[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 184 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.174 views

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Daily RSI staat nog steeds huizenhoog. Hoe denken jullie dan te moonen? Broek afsteken? :P

Nee, serieus, iemand moet de FOMO toch een beetje temperen hier ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:24:
Daily RSI staat nog steeds huizenhoog. Hoe denken jullie dan te moonen? Broek afsteken? :P

-O-

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:55

De 1D TI's staan idd. op een verkoopsignaal. Mocht het nog omhoog schieten dan denk ik niet meer dan 8000-8500. Daarna weer terug naar 5800-6500. De 1D staat ook in de rode wolk van de Ichimoku clouds die tot nu toe alle groei hebben tegengehouden.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022

Haha dit is geen FOMO van onze vriend @Tominatie maar gewoon positieve ingesteldheid. Zoveel FOMO zie ik eigenlijk nu nog niet, denk dat iedereen spannend afwacht, zal wel actiever worden eenmaal we de 7600 voorbij zijn ;)

• TomTorquay
$7800 max omhoog
$6800 max omlaag

Dat is nu mijn inschatting. Aangezien we op $7500 zitten lijkt het me vrij duidelijk dat het neerwaarts potentieel groter is dan het opwaarts. Maar dat wil niet zeggen dat er geen mogelijkheden zijn met een long. Het is mij nu alleen te risicovol voor wat het maar kan opbrengen.

Ik spreek nu over een termijn van enkele dagen. Tegen augustus verwacht ik sowieso een stijging tot $8500 of daarrond. Nu ja, allemaal glazenbolwerk, dus aub: DYOR.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ook de reden dat ik niets meer koop dit jaar, 3 bodems gepakt verder afwachten.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:36:
Ook de reden dat ik niets meer koop dit jaar, 3 bodems gepakt verder afwachten.
Op litebit kan je voor 100 euro nu 80 arken kopen... Ik had het wel geweten!!! :+ :P

• ggj87
Ik hoor niemand meer over GET. Dat was een poosje terug bijna de officiële Tweaker munt.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
ggj87 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:50:
Ik hoor niemand meer over GET. Dat was een poosje terug bijna de officiële Tweaker munt.
GETverdemme, je hebt gelijk.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:37

Bever!

3

Best spannend zo

• ggj87
Als ze nou eens een Marge Simpson zouden doen ben ik tevreden :X

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Ik ben een long time hodler :)

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:46:
[...]

Op litebit kan je voor 100 euro nu 80 arken kopen... Ik had het wel geweten!!! :+ :P
Ja, als je vandaag voor het eerst van je leven ark koopt

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
A87 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:23:
[...]

Maar dat is niet zo dodelijk saai als mining onderwerpen op een smartphone. Leuk voor kinderen van 9
Gaan we dan ook alle doodsaaie/nietszeggende filmpjes/opmerkingen in een ander topic pleuren?!

• Tominatie
  • Niet online
Digipulse doet het vandaag ook aardig met een +200%. Krijg er binnenkort nog 11 van de airdrop, #hold.

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 08:15
En dat terwijl ze in September tickets gaan verkopen op mainnet, dus buy back. Op dit moment staat de prijs onder de minimale buy back. Daarnaast 1 miljoen tickets verkocht voor volgend jaar (minimaal, nu al verkocht). Met de huidige prijs betekend dat 10% terug kopen van alle munten.

Mensen zouden het idd meer over GET moeten hebben. Mooi muntje.

Wilde altijd al iets over computers weten

• ggj87
Tominatie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:06:
Digipulse doet het vandaag ook aardig met een +200%. Krijg er binnenkort nog 11 van de airdrop, #hold.
Laat me raden; die komt binnenkort op Binance? :P

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:07:
[...]

Laat me raden; die komt binnenkort op Binance? :P
Haha nee, dit keer zegt men dat de reden is.... dit filmpje:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c9m316Hv0Kw&feature=youtu.be&t=37m21s]

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:26

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Vrijdagmiddag overpeinzing:

We zien (kleine) teams met beperkt budget (relatief gezien) "veel belovende" projecten te starten met als gemeenschappelijke deler blockchain. Zijn de teams (en hun coins) niet al volstrekt kansloos tegenover de gevestigde miljardenbedrijven die achter de schermen deze technieken en ideeën gebruiken voor hun eigen producten en diensten (en misschien eigen coins).

Oftewel: 99% van de coins hebben een intrinsieke waarde die heel dicht bij 0 ligt, echter komt dit momenteel nog niet volledig in de koers tot uitdrukking door:
- HODL-ers die stug volhouden (early adopters die reeds gedeeltelijk winst genomen hebben en de FOMO-crew die in december/januari is ingestapt en hoopt ooit het verlies nog goed te maken);
- Beperkte hoeveelheden nieuw geld omdat crypto nog steeds wat hype-effect heeft.

Disclaimer: ik hoor zelf bij de early december FOMO-crew dus sta ongeveer break-even. }:O

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-07-2018 15:17 ]

• TomTorquay
TomTorquay schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:35:
Tegen augustus verwacht ik sowieso een stijging tot $8500 of daarrond. Nu ja, allemaal glazenbolwerk, dus aub: DYOR.
Ik wil deze woorden ondertussen toch liever intrekken. Misschien geraken we niet hoger dan $7800. Dit blijkt immers een immens zwaar resistance-level te zijn. Samenvallen van 200EMA, neerwaartse trendlijn, eerdere resistance- en supportniveau's, 50%-retracement Fib-niveau. Dus ja, ik begin opeens te twijfelen of we wel aan $8000 gaan geraken. FYI.

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-01 11:15
TomTorquay schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:11:
[...]
Ik wil deze woorden ondertussen toch liever intrekken. Misschien geraken we niet hoger dan $7800. Dit blijkt immers een immens zwaar resistance-level te zijn. Samenvallen van 200EMA, neerwaartse trendlijn, eerdere resistance- en supportniveau's, 50%-retracement Fib-niveau. Dus ja, ik begin opeens te twijfelen of we wel aan $8000 gaan geraken. FYI.
Bij mijn TA ziet het er pas na 8 augustus ook iets beter uit.Als we tegen die datum boven de 8k staan of gaan ziet het er rooskleuriger uit dan nu.

TL;DR: Ik denk voorlopig schommelend sideways

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:22:
Jezus als we dat al die keren dat het hier over voetbal, vrouwen of andere ongein moesten zeggen hielden we geen slowchat meer over. Dit ging tenminste nog over crypto en het was 1 vraag tussendoor
Het ‘probleem’ met heel dat mobiele mining gebeuren is eigenlijk dat het complete nep is. Bovendien is er een eigen miningtopic waar ze jullie vast en zeker verder kunnen helpen met dit ‘serious business’ onderwerp d:)b

• ggj87
Ja duh, tuurlijk is het nep. Ik zei toch ook dat het een airdrop is?

• D-Ed
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:17:
Ja duh, tuurlijk is het nep. Ik zei toch ook dat het een airdrop is?
Ah sorry, dan heb ik daar overheen gelezen.. Een paar maanden geleden waren zo’n 30% van de posts hier gerelateerd aan dat mobiele ‘mining’ gebeuren.. Dus beter houden we dat nu een beetje buiten de thread aangezien de bulls staan te trappelen om hun shine te pakken *O*

• Tominatie
  • Niet online
Altcoin holders at the moment:

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/gDebSJCqtjJGE/giphy.gif

Minuutje stilte voor mij en de andere altcoin-holders. We gaan echt door het putje. :+

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:26:
Altcoin holders at the moment:

[afbeelding]

Minuutje stilte voor mij en de andere altcoin-holders. We gaan echt door het putje. :+
;(

• Tominatie
  • Niet online
Vreselijk idd. Alles bij mij echt -10% t.o.v. BTC. Achja, komt wel weer goed.
<postief> Ze hebben nu allemaal weer enorm lage marketcaps dus genoeg groeipotentieel. :') </postief>

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Van mij mag er nog wel 15% van m'n alt af. Ik zie het alleen maar als 15% meer coins bijkopen voor 't zelfde geld. 'k Durf alleen niet te gokken op een daling, anders was 't vermeerderen voor hetzelfde geld natuurlijk.

[ Voor 31% gewijzigd door Chris.nl op 20-07-2018 15:39 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Vindt het wel bijzonder vandaag.
BTC blijft stabiel rond de 7500 dollar maar de alts bloeden allemaal kei en keihard!

Snap niet waarom….

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Noedels schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:42:
BTC blijft stabiel rond de 7500 dollar maar de alts bloeden allemaal kei en keihard!

Snap niet waarom….
Mensen die alts omzetten in BTC.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Tominatie
  • Niet online

Snap niet waarom….
Ik heb 2 verklaringen:
- Mensen stappen van alts naar bitcoin vanwege de ETF. Men gaat er vanuit dat bitcoin zwaar gaat moonen als de ETF goedgekeurd wordt. De ETF heeft niet direct invloed op de prijs van alts, maar wel op die van bitcoin dus dan pakken ze het maanreisje naar 50k mee. Daarna kopen ze massaal de goedkope alts weer in.

Of men wacht in spanning af wat bitcoin gaat doen bear/bullish voordat ze weer instappen in alts.

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Er was net een buy wall op 7455 van 30 BTC, die werd verschoven naar 7470 (op Binance). Betekent dat nou iets? Leuk om zo te volgen wel op de vrijdagmiddag .

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:18

hmr

Waar is Thias?!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01 16:04

Maestro

Fijne feestdagen

Snap niet waarom….
Niet alleen vandaag hoor, dit is de hele week al aan de gang -O-

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Zo lang btc maar blijft stijgen , de correctie met de alts komt dan wel.
Soms duurt het wat langer.

Dat was vorig jaar in de bulls periode ook zo.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Snippertje schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:48:
Er was net een buy wall op 7455 van 30 BTC, die werd verschoven naar 7470 (op Binance). Betekent dat nou iets? Leuk om zo te volgen wel op de vrijdagmiddag .
Walls zeggen helaas niets. Heb wel eens een 3000BTC buywall gezien tegenover 500BTC sell waarbij de koers alsnog met honderden dollars omlaag ging. Hetzelfde met dikke sellwalls. Zodra de koers iets omhoog gaat zijn ze opeens weg. Die walls komen toch voor 90% door bots en veranderen per seconde. Al staat er 10.000BTC aan buys zegt dat nog steeds niet dat de koers omhoog gaat.

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

PilatuS schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:53:
[...]

Walls zeggen helaas niets. Heb wel eens een 3000BTC buywall gezien tegenover 500BTC sell waarbij de koers alsnog met honderden dollars omlaag ging. Hetzelfde met dikke sellwalls. Zodra de koers iets omhoog gaat zijn ze opeens weg. Die walls komen toch voor 90% door bots en veranderen per seconde. Al staat er 10.000BTC aan buys zegt dat nog steeds niet dat de koers omhoog gaat.
Ik zou weleens willen zien hoe dat in z'n werk gaat. Soort achter de schermen bij mensen die bots beheren en dat soort geld hebben. Lijkt me wel tof.

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:46:
[...]

Ik heb 2 verklaringen:
- Mensen stappen van alts naar bitcoin vanwege de ETF. Men gaat er vanuit dat bitcoin zwaar gaat moonen als de ETF goedgekeurd wordt. De ETF heeft niet direct invloed op de prijs van alts, maar wel op die van bitcoin dus dan pakken ze het maanreisje naar 50k mee. Daarna kopen ze massaal de goedkope alts weer in.

Of men wacht in spanning af wat bitcoin gaat doen bear/bullish voordat ze weer instappen in alts.
ik HODL maar ff tot na de vakantie....

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:15:
[...]

ik HODL maar ff tot na de vakantie....
Ik hodl maar ff tot aan mijn vakantie... (oktober)

Zero.

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
<knip>

[ Voor 131% gewijzigd door Grotman op 20-07-2018 23:19 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
pongthamong schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:26:
Heeft iemand een bl3p invite code voor mij?
Heb je de topicwarning gelezen?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• ggj87
pongthamong schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:26:
Heeft iemand een bl3p invite code voor mij?
2 topics naar boven ⬆️

• Taro
  • Niet online

Taro

pongthamong schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 16:33:
Ik bedel niet erom, ik vraag het.
Aan het eind van de zin in de topicwarning staat in welk topic je moet wezen voor de invites, het ging mij niet om het bedelen...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• D-Ed
  • Niet online
Storm300 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:05:
[...]

Gaan we dan ook alle doodsaaie/nietszeggende filmpjes/opmerkingen in een ander topic pleuren?!
Als er een trend te bespeuren is (zoals met het mobiele ‘mining’ gebeuren) dan denk ik dat daar ook gewoon een eigen thread voor te maken is..

Sterker nog... Er is al een mining thread!!!!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kan iemand er even een marketorder van een paar miljoen inschieten? deze zijwaartse beweging is zo saai :-(

• A87
  • Niet online

A87

D-Ed schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 17:02:
[...]

Als er een trend te bespeuren is (zoals met het mobiele ‘mining’ gebeuren) dan denk ik dat daar ook gewoon een eigen thread voor te maken is..

mensen zonder gevoel voor humor hoeven we ook niet in dit topic :+. Van die saaie mensen die bijna niets posten zoals crypto nieuws foto/filmpje en die alleen posten als koers + 10% gaat.
En dan nog klagen ook lol.

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 20-07-2018 17:10 ]

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 17:02:
[...]

De mining thread is alleen voor mining gerelateerde posts. Niet dat airdrop geneuzel dat zich voordoet als "mobiel minen" van Electroneum.
Verder goed idee :(:)

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-01 16:11
Ik heb het idee dat geen enkele richting nou zo positief is voor de alts nu. BTC naar boven, alts wat lager, BTC hard naar beneden, alts dubbel zo hard lager. Dit is alsof je aan Russische roulette doet, maar dan alle kogels het pistool in steekt ipv een paar overslaat.

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11-2025
Spiked over de 7,5k heen.
Nog een paar keer en we dreunen door.

• A87
  • Niet online

A87

Pranjic schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 17:19:
Op coinmarketcap bijna 7500!

• D-Ed
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 17:09:
[...]

mensen zonder gevoel voor humor hoeven we ook niet in dit topic :+. Van die saaie mensen die bijna niets posten zoals crypto nieuws foto/filmpje en die alleen posten als koers + 10% gaat.
En dan nog klagen ook lol.
Hoezo heb ik geen humor..? -O-

Edit: en zelfs nieuws van btc @ 0,01 cent posten ikke :Y

[ Voor 7% gewijzigd door D-Ed op 20-07-2018 17:25 ]

Verwijderd

@tias86 waar ben je man? GET heeft je nodig! @hmr heeft je nodig! Ik heb je nodig!

Kom terug makker! Keer weder en shill die coins zoals alleen jij dat kon ;(

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 17:25:
[...]

@tias86 waar ben je man? GET heeft je nodig! @hmr heeft je nodig! Ik heb je nodig!

Kom terug makker! Keer weder en shill die coins zoals alleen jij dat kon ;(
Die shillers komen en gaan idd...

• Tominatie
  • Niet online
Pranjic schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 17:19:
Ik ben ondertussen de tel kwijt. We hebben onderhand al zovaak de 7500 gepasseerd om daarna weer terug te zakken.. Vindt het vooral bijzonder dat we nog steeds niet een stuk zijn weggezakt na al die pogingen, dit stemt me daarom ook gewoon pittig bullish. Uiteindelijk zal het momentum in het voordeel van de bulls werken en zullen we eindelijk alle bears en shorts destroyen.

Ik ga echt voor een +8000$ soon, ook al is dat zwaar tegenstrijdig m.b.t. RSI @TomTorquay B)

@tias86 postte geloof ik laatst nog een berichtje waarin hij zei dat hij vooral op telegram zit om de ontwikkelingen van zijn projecten te volgen. Misschien is hij nu wel aan het genieten van een ijsje in Zuid-Frankrijk en heeft hij de crypto's even op pauze gezet. Hij zal wel weer terugkomen jongens! :Y

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 17:29:
[...]

Ik ben ondertussen de tel kwijt. We hebben onderhand al zovaak de 7500 gepasseerd om daarna weer terug te zakken.. Vindt het vooral bijzonder dat we nog steeds niet een stuk zijn weggezakt na al die pogingen, dit stemt me daarom ook gewoon pittig bullish. Uiteindelijk zal het momentum in het voordeel van de bulls werken en zullen we eindelijk alle bears en shorts destroyen.

Ik ga echt voor een +8000$ soon, ook al is dat zwaar tegenstrijdig m.b.t. RSI @TomTorquay B)

@tias86 postte geloof ik laatst nog een berichtje waarin hij zei dat hij vooral op telegram zit om de ontwikkelingen van zijn projecten te volgen. Misschien is hij nu wel aan het genieten van een ijsje in Zuid-Frankrijk en heeft hij de crypto's even op pauze gezet. Hij zal wel weer terugkomen jongens! :Y
Hij zou een feestje geven in zijn chalet in d:)b zuid Frankrijk als GET naar de 90 dollar ging geloof ik :')

• A87
  • Niet online

A87

We hebben last van Bears

• TomTorquay
Zoals je terecht opmerkt geven de bulls echt wel serieus gas. In principe zouden we al lang neerwaarts moeten gecorrigeerd zijn intussen. Dus dat bewijst zeker de sterkte van de bulls. De vraag is nu wie het eerst plooit, de bulls of de bears. Dat hele ETF-gebeuren zorgt voor heel veel 'raketbrandstof' (wel enkel voor BTC, zoals je duidelijk in de koersen ziet) en zet de bulls 'on fire', maar tegelijk zegt TA mij (en de meeste andere TA'ers) dat we zouden moeten zakken. Status quo. Het is een beetje FA (ETF) tegenover TA (RSI) momenteel. Boeiend alvast :)

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-01 22:21

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik zit nu vol in BTC, ADA en BNB, wel met stop losses richting USDT voor de zekerheid. Mijn bijdrage in de volgende run is gedaan :)

Vraag niet wat BTC voor jou kan doen, maar vraag wat jij voor BTC kan doen! *O* *O* *O*

• dabla
[...]

Volgens volgende TA had de pullback door te hoge RSI al moeten plaatsvinden, m.a.w @Tominatie zou wel gelijk kunnen krijgen! :)

YouTube: A Bitcoin Signal Nobody is Watching Right Now

• TomTorquay
dabla schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:05:
Volgens volgende TA had de pullback door te hoge RSI al moeten plaatsvinden, m.a.w @Tominatie zou wel gelijk kunnen krijgen! :)

YouTube: A Bitcoin Signal Nobody is Watching Right Now
Ik volg deze kerel ook. Zeker interessant om volgen. Maar hij doet soms nogal geheimzinnig om z'n eigen producten te kunnen verkopen. Die "sigma" indicator waar hij het over heeft is gewoon een Bollinger Band met twee standaarddeviaties.

Daarenboven volg ik zijn verhaal over RSI niet echt. De afgelopen maanden zaten vol met 'Barts', waarbij de prijs omhoog schiet, RSI in oversold gaat, een dag of 3 blijft hangen, en dan terug in naar het niveau waarop gestart is stort. Zo fenomenaal speciaal is het uitblijven van een correctie dus ook weer niet.

Hoe dan ook, we gaan het de komende dagen zien. Het kan beide kanten op, maar ik neig nog steeds naar een correctie. En, ook al stijgen we door, dan schat hij ook $7800 in als maximaal haalbare in. Dat is voor mij het risico niet waard. Een echt moonshot is immers zeer, zeer, zeer onwaarschijnlijk, althans op de korte termijn.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Shhh (VEN)

• dabla
TomTorquay schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:19:
[...]
Ik volg deze kerel ook. Zeker interessant om volgen. Maar hij doet soms nogal geheimzinnig om z'n eigen producten te kunnen verkopen. Die "sigma" indicator waar hij het over heeft is gewoon een Bollinger Band met twee standaarddeviaties.

Daarenboven volg ik zijn verhaal over RSI niet echt. De afgelopen maanden zaten vol met 'Barts', waarbij de prijs omhoog schiet, RSI in oversold gaat, een dag of 3 blijft hangen, en dan terug in naar het niveau waarop gestart is stort. Zo fenomenaal speciaal is het uitblijven van een correctie dus ook weer niet.

Hoe dan ook, we gaan het de komende dagen zien. Het kan beide kanten op, maar ik neig nog steeds naar een correctie. En, ook al stijgen we door, dan schat hij ook $7800 in als maximaal haalbare in. Dat is voor mij het risico niet waard. Een echt moonshot is immers zeer, zeer, zeer onwaarschijnlijk, althans op de korte termijn.
Idd klopt helemaal, ik ga hiervoor ook zeker het risico niet nemen, hij zegt ook duidelijk een probability, echter toont hij op het einde ook dat het niet om een bulltrap gaat, dus dan zou het Bart verhaal ook weer niet opgaan, spannende tijden nu toch vind ik, ach we zien het wel hè :)

• Tominatie
  • Niet online
Hopen voor de Ven holders dat dit het herstel gaat inluiden.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:13
Tering, de alt coins krijgen er nu echt van langs :/ Wat weet iedereen wat wij niet weten lol

• poNgz0r
PHPResource schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:36:
Tering, de alt coins krijgen er nu echt van langs :/ Wat weet iedereen wat wij niet weten lol
Niks bijzonders. Mensen zetten altcoins om in BTC om alvast voorbereid te zijn op de ETF. Zodra de ETF er door is gaat BTC ff moonen waarschijnlijk. Dan wordt BTC weer omgezet in altcoins of in cash. Dat is mijn vermoeden tenminste

• Tominatie
  • Niet online
Daar gaan we boys! FOMO FOMO FOMO 7.6K NADERT!

• PilatuS
  • Niet online
Ze zijn de laatste uren juist aan het herstellen.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Wel mooi koopmoment , maar of het verstandig is ..... :?

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-01 13:25
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/PYiBVepo/
lekkerhor ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Case op 20-07-2018 18:40 ]

Mijn Firewizzie

• Taro
  • Niet online

Taro

JACKPOT!! *O* *O* *O*

• poNgz0r
cryptore schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:39:
[...]

Wel mooi koopmoment , maar of het verstandig is ..... :?
Laag kopen is altijd verstandig

• A87
  • Niet online

A87

EINDELIJK 7500 DOORBROKEN OP COINMARKETCAP

• PilatuS
  • Niet online
Wat er nu gebeurt dacht ik gisterenavond dus van dat het zou gebeuren. Toen gingen we ook omhoog maar zakte het net zo hard weer in. Het gaat nu beter :)

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
pongthamong schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:40:
[...]

Laag kopen is altijd verstandig
natuurlijk , ben ik met je eens , maar kocht net wat HAV en DRGN , en ja hoor , het kon nog lager

• Tominatie
  • Niet online
Iedergeval: er zijn weer genoeg shorts gerekt zie ik al op bitmex. Da's heerlijk.. Hopen dat we die 7.5k wel houden en zometeen de volgende poging inzetten om de 7.6k helemaal te doorbreken.

• dabla
WOW crazy selloff WTF !!

• PHPResource
Whut?

• dabla
Op GDAX zatten we al aan 7680 en nu terug naar 7580, maar is wel lager dan dat gegaan

[ Voor 8% gewijzigd door dabla op 20-07-2018 18:46 ]

• Tominatie
  • Niet online
Bulls vs bears is nu aan de gang voor de 7.6k ipv de 7.5k

Op bitmex lijken de bulls weer in het voordeel. Had toch meer FOMO verwacht, maar een run van 7.5k naar 7.7k zo snel is toch ook al behoorlijk.

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:45:
[...]

Op GDAX zatten we al aan 7680 en nu terug naar 7580
Gisteravond ging het met meer dan 200 dollar omlaag na in de 7600 te komen.

• PHPResource
Ja precies.. Voorlopig ook genoeg buy power op binance. Gogogo. Hoewel ik in BTC flink ben gedaald afgelopen dagen dankzij de alts . FML

• dabla
PilatuS schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:46:
[...]

Gisteravond ging het met meer dan 200 dollar omlaag na in de 7600 te komen.
Ok, die heb in niet meegemaakt/gevolg, wel indrukwekkend (vind ik), want ik dacht dat we al op het droge waren :)

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Hello, my name is remco.

Oh wacht verkeerd

Ben een beetje hyper aan het raken door al die exchanges and fluctuations op dit moment. Sorry boys.

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:48:
[...]

Ok, die heb in niet meegemaakt/gevolg, wel indrukwekkend (vind ik), want ik dacht dat we al op het droge waren :)
We maken nu een soort zelfde run als toen, alleen nu lijkt het beter te gaan. Toen was het dik omhoog en gelijk als een idioot weer omlaag.

• dabla
Greymore1 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:50:
Hello, my name is remco.

Oh wacht verkeerd

Ben een beetje hyper aan het raken door al die exchanges and fluctuations op dit moment. Sorry boys.
Jij niet alleen 8)

• Sahara
Durf niet te kijken naar m'n TRAC :N

• PilatuS
  • Niet online
Het alt bloedbad begint nu meer te lijken op een flink snee :P

Edit: Post 25.000 *O*

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 20-07-2018 18:51 ]

• A87
  • Niet online

A87

7600 komt wel erg dichtbij.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:19
Bitcoin boven de 45% domination.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:50:
Durf niet te kijken naar m'n TRAC :N
Haha ik wel. Ik kan je vertellen: hij staat op -8% t.o.v. BTC at the moment op een klote aantal van 1300 sats. Dus bijna kan ik ze gratis weggeven.

Mijn Dragons gaan nog slechter.

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Toch is de lijn anders dan eerder de afgelopen dagen. Nu is het meer omhoog in de zijwaarste lijn dan omlaag. Een paar weken terug was na elke pump de zijwaartse lijn neerwaarts. Dat betekent dus dat de gewone man/trader meer vertrouwen heeft in BTC.

• Tominatie
  • Niet online
rip, daar gaan we.

• PilatuS
  • Niet online
Toch weer net zoals gisteren, duurde alleen iets langer.

• dabla
:-( gelukkig niet ingekocht op 7650 want begon lichtjes te FOMO-en en ik dacht al dat we er waren, grafiek was ook nogal ingezoomd vandaar dat ik plots ook selloff dacht :+

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:25
We zakken weer lekker in, de 5k is weer duidelijk in zicht.

• Sahara
Zo nu terug naar 3k?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
PilatuS schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:00:
Toch weer net zoals gisteren, duurde alleen iets langer.
Wordt een goede poging ondernomen om die 7800 te passeren, maar als dit soort dipjes vaker voorkomen, dan ben ik bang voor dat we eerst naar beneden gaan.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• dabla
ShininNL schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 19:02:
We zakken weer lekker in, de 5k is weer duidelijk in zicht.
Niet overdrijven, zo’n vaart zal het nu ook weer niet gaan, 2 support levels op 7200 en 6800, gaan we niet zomaar doorheen zakken, zeker die laatste niet.

• dabla
Pagina: 1 ... 184 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!