Ik sta nu slechts min 8% nog maar.
Krijg beetje last van fomo. Jeukt als de neite. Terwijl ik toch al flink er in zit
Krijg beetje last van fomo. Jeukt als de neite. Terwijl ik toch al flink er in zit
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 26% gewijzigd door Malarky op 17-07-2018 18:10 ]
Verwijderd
Nog ideeen over VEN?Malarky schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 18:08:
Enorm spannend crypto moment as we speak. We zijn voor de 3e keer de 6800 aan het testen in 5 weken.
Mooi om te zien dat de grote whales de alts omlaag duwen door even voorzichtig aan de zijlaan te gaan kijken wat de BTC gaat doen. Gaan we eindelijk een hard close krijgen boven de 6800 of zakken we weer lafjes weg?
Mijn inzet: als we doorbreken boven die 6800 gaan we hard ook, dan gaat er weer fors geld in de btc gegooid worden. Persoonlijk geloof ik dat we nog minimaal 1x even de 6600 aantikken om wat momentum op te bouwen.
Weg
https://cdn-images-1.medi...kkzWrhfPkiWnqDIyAtHWw.pngNew Yorker schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 18:28:
VEN moet weer fake partnerships aankondigen.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Bron: https://biflatie.nl/crypto/twee-crypto-miljardairs/Crypto miljardairs
Ook heeft de wereld inmiddels twee crypto miljardairs rondlopen. Het gaat om Chris Larsen en Changpeng Zhao. Larsen is de 57-jarige Amerikaanse ‘co-founder en voormalig CEO van de cryptocurrency Ripple (deze heeft een huidige marktkapitalisatie van zo’n 17 miljard).
Weg
1
2
3
| Markttrends 10 min. 1 uur 12 uur 24 uur Top 50 coins -0,02% -0,20% -1,26% -0,57% BTC/USDT 0,24% 0,30% 0,50% 2,00% |
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Gewoon lekker blijven dromenNew Yorker schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 18:35:
Als ripple naar 7 dollar gaat is Chris Larsen rijkste man ter wereld
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 17-07-2018 18:53 ]
Ben bang dat de meerderheid er zo weer uitstapt, is weer even een run om noobs er weer geld in te laten stopen.Taro schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 18:49:
Ik ben weer helemaal ingestapt. Als iedereen dat nou even doet, dan gaan we weer de goede kant op
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Waarom niet naar een realtime koers kijken ?A87 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 18:52:
F5 op coinmarketcap, F5 F5 F5 F5
Volume laat niet echt veel moois vermoeden inderdaad. Ik meen bearish divergence te zien.Slux schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:00:
Volume verraad het al een beetje
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ach joh, jij komt net van vakantie terug dus moet er weer ff inkomen.. Wij wassen dit varkentje wel ffTomTorquay schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:03:
[...]
Volume laat niet echt veel moois vermoeden inderdaad. Ik meen bearish divergence te zien.
#Meetoo (hoewel de ene roltrap de andere niet is natuurlijk, ook daar heb je al de wat snellere varianten voor de haastige reiziger 🤘 )AtlAntA schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:03:
Ik ga liever met de roltrap naar de maan dan met een raket.
Verwijderd
WbTomTorquay schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:00:
Zo, ben er even twee weken uitgeweest, maar echt veel is er in de tussentijd niet veranderd. Heb nu al mijn eieren in het OMG-mandje gelegd. Let's go
Je LTC al verkocht? Blijf hier lekker hodlenSlux schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:00:
[...]
Ben bang dat de meerderheid er zo weer uitstapt, is weer even een run om noobs er weer geld in te laten stopen.
Volume verraad het al een beetje plus het sentiment is nog steeds slecht
Ja was gister uit gestapt, koop wel weer als ie omlaag gaatRaptorXS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:13:
[...]
Je LTC al verkocht? Blijf hier lekker hodlen
[ Voor 54% gewijzigd door Slux op 17-07-2018 19:19 ]
Vergeet ook niet dat ze grof geld verdienen met het listen van nieuwe coins!Timberly2 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:34:
[...]
Deze nieuwspost van een tijdje terug geeft wel te denken. https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360001668872
Ze gaan transformen van een bedrijf naar een community. Dus op den duur verwacht ik wel dat alle winsten die voortvloeien uit Binance ook richting de community gaan (lees BNB holders).
Ik vind namelijk overigens het winstcijfers van 150mln grof hoog voor de huidige trade volumes. Dat kan bijna niet.
Huidige 24 uurs trading volume: 1,2miljard.
Zet dit gemiddeld voor dit kwartaal weg op 2miljard (is wel eens hoger, is wel eens lager, ik zit met 2 miljard aan de hoge kant).
90 dagen in een kwartaal maakt: 180 miljard trading volume.
Binance pakt hier 0,05% maker en 0,05% taker dus 0,1% van 180 miljard (aanname dat iedereen BNB gebruikt).
Dit is dus een OMZET van 180miljoen. Binance komt hier met een impliciete winst van 150miljoen, zouden ze een winstmarge moeten hebben van >80%.
Dat laatste kan wel, omdat zodra je trading engine staat en je support ook. Je weinig kosten extra maakt voor elke nieuwe extra klant. Maar juist omdat het trading volume lager is vind ik dit bijzonder veel winst.
EDIT: je hoeft alleen maar in dit orderboek te kijken om te zien hoe snel en hoe makkelijk BNB geld verdient: https://www.binance.com/trade.html?symbol=BTC_USDT
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
[ Voor 3% gewijzigd door chr0me1 op 17-07-2018 19:15 ]
Goedzo, wel eerst BTC kopen, even vasthouden en na de 6.800 XLM inslaan, ok?Slux schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:14:
Ik sla toch maar weer wat extra XLM in.
https://ambcrypto.com/ibm...leases-a-new-stable-coin/
Mensen hier nog gedachten over XLM ?
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 17-07-2018 19:22 ]
XLM is ongeveer een kwart van mijn portfolio.Slux schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:14:
Ik sla toch maar weer wat extra XLM in.
https://ambcrypto.com/ibm...leases-a-new-stable-coin/
Mensen hier nog gedachten over XLM ?
[...]
Ja was gister uit gestapt, koop wel weer als ie omlaag gaat
btw, verkoop jij wel eens of hold je alleen maar ? volgens mij zat je toen die op ATH er ook nog in toch ? toen wel wat LTC verkocht of nog helemaal niks ?
[ Voor 8% gewijzigd door Maestro op 17-07-2018 19:38 ]
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
jepMaestro schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:37:
Je had dat bericht ook gewoon klaar staan he
Zo snel!
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
PSN: Oldzkoel
Ik ben nu aan het bellen ;pTominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:45:
Heb de Lambo dealer alvast aan de lijn.
Jep dat is ook echt het hoogtepunt van deze pump denk ik. Nu zullen we weer even wat rustiger gaan bewegen. Alleen weet je het nooit natuurlijk.Bever! schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:47:
wat een pump zeg, bijna 7300 aangetikt
Iedereen die even paar honderd $ in enkele minuten wil maken?Tominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:49:
[...]
Jep dat is ook echt het hoogtepunt van deze pump denk ik. Nu zullen we weer even wat rustiger gaan bewegen. Alleen weet je het nooit natuurlijk.
alessio rastani had het al voorspeld.. koning die ventTominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:49:
[...]
Jep dat is ook echt het hoogtepunt van deze pump denk ik. Nu zullen we weer even wat rustiger gaan bewegen. Alleen weet je het nooit natuurlijk.
Verwijderd
Die VEN rommel ook nietTaro schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:51:
ZIL is in de tussentijd niet eens van zijn plaats gekomenDie beweegt niet mee naar beneden met BTC, maar ook niet naar boven.
Ik durf te wedden dat alts (mocht BTC een beetje rustiger worden) enorm zullen mee stijgen. Die alts zijn nu nog in shock-mode want zo'n pump hadden ze ook niet voorzien.Taro schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:51:
ZIL is in de tussentijd niet eens van zijn plaats gekomenDie beweegt niet mee naar beneden met BTC, maar ook niet naar boven.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Dit dus, en ZIL gaat pas boeiend worden als ze op mainnet zitten in Q3. Ze doen niet aan shillen/pushen dus tot die tijd verwacht ik weinig actie.Tominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:52:
[...]
Ik durf te wedden dat alts (mocht BTC een beetje rustiger worden) enorm zullen mee stijgen. Die alts zijn nu nog in shock-mode want zo'n pump hadden ze ook niet voorzien.
Net of ik de Jip en Janneke hier zit te lezen met uitleg over Bitcoin, haha, geweldigTominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:52:
[...]
Ik durf te wedden dat alts (mocht BTC een beetje rustiger worden) enorm zullen mee stijgen. Die alts zijn nu nog in shock-mode want zo'n pump hadden ze ook niet voorzien.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Hou nog wat over voor je rijbewijs.Tominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:45:
Heb de Lambo dealer alvast aan de lijn.
BitMEX XBTUSD futures has liquidated a short position of 10,000,000 contracts ($10,000,000) at 6897. Margin lost: $100,000@100x; $200,000@50x -- Tue Jul 17 17:38:51 +0000 2018
Je mag vaker zo terugkomenTomTorquay schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:56:
Boem! Toen vloog het dak eraf! Nice!
Hahaha, al m'n rijlessen en dergelijke al betaald laatst, dus niet nodig. Nu alleen nog mijn rijbewijs halen natuurlijk
Verwijderd
Inmiddels wil ie wel. Duurde even, maar nu toch een mooie plus.Taro schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:51:
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 17-07-2018 20:01 ]
Livecoinwatch is beetje kapot.A87 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:01:
Op F5 drukken op marketcap heeft zijn charmes gewoon. Als een loterij
Weg
Gebrek aan ervaringmugenmarco schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:02:
KAPPEN NOU, heb mijn overige deel een uur geleden verkocht! Waarom heb ik dit verdorrie no! elke keer als ik sell gaat de prijs ineens rap omhoog
Kun je vaker wat verkopen?mugenmarco schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:02:
KAPPEN NOU, heb mijn overige deel een uur geleden verkocht! Waarom heb ik dit verdorrie no! elke keer als ik sell gaat de prijs ineens rap omhoog
Verwijderd
onzin, niemand kon weten dat de koers ineens flink omhoog gaat
mugenmarco schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:02:
Hou in de gaten hoe het zit met BTC. Die 6800 was al weken een punt waar we niet voorbij konden komen. Vanmiddag ook nog in de topic gepost door de mod dat een run omhoog te verwachten was bij het breken van de 6800.mugenmarco schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:02:
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq