Bron: Twitter.41m41 minutes ago
More
De ddossers zijn er vroeg bij deze avond. Zou het vakantie zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door RaptorXS op 09-07-2018 21:14 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bron: Twitter.41m41 minutes ago
More
De ddossers zijn er vroeg bij deze avond. Zou het vakantie zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door RaptorXS op 09-07-2018 21:14 ]
Crypto ed nl? hij had ze toevallig gekregen?Ton Hasselt schreef op maandag 9 juli 2018 @ 21:09:
Ed heeft de 45 miljoen Linda's teruggegeven aan de rechtmatige eigenaar.
Ik weet niet welke Ed, heeft wel 5 miljoen Linda's gekregen.Greymore1 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 21:13:
[...]
Crypto ed nl? hij had ze toevallig gekregen?
Wat een baas.Ton Hasselt schreef op maandag 9 juli 2018 @ 21:18:
[...]
Ik weet niet welke Ed, heeft wel 5 miljoen Linda's gekregen.
Ze willen 'm ook als volgende president.
Not anymoreNew Yorker schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 00:26:
Tweakers is kapot.
Weg
yepNew Yorker schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 02:04:
Aan het marketcap kan ik zien dat Azië wakker is.
Rookworst zonder r is ook worst.
Kan je ook gewoon de tijd bekijken.New Yorker schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 02:04:
Aan het marketcap kan ik zien dat Azië wakker is.
DJ-Promo schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:47:
Neblio zie ik nu al een week telkens omhoog schieten en weer terug. Misschien eens wat mee daytraden.
DeeSung schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:34:
Bitcoin 3000 dollar
Zero.
[ Voor 18% gewijzigd door ggj87 op 10-07-2018 09:48 ]
[ Voor 66% gewijzigd door rogier2012 op 10-07-2018 11:33 ]
Yes, moet je in een plastic zakje wat lucht blazen....zoete (en dit is belangrijk, geen zoute!) dropjes erbij....en dan een paar minuten schudden. Als t goed is krijg je dan airdrop.AMARONE schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:38:
Weet iemand hoe die neo air drop werkt?
PSN: Maichel
$10 miljoen aan contracten idd, zal vast veel geld zijn maar geen 10 miljoen ivm leverageggj87 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:34:
Wat betekent dat precies? Is iemand $10 miljoen verloren?
Zijn de Aziaten een nachtje wakker gebleven ofso?Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:00:
Wat ik al zei..ttek alle put deksels maar los
We gaan het riool in
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Denk dat ze nieuwe spullen moeten kopen door die overstromingen.A87 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:05:
[...]
Zijn de Aziaten een nachtje wakker gebleven ofso?
Nou zeg, leuk joh! Fijn dat je ook aan anderen denkt. Laten we nou maar gewoon eens hopen op een goede stijging.drusloos schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:48:
Dat is een snelle dip. Ben ik even blij dat ik alles in dollars heb gestopt, nu mag die goed zakken ook
buybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuybuy
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 10-07-2018 13:12 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Klaas25 op 10-07-2018 13:13 ]
Weg
Wordt gewoon op ingespeeld door whales, slecht nieuws en ze dumpen om te proberen de meute mee te krijgen. Daarna kopen ze weer groot in, vraag is alleen wanneer.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 10-07-2018 13:19 ]
"Ze" pakken alles aan om weer te kunnen dalen.
Dit zag ik net ook. Is wel een redelijk grote speler, weer slecht nieuws dus, want extra BTC wat in omloop komt/verkocht gaat worden.
Er heeft nog nooit iemand aan mij gedacht in de cryptowereld, dus het is toch echt voor mij me, myself and I. Overigens zou ik er niet zo zeker van zijn dat we in december weer een pump krijgen. Zelf denk ik dat we niet boven die 10.000$ zitten aan het einde van het jaar. Iedereen mag daar natuurlijk zijn eigen idee over hebben. Maar ik zie ons eerder bij de 3000 zitten dan de 20.000. Maar goed het zou mooi zijn als het wel lukt, dan hoor je mij niet klagenPHPResource schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:42:
[...]
Nou zeg, leuk joh! Fijn dat je ook aan anderen denkt. Laten we nou maar gewoon eens hopen op een goede stijging.
Overigens komt die er eind december!
Ik zie het anders. Dit hoort bij de groeipijnen.Greymore1 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 13:19:
[...]
"Ze" pakken alles aan om weer te kunnen dalen.
BTC wordt weer gedumpt?Holdem_NL schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 13:42:
Pffff NEO gaat ff door het putje zeg...
Niet meer leuk op deze manier..
Bizar inderdaad, de gelijkenis! Zelfs de koersniveau's voor support/weerstand zijn gelijk.ggj87 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 13:41:
Als je zo naar de TI's kijkt lijkt de situatie van vandaag redelijk veel op die van 22-06.
Niemand ?k1978 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:00:
Bij het overmaken van Monero's geeft binance sterretjes in het midden van ontvangst adres.. Neem aan dat dit het privacy gedeelte is ? Iemand hier die weet of dit klopt...
Verwijderd
Met je private key kan je het toch zo herstellen?Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:49:
Na een crash van mijn laptop en een herinstallatie van mijn gegevens op een ssd schijf ben ik enkele van mij wallets kwijt . gelukkig kan ik het meeste via de seeds wel terug hebben . maar voor mijn reddcoin wallet lukt het niet .Is er iemand die het op een makkelijk manier kan uitleggen ? alvast bedankt
Ik ben blij dat ik mine en elke dag resultaat zie, dan ga je nog vooruit ..... hopakee weer een coin er bij, hopakee weer een.Chris.nl schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:24:
M'n dood of de gladioden hodl-methode gaat als een speer
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 10-07-2018 15:28 ]
Verwijderd
Serieus? Je maakt een geintje toch? Dat is nog geen twee weken geleden man... wtfSlux schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:58:
Hoe is het eigenlijk met de NLG en het grote nieuws ? ik zie er nog weinig tot niks mee gebeuren
Iemand zou zich hier toch melden als het toch niet zo zou uitpakken als hij dacht ?
Ohja dus als de NLG een keer gepumt wordt meld je je weer ….Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:35:
[...]
Serieus? Je maakt een geintje toch? Dat is nog geen twee weken geleden man... wtf
Ik beloof je dat ik me weer meld voor 1 januari 2019 ok?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Niks loos, gewoon even de grote mannen van het spel die hun zakken vol laden en dan weer wachten tot wij fiat er in stoppenRichh schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:43:
Hallo wat is dit nou weer
Verwijderd
klopt, ik vind enkel niet waar ik de private key kan invullen in de walletBever! schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:22:
[...]
Met je private key kan je het toch zo herstellen?
Verwijderd
Nee, ik meld me dus juist niet na een pump. Ik had het dus ook nooit over een pump en ik verwachtte ook geen pump binnen twee weken. Daar sprak jij me op aan, maar dat is dus onzin.Slux schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:42:
[...]
Ohja dus als de NLG een keer gepumt wordt meld je je weer ….
ik weet het niet maar jij beweerde dat de NLG je van het was, met de release van 2.0 er waren geen andere cryptos die zo ver vooruit lopen als de NLG.. Als dat zo was dat had ie nu toch wel een boost gehad moeten hebben lijkt mij.
Maar is goed hoor, zie je wel voor Jan 2019
Verwijderd
zekersrvdlaar schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:03:
Op welke TRON Super Representative hebben jullie gevote? Indien er überhaupt TRON hodlers zijn hier ;-)
Ja natuurlijkrvdlaar schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:03:
Op welke TRON Super Representative hebben jullie gevote? Indien er überhaupt TRON hodlers zijn hier ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 10-07-2018 16:07 ]
30e was er geloof ik iets van een grote partnership of zo.Klaas25 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:07:
[...]
Ja natuurlijkAlleen omdat het geen ruk kost.
Ruk.. x-rated video site deals.. euh![]()
De 30ste is er een aankondiging toch? Waar kan je stemmen over wat?
Welke heb je gekozen? Ik heb me echt geheel niet ingelezen in de materie. maar baal er van dat ik een wallet die voting ondersteunt moet gaan gebruiken ipv gewoon m'n Ledger.
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Grappig, eerst ging er nog een theorie de ronde dat de 6e van de maand dikke dips of pumps had. Dat was in totaal 6x. Nu verschoven naar de 10e? Dan nu 10x? En dan +4 naar de 14e om 14x pump en dump te doenMaestro schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:13:
De tiende van de maand lijkt wel een gevaarlijke datum te zijn zeg...:
10 mei: van 9300 naar 8300
10 juni: van 7400 naar 6800
En vandaag was nou ook niet echt geweldig....
De 10e: rode-candle-dag
Verwijderd
Ha, dat wist ik niet. We houden het in de gatenggj87 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:18:
[...]
Grappig, eerst ging er nog een theorie de ronde dat de 6e van de maand dikke dips of pumps had. Dat was in totaal 6x. Nu verschoven naar de 10e? Dan nu 10x? En dan +4 naar de 14e om 14x pump en dump te doen
Oh, je hebt het al klaar staan zelfsVerwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:20:
Ik snap er niets van, mijn pf is iets met 300% gestegen?
Hahahaha
Nee geintje er is echt bijna niks meer van over. Wat een ellende.
Heb nog wat fiat klaarstaan voor als we richting de 5.4k zakken. Ik denk dat we die nog wel zullen zien dit jaar.
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 10-07-2018 16:30 ]
Binnen de maand mss zelfs, hoe rapper hoe liever dan is de weg omhoog weer open! Begin het aanmodderen wat beu te geraken...Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:20:
Ik snap er niets van, mijn pf is iets met 300% gestegen?
Hahahaha
Nee geintje er is echt bijna niks meer van over. Wat een ellende.
Heb nog wat fiat klaarstaan voor als we richting de 5.4k zakken. Ik denk dat we die nog wel zullen zien dit jaar.
[ Voor 4% gewijzigd door dabla op 10-07-2018 16:32 ]
Jij zit met Govert, ik zit met Lisk... Niet verkocht op 340k sat begin dit jaar. Stom, nu staat ie op 80kVerwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:22:
Mijn beste investering is toch wel GVT op 28000 sats, of 28nogwat dollar wat je wilt.
Ik hodl die shitcoins tot het bittere fucking einde.
Zero.
Verwijderd
We wachten met smart. Als je de raket net mist gooi ik nog wel een touwladder uit het raampje zodat je nog mee kan liften.Pelox schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:34:
Mochten jullie je de komende dagen/weken weer afvragen waar ik ben gebleven.. ik zit weer even ondergedoken.
Gelukkig heb ik genoeg afleiding de komende maanden ivm de oplevering van mijn nieuwe huis volgende week![]()
Wacht even een paar maanden op mij voor jullie richting moon vertrekken aub.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2018 16:38 ]
Bedankt! Eerst nog even omzetten van casco naar gebruiksklaar, helaas mijn keuken toch zelf moeten betalen ipv met winst uit de crypto's ach ja dan genieten we er maar extra van heVerwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:37:
[...]
We wachten met smart. Als je de raket net mist gooi ik nog wel een touwladder uit het raampje zodat je nog mee kan liften.
+ veel plezier en geluk in je nieuwe huis!!!
Zero.
Verwijderd
Ik hoop dat je nog wat energie over hebt om er een paleisje van te maken na al deze ruige cryptomaandenPelox schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:43:
[...]
Bedankt! Eerst nog even omzetten van casco naar gebruiksklaar, helaas mijn keuken toch zelf moeten betalen ipv met winst uit de crypto's ach ja dan genieten we er maar extra van he
Ja die heb ik, alleen ben ik de keukenprins bij onsVerwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:48:
[...]
Ik hoop dat je nog wat energie over hebt om er een paleisje van te maken na al deze ruige cryptomaanden![]()
En zo is het, extra van genieten. Heb je al een persoon met vagina om er in te zetten? Vet handig in zo'n keuken. Dan gebeurd er ineens van alles mee. En als je goed kan programeren kan je zelfs koud bier laten brengen.
Af en toe een bosje bloemen en een zoentje. Prima rendement.
Zero.
Hier ook volle bak op m'n smoelChris.nl schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:24:
M'n dood of de gladioden hodl-methode gaat als een speer
[ Voor 23% gewijzigd door D-Ed op 10-07-2018 16:56 ]
Verwijderd
Ik zit ook zwaar onder de plak hoor. Maar hier kan ik af en toe nog ff stoer doen. Zodat ik nog een greintje mannelijkheid door mijn amper bestaande ruggengraat voel stromen.Pelox schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:51:
[...]
Ja die heb ik, alleen ben ik de keukenprins bij ons![]()
Verder hebben we het geluk dat wij heel veel zaken tegen inkoopprijs kunnen kopen en laten installeren, denk aan een keuken, vloeren, etc. scheelt bakken met geld en energie welke ik verloren heb de afgelopen maanden dus we staan mooi quitte, soort van..
Hmm... Oplevering casco huis volgende week. De kans is klein maar het zou zomaar kunnen dat we straks buren zijn. Heb je toevallig een bouwnummer in de 30-reeks?Pelox schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:43:
[...]
Bedankt! Eerst nog even omzetten van casco naar gebruiksklaar, helaas mijn keuken toch zelf moeten betalen ipv met winst uit de crypto's ach ja dan genieten we er maar extra van he
Verwijderd
Crypto buren! Da's leuk. Even een gesprekje over de schutting over de daling en stijging van Bitcoin en andere meuk.DJT schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 17:11:
[...]
Hmm... Oplevering casco huis volgende week. De kans is klein maar het zou zomaar kunnen dat we straks buren zijn. Heb je toevallig een bouwnummer in de 30-reeks?
Nope kansloos, die gaan echt niet in zee met een vaag chinees bedrijfje.
Hahaha de award voor post van het jaar wat mij betreft!Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 17:11:
[...]
Ik zit ook zwaar onder de plak hoor. Maar hier kan ik af en toe nog ff stoer doen. Zodat ik nog een greintje mannelijkheid door mijn amper bestaande ruggengraat voel stromen.
Ondertussen aan het koken en de kinderen uit school gehaald, wasje gedraaid...
What happend man. Ooit worstelde ik met snoekbaarzen terwijl ik bier uit flesjes dronk en bonen uit blik at... Ik at geen honing, maar kauwde op bijen. Ik betaalde niet met digitaal fiat, maar met ruwe diamanten die ik in het weekend zelf vond in de bloedmijnen van Afrika. Ik ruilde niet met shitcoins maar eieren voor melk. Ik gooide mijn vuilnis niet in de prullenbak maar kneep het zelf samen tot een vierkant blokje met armen van staal en hydroliek.
Ergens is er iets misgegaan. Het is de schuld van de Rabobank.
Verwijderd
Ze doen het juist slechter dan de meeste, hij staat inmiddels al op plaats 19 op marketcap ... paar weken terug nog op 16 dacht ik.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 17:43:
Voorlopig bungelt dat vage chinees bedrijfje nog als 1 van de weinige aan het putdeksel terwijl de rest weg vloeit het riool in
Verwijderd
Slux schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 17:46:
[...]
Ze doen het juist slechter dan de meeste, hij staat inmiddels al op plaats 19 op marketcap ... paar weken terug nog op 16 dacht ik.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq