[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 185 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.148 views

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:34
Dit is wel perfect om iedereen bullish te maken, zodat we -net zoals een paar dagen geleden-, keihard margin calls, maar dan de andere kant op, kunnen zien.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

Het feit dat we die hoge waarde steeds testen is zeer bullish

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Bever! schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:19:
Het feit dat we die hoge waarde steeds testen is zeer bullish
Op gdax net de 7700 niet aangetikt.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Omdat het airdrop topic is gesloten maar even hier. RLC organiseert een zogenaamde worker AirDrop aanstaande dinsdag 24juli(12:00 PM UTC). Je kan deelnemen door je computer als worker beschikbaar te stellen om een render taak uit te voeren (minimaal 2 cores en 4gb geheugen). Er worden 3 workers per 10 min. random geselecteerd uit alle deelnemers (workerpool). Als jouw worker wordt geselecteerd ontvang je 10 RLC tokens.
Het kost even wat instel werk, maar daarna hoef je alleen nog op start te drukken en het programma open laten staan gedurende de workerdrop.
Hier de link voor verdere details. (Het gaat om workerairdrop nummer 2).

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Wanneer komen die mega pumps.... Nu weer 3 dagen verwijderd van 7600.

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 20-07-2018 19:43 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Beaulion
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:43:
Wanneer komen die mega pumps.... Nu weer 3 dagen verwijderd van 7600.
Het is net als met doelpunten bij voetbalwedstrijden. Als je even niet oplet, of naar de wc gaat.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

De alts hebben over de hele linie denk ik 25% ingeleverd afgelopen week. Niet normaal.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Ja de Alts leveren nu veel meer in als normaal, wel hernieuwde interesse in de BTC maar niet in de rest?

• dabla
Malarky schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:02:
De alts hebben over de hele linie denk ik 25% ingeleverd afgelopen week. Niet normaal.
Idd, als ik naar XRP kijk, staat hij waar zo goed als op laagste van de laatste maand, helemaal gek dit, wel op TV een interessante commentaar gelezen die BTC vs ALT probeert te verklaren:
As far as I understand, they created an ETF FOMO (with the news, tweets and initial pump) and because of that people are selling their alts to buy bitcoin for a while now. That is why alts are dying. BUT BTC itself is not increasing even though there is a huge flow from alts to BTC. That means only one thing to me: Whales are selling their BTCs to the FOMO crowd happily at these price levels so once their stocks are depleted, BTC will fall like big rock soon. Alts will follow of course so I expect ridiculously low alt prices in the near future.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Rick-diculous.

• Bever!

Bever!

3

dabla schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:19:
[...]

Idd, als ik naar XRP kijk, staat hij waar zo goed als op laagste van de laatste maand, helemaal gek dit, wel op TV een interessante commentaar gelezen die BTC vs ALT probeert te verklaren:

[...]
onzin verhaal

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
omfg... me nano ledger s liet net in beeld zien: "vires in numeris".

Ik schrik me de tering. Dacht aan een virus in me nano ofzo. Blijkt het latijns te zijn voor: "kracht in cijfers"

Welke gast heeft dat grapje bedacht.. :( Jaar van me leven kwijt

Edit: Oh wacht het staat ook op de Nano zelf. _O- _O- _O- ben toe aan vakantie...

[ Voor 14% gewijzigd door Klaas25 op 20-07-2018 20:25 ]

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Waarom onzin? Ik vind het wel plausibel.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
radem205 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:28:
[...]

Ik heb het idee dat BTC zonder ETF nu op 6.5k of lager zou staan.

• dabla
Ook al is het onzin, altijd leuk om allerlei mogelijke scenario’s te horen

• dabla
PilatuS schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:30:
[...]

Ik heb het idee dat BTC zonder ETF nu op 6.5k of lager zou staan.
Deze opmerking al meerdere malen gelezen ook hier

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
[...]

Alles is mogelijk. Ik heb iig verkeerd gehandeld afgelopen dinsdag door mijn laatste btc om te zetten in alts. Ik blijf er in zitten ook, want ik wil de pumps niet missen.

Bovendien geeft het hebben van een strategie en het houden er aan mij rust, hoe gek het soms ook uitpakt. Wat op mijn nano staat, blijft er op en wordt in goede tijden aangevuld. De rest is speelgeld op binance.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
[...]

Echt totale onzin maar waarom vind je het wel plausibel?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
wehave schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:54:
[...]

Echt totale onzin maar waarom vind je het wel plausibel?
Allemaal van die niet onderbouwde meningen hier ofwel oneliners, gewoon overslaan :)
edit: Je leest het elke dag hier, een soort vervuiling van dit forum.

[ Voor 11% gewijzigd door RaptorXS op 20-07-2018 20:58 ]

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
dabla schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:05:
[...]

Niet overdrijven, zo’n vaart zal het nu ook weer niet gaan, 2 support levels op 7200 en 6800, gaan we niet zomaar doorheen zakken, zeker die laatste niet.
Amen :Y (y)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• TomTorquay
Malarky schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:02:
Stop loss afgegaan op Steem, of zit je er nog in?

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Kijk anders even op de dagkaart BTC. Ik ben positief gestemd

• TomTorquay
Midacmm schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:01:
Kijk anders even op de dagkaart BTC. Ik ben positief gestemd
Kun je aangeven waarom?

• Midacmm
Na de pump 4 dagen terug, geen dump ala Bart.
De succesieve dagen higher highs. Volume is hoger. En een stukje onderbuikgevoel.

Rsi baart me wel wat kopzorgen.

Ik geef geen voorspellingen of verwachtingen maar ik voel me een stuk positiever bij deze ontwikkelingen.

En jij?

• TomTorquay
Midacmm schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:11:
De succesieve dagen higher highs. Volume is hoger. En een stukje onderbuikgevoel.

Ik geef geen voorspellingen of verwachtingen maar ik voel me een stuk positiever bij deze ontwikkelingen.

En jij?
Dank voor de uitleg. Kan me er wel in vinden.
Wat mijn analyse is kan je eerder op deze pagina en vorige pagina's vinden. Ik ga dit topic voorlopig niet verder bevuilen met mijn TA's ;)

• dabla
Wow XRP nog lager - 10% vandaag

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
De VEN trein is los!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Vorig weekend al mijn alts verkocht op Linda na.
Geluk is met de domme.

• Klaas25
dabla schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:23:
Wow XRP nog lager - 10% vandaag
Koop net 2 uur geleden bij. Flikkert gewoon verder naar beneden. omg :F Jank.

• Midacmm
Ton Hasselt schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:31:
Vorig weekend al mijn alts verkocht op Linda na.
Geluk is met de domme.
Ik denk dat jij slimmer bent dan je doet lijken. 8)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:37:
[...]

Ach tja, op $0,51 ingestapt gisteren :+

• Ton Hasselt
Midacmm schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:38:
[...]

Ik denk dat jij slimmer bent dan je doet lijken. 8)
Alles toen naar Btc omgezet, tel uit je winst. 🤑

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:37:
[...]

Waarom koop je nu dan ? Alles heeft een run omhoog gemaakt en nu gaat alles weer omlaag. Dat er al 10% af is betekend niet dat het niet lager kan. Ik wacht altijd tot de boel weer gaat stijgen en mis dan een klein beetje omhoog, maar dan weet ik wel veel meer zeker dat er een tijdelijke bodem is geweest en het blijft stijgen. Kopen als het omlaag gaat is meestal niet handig omdat het dagen of weken omlaag kan gaan. Je weet gewoon nooit of er nog eens 20% vanaf kan, ook al is er net 10% vanaf.

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
PilatuS schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:43:
[...]

Waarom koop je nu dan ? Alles heeft een run omhoog gemaakt en nu gaat alles weer omlaag. Dat er al 10% af is betekend niet dat het niet lager kan. Ik wacht altijd tot de boel weer gaat stijgen en mis dan een klein beetje omhoog, maar dan weet ik wel veel meer zeker dat er een tijdelijke bodem is geweest en het blijft stijgen. Kopen als het omlaag gaat is meestal niet handig omdat het dagen of weken omlaag kan gaan. Je weet gewoon nooit of er nog eens 20% vanaf kan, ook al is er net 10% vanaf.
En het mooie is ook dan weet je het niet zeker. Ook niet meer zeker. Het blijft een gok. Er hoeven maar een paar gekken te zijn die alles dumpen en het zakt nog meer

• PilatuS
  • Niet online
pongthamong schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:55:
[...]

En het mooie is ook dan weet je het niet zeker. Ook niet meer zeker. Het blijft een gok. Er hoeven maar een paar gekken te zijn die alles dumpen en het zakt nog meer
Dat weet je ook niet zeker. Het is alleen wel een feit dat markt omhoog en omlaag beweegt over langere tijd. Het is vrijwel altijd meerdere dagen en weken omhoog en dan weer omlaag. Ik probeer zoveel mogelijk die golven omhoog te pakken. Kopen als iedereen verkoopt en hopen dat ze er nu mee stoppen, ja dat is inderdaad gokken. En ja, alles blijft een gok en ik heb het ook zeker niet altijd goed. Alleen op dit moment kopen terwijl iedereen duidelijk verkoopt is hopen dat het niet verder zakt. Ik wacht liever wat langer tot ik het idee heb dat het uitgezakt is, als BTC bijvoorbeeld een low maakt op support, of wanneer het langere tijd omlaag gegaan is en het weer 2 of 3 dagen omhoog gaat.

• Ton Hasselt
[...]

Welcome in cryptoworld. :w

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

[...]

Sterker nog, De verkregen BTC en ETH voor bitconnect coins, Mt.Gox coins en alle andere dubieuze ICO's zullen vroeg of laat nog een keer gedumpt worden :P

[ Voor 6% gewijzigd door rvT op 20-07-2018 22:01 ]

• PilatuS
  • Niet online
rvT schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:00:
[...]

Sterker nog, De bitconnect coins en Mt.Gox coins (en alle andere dubieuze ICO's) zullen vroeg of laat nog een keer gedumpt worden :P
Bitconnect boeit niet en Mt Gox coins gaan terug als BTC naar de eigenaren. Die kunnen die BTC's wel gaan dumpen, maar dat Mt Gox coins verkocht worden, die tijd is gelukkig nu over :)

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

PilatuS schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:01:
[...]

Bitconnect boeit niet en Mt Gox coins gaan terug als BTC naar de eigenaren. Die kunnen die BTC's wel gaan dumpen, maar dat Mt Gox coins verkocht worden, die tijd is gelukkig nu over :)
Mwa.. er lopen nog rechtzaken over

💰Mt.Gox still has 137886 BTC left! Already dumped: 60060 BTC!💰
No recent coin movements (24 days).

BitConnect heeft al zijn investeerders waardeloze bitconnect coins gegeven in ruil voor BTC coins. Al die BTC coins (meer dan 2 miljard dollar) hebben ze buitgemaakt. Ook dit is dus waarschijnlijk al gedumpt of moet nog gedumpt worden

[ Voor 19% gewijzigd door rvT op 20-07-2018 22:09 ]

• PilatuS
  • Niet online
rvT schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:06:
[...]

Mwa.. er lopen nog rechtzaken over

💰Mt.Gox still has 137886 BTC left! Already dumped: 60060 BTC!💰
No recent coin movements (24 days).

BitConnect heeft al zijn investeerders waardeloze bitconnect coins gegeven in ruil voor BTC coins. Al die BTC coins (meer dan 2 miljard dollar) hebben ze buitgemaakt. Ook dit is dus waarschijnlijk al gedumpt of moet nog gedumpt worden
Van Mt Gox heb ik een bericht gelezen dat mensen BTC gaan krijgen en geen geld. Dat zou volgend jaar moeten gebeuren, het dumpen van BTC is sindsdien ook gestopt.

Van BitConnect vermoed ik dat ze het meeste al lang hebben verkocht. Geloof er weinig van dat ze het grootste deel niet verkocht hebben. Ze moesten de mensen in de ponzi ook betalen, dus ze moeten wel BTC hebben verkocht. Los van dat denk ik sowieso dat minimaal 90% al wel verkocht is. Het lijkt mij heel onlogisch om sinds de val van 20k te holden voor hun.

• Bever!

Bever!

3

Midacmm schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 21:11:

En jij?
Feit dat de prijs amper terugbounct met die hoge rsi geeft aan dat er nog veel momentum in de markt zit en dit maar een tussenstation is richting hogere koers

Verwijderd

Ik vraag mij af of ven weer zijn startlevel gaat halen, 0.0001.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
He shit, ik wist al de hele dag dat het ging dalen, wordt mijn verkooporder op een paar cent niet gehaald :(

HODLOL

• A87
  • Niet online

A87

Zullen de Aziaten denken KOOP of VERKOOP?

• A87
  • Niet online

A87

Bever! schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:18:
[...]

Feit dat de prijs amper terugbounct met die hoge rsi geeft aan dat er nog veel momentum in de markt zit en dit maar een tussenstation is richting hogere koers
? groot volume
https://www.blockchain.com/nl/charts/trade-volume

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 20-07-2018 22:46 ]

• Ton Hasselt
A87 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:44:
Zullen de Aziaten denken KOOP of VERKOOP?
We zullen het zo weten, maar ik denk dat ze gaan kopen.

• A87
  • Niet online

A87

Ton Hasselt schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:47:
[...]

We zullen het zo weten, maar ik denk dat ze gaan kopen.
Fuck it net toch maar 160 arken er bij gekocht..

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Charlie Lee riep iedereen op om ook BTC te kopen, voordat je alts koopt. En daar zit natuurlijk wel wat in. Iedereen zit nu voornamelijk in alts en iedereen hoopt dat BTC stijgt zodat hun alts stijgen, zonder dat ze zelf BTC hebben en dus bijdragen aan de BTC koers.

Je kijkt aan de zijlijn mee en hoopt dat anderen in BTC investeren, zodat jouw alts omhoog gaan. Ik ben het dus eigenlijk wel met hem eens, iedereen moet een plukje BTC naast zijn alts hebben. Ben wel benieuwd hoeveel mensen alleen alts hebben en hoeveel mensen ook BTC hebben en wat die verhouding dan is.

Als we allemaal iets meer BTC en minder alts hebben, dan vloeit er minder geld vanuit BTC naar alts, wordt BTC meer waard en daar heeft iedereen baat bij.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• A87
  • Niet online

A87

BTC is iets voor de Whales.

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-01 15:46
Taro schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:53:
Charlie Lee riep iedereen op om ook BTC te kopen, voordat je alts koopt. En daar zit natuurlijk wel wat in. Iedereen zit nu voornamelijk in alts en iedereen hoopt dat BTC stijgt zodat hun alts stijgen, zonder dat ze zelf BTC hebben en dus bijdragen aan de BTC koers.

Je kijkt aan de zijlijn mee en hoopt dat anderen in BTC investeren, zodat jouw alts omhoog gaan. Ik ben het dus eigenlijk wel met hem eens, iedereen moet een plukje BTC naast zijn alts hebben. Ben wel benieuwd hoeveel mensen alleen alts hebben en hoeveel mensen ook BTC hebben en wat die verhouding dan is.

Als we allemaal iets meer BTC en minder alts hebben, dan vloeit er minder geld vanuit BTC naar alts, wordt BTC meer waard en daar heeft iedereen baat bij.
Enkel alts. Ik zie op long term het voordeel van BTC niet, dan is de naamsbekendheid niets bijzonders meer (2-5 jaar). Dus gewoon HODL...

• A87
  • Niet online

A87

DVDL schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:54:
[...]

Enkel alts. Ik zie op long term het voordeel van BTC niet, dan is de naamsbekendheid niets bijzonders meer (2-5 jaar). Dus gewoon HODL...
Ik denk dat er wel iets anders op #1 kan komen omdat Proof of Work gewoon dik achterhaalt wordt op een moment. ''LONG term wel te verstaan'' Ik zeg niet ARK word 1 maar mischien iets wat nu niet bestaat.

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 20-07-2018 22:58 ]

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:53:
BTC is iets voor de Whales.
Ik ben geen whale :)

• A87
  • Niet online

A87

http://i164.photobucket.c...mimyke/gifs/bearwhale.gif

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 20-07-2018 23:07 ]

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01 16:04

Maestro

Fijne feestdagen

Lekker bezig NAV. (y)
Da's toch een stukkie beter dan kijken wie het wedstrijdje ONT vs. GTO won 'als eerste door de -30%'

@Taro Hier momenteel helft BTC/helft alts (maar huidige verhouding 10:7)
Hou minimaal 30% BTC aan.

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Ton Hasselt
Alleen Linda brengt nog wat op dankzij staking.
Staken is het nieuwe minen, kost alleen geen stroom, pc of mobiel hoeft niet eens aan te staan.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Coinbase is de btc al voor 72xx te koop, gaat goed!

• A87
  • Niet online

A87

Die vuile shorters

• TomTorquay
Afbeeldingslocatie: http://bella4523.b.e.pic.centerblog.net/6f4cb31d.gif

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:21
Aaaand it's gone..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
VEN nog een laatste opleving voor de swap. Was natuurlijk niet om aan te gluren de koers de laatste tijd.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Greymore1
Niet slecht, VENnie! toch nog wat van mijn ICX kunnen spekken door de stijging. Gelukkig maar, want ik had al een stuk touw gekocht bij de gamma.

• radem205
Verwachten jullie nog een daling van VEN na de token swap?

[ Voor 3% gewijzigd door radem205 op 21-07-2018 08:55 ]

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-01 20:30
Ik zie het wel, zou me niks verbazen als VET een KEY of een BCN gaat doen na de listing, kijk waar die nu staan :p

[ Voor 4% gewijzigd door Schuey op 21-07-2018 09:03 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
radem205 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:50:
Verwachten jullie nog een daling van VEN na de token swap?
Je weet het nooit met crypto maar dat ie x100 gaat met een huidige marketcap van 1miljard is de kans wel groot op een extra daling imo

• radem205
Slux schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:19:
[...]

Je weet het nooit met crypto maar dat ie x100 gaat met een huidige marketcap van 1miljard is de kans wel groot op een extra daling imo
Wat is wijsheid; net voor de swap ven omzetten naar usdt om vervolgens even aan te kunnen kijken wat de koers doet met het risico een directe stijging te missen, of meegaan in de swap en gokken op een leuke stijging met het risico een flinke daling te ondergaan.

Wat een dilemma 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door radem205 op 21-07-2018 09:36 ]

• A87
  • Niet online

A87

Ik denk dat Ven op plek 1642 zit over een paar jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 21-07-2018 09:42 ]

• radem205
A87 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:42:
Ik denk dat Ven op plek 600 zit over een paar jaar.
Ok, bedankt!

[ Voor 74% gewijzigd door radem205 op 21-07-2018 09:46 ]

• Beaulion
  • Niet online
Ik zou bijna VEN aanschaffen om weer mee te doen met de discussies hier. :/
Toch maar niet.

• radem205
Beaulion schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:46:
Toch maar niet.
Haha, je kan altijd een gokje wagen.

Kan iemand mij uitleggen of het pauzeren van de x node monitoring nog invloed heeft na de token swap? Ik zie veel berichten dat dit grotendeels de oorzaak is van de daling. Is dit na de swap verleden tijd?

• Slux
  • Niet online
radem205 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:30:
[...]

Wat is wijsheid; net voor de swap ven omzetten naar usdt om vervolgens even aan te kunnen kijken wat de koers doet met het risico een directe stijging te missen, of meegaan in de swap en gokken op een leuke stijging met het risico een flinke daling te ondergaan.

Wat een dilemma 8)7
VEN is de grootste teleurstelling van 2018, zijn er heel wat die flink in de min staan ermee waaronder ik zelf.
Hoor mensen het nog roepen VEN gaat naar 50USD voor het eind van het jaar, en mensen die dat niet gelovende waren gek.

Was er zelfs 1 die mij een PD stuurde met een weddenschap van 500 stuks :X
Dan hebben we ook nog die facedown, waar ik het verder maar niet over zal hebben.

Ik hoop dat ie nog wat gaat doen maar ben bang dat ik mijn instap niveau van +/- 3,50 nooit meer eruit zal halen.

• Bever!

Bever!

3

Hangt allemaal af van het feit of dat het systeem gebruikt gaat worden, net als voor alle andere cryptos. Nu heeft er geen een eigenlijk een nuttige toepassing, zelfs ethereum niet. Daps die draaien hebben amper users en de enige die nog wat volk trekken zijn decentrale exchanges. Veel beloften maar nog weinig actie

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 16:09
Slux schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:54:
[...]

VEN is de grootste teleurstelling van 2018, zijn er heel wat die flink in de min staan ermee waaronder ik zelf.
Hoor mensen het nog roepen VEN gaat naar 50USD voor het eind van het jaar, en mensen die dat niet gelovende waren gek.

Was er zelfs 1 die mij een PD stuurde met een weddenschap van 500 stuks :X
Dan hebben we ook nog die facedown, waar ik het verder maar niet over zal hebben.

Ik hoop dat ie nog wat gaat doen maar ben bang dat ik mijn instap niveau van +/- 3,50 nooit meer eruit zal halen.
Mijn grootste teleurstelling is Nano heel eerlijk gezegd.. Blij dat ik daar mijn verlies heb genomen toen die op 4,50 Dollar stond (hij kwam van 16 Dollar), wil niet eens weten hoe laag hij nu staat.. :(
Ven heb ik gem ook voor 3,50 dollar met als hoogste aanschaf net geen 6 dollar. Valt me nog mee (en zit er best diep in..)

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
opzich is het geen gek moment om nu in te stappen, hij staat lager dan ooit en begint sinds een paar uur weer wat te stijgen :Y)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Beaulion
  • Niet online
Bever! schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:07:
Hangt allemaal af van het feit of dat het systeem gebruikt gaat worden, net als voor alle andere cryptos. Nu heeft er geen een eigenlijk een nuttige toepassing, zelfs ethereum niet. Daps die draaien hebben amper users en de enige die nog wat volk trekken zijn decentrale exchanges. Veel beloften maar nog weinig actie
Daar ben ik het niet helemaal eens. Volgens mij onderschat je de userbase van Ethereum. Ethereum is nog steeds voor veel projecten de hoofdblockchain. Daarnaast draait een stablecoin zoals TUSD erop. Je kan het praktische nut natuurlijk ter discussie stellen, maar voor dapp bouwers is Ethereum nog steeds de go to chain. En als het gebruikt wordt en dus transacties verwerkt, heeft het naar mijn mening bestaandsrecht in cryptoland.

Ether zit nu tegen zijn limit aan, dus sterke groei verwacht ik eigenlijk pas na implementatie van Casper en sharding. Het grote nadeel van een grote community als Ethereum is dat veranderingen traag gaan. Reviews van nieuwe implementaties als sharding gaan tergend langzaam.

[ Voor 13% gewijzigd door Beaulion op 21-07-2018 10:26 . Reden: Toevoeging ]

Verwijderd

Als VEN weer boven de $2 komt donder ik hem er ook uit.

Weet iemand hoe laat nl tijd de swap begint?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2018 10:15 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Beaulion schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:13:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal eens. Volgens mij onderschat je de userbase van Ethereum. Ethereum is nog steeds voor veel projecten de hoofdblockchain. Daarnaast draait een stablecoin zoals TUSD erop. Je kan het praktische nut natuurlijk ter discussie stellen, maar voor dapp bouwers is Ethereum nog steeds de go to chain. En als het gebruikt wordt en dus transacties verwerkt, heeft het naar mijn mening bestaandsrecht in cryptoland.
Mee eens, alleen het bestaansrecht vs de huidige koers valt niet altijd te verantwoorden. VEN/VET, of NEO of ETH heeft echt wel een use case, maar de vraag is of een NEO echt 30 Dollar waard moet zijn. En ETH echt 400 Dollar.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Bartvandelaar
2 dollar voor de swap kun je denk wel vergeten.

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:28:
2 dollar voor de swap kun je denk wel vergeten.
Dat kan ja, maar hoe laat is die swap in nl tijd?

• Greymore1
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:29:
[...]

Dat kan ja, maar hoe laat is die swap in nl tijd?
Trading will be halted in all VEN trading pairs at 2018/07/23 4:00 AM (UTC)

Verwijderd

Greymore1 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:31:
[...]

Trading will be halted in all VEN trading pairs at 2018/07/23 4:00 AM
thx...

• A87
  • Niet online

A87

Bever! schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:07:
Een echte BLOCKCHAIN coin is dogecoin, zcash, ethereum, bitcoin, etc.. niet een of andere supermarkt productlink coin.
VeChain, dat soort coins is gewoon misbruik maken van de term blockchain, ff snel cashen!! Easy money!

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 21-07-2018 10:36 ]

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Beaulion schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:46:
Toch maar niet.
Ik hou wel van een gokje , heb er een paar gekocht , ben gewoon benieuwd wat er gaat gebeuren ;)

• Beaulion
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 10:28:
[...]

Mee eens, alleen het bestaansrecht vs de huidige koers valt niet altijd te verantwoorden. VEN/VET, of NEO of ETH heeft echt wel een use case, maar de vraag is of een NEO echt 30 Dollar waard moet zijn. En ETH echt 400 Dollar.
Goed punt, zo kijk ik ertegenaan:

Een fysiek product (bijv.brood) kan je uitelkaar trekken en berekenen hoeveel de minimale kostprijs moet zijn.
Bij dienstverlening gaat dat lastiger, de kostprijs is soms nihil en toch zijn we bereid om voor de dienst een bepaald bedrag te betalen.

Ik zie het zelf als een mix en wat dat betreft kost een Blockchain in bijna alle gevallen ook onderhoudskosten. Servers, stroom, uren aan developpers etc.
De minimale redelijke kostprijs zou je dus wel kunnen schatten.
De marktprijs van het product (de coin) wordt zoals zoveel bepaalt door vraag en aanbod ( in dit geval op de Exchanges).

Volgens mij zijn er wel publicaties verschenen waar ze de waarde van een cryptomunt schatten. Ik zal die eens proberen op te zoeken als ik weer achter een pc zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Beaulion op 21-07-2018 11:26 ]

• Beaulion
  • Niet online
-dubbele post-

[ Voor 97% gewijzigd door Beaulion op 21-07-2018 11:07 ]

• Klaas25
Iemand die live stream eergister gezien van die Teeka?

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Klaas25 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 11:47:
Iemand die live stream eergister gezien van die Teeka?
Ongeveer de helft gekeken. Toen zijn 3 magische ubergeweldige insidertips: Bitcoin, Litecoin en Dash bleken te zijn ben ik gestopt met kijken. Voor de rest was het ook allemaal niks nieuws. Dat banken het nieuws manipuleren om de koersen te laten dalen zodat ze zelf goedkoop in kunnen kopen, joh echt?

PSN: Oldzkoel

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
ik verwacht een bull run na de swap van VEN. Bulls willen impliceren dat VET helemaal top is en laten de boel lekker stijgen zodat iedereen koopt, en na een paar dagen lekker laten droppen om vervolgens veel mensen met VET te laten zitten. Dan krijg je weer wat daling, dan verkopen mensen met verlies, en zal die later weer stijgen en zo krijg je een spelletje. Wat gebeurt er overigens met verkoop orders van VEN naar VET? Vanwege de bullrun verwacht ik een extreem kort piekje en hoop dat ik dan de hele inboedel daar bij kwijt kan

Verwijderd

Er vallen weer rake klappen
En het is weer stil als er tikken worden uitgedeeld

• A87
  • Niet online

A87

Uit wanhoop had ik maar bijgekocht! En verdomme het regent hier echt al 6 weken niet ofso 8)7, af en toe wel lekker.

[ Voor 55% gewijzigd door A87 op 21-07-2018 12:39 ]

• Klaas25
VEN is enige die omhoog gaat ;p

• Bastrianos
Ik was laatst bij een presentatie van de ING en een van de Rabo over blockchain. Beide zien nog eerder in een crypto euro dan een bitcoin of andere decentrale wereldmunt.

• A87
  • Niet online

A87

Bastrianos schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:47:
Ik was laatst bij een presentatie van de ING en een van de Rabo over blockchain. Beide zien nog eerder in een crypto euro dan een bitcoin of andere decentrale wereldmunt.
De presentatie van VeChain was iig niets bijzonders met einddatums tot 2027.

• Beaulion
  • Niet online
Bastrianos schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:47:
Dat zou ik ook zeggen als mijn dienstverlening momenteel zou draaien om centraal gereguleerde munten. Dan ligt de voorkeur voor een centrale cryptocurrency erg voor de hand.

Verwijderd

Ik ben blij dat ik ARK ooit verkocht heb op $6
Daar komt hij nooit meer op

• Bastrianos
Beaulion schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 12:54:
[...]

Dat zou ik ook zeggen als mijn dienstverlening momenteel zou draaien om centraal gereguleerde munten. Dan ligt de voorkeur voor een centrale cryptocurrency erg voor de hand.
Zo gek klinkt het overigens niet. Als de overheid en nationale banken tot overeenstemming kunnen komen, gaat het snel. Dit wereldwijd, voila. Iedereen is het er over eens dat een transactie van euro’s naar Indiase Roepia te lang duurt en te duur is.

• Beaulion
  • Niet online
Bastrianos schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:21:
[...]

Zo gek klinkt het overigens niet. Als de overheid en nationale banken tot overeenstemming kunnen komen, gaat het snel. Dit wereldwijd, voila. Iedereen is het er over eens dat een transactie van euro’s naar Indiase Roepia te lang duurt en te duur is.
Ik vind het ook niet gek klinken, ik zie het alleen niet snel succesvol van de grond komen zoals zij wellicht beweren. Over de gehele linie zijn overheden en nationale banken zijn nou niet echt progressief te noemen en besluitvorming om een cryptomunt te adopteren zal door elke (overkoepelende)overheid individueel goedgekeurd moeten worden, gereguleerd (dus wetgeving bedacht moeten worden) en ontwikkeld moeten worden. Dat lijkt mij een traag proces.

Dat visa of mastercard een (eigen) intermediaire cryptomunteenheid gebruiken voor transacties, voor waarde overdracht over de hele wereld binnen hun eigen dienstverlening, zie ik eerder gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door Beaulion op 21-07-2018 13:48 . Reden: aanpassing laatste alinea ]

• Slux
  • Niet online
Bastrianos schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:21:
[...]
Iedereen is het er over eens dat een transactie van euro’s naar Indiase Roepia te lang duurt en te duur is.
Behalve de banken andere belanghebbende want die verdienen er juist aan, en zullen er denk ik ook alles aan doen om dat in stand te houden.

Helaas hebben die het ook voor het zeggen, en dat zal altijd wel zo blijven zolang er geen doorbraak komt in cryptovaluta wat door de meerderheid gebruikt zal worden.

• Bartvandelaar
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:05:
Lees je even mee A87?

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 13:05:
Keihard :X
Ik gok zelf op 2000 euro in 5 jaar voor 1 token.
En bitcoin 500K of hoger.

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 21-07-2018 13:51 ]

• Beaulion
  • Niet online
Ik heb al een tijdje niet meer gehoord hoe het met VEN gaat. Kan iemand even een update geven?
Pagina: 1 ... 185 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!