[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 170 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.137 views

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:47:
[...]

Ja ik ben van mening dat het zo werkt. De tijd dat iedereen eruit stapt, het er hopeloos uitziet en het alleen maar daalt, wanneer iedereen naar rechts gaat, (wanneer iedereen over XRP kotst terwijl het de grootste utility zal worden/is) dan ga jij naar links. 8) (en koop je XRP :P ) Maar goed dan heb ik het over HODLEN. Niet dagtraden ofzo. En wel met serieuze projecten. Zal niet bij Dogecoin van toepassing zijn.

IOST lijkt me een leuke aanvulling voor mijn funbag :9
Laten we het hopen idd :)

Ik had het trouwens over IOTA ;)

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
D-Ed schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:51:
[...]

Laten we het hopen idd :)

Ik had het trouwens over IOTA ;)
Ja oke, XRP was even persoonlijk op mezelf haha. En wordt door vele ook echt gehaat. Niet iedereen gelukkig.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

D-Ed schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:36:

deuk wil liggen moet je H.I.L.A.R.I.S.C.H 7(8)7 7(8)7

[video]
Over 20 jaar zullen de mensen die vandaag zijn geboren denken van GVD waarom waarom.... ''ikke niet 40 jaar eerder geboren''.

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 13-07-2018 14:57 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Moon! ;)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Daar hoopt ie waarschijnlijk nu op omdat ie niet meer short zit

• A87
  • Niet online

A87

Gaat spannend worden na de 7000 dollar en daarna 12000...... Of een dikke crash naar 5-4K...

Verwijderd

Voel me ondertussen het Titanic Orkest or Iraqi Minister of Information...

"Alles komt weer goed. To the moon"

...maar ondertussen

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 15:04:
Daar hoopt ie waarschijnlijk nu op omdat ie niet meer short zit
LTC lijkt ook weer een kleine opleving te hebben. Positieve reactie op het nieuws dat de Litecoin Foundation ~10% aandeel in een duitse bank heeft verkregen?
Ben trouwens wel benieuwd welke kant dit uiteindelijk opgaat met Tokenpay en Litecoin en hun toch vrij ambitieuze plannen.

• Tvermeulen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:22
Klaas25 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:43:
[...]

En stel ik haal in de toekomst er alles af om te verpatsen dan blijft er 20 achter toch? Als in verloren ofzo.
Klopt. De hoeveelheid kan in de toekomst wel verlaagd worden.

• Slux
  • Niet online
Beaulion schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 15:16:
[...]

LTC lijkt ook weer een kleine opleving te hebben. Positieve reactie op het nieuws dat de Litecoin Foundation ~10% aandeel in een duitse bank heeft verkregen?
Ben trouwens wel benieuwd welke kant dit uiteindelijk opgaat met Tokenpay en Litecoin en hun toch vrij ambitieuze plannen.
Een micro opleving bedoel je denk ik :P

We gaan het zien, blijft nog steeds mijn favorite coin puur omdat hij zo voorspelbaar is met die kleine schommelingen waardoor je er lekker aan kan verdienen, en staat altijd nog stabiel in de top qua marketcap, zegt toch wel iets voor een coin

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Teach me.

• D-Ed
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:52:
[...]

Ja oke, XRP was even persoonlijk op mezelf haha. En wordt door vele ook echt gehaat. Niet iedereen gelukkig.
Ach tja, de meeste haters zijn haters omdat ze zelf de boot gemist hebben/afgunst, verkeerde trade, verkeerde beslissing gemaakt.. Nouja, de boot gemist hebben dus :+

• D-Ed
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:56:
[...]

Over 20 jaar zullen de mensen die vandaag zijn geboren denken van GVD waarom waarom.... ''ikke niet 40 jaar eerder geboren''.
lol.. Ik bén 40 jaar eerder geboren maar dat betekend niet dat je ook de juiste keuzes maakt om op tijd op de trein te springen :9

• Beaulion
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 15:43:
[...]

Een micro opleving bedoel je denk ik :P

We gaan het zien, blijft nog steeds mijn favorite coin puur omdat hij zo voorspelbaar is met die kleine schommelingen waardoor je er lekker aan kan verdienen, en staat altijd nog stabiel in de top qua marketcap
Ja sorry, was een overstatement inderdaad ;)
Kan ik mij voorstellen, geen onverwachte pumps en dumps zoals bij de "hype" coins. En als het je puur om winst in $ gaat, dan maakt het ook niet uit als je een keer een stijging mist. Zolang je maar marges pakt.
Of ben je stiekem wel LTC aan het sparen?

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
SilentNotary SNTR wordt waarschijnlijk ge-list op kucoin. Met de vote die gaande is staat hij aardig boven de nummer 2. Prijs is echt een lachertje, 0.00000017 ETH. 15e mainnet. Geen idee wat die coin wil waarmaken maar er zal wel wat aan te verdienen vallen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
A87 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:56:
[...]

Goh dat heb ik nou ook maar dan met de babyboomers met hun "ik heb een huis gekocht voor 20.000 gulden en verkocht voor 500.000 euro en daarnaast ben ik lekker gestopt met werken op mijn 55 en heb ik een flinke zak geld meegekregen om eerder te vertrekken. Maar wij zijn wel zielig want ons pensioen wordt niet ieder jaar geïndexeerd en een elektrische fiets is ook niet goedkoop".

Zero.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Greymore1 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:10:
SilentNotary SNTR wordt waarschijnlijk ge-list op kucoin. Met de vote die gaande is staat hij aardig boven de nummer 2. Prijs is echt een lachertje, 0.00000017 ETH. 15e mainnet. Geen idee wat die coin wil waarmaken maar er zal wel wat aan te verdienen vallen.
En 186,5 mld aan tokens

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-01 10:10
Ik verwacht tot begin augustus zijwaartse/licht dalende koersen. Daarna in een paar dagen +25% met daarna lichte stijging tot +40% (vanaf de beginkoers) tot +/- 15 augustus. Tussen de $5250 en $5900 instappen in BTC en daar alts voor halen geeft de meeste kans op rendement. Voorbeelden van goede alts: IOTA, NEO, ONT, ZIL, ICX, allemaal alts die iets extra stijgen bovenop de BTC (zullen er vast nog veel meer zijn). Let wel op, deze alts dalen ook eerst nog mee tot begin augustus! Einde glazen bol.

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01 15:30
Paar maand lang niet naar mijn coins gezien in de hoop dat de markt wat zou stabiliseren.
Ja amai, nog 30% van mijn inleg over momenteel :O .

Binnen nog een 6 maand eens kijken zeker :)

• Klaas25
XRP HODLERS RIEMEN V|ASTT :9~

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/jYiNj8/Dh8_Jjv_VMAA0_GXM.jpg
how is aluminium oxide formed

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:44:
Misschien he, misschien maar een beetje maar toch misschien..

Net zoals die ongelofelijk neppe bullrun van december/januari toen iedereen en z'n moeder het over crypto had en er in dook als een malle (natuurlijk niet iedereen maar jullie snappen m wel hoop ik). Toen werd door de kenners al aangegeven: "Als zelfs de bakker al over crypto begint moet je eruit stappen..".. Die mensen hebben gelijk gehad..

is het dan nu niet mogelijk dat het ook andersom geld..? Dus als iedereen er zo ziek van is en het er inderdaad niet meer over heeft (en zelfs z'n verliezen wil pakken) dat dat dan het moment is om weer in te stappen?
Dat klopt wel ja. Kijk maar naar de huizencrisis. In 2008 wou niemand een huis kopen. Er zijn toen verstandige mensen geweest met flink veel geld die toen juist veel huizen gingen kopen. Die mensen zijn in 10 jaar tijd nog veel rijker geworden dan dat ze al waren.
Warren Buffett once said that as an investor, it is wise to be “Fearful when others are greedy and greedy when others are fearful.”

• Slux
  • Niet online
Kost tijd, ik zit er meer achter dan een gemiddeld persoon per week voor een baas werkt, en pak maar 0,50 cent tot een paar euro per LTC per keer.

Er niet op zitten gaat niet werken voor mij, ik plaats vaak koop en verkoop orders dicht achter elkaar, volg de big exchanges en probeer daar op te handelen, wat voor mij redelijk goed werkt, maar iedereen handelt op zijn eigen manier voor die werkt dat en die dat.

ik schommel ook mee met de markt, vandaag handelen is weer anders dan morgen dus er is niet echt een strategie voor, alleen er veel op zitten en zoveel mogelijk handelen zonder je mee te laten slepen door je emotie.

LTC gaat vaak ook maar een paar euro up of down, en tijden dat het ook meerdere keren per dag gebeurt, als je hem een paar weken goed in de gaten houdt zal je zien wat ik bedoel, en dan kan je als je niet te creedy bent, daar mooi op inspelen, zoals vele dat met LTC doen.

Zo ie zo is de markt redelijk voorspelbaar de laatste maanden want het sentiment is nog slecht en we blijven ook op bepaalde punten steken, zie het zelf ook nog niet zo snel veranderen, ik heb zelf een beetje het idee dat er een paar een mooi spelletje spelen, BTC even een x % laten stijgen zodat er weer wat nieuw geld in komt om vervolgens weer te dumpen, dat blijft zicht steeds herhalen.

Om je een idee te geven, 9/10 keer dat alles moon gaat en iedereen dat roept zit ik er niet in, dat zijn voor mij juist weer de valkuilen, terwijl de meeste daar juist heel goed aan verdienen wat ik hier lees, maar voor mij werkt het dus averechts.
Beaulion schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 15:56:
[...]
Ja sorry, was een overstatement inderdaad ;)
Kan ik mij voorstellen, geen onverwachte pumps en dumps zoals bij de "hype" coins. En als het je puur om winst in $ gaat, dan maakt het ook niet uit als je een keer een stijging mist. Zolang je maar marges pakt.
Of ben je stiekem wel LTC aan het sparen?
Probeer ze te sparen maar de laatste 2 weken is het een beetje ruk hier, beetje uit me concentratie geloof ik meestal teken dat ik even paar weken rust moet nemen :P
Niks verloren niks gewonnen, koop en verkoop orders staan nog op de zelfde plekken

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Mijn AVA ICO'tje gaat de goede kant op: https://twitter.com/travalacom/status/1017723068981043200. Binnenkort mogelijk ook een listing op KuCoin :D

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:37:
[...]

Dat klopt wel ja. Kijk maar naar de huizencrisis. In 2008 wou niemand een huis kopen. Er zijn toen verstandige mensen geweest met flink veel geld die toen juist veel huizen gingen kopen. Die mensen zijn in 10 jaar tijd nog veel rijker geworden dan dat ze al waren.

[...]
Klopt ja. Weet nog dat ik in 2008 met vriend in de kroeg stond. Net afgestudeerd. Hij had wat poker geld. Heeft het toen ook in de beurs gestoken.

Ergens is het simpel, maar je oerinstincten zitten je in de weg. Zelfs na veel ervaring hebben veel traders nog last van fomo. 't is net als afvallen. Technisch is dat heel simpel. Maar in de praktijk soms toch lastig

• A87
  • Niet online

A87

Don't you know, pump it up,
You got to pump it up,
You got to pump it up,

• Slux
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:08:
You got to pump it up,
You got to pump it up,
Familie van dartfreak ? jullie hebben altijd van die inhoudelijke reacties waar ik echt wat mee kan ook :X

• Greymore1
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:05:
[...]

Klopt ja. Weet nog dat ik in 2008 met vriend in de kroeg stond. Net afgestudeerd. Hij had wat poker geld. Heeft het toen ook in de beurs gestoken.

Ergens is het simpel, maar je oerinstincten zitten je in de weg. Zelfs na veel ervaring hebben veel traders nog last van fomo. 't is net als afvallen. Technisch is dat heel simpel. Maar in de praktijk soms toch lastig
Afvallen is redelijk simpel. De meeste mensen hebben vaak vitamine of mineralen gebrek zonder dat zij het weten. Vul die aan dan heb je veel minder last van dat gevoel dat je "moet" vreten. Zelf ook ongeveer 19kg kwijt en het komt ook niet meer aan. Ik heb geen "cravings" meer die ik jarenlang had waardoor ik weer een terugval kreeg. Ik houd het op peil en zelfs als ik een keer slecht heb gegeten dan is het geen probleem want de volgende dag eet ik weer gewoon. Ook als de groenten en fruit wat lekkerder smaken en je opvatting is dat het ook gezonder is voor je lijf dan gaat het er wat makkelijker in ook (biologisch voer). Dit is mijn eigen ervaring natuurlijk, geen enkel lichaam is hetzelfde. Maar een D3 en B12 supplement doen wonderen. Vooral bij degenen die echt vrijwel nooit in de zon zitten, en uit voeding haal je amper d3 of b12 tegenwoordig.

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:10:
[...]

Familie van dartfreak ? jullie hebben altijd van die inhoudelijke reacties waar ik echt wat mee kan ook :X
Op dat gezever van jou dat je winsten maakt met dalende munten zit ik ook niet te wachten. :r
wij zijn eerlijk en melden het verlies :Y

Verwijderd

Greymore1 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:20:
[...]

Afvallen is redelijk simpel. De meeste mensen hebben vaak vitamine of mineralen gebrek zonder dat zij het weten. Vul die aan dan heb je veel minder last van dat gevoel dat je "moet" vreten. Zelf ook ongeveer 19kg kwijt en het komt ook niet meer aan. Ik heb geen "cravings" meer die ik jarenlang had waardoor ik weer een terugval kreeg. Ik houd het op peil en zelfs als ik een keer slecht heb gegeten dan is het geen probleem want de volgende dag eet ik weer gewoon. Ook als de groenten en fruit wat lekkerder smaken en je opvatting is dat het ook gezonder is voor je lijf dan gaat het er wat makkelijker in ook (biologisch voer). Dit is mijn eigen ervaring natuurlijk, geen enkel lichaam is hetzelfde. Maar een D3 en B12 supplement doen wonderen. Vooral bij degenen die echt vrijwel nooit in de zon zitten, en uit voeding haal je amper d3 of b12 tegenwoordig.
Interessant om te lezen. Je gebruikt nu dus een supplement met d3 en b12? Ik ben ook meer vegetarisch gaan eten dus zit er ook naar te kijken.

Verder is verleden jaar vastgesteld dat ik er lichte vorm van adhd heb (ben nu 36) en door de medicijnen daarvoor verdwijnt zowiezo je eetlust best.

19kg erg knap trouwens, respect

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:30:
[...]

Interessant om te lezen. Je gebruikt nu dus een supplement met d3 en b12? Ik ben ook meer vegetarisch gaan eten dus zit er ook naar te kijken.

Verder is verleden jaar vastgesteld dat ik er lichte vorm van adhd heb (ben nu 36) en door de medicijnen daarvoor verdwijnt zowiezo je eetlust best.
Dit is inderdaad merkwaardig
Daar ga ik ook eens wat meer naar kijken

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:05:
[...]
't is net als afvallen. Technisch is dat heel simpel. Maar in de praktijk soms toch lastig
Het was voor mij eigenlijk heel simpel. Gezond eten, geen zakken chips of andere dingen met veel calorieën. Overdag normaal eten en met het avondeten net wat te weinig. Toen had ik de laatste 2 of 3 uur van de avond voor het slapen een beetje honger, dus afvallen. Op die manier 10 kilo kwijt geraakt zonder te sporten. Hou het gewicht nu aardig in de gaten en heb voor mijzelf een minimaal en maximaal gewicht. Zit ik weer op of over dat maximale gewicht doe ik dit 1 of 2 dagen weer en zit ik weer waar ik moet zitten. Het enige moeilijke hier aan is niet gaan eten in die laatste uurtjes. Dan een zak chips pakken is aankomen, niet afvallen. Gewoon net wat minder calorieën eten dan je nodig hebt, dat is alles.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 13-07-2018 19:38 ]

• Greymore1
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:30:
[...]

Waarschijnlijk heb je dan een B12 tekort aangezien je geen dierlijke vetten meer binnenkrijgt omdat je (gedeeltelijk?) vegetarier bent. En er zit al vrij weinig in het reguliere vlees dus grote kans dat je een tekort hebt. Ik nam eerst B12 en ben laatst op een vitamine B-complex overgestapt. Ik denk dat je het even moet aankijken en moet beginnen met een B12, en niet vergeten ook een D3(moet je wel apart halen). Vitamine D3 wordt ook een hormoon genoemd en dat het preventief tegen kanker werkt. Dus zeker doen als je weinig in de zon zit.

Verwijderd

Greymore1 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:39:
[...]

Waarschijnlijk heb je dan een B12 tekort aangezien je geen dierlijke vetten meer binnenkrijgt omdat je (gedeeltelijk?) vegetarier bent. En er zit al vrij weinig in het reguliere vlees dus grote kans dat je een tekort hebt. Ik nam eerst B12 en ben laatst op een vitamine B-complex overgestapt. Ik denk dat je het even moet aankijken en moet beginnen met een B12, en niet vergeten ook een D3(moet je wel apart halen). Vitamine D3 wordt ook een hormoon genoemd en dat het preventief tegen kanker werkt. Dus zeker doen als je weinig in de zon zit.
In bier zit veel vitamine B :Y *O*

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:37:
[...]

Het was voor mij eigenlijk heel simpel. Gezond eten, geen zakken chips of andere dingen met veel calorieën. Overdag normaal eten en met het avondeten net wat te weinig. Toen had ik de laatste 2 of 3 uur van de avond voor het slapen een beetje honger, dus afvallen. Op die manier 10 kilo kwijt geraakt zonder te sporten. Hou het gewicht nu aardig in de gaten en heb voor mijzelf een minimaal en maximaal gewicht. Zit ik weer op of over dat maximale gewicht doe ik dit 1 of 2 dagen weer en zit ik weer waar ik moet zitten. Het enige moeilijke hier aan is niet gaan eten in die laatste uurtjes. Dan een zak chips pakken is aankomen, niet afvallen. Gewoon net wat minder calorieën eten dan je nodig hebt, dat is alles.
Dat doe je goed, de meeste mensen hebben moeite met de uitvoering. Vechten tegen je reptielenbrein.
Sporten helpt nauwelijks tegen afvallen, je lichaam is daar te efficiënt voor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:40:
[...]

In bier zit veel vitamine B :Y *O*
Ehh.. Korsakov wordt veroorzaakt door vitamine B tekort

Verwijderd

Greymore1 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:39:
[...]

Dankje voor je uitleg, ik ga er naar kijken

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:43:
[...]

nou bier sterf je langzaam van
mij best, ik heb geen haast :P

En die ziekte word veroorzaakt door alcohol ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2018 19:46 ]

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:43:
[...]

Te veel alcohol breekt vitamine af

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:48
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:41:
Sporten helpt nauwelijks tegen afvallen, je lichaam is daar te efficiënt voor.
?
Kcal in vs Kcal uit.
Als je door sporten onder je onderhoud komt is het precies de efficiency die je zoekt

• A87
  • Niet online

A87

Ark samenwerking Franse overheid. (Regulations)
https://blog.ark.io/arks-...endly-europe-b32dc075044c

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 13-07-2018 20:14 ]

• Greymore1
SilentNotary +73% jammer dat ik er niet meer in kon stoppen

Verwijderd

Greymore1 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 20:15:
SilentNotary +73% jammer dat ik er niet meer in kon stoppen
Kijk, dat zijn klappers

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:17

Bever!

3

Snel eruit :))

• Greymore1
Ja te gevaarlijk. Misschien voor de kucoin listing mocht deze coin het winnen dat ik er nog wat van aanschaf. Koop er zeker nog wat als hij de 16 raakt.

• A87
  • Niet online

A87

Veel hier hebben eindeloos veel geld.

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 13-07-2018 20:43 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
We zijn 2008 ingestapt.

Weg

• Taro
  • Niet online

Taro

A87 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 20:43:
Veel hier hebben eindeloos veel geld.
Ik vind het wel mooi om te zien hoe mensen in verschillende levensfases omgaan met hun geld en hoeveel ze in verhouding te besteden hebben.

De een werkt keihard buiten de deur, woont nog bij mama en steekt 100% in crypto. De ander zit fulltime LTC te traden voor de boterham. De ander zet ieder tientje driemaal in en baalt al van 3 cent verlies en de ander doet het voor de lol en knippert 3x met zijn ogen bij 1.500 Euro verlies.

Uiteindelijk zijn we toch allemaal de sjaak en kunnen we beter andere dingen gaan doen. Maarja, het is zo leuk he :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Heb alles even zitten terug te lezen en de meeste hier zitten er dus in puur voor het geld. Ik ben echt een hybride in dat geval. Zit er deels in omdat ik de tech en het principe van crypto gewoon tof vindt. Daarnaast geloof ik niet in het voorbestaan van het traditionele geld. De EUR en USD gaan uiteindelijk failliet en dan komt de zogeheten "Big Reset", leuk boek om te lezen trouwens. Ik word er altijd een beetje nerveus van als ik veel Euro's op mijn rekening heb. Ik besteed dat liever uit aan dingen die ik waarde vind hebben; bijv. cryptocurrencies, bier(!), leuke dingen met vrienden, vakanties. Ik doe niet aan sparen.

Natuurlijk wil ik op lange termijn ook rendement zien. Als ik 40 ben (dus over 22 jaar) hoop ik gewoon een deel van m'n crypto imperium te kunnen verkopen tegen een prijs van 200.000 per bitcoin. Dan koop ik een mooi huisje, ga ik op een wereldreis (lekker genieten van 't leven).

Ik zal elke maand mits geld over bijkopen. Never dat ik een Euro holder ga worden, je zal wel gek zijn! Elk jaar kan je minder kopen van je euro's, waarom zou je die dan holden.

Van een dipje lig ik niet wakker, elk dipje is een mooi inkoop moment.

• Taro
  • Niet online

Taro

Tominatie schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 20:57:
[..]
Ik doe niet aan sparen.
[...]
Totdat je op jezelf woont, een koophuis, vrouw en kinderen hebt en niet meer iedere maand al je geld roekeloos kunt opmaken. Dan moet je wel sparen.

Helaas ligt die periode van toen ik 18 was al 20 jaar achter mij, maar ik kan aan de andere kant nu ook niet klagen :)

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:05:
[...]

Totdat je op jezelf woont, een koophuis, vrouw en kinderen hebt en niet meer iedere maand al je geld roekeloos kunt opmaken. Dan moet je wel sparen.

Helaas ligt die periode van toen ik 18 was al 20 jaar achter mij, maar ik kan aan de andere kant nu ook niet klagen :)
Ik doe aan een soort van sparen natuurlijk. Maar dan niet in euro maar in cryptocurrencies. Puur om het feit dat ik meer vertrouwen heb in bitcoin dan in traditioneel geld. Ik wil straks niet jarenlang gespaard hebben om dan te zien dat m'n Euro's even veel waard zijn geworden als een Venezolaanse bolivar. :P

Ook al zou ik een koophuis, vrouw en kinderen hebben zou ik alles wat overblijft nog steeds in bitcoin pleuren. Maar dat komt puur vanwege mijn "geloof". Iedereen kijkt er natuurlijk anders tegenaan.

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-01 20:38
Tominatie schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:10:
[...]

Ik doe aan een soort van sparen natuurlijk. Maar dan niet in euro maar in cryptocurrencies. Puur om het feit dat ik meer vertrouwen heb in bitcoin dan in traditioneel geld. Ik wil straks niet jarenlang gespaard hebben om dan te zien dat m'n Euro's even veel waard zijn geworden als een Venezolaanse bolivar. :P

Ook al zou ik een koophuis, vrouw en kinderen hebben zou ik alles wat overblijft nog steeds in bitcoin pleuren. Maar dat komt puur vanwege mijn "geloof". Iedereen kijkt er natuurlijk anders tegenaan.
Klopt, en ik ga oo dit moment een steeds grotere hekel krijgen aan bitcoin!

• A87
  • Niet online

A87

Sorry, MOON S00n

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 13-07-2018 21:28 ]

• Tominatie
  • Niet online
golfgti5 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:19:
[...]

Klopt, en ik ga oo dit moment een steeds grotere hekel krijgen aan bitcoin!
Tuurlijk is zo'n dalingkje niet leuk natuurlijk maar ik krijg geen hekel aan bitcoin. Het enige waar ik een hekel aan heb is dat negatieve gezever altijd. Bitcoin zal niet in 1 lijn blijven stijgen, dat is logisch. Kijk naar de charts van Apple, Netflix, Google etc. Allemaal hebben ze behoorlijke crashes meegemaakt en uiteindelijk zijn ze altijd hoger uitgekomen. bij bitcoin gaat dit ook gebeuren, bewijs heb ik niet. Maar een bull zal dit nooit ontkennen :P

Ik ga tappen boys, weer even wat kroegjes bezoeken vandaag.

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:25:
[...]

Tuurlijk is zo'n dalingkje niet leuk natuurlijk maar ik krijg geen hekel aan bitcoin. Het enige waar ik een hekel aan heb is dat negatieve gezever altijd. Bitcoin zal niet in 1 lijn blijven stijgen, dat is logisch. Kijk naar de charts van Apple, Netflix, Google etc. Allemaal hebben ze behoorlijke crashes meegemaakt en uiteindelijk zijn ze altijd hoger uitgekomen. bij bitcoin gaat dit ook gebeuren, bewijs heb ik niet. Maar een bull zal dit nooit ontkennen :P

Ik ga tappen boys, weer even wat kroegjes bezoeken vandaag.
Tapze, contrairy belief, maar een van de beste bestedingen van je geld :P

Verwijderd

We zakken weer gestaag naar beneden
Word weer een duur weekend

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hebben de meeste Nederlanders dan een probleem met hun geld? Het lijkt me eerder iets voor mensen in Venezuela die inderdaad een probleem met hun geld hebben.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

RaptorXS schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 01:03:
[...]

Een totaal gebrek van het geloof in het huidige monetaire systeem, gebaseerd op schulden.
:)
Daar zie ik anders vrij weinig van, en de meeste mensen hier drukken hun winst gewoon in euro's uit! Als je Bitcoin gebruikt om meer euros te paken te krijgen, waar geloof je dan het meeste in?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Verwijderd

Raar spelletje aan de hand nu

• Taro
  • Niet online

Taro

Deze drop had ik vannacht al verwacht. Kijken hoe laag we gaan...

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20-01 21:06
er is coinbase nieuws:

Today we are announcing that we’re exploring the addition of the following assets to Coinbase: Cardano (ADA), Basic Attention Token (BAT), Stellar Lumens (XLM), Zcash (ZEC) and 0x (ZRX).

• Greymore1
Flinke stijger in cardano, nieuwe newsletter is uit.

Verwijderd

Rare spikes allemaal, dit zijn de imo momentumbots die tegen elkaar handelen

• Beaulion
  • Niet online
Berry powel schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:15:
er is coinbase nieuws:

Today we are announcing that we’re exploring the addition of the following assets to Coinbase: Cardano (ADA), Basic Attention Token (BAT), Stellar Lumens (XLM), Zcash (ZEC) and 0x (ZRX).
"Exploring" kan tegenwoordig al rekenen op dikke pumps zo te zien. Niet te geloven. @Verwijderd jij had zrx toch?

Edit: de tweet van whalepanda verwoord het uitstekend...

[ Voor 12% gewijzigd door Beaulion op 13-07-2018 22:43 ]

• Berry powel
Beaulion schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:24:
[...]

"Exploring" kan tegenwoordig al rekenen op dikke pumps zo te zien. Niet te geloven. @Verwijderd jij had zrx toch?
Ja is coinbase he, niet zomaar een of andere partnership waar je weinig mee kan. Kan mij xrp nog herinneren, toen was er geen eens een announcement vanuit coinbase

• Klaas25
Ik kocht net een zakje ADA en schiet vervolgens omhoog met 10% woehoee.
Kan iemand zien waar dat vandaan komt? Iemand die heel veel koopt opeens?

• Greymore1
Kreeg net een +50% glazen bol beeld door van ADA. Houd ze vast we gaan naar de maan!!!!

Wel een kwart verkocht op 2269, though :P

[ Voor 21% gewijzigd door Greymore1 op 13-07-2018 22:30 ]

• New Yorker
  • Niet online
Ik heb hier bag XLM. Maar het moet verder stijgen.

Weg

• Greymore1
Wordt wel een beetje te gortig hoor die GAS fee.. 0.00952 ETH Verkocht met 2.5% winst en de fee heeft het opgegeten

• Berry powel
Greymore1 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:34:
Wordt wel een beetje te gortig hoor die GAS fee.. 0.00952 ETH Verkocht met 2.5% winst en de fee heeft het opgegeten
dan maar effies losgaan op Janine

Verwijderd

Beaulion schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:24:
[...]

Edit: de tweet van whalepanda verwoord het uitstekend...
niet meer, net verkocht :P

• Beaulion
  • Niet online
heel goed, lucky basterd.

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik ook, bijna 40k ADA, bedankt Coinbase :D

Verwijderd

Beaulion schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:45:
[...]

heel goed, lucky basterd.
Indd puur Lucky
De laatste tijd zie je steeds bij daling dat er vreemde coins in de plus staan dus dacht laat ik eens een gokje wagen

Verwijderd

Verwijderd

Verwijderd

Ik zie maar 1 shitcoin en dat is met stip VEN

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 23:19:
Hmm.

Er zijn nog véél meer shitcoins! oOo

Het mooie is; iedereen kan ze kopen d:)b

Mooi spul die shitcoins. _/-\o_ *O*

• Klaas25
Aah ik weet het al. Er zijn vandaag 5 munten op coinbase bijgekomen waaronder mijn ADA. Net als een harde plasser dus.. gaat weer een keer omlaag.

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 23:19:
Klopt, totdat VET en THOR er zijn, dan kan het wel eens hard gaan.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
RaptorXS schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 00:02:
[...]

[...]

Bron: https://www.telegraaf.nl/...itcoin-neemt-weer-snel-af
Waardeloos artikeltje maar ja, wel door velen gelezen :)
De massa volgen is niet de manier om rijk te worden zullen we maar denken..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• New Yorker
  • Niet online
Mooooooon

Weg

Verwijderd

Malawolar schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 23:43:
[...]

Klopt, totdat VET en THOR er zijn, dan kan het wel eens hard gaan.
Ja mss wel. hoop dat je gelijk heb :7

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 19:10
Godgloeiende, eerst poept die bfxdata op het bed en nu zit coinbase 'pro' zichzelf ook nog eens onder te zeiken. Lekker professioneel weer.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Benieuwd hoe diep VEN gaat. Zit op cruciaal punt nu

• Taro
  • Niet online

Taro

Leuk gedaan van Binance, een terugblik op het eerste jaar met daarin je persoonlijke handelingen:

https://www.binance.com/ebill_1st_h5_en.html

Mijn trading amount is 339 BTC, misschien moet ik toch eens gaan hodl'en :)

Verwijderd

VEN word massaal gedumpt

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:13
Hmm ik had een buy order staan op 0.00453 Ven/ETH die is duidelijk helemaal opgegeten, van mij mag het nu wel weer omhoog gaan eigenlijk O-)
Iemand een idee waarom hij zo door het putje ging vannacht/vanochtend?
We zitten echt vlak voor de token swap.

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Acidrain schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 09:35:
Hmm ik had een buy order staan op 0.00453 Ven/ETH die is duidelijk helemaal opgegeten, van mij mag het nu wel weer omhoog gaan eigenlijk O-)
Misschien het bewust drukken vd prijs door de grote jongens vanwege de swap?
Waardoor ze meer kunnen accumuleren?

Steam/Epic: Deurstopper

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:41
Acidrain schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 09:35:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/WvUx55bIGA8/maxresdefault.jpg

Verwijderd

Aardig wat gehandeld deze morgen met VEN en heb er nu 30 extra
Van mij mag hij ook omhoog nu

Verwijderd

Er moet ergens een mooi koopmoment zijn voor VEN. Geprobeerd op 3220 Maar snel weer verkocht rond 3200.

• Greymore1
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 09:45:
Er moet ergens een mooi koopmoment zijn voor VEN. Geprobeerd op 3220 Maar snel weer verkocht rond 3200.
Net wat gekocht op dit punt met de verkochte ADA Nu hopen op een flinke stijging dan zijn we weer blij.

Gaat een beetje zoals met XVG, daalde eerst rap om de sell-orders te triggeren om daarna flink te stijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Greymore1 op 14-07-2018 09:48 ]

Verwijderd

Hahahahaha wat een slachtveld bij VEN
Zorgvuldig word iedereen zijn portemonnee leeg geplunderd

• cryptore
  • Laatst online: 17-01 08:07
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 09:56:
Hahahahaha wat een slachtveld bij VEN
Zorgvuldig word iedereen zijn portemonnee leeg geplunderd
zit het net een beetje te volgen , wilde ook wat gaan kopen , maar hij gaat wel erg hard naar het zuiden

• cryptore
Heb er wat gekocht nu , gaat nu alleen maar omhoog , geloof me :*)

• Taro
  • Niet online

Taro

cryptore schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:07:
Heb er wat gekocht nu , gaat nu alleen maar omhoog , geloof me :*)
Dan kijken we denk ik allebei naar een andere grafiek, die bij mij kleurde zojuist weer dieprood.

Oh wacht, groen!

Onder de 30000 sats zullen er nog wel wat mooie sell orders afgaan. 29841 klinkt als een mooie koopprijs.

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 14-07-2018 10:12 ]

• cryptore
Taro schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:08:
[...]

Dan kijken we denk ik allebei naar een andere grafiek, die bij mij kleurde zojuist weer dieprood.
wacht maar even af , hij gaat zo ... _/-\o_

• cryptore
Taro schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 10:08:
[...]

Oh wacht, groen!

Onder de 30000 sats zullen er nog wel wat mooie sell orders afgaan. 29841 klinkt als een mooie koopprijs.
ik zag ook wat groen , daarom stapte ik in , nu ook weer , er staat wat aan te komen
Pagina: 1 ... 170 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!