[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 171 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.141 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Koopordertjes van 8-50 stuks, verkooporders van >10000 stuks, die gaat nog wel door de 30000.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Taro schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:20:
Koopordertjes van 8-50 stuks, verkooporders van >10000 stuks, die gaat nog wel door de 30000.
je krijgt gelijk , gaat ie weer

Verwijderd

Ven blijft maar gaan. Kan natuurlijk een candle met lange tail worden. Over catching a falling knife gesproken

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

Misschien dat iemand hier het antwoord op weet? Op internet kan ik helaas hier niks over vinden en zag deze vraag ook al eerder voorbij komen.

Bij het aanmaken van een Withdrawal Address Management (Binance) voor Monero XMR, krijg ik bij het invullen van het wallet adres voor XMR op bepaalde plaatsen in het adres ipv getallen nu **** te zien.

Dit bv ingevoerd: 5NBsEj2R789756yaAhiXoR
En krijg dit te zien: 5NBsEj2R7****6yaAhiXoR

Kan mij voorstellen dat dit met privacy te maken heeft, maar voordat ik vanuit Binance mijn XMR overschrijf, zou ik het toch 100% zeker willen weten.
Misschien dat iemand eerder een adres heeft toegevoegd even kan controleren of bij hem ook **** worden getoond?

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

• Taro
  • Niet online

Taro

-Werner- schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:23:
Misschien dat iemand hier het antwoord op weet? Op internet kan ik helaas hier niks over vinden en zag deze vraag ook al eerder voorbij komen.

Bij het aanmaken van een Withdrawal Address Management (Binance) voor Monero XMR, krijg ik bij het invullen van het wallet adres voor XMR op bepaalde plaatsen in het adres ipv getallen nu **** te zien.

Kan mij voorstellen dat dit met privacy te maken heeft, maar voordat ik vanuit Binance mijn XMR overschrijf, zou ik het toch 100% zeker willen weten.
Misschien dat iemand eerder een adres heeft toegevoegd even kan controleren of bij hem ook **** worden getoond?
Ik kan het zo snel ook niet vinden, maar anders probeer je het eerst even met een kleine hoeveelheid?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
heb me ven ook opgeruimd kan het niet meer aanzien .snel vergeten

• cryptore
Taro schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:08:
[...]

Dan kijken we denk ik allebei naar een andere grafiek, die bij mij kleurde zojuist weer dieprood.

Oh wacht, groen!

Onder de 30000 sats zullen er nog wel wat mooie sell orders afgaan. 29841 klinkt als een mooie koopprijs.
heb naar je geluisterd , en op 29841 weer wat bijgekocht , nu moet het goed gaan komen....

Verwijderd

cryptore schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:39:
[...]

heb naar je geluisterd , en op 29841 weer wat bijgekocht , nu moet het goed gaan komen....
Ik denk dat het nog erger word
Zit de hele morgen al te traden met VEN en pak steeds 1 tot 1.5 % maar het blijft maar zakken

• Taro
  • Niet online

Taro

cryptore schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:39:
[...]

Al 500 sats lager nu... Doe voorzichtig he, de haarbal kan nog uit het putje schieten en dan gaat het hard...

• cryptore
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:42:
[...]

Zit de hele morgen al te traden met VEN en pak steeds 1 tot 1.5 % maar het blijft maar zakken
kan alle kanten op , wat opvalt , heel veel kleine orders , iedereen is afwachtend en voorzichtig

Verwijderd

cryptore schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:47:
[...]

kan alle kanten op , wat opvalt , heel veel kleine orders , iedereen is afwachtend en voorzichtig
Ik trade nu ook met kleine plukjes
Ben veel te bang dat het in ene gaat knallen :/

• cryptore
Taro schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:47:
[...]

Al 500 sats lager nu... Doe voorzichtig he, de haarbal kan nog uit het putje schieten en dan gaat het hard...
just another day at the office , ik ben de laatste tijd niet anders gewend , je koop wat , en het gaat weer lager , maar eens komt het goed , en dan wil ik er bij zijn , :Y

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:04

Maestro

Fijne feestdagen

W.T.F. zomaar ineens een verkoop met winst! De eerste deze week.
VEN
0,00029325 (buy)
0,00029801 (sell)
Thanks voor de tips, heren

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:42:
[...]

Jij lult ook maar wat he, met je onzin dat je kan niks verdienen in dalende coins.

En wat doe je nu zelf :?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Wat moet meer volume veroorzaken? mensen die binnen zitten in de winter ofso?
Zelfde volume als augustus 2017

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 14-07-2018 11:21 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:58:
[...]

Jij lult ook maar wat he, met je onzin dat je kan niks verdienen in dalende coins.

En wat doe je nu zelf :?
Ach daar heb je haar ook weer
Kom later wel op jou terug meisje
Ben te druk

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-01 11:15
Voorzichtig met het zout jongens...

• Taro
  • Niet online

Taro

Rode candles, vechtende Tweakers, ik ga even wat anders doen :)

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 11:23:
Rode candles, vechtende Tweakers, ik ga even wat anders doen :)
Ik ook, geen zin in knip, niet nodig, niet doen.

[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 14-07-2018 15:17 ]

Verwijderd

Ik dacht ik zet ff wat winst in NEO, gaat meteen dalen ;w

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1805/402784/LZltBw8x.jpgGaan we weer

Meerdere keren onder elkaar posten is niet nodig, niet meer doen

[ Voor 29% gewijzigd door janvanduschoten op 14-07-2018 15:19 ]

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Tvermeulen schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 15:39:
[...]

Klopt. De hoeveelheid kan in de toekomst wel verlaagd worden.
Wat is dan het minimale dat je van je ledger op moet nemen? Dan moet dat ook verlaagd worden.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Heb van de week een sloot BNB en POE gekocht. Die laat ik voorlopig even staan. Veel verder kunnen ze niet echt zakken lijkt me. Maar dat heb ik wel vaker gedacht 😊.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Iemand enig idee wat de prijsdaling van VEN veroorzaakt? Kan geen specifiek nieuws vinden.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
't Zal wellicht geen populaire gedachte zijn, maar ik hoop dat we juli/aug sideways gaan of nog dieper dippen. 'k Wil hamsteren (bijkopen) de komende tijd, een moonshot kan me nu echt even gestolen worden.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:56
-Werner- schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:23:

Ik heb zelfde vraag.. Ook al op wereld wijde net gezocht maar helaas. Is vast wel iemand die al keer XMR heeft overgemaakt toch ...

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Chris.nl schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 12:20:
't Zal wellicht geen populaire gedachte zijn, maar ik hoop dat we juli/aug sideways gaan of nog dieper dippen. 'k Wil hamsteren (bijkopen) de komende tijd, een moonshot kan me nu echt even gestolen worden.
Ik zou het voor 10 Augustus doen. Op die dag besluit de SEC of het Bitcoin ETF voorstel van de CBOE wordt goedgekeurd. Zo ja, dan boem pats omhoog! Althans dat verwacht men.

Zo nee kun je nog wel ff door hamsteren.

[ Voor 4% gewijzigd door power_user op 14-07-2018 12:27 ]

PSN: Oldzkoel

• Klaas25
power_user schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 12:27:
[...]

Ik zou het voor 10 Augustus doen. Op die dag besluit de SEC of het Bitcoin ETF voorstel van de CBOE wordt goedgekeurd. Zo ja, dan boem pats omhoog! Althans dat verwacht men.

En dan lijken die 50-60k voorspellingen wel weer makkelijk te doen :P We shall seeeee

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Als dat voorstel wordt geaccepteerd, welke coins zullen hier dan het meest baat bij hebben?
Heb wel zin in een flink gokje namelijk. :*)

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Sam2013 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 12:44:
Als dat voorstel wordt geaccepteerd, welke coins zullen hier dan het meest baat bij hebben?
Heb wel zin in een flink gokje namelijk. :*)
Ik denk in eerste instantie btc. De altcoins zullen wel mee stijgen. Doordat veel mensen hun alts inwisselen voor btc, verwacht ik de eerste periode een grotere stijging van Bitcoin.

[ Voor 25% gewijzigd door radem205 op 14-07-2018 12:51 ]

Verwijderd

ETF is al vaker aan de orde geweest maar is er nooit door gekomen
Als ik er nu over lees liggen de kansen wat beter
Kan maar zo gaan knallen dan

• A87
  • Niet online

A87

Mooi nieuw verhaal over ARK wat het ''doet'' voor Stakers (Hodlers).
https://whatisark.com/

O.A.
''Ark is the only registered crypto company in the EU''
''Being the first regulated SCIC for over 200 years, in an emerging tech industry is pretty much Gold for Investors''

[ Voor 50% gewijzigd door A87 op 14-07-2018 13:03 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Gaan we nog wat verdienen vandaag of wat?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:44

Bever!

3

power_user schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 12:27:
[...]

Die datum klopt niet is later

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bever! schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:12:
[...]

Die datum klopt niet is later
"Het lot van Bitcoin ETF (exchange-traded fund) wordt uiteindelijk beslist op 10 augustus. Momenteel vraagt de Securities and Exchange Commission (SEC) om commentaar op de listing en het verhandelen van Bitcoin EFT dat geïntroduceerd werd door VanEck & SolidX Bitcoin Trust, een beleggingsfonds dat zich uitsluitend richt op geaccrediteerde investeerders."

't kan natuurlijk altijd uitgesteld worden. Wanneer is het dan volgens jou? :o

• Chris.nl
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:00:
''Ark is the only registered crypto company in the EU''
Staat leuk, maar is niet waar. Zelf in NL staat een cryptobedrijf bij de KvK geregistreerd.

• A87
  • Niet online

A87

Chris.nl schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:17:
[...]

Staat leuk, maar is niet waar. Zelf in NL staat een cryptobedrijf bij de KvK geregistreerd.
Ze zullen wel bedoelen regulated by governments

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Hierbij mijn aanvalsplan voor de komende dagen:)!
Ik heb alles verkocht en zit nu vol in ZEC.
Heeft de meeste kans op listing in Coinbase, https://blog.coinbase.com...zcash-and-0x-9e44f0eb823f en hou hem de ochtend in de gaten en loopt rustig op van 170 naar 175. Mocht de Kans op Coinbase daadwerkelijk omslaan in zekerheid volgt er een mooie spike, dan verkoop ik de boel en hoop ik met wat geluk me goedkoop in te kunnen kopen.

Duim duim duim:D O-)

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Greymore1 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:12:
Gaan we nog wat verdienen vandaag of wat?
Ligt eraan of je moet werken. 😅

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:14
Sam2013 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:21:
Hierbij mijn aanvalsplan voor de komende dagen:)!
Ik heb alles verkocht en zit nu vol in ZEC.
Heeft de meeste kans op listing in Coinbase, https://blog.coinbase.com...zcash-and-0x-9e44f0eb823f en hou hem de ochtend in de gaten en loopt rustig op van 170 naar 175. Mocht de Kans op Coinbase daadwerkelijk omslaan in zekerheid volgt er een mooie spike, dan verkoop ik de boel en hoop ik met wat geluk me goedkoop in te kunnen kopen.

Duim duim duim:D O-)
Cool! Wat was je buy order en waar staat je sell order?

• Greymore1
Ton Hasselt schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:26:
[...]

Ligt eraan of je moet werken. 😅
Ja het is zeker werken voor mn geld.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:44

Bever!

3

Tominatie schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:14:
[...]

"Het lot van Bitcoin ETF (exchange-traded fund) wordt uiteindelijk beslist op 10 augustus. Momenteel vraagt de Securities and Exchange Commission (SEC) om commentaar op de listing en het verhandelen van Bitcoin EFT dat geïntroduceerd werd door VanEck & SolidX Bitcoin Trust, een beleggingsfonds dat zich uitsluitend richt op geaccrediteerde investeerders."

't kan natuurlijk altijd uitgesteld worden. Wanneer is het dan volgens jou? :o
https://cryptodisrupt.com...will-not-be-on-august-10/

• A87
  • Niet online

A87

Dat volume ziet er niet best uit
https://www.blockchain.com/nl/charts/trade-volume

• Chris.nl
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:18:
[...]

Ze zullen wel bedoelen regulated by governments
Klinkt in het Nederlands behoorlijk kut: "Stap in ARK de enige door overheden gereguleerde coin van de EU"... Waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd of reageer ik m'n eigen pf af door nu een andere coin te bashen :')

• Tominatie
  • Niet online
@Bever! Thanks! Maar het blijft natuurlijk aan alle kanten speculeren wat de exacte datum is. We gaan et zien.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:14
Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:38:
Jongens ik heb een theorie. De CME future die begon 15 December 2017 eindigt bijna, om precies te zijn: 29 juni.

Dit is tevens de laatste future die begon in de bitcoin gekte eind 2017. Whales drukken de prijs denk ik om er meer profits uit te halen. Eind deze maand verwacht ik een herstel.

http://www.cmegroup.com/t...uct_calendar_futures.html
Herinner je je deze post nog? Je zat er niet gek naast want begin juli was er een mooie pump van 6200 usd naar 6700usd binnen een paar dagen

E.e.a. zou kunnen betekenen dat we vanaf 27 juli (aflopen futures) hoger gaan

[ Voor 5% gewijzigd door PHPResource op 14-07-2018 13:43 ]

• Tominatie
  • Niet online
@PHPResource Jep haha, had toen ook flink ingekocht rond 5800-6100 en had flink kunnen profiteren maar ik ben een holder.... dus verkoop niks.

Helaas zijn we van 6800 weer teruggezakt. :-(

• A87
  • Niet online

A87

Waarom wordt er zo veel gedumpt nog??? WAarom proberen ze bitcoin lager te gaan?

• Greymore1
A87 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:58:
Waarom wordt er zo veel gedumpt nog??? WAarom proberen ze bitcoin lager te gaan?
Omdat ze de bitcoin zelf willen bezitten en het gewone volk toch weer aan het kortste eind trekt.

• A87
  • Niet online

A87

Wanneer kappen ze met dumpen want ze schieten er zelf ook weinig mee op.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 15:02:
Als je short zit kan het feest niet op.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
A87 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 15:02:
Simpel. Dump een paar BTC zodat meer mensen verkopen en koop dan meer goedkoop BTC in.
Dat kunnen banken/fondsen zijn die toch voor de zekerheid een positie willen hebben.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
VeChain staat binnenkort onder 1 miljard marketcap.

Weg

• A87
  • Niet online

A87

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Daarom aandelen van Mc Donalds ipv cryptomuntjes

• Klaas25
Haa. Ik wacht zo lang mogelijk en dan ga ik ook me eerste tiende bitcoin kopen en holden voor in de eeuwigheid. Of misschien tegen die tijd wel een kwart als er nog echt flink gedumpt wordt voor het omhoog gaat. En ik zou nog 1 ethereum willen. Gewoon zomaar. Wel zo cheap mogelijo

• Klaas25
delete

[ Voor 96% gewijzigd door Klaas25 op 14-07-2018 15:42 ]

• Greymore1
Het zijn gewoon soaps daar in die Telegram kanalen. Echt. Drama, trolls, opzwepende muziek om iedereen te motiveren om te voten voor een listing. Dan komt er opeens een runner up die de eerste plek inneemt, iedereen van slag, de prijs daalt weer, admins halen alles uit de kast, louche figuren bieden hun botpraktijken aan.. er zou zo een film gemaakt van kunnen worden. Geweldig.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Greymore1 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 15:59:
Het zijn gewoon soaps daar in die Telegram kanalen. Echt. Drama, trolls, opzwepende muziek om iedereen te motiveren om te voten voor een listing. Dan komt er opeens een runner up die de eerste plek inneemt, iedereen van slag, de prijs daalt weer, admins halen alles uit de kast, louche figuren bieden hun botpraktijken aan.. er zou zo een film gemaakt van kunnen worden. Geweldig.
Wat denk je als een exchange het zo organiseert. In feite zijn het gewoon allemaal louche praktijken.

• A87
  • Niet online

A87

lighting_ schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 16:36:
[...]

Wat denk je als een exchange het zo organiseert. In feite zijn het gewoon allemaal louche praktijken.
Ik ben zelf ook een beetje klaar met exchanges, dikke scams allemaal eigenlijk. Leukheid is er snel af.
Die binance kerel hoort eigenlijk ook in een gevangenis voor 40 jaar.

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 14-07-2018 16:58 ]

• A87
  • Niet online

A87

[ Voor 220% gewijzigd door A87 op 14-07-2018 17:05 ]

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:51
Tis rustig hier....
Ben ik hier nog de enige xlm hodler die vandaag blij is met de 10% stijging. :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Greymore1
Nou Silent Notary staat weer op 16. Het ligt eraan of de nummer 1 van de kucoin listing morgen gediskwalificeerd wordt of niet, zal SNTR flink gaan stijgen mocht het wel zo zijn en deze in de plaats van Apollo op kucoin verschijnt. Zou er een niet al te groot bedrag in stoppen, want je weet maar nooit. De gains zijn waarschijnlijk +100% binnen een dag of 2. Kan niks garanderen natuurlijk. Op IDEX te vinden.

Alleen als zij winnen dus, anders heb ik eerlijk gezegd geen idee wat het met de prijs zal gaan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Greymore1 op 14-07-2018 20:14 ]

• A87
  • Niet online

A87

Tinusvolkel schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 19:42:
Tis rustig hier....
Ben ik hier nog de enige xlm hodler die vandaag blij is met de 10% stijging. :)
Als hodler wacht ik op een stijging van 5000x voordat ik 10% verkoop.
Al duurt het 12 jaar

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 14-07-2018 21:03 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Interessante documentaire over beurshandel op RTL Z nu. Gaat over de gewone aandelenbeurs, niet crypto maar heeft natuurlijk wel veel overlap.

• A87
  • Niet online

A87

ggj87 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 21:05:
Interessante documentaire over beurshandel op RTL Z nu. Gaat over de gewone aandelenbeurs, niet crypto maar heeft natuurlijk wel veel overlap.
ja Q4 volume.......

• Greymore1
Greymore1 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 20:10:
Nou Silent Notary staat weer op 16. Het ligt eraan of de nummer 1 van de kucoin listing morgen gediskwalificeerd wordt of niet, zal SNTR flink gaan stijgen mocht het wel zo zijn en deze in de plaats van Apollo op kucoin verschijnt. Zou er een niet al te groot bedrag in stoppen, want je weet maar nooit. De gains zijn waarschijnlijk +100% binnen een dag of 2. Kan niks garanderen natuurlijk. Op IDEX te vinden.

Alleen als zij winnen dus, anders heb ik eerlijk gezegd geen idee wat het met de prijs zal gaan doen.
Nu al op 19 sats, toch een leuke 18%.

Verwijderd

Zou VEN eindelijk een move gaan maken naar boven

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 21:55:
Zou VEN eindelijk een move gaan maken naar boven
Ik gok dat alles flink omhoog gaat tm rond 10K ...... daarna kan er weer een dikke afstomp komen (gering kans) naar 6K of een moon ride (grootste kans). Nu 3x een bodem. Dat is veel.

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 14-07-2018 22:20 ]

• bobberg
  • Laatst online: 11-01 20:45
Nieuwe Coca Cola Kid Tweet! #VEN

https://mobile.twitter.com/cocacolakid_og

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

• A87
  • Niet online

A87

• bobberg
  • Laatst online: 11-01 20:45
Door dit filmpje leerde ik over gutter oil....

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

• A87
  • Niet online

A87

bobberg schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 22:37:
[...]

Door dit filmpje leerde ik over gutter oil....
Same here XD, ik leerde dat je ook alles kan manipuleren als het om blockchain gaat en productcontrole. Denk aan temperatuur sensors enso en of of het gutter oil betreft. 8)7

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Opeens een random pump van bitcoin. Komt niet heel goed uit dus hopelijk gaat die nog even naar beneden om pas als ik heb gekocht omhoog te gaan

Verwijderd

Vreemd dat er nog geen nieuws op binance is over swap VEN naar VET

• A87
  • Niet online

A87

drusloos schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 22:41:
Opeens een random pump van bitcoin. Komt niet heel goed uit dus hopelijk gaat die nog even naar beneden om pas als ik heb gekocht omhoog te gaan
in het ergste geval gebeurd dit, quadrupple bottom
https://www.tradingview.c...MesqD1D-Quadruple-Bottom/

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
In het ergste geval ? Daarmee zou je zeggen dat het niet lager dan 5.8k kan.

In het ergste geval gaat crypto helemaal dood en bloed alles kapot. Niet waarschijnlijk, maar dat zou het ergste geval zijn. Wat betreft de bodem waarbij de boel niet kapot gaat is alles mogelijk. Iets als 5k lijkt mij heel goed mogelijk, maar ook 3k is niet uitgesloten.

Wie weet wordt het inderdaad die 5.8k als laatste bodem of hebben we de bodem al gehad, maar alles is mogelijk. Persoonlijk denk ik dat we lager dan die 5.8k gaan gezien het voor de zoveelste keer niet omhoog wil na een low gedaan te hebben.

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
De range waarbinnen btc zich beweegt wordt steeds kleiner. Zie het als een geluidsgolf waarbij het geluid langzaam uitdooft na in het begin (december - februari) heel hard te hebben gestaan. Ik verwacht een poosje sideways in een steeds kleiner wordende range om vervolgens voorzichtig aan herstel te beginnen of een ultra dikke Bitcoin ETF pump natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door power_user op 14-07-2018 23:22 ]

PSN: Oldzkoel

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:36
power_user schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 23:13:
De range waarbinnen btc zich beweegt wordt steeds kleiner. Zie het als een geluidsgolf waarbij het geluid langzaam uitdooft na in het begin (december - februari) heel hard te hebben gestaan. Ik verwacht een poosje sideways in een steeds kleiner wordende range om vervolgens voorzichtig aan herstel te beginnen of een ultra dikke Bitcoin ETF pump natuurlijk.
Pump up the bass! :9

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Azie is weer wakker.

Weg

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Precies zoals na de piek in december 2013.

Verwijderd

Binance would like to confirm that we will support the VEN Mainnet Token Swap. We will handle all technical requirements involved for all users holding VEN and will make a further announcement regarding the details of the swap at a later date.

Die token swap zou vandaag wezen toch?

• cryptore
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 07:42:
Binance would like to confirm that we will support the VEN Mainnet Token Swap. We will handle all technical requirements involved for all users holding VEN and will make a further announcement regarding the details of the swap at a later date.

Die token swap zou vandaag wezen toch?
Heb m,n VEN net verkocht , gaat me te snel naar beneden , ik koop later wel weer VET terug

Verwijderd

cryptore schreef op zondag 15 juli 2018 @ 08:22:
[...]

Heb m,n VEN net verkocht , gaat me te snel naar beneden , ik koop later wel weer VET terug
Klopt maar het schommelt behoorlijk
Heb er al weer 7 meer

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01 22:23

Nikeo

Jawelles

of een ultra dikke Bitcoin ETF pump natuurlijk.
De normale mensen zijn permanent weggejaagd en komen nooit meer terug. Dus die dikke pump met vers ingelegd geld zal er niet meer komen. Ik denk niet dat er veel serieuze beleggers zijn die een btc fund gaan verhandelen

[ Voor 12% gewijzigd door Nikeo op 15-07-2018 09:08 ]

Verwijderd

Nikeo schreef op zondag 15 juli 2018 @ 09:05:
[...]

De normale mensen zijn permanent weggejaagd en komen nooit meer terug. Dus die dikke pump met vers ingelegd geld zal er niet meer komen.
Zodra mensen zien dat er weer verdient word zijn ze er als de kippen bij
Dus ik denk dat die zo weer terug zijn als het gaat stijgen

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
[...]

De normale mensen zijn permanent weggejaagd en komen nooit meer terug.
Noem je mij nou abnormaal?

Verwijderd

Beaulion schreef op zondag 15 juli 2018 @ 09:13:
[...]

Noem je mij nou abnormaal?
In zekere zin zich zelf ook 8)7

• Klaas25
[...]

De normale mensen zijn permanent weggejaagd en komen nooit meer terug. Dus die dikke pump met vers ingelegd geld zal er niet meer komen. Ik denk niet dat er veel serieuze beleggers zijn die een btc fund gaan verhandelen
Ik ben er nog. Wat zeg ik.. ik kom net kijken sinds begin juni. En ook 15% in de min. Maar ik HODL tot ik niks meer heb of een leuk zakcentje. De dood of de gladiolen.

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:03
Ik ben ook net ingestapt, sta ook op 5% verlies. Maar hodl indd ;) met de Coinbase aankondiging veel goed gemaakt.

• Taro
  • Niet online

Taro

ADA gaat ook prima, lijkt mij een prima hold voor de komende periode ivm Coinbase nieuws.

Verwijderd

Ik doe nu even niks meer
Ben zojuist helemaal all in op VEN met dat dipje
Nu is het wachten

• Klaas25
Wie heeft ervaring met tron op zn ledger nano s? De app installeren geeft een foutmelding

Verwijderd

BTS gaat ook wel lekker
Ooit een aardige bagg van gehad
Heeft jaapio die niet?

• Renrew81
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11-2022
Ook ven gekocht, naar beneden geladderd dus gemiddeld mooie aankoop. Veels te hard omlasg gegaan, dit zijn juist de mooie inkoopmomenten.

• A87
  • Niet online

A87

Renrew81 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:21:
Ook ven gekocht, naar beneden geladderd dus gemiddeld mooie aankoop. Veels te hard omlasg gegaan, dit zijn juist de mooie inkoopmomenten.
Dit hoor ik elke week sinds januarie... straks gaan de partnerships niet door -999%.
Gutteroil - 88%

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 15-07-2018 11:38 ]

Verwijderd

A87 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:35:
[...]

Dit hoor ik elke week sinds januarie... straks gaan de partnerships niet door -999%.
Gutteroil - 88%
Jup, ook over ARK :Y
En die ging van $8 naar $1 :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2018 11:41 ]

• A87
  • Niet online

A87

Die gebruiken geen gutter oil!! :9, die Chinezen wel :+
Nog ff en ze rijden allemaal op frituurvet!!

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 15-07-2018 11:48 ]

Pagina: 1 ... 171 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!