[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 167 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.789 views

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wel jammer want heb er nog een zak van liggen die ik ergens rond de 3.50 had gekocht

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Voor je het weet ben je weer 8 jaar verder ofso en lach jeje dood. En weet je niet of er nou nog een 3e Lambo bij moet komen want je hebt nog 2 plekken over inde garage

[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 10-07-2018 17:59 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Ach, LTC ging van 12 miljard naar 4 miljard mc
Kan altijd slechter

Verwijderd

Ik heb 2 vragen waarvan ik op internet geen andwoord kon vinden
Kan iemand mij helpen ?

Wanneer je een crowdsale contract creëert kan je dan elke tokens er na toe zenden of moet je de token al "aanwijzen" in het crowdsale contract ?
Het is niet mogelijk om een coin te maken met dezeflde naam,sym,dec zodat je de coin kan namaken en die coin naar een crowdsale contract stuurt ?

Als dit mogelijk is kunnen toch "net coins" op de markt komen ?

groetjes

Verwijderd

Ik moet me inhouden om niet een zak GVT te kopen
Heerlijke prijs

• A87
  • Niet online

A87

Ik houd me ook gewoon in je ken eindeloos blijven kopen dat slaat ook nergens op.

Verwijderd

Zit deels fiat
Vanmiddag weer 100 VEN gekocht die lekker gaat en een zakje ZIL voor een bonus prijs

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://cdn-images-1.medium.com/max/1000/0*WeTwXhMiMguUp1ld

Changelly geïntegreerd in ARK. Not bad. Dit gaat nog uitbreiden in toekomst.

[ Voor 91% gewijzigd door A87 op 10-07-2018 18:24 ]

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:57
Ven Ven Ven , zakt mooi als ik net koop

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:18
drusloos schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 18:43:
Ven Ven Ven , zakt mooi als ik net koop
verkoop het weer dan stijgt die wedden >:)

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 18:11:
Ik moet me inhouden om niet een zak GVT te kopen
Heerlijke prijs
Waarom gaat LTC eigenlijk zo slecht ivm andere coins?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Prijsanalyse bitcoin: Minimaal koersverschil

door Madelon Vos
gepubliceerd 10 jul 2018 om 16:30
Het is weer tijd voor een nieuwe prijsanalyse. Er is namelijk iets bijzonders aan de hand, ondanks het feit dat het deze week behoorlijk rustig is op de markt.

Samenvatting:
De oplopende blauwe steunlijn dient nauwlettend in de gaten gehouden te worden.
Er is nog ruimte voor een verdere daling naar $6.300.
Het is wachten op positieve divergentie op de RSI die een opleving kan veroorzaken.
Een stijging boven $6.800 ligt de komende paar dagen niet in het vooruitzicht.
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...nimaal-koersverschil.aspx
:)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

Het is wachten op positieve divergentie op de RSI die een opleving kan veroorzaken.
Een stijging boven $6.800 ligt de komende paar dagen niet in het vooruitzicht.

hahaha net een weer bericht dit
RaptorXS schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 18:53:

door Madelon Vos
gepubliceerd 10 jul 2018 om 16:30
Het is weer tijd voor een nieuwe prijsanalyse. Er is namelijk iets bijzonders aan de hand, ondanks het feit dat het deze week behoorlijk rustig is op de markt.

Samenvatting:

[...]

Bron: https://www.iex.nl/Crypto...nimaal-koersverschil.aspx

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Had net een broekpoepmomentje. Enkele maanden geleden werd ik op Bittrex getempbanned door CloudFlare waardoor ik niet meer kon inloggen. Toen ik later weer kon inloggen direct alles daar weggehaald en naar Binance overgezet omdat ik ineens besefte met wat voor een bedrag ik aan het spelen was. Maar tijdens het inloggen op Binance zojuist kreeg ik een melding dat mijn IP-adres niet bekend was.

Na het klikken op een link in de confirmation mail kreeg ik een melding dat dat een ongeldig verzoek was, of ik contact met support wilde opnemen. Ik zag mijn geld al verdampen... Nu met wat gepiel ben ik alsnog ingelogd en mijn IP-adres is gelijk aan alle vorige inlogpogingen, dus waarom het mis ging weet ik niet. Maar, als je naar de Binance support pagina's gaat moet je eerst inloggen en dat lukte dus ook niet.

Afijn, ik denk dat ik 50% overmaak naar GDAX/Coinbase Pro zodat ik makkelijk naar Euro's kan, 25% naar wallets (al is dat met deze koersen ook niet fijn) en dat ik daar maar 25% laat staan om mee te handelen.

Denk er dus in ieder geval regelmatig over na hoe je om zult gaan met een dergelijke situatie, want het kan je zo ineens overkomen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

Taro schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:05:
Had net een broekpoepmomentje. Enkele maanden geleden werd ik op Bittrex getempbanned door CloudFlare waardoor ik niet meer kon inloggen. Toen ik later weer kon inloggen direct alles daar weggehaald en naar Binance overgezet omdat ik ineens besefte met wat voor een bedrag ik aan het spelen was. Maar tijdens het inloggen op Binance zojuist kreeg ik een melding dat mijn IP-adres niet bekend was.

Na het klikken op een link in de confirmation mail kreeg ik een melding dat dat een ongeldig verzoek was, of ik contact met support wilde opnemen. Ik zag mijn geld al verdampen... Nu met wat gepiel ben ik alsnog ingelogd en mijn IP-adres is gelijk aan alle vorige inlogpogingen, dus waarom het mis ging weet ik niet. Maar, als je naar de Binance support pagina's gaat moet je eerst inloggen en dat lukte dus ook niet.

Afijn, ik denk dat ik 50% overmaak naar GDAX/Coinbase Pro zodat ik makkelijk naar Euro's kan, 25% naar wallets (al is dat met deze koersen ook niet fijn) en dat ik daar maar 25% laat staan om mee te handelen.

Denk er dus in ieder geval regelmatig over na hoe je om zult gaan met een dergelijke situatie, want het kan je zo ineens overkomen.
vreemd ben benieuwd als je even had gethetered via je 4G van je mobiel en wat er dan had gebeurt ?

Prepare for the next ATH

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
DJT schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 17:11:
[...]

Hmm... Oplevering casco huis volgende week. De kans is klein maar het zou zomaar kunnen dat we straks buren zijn. Heb je toevallig een bouwnummer in de 30-reeks?
Nope :9

Kavel 7, huisnummer 11

Zero.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Credits (CS)
15 July 2018
Mainnet Pre-Release

"On July the 15th we are launching the pre-releases of the platform and working networks:"

Koop er denk wel een aantal voor die release. Staat nu ook heerlijk laag, en mocht het echt wat worden met die coin dan houd ik hem vast.

• RaptorXS
Greymore1 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:20:
Credits (CS)
15 July 2018
Mainnet Pre-Release

"On July the 15th we are launching the pre-releases of the platform and working networks:"

Koop er denk wel een aantal voor die release. Staat nu ook heerlijk laag, en mocht het echt wat worden met die coin dan houd ik hem vast.
Geen idee, ken de coin niet maar bedenk wel:
'Meeste nieuwe cryptomunten houden het nog geen vier maanden vol'
Bron: https://www.nu.nl/cryptov...een-vier-maanden-vol.html

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 13:02

Maestro

Fijne feestdagen

Taro schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:05:
[...]
Maar, als je naar de Binance support pagina's gaat moet je eerst inloggen en dat lukte dus ook niet.
Binance vraagt wel vaker 'spontaan' om in te loggen. Zo ook regelmatig als ik een trade pagina open uit het niets. Kan hier zonder ingelogd te zijn bij de supportpagina's en zelfs een ticket inschieten lijkt het. Het zal onderdeel van de Matrix zijn waar je even in zat :P

Wel creepy inderdaad, zeker als je zoiets ook al op een andere exchange hebt meegemaakt.

/edit: Oh ja, na een onnodige inlogpagina voor je neus te krijgen is 'F5' vaak voldoende

[ Voor 7% gewijzigd door Maestro op 10-07-2018 19:30 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Greymore1
Claimen 1 miljoen tx per second te kunnen gaan ondersteunen. Meerdere partnerships, mainnet in aantocht. Moet toch wat met de prijs gaan doen rond die tijd :)

• Slux
  • Niet online
Greymore1 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:40:
[...]

Claimen 1 miljoen tx per second te kunnen gaan ondersteunen. Meerdere partnerships, mainnet in aantocht. Moet toch wat met de prijs gaan doen rond die tijd :)
Klinkt als het zelfde marketing verhaaltje dat elke shitcoin gebruikt :X

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Slux schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:42:
[...]

Klinkt als het zelfde marketing verhaaltje dat elke shitcoin gebruikt :X
Nee hoor, het woord "rebrand" ontbreekt daarvoor nog, dan is het helemaal hetzelfde :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

Greymore1 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:40:
[...]

Klinkt leuk(en vooral niet reageren op de gene die denken alleen in de goede coins te zitten)

• RaptorXS
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:44:
[...]

Klinkt leuk(en vooral niet reageren op de gene die denken alleen in de goede coins te zitten)
Droom jij maar lekker verder, doe ik ook... want vanavond valt ie :+

• Greymore1
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:44:
[...]

Dacht deel het even in de groep. Er valt vast wel wat mee te verdienen.

Verwijderd

Greymore1 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 19:54:
[...]

Dacht deel het even in de groep. Er valt vast wel wat mee te verdienen.
Doe je goed (y)
Blijven delen, wat sommige ook roeptoeteren

• RaptorXS
Zoals gewoonlijk, als alles daalt is het hier rustigjes.
En ja, de BTC bepaalt dat en niet de andere 1623 veelbelovende projekten.

[ Voor 20% gewijzigd door RaptorXS op 10-07-2018 20:36 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:05:
[...]

Doe je goed (y)
Blijven delen, wat sommige ook roeptoeteren
Volgens mij is niemand hier tegen het delen van nieuwe coins en dergelijke. Waar je echter wel doorheen moet prikken is het verschil tussen gedecentraliseerde coins aan de ene kant, gecentraliseerde coins met hoge snelheid in het midden en aan de andere kant scams. Als ik een dergelijk hoge snelheid hoor, dan denk ik direct aan een gecentraliseerde coin. Als 1 partij eigenaar is van die coin, kunnen ze mooi wat snelle servers neerplempen en kan je enorme snelheden behalen. Maar zij kunnen er ook met je geld vandoor gaan, of zich zoals EOS gaan gedragen. En dat is niet wat je wil.

Voor het rendement dus misschien wel prima en blijf dit vooral melden hoor @Greymore1, maar daden worden steeds belangrijker in dit wereldje en pas dus op waar je in investeert.

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:36:
[...]

Volgens mij is niemand hier tegen het delen van nieuwe coins en dergelijke. Waar je echter wel doorheen moet prikken is het verschil tussen gedecentraliseerde coins aan de ene kant, gecentraliseerde coins met hoge snelheid in het midden en aan de andere kant scams. Als ik een dergelijk hoge snelheid hoor, dan denk ik direct aan een gecentraliseerde coin. Als 1 partij eigenaar is van die coin, kunnen ze mooi wat snelle servers neerplempen en kan je enorme snelheden behalen. Maar zij kunnen er ook met je geld vandoor gaan, of zich zoals EOS gaan gedragen. En dat is niet wat je wil.

Voor het rendement dus misschien wel prima en blijf dit vooral melden hoor @Greymore1, maar daden worden steeds belangrijker in dit wereldje en pas dus op waar je in investeert.
Zonde van je tijd om op hem te reageren, komen alleen maar nutteloze reacties uit, en hij zal nooit ergens inhoudelijk of nuttig antwoord op kunnen geven.

• RaptorXS
Toennet weer een DDoS? Gaat geen gewoonte worden hopelijk.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Ooooh XRapid.. We need you! How long...?

• Greymore1
Slux schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:40:
[...]

Zonde van je tijd om op hem te reageren, komen alleen maar nutteloze reacties uit, en hij zal nooit ergens inhoudelijk of nuttig antwoord op kunnen geven.
-drama-

[ Voor 37% gewijzigd door Greymore1 op 11-07-2018 07:53 ]

• Slux
  • Niet online
Greymore1 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 21:47:
[...]

Wow, waar komt dit ineens vandaan. Laatste keer toen jij vroeg hoe ik mijn winst verwierf op IDEX had ik je het expliciet uitgelegd waarna je daar echt wel wat winst mee kon gaan maken. En dan om nu zoiets over mij te zeggen getuigd wel weer wat voor een persoon jij bent. Negatief tot op het bot. En nog eens een harde backstabber ook.
Ik heb het over dartreak, niet over jou natuurlijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 10-07-2018 21:56 ]

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Wees eens wat liever voor elkaar, alstublieft.

Anders stuur ik @Verwijderd met zijn hydraulische spierballen op jullie af!

• Maestro

Maestro

Fijne feestdagen

Haha, ik zag 'm al aankomen :P Ik moest ook even 2x lezen toen Greymore1 ineens werd aangehaald
@Greymore1 Aan jou hebben we wel wat hoor. v.d. week nog 10% gepakt op DENT dankzij jou
(Dat ik maar voor $9 kocht -om wat te testen- doet er verder niet toe :+ )

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Slux
  • Niet online
Excuus @Greymore1 als je het zo las, was echt niet de bedoeling, precies wat Meastro zegt, aan jou hebben we wat ;)

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:40:
[...]

Zoals jij bedoel je om maar steeds iedereen en alles als troep vuilnis shitcoin en scam te bestempelen? ;w

Gelukkig sta ik wat beter in het leven _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2018 22:52 ]

• Klaas25
Ik koop ondertussen nog een paar Ripple
Grapje.. XRP natuurlijk😋

Verwijderd

Klaas25 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:52:
Ik koop ondertussen nog een paar Ripple
Grapje.. XRP natuurlijk😋
Doet het ook prima vandaag

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Een paar weken geleden zat ik te azen op 1.000 ONT, nu is mijn order voor 1.300 stuks gehit, van mij mag alles weer gaan stijgen :)

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:58:
Een paar weken geleden zat ik te azen op 1.000 ONT, nu is mijn order voor 1.300 stuks gehit, van mij mag alles weer gaan stijgen :)
Niet bang dat het verder zakt?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:00:
[...]

Niet bang dat het verder zakt?
Daar heb ik een mooie stop loss richting USDT voor staan, direct onder een grote buy order van iemand anders.

Verwijderd

Decentrale hippies die handelen op centrale platforms ;)

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:50:
[...]

Zoals jij bedoel je om maar steeds iedereen en alles als troep vuilnis shitcoin en scam te bestempelen? ;w

Dit is precies weer zo voorbeeld dat er alleen maar onzin uit je komt en je er werkelijk niks van snapt.

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:21:
[...]

Dit is precies weer zo voorbeeld dat er alleen maar onzin uit je komt en je er werkelijk niks van snapt.
Ik snap het prima
En wat ik zeg klopt als een....jawel,bus :Y

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Pagina nummer 666...

Rookworst zonder r is ook worst.

Verwijderd

We zakken weer verder het moeras in

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:48:
We zakken weer verder het moeras in
Nog dieper ?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Er wordt een bepaalde low bereikt. Geen dikke bounce omhoog maar op hetzelfde niveau blijven hangen. Dan gaat het meestal verder omlaag, niet omhoog.

• Maestro

Maestro

Fijne feestdagen

Die moerassen van Dartfreak gaan zo diep.....
...dat je ineens in Nieuw-Zeeland boven komt

• Ton Hasselt
Maestro schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 00:11:
[...]

Die moerassen van Dartfreak gaan zo diep.....
...dat je ineens in Nieuw-Zeeland boven komt
Daar zit Cryptopia.

Verwijderd

Jammer trouwens ton met voetbal, helaas :(

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 00:22:
[...]

Jammer trouwens ton met voetbal, helaas :(
Yep.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik zie Litecoin dit jaar nog wel eens naar €10 gaan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Gisteravond vlak voordat ik naar bed ging nog op tijd ONT verkocht, nu kan ik er alweer 122 extra halen, toch wel heel erg triest dat die zo diep moet zinken. Als ik er 1.500 kan halen dan koop en hodl ik ivm ONG dividend. Mocht ONT dan ooit de waarde van NEO bereiken, dan zit ik prima :D

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:56
Toch zonde hoor.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

De 6.300 is eraan :(

• Greymore1
Laat maar die airdrop is dus al geweest. Artikel brengt het alsof het nog moet komen als ik zo de titel mag lezen.

[ Voor 79% gewijzigd door Greymore1 op 11-07-2018 07:59 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Greymore1 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 07:56:
Laat maar die airdrop is dus al geweest. Artikel brengt het alsof het nog moet komen als ik zo de titel mag lezen.
Edit: Toen jij het plaatste heb ik wel direct naar de datum van het artikel gekeken, maar die staat op gisteren, dus dacht dat het een 2e ronde was. Erg misleidend stukje zo :)

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 11-07-2018 08:04 ]

• Greymore1
Taro schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:03:
[...]

Edit: Toen jij het plaatste heb ik wel direct naar de datum van het artikel gekeken, maar die staat op gisteren, dus dacht dat het een 2e ronde was. Erg misleidend stukje zo :)
Ja dat vind ik dus ook. Verder in het stukje staat er dus dat reddit users als die airdrop in het weekend hebben mogen ontvangen, dus zeker misleidend, vooral dat eerste zinnetje.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Dit is mijn voorspelling voor de komende dagen, grafisch weergegeven. Maar zoals altijd, DYOR.

Whale

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Waarom gaat BCD zo hard op Binance? Op andere exchanges loopt die ver achter.

• Slux
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 00:36:
Ik zie Litecoin dit jaar nog wel eens naar €10 gaan.
Zou wel lekker zijn, BTC zal dan ook weer rond de 2k te koop zijn.

Denk zelf dat 40 de bodem zal worden sentiment blijft negatief ook met het nieuws dat India waarschijnlijk crypto toch niet gaat verbieden
Taro schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:27:
Waarom gaat BCD zo hard op Binance? Op andere exchanges loopt die ver achter.
Staat ie niet op hold ?
Met arbitrage handel zou je er nu flink aan kunnen verdienen.

[ Voor 27% gewijzigd door Slux op 11-07-2018 08:34 ]

• Greymore1
Nog over Credits(CS) admin in Telegram claimt dat er lokaal al 250.000txs met 8 nodes zijn gehaald en zij binnenkort met 160 test users aan de gang gaan. Het komt er op neer dat er 2000 nodes gaan draaien die de 1.000.000 txs uiteindelijk moeten ondersteunen. Op http://monitor.credits.com moet je die tests dus kunnen zien gebeuren wanneer de test users de meest recente build hebben gekregen. Ook claimde een andere admin dat er een patent-aanvraag is gedaan voor de code waardoor ze dus die 1mil txs kunnen gaan draaien, dus het lijkt erop dat ze denken het wel te kunnen realiseren.

Moet wel zeggen dat het soms wel wat klungelig wordt gebracht zo tussen neus en lippen door, maar resultaten spreken voor zich natuurlijk. Een echte use-case zou nog een tijdje op zich kunnen laten wachten als ik het zo lees. Maar als de 1 mil txs worden gehaald komt dat in een stroomversnelling denk ik zo. Maargoed misschien toch een coin om in de gaten te houden. Het is trouwens een Russisch team, dus voor veel mensen is dit al de reden om er niet all-in in te gaan.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:11
Nou, mijn poging tot lezen van de markt is definitief gefaald, -40% gedaan op SelfKey tot nu toe :+

GTO, heeft dan weer +10% gedaan, waar dat dan wer vandaan komt, geen idee.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:28

Bever!

3

8 nodes stelt werkelijk niets voor. Ethereum haalt ook 1 miljoen tps met acht nodes

• Slux
  • Niet online
Greymore1 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:35:
Ook claimde een andere admin dat er een patent-aanvraag is gedaan voor de code waardoor ze dus die 1mil txs kunnen gaan draaien, dus het lijkt erop dat ze denken het wel te kunnen realiseren.
Zal nog wel een dingetje worden als het een open blockchain platform moet zijn.

• Greymore1
Slux schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 08:44:
[...]

Zal nog wel een dingetje worden als het een open blockchain platform moet zijn.
Tja we gaan het (hopelijk) zien. Ik koop er in ieder geval een aantal van, denk 5% van de portfolio. Staat nu op ICO prijs in $.

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
Ziet er vrij bullish uit vandaag wel

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-01 09:49
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:50:
[...]

:O van alle mensen die hier berichten posten zijn die van jou toch wel het minst nuttig en het minst boeiend.

Just saying.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:57
Ik krijg soms het gevoel dat heel de cryptowereld op mij gefocust is. Als ik iets koop dat dan masaal de mensen denken “zo die gaan we eens even lekker naaien”. Je koopt VEN en na dat moment zakt die. Je koopt ltc, en na dat moment zakt die. Ook niet dat die nog 1 minuut stijgt. Nee gewoon regelrecht naar beneden. En wanneer gaan we omhoog? Als ik uit wanhoop sell

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-01 07:29
drusloos schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:50:
Ik krijg soms het gevoel dat heel de cryptowereld op mij gefocust is. Als ik iets koop dat dan masaal de mensen denken “zo die gaan we eens even lekker naaien”. Je koopt VEN en na dat moment zakt die. Je koopt ltc, en na dat moment zakt die. Ook niet dat die nog 1 minuut stijgt. Nee gewoon regelrecht naar beneden. En wanneer gaan we omhoog? Als ik uit wanhoop sell
Hehe komt me bekend voor..

• Weakhand
  • Laatst online: 07-02-2021
Ik zit nu een weekje in ETC vanwege de aanstaande lisiting op Coinbase, het voelde wat als de Python:
Eerst langzaam omhoog getakeld, daarna in een vrije val naar beneden.

• mugenmarco
Ik heb hetzelfde maar dan iets erger. Want zodra ik iets verkoop dan gaat de koers ineens met minimaal 2% omhoog. Heel bizar haha.

• Beaulion
  • Niet online
Weakhand schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:56:
Ik zit nu een weekje in ETC vanwege de aanstaande lisiting op Coinbase, het voelde wat als de Python:
Eerst langzaam omhoog getakeld, daarna in een vrije val naar beneden.
Dan kan je misschien beter digibyte nemen die misschien gelist gaat worden op binance (ze hebben nu voor de 4e keer een aanvraag ingediend zonder fee te betalen dus ik ben benieuwd...)
maar die munt heeft tenminste nog een beetje body die na een dump weer prima kan opkrabbelen. Dat gevoel heb ik bij ETC niet.

• Weakhand
Beaulion schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:02:
[...]

Dan kan je misschien beter digibyte nemen die misschien gelist gaat worden op binance (ze hebben nu voor de 4e keer een aanvraag ingediend zonder fee te betalen dus ik ben benieuwd...)
maar die munt heeft tenminste nog een beetje body die na een dump weer prima kan opkrabbelen. Dat gevoel heb ik bij ETC niet.
Kun je dat onderbouwen? Wat heeft Digibyte en wat heeft Ethereum Classic vooral niet? Mijn grootste beweegreden is de potentiële toestroom van Fiat via Coinbase, dat argument gaat niet op voor de listing van Digibyte op Coinbase.

• mugenmarco
Weakhand schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:10:
[...]

Kun je dat onderbouwen? Wat heeft Digibyte en wat heeft Ethereum Classic vooral niet? Mijn grootste beweegreden is de potentiële toestroom van Fiat via Coinbase, dat argument gaat niet op voor de listing van Digibyte op Coinbase.
mijn persoonlijke input: Zodra de meeste coins in het rood staan, staat Digibyte nog net in het groen (niet altijd maar wel in mijn ogen vaker dan de meeste coins).

wat hier de reden van is weet ik neit.

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
Les 1: tegen je gevoel in gaan! Dus niet emotioneel handelen..........

• Weakhand
mugenmarco schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:12:
[...]

mijn persoonlijke input: Zodra de meeste coins in het rood staan, staat Digibyte nog net in het groen (niet altijd maar wel in mijn ogen vaker dan de meeste coins).

wat hier de reden van is weet ik neit.
Dat was de tendens met ETC eigenlijk ook wel (tot voor kort).

Verwijderd

POWR pump bezig

• Beaulion
  • Niet online
Weakhand schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:10:
[...]

Het zijn 2 verschillende concepten, digibyte is primair een betaalmiddel terwijl ethereum classic als platform moet dienen net als Ethereum. Ik zie ETC niet goed concureren in deze markt waar veel platforms met meer meer hype eromheen het al zwaar hebben om het hoofd boven water te houden. Ze zijn ook wat betreft techniek niet vooruitstrevend, ze leunen erg op de ideeën van sharding die ethereum wil gaan implementeren om het schalingsprobleem op te lossen en claimen dit sneller te gaan implementeren.

Digibyte heeft een actieve community en dev team en heeft al wat jaartjes achter de rug zonder ernstige schandalen (zoals BCN), ik zie de listing van binance dus niet als een eindstation zoals dat bij veel eerder geliste coins (NXS bijboorbeeld) wel een half doodsvonnis was.
Fiat instroom via coinbase zoals jij aangeeft kan zeker een tijdelijke boost geven aan ETC, ik denk alleen niet dat het genoeg zal zijn om de munt blijvend te laten stijgen.
Daarbij is mijn vermoeden dat het ook harder gedumpt gaat worden als ETC eenmaal gelist is, dus je moet er dan snel bij zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Beaulion op 11-07-2018 10:23 ]

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-01 21:07

zomertje

Barisax knorretje

Een van mn favoriete projecten heeft een mooie update :)

https://medium.com/@AirFo...ering-update-c2b1cdc22001

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Beaulion schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:02:
[...]

Want de 4de keer is scheepsrecht?

• Beaulion
  • Niet online
wehave schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:37:
[...]

Want de 4de keer is scheepsrecht?
Nee, geen geld is geen scheepsrecht in dit geval. Maar misschien dat Binance een keer zwicht en wel een coin list zonder listing fee. Dat bedoelde ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Beaulion op 11-07-2018 10:39 ]

Verwijderd

Veel alts nu wel op make or break point imo. Blijft een aparte business, die crypto

• Klaas25
I'll just leave this here. https://thebitcoinnews.co...-successful-xrapid-trial/

hahahaha *O* Tussen al het negatieve door.

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:39:
Veel alts nu wel op make or break point imo. Blijft een aparte business, die crypto
Prima toch?! Laat 80% maar knallen.
Kan het geld herverdeeld worden en kan het grote geld ook gaan instromen.

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 23:10:
Decentrale hippies die handelen op centrale platforms ;)
top opmerking, zou graag decentraal handelen echter moet t volume er dan wel voor zijn.

een spread van 1%+ is gewoon geen optie binnen een volume van 1BTC op coins binnen de top20...

• Weakhand
Beaulion schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:20:
[...]

Het zijn 2 verschillende concepten, digibyte is primair een betaalmiddel terwijl ethereum classic als platform moet dienen net als Ethereum. Ik zie ETC niet goed concureren in deze markt waar veel platforms met meer meer hype eromheen het al zwaar hebben om het hoofd boven water te houden. Ze zijn ook wat betreft techniek niet vooruitstrevend, ze leunen erg op de ideeën van sharding die ethereum wil gaan implementeren om het schalingsprobleem op te lossen en claimen dit sneller te gaan implementeren.

Digibyte heeft een actieve community en dev team en heeft al wat jaartjes achter de rug zonder ernstige schandalen (zoals BCN), ik zie de listing van binance dus niet als een eindstation zoals dat bij veel eerder geliste coins (NXS bijboorbeeld) wel een half doodsvonnis was.
Fiat instroom via coinbase zoals jij aangeeft kan zeker een tijdelijke boost geven aan ETC, ik denk alleen niet dat het genoeg zal zijn om de munt blijvend te laten stijgen.
Daarbij is mijn vermoeden dat het ook harder gedumpt gaat worden als ETC eenmaal gelist is, dus je moet er dan snel bij zijn.
Daarbij heb ik dan wel weer begrepen dat ETC principiëler te werk gaat op het gebied van decentralisatie, maar moet ik daarbij ook eerlijk toegeven dat ik te weinig kennis heb van de technologie zelf om dit gedegen te kunnen beoordelen. Ik denk wel dat ik een groot risico loop hoor, het kan voor mijn gevoel 2 kanten uitgaan. Dat er meer liquiditeit kan ontstaan betekent natuurlijk niet dat dit ook gebeurd als de coin fundamenteel te zwak is.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wat een treurnis. Nja, eigenlijk valt het best mee. Toch jammer dat we het herstel niet door hebben kunnen zetten en we nu weer rond 6350 staan. Snelle stijgingen en dalingen van honderden bepalen de markt elke dag. Alts zijn wel echt door het putje gegaan, gelukkig valt bij mij de schade mee. Kwam gisteravond thuis van werk en zag dat Kucoin Shares even +25% was gegaan en geloof het of niet: ik had 'm gelijk verkocht voor 0.00053 (dat zowat het hoogste punt is). Eindelijk is buy low, sell high gelukt!!!

Toch weer een goed moment om m'n aantal shitcoins te vergroten. Ik denk aan een zakje IOST, extra ZIL, MAN en TFD. En tot slot meer POA (mijn zogeheten pump-project), tot dusver is het alleen dalen. >:)

• mugenmarco
Tominatie schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:31:
Wat een treurnis. Nja, eigenlijk valt het best mee. Toch jammer dat we het herstel niet door hebben kunnen zetten en we nu weer rond 6350 staan. Snelle stijgingen en dalingen van honderden bepalen de markt elke dag. Alts zijn wel echt door het putje gegaan, gelukkig valt bij mij de schade mee. Kwam gisteravond thuis van werk en zag dat Kucoin Shares even +25% was gegaan en geloof het of niet: ik had 'm gelijk verkocht voor 0.00053 (dat zowat het hoogste punt is). Eindelijk is buy low, sell high gelukt!!!

Toch weer een goed moment om m'n aantal shitcoins te vergroten. Ik denk aan een zakje IOST, extra ZIL, MAN en TFD. En tot slot meer POA (mijn zogeheten pump-project), tot dusver is het alleen dalen. >:)
Zil is anders toch wel flink aan het zakken :'(

• Tominatie
  • Niet online
mugenmarco schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:37:
[...]

Zil is anders toch wel flink aan het zakken :'(
Jep.. Maar ik was ingestapt op 1100 sats (dus in m'n geval valt het nog mee). Laatst ging ZIL nog richting de 1300 sats en ik dacht: "ey, de markt is aan het herstellen!!!!" om dan gisteravond thuis te komen na 9 uur werken en te zien dat alles weer naar de klote is gegaan.

Achja: HOLD!!!! BUY THE DIP!!!!!!! DOOD OF DE GLADIOLEN!!!!!!!!!!!

• mugenmarco
Tominatie schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:41:
[...]

Jep.. Maar ik was ingestapt op 1100 sats (dus in m'n geval valt het nog mee). Laatst ging ZIL nog richting de 1300 sats en ik dacht: "ey, de markt is aan het herstellen!!!!" om dan gisteravond thuis te komen na 9 uur werken en te zien dat alles weer naar de klote is gegaan.

Achja: HOLD!!!! BUY THE DIP!!!!!!! DOOD OF DE GLADIOLEN!!!!!!!!!!!
Ik heb tot nu toe nooit geluk gehad met het verkopen, elke keer als ik verkoop dan gaat de koers ineens omhoog, misschien dat ik maar eens naar tips van de mede tweakers ga luisteren :P

• Tominatie
  • Niet online
mugenmarco schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:53:
[...]

Ik heb tot nu toe nooit geluk gehad met het verkopen, elke keer als ik verkoop dan gaat de koers ineens omhoog, misschien dat ik maar eens naar tips van de mede tweakers ga luisteren :P
Verkopen is enorm lastig. Daarom doe ik het nooit behalve als er op 1 dag een enorme stijging is. Ik bedoel zo'n +25% die KCS maakte gister kan niet gezond zijn (er was namelijk een announcement en toen opeens hype), dat moet wel instorten naar verloop van tijd. Ik koop ze wel weer in als ze gestabiliseerd zijn op een voor mij "acceptabele" prijs.

Ik ben er voor de long-term en heb projecten dus niet voor de short-term. Zo'n ZIL hold ik gewoon en koop ik bij mits (geld over) in de dip.

• Klaas25
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/h01QXT/Naamloos.jpg

Zo houd je wel nieuws haha _O-

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Lijkt er op dat 10 augustus judgement day wordt. Wel grappig dat we dit jaar gewoon van te voren weten dat op die datum de bullrun KAN starten. Nog een maandje geduld en we weten of we sukkels waren of niet :+

PSN: Oldzkoel

• mugenmarco
power_user schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:19:
Lijkt er op dat 10 augustus judgement day wordt. Wel grappig dat we dit jaar gewoon van te voren weten dat op die datum de bullrun KAN starten. Nog een maandje geduld en we weten of we sukkels waren of niet :+
Dus 10 Augustus kan de waarde ineens zeer hoog worden OF de bubbel barst?

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
mugenmarco schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:23:
[...]

Dus 10 Augustus kan de waarde ineens zeer hoog worden OF de bubbel barst?
Nou ja als deze bitcoin ETF proposal wordt afgekeurd dan is het niet voor goed over en zijn we rationeel gezien even ver als voor 10 Augustus maar laat de cryptomarkt nou net niet rationeel zijn. Dus ja, dan gaan we vast even flink dalen. Dan is het wachten op een nieuwe Bitcoin ETF die proposed wordt en wie weet komt die er wel door.

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

power_user schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:19:
Lekker, dan ben ik met vakantie
Pagina: 1 ... 167 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!