Zero.
Als jij gewoon even laat weten wanneer je weer bent ingestapt?Pelox schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:50:
[...]
Als jullie dan op de high weer uitstappen spring ik er weer in
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Is dat erg? Dit topic gaat mij (vaak) te snel.Weakhand schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:40:
[...]
Traffic is te laag voor zo'n aanpak, dan krijg je hele karige topics denk ik.
Er zijn al wat losse topics per coin (zie bijvoorbeeld IOTA en RLC). Ook topics specifiek gewijd aan bepaalde onderwerpen (bijv Mining). Maar de meeste kiezen ervoor om in dit topic te posten, beetje een vicieuze cirkel. Post dus vooral daar iets nieuws en relevants.
Je kan ook altijd een nieuw topic maken over een munt.
[ Voor 7% gewijzigd door Beaulion op 16-07-2018 12:13 ]
Hulde!Tom schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:31:
[...]
Ik ben ook voorstander van een los topic per coin. Volgens mij krijg je dan inhoudelijk betere reacties omdat sommige mensen puur en alleen de ontwikkelingen van die coin volgen. Maakt het ook wat overzichtelijker als je wat wilt weten over een bepaalde coin, en wellicht gaat de kwaliteit van dit topic ermee omhoog.
Te beginnen met VEN/VET of hoe dat nu ook gaat heten.
De tijd leert of het tij keert
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Zie dat niet echt werken, kun je beter in zo'n Telegram kanaal gaan zitten als je de nieuwste ontwikkelingen wilt volgen van desbetreffende coin. Als we ieder naar onze go-to coin kanaal gaan, is dit topic straks leeg en zitten er heel wat mensen op een eilandje helemaal alleen met hun CSC of ARK.Tom schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:31:
[...]
Ik ben ook voorstander van een los topic per coin. Volgens mij krijg je dan inhoudelijk betere reacties omdat sommige mensen puur en alleen de ontwikkelingen van die coin volgen. Maakt het ook wat overzichtelijker als je wat wilt weten over een bepaalde coin, en wellicht gaat de kwaliteit van dit topic ermee omhoog.
lees dit maar terug in 2020.... Ik zal je zeggen ik heb er duizenden.Greymore1 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:09:
[...]
wat mensen op een eilandje helemaal alleen met hun CSC of ARK.
Zelfs Ludo Sanders heeft ARK joh.!
[ Voor 47% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 12:11 ]
Grapje natuurlijkA87 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:10:
[...]
lees dit maar terug in 2020.... Ik zal je zeggen ik heb er duizenden.
Hmmm, ik denk wel dat je een bepaald minimum nodig hebt om tot een constructief topic te komen (users en reacties). Maar het hoeft natuurlijk niet net zo snel te gaan als dit topic (al vind ik deze niet eens zo snel lopen).
Ze zeiden ook dat we de 1000 nooit meer zouden zien toen er een 80% correctie op kwam.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:17:
[...]
Die 50k gaan we helaas nooit meer zien. Daar durf ik 50k op te wedden.
Ik heb alles al lang verkocht. Waarom alles kapot zou gaan met een BTC waarde van 1k is omdat alles afhangt van BTC. Doet BTC zo'n low doet de rest dat ook.lonehitman schreef op maandag 16 juli 2018 @ 07:24:
[...]
Wat een onzin. Als je denkt dat we nog lager gaan. Dan moet je dus verkopen en lager weer terugkopen. En waarom zou alles kapot gaan met een btc waarde van 1K.
En waarom zouden we wederom een nieuwe ath halen? Is ook nergens op gebaseerd.
ben het helemaal met je eens.nRealsus schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:34:
De Slowchat van tweakers is nog erger dan Reddit, wat een drama allemaal. Niks onderbouwd allemaal speculeren; nooit meer zien dit, moon hier, shitcoin dat. Normaal was het nog vermakelijk en informatief om wat pagina's terug te lezen maar die tijden zijn voorbij; quantitatief en kwalitatief een zooitje.
Ja ik moest mn ei even kwijt
Mensen die in dec zijn ingestapt weten opeens hoe allemaal het werkt en zijn niet bang dat steeds te verkondigen.
allemaal staan ze dik in de min en daarom zijn ze negatief.
Ik ben in december ingestapt, sta dik in de min en ben toch heel erg positief.wehave schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:57:
[...]
ben het helemaal met je eens.
Mensen die in dec zijn ingestapt weten opeens hoe allemaal het werkt en zijn niet bang dat steeds te verkondigen.
Sorry vergat het woordje "sommige" voor mensen te zetten.Weakhand schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:02:
[...]
Ik ben in december ingestapt, sta dik in de min en ben toch heel erg positief.
Mijn excuus
Ben ook in December ingestapt, nu op complete portfolio -35% ofzo. Zie het wel
goedkomen..
[ Voor 59% gewijzigd door Schuey op 16-07-2018 13:07 ]
Maar ze stonden al een keer op plek 12
[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 13:18 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
There.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Hier mijn onderbouwing. In januari met 10.000 ingestapt.nRealsus schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:34:
De Slowchat van tweakers is nog erger dan Reddit, wat een drama allemaal. Niks onderbouwd allemaal speculeren; nooit meer zien dit, moon hier, shitcoin dat. Normaal was het nog vermakelijk en informatief om wat pagina's terug te lezen maar die tijden zijn voorbij; quantitatief en kwalitatief een zooitje.
Ja ik moest mn ei even kwijt
Nu nog 1.200 over.
Zuur man. Gelukkig is het geld wat je kan missen.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:37:
[...]
Hier mijn onderbouwing. In januari met 10.000 ingestapt.
Nu nog 1.200 over.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waarom is dat slecht ? Stuk omhoog, iets omlaag en dan weer omhoog is juist perfect. Dat zorgt voor een mooie stabiele stijging als dat dagen of langer zo doorgaat. Met 5% of 10% omhoog zonder iets omlaag te gaan zorgt juist voor een grote dump wanneer het weer omlaag gaat. Liever rustig omhoog met wat kleine stapjes omlaag dan als een idioot omhoog.
Overdrijven is ook een kunst. Maar afijn, als dat je mening is. Ik vind het best meevallen eigenlijk. Tuurlijk heb je positieve en negatieve meningen/gedachten, maar dat hoort juist bij deze speculatieve markt. Ik blijf lekker (on)zin posten.wehave schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:57:
[...]
ben het helemaal met je eens.
Mee eens! De bull in mij neemt soms de plek in van mijn ratioPilatuS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:46:
[...]
Waarom is dat slecht ? Stuk omhoog, iets omlaag en dan weer omhoog is juist perfect. Dat zorgt voor een mooie stabiele stijging als dat dagen of langer zo doorgaat. Met 5% of 10% omhoog zonder iets omlaag te gaan zorgt juist voor een grote dump wanneer het weer omlaag gaat. Liever rustig omhoog met wat kleine stapjes omlaag dan als een idioot omhoog.
Verwijderd
Geleend geldhmr schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:41:
[...]
Zuur man. Gelukkig is het geld wat je kan missen.
Dat is niet handig amigo. Nooit investeren/speculeren/gokken met geld dat niet kunt missen....
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
vooropgesteld dat het klopt is dat erg zuur jahmr schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:09:
[...]
Dat is niet handig amigo. Nooit investeren/speculeren/gokken met geld dat niet kunt missen....
PSN ID: Svennie-NL
Ik zie dat de wallet inmiddels uit is voor IOS, dus ik verwacht dat de airdrop ook al is geweest..
Iemand de coins al binnen?
Sluit weer aan op youtubevideo dat ik vanmorgen plaatste.
Het grote geld komt eraan!!!!!!!!!
Airdrop komt nog, als het goed is. (of ik heb iets verkeerd gedaan)niels0123456 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:26:
Hier meer mensen die mee hebben gedaan met de Ethos universal wallet airdrop?
Ik zie dat de wallet inmiddels uit is voor IOS, dus ik verwacht dat de airdrop ook al is geweest..
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Nope, komt vandaag of morgen nog wel een update over van de ontwikkelaars zie ik op de telegram ethos kanaal.niels0123456 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:26:
Je laat alleen zien dat je talent hebt om op het verkeerde moment in te stappen.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:37:
[...]
Hier mijn onderbouwing. In januari met 10.000 ingestapt.
Nu nog 1.200 over.
Nu nog laten zien dat je kan holden dan komt het hopelijk weer goed voor je.
Verwijderd
heb de wallet ook . Maar volgens dat ik lees op telegram moet de airdrop nog komenniels0123456 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:26:
Wacht maar bij moon.A87 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:48:
lol opeens nieuwe mensen bij groen.
Nieuwe mensen, Nieuw geldA87 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:48:
lol opeens nieuwe mensen bij groen.
Eerder mensen die langzaam het stof van hun zware zakken durven te blazen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Die van mij staat in 2 delen op 70.91 en een gedeelte op 70.99 maar wil er nog niet echt doorheenCrypts schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:30:
@Slux Haal die sell wall op LTC eens weg? Heb die van mij ook al verplaatst voor een ritje naar boven.
Ik ga maar wat schuiven, wil ervan af.
-65-75? tenzij je heel veel shitcoins hebt gekocht destijds zou dat haalbaar moeten zijn.Weakhand schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:52:
Wat vinden we eigenlijk een 'relatief' redelijk percentage om in de min te staan, voor een decemberfool?
PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti
oke tnx, even afwachten dusBloodclot schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:32:
[...]
Nope, komt vandaag of morgen nog wel een update over van de ontwikkelaars zie ik op de telegram ethos kanaal.
Oké, ik sta op - 69% zo'n beetje, bedankt voor het redden van mijn ego.kaelthai schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:00:
[...]
-75-80? tenzij je heel veel shitcoins hebt gekocht destijds zou dat haalbaar moeten zijn.
(moet ik wel bekennen dat ik zo'n 40% van mijn portfolio in de afgelopen maanden heb bijgekocht).
Verwijderd
Wel vreemd,ben ik dan 1 van de weinigen die is ingestapt rond de kerst die niet in de min staat?Weakhand schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:10:
[...]
Oké, ik sta op - 69% zo'n beetje, bedankt voor het redden van mijn ego.![]()
(moet ik wel bekennen dat ik zo'n 40% van mijn portfolio in de afgelopen maanden heb bijgekocht).
En dan heb ik er ook nog eens weinig verstand van
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2018 15:35 ]
dat denk ik wel jaVerwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:33:
[...]
Wel vreemd,ben ik dan 1 van de weinigen die is ingestapt rond de kerst die niet in de min staat?
Ben weer ingestapt! Wegwezen dus!Stokstaart schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:52:
[...]
Als jij gewoon even laat weten wanneer je weer bent ingestapt?
Zero.
Verwijderd
Ook weer veel verloren hoor, maar nog steeds in de plus
Nu ook weer zwaar inleveren met VEN
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2018 15:37 ]
Pfew net op tijd, bedankt!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik heb het vaker gezegd, maar woensdag houden we onze eerste Cardano(ADA) meetup in Rotterdam, met bijwoning van de Cardano Foundation. Mocht je willen komen, hier zijn de details: https://www.meetup.com/nl...erlands/events/251299503/
Wil nog steeds super graag bijkopen en het is nog steeds wachten op mijn geld. Waar sommige denken aan sellen en alleen maar negatief kunnen zeuren ben ik juist super positief en blij dat ik zoveel & goedkoop heb kunnen bijkopen rond die 6k. En ja, ik zal dat blijven doen totdat ik geen geld meer over heb. Nieuwe ATH's zullen komen, alle gefrustreerde beleggers die nu verkopen worden opgekocht door "positieve" mensen met een visie zoals de mijne. (misschien minder extreem)
Ik ben enorm benieuwd wat er nu gaat gebeuren, gaan we ditmaal de 6800 wel kunnen doorbreken als we 'm naderen? "Spannende" dagen liggen op ons te wachten, its bulltime.
Dan kan BlackRock ipv direkt in crypto's te beleggen , misschien beter een hier naar kijken:Een woordvoerder van BlackRock wilde niet op de geruchten ingaan. Wel verklaarde het concern dat er actief wordt gekeken naar blockchain, de technologie die ten grondslag ligt aan crypto's.
Bron: https://www.iex.nl/Belegg...r-het-afgelopen-jaar.aspxTrend Blockchain: 35,8% over het afgelopen jaar
Investeren in blockchain tech bedrijven dus.
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 16-07-2018 16:10 . Reden: typo ]
Normaal gesproken ben ik niet zo van te snel dingen roepen, maar ik wil dit toch even delen.[b][message=55849069,noline]
Ik ben enorm benieuwd wat er nu gaat gebeuren, gaan we ditmaal de 6800 wel kunnen doorbreken als we 'm naderen? "Spannende" dagen liggen op ons te wachten, its bulltime.
(Let op: Ichimoku clouds zijn getrokken op 5 min chart. Misschien niet helemaal representatief op deze timespan)
Feit is wel dat de trend steeds meer aan het afvlakken is. De run van vanmiddag leek ook organischer te zijn dat de bull/bear traps van afgelopen weken. Feit dat we nu weer lekker door deze uptrend boven de Ichimoku cloud zitten en alles aan het afvlakken is deed mij weer wat investeren.
https://www.tradingview.com/x/8ME5IrXC/
TL;DR: Ik ben bullish.
[ Voor 0% gewijzigd door bac0tje op 16-07-2018 16:17 . Reden: typo ]
Verwijderd
Zeker Vechain? Dat komt wel weer goed als de swap compleet is.Weakhand schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:10:
[...]
Nee geen VEN, heb ik wel gehad trouwens.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:17:
[...]
Zeker Vechain? Dat komt wel weer goed als de swap compleet is.
Ik heb wat gehopt tussen coins... Soms een vleugje daytrading, meestal swingtrading.
Dit ook om te proeven aan de stijl die bij me past.
Op dit moment zit ik all-in op ETC; ik heb er toch nog goede hoop op dat 'ie binnenkort door de geluidsbarrière knalt.
[ Voor 14% gewijzigd door Weakhand op 16-07-2018 16:25 ]
https://twitter.com/TE_FOOD/status/1018780868381495297
Ben benieuwd wat er morgen gaat komen haha, dit is trouwens het projectje waar ik een masternode van ga draaien.
--
@bac0tje Idd, ben ook extreem bullish. Ik zal er niet raar van opkijken als die 6800 met een mega balk omhoog wordt doorbroken. Een run van 6600-6800+ zie ik eigenlijk wel gebeuren. Maar we moeten natuurlijk niet teveel bullish gaan speculeren, laat iedereen het maar uitvechten. Ben blij dat er weer een hoop shorts zijn gerekt vandaag. Klote volk
--
Stellar Lumens is trouwens gelist op kucoin, dus mocht je nou een holder zijn kan je nu ook gewoon lekker kucoin uitproberen. Echt een fijne exchange
Verwijderd
Ik zie wel dat Power Ledger zich het sterkst heeft gehouden. Eerst een pomp anderhalve week terug van 16 cent naar 23 cent stabiel. Nu weer een pomp. Te vroeg weggedaanWeakhand schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:24:
[...]
Nee geen VEN, heb ik wel gehad trouwens.
Ik heb wat gehopt tussen coins... Soms een vleugje daytrading, meestal swingtrading.
Dit ook om te proeven aan de stijl die bij me past.
Ja, lucky shot dan? Mooi toch.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:33:
[...]
Wel vreemd,ben ik dan 1 van de weinigen die is ingestapt rond de kerst die niet in de min staat?
En dan heb ik er ook nog eens weinig verstand van
Dat verwacht ik ook wel, maar denk eigenlijk op de korte termijn dat hij nog alleen maar verder zal dalen. Crypto's zijn al zo onzeker als de pest en dan ook nog de swap van 1 VEN naar 100 VET waarbij je geen idee hebt of het positief uit zal pakken (prijsgewijs gezien) dus snap wel dat de meeste even aan de zijlijn staan af te wachten. Verwacht na de swap trouwens wel een behoorlijke pumpVerwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:17:
[...]
Zeker Vechain? Dat komt wel weer goed als de swap compleet is.
Die is mij tussendoor wel positief opgevallen weet ik inderdaad, ook op een aantal berige dagen...Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:26:
[...]
Ik zie wel dat Power Ledger zich het sterkst heeft gehouden. Eerst een pomp anderhalve week terug van 16 cent naar 23 cent stabiel. Nu weer een pomp. Te vroeg weggedaan
Denk dat de bulls hier meelezen, hahahaha!RaptorXS schreef op zondag 15 juli 2018 @ 16:43:
Het zonnetje lacht, de lucht is blauw.
Crypto bulls kom maar gauw!
Zouden er nu veel mensen gaan verkopen en hun 10% pakken? Wat veel en lekker is in 2 dagen..
Sinds vorig jaar al in bezit, en deze doet het uitermate slecht op een paar gigantische pumps naar 5$ na.
Echter is de ICN nu dermate interessant omdat die op 60% v/d boekwaarde noteert. Vanuit hun ICO hebben ze altijd gezegd dat ICN token houders de eigenaar zijn v/d assets van Iconomi. Deze website volgt mooi hoe de boekwaarde zich ontwikkelt:
https://icnhodler.com/book-value
Vanuit meest conservatieve punt, dus exclude parity ETH, is de boekwaarde 60% (assets van 100mln op een marketcap van 60mln).
Dus Als ICN al hun middelen inzet om ICN terug te kopen houden ze op deze koers nog ~40mln over. Ergo, er is margin of safety ontstaan. Eigenlijk prijzen mensen een continue verlies op de normale business in waardoor boekwaarde afkalft. Wat op zich deels gerechtvaardigd is, maar niet voor 40mln. Ben wat aan het kopen voor een terugkeer naar 80% price to book value.
Temeer in het licht van Blackrock, als zij iets met een ETF willen doen op coins hoeven ze alleen maar naar ICN te kijken. ICN heeft al reeds een audit van Deloitte ondergaan, die ook hun stempel drukken op de 'boekwaarde'.
https://medium.com/iconom...-by-deloitte-64af063fecf8
Verder natuurlijk komende dagen geïnteresseerd naar de winstcijfers van Binance.... Zal met de lagere handelsvolumes wat minder zijn dan voorgaande kwartalen.
De 10 0chain tokens zijn het meeste waard.
De meeste airdrops naaien je je ook gewoon geloof ik. Zit ook echt al maanden te wachten op 11 Digipulse tokens. Wordt telkens uitgesteld en ze willen nu achteraf ook nog een hele verificatie gaan opzetten om recht te hebben op de tokens. Toen de airdrop was waren die dingen trouwens nog $3 en nu nog maar $0.40 haha
Traden doe ik als bagholder deze weken niet helaas, moet toch IETS
[ Voor 6% gewijzigd door Schuey op 16-07-2018 17:29 ]
ja dat klopt. Mijn vermoeden is dat ze je gebruiken voor bekendheid om uiteindelijk weinig tot niks uit te keren. Wijziging van spelregels, opeens maanden langer wachten en dat soort truuks.Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 17:25:
Ik bekijk net mijn airdrop MEW account en heb daar nu $8 aan tokens en een aantal hebben niet eens waarde. Die airdrop dingen zijn echt niet de moeite waard mits je een keer een ONT d'r tussen heb zitten.
De meeste airdrops naaien je je ook gewoon geloof ik. Zit ook echt al maanden te wachten op 11 Digipulse tokens. Wordt telkens uitgesteld en ze willen nu achteraf ook nog een hele verificatie gaan opzetten om recht te hebben op de tokens. Toen de airdrop was waren die dingen trouwens nog $3 en nu nog maar $0.40 haha
Yup, er zitten zeker nog knallers in. Dat is het mooie aan crypto, het is wereldwijd. Hoe anders is dat bij aandelen, uiteraard ook wereldwijd, maar vanuit de Binance app koop je zo makkelijk een coin aan.Schuey schreef op maandag 16 juli 2018 @ 17:28:
De kans dat er een knaller tussen zit blijft bestaan zoals je al zegt. Ik wacht nog steeds op Ethos, Bananocoin, er ligt ook nog een telefoontje Electroneum te ontvangen.
Traden doe ik als bagholder deze weken niet helaas, moet toch IETS(naast hopen op de hype)
Blijf wel van mening dat je altijd goed moet kijken naar de toegevoegde waarde. Bij veel coins ontbreekt dat gewoon nog of zie ik dat ook niet ontstaan in de toekomst.
Geduld hebben is cruciaal, en ook durven blijven zitten na een 100% stijging. Tijden van vorig jaar zullen niet terugkomen, maar dat was ook waanzin.
Ben ook benieuwd naar het effect van de GET open market buy die in Q3/Q4 zal gaan plaatsvinden zodra GUTS weer tickets gaat verkopen. Dat gaat straks vanaf de main ETH net en niet meer vanaf Kasper testnet. Met steeds vaker nieuwsberichten over ticketfraude en vele malen hoger doorverkopen kunnen ze media technisch wel eens wind mee krijgen.
Ticketing voor Amsterdam Arena bij het EK 2020 is wel een gesuggereerd, zou zeer mooie, Europees brede, media aandacht kunnen genereren. Dat de coin daalt intussen neem ik voor lief, sta dik 30% rood, maar blijf lage ETH orders inleggen, terugkopen moet GUTS doen op 0,50 eurocent per coin. Staat nu in de 'laat' voor 50 dollarcent. Betekent dat GUTS orders gaat inleggen op 50 eurocent dat dit meteen een koerssprong kan betekenen, mits ze genoeg tickets verkopen
Graag gedaan! Ja, afgelopen week flink bijgekocht. Eerder al gemerkt dat in maart bij kopen niet echt verstandig was (-55%) ook weer een leermomentWeakhand schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:10:
[...]
Mijn bags van december gaan denk ik niet meer bijkomen... toen een paar shitcoins gekocht die nu -85% tot 93% staan. Gelukkig genoeg "legit" coins in mijn pf om ervoor te compenseren.
PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti
Verwijderd
Dat is een vrij brief voor dumpen, wat nu dus ook gebeurd
Haha puur toeval, maar klein beetje buying kan wel wat bots in gang zetten.Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 18:12:
@Timberly2 Nice call mate! Kijk die iconomi is moonen joh haha. Thanks
Had je ze direct gekocht?
Deze moon stelt nog niet zoveel voor, maar wel prima om er vooraf in te zitten.
jep, maar met een klein bedrag hoor dus het stelt niet veel voor. heb altijd wat "play" money staan op binance.Timberly2 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 18:30:
[...]
Haha puur toeval, maar klein beetje buying kan wel wat bots in gang zetten.
Had je ze direct gekocht?
Deze moon stelt nog niet zoveel voor, maar wel prima om er vooraf in te zitten.
Of Ludo Sanders heeft zijn eind bonus binnen.New Yorker schreef op maandag 16 juli 2018 @ 18:35:
Stijging komt waarschijnlijk door dit.
https://www.finanzen.nl/v...nteresse-toont-1027369499
"Alleen de tether (de nummer 10) daalde op moment van schrijven met 0,35 procent."New Yorker schreef op maandag 16 juli 2018 @ 18:35:
Stijging komt waarschijnlijk door dit.
https://www.finanzen.nl/v...nteresse-toont-1027369499
Zucht, toch maar gestopt met lezen.
Waarom hebben ze dat gedaan?Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 18:15:
Wel beschouwt is het toch een schande dat VEN die handel toe staat tot 1 aug
Dat is een vrij brief voor dumpen, wat nu dus ook gebeurd
Verwijderd
Ik weet het niet maar het lijkt er op dat er iets niet lekker gaat met de swap
Zou rond 15 juli gebeuren, het is nu 16 en ook nog geen nieuws op binance over hoe en wat
Ik vertrouw het niet
Leuke muurtjes, maar eerst die 7k eens voorbij..
[ Voor 50% gewijzigd door LED-Maniak op 16-07-2018 19:38 ]
Ik had 3000 REBL in een Airdrop. Die was geniaal!Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 17:25:
Ik bekijk net mijn airdrop MEW account en heb daar nu $8 aan tokens en een aantal hebben niet eens waarde. Die airdrop dingen zijn echt niet de moeite waard mits je een keer een ONT d'r tussen heb zitten.
Edit: afhankelijk van het nieuws en niet van TA en kleurige grafiekjes.
En het wordt weer drukker hier met reakties.
[ Voor 21% gewijzigd door RaptorXS op 16-07-2018 19:52 ]
M00nM00nM00nM00nM00nM00nM00nM00nM00nM00nM00n
Omdat ze in de Tweet linken naar een blog artikel. Dat artikel stond al online vóór de Tweet. Vandaar dusKlaas25 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 19:43:
ADA ging al een cent omhoog in 5 minuten voor de Coinbase tweet... hmmm #verdacht
Viel mij die dag al op, dus ging even op onderzoek uit
Wil je mee profiteren van zulke pumps, moet je hun blog in de gaten houden
[ Voor 18% gewijzigd door JorzoR op 16-07-2018 20:07 ]
Ff een scriptje maken, cronjob iedere minuut uitvoeren, mailtje sturen bij verandering...JorzoR schreef op maandag 16 juli 2018 @ 20:04:
[...]
Wil je mee profiteren van zulke pumps, moet je hun blog in de gaten houden
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dat had ik al voor elkaar voor Twitter (icm Telegram notificatie/bot/channel): https://github.com/jvandenaardweg/coinbase-notifierTaro schreef op maandag 16 juli 2018 @ 20:22:
[...]
Ff een scriptje maken, cronjob iedere minuut uitvoeren, mailtje sturen bij verandering...
Maar gezien dit recent onderzoekje moet ik dat even wijzigen dat ie t blog (ook) in de gaten houdt. PR’s zijn welkom
[ Voor 4% gewijzigd door JorzoR op 16-07-2018 20:26 ]
Heb nog 8500 WHEN tokens in de MEW, ze worden binnenkort gelist,,,,Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 17:25:
Godverdomme, alle coins die ik nog wou bijkopen gaan echt door het dak heen. TRAC, MAN...
TRAC staat nog nergens als je ze wil vasthouden voor dit jaar.Tominatie schreef op maandag 16 juli 2018 @ 20:38:
POA gaat ook lekker zeg
Godverdomme, alle coins die ik nog wou bijkopen gaan echt door het dak heen. TRAC, MAN...
Voor ECA en COLX niet veel anders. Ik voel met je meeAtlAntA schreef op maandag 16 juli 2018 @ 21:23:
Leuk dat jullie alts stijgen. De mijne (ravencoin) blijft zakken.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!