http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Meten is weten?Nikeo schreef op zondag 15 juli 2018 @ 09:05:
[...]
De normale mensen zijn permanent weggejaagd en komen nooit meer terug. Dus die dikke pump met vers ingelegd geld zal er niet meer komen.
Ik denk dat de meerderheid van de bevolking doelgroep nog steeds niet ingestapt is (geweest) maar bij elke ATH denkt "Had ik toen maar"... Om even binnen de landsgrenzen te blijven: 400.000 Nederlanders is lang geen meerderheid. De volgende ATH/Bullrun komt dat "Had ik toen maar" gevoel vanzelf weer kriebelen.
De doelgroep (en vul dan zelf maar in welke leeftijdscategorie je 'hip' genoeg vind) is nog groot genoeg. Met wat 'natte vinger werk' kom ik tot <10% die pas ingestapt is (geweest).
Natuurlijk is meer dan de helft ooit nat gegaan en met verlies afgedropen. Ook daarvan zal een percentage toch weer kriebels krijgen maar dan instappen met geld wat ze echt kunnen missen en wat standvastiger hold'n.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Rookworst zonder r is ook worst.
Mooie onderbouwde gedachtegang. Ik denk zeker dat de markt weer kan aantrekken. Al zal behalve een bullrun de media er ook weer voldoende positief nieuws aan moeten wijden. Dat kan nog wel even op zich laten wachten omdat de schandalen en hacks nu nog aan de orde van de dag zijn.Chris.nl schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:18:
[...]
Meten is weten?
Ik denk dat de meerderheid van de bevolking doelgroep nog steeds niet ingestapt is (geweest) maar bij elke ATH denkt "Had ik toen maar"... Om even binnen de landsgrenzen te blijven: 400.000 Nederlanders is lang geen meerderheid. De volgende ATH/Bullrun komt dat "Had ik toen maar" gevoel vanzelf weer kriebelen.
De doelgroep (en vul dan zelf maar in welke leeftijdscategorie je 'hip' genoeg vind) is nog groot genoeg. Met wat 'natte vinger werk' kom ik tot <10% die pas ingestapt is (geweest).
Natuurlijk is meer dan de helft ooit nat gegaan en met verlies afgedropen. Ook daarvan zal een percentage toch weer kriebels krijgen maar dan instappen met geld wat ze echt kunnen missen en wat standvastiger hold'n.
Btw; Opmerkelijk aandeel vrouwen van de respondenten die in crypto zaten ten tijde van de peiling ( 1/3 ). Altijd gedacht dat het veel lager was.
Misschien is dat maar beter ook...Bartvandelaar schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:27:
Maar de volgende echt bullrun gaan we dit jaar niet meer krijgen denk ik. Op zn vroegst pas volgend jaar. Misschien wel 2020. Ziet er zo lelijk uit al het hele jaar. Niet te doen.
Wat als we eind 2019 daadwerkelijk goede PoS/PoB (lees: ook milieuvriendelijk) blockchains hebben die daadwerkelijk grootschalig geïmplementeerd zijn? Dan is het ineens geen piramidespel meer (die overtuiging had ik toen ik dec '17 instapte) maar krijgen mensen de overtuiging daadwerkelijk te investeren in het volgende "Google / Amazon / Apple".
Kortom: Liever een echte bullrun over 2 jaar dan een bubbeltje over 2 maand.
Dank je!
Precies dat, en daarnaast zie ik de cryptomarkt dus ook graag volwassenen worden met daadwerkelijk toegepaste successen.Ik denk zeker dat de markt weer kan aantrekken. Al zal behalve een bullrun de media er ook weer voldoende positief nieuws aan moeten wijden. Dat kan nog wel even op zich laten wachten omdat de schandalen en hacks nu nog aan de orde van de dag zijn.
Tja, dat vrouwen mooi zijn hoeft niet te betekenen dat ze dom zijn. Ze kunnen het ook allebei zijn...Btw; Opmerkelijk aandeel vrouwen van de respondenten die in crypto zaten ten tijde van de peiling ( 1/3 ). Altijd gedacht dat het veel lager was.
[ Voor 35% gewijzigd door Chris.nl op 15-07-2018 13:33 ]
Mijn vrouw is het helemaal met je eens.Chris.nl schreef op zondag 15 juli 2018 @ 13:12:
[...]
Tja, dat vrouwen mooi zijn hoeft niet te betekenen dat ze dom zijn. Ze kunnen het ook allebei zijn...
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Het stelt me positief dat we weer omhoog zijn gegaan, die ~6k is toch wel echt de bodem van dit jaar denk ik. Een long vanaf hier is niet eens een gek idee. Helaas nog steeds geen geld ontvangen om bij te kopen.
Maar m'n alts trekken weer mooi aan dus dat is een positief teken.
Mijn VEN/VET was wel zuur want die val had ik niet aan zien komen
src: https://www.reddit.com/r/...e_a_reason_for_this_dump/"x-node monitoring has temporarily been paused allowing people to trade freely between June 30th and early September." "X-node holders were NOT allowed to go BELOW their initial X-node status AFTER March 20th OR lose their status FOREVER. VeChain changed that rule some 2 weeks ago"
Nu aan het overwegen nog even te wachten of de VEN/VET prijs verder omlaag gaat of toch een deel voor DCA aan te kopen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
hard xDAtlAntA schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:16:
Slechts 20 posts in dit topic in de laatste 12 uur. Zijn we zo langzamerhand alle weakhands wel kwijt zeker?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Heb je een pareltje geswiped ouwe tinder-romanticusChris.nl schreef op zondag 15 juli 2018 @ 13:12:
[...]
Tja, dat vrouwen mooi zijn hoeft niet te betekenen dat ze dom zijn. Ze kunnen het ook allebei zijn...
Zeker met een foto van een lambo. Of foto van je coinsBeaulion schreef op zondag 15 juli 2018 @ 14:22:
[...]
Heb je een pareltje geswiped ouwe tinder-romanticus
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 15-07-2018 14:25 ]
Haha, nee helaas geen echt succes. Hoe zal ik eens reageren...Beaulion schreef op zondag 15 juli 2018 @ 14:22:
[...]
Heb je een pareltje geswiped ouwe tinder-romanticus
[serieus]
-knip-
Ik Tinder nog vrolijk door, maar misschien moet ik een meer serieuze site proberen.
[/serieus]
[stoer]
Ik kan niet kiezen...
[/stoer]
[wanhopig]
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen...
[/wanhopig]
[ Voor 29% gewijzigd door Chris.nl op 15-07-2018 23:10 ]
Je moet ledger manager in chrome gebruiken om de app te installeren , Ledger Live geeft momenteel nog een foutmelding.Klaas25 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:03:
Wie heeft ervaring met tron op zn ledger nano s? De app installeren geeft een foutmelding
Verwijderd
Jazeker. Bitshares was erbij. De enige crypto die ik nog over heb die ik voor een spotprijsje heb gekregen. De rest sta ik allemaal zwaar in de min. Sommige tokens/coins wel 70%Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:05:
BTS gaat ook wel lekker
Ooit een aardige bagg van gehad
Heeft jaapio die niet?
Moet eerlijk zeggen dat ik er de laatste tijd totaal niet meer mee bezig ben. Laat het lekker staan en zie wel wat het over een jaar of 10 waard is.
Mocht er een lekkere pump komen richting 20k bitcoin gaat alles de deur uit en koop ik het een jaar later wel weer terug voor 90% korting.
Nee hoor, ik ben er nog.AtlAntA schreef op zondag 15 juli 2018 @ 12:16:
Slechts 20 posts in dit topic in de laatste 12 uur. Zijn we zo langzamerhand alle weakhands wel kwijt zeker?
Ik zie weinig posts of ZRX, die outcompete toch wel zo'n beetje alles van de bigcaps op dit moment?
Dat soort opmerkingen moet je nooit plaatsen, is een garantie voor een directe daling...A87 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 16:12:
Behoorlijk rappe stijging zonder pumps.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Crypto bulls kom maar gauw!
Hou toch een sop met die neppe voorspellingen de hele tijd, het is echt nergens op gebaseerd dat er dit jaar niet gewoon een vette 'echte' bullrun aankomt.Chris.nl schreef op zondag 15 juli 2018 @ 13:12:
[...]
Misschien is dat maar beter ook...
Wat als we eind 2019 daadwerkelijk goede PoS/PoB (lees: ook milieuvriendelijk) blockchains hebben die daadwerkelijk grootschalig geïmplementeerd zijn? Dan is het ineens geen piramidespel meer (die overtuiging had ik toen ik dec '17 instapte) maar krijgen mensen de overtuiging daadwerkelijk te investeren in het volgende "Google / Amazon / Apple".
Kortom: Liever een echte bullrun over 2 jaar dan een bubbeltje over 2 maand.
Kan ook van niet natuurlijk maar iedereen bekijkt het van zijn eigen perspectief.
Jij bent dec 17 ingestapt dus voor jou is de crypto wereld een stuk donkerder dan iemand die bv een jaar eerder is ingestapt.
Die staan nog gewoon op een vette winst.
Tja, zo kan je ook reagerenwehave schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:33:
[...]
Hou toch een sop met die neppe voorspellingen de hele tijd, het is echt nergens op gebaseerd dat er dit jaar niet gewoon een vette 'echte' bullrun aankomt.
Kan ook van niet natuurlijk maar iedereen bekijkt het van zijn eigen perspectief.
Jij bent dec 17 ingestapt dus voor jou is de crypto wereld een stuk donkerder dan iemand die bv een jaar eerder is ingestapt.
Verwijderd
Behalve de opperwhales, tether en de exchanges.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:02:
Niemand weet of (en wanneer) er een bullrun aankomt. Het is pure speculatie.
of ludo sandersBeaulion schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:54:
[...]
Behalve de opperwhales, tether en de exchanges.
En dan hebben bitcoin en de alts ook weer een mooie opleving vandaag!
Kanter schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:13:
Nou ik wacht op de mother of all dips en daarna mag het naar de maan
Deels wil ik ook nog. Maar heb er al genoeg geld inzitten. Moonen met die bende.
[ Voor 48% gewijzigd door Klaas25 op 15-07-2018 19:51 ]
True, maar wat je wel weet is dat het nu nog te vroeg is om aan bullrun te denken, eerst stabiliseren, en mensen die nu kopen of bijkopen doen goeie zakenVerwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:02:
Niemand weet of (en wanneer) er een bullrun aankomt. Het is pure speculatie.
De volgende crash moet bitcoin op 50K hangen.
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 15-07-2018 20:06 ]
Ik lul ook zomaar wat
Verwijderd
Zow dan..familie van slux of zo?wehave schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:33:
[...]
Hou toch een sop met die neppe voorspellingen de hele tijd, het is echt nergens op gebaseerd dat er dit jaar niet gewoon een vette 'echte' bullrun aankomt.
Die jongen geeft gewoon zijn mening
NietNew Yorker schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:23:
Sinds wanneer zijn er hoop XRP fans?
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 15-07-2018 22:55 ]
Ik doe sinds begin juni mee en ongeveer sinds week 2 van juni XRP fan.New Yorker schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:23:
Sinds wanneer zijn er hoop XRP fans?
Als je in januari was begonnen was je VEN fan geweest.Klaas25 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:54:
[...]
Ik doe sinds begin juni mee en ongeveer sinds week 2 van juni XRP fan.
Altijd winst.
Thnx. Ach, ik denk vooral hardop hier, valkuil. Ik heb wel eens gedacht dat de maancyclus zich versneld herhaald dus ik dag 8 van een volgende bullrun moet uitstappen. Af en toe een verzoek om m'n mond te houden van @wehave zet me wel aan het reflecteren. Ik daytrade niet eens maar praat alsof ik er boven hang. 10 februari zei hij ook al "Je hoeft niet alles te delen hoor". DusVerwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 21:54:
[...]
Zow dan..familie van slux of zo?
Die jongen geeft gewoon zijn mening
Goede herinneringen aan, op 23 dec gekocht en zien moonen! Toen niet uitgestapt omdat ik droomde van €50 per XRP. Na wat slecht bijkopen alles met verlies verkocht. Heb er een wallet met 20 XRP aan overgehoudenKlaas25 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:54:
[...]
Ik doe sinds begin juni mee en ongeveer sinds week 2 van juni XRP fan.
[ Voor 40% gewijzigd door Chris.nl op 16-07-2018 15:53 ]
Ik heb nooit heel veel gekocht (helaas). Paar honderd ingestopt destijds...
Toch is het nu nog wel wat waard, het is niet meer de waarde van voor kerst.... Twijfels...
Ik zou juist nu holden. Mogelijk wordt de low voor een nieuwe ATH 5k. In het slechtste geval 3k. Of de volgende bullrun is al begonnen, of dat we eerst die 5k of 3k gaan doen weet ik niet. Wel denk ik dat BTC een nieuwe ATH gaat doen, het is of dat, of het einde van crypto en alles gaat kapot. Als alles niet kapot gaat en er komt ene nieuwe ATH zal BTC makkelijk de 50k gaan doen wat net geen 10x zoveel geld is als dat je nu hebt.dfrenner schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:36:
Ik speel wel eens met de gedachte uit btc te stappen. Aangezien ik in 2015 ben ingestapt, sta ik nog altijd dik in de plus...
Ik heb nooit heel veel gekocht (helaas). Paar honderd ingestopt destijds...
Toch is het nu nog wel wat waard, het is niet meer de waarde van voor kerst.... Twijfels...
Heb je het geld echt nu nodig, verkoop dan een deel. Heb je het geld niet nodig hou het dan lekker vast. De kans is denk ik vrij groot dat BTC weer een keer 20k en veel meer gaat doen. Nu uitstappen is verkopen op een heel laag punt wat erg zonde zou zijn als je het geld niet nodig hebt.
[ Voor 112% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 00:55 ]
Ik ben ooit een keer ingestapt toen hij op 200 euro stond. Heb net geen 1 btc...PilatuS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:49:
[...]
Ik zou juist nu holden. Mogelijk wordt de low voor een nieuwe ATH 5k. In het slechtste geval 3k. Of de volgende bullrun is al begonnen, of dat we eerst die 5k of 3k gaan doen weet ik niet. Wel denk ik dat BTC een nieuwe ATH gaat doen, het is of dat, of het einde van crypto en alles gaat kapot. Als alles niet kapot gaat en er komt ene nieuwe ATH zal BTC makkelijk de 50k gaan doen wat net geen 10x zoveel geld is als dat je nu hebt.
Heb je het geld echt nu nodig, verkoop dan een deel. Heb je het geld niet nodig hou het dan lekker vast. De kans is denk ik vrij groot dat BTC weer een keer 20k en veel meer gaat doen. Nu uitstappen is verkopen op een heel laag punt wat erg zonde zou zijn als je het geld niet nodig hebt.
Ik heb het zeker niet nodig, maar mijn doel was altijd een nieuwe keuken.
Ik hield 15k aan en voor kerst zat ik op 13k...
Het is neer het gevoel, ik had toen moeten cashen en nu blijft het maar dalen dat ik twijfelde om eruit te stappen.
Maar jij zegt niet doen dus...
Van ervaring leer je de coins op te pikken die 100x 1000x omhoog gaan...dfrenner schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:59:
[...]
Ik ben ooit een keer ingestapt toen hij op 200 euro stond. Heb net geen 1 btc...
Het is neer het gevoel, ik had toen moeten cashen en nu blijft het maar dalen dat ik twijfelde om eruit te stappen.
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 01:03 ]
[ Voor 30% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 01:07 ]
Ik denk dat nu verkopen een slecht idee is. Ook al gaan we mogelijk nog flink lager. Nu is juist het punt dat je denkt laat ik nog maar wat winst pakken terwijl waar je het voor gekochht hebt we nooit meer gaan zien. Ik zeg holden tot je geen 20k maar flink meer pakt en niet verkopen op de (bijna, mogeliijke) bodem.dfrenner schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:59:
[...]
Ik ben ooit een keer ingestapt toen hij op 200 euro stond. Heb net geen 1 btc...
Dat BTC over 5 jaar op 100k staat is alles behalve onwaarschijlijjk. Of dat we in die 5 jaar dat bedrag zien en het daarna weer lager gaat. Als je nu verkoopt denk ik dat je op de bijna/mogelijke bodem uit angst verkoopt.
BTC gaat niet naar de 1000 dollar, laat staan lager. Stel dat gebeurt wel gaat heel crypto naar de klote. De kans op 100k is veel groter dan de kans op 1k. (En nee, die 1k is niet onmogelijk, maar als dat gebeurt, wat ik niet denk. gaan alle munten die er zijn kapot. Ik denk dat er wel weer een nieuwe bullrun komt. Je kan kiezen, nu 6k of niets, of een goede kans op 100k. Zo zie ik het)
[ Voor 28% gewijzigd door PilatuS op 16-07-2018 01:16 ]
Dat wilde ik horen!A87 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 01:06:
Aziaten die paar procent winst hebben verkopen nu. Dan wachten ze tot het zakt en kopen weer.
Weg
Even nearly a decade after its creation, Bitcoin’s basic technology can still be hard to understand. A new website that visualizes Bitcoin transactions as bus passengers offers some surprisingly compelling insights into how the cryptocurrency works—and it’s strangely enthralling to watch in action.
TxStreet.com translates real-time transaction data from the Bitcoin and Bitcoin Cash networks into South Park-like cartoons of passengers boarding a series of buses. The site is partly intended to show contrasts between the two networks, whose supporters have been at odds since Bitcoin Cash “forked” from Bitcoin nearly a year ago. But you don’t need a dog in that fight to learn a lot from the site, about both cryptocurrency basics and the day-to-day reality of the networks.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Als je tot nu gehodld hebt kunnen die paar weken er ook nog wel bij.
(Titel zegt XRP maar gaat over crypto algemeen)
[YouTube: https://youtu.be/PjCmdaDeUBk]
[ Voor 12% gewijzigd door Klaas25 op 16-07-2018 06:58 ]
Wat een onzin. Als je denkt dat we nog lager gaan. Dan moet je dus verkopen en lager weer terugkopen. En waarom zou alles kapot gaan met een btc waarde van 1K. En waarom zouden we wederom een nieuwe ath halen? Is ook nergens op gebaseerd.PilatuS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 01:08:
[...]
Ik denk dat nu verkopen een slecht idee is. Ook al gaan we mogelijk nog flink lager. Nu is juist het punt dat je denkt laat ik nog maar wat winst pakken terwijl waar je het voor gekochht hebt we nooit meer gaan zien. Ik zeg holden tot je geen 20k maar flink meer pakt en niet verkopen op de (bijna, mogeliijke) bodem.
Dat BTC over 5 jaar op 100k staat is alles behalve onwaarschijlijjk. Of dat we in die 5 jaar dat bedrag zien en het daarna weer lager gaat. Als je nu verkoopt denk ik dat je op de bijna/mogelijke bodem uit angst verkoopt.
BTC gaat niet naar de 1000 dollar, laat staan lager. Stel dat gebeurt wel gaat heel crypto naar de klote. De kans op 100k is veel groter dan de kans op 1k. (En nee, die 1k is niet onmogelijk, maar als dat gebeurt, wat ik niet denk. gaan alle munten die er zijn kapot. Ik denk dat er wel weer een nieuwe bullrun komt. Je kan kiezen, nu 6k of niets, of een goede kans op 100k. Zo zie ik het)
XLM is de enigste die op het moment goed bij mij doet, zelfs nog wat LTC voor ingeruild.
Nu hebben alleen XRP, EOS ADA, MIOTA, NEO, XMR, Dash nog een boost nodig
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 16-07-2018 08:17 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
X-Nodes zijn vrij te verhandelen tot 1 augustus geloof ik. Dat betekent dat een hoop mensen verkocht hebben in de hoop lager terug te kopen.drusloos schreef op maandag 16 juli 2018 @ 06:50:
Wat is VEN aan het doen? Waarom gaat hij zo belachelijk snel naar beneden?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Dat zou betekenen dat de prijs voor 1 aug ergens toch wel weer om hoog moet knallen. Ze willen hun x nodes vast wel weer veilig stellen.Snippertje schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:17:
[...]
X-Nodes zijn vrij te verhandelen tot 1 augustus geloof ik. Dat betekent dat een hoop mensen verkocht hebben in de hoop lager terug te kopen.
De vraag blijft was dit het of gaan we nog dieper. Oftewel nu verkopen en lager terug proberen te kopen of blijven zitten terwijl je geschoren wordt.. Lastig lastig
Op dit moment toch wel zwaar in de min bij mij...
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Gaat idd automatischRmNL90 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:32:
Klopt het dat mijn VEN op Binance automatisch overgaan op VET of dien ik zelf hiervoor nog actie te ondernemen?
Regelt Binance. Overigens gaan de tokens dus ook x100. Dus de prijs nu wordt ongeveer 0,017. Ben benieuwd of dit ook zorgt voor meer mensen die kopen, want goedkoop.RmNL90 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:32:
Klopt het dat mijn VEN op Binance automatisch overgaan op VET of dien ik zelf hiervoor nog actie te ondernemen?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Wat is de supply van VET ? 0.017 kan leuk zijn maar als er miljarden en miljarden van worden uitgegeven dan is die 0,017 misschien wat aan de hoge kant?Snippertje schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:34:
[...]
Regelt Binance. Overigens gaan de tokens dus ook x100. Dus de prijs nu wordt ongeveer 0,017. Ben benieuwd of dit ook zorgt voor meer mensen die kopen, want goedkoop.
Zou misschien verklaren waarom ie nou massaal gedumpt wordt ?
Het aantal gaat door 100, en de prijs ook. Dus dat zou niet mogen uitmaken.Slux schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:42:
[...]
Wat is de supply van VET ? 0.017 kan leuk zijn maar als er miljarden en miljarden van worden uitgegeven dan is die 0,017 misschien wat aan de hoge kant?
Zou misschien verklaren waarom ie nou massaal gedumpt wordt ?
Kan natuurlijk wel zo zijn dat de mensen er een slecht gevoel bij hebben of het niet snappen en dat het daardoor daalt
Ergens voor 1 augustus zal het rakketje richting de maan dus wel opstijgen.. of we eerst nog dieper gaan is de vraag van vandaag..
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
en wanneer gaat dat gebeuren? Volgens mij wacht iedereen nu tot de token swapSnippertje schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:34:
[...]
Regelt Binance. Overigens gaan de tokens dus ook x100. Dus de prijs nu wordt ongeveer 0,017. Ben benieuwd of dit ook zorgt voor meer mensen die kopen, want goedkoop.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Hij stond in januari op bijna $10 en nu op $1,73.
En dat terwijl die Amerikaanse miljardair er ook nog geld in heeft zitten. Erg vreemd allemaal.
Bij wiskunde leerde ik vroeger dat 10 x 0 hetzelfde is als 1000 x 0.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2018 10:13 ]
OP hun site stond toendertijd dat de hele wereld zou worden veroverd.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:11:
Wat er nu met VEN gebeurt lijkt me een grote exit actie van de oprichters.
En dat terwijl die Amerikaanse miljardair er ook nog geld in heeft zitten. Erg vreemd allemaal.
Serieus dat mensen hier geld in stoppen is mij een groot groot raadsel.
Ook het verzwijgen van roadmap op de site (na dato 2018) terwijl de roadmap door gaat tot 2027 wat ze in een interview lieten zien. Dan wacht je tot 2027 en weet je nog zeker niet of het wat wordt.
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 10:19 ]
Een exit lijkt mij niet het geval... zeker niet als je overeenkomsten met grotere partijen hebt.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:11:
[...]
Bij wiskunde leerde ik vroeger dat 10 x 0 hetzelfde is als 1000 x 0.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Een vergelijking maken met januari zorgt (bijna altijd) voor hoofdpijn ongeacht over welke munt je het hebt.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:11:
Verwijderd
Die 50k gaan we helaas nooit meer zien. Daar durf ik 50k op te wedden.PilatuS schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:49:
[...]
Ik zou juist nu holden. Mogelijk wordt de low voor een nieuwe ATH 5k. In het slechtste geval 3k. Of de volgende bullrun is al begonnen, of dat we eerst die 5k of 3k gaan doen weet ik niet. Wel denk ik dat BTC een nieuwe ATH gaat doen, het is of dat, of het einde van crypto en alles gaat kapot. Als alles niet kapot gaat en er komt ene nieuwe ATH zal BTC makkelijk de 50k gaan doen wat net geen 10x zoveel geld is als dat je nu hebt.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ja ik moest mn ei even kwijt
Dat durf jij helemaal niet.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:17:
[...]
Die 50k gaan we helaas nooit meer zien. Daar durf ik 50k op te wedden.
Hoewel ik je snap vraag ik mij af hoe je onderbouwd kan speculeren. Ik heb zoveel "onderbouwde" grafiekjes gezien. Feit is dat het niet te voorspellen is wat bitcoin/crypto gaat doen. Misschien is het 1 grote hype geweest en gaan we de oude niveaus niet meer terugzien en gaat het de komende jaren dood. Misschien lachen we volgend jaar om de huidige tijden en staat alles veel hoger.nRealsus schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:34:
De Slowchat van tweakers is nog erger dan Reddit, wat een drama allemaal. Niks onderbouwd allemaal speculeren; nooit meer zien dit, moon hier, shitcoin dat. Normaal was het nog vermakelijk en informatief om wat pagina's terug te lezen maar die tijden zijn voorbij; quantitatief en kwalitatief een zooitje.
Er zijn veel speculaties. Grote bedrijven komen crypto in, regulaties gaat alles beter maken etc. Uiteindelijk draait de markt (nog) op sentiment. Hoe leuk men het ook probeert in te pakken, ik denk dat niemand weet, maar ook niet onderbouwd kan speculeren wat er gaat gebeuren.
Mijn irritatiepunt is dat vele hier schrijven alsof de komende "moon periode" een feit is en dat het alleen afwachten is wanneer het gaat gebeuren. Hetzelfde geldt voor de mensen die zeggen dat we sowieso 3k of 5k gaan zien, of dat crypto helemaal dood is. Het zijn allemaal verwachtingen, laten we stoppen te doen of men het weet. Dat hadden diegene ondertussen niet hier gezeten, maar op hun eigen jacht.
Wilde altijd al iets over computers weten
500K in 2 jaartjes easy. Kwestie van nieuws volgen. Als je dat niet doet ga je plat op je bek.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:17:
[...]
Die 50k gaan we helaas nooit meer zien. Daar durf ik 50k op te wedden.
Daarnaast, Bitcoin heeft nu een intrinsieke waarde van zon 10 miljard, ofwel iemand die op dit moment 10 miljard NETTO heeft zou alles van bitcoin kunnen bezitten, En dan praten we over 1 persoon.
Bitcoin is helemaal geen reet waard op dit moment aangezien het puur geld is.
[ Voor 65% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 11:05 ]
Ik ben het compleet met je eens! je verwoord het alleen beter, AmenSirDarkAngel schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:51:
[...]
Hoewel ik je snap vraag ik mij af hoe je onderbouwd kan speculeren. Ik heb zoveel "onderbouwde" grafiekjes gezien. Feit is dat het niet te voorspellen is wat bitcoin/crypto gaat doen. Misschien is het 1 grote hype geweest en gaan we de oude niveaus niet meer terugzien en gaat het de komende jaren dood. Misschien lachen we volgend jaar om de huidige tijden en staat alles veel hoger.
Er zijn veel speculaties. Grote bedrijven komen crypto in, regulaties gaat alles beter maken etc. Uiteindelijk draait de markt (nog) op sentiment. Hoe leuk men het ook probeert in te pakken, ik denk dat niemand weet, maar ook niet onderbouwd kan speculeren wat er gaat gebeuren.
Mijn irritatiepunt is dat vele hier schrijven alsof de komende "moon periode" een feit is en dat het alleen afwachten is wanneer het gaat gebeuren. Hetzelfde geldt voor de mensen die zeggen dat we sowieso 3k of 5k gaan zien, of dat crypto helemaal dood is. Het zijn allemaal verwachtingen, laten we stoppen te doen of men het weet. Dat hadden diegene ondertussen niet hier gezeten, maar op hun eigen jacht.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik ben ook voorstander van een los topic per coin. Volgens mij krijg je dan inhoudelijk betere reacties omdat sommige mensen puur en alleen de ontwikkelingen van die coin volgen. Maakt het ook wat overzichtelijker als je wat wilt weten over een bepaalde coin, en wellicht gaat de kwaliteit van dit topic ermee omhoog.nRealsus schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:34:
De Slowchat van tweakers is nog erger dan Reddit, wat een drama allemaal. Niks onderbouwd allemaal speculeren; nooit meer zien dit, moon hier, shitcoin dat. Normaal was het nog vermakelijk en informatief om wat pagina's terug te lezen maar die tijden zijn voorbij; quantitatief en kwalitatief een zooitje.
Zal me niets verbazen dat meeste helemaal klaar zijn met het zakken. Mischien dat ze allemaal vandaag weer inleggen who knows
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 11:32 ]
Wat een onzin. Bitcoin heeft een intrinsieke waarde van 0,00000000000. Heb je het vak Economie gehad op de middelbare school?A87 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:55:
[...]
500K in 2 jaartjes easy. Kwestie van nieuws volgen. Als je dat niet doet ga je plat op je bek.
Daarnaast, Bitcoin heeft nu een intrinsieke waarde van zon 10 miljard, ofwel iemand die op dit moment 10 miljard NETTO heeft zou alles van bitcoin kunnen bezitten, En dan praten we over 1 persoon.
Bitcoin is helemaal geen reet waard op dit moment aangezien het puur geld is.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
LOL economie, gehersenspoelden...
[ Voor 136% gewijzigd door A87 op 16-07-2018 11:37 ]
Jij zet echt elk 'hersen'spinsel meteen op dit forum. Of niet?A87 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:35:
Niets heeft echte waarde
*edit: ow, je hebt - zoals altijd - je post alweer 100% gewijzigd....
Ja traditionele valuta heeft wel intrinsieke waarde.
En Economie volgen betekent dat je wordt gehersenspoeld? Man man man...
[ Voor 34% gewijzigd door hmr op 16-07-2018 11:37 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Traffic is te laag voor zo'n aanpak, dan krijg je hele karige topics denk ik.Tom schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:31:
[...]
Ik ben ook voorstander van een los topic per coin. Volgens mij krijg je dan inhoudelijk betere reacties omdat sommige mensen puur en alleen de ontwikkelingen van die coin volgen. Maakt het ook wat overzichtelijker als je wat wilt weten over een bepaalde coin, en wellicht gaat de kwaliteit van dit topic ermee omhoog.
Zero.
Onze dank is groot!Pelox schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:45:
vanmorgen uitgestapt! graag gedaan weer!
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!