Veel mensen denken te weten wat er gaat gebeuren, wie moet ik dan in vredesnaam geloven?PilatuS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:04:
[...]
Hou in de gaten hoe het zit met BTC. Die 6800 was al weken een punt waar we niet voorbij konden komen. Vanmiddag ook nog in de topic gepost door de mod dat een run omhoog te verwachten was bij het breken van de 6800.
Zodra iedereen vol long is krijgen we natuurlijk nog een subtiel dipje
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
niemandmugenmarco schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:05:
[...]
Veel mensen denken te weten wat er gaat gebeuren, wie moet ik dan in vredesnaam geloven?
Gewoon HOLDENmugenmarco schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:03:
[...]
onzin, niemand kon weten dat de koers ineens flink omhoog gaathet ging de afgelopen dagen redelijk omhoog en de weken daarvoor was dat nooit van lange duur.
TA ervaring over het hele jaar + nieuws.mugenmarco schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:03:
[...]
onzin, niemand kon weten dat de koers ineens flink omhoog gaathet ging de afgelopen dagen redelijk omhoog en de weken daarvoor was dat nooit van lange duur.
Veel mensen wisten het wel, easy
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 17-07-2018 20:08 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Wie heeft met zijn klauwen aan de snelheids regelaar van mijn roltrap gezeten?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Malarky in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"mugenmarco schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:03:
[...]
Helaas alles in VEN, daalt nog verder, nog wat FUD, daalt nog meer.. ik pak vast een strop.
Hij zit goed omdat ie zijn onderzoek goed voor elkaar heeft en ervaring heeft. 2 dingen die iedereen kan leren.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:10:
[...]
Die zit meestal goed
Hij post alleen te weinig
Jezus waarom heb je alles in VEN als je er niets eens vertrouwen in hebt? Serieus waar ben je dan mee bezig?Greymore1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:10:
Helaas alles in VEN, daalt nog verder, nog wat FUD, daalt nog meer.. ik pak vast een strop.
Verwijderd
Ik een uurtje voor de pump 50% er uit geknikkerd...hallelujaGreymore1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:10:
Ik heb ook veel in VEN, is inmiddels nog maar een klein percentage door de daling. Gelukkig gaat mijn SUB nu heerlijk.
Ikke niet weten, ikke klikken en rijk worden. Maar niette werken.chr0me1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:11:
[...]
Jezus waarom heb je alles in VEN als je er niets eens vertrouwen in hebt? Serieus waar ben je dan mee bezig?
Greymore1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:13:
[...]
Ikke niet weten, ikke klikken en rijk worden. Maar niette werken.
Daalt hopelijk weer richting de 7k, heb zojuist voor het eerst wat in Tether gestopt @7350 xD
Dit is echt...................... pinch me i must be dreaming
Je gelooft het niet he.. gaat het al maanden zijwaarts, stel ik toch maar een verkooporder in, besluiten ze even naar 7300 te gaan
Verwijderd
Greymore1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:13:
[...]
Ikke niet weten, ikke klikken en rijk worden. Maar niette werken.
Eerste keer dat ik dit zo zie op me schermpje
lachen
Je "xD" verraad je leeftijd.chr0me1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:14:
Daalt hopelijk weer richting de 7k, heb zojuist voor het eerst wat in Tether gestopt @7350 xD
Alleen jezelfmugenmarco schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:05:
Veel mensen denken te weten wat er gaat gebeuren, wie moet ik dan in vredesnaam geloven?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Mooi al dat enthousiasme.
Persoonlijk ben ik echt compleet dood van binnen wat crypto stijgingen betreft.
Misschien als we de 25k aantikken dat ik een mondhoekje omhoog trek.
Maar leuke stijging dit. Jottum.
want?chr0me1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:14:
Gaat niet gebeuren...chr0me1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:14:
Omdat we na een lange tijd eindelijk de 7k hebben gepasseerd verwacht ik dat we wel weer terugzakken na al deze maddness. Ik kan het verkeerd hebben, ook dan is het geen ramp aangezien ik maar voor 15% in USDT zit
moet eerlijk zeggen dat het mij ook amper iets doet, marketcap is nog onwijs laagVerwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:16:
Dus... hoe gaan we morgenochtend wakker worden? Wie doet een gokje? Op hetzelfde of weer rond de 6800?
ik geloof mezelf niet eens meer xD but if i have to guess, we worden wakker en hij staat op 7kKlaas25 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:18:
Dus... hoe gaan we morgenochtend wakker worden? Wie doet een gokje? Op hetzelfde of weer rond de 6800?
9% omhoog in 30 minuten doet je niet ?Berry powel schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:18:
[...]
moet eerlijk zeggen dat het mij ook amper iets doet, marketcap is nog onwijs laag
Dit is ook niet DE ommekeer vermoed ik. Ergens tegen de $8000/8500 (heel mss pas op 9000) verwacht ik sowieso en terugval naar $5800.Berry powel schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:18:
moet eerlijk zeggen dat het mij ook amper iets doet, marketcap is nog onwijs laag
IK hoop met je mee
Weet je niets over BlackRock?TomTorquay schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:19:
[...]
Dit is ook niet DE ommekeer vermoed ik. Ergens tegen de $8000/8500 (heel mss pas op 9000) verwacht ik sowieso en terugval naar $5800.
Dit kan makkelijk door rammen naar ATH;'s
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 17-07-2018 20:22 ]
Is hier binnen een week of twee gelukt! Die van ons hebben we net een kleine zes weken dus moet jou ook lukkenbie100 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:03:
ben de hele nachten al wakker( nieuw puppy in huis) denk ff kijken maar het gaat lekker nou dat kreng nog zindelijk maken
En Oja, met cryptowinst gekocht
Hij zit er net zo vaak naast.PilatuS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:11:
[...]
Hij zit goed omdat ie zijn onderzoek goed voor elkaar heeft en ervaring heeft. 2 dingen die iedereen kan leren.
Haha, maar "xD" wordt echt alleen gebruikt door Habbo spelers. Of iedergeval vroeger toen ik 12 was zat ik daar altijd chickies te fixen en toen zag ik dat ook iedereen doen.
Ik zei het toch!!!AtlAntA schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:09:
Wie heeft met zijn klauwen aan de snelheids regelaar van mijn roltrap gezeten?
Maakt opzich niet uit. Het is rekening houden met wat er mogelijk is. Daarom kijk ik constant naar TA's. Niet omdat iemand het altijd goed heeft, maar omdat je support en resistance goed in beeld krijgt en rekening kan houden met bepaalde levels. Niemand heeft het altijd goed en dat hoeft ook niet.
100% garantie bestaat niet bij TA, zoveel is duidelijk. Maar als het ook maar 1% beter scoort dan puur gokken is het toch mooi meegenomen, niet? Het geeft je op z'n minst inzicht in de mogelijke opties
Serieus als mensen niet snappen dat als er 3 bodems zijn de kans omhoog alleen maar groter wordt.....PilatuS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:22:
[...]
Maakt opzich niet uit. Het is rekening houden met wat er mogelijk is. Daarom kijk ik constant naar TA's. Niet omdat iemand het altijd goed heeft, maar omdat je support en resistance goed in beeld krijgt en rekening kan houden met bepaalde levels. Niemand heeft het altijd goed en dat hoeft ook niet.
Daarom heb ik niks met TAPilatuS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:22:
[...]
Verwijderd
Nog niet mee gemaakt
Kan ik van jou niet zeggen
Deze gast heeft zolang ik mee lees bijna altijd de juiste snaar te pakken
Verwijderd
Ik heb ook VEN maar ik maak me geen zorgen. Puur gekocht omdat het 2x flinke deuk heeft gehad afgelopen dagen. Solide project, straks met een beetje winst verkopen.
Hou toch op spuit 11 met je onzin verhalenVerwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:23:
[...]
Nog niet mee gemaakt
Kan ik van jou niet zeggen![]()
Deze gast heeft zolang ik mee lees bijna altijd de juiste snaar te pakken
$7700-7800 nieuwe resistance?
(200 EMA op daily)
(200 EMA op daily)
[ Voor 8% gewijzigd door TomTorquay op 17-07-2018 20:27 ]
Nou loop ik hier nog maar een paar maandjes mee, maar...
Sorry, kan het echt niet met je eens zijn
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Precies, voor onder de 13, die nog niet zo goed weet welke emoties hij of zij allemaal voelt en dan maar "xD" typt.Tominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:21:
[...]
Haha, maar "xD" wordt echt alleen gebruikt door Habbo spelers. Of iedergeval vroeger toen ik 12 was zat ik daar altijd chickies te fixen en toen zag ik dat ook iedereen doen.
Kom op joh! Er zijn ook mensen die dit voor het eerst meemaken, gun ze een verzetjeVerwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:16:
Ik heb werkelijk altijd alles mis. Uitgestapt op 6,6K, hoopte op 6k bij te kopen. Bleef die op 6,1k. Helft in VEN gestopt dat is toen alleen maar gedaald. En nu stijgt btc keihard 2 dagen. Op 6,4k dacht ik gister ik wacht tot die zakt. 1 uur geleden dacht ik op 6,7k zakt nog wel. En nou is die ineens 7,4K. Elke lift omhoog mis ik. En alles wat ik koop zakt... achja het is een spelletje, maar ik zou met mijn inleg toch wel eens winst willen maken
Moet je maar eens goed terug lezen, lees bovenstaande post van @PilatuS die beschrijft het goedMaestro schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:24:
[...]
Nou loop ik hier nog maar een paar maandjes mee, maar...
Sorry, kan het echt niet met je eens zijn
Hoe bedoel je ?
Voor mij is het handig om de mogelijkheden te zien, ook al weet je niet of het omhoog of omlaag wordt. Door rekening te houden met beide en levels vind ik het erg nuttig. Meer info is nuttig toch ?
ja tis ook door zetten maar het weer helpt ook niet mee btw maar we houden volD-Ed schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:21:
[...]
Is hier binnen een week of twee gelukt! Die van ons hebben we net een kleine twee weken dus moet jou ook lukken![]()
En Oja, met cryptowinst gekocht
HODL it is... maak je keuze, hou je daar aan vast totdat je in de plus zit. Zo zit ik al een half jaar te wachten.... maar ik ga nu wel harddrusloos schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:26:
Ik heb werkelijk altijd alles mis. Uitgestapt op 6,6K, hoopte op 6k bij te kopen. Bleef die op 6,1k. Helft in VEN gestopt dat is toen alleen maar gedaald. En nu stijgt btc keihard 2 dagen. Op 6,4k dacht ik gister ik wacht tot die zakt. 1 uur geleden dacht ik op 6,7k zakt nog wel. En nou is die ineens 7,4K. Elke lift omhoog mis ik. En alles wat ik koop zakt... achja het is een spelletje, maar ik zou met mijn inleg toch wel eens winst willen maken
Nuttige info probeer ik uit het nieuws te halen, TA tooltjes zijn meer geschikt voor de aandelenmarktPilatuS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:26:
[...]
Hoe bedoel je ?
Voor mij is het handig om de mogelijkheden te zien, ook al weet je niet of het omhoog of omlaag wordt. Door rekening te houden met beide en levels vind ik het erg nuttig. Meer info is nuttig toch ?
en gaan niet op bij de crypto's.
Verwijderd
Mijn inzet: als we doorbreken boven die 6800 gaan we hard ook, dan gaat er weer fors geld in de btc gegooid worden.
Dit post hij om 18.00 uur
Klopt redelijk zou ik zeggen
Dit post hij om 18.00 uur
Klopt redelijk zou ik zeggen
En support en resistance dan ? Dat klopt toch iedere keer weer erg goed. Vind dat zelf het nuttigste van TA.RaptorXS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:28:
[...]
Nuttige info probeer ik uit het nieuws te halen, TA tooltjes zijn meer geschikt voor de aandelenmarkt
en gaan niet op bij de crypto's.
Bitcoin zit nu op bijna + 11% in anderhalf uur tijd. Wel geinig om te zien hoe ongelooflijk veel AFK mensen nu ineens in dit topic zitten (including me btw)
Las ik nou echt net iemand die denkt dat we naar 9k gaan en dan terug naar 5800??
PSN: Oldzkoel
Altjes(met name VEN) mogen nu flink gaan aantrekken, kan ik mijn 10 verschillende VEN orders weer gaan verkopen en terug naar mn oude vertrouwde, wat gespekte portfolio.
Verwijderd
Hier ook, als ven wat aantrekt gaat de rest die ik nog heb ook op de schopGreymore1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:30:
Altjes(met name VEN) mogen nu flink gaan aantrekken, kan ik mijn 10 verschillende VEN orders weer gaan verkopen en terug naar mn oude vertrouwde, wat gespekte portfolio.
Terug naar NEO en GVT
Als we die 9k al gaan zien, die 5800 komt er wel weer.power_user schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:30:
Las ik nou echt net iemand die denkt dat we naar 9k gaan en dan terug naar 5800??
Achteraf hebben sommige voorspellers het goed en de rest zwijgtPilatuS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:29:
[...]
En support en resistance dan ? Dat klopt toch iedere keer weer erg goed. Vind dat zelf het nuttigste van TA.
En mensen, kleine tip van iemand die een jaar geleden is ingestapt.. Probeer hier in deze thread (ja, ik zei het echt) de juiste mensen te kiezen die je probeert te volgen over een langere tijd (terug lezen is een must ivm je DYOR!).
Zo ben ik een jaar geleden ook aan de juiste info gekomen om mijn gevoel een plek te geven en een keuze te maken.. Of het een juiste keuze is zal de toekomst uitmaken maar ook nu zitten hier nog steeds goed onderbouwde meningen en ervaringen, aan jou om datgene eruit te filteren dat bij jou past.
Voor nu... Enjoy the bullrun and see you at the moon (or at the bottom
)
Zo ben ik een jaar geleden ook aan de juiste info gekomen om mijn gevoel een plek te geven en een keuze te maken.. Of het een juiste keuze is zal de toekomst uitmaken maar ook nu zitten hier nog steeds goed onderbouwde meningen en ervaringen, aan jou om datgene eruit te filteren dat bij jou past.
Voor nu... Enjoy the bullrun and see you at the moon (or at the bottom
Hoezo? Prima weer om lekker te wandelenbie100 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:27:
[...]
ja tis ook door zetten maar het weer helpt ook niet mee btw maar we houden vol
Met voorspellen wat de koers gaat doen, zeker ja, maar support en resistance klopt wel heel goed.RaptorXS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:32:
[...]
Achteraf hebben sommige voorspellers het goed en de rest zwijgt
sympathiek man, wist dat je aan me dachtD-Ed schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:34:
En mensen, kleine tip van iemand die een jaar geleden is ingestapt.. Probeer hier in deze thread (ja, ik zei het echt) de juiste mensen te kiezen die je probeert te volgen over een langere tijd (terug lezen is een must ivm je DYOR!).
Voor nu... Enjoy the bullrun and see you at the moon (or at the bottom)
You talkin' to me?power_user schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:30:
Wat is er in april gebeurd, dacht je?
Dikke grijns hierRaptorXS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 19:50:
Het is wederom bewezen, de Bitcoin is bepalend voor de stijgende prijzen, ook van de altcoins.
Edit: afhankelijk van het nieuws en niet van TA en kleurige grafiekjes.![]()
En het wordt weer drukker hier met reakties.
Welk nieuws?
wie heeft hier pesetacoins?? de koers van die coin is in de afgelopen dag? 2 dagen? met 48% gestegen.
https://dailyhodl.com/201...takes-over-goldman-sachs/
Dit is trouwens wel echt onzin^.... Deze stijging is gewoon veroorzaakt door de FOMO als we over 6800 zouden gaan.
Wat een quatsch inderdaadTominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:46:
https://dailyhodl.com/201...takes-over-goldman-sachs/
Dit is trouwens wel echt onzin^.... Deze stijging is gewoon veroorzaakt door de FOMO als we over 6800 zouden gaan.
6800 was een resistance waar we al lange tijd tegenaan zaten te rammen maar waar we niet doorheen kwamen. Dat het dan flink omhoog gaat als we er doorheen kwamen is niet zo vreemd.Tominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:46:
[...]
Deze stijging is gewoon veroorzaakt door de FOMO als we over 6800 zouden gaan.
Zo zie je maar wat TA waard is voor de whales. Voor niet TA believers is zo een btc pump een complete ramdom verassing.Malarky schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 18:08:
Enorm spannend crypto moment as we speak. We zijn voor de 3e keer de 6800 aan het testen in 5 weken.
Mooi om te zien dat de grote whales de alts omlaag duwen door even voorzichtig aan de zijlaan te gaan kijken wat de BTC gaat doen. Gaan we eindelijk een hard close krijgen boven de 6800 of zakken we weer lafjes weg?
Mijn inzet: als we doorbreken boven die 6800 gaan we hard ook, dan gaat er weer fors geld in de btc gegooid worden.
(Post was 1,5u voor de pump)
Quote dan wel even je hele postMalarky schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:50:
[...]
Zo zie je maar wat TA waard is voor de whales. Voor niet TA believers is zo een btc pump een complete ramdom verassing.
(Post was 1,5u voor de pump)
Oke die 200 down voor de pump was maar 50. Gelukkig doe ik geen aankopen of verkopen op inschattingen van 1% want dat is vrijwel gokken.
Jongens laten we nou niet doen alsof dit een wonder voorspelling was. Zelfs ik had dit al doorzien met mijn matige TA-skills.Tominatie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:07:
De hele markt staat te wachten op wat bitcoin gaat doen. Wat een spanning bouwen we op. Ik zie het wel gebeuren dat we straks echt met een enorme pump door die 6800 gaan en dat de alts dan ook weer echt naar de fucking maan gaan.
Je wist gewoon dat 6800 gewoon wat zou losmaken.
Geweldig om weer een keer te zien , maar kan er niet super opgewonden van raken , wel een mooi koop momentje voor me , van coins die weinig of niet mee trekken , die zijn lekker aan het zakken
@Greymore1 Die Credits waar je het gisteren over had staat nu gewoon op -21% in BTC-waarde. Wat is daarmee gebeurd dan?
Je zat een jaar geleden al heel dicht op BNB. Heel goed gezien!
Bizar. Maar kan je nagaan wat er gaat gebeuren als er echt de grote investeerders aankondigen er in te zitten (want ze gaan niet aankondigen om te beginnen)
Dan geloof ik best dat we nieuwe ATH zien dit jaar. Als dit al in uurtje gebeurt dan duurt 2018 nog mega lang hoor..
Dan geloof ik best dat we nieuwe ATH zien dit jaar. Als dit al in uurtje gebeurt dan duurt 2018 nog mega lang hoor..
'Smart money' zoals ze dat noemen zal de prijs niet veel verhogen. Die voeren (als het goed is) geen market orders uit en voegen dus niet veel toe aan de prijs. 'Dumb' money zoals wij stuwt de prijsverhogingKlaas25 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 21:06:
Bizar. Maar kan je nagaan wat er gaat gebeuren als er echt de grote investeerders aankondigen er in te zitten (want ze gaan niet aankondigen om te beginnen)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Als je een paar 1000 BTC of meer wil kopen is OTC een beter plan inderdaadStokstaart schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 21:08:
[...]
'Smart money' zoals ze dat noemen zal de prijs niet veel verhogen. Die voeren (als het goed is) geen market orders uit en voegen dus niet veel toe aan de prijs. 'Dumb' money zoals wij stuwt de prijsverhoging
Chris.nl schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:30:
[...]
Hopelijk vergeet IOST even te stijgen zodat ik eerst leuk kan bijkopen... Iedereen blij
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Had niet verwacht dat we voor het einde van her zomerreces nog zulke pumps zouden zien, meestal is het ‘vrouwen bloot, handel dood’. Maar daar trekt crypto zich blijkbaar niks van aan. Toch wel grappig om te zien, jammer dat ik er niet in zit. Wel blijven alts nog iets achter t.o.v. BTC heb ik het gevoel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!