Kost tijd, ik zit er meer achter dan een gemiddeld persoon per week voor een baas werkt, en pak maar 0,50 cent tot een paar euro per LTC per keer.
Er niet op zitten gaat niet werken voor mij, ik plaats vaak koop en verkoop orders dicht achter elkaar, volg de big exchanges en probeer daar op te handelen, wat voor mij redelijk goed werkt, maar iedereen handelt op zijn eigen manier voor die werkt dat en die dat.
ik schommel ook mee met de markt, vandaag handelen is weer anders dan morgen dus er is niet echt een strategie voor, alleen er veel op zitten en zoveel mogelijk handelen zonder je mee te laten slepen door je emotie.
LTC gaat vaak ook maar een paar euro up of down, en tijden dat het ook meerdere keren per dag gebeurt, als je hem een paar weken goed in de gaten houdt zal je zien wat ik bedoel, en dan kan je als je niet te creedy bent, daar mooi op inspelen, zoals vele dat met LTC doen.
Zo ie zo is de markt redelijk voorspelbaar de laatste maanden want het sentiment is nog slecht en we blijven ook op bepaalde punten steken, zie het zelf ook nog niet zo snel veranderen, ik heb zelf een beetje het idee dat er een paar een mooi spelletje spelen, BTC even een x % laten stijgen zodat er weer wat nieuw geld in komt om vervolgens weer te dumpen, dat blijft zicht steeds herhalen.
Om je een idee te geven, 9/10 keer dat alles moon gaat en iedereen dat roept zit ik er niet in, dat zijn voor mij juist weer de valkuilen, terwijl de meeste daar juist heel goed aan verdienen wat ik hier lees, maar voor mij werkt het dus averechts.
Beaulion schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 15:56:
[...]
Ja sorry, was een overstatement inderdaad
Kan ik mij voorstellen, geen onverwachte pumps en dumps zoals bij de "hype" coins. En als het je puur om winst in $ gaat, dan maakt het ook niet uit als je een keer een stijging mist. Zolang je maar marges pakt.
Of ben je stiekem wel LTC aan het sparen?
Probeer ze te sparen maar de laatste 2 weken is het een beetje ruk hier, beetje uit me concentratie geloof ik meestal teken dat ik even paar weken rust moet nemen
Niks verloren niks gewonnen, koop en verkoop orders staan nog op de zelfde plekken