[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 174 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.174 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
DJ-Promo schreef op maandag 16 juli 2018 @ 20:58:
[...]

TRAC staat nog nergens als je ze wil vasthouden voor dit jaar.
Klopt, ik ga ook zeker nog bijkopen, daar niet van. Maar al had ik mijn geld nou een paar dagen eerder had ik ze allemaal nog een stuk goedkoper kunnen inkopen :P

GET, POA, TRAC, TFD, ZIL, IOST, MAN, DRGN, MCT... Dan denk ik ook nog aan CS, GO, ZCO, EVX, NANO, ICN, RLC, ICX, FUN, KCS (weer terug inkopen, nu die een stuk lager staat). Een plukje STRAT zou ik ook wel weer willen. Daarnaast een plukje Ark en Waltonchain zou ook niet misstaan.

Zoveel keuzes, niet normaal.

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:38:
[...]

Klopt, ik ga ook zeker nog bijkopen, daar niet van. Maar al had ik mijn geld nou een paar dagen eerder had ik ze allemaal nog een stuk goedkoper kunnen inkopen :P

GET, POA, TRAC, TFD, ZIL, IOST, MAN, DRGN, MCT... Dan denk ik ook nog aan CS, GO, ZCO, EVX, NANO, ICN, RLC, ICX, FUN, KCS (weer terug inkopen, nu die een stuk lager staat). Een plukje STRAT zou ik ook wel weer willen. Daarnaast een plukje Ark en Waltonchain zou ook niet misstaan.

Hoe breder je portefeuille, hoe moeilijker je het voor jezelf maakt, des te minder kans op grote winsten en gevoeliger je wordt voor FUD om niet de boot te hoeven missen.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[...]

Zie alleen maar "veelbelovende" shillcoins, best wel jammer zo. :)

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:42:
[...]

Zie alleen maar "veelbelovende" shillcoins, best wel jammer zo. :)
Ik heb ook bitcoin hoor (en een plukje ETH in m'n wallet), speciaal voor jou :P ;)

@rvT
Zeker waar, ik moet het overzichtelijk proberen te houden maar er is gewoon zoveel keuze in cryptoland :9~

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:48:
[...]

Ik heb ook bitcoin hoor (en een plukje ETH in m'n wallet), speciaal voor jou :P ;)

@rvT
Zeker waar, ik moet het overzichtelijk proberen te houden maar er is gewoon zoveel keuze in cryptoland :9~
En gaat er een van die munten mooon dan stop je die winst weer in anderen.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
[...]

Naast een holder ben je ook een hoarder.

Verwijderd

[...]

@rvT
Wat is er met je liefde voor GVT gebeurd??

• rvT

rvT

[...]

@rvT
Je snijdt jezelf zo hard in de vingers doordat de helft simpelweg crap is wat je hebt en/of wil kopen.

• Greymore1
9 mins voor Credits make it or break it.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

Als 3 daarvan moonen compenseer je alleen nog maar het verlies op de anderen en dus bereik je uiteindelijk niets. Durf keuzes te maken.

En waar is ADA? Dat is sowieso een veilige keuze, helemaal met een mogelijke Coinbase listing binnenkort. Mooie stop profit order erop op 2-3x de huidige waarde, dan voorkom je dat je terugkomt van het harde werken en hij inmiddels alweer is gedaald.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd Die was ik even vergeten. GVT moet ik natuurlijk ook hebben!

@Beaulion Mijn crypto imperium moet toch ergens beginnen hé. Ik word de grootste crypto verzamelaar van Nederland. uiteindelijk kom ik dan in zo'n RTL programma omdat ik moet afkicken van mijn shitcoin verzamelwoede

@rvT mooi dat jij het allemaal shitcoins vindt. Ik kan je vertellen dat het in een bullmarkt geen ene reet uitmaakt ;)
In wat voor coins zit jij dan precies?

@Taro Zeker moet ik keuzes maken, maar POA, DRGN, MAN, TFD, MCT en KCS staan voor mij vast. Heb daar m'n research na gedaan en ben al een tijd betrokken in de community. Voor mij is de community erg belangrijk in m'n keuze voor een project. Want zonder community is het sowieso al een no-go voor mij. GET wil ik heel graag toevoegen en na derest moet ik nog kijken. (buiten Stratis om, dat was m'n eerste coin die ik ooit kocht dik een jaar geleden).

• rvT

rvT

Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:59:
@Verwijderd

@rvT mooi dat jij het allemaal shitcoins vindt. Ik kan je vertellen dat het in een bullmarkt geen ene reet uitmaakt ;)
In wat voor coins zit jij dan precies?
Haha. Dat is hetzelfde als all-in gaan op aandelen zoals Imtech, TomTom, KPN en DNB Bank omdat het goed gaat met de economie.

Ik zit in Walton Chain en heb ook nog een minimaal aantal Stratis in bezit.

[ Voor 8% gewijzigd door rvT op 16-07-2018 23:08 ]

• Tominatie
  • Niet online
rvT schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:05:
[...]

Haha. Dat is hetzelfde als all-in gaan op aandelen zoals Imtech, TomTom, KPN en DNB Bank omdat het goed gaat met de economie.

Ik zit in Walton Chain.
Dat is zeker niet hetzelfde als all-in gaan op aandelen. Dit is crypto boii, elke shitcoin stijgt de pan uit in een bullmarket. Zelfs bitconnect (die toch weer op een solide +20% staat vandaag)

Ik noemde waltonchain ook als optie, buiten dat twitter-giveaway foutje is het een solide project. Dus niet elke coin die ik noemde is een shitcoin zoals jij aangaf :P

Verwijderd

Iemand die weet hoe ik die ETNX kan claimen met de cli wallet ? Totaal geen idee hoe ik de keys moet invoeren van de etn paper wallet .Die Gui wallet kan ik onmogelijk openen , dus dat is ook geen optie ...

• RaptorXS
rvT schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:05:
[...]

Ik zit in Walton Chain en heb ook nog een minimaal aantal Stratis in bezit.
Imtech 8)7 hahahaha :)

• rvT

rvT

Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:09:
[...]

Dat is zeker niet hetzelfde als all-in gaan op aandelen. Dit is crypto boii, elke shitcoin stijgt de pan uit in een bullmarket. Zelfs bitconnect (die toch weer op een solide +20% staat vandaag)

Ik noemde waltonchain ook als optie, buiten dat twitter-giveaway foutje is het een solide project. Dus niet elke coin die ik noemde is een shitcoin zoals jij aangaf :P
En toch gaan shitcoins niet zo snel naar miljardenbedragen (uitzonderingen daargelaten), fundamenteel moet het inderdaad goed staan. Coins met een goed fundament zullen ook in bull-markets sneller gaan stijgen dan de rotzooi op de markt. Niet al het geld wat in de markt stroomt is dumb-money.

Ik neem het woord shitcoin niet zo snel in de mond, ik heb me in veel coins dan ook niet verdiept. Hoe meer je dat gaat doen hoe meer je gaat twijfelen over je gemaakte keuzes. Ik heb sowieso afgesproken met mijzelf dat ik t/m eind 2020 niks ga verkopen. We zien wel.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-01 23:44
Iemand hier ook hashgard tokens? Wat moet ik nu doen nu ik de 2000 heb gekregen? Phase 2?

Iemand?

• Tominatie
  • Niet online
rvT schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:14:
[...]

En toch gaan shitcoins niet zo snel naar miljardenbedragen (uitzonderingen daargelaten), fundamenteel moet het inderdaad goed staan. Coins met een goed fundament zullen ook in bull-markets sneller gaan stijgen dan de rotzooi op de markt. Niet al het geld wat in de markt stroomt is dumb-money.

Ik neem het woord shitcoin niet zo snel in de mond, ik heb me in veel coins dan ook niet verdiept. Hoe meer je dat gaat doen hoe meer je gaat twijfelen over je gemaakte keuzes. Ik heb sowieso afgesproken met mijzelf dat ik t/m eind 2020 niks ga verkopen. We zien wel.
Jep same. Echt voor de longterm een holder. Iedereen heeft natuurlijk ook zijn eigen meningen over projecten. Ik ben erg tevreden met m'n gemaakt keuzes op het moment en denk dat het op termijn mooie rendement zal opleveren. Dat is ook het mooie aan crypto: iedereen heeft zijn eigen visie, zijn eigen projecten die hij/zij tof vind. Uiteindelijk hoop ik dat ieders avontuur mooi uitpakt. :)

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:20:
[...]

Jep same. Echt voor de longterm een holder. Iedereen heeft natuurlijk ook zijn eigen meningen over projecten. Ik ben erg tevreden met m'n gemaakt keuzes op het moment en denk dat het op termijn mooie rendement zal opleveren. Dat is ook het mooie aan crypto: iedereen heeft zijn eigen visie, zijn eigen projecten die hij/zij tof vind. Uiteindelijk hoop ik dat ieders avontuur mooi uitpakt. :)
Moet ook lekker iedereen zelf weten in welke coin hij zijn knaken stopt
Uit eindelijk zal de tijd het laten zien waar de pot met goud staat :Y

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

+- 5 Mil dan stap ik pas uit, al duurt het 15 jaar.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
@Tominatie
Laat ze maar lullen, geen mens hier weet wat welke coin wat gaat doen.
Wisten ze het wel, reden ze nu in een Lambo door de riviera, met een lekker wijf genaamd Linda naast zich.
😜😜😜

• RaptorXS
Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:20:
[...]

De "relatieve"nieuwkomers hopen op een Bitcoin scenario met alle successen van de BTC.
Denk niet meer dat zoiets nu nog gaat gebeuren met 1 van de 1500+ nieuwkomers.
:)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:28:
[...]

De "relatieve"nieuwkomers hopen op een Bitcoin scenario met alle successen van de BTC.
En waarom zal dat niet kunnen..? Relatief gezien heeft BTC nog niet zoveel bereikt dan 'wij' denken.. Zoals ik vanmiddag hier al las. Er zijn mensen in de wereld die met eigen vermogen zo maar alle bitcoins kunnen kopen zonder dat ze daarvoor een extra hypotheek hoeven te nemen :+

De volgende rondes in de cryptowereld kunnen gewoon nog veel meer rendementen opleveren ALS ze uit de cryptosfeer kunnen geraken en toepassingen in de 'echte wereld' kunnen vinden.. Als de consument de techniek omarmt dan hebben we nog niets gezien _/-\o_

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:28:
[...]

Ik denk zeker wel dat alle alts de pan uit zullen knallen. Je ziet het nu toch ook terwijl we maar van 6300 naar 6600 zijn gestegen staan de meeste alts van mij echt zwaar in de plus t.o.v BTC.

Laat staan als we naar de 10k gaan... Alts zullen bitcoin altijd in extreme volgen (dus harder stijgen en harder dalen).

• RaptorXS
D-Ed schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:31:
[...]

En waarom zal dat niet kunnen.. Relatief gezien heeft BTC nog niet zoveel bereikt dan 'wij' denken.. Zoals ik vanmiddag hier al las. Er zijn mensen in de wereld die met eigen vermogen zo maar alle bitcoins kunnen kopen zonder dat ze daarvoor een extra hypotheek hoeven te nemen :+

De volgende rondes in de cryptowereld kunnen gewoon nog veel meer rendementen opleveren ALS ze uit de cryptosfeer kunnen geraken en toepassingen in de 'echte wereld' kunnen vinden.. Als de consument de techniek omarmt dan hebben we nog niets gezien _/-\o_
Omdat de markt nu verdeeld is en serieuze partijen met veel geld niet instappen in "nieuwe veelbelovende projekten" :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:34:
[...]

Omdat de markt nu verdeeld is en serieuze partijen met veel geld niet instappen in "nieuwe veelbelovende projekten" :)
Sja, Ik denk dat je jezelf dan tekort doet door dit op microschaal te bekijken.. Grote partijen als Facebook (Mark himself) hebben begin januari aangegeven dat ze crypto gaan onderzoeken: "Facebook CEO Mark Zuckerberg said he would research cryptocurrency in 2018." https://www.businessinsid.../?international=true&r=US

Zo zijn er nog zoveel meer voorbeelden te vinden van grote partijen die met projecten bezig zijn (ik wilde IOTA er niet bijhalen maar toch, daar gebeuren ook mooie dingen met echte globale partijen en zo zijn er genoeg andere voorbeelden te noemen).

Hier nog maar eens 'mijn oude koe' om je een beeld te geven van hoe marginaal crypto nu nog maar is..:
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/money.visualcapitalist.com/wp-content/uploads/2017/10/all-the-worlds-money-mp-infographic-1360.png?zoom=2&w=1360

• Greymore1
Credits laat lekker op zich wachten.. niet al te veel in gestopt dus zie het morgen wel. Stop-loss op ICX voor de daling voor morgen. Wat een leven..

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:52
Toevalig iemand met een account op Bithump hier? Heb nog een zooitje TenX (PAY) staan op Bittrex. Gaat al maanden door het putje. Vandaag ineens een 40% stijging tot net iets boven de 1USD.

Op Bithump is dit de #1 coin qua handelsvolume vandaag, en staat op een koers van bijna 7,5 USD met een 24h volume van 400 miljoen.

Mooie arbitrage kans :)

• A87
  • Niet online

A87

Nederland kent 26 Miljardairs.............. samen kunnen ze meerdere keren ALLE bitcoin kopen.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:13
Man man man, die VEN. Wordt nog even verder gedumpt. Jammer dat ik door een paar fanboys hier, bagholder ervan ben geworden xD

• Tominatie
  • Niet online
Pfoe, die 6700 is echt een kwestie van tijd als je het zo bekijkt.

Ik zie die bunkers van sell orders alweer staan richting $6800, echt een psychologisch punt is dat. D'r overtuigend over betekent denk een flinke run, als we weer worden tegengehouden betekent dat weer een flinke dip waarschijnlijk.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
PHPResource schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 00:07:
Man man man, die VEN. Wordt nog even verder gedumpt. Jammer dat ik door een paar fanboys mijzelf en niemand anders hier, bagholder ervan ben geworden xD
Zo

Maar ik voel.met je mee hoor. Ben zelf een ICX tasjes houder

[ Voor 11% gewijzigd door Midacmm op 17-07-2018 00:22 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
A87 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:56:
Nederland kent 26 Miljardairs.............. samen kunnen ze meerdere keren ALLE bitcoin kopen.
Niet echt. Zodra er 1000'en Bitcoins gekocht gaan worden gaat de koers omhoog. Wanneer er dan enorme vraag blijft zal het aanbod dalen en zal de prijs nog veel verder omhoog gaan. Het grootste deel van de Bitcoins is niet eens te koop, maar is verloren of zit bij holders. Als iemand nu beslist om voor miljarden aan Bitcoins te gaan kopen terwijl ze allemaal met de huidige koers al 114 miljard waard zijn gaat de koers makkelijk x10. Je zou dan ook stom zijn om ze allemaal te willen kopen. Beter koop je in kleine stappen van 100 tot 1000BTC per stap. Punt blijft, ze kunnen ze niet zomaar allemaal kopen, laat staan meerdere keren. Als je dat zou willen heb je zelfs aan een dik aantal miljarden euro's niet genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 17-07-2018 00:48 ]

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:13
Mooi trappetje naar de 6740 usd. Volume neemt wel wat af nu

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16
Komt die terugval :p

Verwijderd

Crypto en logica.. Meeste alts vannacht weer wat ingeleverd. 1 coin houdt zich echter sterk: Dogecoin!

• Greymore1
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 07:47:
Crypto en logica.. Meeste alts vannacht weer wat ingeleverd. 1 coin houdt zich echter sterk: Dogecoin!
Woof woof woof!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-01 20:24

[ Voor 35% gewijzigd door rogier2012 op 17-07-2018 08:13 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 00:32:
[...]

Niet echt. Zodra er 1000'en Bitcoins gekocht gaan worden gaat de koers omhoog. Wanneer er dan enorme vraag blijft zal het aanbod dalen en zal de prijs nog veel verder omhoog gaan. Het grootste deel van de Bitcoins is niet eens te koop, maar is verloren of zit bij holders. Als iemand nu beslist om voor miljarden aan Bitcoins te gaan kopen terwijl ze allemaal met de huidige koers al 114 miljard waard zijn gaat de koers makkelijk x10. Je zou dan ook stom zijn om ze allemaal te willen kopen. Beter koop je in kleine stappen van 100 tot 1000BTC per stap. Punt blijft, ze kunnen ze niet zomaar allemaal kopen, laat staan meerdere keren. Als je dat zou willen heb je zelfs aan een dik aantal miljarden euro's niet genoeg.
Toevallig net een nieuws artikeltje over hoe je het zou kunnen doen

https://bitcoinnews.com/b...he-world-could-it-happen/

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-01 20:24
als je dermate grote bulk BTC koopt, koop je alles OTC en zeker niet op exchanges

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
AMARONE schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:18:
Iemand hier ook hashgard tokens? Wat moet ik nu doen nu ik de 2000 heb gekregen? Phase 2?

Iemand?
Geen idee nog… heb er 2500 en wil ze graag withdrawen van hun wallet/website, maar daarvoor moet je mobiel binden. Helaas komt de verificatie sms niet binnen…. Even wachten dus nog denk ik...

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01 11:21
Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:09:
[...]

Kijkend naar het volume van Bitconnect... Is dat niet zo heel vreemd :+. Hoewel het nu al 618 dollar in 24 uur is. Da's al veel hoger dan toen ik gisteren keek.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:19
[...]

Ken het ;). Niet in de fomo gaan en gelijk vol kopen als je salaris er is. Gisteren een TRAC node geinstalleerd, was niet moelijk en nu wachten tot mainnet _/-\o_ .

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 14:38
DJ-Promo schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:29:
[...]

Ken het ;). Niet in de fomo gaan en gelijk vol kopen als je salaris er is. Gisteren een TRAC node geinstalleerd, was niet moelijk en nu wachten tot mainnet _/-\o_ .
Kan je me wat meer vertellen over een TRAC node? Ik heb namelijk een aardige bag met TRAC.. maar weet hier nog niks van :P

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• DJ-Promo
sjorremans schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:35:
[...]

Kan je me wat meer vertellen over een TRAC node? Ik heb namelijk een aardige bag met TRAC.. maar weet hier nog niks van :P
Wat ik er van weet is dat je daar je TRAC op kan zetten en stake rewards krijgt. Maakt niet uit hoeveel TRAC je hebt.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 14:38
DJ-Promo schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:45:
[...]

Wat ik er van weet is dat je daar je TRAC op kan zetten en stake rewards krijgt. Maakt niet uit hoeveel TRAC je hebt.
Kan ik ergens informatie vinden hoe je een TRAC node op kan zetten? Kan ook gaan googlen maar als jij het me kan vertellen is dat net zo makkelijk :P

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
De beweging sinds gisteren bevalt mij wel! Geen rare sprongen in beide richtingen, maar mooi "organisch".

• DJ-Promo
sjorremans schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:51:
[...]

Kan ik ergens informatie vinden hoe je een TRAC node op kan zetten? Kan ook gaan googlen maar als jij het me kan vertellen is dat net zo makkelijk :P
Jazeker: https://origintrail.io/node-setup

Heb op Windows docker gezet en de quick install gedaan. Daarna het grafische stukje gedownload. Werkt leuk. Als je vragen hebt shoot me.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Deze week door de 6800 en dan een vrije run tot 7800 *O*

PSN: Oldzkoel

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Ik voelde net opeens een tikkeltje FOMO, denk dat we heel hard omhoog gaan binnenkort.

• Greymore1
Zucht.. was ik een uurtje eerder wakker geworden had ik 40 extra ICX kunnen kopen. Helaas.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Greymore1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:32:
Zucht.. was ik een uurtje eerder wakker geworden had ik 40 extra ICX kunnen kopen. Helaas.
Zeker weer te lang met Jeanine gespeeld gisteravond

• Greymore1
Machlah schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:34:
[...]

Zeker weer te lang met Jeanine gespeeld gisteravond
Nee slecht geslapen, dus werd later wakker als normaal. Oh die jeanine, die is al een tijd geleden vervangen door een jonger exemplaar.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Er is nog maar 1 topcoin die en relatief goedkoop is en daarom je nog rijk kan maken omdat die vies hard gaat moonen en dat is XRP :9
Oh en XRP staat eind dit jaar op nummer 1. Anders begin komend jaar.

1. XRP
2. Bitcoin
3. Ethereum
4. Who gives a shitcoin.. _O-

[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 17-07-2018 10:41 ]

• A87
  • Niet online

A87

XRP kan net zo goed instorten op den duur.
Enige wat XRP doet is zichzelf vergelijken op de site met Bitcoin en Ethereum.
Soort van tactiek op mensen met een IQ van 60-80, merk je ook op het Amerikaanse Mainstream nieuws.

yeah,makes sense.

[ Voor 82% gewijzigd door A87 op 17-07-2018 10:53 ]

Verwijderd

A87 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:46:
XRP kan net zo goed instorten op den duur.
Zinkt waarschijnlijk niet zoals een ark

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:48:
[...]

Zinkt waarschijnlijk niet zoals een ark
Waarom, omdat het centralized is?

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 17-07-2018 10:50 ]

Verwijderd

A87 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:49:
[...]

Waarom, omdat het centralized is?
XRP is verre van centralized, Ripple is centralized :)

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Na 9 maanden mee te hebben gelezen, gelachen en geleerd, nu ook maar eens een account aangemaakt.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Even een beetje TA! Vooral de kop is leuk: 'Bitcoin's trend overwhelmingly bullish!'

Succes voor de mannen die nog (steeds) in fiat zitten!

PSN: Oldzkoel

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:44
Bastrianos schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:07:
Na 9 maanden mee te hebben gelezen, gelachen en geleerd, nu ook maar eens een account aangemaakt.
Nu gaan we van jou leren en om jou lachen. Welkom!
power_user schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:11:
Even een beetje TA! Vooral de kop is leuk: 'Bitcoin's trend overwhelmingly bullish!'

Succes voor de mannen die nog (steeds) in fiat zitten!
Hij stagneert alweer een uurtje of zes. We zijn het punt dat ik ben uitgestapt nog steeds niet voorbij, ik kijk het voorlopig even aan. We hebben het over een $600,00 stijging.

[ Voor 50% gewijzigd door Jumpman op 17-07-2018 11:19 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Bastrianos
Deze gelijkmatige stijging is precies wat ik graag wil zien. Nu stagneren en rustig verder. Coinbase wordt gereguleerd, wat ook positief is. Ik ben benieuwd wanneer we de 7k gaan aantikken. Ik heb iig alle btc omgezet in alts.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
Hoop dat jullie geluisterd hebben naar mijn crowdmachine advies tijdje terug :+

Verwijderd

Moon, lambo

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hopelijk vergeet IOST even te stijgen zodat ik eerst leuk kan bijkopen... Iedereen blij *O*

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:58:
[...]

XRP is verre van centralized, Ripple is centralized :)
Let me guess, Ripple betekent tepels. Of Repelsteeltje.
Afbeeldingslocatie: https://www.chicklit.nl/ckfinder/userfiles/images/Chicklit/artikelen/captain%20hook%206.gif

[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 17-07-2018 13:52 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
Kans bestaat nog dat dit weer een reject van de trendlijn wordt. Graag. Kan ik nog weer wat extra erbij kopen :Y

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• PilatuS
  • Niet online
LED-Maniak schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:07:
Kans bestaat nog dat dit weer een reject van de trendlijn wordt. Graag. Kan ik nog weer wat extra erbij kopen :Y
Daar zit ik dus ook op te wachten. Kunnen we verder omhoog gaan is het tijd om te kopen. Wil dat eerst zien gebreuren omdat dit de kans op verdere stijgingen de rest van het jaar groot maakt. Op dit moment kan het nog steeds net zo makkelijk weer omlaag waar een flinke low mogelijk is.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
We zitten wel op een lijn de laatste tijd merk ik! :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:49
PilatuS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:11:
[...]

Daar zit ik dus ook op te wachten. Kunnen we verder omhoog gaan is het tijd om te kopen. Wil dat eerst zien gebreuren omdat dit de kans op verdere stijgingen de rest van het jaar groot maakt. Op dit moment kan het nog steeds net zo makkelijk weer omlaag waar een flinke low mogelijk is.
Ik zie dit nu al meerdere keren voorbij komen; Mensen wat hebben jullie de afgelopen weken/maanden gedaan? Meer dan genoeg kansen toch gehad om bij te kopen? Omhoog nu zeg ik! en snel! :P

• PilatuS
  • Niet online
Virtual Reality schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:16:
[...]
Mensen wat hebben jullie de afgelopen weken/maanden gedaan?
Geen geld verloren :P

Tuurlijk was er ook genoeg geld te verdienen, maar op het verkeerde punt inkopen had flink wat gekost.

• Greymore1
Fijne munt die VEN. Zelfs met de mainnet doet ie nikssss. All-in en het daalt alleen maar.

Verwijderd

Greymore1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:27:
Fijne munt die VEN. Zelfs met de mainnet doet ie nikssss. All-in en het daalt alleen maar.
Heb er ook al lang een heel aantal ... en het is inderdaad frustrerend om het iedere dag te zien verder dalen . Verkopen en lager inkomen durf ik dan ook niet aan want ben zeker dat het dan zal stijgen :+

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ven niet de enige helaas. eos, tron, allemaal niks. schijnbaar is een mainnet release totaal niet nuttig voor qua prijsstijging

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-12-2025

Liberteh

All your base belong to me

nemesis2212 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:33:
[...]

ven niet de enige helaas. eos, tron, allemaal niks. schijnbaar is een mainnet release totaal niet nuttig voor qua prijsstijging
Waarde van een munt zit hem ook niet in de software waar het op draait maar het product dat deze creëert. Tenminste, zo zou het moeten zijn.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
Random thought: ik wil m'n NEO verkopen voor GVT. Eerste trade die ik in een hele lange tijd ga maken. Waarom? Ik had vannacht een droom dat Blackrock het GVT platform overneemt/gebruik van gaat maken.

Gut feeling is een goede raadgever :+

• Greymore1
yinx84 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:38:
Random thought: ik wil m'n NEO verkopen voor GVT. Eerste trade die ik in een hele lange tijd ga maken. Waarom? Ik had vannacht een droom dat Blackrock het GVT platform overneemt/gebruik van gaat maken.

Ja die dromen kunnen je flinke FOMO gevoelens geven. Die PACcoin heeft mij ook flink bedrogen.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:14
yinx84 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:38:

Als je wilt investeren in een coin die een deal met Blackrock aangaat zal ik ook eens naar Ethos (BQX) kijken. Daar werkt de ex COO van Blackrock, plus Ethos is bezig met een platform voor institutionele handel.

• RaptorXS
RaptorXS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:05:
[...]

Dan kan BlackRock ipv direkt in crypto's te beleggen , misschien beter een hier naar kijken:

[...]

Bron: https://www.iex.nl/Belegg...r-het-afgelopen-jaar.aspx
Investeren in blockchain tech bedrijven dus.
Zoals gister al geplaatst want wie zeg dat BlackRock interesse heeft in coins/tokens?? :)

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Iemand nog vertrouwen in Storm? Of hebben de bezitters ze allang gedumpt?

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Je reacties zijn toch wel wat schraal geworden sinds je beroofd bent van je badge.

Verwijderd

Beaulion schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:39:
[...]

Je reacties zijn toch wel wat schraal geworden sinds je beroofd bent van je badge.
No more badge, moon. Lambo.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:55
Verwacht men hier nog een correctie?

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-12-2025

Liberteh

All your base belong to me

ggj87 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:46:
NOG een correctie?

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:40
Ja. Nu.

• PilatuS
  • Niet online
Niet te zeggen op dit punt denk ik. We zullen nog een stuk omhoog moeten om de weerstand van 6800 tot 7200 te breken. Lukt dat weer niet is kans op flink omlaag best hoog.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:55
We hebben de laatste paar maanden bijna alleen pump/dumps gehad dus je zou onderhand denken dat het straks ook gewoon weer omlaag gaat.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:06:
We hebben de laatste paar maanden bijna alleen pump/dumps gehad dus je zou onderhand denken dat het straks ook gewoon weer omlaag gaat.
Zou goed kunnen. Er komt wel weer een punt dat de trend omhoog is en we steeds verder omhoog klimmen. Alleen op dit moment zijn we daar gewoon nog niet. Zou fijn zijn als het wel zo is, maar dat moeten we nog maar zien. We zitten nu meer dan een half jaar in de trend omlaag en de stijging van 6100 naar 6700 veranderd daar helaas nog niets aan.

Verwijderd

De token burn van BNB
Gaat dat wat doen met de prijs?

• Bastrianos
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:34:
De token burn van BNB
De laatste 3x nauwelijks
.
Ik ben trouwens wel benieuwd of de samenwerking tussen Sky en Binance een feit is. Op de site van Sky geven ze aan dat binance het sky netwerk gaat gebruiken. Binance rept er geen woord over, maar ik heb in ieder geval een zak skycoins aangeschaft.

[ Voor 39% gewijzigd door Bastrianos op 17-07-2018 16:40 ]

Verwijderd

De token burn van BNB
Dat was die minispike 20 minuten geleden

Verwijderd

Ik had trouwens iets meer alt-vuurwerk verwacht vandaag. Hoop dat het deze dagen nog wat komt

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:45:
Ik had trouwens iets meer alt-vuurwerk verwacht vandaag. Hoop dat het deze dagen nog wat komt
Ja gebeurd weinig tot niks
Saaie handel
Beetje rommelen met VEN de hele middag ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2018 16:52 ]

• A87
  • Niet online

A87

OP dit moment weer een moon? Die 6800 levels worden getest weer!
Als daar over heen gaat kan het richting 8K en snel/

[ Voor 69% gewijzigd door A87 op 17-07-2018 17:34 ]

• RaptorXS
A87 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:55:
OP dit moment weer een moon? Die 6800 levels
Man man man, stop eens met je nietszeggende reakties.
Dank U :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:18

hmr

Haha eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat VEN mij behoorlijk pijn aan het doen is.... :[ ik ga richting break even van mijn herinvestering van winst in VEN. Doet toch pijn... :'(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
De token burn van BNB
Korte opleving. Echter ik interpreteer dit als gigantisch bullish.
~30miljoen USD equivalent geburned, ~2,5mln coins. Dit impliceert 150mln winst voor Binance (ze gebruiken 20% van hun winst om te burnen).
Dit is een jaarwinst van 600mln als dit kwartaal te extrapoleren is. Wat het wat mij betreft is, omdat het volume al behoorlijk is teruggelopen. Enige dat moet gebeuren, is dat het niet nog verder terugloopt haha.

Maar bij 150mln per kwartaal, 600mln per jaar. Plak hier de S&P500 koers/winst verhouding (P/E =25) op en je komt tot een waardering van 15 miljard voor het bedrijf Binance.
Bij 191,5mln uitstaande coins (total supply 194mln minus 2,5mln huidige burn) betekent dit:
15.000.000.000 / 191.500.000 = 78$ per coin wanneer je BNB ziet als aandeel.

Prima deal, het is geen aandeel, maar de upside potentie is gigantisch. Binance zal de token holders zeker belonen, ze willen/moeten wel omdat ze zelf 80mln v/d coins hebben.

Aanvulling: wanneer al het andere hetzelfde (omzet/trading volume en kosten van BNB) blijft krijg je volgende 4 kwartelen een stijging van 50% in de burn dankzij de fee reduction (van 50% korting naar 25% korting, dus 50% meer omzet voor BNB):
2,5 * 1.5 = 3,75 mln tokens burn
3,75 * 4 = 15 miljoen tokens burn in totaal de komende 4 kwartalen.

Daarna gaat weer de fee reduction omlaag. Dus Binance is hard op weg om van hun coin een schaars goed te maken...

[ Voor 17% gewijzigd door Timberly2 op 17-07-2018 17:27 ]

• Greymore1
hmr schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:10:
[...]

Haha eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat VEN mij behoorlijk pijn aan het doen is.... :[ ik ga richting break even van mijn herinvestering van winst in VEN. Doet toch pijn... :'(
Met iedere nieuwe bodem heb ik er van andere muntjes geld in gestopt. Wel even onthouden welk aantal bij welk muntje hoort dan kan ik ze wat gaan spekken mocht hij echt nog gaan stijgen na die driedubbele trap bodem van de afgelopen dagen.

Verwijderd

Timberly2 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:19:
[...]

Korte opleving. Echter ik interpreteer dit als gigantisch bullish.
~30miljoen USD equivalent geburned, ~2,5mln coins. Dit impliceert 150mln winst voor Binance (ze gebruiken 20% van hun winst om te burnen).
Dit is een jaarwinst van 600mln als dit kwartaal te extrapoleren is. Wat het wat mij betreft is, omdat het volume al behoorlijk is teruggelopen. Enige dat moet gebeuren, is dat het niet nog verder terugloopt haha.

Maar bij 150mln per kwartaal, 600mln per jaar. Plak hier de S&P500 koers/winst verhouding (P/E =25) op en je komt tot een waardering van 15 miljard voor het bedrijf Binance.
Bij 191,5mln uitstaande coins (total supply 194mln minus 2,5mln huidige burn) betekent dit:
15.000.000.000 / 191.500.000 = 78$ per coin wanneer je BNB ziet als aandeel.

Prima deal, het is geen aandeel, maar de upside potentie is gigantisch. Binance zal de token holders zeker belonen, ze willen/moeten wel omdat ze zelf 80mln v/d coins hebben.
Een aandeel geeft een stukje ownership in een bedrijf. Zo'n bnb coin naar mijn weten niet. Het geeft dus het nodige denken over deze vergelijking (zoals je zelf ook aangeeft).

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 17:27:
[...]

Een aandeel geeft een stukje ownership in een bedrijf. Zo'n bnb coin naar mijn weten niet. Het geeft dus het nodige denken over deze vergelijking (zoals je zelf ook aangeeft).
Deze nieuwspost van een tijdje terug geeft wel te denken. https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360001668872
Ze gaan transformen van een bedrijf naar een community. Dus op den duur verwacht ik wel dat alle winsten die voortvloeien uit Binance ook richting de community gaan (lees BNB holders).

Ik vind namelijk overigens het winstcijfers van 150mln grof hoog voor de huidige trade volumes. Dat kan bijna niet.
Huidige 24 uurs trading volume: 1,2miljard.
Zet dit gemiddeld voor dit kwartaal weg op 2miljard (is wel eens hoger, is wel eens lager, ik zit met 2 miljard aan de hoge kant).

90 dagen in een kwartaal maakt: 180 miljard trading volume.
Binance pakt hier 0,05% maker en 0,05% taker dus 0,1% van 180 miljard (aanname dat iedereen BNB gebruikt).
Dit is dus een OMZET van 180miljoen. Binance komt hier met een impliciete winst van 150miljoen, zouden ze een winstmarge moeten hebben van >80%.
Dat laatste kan wel, omdat zodra je trading engine staat en je support ook. Je weinig kosten extra maakt voor elke nieuwe extra klant. Maar juist omdat het trading volume lager is vind ik dit bijzonder veel winst.

EDIT: je hoeft alleen maar in dit orderboek te kijken om te zien hoe snel en hoe makkelijk BNB geld verdient: https://www.binance.com/trade.html?symbol=BTC_USDT

[ Voor 7% gewijzigd door Timberly2 op 17-07-2018 17:40 ]

Pagina: 1 ... 174 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!