[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 168 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.110 views

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Had het al eerder gemeld maar nu dan van een andere site:
Nederlands beurshuis gaat actief handelen in crypto
Vers van de pers en hier te vinden: https://biflatie.nl/crypt...ctief-handelen-in-crypto/
Edit:
De Autoriteit Financiële Markten is als toezichthouder nou niet bepaald happy.
:) :+

[ Voor 18% gewijzigd door RaptorXS op 11-07-2018 13:00 ]

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
RaptorXS schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:56:
Had het al eerder gemeld maar nu dan van een andere site:

[...]

Vers van de pers en hier te vinden: https://biflatie.nl/crypt...ctief-handelen-in-crypto/
Edit:
[...]

:) :+
Dat is hetzelfde vorig jaar de conclusie van DNB. Wij hebben wat testen gedaan op BTC Blockchain en kwamen te de conclusie dat het te traag is en teveel energie kost. Het werkt niet.
Ik vond het een voorbarige conclusie. Er zijn andere cryptos die wel snelle transacties verwerken.
Ze weten het volgens mij ook niet maar moesten vermoed ik een negatieve uitspraak over doen.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

verdomme!

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
lighting_ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:12:
[...]

Wij hebben wat testen gedaan op BTC Blockchain en kwamen te de conclusie dat het te traag is en teveel energie kost. Het werkt niet.
Waar haal jij vandaan dat het op de BTC blockchian was ?
volgens mij hebben ze er meerdere getest en onderzoeken laten uitvoeren.
Het onderzoek duurde zelfs 3 jaar.
https://www.want.nl/de-ne...-bank-bitcoin-blockchain/

Een consortium met 7 grotte Europese banken is nog wel bezig met IBM om zelf iets te ontwikkelen

[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 11-07-2018 14:09 ]

• A87
  • Niet online

A87

g Ѧ Ѧ n we m00nen?

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 11-07-2018 14:23 ]

• Slux
  • Niet online
Speciale mooning voor jou

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UQunvm65nWP35vpQ47dcNUkc/full.jpg

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:25
Argh mijn idee om meer btc via de alts te verkrijgen heeft niet echt gewerkt... rond de 300 bn marketcap ingekocht.. en zit nu op de blaren

• A87
  • Niet online

A87

Berry powel schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:31:
Argh mijn idee om meer btc via de alts te verkrijgen heeft niet echt gewerkt... rond de 300 bn marketcap ingekocht.. en zit nu op de blaren
moet je wachten, btc stijgt minder

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 11-07-2018 14:53 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Ben de dagen op welk bepaalde munten stijgen aan het opschrijven. Wie weet levert het wat op.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 11:48

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Greymore1 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:59:
Ben de dagen op welk bepaalde munten stijgen aan het opschrijven. Wie weet levert het wat op.
Vooral het begin van de week, op moondag.

• DaniNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-08-2025
Heb nu mijn Ethereum op een bot geplaatst. Draait nu ongeveer 60 dagen. Mijn geïnvesteerde 0.2 ETH staat nu op 0.4 ETH, Ik krijg 1.4% per dag. Heb nu twee refferals die ook wat opleveren. Blijft een gok maar heb mijn geïnvesteerde coins terug en nu herinvesteer ik mijn commissies steeds. Nog even en dan ga ik om de paar dagen de commissies overboeken naar mijn wallet.

• Greymore1
DaniNL schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:38:
Heb nu mijn Ethereum op een bot geplaatst. Draait nu ongeveer 60 dagen. Mijn geïnvesteerde 0.2 ETH staat nu op 0.4 ETH, Ik krijg 1.4% per dag. Heb nu twee refferals die ook wat opleveren. Blijft een gok maar heb mijn geïnvesteerde coins terug en nu herinvesteer ik mijn commissies steeds. Nog even en dan ga ik om de paar dagen de commissies overboeken naar mijn wallet.
Welkom op tweakers. Je eerste post, gefeliciteerd.

Verwijderd

Ik denk dat velen het al kennen maar misschien een tip voor een aantal hier. Ik kijk ook vaak naar een inverted chart, helpt goed voor je bias omdat je anders continu te positief bent (omdat je het natuurlijk omhoog wenst)

• DaniNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-08-2025
Greymore1 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:41:
[...]

Welkom op tweakers. Je eerste post, gefeliciteerd.
Bedankt :)

• A87
  • Niet online

A87

Het is tijd voor ARK! 8)7 Ether is al uitgegroeit

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 11-07-2018 17:10 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jammer dat ik geen geld meer over hebt voor ARK.

Weg

• Slux
  • Niet online
DaniNL schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:38:
Dit is denk ik wel een interessant topic voor je ;)
[Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Greymore1 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 07:56:
Laat maar die airdrop is dus al geweest. Artikel brengt het alsof het nog moet komen als ik zo de titel mag lezen.
Zie trouwens https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360006975892.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:12

Bever!

3

Die ont koers over twee dagen ook weer gehalveerd

Verwijderd

VEN en zelfs TRX toch mogelijk bij een tijdelijke bodem bereikt. Ik hoop het voor een aantal hier

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2018 17:41 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Wie van u hier draait er eigenlijk een masternode van een coin? Gewoon voor de leut zit ik eens rond te kijken en opzetten is niet echt een probleem maar ik wil er niet direct $1000 in moeten steken en de munten waarvan je een masternode kan draaien met een niet al te hoge investering komen mij absoluut niet bekend voor. :?

Ik zoek niet direct een tip maar wat ervaringen zouden wel leuk zijn om te horen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-01 20:38
Weet iemand toevallig wanneer Alt season start?

Verwijderd

golfgti5 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:44:
Weet iemand toevallig wanneer Alt season start?
Season 2 start 26 juli op Netflix.

Elke keer kijken levert een airdrop op van NETFL coins

• Greymore1

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:25:
Wie van u hier draait er eigenlijk een masternode van een coin? Gewoon voor de leut zit ik eens rond te kijken en opzetten is niet echt een probleem maar ik wil er niet direct $1000 in moeten steken en de munten waarvan je een masternode kan draaien met een niet al te hoge investering komen mij absoluut niet bekend voor. :?

Ik zoek niet direct een tip maar wat ervaringen zouden wel leuk zijn om te horen.
Ben ik ook wel benieuwd naar, en wat het nou precies oplevert

• Greymore1
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:40:
VEN en zelfs TRX toch mogelijk bij een tijdelijke bodem bereikt. Ik hoop het voor een aantal hier
VEN begint weer een beetje op te krabbelen zie ik. Ben nu echt benieuwd of er nog een pump gaat komen zoals bij NULS.

• Crypts
Slux schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:08:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar, en wat het nou precies oplevert
Wat me trouwens wel opviel... Nieuwe projecten hebben door dat er een werkend product voor nodig is dus hebben ze een 'product' in de vorm van een demo en verwijzen naar 'wij gaan doen wat X doet maar dan beter'. Als je er niet meer dan 2 seconden naar kijkt (en gezien de koersen doen mensen dat niet) kun je hier makkelijk intrappen. Arkt is hier wel een mooi voorbeeld van. Ook verschillen de voorbeelden afhankelijk van de vertaling.

Maar goed MN's, dacht even aan Linda een leuke te hebben en deze is zeer zeker interessant! Koop alleen geen Linda op Yobit en hij is wat boven budget. Het is me wel duidelijk dat je nog veel meer op moet letten bij MN's dan als je alleen coins wil aankopen. Er is veel meer risico dat het misgaat maar de verdienste kan er ook naar zijn natuurlijk.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Crypts schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:24:
[...]

Wat me trouwens wel opviel... Nieuwe projecten hebben door dat er een werkend product voor nodig is dus hebben ze een 'product' in de vorm van een demo en verwijzen naar 'wij gaan doen wat X doet maar dan beter'. Als je er niet meer dan 2 seconden naar kijkt (en gezien de koersen doen mensen dat niet) kun je hier makkelijk intrappen. Arkt is hier wel een mooi voorbeeld van. Ook verschillen de voorbeelden afhankelijk van de vertaling.

Maar goed MN's, dacht even aan Linda een leuke te hebben en deze is zeer zeker interessant! Koop alleen geen Linda op Yobit en hij is wat boven budget. Het is me wel duidelijk dat je nog veel meer op moet letten bij MN's dan als je alleen coins wil aankopen. Er is veel meer risico dat het misgaat maar de verdienste kan er ook naar zijn natuurlijk.
Wil ook wel wat Linda, maar mag nog wat verder zakken. COmmunity is ook wel erg stil nu de FOMO weg is, van bijna 50 naar 32 NU. Verder leuk & actief project. Ook een van de DEV's stuurde perongeluk 150K euro aan munten rond naar een random adres, en heeft deze terug gekregen _/-\o_

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

mugenmarco schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:00:
[...]

Ik heb hetzelfde maar dan iets erger. Want zodra ik iets verkoop dan gaat de koers ineens met minimaal 2% omhoog. Heel bizar haha.
Dank je voor deze nuttige info :Z

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:44

Maestro

Fijne feestdagen

LOL, dat jíj ook gewoon die opmerking geeft :D

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Verwijderd

Maestro schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:06:
LOL, dat jíj ook gewoon die opmerking geeft :D
:Y
Op dit forum is het vrij duidelijk
3 mensen die bijna altijd goed zitten
Pilatus..tom en een admin
Groot gedeelte roepers in de lucht
En een handtje azijn pissers
En natuurlijk positifo tominatie

Dus de 3 volg ik serieus en de rest is tijd vulling :w

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2018 20:17 ]

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-01 09:49
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:11:
[...]

lol, oke daar zit wel wat waarheid in :P

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Bfxdata down?

• Crypts
paradoXical schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:44:
[...]

Wil ook wel wat Linda, maar mag nog wat verder zakken. COmmunity is ook wel erg stil nu de FOMO weg is, van bijna 50 naar 32 NU. Verder leuk & actief project. Ook een van de DEV's stuurde perongeluk 150K euro aan munten rond naar een random adres, en heeft deze terug gekregen _/-\o_
Ja buiten de naam (sorry Ton) is het best een heel leuk project, nam het tot een tijdje terug niet zo heel serieus maar ze doen best leuke dingen en doen ook echt wat lijkt het. Misschien is dat de reden dat het weer even wat stiller is?

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:24
[...]

En waar pas jij in dat rijtje? Deze retorische vraag behoeft geen antwoord

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09-2025
[...]

goed zitten met wat precies?

www.covesting.io/?ref=12955

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

En weer door de 6.300 :D

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Gaan we in fiat of blijven we lekker zitten?

Rookworst zonder r is ook worst.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Bartvandelaar schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:42:
Gaan we in fiat of blijven we lekker zitten?
Ik zat al in fiat, de klap moet nog komen denk ik.

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Vanaf donderdag al toch?

Rookworst zonder r is ook worst.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Nee, tussendoor een paar keer in ONT en NEO gestapt, maar iedere keer een kleine daling meegepakt en weer uitgestapt. +-250 Dollar verloren. En ik heb nog aardig wat hodl coins in wallets die er niet florissant voor staan.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Goedenavond allen, zie dat er weinig in het topic gaande is. Niet gek natuurlijk want er gebeurt momenteel erg weinig. Daarnaast zullen de meeste verscholen zitten in hun ondergrondse bunker om even niet te hoeven zien hoe erg het gesteld is met de markt. Die komen wel weer feestvieren als ze een delta meldingkje ontvangen van nieuwe ATH's. oOo :)F

Op dit moment zie ik geen aanleiding voor verdere daling en ben ik uitermate positef dat we de 10k snel zullen zien. Helaas ben ik dat al het hele jaar en is het nog geen waarheid geworden (nja bijna dan.. Tijdje geleden tikte we de 9980 aan...). Ongelooflijk als je dat bedenkt hé, we stonden laatst gewoon al bijna op de 10k. Zo snel kan dat gaan.... Mijn alts zakken iedergeval niet meer verder en hebben zelfs al te maken met een stijging wat vaak een positief teken is.

Zit me nu te bedenken, dat gozertje die tweakers plat had gelegd kon beter zijn geld gebruiken om bitcoin te kopen in de dip. Toch zonde..... :N

Moon, soon. #justsayin'

• Tominatie
  • Niet online
Elastos staat trouwens sinds vandaag onder de ICO prijs. (1 ELA = 18.09 USD)
Jammer dat ik even geen geld vrij heb op 't moment anders had ik er sowieso een bagje van gekocht. Pareltje.

PFffffffffffffffffff zoveel muntjes die ik moet hebben.

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Tominatie schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:00:
Jammer dat ik even geen geld vrij heb op 't moment anders had ik er sowieso een bagje van gekocht. Pareltje.

Op 1 augustus worden er 2 miljoen tokens unlocked die gekocht zijn ergens dik onder $10. Misschien wel $3!
Met zo'n beperkt aantal exchanges en bear market ga ik ELA nog niet kopen.
ELA zie ik ooit nog wel in top 10 staan en is een must have. Maar eerst meer exchanges en die dreiging van 2 miljoen tokens verwerkt

• Greymore1
Tominatie schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:00:

Eerder op de avond 8 van gekocht! jawel. Die blijven lekker op huobi staan

• Tominatie
  • Niet online
Guff_ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:16:
[...]

Op 1 augustus worden er 2 miljoen tokens unlocked die gekocht zijn ergens dik onder $10. Misschien wel $3!
ELA zie ik ooit nog wel in top 10 staan en is een must have. Maar eerst meer exchanges en die dreiging van 2 miljoen tokens verwerkt
Hoe kunnen die voor $10/$3 zijn gekocht terwijl de ico prijs $18 was? Als 't klopt wat je zegt wacht ik ook nog even af. Moet sowieso wachten tot volgende salaris |:(

• Greymore1
Guff_ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:16:
[...]

Kan nog veel gebeuren in de tussentijd. Ze kunnen ze net zo goed bewaren.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:19:
[...]

Hoe kunnen die voor $10/$3 zijn gekocht terwijl de ico prijs $18 was? Als 't klopt wat je zegt wacht ik ook nog even af. Moet sowieso wachten tot volgende salaris |:(
Bij veel ICO's heb je een eerste ronde voor grote partners die dan voor een lager bedrag groot mogen inkopen. Grote kans dat dat hier ook zo is gegaan. Pas als wij aan de beurt zijn hebben die eerste instappers eigenlijk al een mooi rendement gemaakt.

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:20:
[...]

Bij veel ICO's heb je een eerste ronde voor grote partners die dan voor een lager bedrag groot mogen inkopen. Grote kans dat dat hier ook zo is gegaan. Pas als wij aan de beurt zijn hebben die eerste instappers eigenlijk al een mooi rendement gemaakt.
Oh zo, bedankt. Wat naar zeg: dit gaat dan sowieso nog gevolgen hebben. Lees nu ook de reddit van Elastos en er is dikke chaos.

Kroatië 2-1!!!!!!!!!!! Hoe ist mogelijk _/-\o_
Hoop dat zij de finale winnen.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Kroatie voor _O- _O- _O-
En er was al zo'n engelse gek die een tattoo van engeland en wereldbeker had laten zetten.

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Tominatie schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:19:
[...]

Check hun telegram. Er is veel verwarring maar het gaat hier om de private presale. Niet normale ico.
1 BTC, destijds $4500, kregen ze 1500 ELA voor.
En 2 miljoen tokens, op nu 5 miljoen, komen 1 augustus vrij

Ik ben een ELA fan. Huge potentie. Maar in een bear market wacht ik nog even

Overigens zul je zien dat ergens rond 1 augustus een flinke pump komt. Al vaak gezien bij grote unlocks bij verschillende coins. Met daarna de dump :(

• Tominatie
  • Niet online
Guff_ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:25:
[...]

Check hun telegram. Er is veel verwarring maar het gaat hier om de private presale. Niet normale ico.
1 BTC, destijds $4500, kregen ze 1500 ELA voor.
En 2 miljoen tokens, op nu 5 miljoen, komen 1 augustus vrij

Ik ben een ELA fan. Huge potentie. Maar in een bear market wacht ik nog even

Overigens zul je zien dat ergens rond 1 augustus een flinke pump komt. Al vaak gezien bij grote unlocks bij verschillende coins. Met daarna de dump :(
Jep, ik ga de unlock van de tokens zeker afwachten. Die mensen gaan natuurlijk zwaar sellen omdat ze al op dikke winst staan. Elastos zal flink zakken is m'n verwachting en dan koop ik een mooi zakje! 8)

• Klaas25
Ben benieuwd wat er van Engeland overblijft vanacht lol

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Klaas25 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:36:
Ben benieuwd wat er van Engeland overblijft vanacht lol
Mannen winnen van de mannetjes. Klote ploeg dat Engeland en spelen op ieder toernooi vreselijk slecht.

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:51:
[...]

Mannen winnen van de mannetjes. Klote ploeg dat Engeland en spelen op ieder toernooi vreselijk slecht.
Sowieso is dit WK echt klote. Frankrijk speelt ook echt pleuris slecht met zo'n fenomenaal team... Gun het de Kroaten enorm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Tominatie schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:54:
[...]

Sowieso is dit WK echt klote. Frankrijk speelt ook echt pleuris slecht met zo'n fenomenaal team... Gun het de Kroaten enorm!
Ik ook maar Frankrijk gaat winnen met 4-0.

Zero.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Af en toe is het ook leuk om in Delta van Exchange te wisselen, scheelt soms toch een cent of twee per coin *O*

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Wat denken jullie, weer lagere koersen morgenochtend? Dat kan toch bijna niet zoveel dagen op rij... Ik gok op een stijging, maar blijf wel in fiat.

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Taro schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 23:45:
Wat denken jullie, weer lagere koersen morgenochtend? Dat kan toch bijna niet zoveel dagen op rij... Ik gok op een stijging, maar blijf wel in fiat.
Denk dat we in het weekend weer gaan stijgen.

• RaptorXS
Ton Hasselt schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 23:55:
[...]

Denk dat we in het weekend weer gaan stijgen.
Heb hier een geen goed gevoel bij maar ik wacht wel af en heb nog een paar centen over om te investeren.
:)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 23:45:
Om eerlijk te zijn boeit me dat vrij weinig..Tenminste.. Het geeft een fijn gevoel als ‘we’ weer in het groen staan maar tja.. Ben nog steeds van de HODL ‘strategie’ dus dat groene moment mag wel weer aanbreken :+

Edit: Heel mijn pf is meer dan 100% winst maar zo voelt het dus niet.. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door D-Ed op 12-07-2018 00:18 ]

• New Yorker
  • Niet online
Bitcoin begint op een shit coin te lijken.

Weg

• RaptorXS
New Yorker schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 00:30:
Bitcoin begint op een shit coin te lijken.
Ten opzichte van de XRP, nooit :)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:10

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Ik heb zelf de afgelopen maanden een shitload aan Tokenpay gekocht, iemand die hier ook in zit? Mooie is dat ik op een koers van 36000 sats flink ben ingestapt, en staat nu dus 70000 sats. Hoezo rood? :+

Die partnership met LiteCoin zie ik ook wel zitten, en nu dus Efin stake naar Tokenpay, Verge en Litecoin holders. Ik heb dus ook een paarhonderd K Verge, gewoon omdat Verge mijn cashcow is geweest, en ik dus wel op een goge koers goed verkocht heb (wel te weinig, maar toch) :)

Very bullish at the moment, ga zo nog wat extra PIVX inkopen.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
paradoXical schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 07:13:
Ik heb zelf de afgelopen maanden een shitload aan Tokenpay gekocht, iemand die hier ook in zit? Mooie is dat ik op een koers van 36000 sats flink ben ingestapt, en staat nu dus 70000 sats. Hoezo rood? :+

Die partnership met LiteCoin zie ik ook wel zitten, en nu dus Efin stake naar Tokenpay, Verge en Litecoin holders. Ik heb dus ook een paarhonderd K Verge, gewoon omdat Verge mijn cashcow is geweest, en ik dus wel op een goge koers goed verkocht heb (wel te weinig, maar toch) :)

Very bullish at the moment, ga zo nog wat extra PIVX inkopen.
Yup tpay vanaf de ICO meegedaan, enige coin waar ik (dik) winst op heb na een ICO.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-01 13:05
$10k soon! (Maar eerst naar de $5k)

• mugenmarco
ik denk dat veel mensen vanochtend na het zien van de koers gelijk weer naar bed gaan.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
je kan beter komende maanden niet meer kijken. Is het hele jaar al niks

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-01 10:32

raq

Hoe laag zal ik die buy orders eens gaan zetten, vanaf 5500 een laddertje naar beneden gooien?

De tijd leert of het tij keert

• Greymore1
NULS trekt zich er niks van aan in ieder geval.

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Kijk ook even naar Holochain jongens. Eind Q3 gaat de trein vertrekken, en niemand heeft het er nog over. Vraag wat je wil in de Holo telegram chat en je zult zien dat deze gasten echt goed weten wat ze aan het doen zijn. Waar iedereen het nog over sharding heeft en zich blindstaart op het aantal tx/s gaan zij het spel veranderen.

• Greymore1
deppenboks schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:57:
Kijk ook even naar Holochain jongens. Eind Q3 gaat de trein vertrekken, en niemand heeft het er nog over. Vraag wat je wil in de Holo telegram chat en je zult zien dat deze gasten echt goed weten wat ze aan het doen zijn. Waar iedereen het nog over sharding heeft en zich blindstaart op het aantal tx/s gaan zij het spel veranderen.
Koop ze weer als CS zn ding weer heeft gedaan.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Tominatie schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 22:54:
[...]

Wat zou het mooi zijn als Kroatië de finale wint _/-\o_ . Ik zit met een groep vrienden in Kroatië en vannacht ging het al helemaal los tot in de vroege uurtjes, laat staan als ze zondag ook nog eens winnen. Daar word ik een stuk blijer van dan van de huidige koersen. :)

• mugenmarco
Bmfd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 12:04:
[...]

Wat zou het mooi zijn als Kroatië de finale wint _/-\o_ . Ik zit met een groep vrienden in Kroatië en vannacht ging het al helemaal los tot in de vroege uurtjes, laat staan als ze zondag ook nog eens winnen. Daar word ik een stuk blijer van dan van de huidige koersen. :)
Ik gun het Kroatië ook van harte. Schijnt dat er nooit ruzie of gezeik is onder supporters van Kroatië :-)top volk

• A87
  • Niet online

A87

<knip> Ok...

[ Voor 107% gewijzigd door Grotman op 12-07-2018 13:12 ]

Verwijderd

ECHO....echo ....echo

:z

• Klaas25
"Nieuws" over bitcoin slaat echt nergens op.

"Als Bitcoin haar huidige momentum vol kan houden en de $7.000 kan bereiken in de komende dagen, is een short-term rally richting de $7.500 een mogelijkheid. Maar mocht het echter terugvallen tot rond de $6.500 is een daling tot onder de $6.000 nog steeds zeer waarschijnlijk."

No shit sherlock..

Dit is taal zoals ik mijn schoolverslagen tikte om aan een bepaald aantal woorden te komen _O-

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:15
Ven voor net iets meer dan 2 dollar. Die had ik niet zien aankomen. Net zoals ik eigenlijk heel veel niet heb zien aankomen en nog steeds op 65% verslies sta

• Klaas25
ik op een 18 % :(

• New Yorker
  • Niet online
Litebit heeft weer minimum van 10 euro, ik weet nog in december dat je minimaal 200 euro moest besteden.

Weg

• Tominatie
  • Niet online
Kucoin heeft een mooie update ondergaan. Ziet erg fris uit, nu nog een bitcoin die een beetje zijn best gaat doen en ik heb een mooie zomer.

@deppenboks Holochain idd, die had ik laatst nog op mijn rader, ik was 'm alweer vergeten. Goed dat je me eraan herinnert. <3

Had niet verwacht dat we weer zo dichtbij de 6000 zouden komen. Wat een koopjes zeg..... <3 8)7

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
New Yorker schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:39:
Litebit heeft weer minimum van 10 euro, ik weet nog in december dat je minimaal 200 euro moest besteden.
Jaaaa.. of dat je constant zat te F5'n omdat ze uitverkocht waren.. Dat gedoe incl euforisch gevoel lijkt nu een eeuw geleden.
Tominatie schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:44:
Had niet verwacht dat we weer zo dichtbij de 6000 zouden komen. Wat een koopjes zeg..... <3 8)7
Whehehe... Ik wordt ook niet minder gretig van deze prijzen, hoop nogmaals leuk bij te kunnen kopen eind juli. Alsof ik nu gretiger wordt van een diepere dip ipv herstel.

Gelukkig heb ik geen domme dingen gedaan zoals rekeningen niet betalen of geld lenen om in crypto te stoppen, maar 'k kan me indenken dat dit voor verslavingsgevoelige mensen een beste valkuil kan zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Chris.nl op 12-07-2018 13:53 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:20:
"Nieuws" over bitcoin slaat echt nergens op.

"Als Bitcoin haar huidige momentum vol kan houden en de $7.000 kan bereiken in de komende dagen, is een short-term rally richting de $7.500 een mogelijkheid. Maar mocht het echter terugvallen tot rond de $6.500 is een daling tot onder de $6.000 nog steeds zeer waarschijnlijk."

No shit sherlock..

Dit is taal zoals ik mijn schoolverslagen tikte om aan een bepaald aantal woorden te komen _O-
Klinkt anders wel als een zeer ervaren crypto TA'er :X

• New Yorker
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:56:
[...]

Klinkt anders wel als een zeer ervaren crypto TA'er :X
@TomTorquay?

Weg

• Slux
  • Niet online
Nee TomTorquay doet ze de laatste tijd wel beter dan dat, vind ik.

• Tominatie
  • Niet online
Chris.nl schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:49:
[...]
Whehehe... Ik wordt ook niet minder gretig van deze prijzen, hoop nogmaals leuk bij te kunnen kopen eind juli. Alsof ik nu gretiger wordt van een diepere dip ipv herstel.

Gelukkig heb ik geen domme dingen gedaan zoals rekeningen niet betalen of geld lenen om in crypto te stoppen, maar 'k kan me indenken dat dit voor verslavingsgevoelige mensen een beste valkuil kan zijn.
Ik word er wel behoorlijk gretig van moet ik bekennen. Zolang je er gewoon met geld in zit wat je "kan missen" zonder diepgaande gevolgen zit je goed. En ja crypto is behoorlijk verslavend, maar ik vind het een leuke bezigheid & hobby naast de sportschool.

Ik zou nu heel graag bij willen kopen maarja, heb ff geen geld meer wat ik kan missen. Moet natuurlijk nog genoeg flessen kunnen halen op vakantie :P

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:24
Tominatie schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:04:
[...]
Ik zou nu heel graag bij willen kopen maarja, heb ff geen geld meer wat ik kan missen. Moet natuurlijk nog genoeg flessen kunnen halen op vakantie :P
als je juist in crypto investeert kan je de rest van je leven genoeg flessen halen :9

PSN ID: Svennie-NL

• Tominatie
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:10:
[...]

als je juist in crypto investeert kan je de rest van je leven genoeg flessen halen :9
Zeker waar, met een bitcoin die over een tijd 100k gaat wezen hoef ik er maar 10 te hebben om 1 miljoen dollar waard te zijn. ;)

• Tominatie
  • Niet online
https://hackernoon.com/de...to-trick-you-6639f46ba416

HOLD!!!!! :P
Geinig artikeltje en snel weg te lezen _/-\o_

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:24
zit wel wat in ja, FOMO nu :P

PSN ID: Svennie-NL

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

Svennie schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:36:
[...]

zit wel wat in ja, FOMO nu :P
Ooit ergens gehoord dat een kikker in een pan met water op het vuur dood gaat omdat de temperatuurs verandering zo traag gaat dat het te laat is tegen de tijd dat hij het zich realiseerd.

Ik voel me al een tijdje een kikker moet ik eerlijk zeggen.

Maargoed deze stelling lijkt niet waar te zijn dus misschien is er nog hoop

• Greymore1
Ryan1981 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:21:
[...]

Ooit ergens gehoord dat een kikker in een pan met water op het vuur dood gaat omdat de temperatuurs verandering zo traag gaat dat het te laat is tegen de tijd dat hij het zich realiseerd.

Ik voel me al een tijdje een kikker moet ik eerlijk zeggen.

Maargoed deze stelling lijkt niet waar te zijn dus misschien is er nog hoop
Oh dus de vergelijking met dat wij allen in een magnetron leven die de laatste 20 jaar langzaam is opgevoerd, met gevolgen van dien gaat niet meer op? Jammer. Moeten we een andere analogie bedenken. Iets met struisvogels en de kop in het zand steken.. -O-

Verwijderd

Greymore1 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:42:
[...]

Oh dus de vergelijking met dat wij allen in een magnetron leven die de laatste 20 jaar langzaam is opgevoerd, met gevolgen van dien gaat niet meer op? Jammer. Moeten we een andere analogie bedenken. Iets met struisvogels en de kop in het zand steken.. -O-
8)7 Ik handel daarom ook alleen met mijn alu hoedje op 8)7

• Greymore1
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:44:
[...]

8)7 Ik handel daarom ook alleen met mijn alu hoedje op 8)7
Ik met een stralingsdempend doek op het hoofd omdat ik anders een gigantische kloppende pijn in mijn harses krijg na een aantal uur. Maar ieder zijn ding. (y)

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:20
Crypto gaat door het putje. Steeds wanneer ik denk dat het iets beter gaat volgt er weer een klap.

2018 samengevat: -10%, +5%, -10%, +5%, -10%, +5%, -10%, +5%, -10%

• Greymore1
PRL Beta* mainnet uit, de mensen werken keihard, en die prijs zit bijna 9x lager dan in April. Ze wilden zich op Binance laten listen middels een coinsale, maar de community sprak dat tegen en ze hebben er naar geluisterd. Hoop dat het echt nog van de grond komt.

• PilatuS
  • Niet online
Greymore1 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:49:
[...]

Ik met een stralingsdempend doek op het hoofd omdat ik anders een gigantische kloppende pijn in mijn harses krijg na een aantal uur. Maar ieder zijn ding. (y)
Het grappige van die dingen is juist dat het voor meer straling zorgt. Normaal gaat de straling 1x door je hoofd heen. Iets er tegen doen heeft alleen zin als je alles bedekt zodat er geen straling in kan komen. Doe je dat niet komt de straling binnen en gaat 100x door je hoofd heen omdat het blijft stuiteren binnen de demping. Linus heeft hier een keer een goede video over gemaakt. Waarom ik dit vertel, geen idee eigenlijk.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
PilatuS schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:08:
[...]

Het grappige van die dingen is juist dat het voor meer straling zorgt. Normaal gaat de straling 1x door je hoofd heen. Iets er tegen doen heeft alleen zin als je alles bedekt zodat er geen straling in kan komen. Doe je dat niet komt de straling binnen en gaat 100x door je hoofd heen omdat het blijft stuiteren binnen de demping. Linus heeft hier een keer een goede video over gemaakt. Waarom ik dit vertel, geen idee eigenlijk.
Klopt. Het ligt er wel aan over welke straling we het hebben though.

Als we het hebben over hoofdpijn en traden.... ach ja.
Stegen de koersen maar zoals mijn bloeddruk, dan konden we met zn allen een lambo meeting doen oOo

• PilatuS
  • Niet online
Midacmm schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:14:
[...]

Klopt. Het ligt er wel aan over welke straling we het hebben though.
Voor zichtbaar licht maakt het inderdaad niet uit nee :+
Pagina: 1 ... 168 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!