaan met metamorph, ging razendsnel van de ene naar de andere omgezet.

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 16:25:
[...]

Top! Doe maar face to face op de hoek van de zakkendragerssteeg in Utrecht, bij de eerst volgende volle maan om 00.00. Graag het geld in bijelkaar gebundelde briefjes van 50, 100 mag ook. Liefst verdeeld over ondoorzichtige zwarte vuilniszakken. Ik ben herkenbaar aan mijn louche uiterlijk,shabby stoppelbaardje en lange leren jas. Het code woord is: banaan.

• A87
  • Niet online

A87

Zo te zien weer een lutele poging naar 7500

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:13
Wanneer komt die terugval nou? Of is 7300 toch echt het laagste wat we gaan zien dit jaar... opzich kan ik het goed voorspellen, als ik nu instap zakt hij sowieso

• A87
  • Niet online

A87

drusloos schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 19:24:
Wanneer komt die terugval nou? Of is 7300 toch echt het laagste wat we gaan zien dit jaar... opzich kan ik het goed voorspellen, als ik nu instap zakt hij sowieso
Komt geen terugval, is een correctie op het groen.

• Greymore1
drusloos schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 19:24:
Met een hack, FUD of een sterke zonnevlam dalen we wel weer, joh.

• A87
  • Niet online

A87

Greymore1 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 19:30:
[...]

Met een hack, FUD of een sterke zonnevlam dalen we wel weer, joh.
Door de bears maar de vraag is of dat geen bulls worden.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Toch de afgelopen paar dagen een paar keer het gevoel gehad dat we definitief omlaag gingen en verkocht, om het de dag daarna weer te zien stijgen. Nu wil ik wel weer instappen, maar, ik wil voorkomen dat het patroon zich herhaalt en ik dus buy high, sell low toepas.

Zitten jullie ook nog in USDT en kijken jullie het aan?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Bever!

Bever!

3

Taro schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:08:
Toch de afgelopen paar dagen een paar keer het gevoel gehad dat we definitief omlaag gingen en verkocht, om het de dag daarna weer te zien stijgen. Nu wil ik wel weer instappen, maar, ik wil voorkomen dat het patroon zich herhaalt en ik dus buy high, sell low toepas.

Grafiek voor vandaag ziet er heel mooi uit

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedenavond en voorzichtig wordt het weer iets groen door King Bitcoin.
BTC Dominance: 45.0%
:)

Verwijderd

Nee natuurlijk niet...MOONNNNNNNNNNNNNNN

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Goedenavond! Wat een tropische dagen hebben we hier in Nederland. When rain?! Ik zou het echt toejuichen, even een lekkere frisse hoosbui.

Goed om te zien dat al m'n alts weer naar de maan zijn gegaan vandaag. Geeft me een goed gevoel over de komende tijd: bullish as fuck dus. Het zou me niet verbazen als we morgen vol door de 7.8k gaan waardoor jachtseizoen op de beren officieel is geopend. De ene short naar de andere rekt. <3

Mooie tijden gaan er komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Tominatie op 22-07-2018 12:44 ]

• A87
  • Niet online

A87

Holy shit bitcoin gaat opeens omhoog! Short squeeze?

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 21-07-2018 20:30 ]

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
A87 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:30:
Over de 20k?

• A87
  • Niet online

A87

Nee 7600 hopelik

• Bastrianos

Nog steeds vol in de alts. Alles is grotendeels groen incl btc. De kerosine wordt bijgetankt. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Bastrianos op 21-07-2018 20:46 ]

• Beaulion
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:22:
Goedenavond! Wat een tropische dagen hebben we hier in Nederland. When rain?! Ik zou het echt toejuichen, even een lekkere frisse hoosbui.

Goed om te zien dat al m'n alts weer naar de maan zijn gegaan vandaag. Geeft me een goed gevoel over de komende tijd: bullish as fuck dus. Het zou me niet verbazen als we morgen vol door de 7.8k gaan waardoor jachtseizoen op de beren officieel is geopend. De ene short naar de andere rekt. <3

Mooie tijden gaan er komen.
Jij gaat toch binnenkort naar cherso? Daar is genoeg nattigheid ;)
Ik ben ook best positief gestemd, met traden weet ik alleen nog niet waarop ik ga inzetten. Ik denk inelkgeval op bnb op het moment dat de deadline voor inschrijving van community coin of the month is geweest.

• Bever!

Bever!

3

A87 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:30:
??

• A87
  • Niet online

A87

Mensen die short gingen die weer terug moeten kopen +verlies gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 21-07-2018 21:01 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Travala (AVA) heeft een update van hun platform gelanceerd en is vandaag 41% gestegen, je kunt nu hotels boeken van o.a. Hilton, Marriott, Mercure en Accor via https://book.travala.com/...20-404c-804c-12957f7858a6.

Destijds 2 NEO geïnvesteerd in de ICO, mooie prijsstijging vandaag, zie ook https://coinmarketcap.com/currencies/travala/.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Geweldig he?

Thailand soon 😎

[ Voor 5% gewijzigd door Midacmm op 21-07-2018 22:21 ]

• A87
  • Niet online

A87

Gaan we nou KabouterM00neren?

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-01 14:14
Zou mooi zijn als XLM en XRP weer eens een sprong boven de euro kunnen maken en vasthouden.

• A87
  • Niet online

A87

Zou mooi zijn als dat gekloot met rood eens stopt dit jaar

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Thaam schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:46:
Zou mooi zijn als XLM en XRP weer eens een sprong boven de euro kunnen maken en vasthouden.
Ik vind die 2 munten nou eigenlijk juist voorbeelden die geen hoge prijs verdienen op dit moment. Als ze ergens een keer nut gaan hebben en gebruikt kunnen worden is het anders. Nu worden ze alleen gekocht door mensen die er geld mee willen verdienen en niet omdat het nou echt iets is. Ik ga het geen shitmunten noemen, maar die munten bij elkaar zijn nu al belachelijk veel geld waard en waarom eigenlijk ?

Verwijderd

Pump en dump groepjes zijn niet toegestaan hier.

Ok ff serieus weer..
Fijne handel medetweakers. Ik hoop dit weekend ruim door de 7600 te gaan anders zie ik het zondagnacht somber in voor BTC

[ Voor 40% gewijzigd door janvanduschoten op 22-07-2018 09:05 ]

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:17
Taro schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:07:
Travala (AVA) heeft een update van hun platform gelanceerd en is vandaag 41% gestegen, je kunt nu hotels boeken van o.a. Hilton, Marriott, Mercure en Accor via https://book.travala.com/...20-404c-804c-12957f7858a6.

Destijds 2 NEO geïnvesteerd in de ICO, mooie prijsstijging vandaag, zie ook https://coinmarketcap.com/currencies/travala/.
Heb ook wat AVA, alleen had eigenlijk helemaal niet meegekregen dat die al verhandelbaar was. Wel leuk om te zien dat ik daarmee in ieder geval op winst sta, was de investering dus waard.

Verwijderd

Doe eens even niet. Maak de volgende keer een topic report aan in plaats van het bericht te quoten

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 22-07-2018 09:09 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 23:47:
[...]

Ben jij wel helemaal lekker?
Of loop je geld te zoeken met je lenen?
Postgeschiedenis check. Hij zit al 7 jaar in crypto, heeft er 93000 en wil een P&D initiëren via Telegram.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Beaulion schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 20:45:
[...]

Jij gaat toch binnenkort naar cherso? Daar is genoeg nattigheid ;)
Ik ben ook best positief gestemd, met traden weet ik alleen nog niet waarop ik ga inzetten. Ik denk inelkgeval op bnb op het moment dat de deadline voor inschrijving van community coin of the month is geweest.
Yep! Volgende week woensdag heerlijk 3 weken weg. Dat betekent 3 weken geen tweakers en crypto voor mij. Ik denk stiekem dat jullie me wel gaan missen, beetje positiviteit is hier soms wel nodig :)F #bull

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
OMFG die grafiek van Coinbase Pro is nu helemaal niets meer waard. De grafiek is nu zo klein en het bereik zo groot ingesteld dat alles (1 min t/m 1d) vrijwel een vlakke lijn is. Ik wil GDAX terug!!! :(

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:48
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 23:14:
*knip *

Ok ff serieus weer..
Fijne handel medetweakers. Ik hoop dit weekend ruim door de 7600 te gaan anders zie ik het zondagnacht somber in voor BTC
Let op:
Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen

[ Voor 26% gewijzigd door janvanduschoten op 22-07-2018 11:34 ]

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
:? :?

[ Voor 53% gewijzigd door janvanduschoten op 22-07-2018 11:35 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05-2025
ggj87 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 01:00:
OMFG die grafiek van Coinbase Pro is nu helemaal niets meer waard. De grafiek is nu zo klein en het bereik zo groot ingesteld dat alles (1 min t/m 1d) vrijwel een vlakke lijn is. Ik wil GDAX terug!!! :(
https://bitcoinwisdom.io/markets/gdax/btceur

(niet .com maar .io)

• A87
  • Niet online

A87

wow 3 mensen die niet snappen wat een grap is? Moet een grap zijn toch.....

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 22-07-2018 03:49 ]

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
A87 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 03:48:
Een nogal bizarre grap weliswaar ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 23:07:
[...]

Ik vind die 2 munten nou eigenlijk juist voorbeelden die geen hoge prijs verdienen op dit moment. Als ze ergens een keer nut gaan hebben en gebruikt kunnen worden is het anders. Nu worden ze alleen gekocht door mensen die er geld mee willen verdienen en niet omdat het nou echt iets is. Ik ga het geen shitmunten noemen, maar die munten bij elkaar zijn nu al belachelijk veel geld waard en waarom eigenlijk ?
XLM wordt o.a. door IBM gebruikt.
IBM is 1 van de weinige die ook al echt werkende producten in de markt heeft gezet plus het is een echt tastbaar beursgenoteerd bedrijf, zie er zelf wel toekomst in.

XRP is niks zie je ook aan de marketcap, die zakt steeds verder weg, zo meteen wordt ie nog ingehaald door de uber shitcoin Bcash

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
A87 schreef op zondag 22 juli 2018 @ 03:48:
Humor ( ook al matig;) ) lijkt in dit topic niet altijd goed binnen te komen, jammer genoeg.

Verwijderd

drijfhout schreef op zondag 22 juli 2018 @ 08:51:
[...]

Humor ( ook al matig;) ) lijkt in dit topic niet altijd goed binnen te komen, jammer genoeg.
omdat het ook geen humor was maar een poging om je zuur verdiende centen af te pakken :r

Overigens is dit de laatste dag handel in VEN
zal mij benieuwen of het nog wat doet.
En ook hoe VET het gaat doen.
Krijg je ook THOR als je VET gewoon op binance staat?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2018 08:59 ]

• Slux
  • Niet online
drijfhout schreef op zondag 22 juli 2018 @ 08:51:
[...]

Het ergste is dat er gewoon nog mensen hier zijn die denken dat het waar is 8)7

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 08:54:
[...]

omdat het ook geen humor was maar een poging om je zuur verdiende centen af te pakken :r

Overigens is dit de laatste dag handel in VEN
zal mij benieuwen of het nog wat doet.
En ook hoe VET het gaat doen.
Krijg je ook THOR als je VET gewoon op binance staat?
Ik denk dat de punch line ver over je hoofd heen schoot. ;)

VEN zou ik ver weg bij blijven. Aan het begin hadden ze leuke ideeën maar de laatste tijd begint het er sterk op te lijken dat ze een ingewikkelde exit scam aan het voorbereiden zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Slux schreef op zondag 22 juli 2018 @ 06:56:
[...]

XLM wordt o.a. door IBM gebruikt.
IBM is 1 van de weinige die ook al echt werkende producten in de markt heeft gezet plus het is een echt tastbaar beursgenoteerd bedrijf, zie er zelf wel toekomst in.

XRP is niks zie je ook aan de marketcap, die zakt steeds verder weg, zo meteen wordt ie nog ingehaald door de uber shitcoin Bcash
Stronghold USD werkt nu samen met Prime trust en die staan bekent om het verdwijnen van geld
Dus dat hele IBM verhaal zou ik ver van weg blijven

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09-2025
Nog meer mensen hier geïnvesteerd in www.covesting.io ?

Als je veel doet traden (en je kan het ook een beetje) is dit namelijk wel interessant om wat extra's te verdienen d.m.v copy trading.

[ Voor 55% gewijzigd door GibMaster op 22-07-2018 09:27 ]

www.covesting.io/?ref=12955

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Vanavond gaan we weer een runnetje maken, ik voel t!

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

power_user schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:30:
Vanavond gaan we weer een runnetje maken, ik voel t!
Jou gevoel heeft al een paar keer geld gekost :Y ...IK PAS ;)

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:32:
[...]

Mijn gevoel zei op $6100 btc kopen. Knap als dat je geld heeft gekost. :?

PSN: Oldzkoel

• Slux
  • Niet online
power_user schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:34:
[...]

Mijn gevoel zei op $6100 btc kopen. Knap als dat je geld heeft gekost.
Hij lult maar wat zoals altijd, heeft werkelijk geen idee waar die het over heeft.

• SmileAlot
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-12-2024
Verklaar u nader...
AtlAntA schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:11:
[...]

Ik denk dat de punch line ver over je hoofd heen schoot. ;)

VEN zou ik ver weg bij blijven. Aan het begin hadden ze leuke ideeën maar de laatste tijd begint het er sterk op te lijken dat ze een ingewikkelde exit scam aan het voorbereiden zijn.

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:32:
[...]

En CSC, jouw eigen keuze, heeft jou tot nu toe geen geld gekost?

Verwijderd

Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:37:
[...]

En CSC, jouw eigen keuze, heeft jou tot nu toe geen geld gekost?
Mij ja..niet een ander,wel wakker blijven he ook al is het nog vroeg
Plus het moet eerst kosten voor het gaat opleveren
En ja, dat gaat het doen :Y

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2018 09:43 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:39:
[...]

Mij ja..niet een ander,wel wakker blijven heook al is het nog vroeg
Plus het moet eerst kosten voor het gaat opleveren
En ja, dat gaat het doen
Ik ben erg wakker en al enorm scherp voor de zondagochtend. De enige reden dat het tot nu toe niemand anders geld heeft gekost is dat je niet zo goed bent in shillen... Maar je doet exact hetzelfde als hij. Ik confronteer je alleen met je eigen uitspraken, ik heb er verder geen mening over.

Verwijderd

Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:45:
[...]

Ik ben erg wakker en al enorm scherp voor de zondagochtend. De enige reden dat het tot nu toe niemand anders geld heeft gekost is dat je niet zo goed bent in shillen... Maar je doet exact hetzelfde als hij. Ik confronteer je alleen met je eigen uitspraken, ik heb er verder geen mening over.
welke uitspraken over csc?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:45:
[...]

welke uitspraken over csc?
Volledig uit de nek getrokken onzin
ik chil nooit en de reden is dat ik de poen voor me zelf wil

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:46:
[...]

Volledig uit de nek getrokken onzin
ik chil nooit en de reden is dat ik de poen voor me zelf wil
<knip> Niet doen

[ Voor 8% gewijzigd door Grotman op 22-07-2018 13:49 ]

Verwijderd

Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:48:
[...]

Persoonlijkheidsstoornis?
Indd dat zou het kunnen zijn wat je heb
Als je met csc aankomt na een reactie op een zogenaamt runnetje

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:49:
[...]

Indd dat zou het kunnen zijn wat je heb
Als je met csc aankomt na een reactie op een zogenaamt runnetje
Ik quote tenminste mijzelf niet :)

En weer ontopic...

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:34
De bulls zijn weer uitgeput, komende paar maandjes zijn de bears weer aan de beurt.

• Slux
  • Niet online
<knip> Niet doen

[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 22-07-2018 13:49 ]

Verwijderd

Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:51:
[...]

Ik quote tenminste mijzelf niet :)

En weer ontopic...
Foutje in de haast, overkomt de beste..zelfs mij ;)

Verwijderd

Ga overigens binnenkort naar Marbella kijken voor een huis
Als straks CSC op een half centje staat kan dat prima

Verwijderd

Slux schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:51:
[...]

Dat is maar 1 van zijn vele stoornissen :X
Sorry meis, maar ben kern gezond d:)b

• Slux
  • Niet online
Je bedoeld zeker een nieuw huis in het sprookjesbos van de Efteling ?

Verwijderd

Slux schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:59:
Je bedoeld zeker een nieuw huis in het sprookjesbos van de Efteling ?
Ik investeer vrij goed en dat gaat opleveren
Geen scams als IBM die met een geld verduister club als prime trust in zee gaan..palm invest?

Voorlopig ga ik x10 en nog 2x die lijn en ik verhuis naar de zon :w

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2018 10:02 ]

Verwijderd

Niet naar marbella gaan joh, lekker daar de bergen in. CSC heeft mij overigens tot nu toe alleen nog winst gebracht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:07:
Niet naar marbella gaan joh, lekker daar de bergen in. CSC heeft mij overigens tot nu toe alleen nog winst gebracht.
Nee jo,lekker zon en zee
En ik ga even goed, munten of niet
Dit is een grappig spelletje wat ik graag doe
En als ik straks op mijn terras aan zee zit te traden en pak hier en daar een 30 ruggen mee is fun toch?
En pak ik niks is het ook fun, moet tenslotte wat te doen hebben
Maar dit grapje gaat tot nu toe als een speer

• Taro
  • Niet online

Taro

Mooie groene candles, maar kakt het zo weer in, of wordt dit een mooie dag... Ik ga voor het laatste *O*

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:13
Hou lekker voor je hoe goed het gaat. Waarom zou je erover opscheppen, als het een spelletje is hou het dan ook gezellig. Dit komt een beetje als een kind met net ingedaalde balletjes over...

Verwijderd

Taro schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:18:
Mooie groene candles, maar kakt het zo weer in, of wordt dit een mooie dag... Ik ga voor het laatste *O*
Ik gok op nog een run van VEN

Verwijderd

*O* XLM *O*

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:11
*O* BBQ *O* met saté en kip

Verwijderd

Iemand met verstand... *O* eindelijk *O*

Verwijderd

drusloos schreef op zondag 22 juli 2018 @ 10:19:
Hou lekker voor je hoe goed het gaat. Waarom zou je erover opscheppen, als het een spelletje is hou het dan ook gezellig. Dit komt een beetje als een kind met net ingedaalde balletjes over...
sorry meid dat het zo voelt
Maar dat ligt meer aan jou dan aan mij
Want goed gaan betekent gezellig
En slecht gaan ongezellig
Dus een ieder mag dat melden toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2018 11:19 ]

Verwijderd

Ik hoop voor jullie allemaal dat BTC snel omhoog gaat want er zitten er hier meer diep in de shit dan we denken.

Ik ben weg, laters :w

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2018 11:24 ]

• A87
  • Niet online

A87

Nieuwe poging 7500-7600. Als dat mislukt kans op een lange bear market.

[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 22-07-2018 11:25 ]

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Zie hier onder een lijst van nationale en internationale nieuwsberichten over ticketfraude. Een zeer actueel probleem wat zij proberen te verhelpen. Steeds meer artiesten laten geluiden horen dat ze het zat zijn dat hun fans worden opgelicht. Daarom denk ik dat GUTS/GET Protocol groot kan gaan worden. En dus ook de prijs van GET omhoog zal gaan op termijn. Door buy-backs (september waarschijnlijk op mainnet) van klanten van GUTS icm met speculatie. De GET die gekocht blijft voor jaren in de wallet zitten en vloeit dus niet terug de circulating supply in. Wat het een interessante asset maakt in je portfolio.

https://www.parool.nl/kun...icketfraude-aan~a4575708/
https://www.nrc.nl/nieuws...ze-dus-niet-meer-a1597756
https://www.ditjesendatje...rijde-tegen-ticketfraude/
https://www.birminghammai...esh-warning-over-14510738
https://twitter.com/rickygervais/status/1020281123392409600
https://www.reddit.com/r/.../?st=JJLPK0AX&sh=239b93f0
https://www.theguardian.c...ssia-world-cup-semi-final
https://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-44195496
https://www.europol.europ...e-crackdown-airline-fraud
https://www.cbc.ca/news/c...-toronto-police-1.4677605
https://www.bbc.com/news/uk-36348757
https://www.thelocal.it/2...d-after-just-three-months
https://www.ticketnews.co...fines-for-ticketing-bots/
https://www.vrt.be/vrtnws...-tot-15-000-euro-voor-wk/
https://thenewdaily.com.a...ticket-scalping-websites/ < Guts genoemd op Australische website
https://www.rabobank.nl/b...voordelen-van-blockchain/ < hier noemt de Rabobank Guts als oplossing
https://cointelegraph.com...underworld-getting-gutted < Guts genoemd
https://twitter.com/vlieg...tatus/1012256036730933249
http://www.itv.com/news/l...t-tickets-it-doesnt-have/
https://twitter.com/gutstickets < Meer dan 1000 euro voor een Slayer ticket in de Ijsselhallen in Zwolle
https://www.ad.nl/economi...concertkaartjes~ac09b8e3/
https://twitter.com/StartupTV_io/status/1004035997795901440 < Guts genoemd
https://www.ticketnews.co...cting-stones-fans-resale/
https://www.news.com.au/w...da375adcd15324a6f332cde59
https://onlinecitytickets...cert-201807061297197.html
https://www.nytimes.com/2...ival-organizer-fraud.html
https://www.thestage.co.u...s-audiences-1-6m-in-2017/
https://twitter.com/Disco.../1020717639835029504?s=19

GUTS kijkt zelf ook over de grens, dus de focus ligt niet alleen op Nederland. En het protocol kan ook gebruikt worden voor allerlei vormen van ticketing,trein,vliegtickets sport evenementen etc. En het word opensource, en wel op zo`n manier dat bedrijven die het protocol gaan gebruiken GET nodig hebben.

Einde (serieuze) shill :P

[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 22-07-2018 11:35 ]

• A87
  • Niet online

A87

Dat en beetje bij beetje wordt blockchain meer als ;; logisch ;; gezien onder het kuddevolk. Dat kan een abnormaal harde pump gaan geven.

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 22-07-2018 12:09 ]

Verwijderd

Zie trouwens nu pas dat die 2.000.000 CSC die ik twee weken terug kocht voor 0,000380 nu al op 0,000600 staat
Best een hele dikke winst in deze barre tijden
Pagina: 1 ... 186 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!