[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 172 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.145 views

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-01 20:45
Gutter oil en smog zijn echt redenen waarom ik niet naar China hoef.

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:21
Slechts 20 posts in dit topic in de laatste 12 uur. Zijn we zo langzamerhand alle weakhands wel kwijt zeker?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Nikeo schreef op zondag 15 juli 2018 @ 09:05:
[...]

De normale mensen zijn permanent weggejaagd en komen nooit meer terug. Dus die dikke pump met vers ingelegd geld zal er niet meer komen.
Meten is weten?

Ik denk dat de meerderheid van de bevolking doelgroep nog steeds niet ingestapt is (geweest) maar bij elke ATH denkt "Had ik toen maar"... Om even binnen de landsgrenzen te blijven: 400.000 Nederlanders is lang geen meerderheid. De volgende ATH/Bullrun komt dat "Had ik toen maar" gevoel vanzelf weer kriebelen.

De doelgroep (en vul dan zelf maar in welke leeftijdscategorie je 'hip' genoeg vind) is nog groot genoeg. Met wat 'natte vinger werk' kom ik tot <10% die pas ingestapt is (geweest).

Natuurlijk is meer dan de helft ooit nat gegaan en met verlies afgedropen. Ook daarvan zal een percentage toch weer kriebels krijgen maar dan instappen met geld wat ze echt kunnen missen en wat standvastiger hold'n.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op Binance komen ADA orders van >2 miljoen stuks per keer langs, men is groot aan het inslaan :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Maar de volgende echt bullrun gaan we dit jaar niet meer krijgen denk ik. Op zn vroegst pas volgend jaar. Misschien wel 2020. Ziet er zo lelijk uit al het hele jaar. Niet te doen.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Switch een beetje tussen ADA en VEN.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Chris.nl schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:18:
[...]

Meten is weten?

Ik denk dat de meerderheid van de bevolking doelgroep nog steeds niet ingestapt is (geweest) maar bij elke ATH denkt "Had ik toen maar"... Om even binnen de landsgrenzen te blijven: 400.000 Nederlanders is lang geen meerderheid. De volgende ATH/Bullrun komt dat "Had ik toen maar" gevoel vanzelf weer kriebelen.

De doelgroep (en vul dan zelf maar in welke leeftijdscategorie je 'hip' genoeg vind) is nog groot genoeg. Met wat 'natte vinger werk' kom ik tot <10% die pas ingestapt is (geweest).

Natuurlijk is meer dan de helft ooit nat gegaan en met verlies afgedropen. Ook daarvan zal een percentage toch weer kriebels krijgen maar dan instappen met geld wat ze echt kunnen missen en wat standvastiger hold'n.
Mooie onderbouwde gedachtegang. Ik denk zeker dat de markt weer kan aantrekken. Al zal behalve een bullrun de media er ook weer voldoende positief nieuws aan moeten wijden. Dat kan nog wel even op zich laten wachten omdat de schandalen en hacks nu nog aan de orde van de dag zijn.

Btw; Opmerkelijk aandeel vrouwen van de respondenten die in crypto zaten ten tijde van de peiling ( 1/3 ). Altijd gedacht dat het veel lager was.

• Chris.nl
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:27:
Maar de volgende echt bullrun gaan we dit jaar niet meer krijgen denk ik. Op zn vroegst pas volgend jaar. Misschien wel 2020. Ziet er zo lelijk uit al het hele jaar. Niet te doen.
Misschien is dat maar beter ook...

Wat als we eind 2019 daadwerkelijk goede PoS/PoB (lees: ook milieuvriendelijk) blockchains hebben die daadwerkelijk grootschalig geïmplementeerd zijn? Dan is het ineens geen piramidespel meer (die overtuiging had ik toen ik dec '17 instapte) maar krijgen mensen de overtuiging daadwerkelijk te investeren in het volgende "Google / Amazon / Apple".

Kortom: Liever een echte bullrun over 2 jaar dan een bubbeltje over 2 maand.
Beaulion schreef op zondag 15 juli 2018 @ 13:07:
[...]

Mooie onderbouwde gedachtegang.
Dank je!
Ik denk zeker dat de markt weer kan aantrekken. Al zal behalve een bullrun de media er ook weer voldoende positief nieuws aan moeten wijden. Dat kan nog wel even op zich laten wachten omdat de schandalen en hacks nu nog aan de orde van de dag zijn.
Precies dat, en daarnaast zie ik de cryptomarkt dus ook graag volwassenen worden met daadwerkelijk toegepaste successen.
Btw; Opmerkelijk aandeel vrouwen van de respondenten die in crypto zaten ten tijde van de peiling ( 1/3 ). Altijd gedacht dat het veel lager was.
Tja, dat vrouwen mooi zijn hoeft niet te betekenen dat ze dom zijn. Ze kunnen het ook allebei zijn...

[ Voor 35% gewijzigd door Chris.nl op 15-07-2018 13:33 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:21
Chris.nl schreef op zondag 15 juli 2018 @ 13:12:

[...]

Tja, dat vrouwen mooi zijn hoeft niet te betekenen dat ze dom zijn. Ze kunnen het ook allebei zijn...
Mijn vrouw is het helemaal met je eens. O-)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Na 2 dagen zuipen en de hele week werken heb ik eindelijk vrij. Wat is zondag toch ook een mooie dag.
Het stelt me positief dat we weer omhoog zijn gegaan, die ~6k is toch wel echt de bodem van dit jaar denk ik. Een long vanaf hier is niet eens een gek idee. Helaas nog steeds geen geld ontvangen om bij te kopen. ;(
Maar m'n alts trekken weer mooi aan dus dat is een positief teken. :Y

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb ook liever stieren dan beren maar ben bang dat de meute dan weer gaat zeuren dat de Bitcoin zo duur is. Het overgrote deel denkt nog altijd dan men een hele coin moet komen. Tot op heden is hier nog steeds niet veel aan gedaan op exchange listings/tickers en wallets.

Mijn VEN/VET was wel zuur want die val had ik niet aan zien komen :P Het lijkt met de conversie te maken te hebben:
"x-node monitoring has temporarily been paused allowing people to trade freely between June 30th and early September." "X-node holders were NOT allowed to go BELOW their initial X-node status AFTER March 20th OR lose their status FOREVER. VeChain changed that rule some 2 weeks ago"
src: https://www.reddit.com/r/...e_a_reason_for_this_dump/

Nu aan het overwegen nog even te wachten of de VEN/VET prijs verder omlaag gaat of toch een deel voor DCA aan te kopen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

AtlAntA schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:16:
Slechts 20 posts in dit topic in de laatste 12 uur. Zijn we zo langzamerhand alle weakhands wel kwijt zeker?
hard xD

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Beaulion
  • Niet online
[...]

Heb je een pareltje geswiped ouwe tinder-romanticus ;)

• A87
  • Niet online

A87

Beaulion schreef op zondag 15 juli 2018 @ 14:22:
[...]

Zeker met een foto van een lambo. Of foto van je coins

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 15-07-2018 14:25 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Beaulion schreef op zondag 15 juli 2018 @ 14:22:
[...]

Haha, nee helaas geen echt succes. Hoe zal ik eens reageren... :')

[serieus]
-knip-
Ik Tinder nog vrolijk door, maar misschien moet ik een meer serieuze site proberen.
[/serieus]

[stoer]
Ik kan niet kiezen...
[/stoer]

[wanhopig]
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen...
[/wanhopig]

[ Voor 29% gewijzigd door Chris.nl op 15-07-2018 23:10 ]

• A87
  • Niet online

A87

Ga de kroeg in man

• Tha_Warlock
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-02-2025
Klaas25 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:03:
Wie heeft ervaring met tron op zn ledger nano s? De app installeren geeft een foutmelding
Je moet ledger manager in chrome gebruiken om de app te installeren , Ledger Live geeft momenteel nog een foutmelding.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:05:
BTS gaat ook wel lekker
Ooit een aardige bagg van gehad
Heeft jaapio die niet?
Jazeker. Bitshares was erbij. De enige crypto die ik nog over heb die ik voor een spotprijsje heb gekregen. De rest sta ik allemaal zwaar in de min. Sommige tokens/coins wel 70%

Moet eerlijk zeggen dat ik er de laatste tijd totaal niet meer mee bezig ben. Laat het lekker staan en zie wel wat het over een jaar of 10 waard is.

Mocht er een lekkere pump komen richting 20k bitcoin gaat alles de deur uit en koop ik het een jaar later wel weer terug voor 90% korting.

• Greymore1
Dalen met die VEN, kunnen we weer kopen!

• A87
  • Niet online

A87

Behoorlijk rappe stijging zonder pumps.

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
AtlAntA schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:16:
Nee hoor, ik ben er nog. :+

Ik zie weinig posts of ZRX, die outcompete toch wel zo'n beetje alles van de bigcaps op dit moment?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
A87 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 16:12:
Behoorlijk rappe stijging zonder pumps.
Dat soort opmerkingen moet je nooit plaatsen, is een garantie voor een directe daling...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Het zonnetje lacht, de lucht is blauw.
Crypto bulls kom maar gauw! :)

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-01 18:08
Nou ik wacht op de mother of all dips en daarna mag het naar de maan :)

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
[...]

Misschien is dat maar beter ook...

Wat als we eind 2019 daadwerkelijk goede PoS/PoB (lees: ook milieuvriendelijk) blockchains hebben die daadwerkelijk grootschalig geïmplementeerd zijn? Dan is het ineens geen piramidespel meer (die overtuiging had ik toen ik dec '17 instapte) maar krijgen mensen de overtuiging daadwerkelijk te investeren in het volgende "Google / Amazon / Apple".

Kortom: Liever een echte bullrun over 2 jaar dan een bubbeltje over 2 maand.
Hou toch een sop met die neppe voorspellingen de hele tijd, het is echt nergens op gebaseerd dat er dit jaar niet gewoon een vette 'echte' bullrun aankomt.
Kan ook van niet natuurlijk maar iedereen bekijkt het van zijn eigen perspectief.
Jij bent dec 17 ingestapt dus voor jou is de crypto wereld een stuk donkerder dan iemand die bv een jaar eerder is ingestapt.
Die staan nog gewoon op een vette winst.

• Chris.nl
  • Niet online
wehave schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:33:
[...]

Hou toch een sop met die neppe voorspellingen de hele tijd, het is echt nergens op gebaseerd dat er dit jaar niet gewoon een vette 'echte' bullrun aankomt.
Kan ook van niet natuurlijk maar iedereen bekijkt het van zijn eigen perspectief.
Jij bent dec 17 ingestapt dus voor jou is de crypto wereld een stuk donkerder dan iemand die bv een jaar eerder is ingestapt.
Tja, zo kan je ook reageren d:)b

• A87
  • Niet online

A87

BULLRUN?

Verwijderd

Niemand weet of (en wanneer) er een bullrun aankomt. Het is pure speculatie.

• Greymore1
Een weekend oplevingkje.

Verwijderd

Impopulair, maar toch ben ik redelijk bullish de komende tijd. Als ik op de inverse chart xbt kijk ziet dat er oké uit

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:02:
Behalve de opperwhales, tether en de exchanges.

• A87
  • Niet online

A87

Beaulion schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:54:
[...]

Behalve de opperwhales, tether en de exchanges.
of ludo sanders

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
De absolute jackpot gepakt met Frankrijk winst! :)

En dan hebben bitcoin en de alts ook weer een mooie opleving vandaag!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Kanter schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:13:
Nou ik wacht op de mother of all dips en daarna mag het naar de maan :)
_O-

Deels wil ik ook nog. Maar heb er al genoeg geld inzitten. Moonen met die bende.

[ Voor 48% gewijzigd door Klaas25 op 15-07-2018 19:51 ]

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:02:
True, maar wat je wel weet is dat het nu nog te vroeg is om aan bullrun te denken, eerst stabiliseren, en mensen die nu kopen of bijkopen doen goeie zaken

• A87
  • Niet online

A87

Je kan blijven investeren tot je steeds blut bent, slaat ook nergens op na een tijdje.. moonen die shit.
De volgende crash moet bitcoin op 50K hangen.

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 15-07-2018 20:06 ]

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:24
best goeie long hier imo:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DiJ1MFxWkAMnjwR.jpg

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:59
Hahahaha, ik moest even 2x kijken

Ik lul ook zomaar wat

Verwijderd

Donalt is wel een goeie ;)

Verwijderd

wehave schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:33:
[...]

Zow dan..familie van slux of zo?
Die jongen geeft gewoon zijn mening

• Klaas25
Lalala XRP wordt nummer 1. Hi.. ha.. ho *O*

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sinds wanneer zijn er hoop XRP fans?

Weg

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
New Yorker schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:23:
Niet :p

• A87
  • Niet online

A87

Zo te lezen te weinig aanwezigen hier ,vanwege betalingsachterstand internetaansluiting.

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 15-07-2018 22:55 ]

• Klaas25
New Yorker schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:23:
Ik doe sinds begin juni mee en ongeveer sinds week 2 van juni XRP fan. :9

• Greymore1
Klaas25 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:54:
[...]

Als je in januari was begonnen was je VEN fan geweest.

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Jongens, koop gewoon Linda, kun je staken of in een masternode stoppen.
Altijd winst.

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 21:54:
[...]

Zow dan..familie van slux of zo?
Die jongen geeft gewoon zijn mening
Thnx. Ach, ik denk vooral hardop hier, valkuil. Ik heb wel eens gedacht dat de maancyclus zich versneld herhaald dus ik dag 8 van een volgende bullrun moet uitstappen. Af en toe een verzoek om m'n mond te houden van @wehave zet me wel aan het reflecteren. Ik daytrade niet eens maar praat alsof ik er boven hang. 10 februari zei hij ook al "Je hoeft niet alles te delen hoor". Dus d:)b goed dat ie me/dit topic nuchter/zuiver probeert te houden.
Klaas25 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:54:
[...]

Goede herinneringen aan, op 23 dec gekocht en zien moonen! Toen niet uitgestapt omdat ik droomde van €50 per XRP. Na wat slecht bijkopen alles met verlies verkocht. Heb er een wallet met 20 XRP aan overgehouden *O*

[ Voor 40% gewijzigd door Chris.nl op 16-07-2018 15:53 ]

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik speel wel eens met de gedachte uit btc te stappen. Aangezien ik in 2015 ben ingestapt, sta ik nog altijd dik in de plus...

Ik heb nooit heel veel gekocht (helaas). Paar honderd ingestopt destijds...

Toch is het nu nog wel wat waard, het is niet meer de waarde van voor kerst.... Twijfels...

Youtube: DashcamNL

• PilatuS
  • Niet online
dfrenner schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:36:
Ik speel wel eens met de gedachte uit btc te stappen. Aangezien ik in 2015 ben ingestapt, sta ik nog altijd dik in de plus...

Ik heb nooit heel veel gekocht (helaas). Paar honderd ingestopt destijds...

Toch is het nu nog wel wat waard, het is niet meer de waarde van voor kerst.... Twijfels...
Ik zou juist nu holden. Mogelijk wordt de low voor een nieuwe ATH 5k. In het slechtste geval 3k. Of de volgende bullrun is al begonnen, of dat we eerst die 5k of 3k gaan doen weet ik niet. Wel denk ik dat BTC een nieuwe ATH gaat doen, het is of dat, of het einde van crypto en alles gaat kapot. Als alles niet kapot gaat en er komt ene nieuwe ATH zal BTC makkelijk de 50k gaan doen wat net geen 10x zoveel geld is als dat je nu hebt.

Heb je het geld echt nu nodig, verkoop dan een deel. Heb je het geld niet nodig hou het dan lekker vast. De kans is denk ik vrij groot dat BTC weer een keer 20k en veel meer gaat doen. Nu uitstappen is verkopen op een heel laag punt wat erg zonde zou zijn als je het geld niet nodig hebt.

• A87
  • Niet online

A87

Hopelijk gaat btc naar 3000 en niet die sideways zooi.

[ Voor 112% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 00:55 ]

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
PilatuS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:49:
[...]

Ik zou juist nu holden. Mogelijk wordt de low voor een nieuwe ATH 5k. In het slechtste geval 3k. Of de volgende bullrun is al begonnen, of dat we eerst die 5k of 3k gaan doen weet ik niet. Wel denk ik dat BTC een nieuwe ATH gaat doen, het is of dat, of het einde van crypto en alles gaat kapot. Als alles niet kapot gaat en er komt ene nieuwe ATH zal BTC makkelijk de 50k gaan doen wat net geen 10x zoveel geld is als dat je nu hebt.

Heb je het geld echt nu nodig, verkoop dan een deel. Heb je het geld niet nodig hou het dan lekker vast. De kans is denk ik vrij groot dat BTC weer een keer 20k en veel meer gaat doen. Nu uitstappen is verkopen op een heel laag punt wat erg zonde zou zijn als je het geld niet nodig hebt.
Ik ben ooit een keer ingestapt toen hij op 200 euro stond. Heb net geen 1 btc...

Ik heb het zeker niet nodig, maar mijn doel was altijd een nieuwe keuken.

Ik hield 15k aan en voor kerst zat ik op 13k...

Het is neer het gevoel, ik had toen moeten cashen en nu blijft het maar dalen dat ik twijfelde om eruit te stappen.

Maar jij zegt niet doen dus...

Youtube: DashcamNL

• A87
  • Niet online

A87

dfrenner schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:59:
[...]

Ik ben ooit een keer ingestapt toen hij op 200 euro stond. Heb net geen 1 btc...

Het is neer het gevoel, ik had toen moeten cashen en nu blijft het maar dalen dat ik twijfelde om eruit te stappen.

Van ervaring leer je de coins op te pikken die 100x 1000x omhoog gaan... :+ De mensen die zijn vergeten in te stappen komen nog wel.

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 01:03 ]

• New Yorker
  • Niet online
@A87 We zakken weer hoe komt dat?

Weg

• A87
  • Niet online

A87

Aziaten die paar procent winst hebben verkopen nu. Dan wachten ze tot het zakt en kopen weer.

[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 01:07 ]

• PilatuS
  • Niet online
dfrenner schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:59:
[...]

Ik denk dat nu verkopen een slecht idee is. Ook al gaan we mogelijk nog flink lager. Nu is juist het punt dat je denkt laat ik nog maar wat winst pakken terwijl waar je het voor gekochht hebt we nooit meer gaan zien. Ik zeg holden tot je geen 20k maar flink meer pakt en niet verkopen op de (bijna, mogeliijke) bodem.

Dat BTC over 5 jaar op 100k staat is alles behalve onwaarschijlijjk. Of dat we in die 5 jaar dat bedrag zien en het daarna weer lager gaat. Als je nu verkoopt denk ik dat je op de bijna/mogelijke bodem uit angst verkoopt.

BTC gaat niet naar de 1000 dollar, laat staan lager. Stel dat gebeurt wel gaat heel crypto naar de klote. De kans op 100k is veel groter dan de kans op 1k. (En nee, die 1k is niet onmogelijk, maar als dat gebeurt, wat ik niet denk. gaan alle munten die er zijn kapot. Ik denk dat er wel weer een nieuwe bullrun komt. Je kan kiezen, nu 6k of niets, of een goede kans op 100k. Zo zie ik het)

[ Voor 28% gewijzigd door PilatuS op 16-07-2018 01:16 ]

• New Yorker
  • Niet online
A87 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 01:06:
Aziaten die paar procent winst hebben verkopen nu. Dan wachten ze tot het zakt en kopen weer.
Dat wilde ik horen!

Weg

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

http://fortune.com/2018/0...bitcoin-cash-bus-station/
Even nearly a decade after its creation, Bitcoin’s basic technology can still be hard to understand. A new website that visualizes Bitcoin transactions as bus passengers offers some surprisingly compelling insights into how the cryptocurrency works—and it’s strangely enthralling to watch in action.

TxStreet.com translates real-time transaction data from the Bitcoin and Bitcoin Cash networks into South Park-like cartoons of passengers boarding a series of buses. The site is partly intended to show contrasts between the two networks, whose supporters have been at odds since Bitcoin Cash “forked” from Bitcoin nearly a year ago. But you don’t need a dog in that fight to learn a lot from the site, about both cryptocurrency basics and the day-to-day reality of the networks.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:13
Wat is VEN aan het doen? Waarom gaat hij zo belachelijk snel naar beneden?

• Klaas25
Het grote geld komt eraan jongens. Eerst nog paar zomerweken en als de big boys terugkomen van vakantie gaat het grote geld erin.

Als je tot nu gehodld hebt kunnen die paar weken er ook nog wel bij.

(Titel zegt XRP maar gaat over crypto algemeen)
[YouTube: https://youtu.be/PjCmdaDeUBk]

[ Voor 12% gewijzigd door Klaas25 op 16-07-2018 06:58 ]

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:43
PilatuS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 01:08:
[...]

Ik denk dat nu verkopen een slecht idee is. Ook al gaan we mogelijk nog flink lager. Nu is juist het punt dat je denkt laat ik nog maar wat winst pakken terwijl waar je het voor gekochht hebt we nooit meer gaan zien. Ik zeg holden tot je geen 20k maar flink meer pakt en niet verkopen op de (bijna, mogeliijke) bodem.

Dat BTC over 5 jaar op 100k staat is alles behalve onwaarschijlijjk. Of dat we in die 5 jaar dat bedrag zien en het daarna weer lager gaat. Als je nu verkoopt denk ik dat je op de bijna/mogelijke bodem uit angst verkoopt.

BTC gaat niet naar de 1000 dollar, laat staan lager. Stel dat gebeurt wel gaat heel crypto naar de klote. De kans op 100k is veel groter dan de kans op 1k. (En nee, die 1k is niet onmogelijk, maar als dat gebeurt, wat ik niet denk. gaan alle munten die er zijn kapot. Ik denk dat er wel weer een nieuwe bullrun komt. Je kan kiezen, nu 6k of niets, of een goede kans op 100k. Zo zie ik het)
Wat een onzin. Als je denkt dat we nog lager gaan. Dan moet je dus verkopen en lager weer terugkopen. En waarom zou alles kapot gaan met een btc waarde van 1K. En waarom zouden we wederom een nieuwe ath halen? Is ook nergens op gebaseerd.

Verwijderd

Xrp kan wel een heel mooi instap punt zijn nu

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Knap wat er met VEN gebeurt, als je dacht dat het niet lager kon, hoppa weer 10% eraf.

XLM is de enigste die op het moment goed bij mij doet, zelfs nog wat LTC voor ingeruild.

Nu hebben alleen XRP, EOS ADA, MIOTA, NEO, XMR, Dash nog een boost nodig :P

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 16-07-2018 08:17 ]

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
BNB was een prima tip trouwens paar dagen geleden. 👍

Rookworst zonder r is ook worst.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:02

Snippertje

Light up your life

drusloos schreef op maandag 16 juli 2018 @ 06:50:
Wat is VEN aan het doen? Waarom gaat hij zo belachelijk snel naar beneden?
X-Nodes zijn vrij te verhandelen tot 1 augustus geloof ik. Dat betekent dat een hoop mensen verkocht hebben in de hoop lager terug te kopen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 16:09
Snippertje schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:17:
[...]

X-Nodes zijn vrij te verhandelen tot 1 augustus geloof ik. Dat betekent dat een hoop mensen verkocht hebben in de hoop lager terug te kopen.
Dat zou betekenen dat de prijs voor 1 aug ergens toch wel weer om hoog moet knallen. Ze willen hun x nodes vast wel weer veilig stellen.
De vraag blijft was dit het of gaan we nog dieper. Oftewel nu verkopen en lager terug proberen te kopen of blijven zitten terwijl je geschoren wordt.. Lastig lastig }:O
Op dit moment toch wel zwaar in de min bij mij...

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
Klopt het dat mijn VEN op Binance automatisch overgaan op VET of dien ik zelf hiervoor nog actie te ondernemen?

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-01 07:19
RmNL90 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:32:
Klopt het dat mijn VEN op Binance automatisch overgaan op VET of dien ik zelf hiervoor nog actie te ondernemen?
Gaat idd automatisch

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:02

Snippertje

Light up your life

RmNL90 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:32:
Regelt Binance. Overigens gaan de tokens dus ook x100. Dus de prijs nu wordt ongeveer 0,017. Ben benieuwd of dit ook zorgt voor meer mensen die kopen, want goedkoop.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Dus als ik nu 10VEN heb dan heb ik straks 1000VET? :P

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Snippertje schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:34:
[...]

Regelt Binance. Overigens gaan de tokens dus ook x100. Dus de prijs nu wordt ongeveer 0,017. Ben benieuwd of dit ook zorgt voor meer mensen die kopen, want goedkoop.
Wat is de supply van VET ? 0.017 kan leuk zijn maar als er miljarden en miljarden van worden uitgegeven dan is die 0,017 misschien wat aan de hoge kant?
Zou misschien verklaren waarom ie nou massaal gedumpt wordt ?

• Sovieto
  • Laatst online: 19:43
Slux schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:42:
[...]

Wat is de supply van VET ? 0.017 kan leuk zijn maar als er miljarden en miljarden van worden uitgegeven dan is die 0,017 misschien wat aan de hoge kant?
Zou misschien verklaren waarom ie nou massaal gedumpt wordt ?
Het aantal gaat door 100, en de prijs ook. Dus dat zou niet mogen uitmaken.
Kan natuurlijk wel zo zijn dat de mensen er een slecht gevoel bij hebben of het niet snappen en dat het daardoor daalt

• Acidrain
  • Laatst online: 21-01 16:09
wat ik er van begrijp is het tot 1 Aug vrijgegeven om een x-node veilig te stellen, zie de post van Snippertje hier iets verder omhoog (waar een hoop ven voor vast moet staan) die ven komt dus nu tijdelijk vrij tot 1 augustus en die mensen verkopen om later proberen goedkoper terug te kopen om alsnog voor 1 aug die x node veilig te stellen. (moest eerst voor mei zijn veilig gesteld volgens mij)

Ergens voor 1 augustus zal het rakketje richting de maan dus wel opstijgen.. of we eerst nog dieper gaan is de vraag van vandaag.. :)

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Snippertje schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:34:
[...]

en wanneer gaat dat gebeuren? Volgens mij wacht iedereen nu tot de token swap

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Pff idd... VEN daling zorgt voor een sombere portfolio.. :[ maar heb wel vertrouwen erin, dus moet eens kijken wanneer ik er nog fiat tegenaan smijt... Nu, of over ruim een week... twijfels!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Wat er nu met VEN gebeurt lijkt me een grote exit actie van de oprichters.
Hij stond in januari op bijna $10 en nu op $1,73.
En dat terwijl die Amerikaanse miljardair er ook nog geld in heeft zitten. Erg vreemd allemaal.
Schuey schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:36:
Dus als ik nu 10VEN heb dan heb ik straks 1000VET? :P
Bij wiskunde leerde ik vroeger dat 10 x 0 hetzelfde is als 1000 x 0.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2018 10:13 ]

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:11:
En dat terwijl die Amerikaanse miljardair er ook nog geld in heeft zitten. Erg vreemd allemaal.
OP hun site stond toendertijd dat de hele wereld zou worden veroverd.
Serieus dat mensen hier geld in stoppen is mij een groot groot raadsel.

Ook het verzwijgen van roadmap op de site (na dato 2018) terwijl de roadmap door gaat tot 2027 wat ze in een interview lieten zien. Dan wacht je tot 2027 en weet je nog zeker niet of het wat wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 10:19 ]

• hmr

hmr

[...]

Bij wiskunde leerde ik vroeger dat 10 x 0 hetzelfde is als 1000 x 0.
Een exit lijkt mij niet het geval... zeker niet als je overeenkomsten met grotere partijen hebt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
Een vergelijking maken met januari zorgt (bijna altijd) voor hoofdpijn ongeacht over welke munt je het hebt.

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:49:
[...]

Die 50k gaan we helaas nooit meer zien. Daar durf ik 50k op te wedden.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Zijn er echt mensen die denken dat crypto nu al stuk is? Kijk waar we begin vorig jaar op zaten.. Daarbij, enig idee hoeveel geld er in bitcoin zit, dat zijn heel wat miljarden. Ik denk niet dat beleggers bitcoin dood laten bloeden. *Als* er grootschalige marktmanipulatie bestaat dan is de kans levensgroot, of bijna zeker, dat we gewoon die bullrun gaan krijgen. En bij de 25.000- 30.000 dollar gaan we weer een dropje maken omdat mensen gaan cashen. en ik ga dan ook weer groot uitstappen om de dip te kopen ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-10-2025
De Slowchat van tweakers is nog erger dan Reddit, wat een drama allemaal. Niks onderbouwd allemaal speculeren; nooit meer zien dit, moon hier, shitcoin dat. Normaal was het nog vermakelijk en informatief om wat pagina's terug te lezen maar die tijden zijn voorbij; quantitatief en kwalitatief een zooitje.

Ja ik moest mn ei even kwijt

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:17:
[...]

Dat durf jij helemaal niet.

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 08:15
nRealsus schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:34:
De Slowchat van tweakers is nog erger dan Reddit, wat een drama allemaal. Niks onderbouwd allemaal speculeren; nooit meer zien dit, moon hier, shitcoin dat. Normaal was het nog vermakelijk en informatief om wat pagina's terug te lezen maar die tijden zijn voorbij; quantitatief en kwalitatief een zooitje.

Hoewel ik je snap vraag ik mij af hoe je onderbouwd kan speculeren. Ik heb zoveel "onderbouwde" grafiekjes gezien. Feit is dat het niet te voorspellen is wat bitcoin/crypto gaat doen. Misschien is het 1 grote hype geweest en gaan we de oude niveaus niet meer terugzien en gaat het de komende jaren dood. Misschien lachen we volgend jaar om de huidige tijden en staat alles veel hoger.

Er zijn veel speculaties. Grote bedrijven komen crypto in, regulaties gaat alles beter maken etc. Uiteindelijk draait de markt (nog) op sentiment. Hoe leuk men het ook probeert in te pakken, ik denk dat niemand weet, maar ook niet onderbouwd kan speculeren wat er gaat gebeuren.

Mijn irritatiepunt is dat vele hier schrijven alsof de komende "moon periode" een feit is en dat het alleen afwachten is wanneer het gaat gebeuren. Hetzelfde geldt voor de mensen die zeggen dat we sowieso 3k of 5k gaan zien, of dat crypto helemaal dood is. Het zijn allemaal verwachtingen, laten we stoppen te doen of men het weet. Dat hadden diegene ondertussen niet hier gezeten, maar op hun eigen jacht.

Wilde altijd al iets over computers weten

• Weakhand
Moon!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:17:
[...]

500K in 2 jaartjes easy. Kwestie van nieuws volgen. Als je dat niet doet ga je plat op je bek.

Daarnaast, Bitcoin heeft nu een intrinsieke waarde van zon 10 miljard, ofwel iemand die op dit moment 10 miljard NETTO heeft zou alles van bitcoin kunnen bezitten, En dan praten we over 1 persoon.
Bitcoin is helemaal geen reet waard op dit moment aangezien het puur geld is.

[ Voor 65% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 11:05 ]

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-10-2025
SirDarkAngel schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:51:
[...]

Hoewel ik je snap vraag ik mij af hoe je onderbouwd kan speculeren. Ik heb zoveel "onderbouwde" grafiekjes gezien. Feit is dat het niet te voorspellen is wat bitcoin/crypto gaat doen. Misschien is het 1 grote hype geweest en gaan we de oude niveaus niet meer terugzien en gaat het de komende jaren dood. Misschien lachen we volgend jaar om de huidige tijden en staat alles veel hoger.

Er zijn veel speculaties. Grote bedrijven komen crypto in, regulaties gaat alles beter maken etc. Uiteindelijk draait de markt (nog) op sentiment. Hoe leuk men het ook probeert in te pakken, ik denk dat niemand weet, maar ook niet onderbouwd kan speculeren wat er gaat gebeuren.

Mijn irritatiepunt is dat vele hier schrijven alsof de komende "moon periode" een feit is en dat het alleen afwachten is wanneer het gaat gebeuren. Hetzelfde geldt voor de mensen die zeggen dat we sowieso 3k of 5k gaan zien, of dat crypto helemaal dood is. Het zijn allemaal verwachtingen, laten we stoppen te doen of men het weet. Dat hadden diegene ondertussen niet hier gezeten, maar op hun eigen jacht.
Ik ben het compleet met je eens! je verwoord het alleen beter, Amen _/-\o_

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:26
gogogo oOo

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

nRealsus schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:34:

Ik ben ook voorstander van een los topic per coin. Volgens mij krijg je dan inhoudelijk betere reacties omdat sommige mensen puur en alleen de ontwikkelingen van die coin volgen. Maakt het ook wat overzichtelijker als je wat wilt weten over een bepaalde coin, en wellicht gaat de kwaliteit van dit topic ermee omhoog.

• A87
  • Niet online

A87

Zal me niets verbazen dat meeste helemaal klaar zijn met het zakken. Mischien dat ze allemaal vandaag weer inleggen who knows

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 11:32 ]

• hmr

hmr

A87 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:55:
[...]

500K in 2 jaartjes easy. Kwestie van nieuws volgen. Als je dat niet doet ga je plat op je bek.

Daarnaast, Bitcoin heeft nu een intrinsieke waarde van zon 10 miljard, ofwel iemand die op dit moment 10 miljard NETTO heeft zou alles van bitcoin kunnen bezitten, En dan praten we over 1 persoon.
Bitcoin is helemaal geen reet waard op dit moment aangezien het puur geld is.
Wat een onzin. Bitcoin heeft een intrinsieke waarde van 0,00000000000. Heb je het vak Economie gehad op de middelbare school?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A87
  • Niet online

A87

Traditioneel valuta wel? Niets heeft echte waarde
LOL economie, gehersenspoelden...

[ Voor 136% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 11:37 ]

• hmr

hmr

Jij zet echt elk 'hersen'spinsel meteen op dit forum. Of niet? :>

*edit: ow, je hebt - zoals altijd - je post alweer 100% gewijzigd....

Ja traditionele valuta heeft wel intrinsieke waarde.

En Economie volgen betekent dat je wordt gehersenspoeld? Man man man...

[ Voor 34% gewijzigd door hmr op 16-07-2018 11:37 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A87
  • Niet online

A87

Geld is gebakken lucht geprint door vetkleppen met een stropdas.

• hmr

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Weakhand
Tom schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:31:
[...]

Ik ben ook voorstander van een los topic per coin. Volgens mij krijg je dan inhoudelijk betere reacties omdat sommige mensen puur en alleen de ontwikkelingen van die coin volgen. Maakt het ook wat overzichtelijker als je wat wilt weten over een bepaalde coin, en wellicht gaat de kwaliteit van dit topic ermee omhoog.
Traffic is te laag voor zo'n aanpak, dan krijg je hele karige topics denk ik.

• A87
  • Niet online

A87

Dat geld op mijn ABN rekening moet echt zijn, allemaal cijfers in een computer!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
vanmorgen uitgestapt! graag gedaan weer!

Zero.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:13
De bitcoin wordt keihard gepumpt. Die gaat naar 6600 en dan zal die wel weer instorten hoop ik. Anders heb ik verlies gemaakt met naar usdt gaan

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Pelox schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:45:
vanmorgen uitgestapt! graag gedaan weer!
Onze dank is groot! (y)
Pagina: 1 ... 172 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!