[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 165 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.768 views

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
XRP to tha MOOOOOOOOOOON!!!!!!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Slux schreef op maandag 9 juli 2018 @ 11:48:
[...]

Valt VEN je niet een beetje tegen ? ik had er meer van verwacht ook al geloof ik er zelf niet in. zie zelf meer in IBM die zijn ook al een stukje verder ermee.

We zullen zien heb er nog 1000 van liggen ergens in de 3.50 gekocht voor de LT, achteraf niet zo goede keus maar dat is voor mijn hele LT pf, grootste blunder voor mij is 30 Dash die ik op ATH LT had gekocht :'(
Op dit moment misschien, maar alleen qua prijs. Heb er nog wel echt vertrouwen in en we wachten rustig af. Zit er niet in voor de quickbuck. Moet zeggen dat ik de afgelopen weken door mijn vakantie niet helemaal bij ben, dus mogelijk verandert mijn stemming als ik mijzelf weer wat meer inlees. Tot op heden op de lange termijn dus nog wel bullish over VEN. De wallet is net uit, tokenswap komt eraan en het dividendsysteem ook!

Was ook meer benieuwd of @A87 zijn statement wellicht kon onderbouwen. Van jou weet ik dat we dat kunnen verwachten ;).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

In de tussenijd maar beetje filmpjes checken van Ferraris en lambos, welke kopen over paar jaar LOL

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
BTC pump

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-01 17:57

Maestro

Fijne feestdagen

Loopt ws. wel weer kapot op $6740

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Maestro schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:34:
Loopt ws. wel weer kapot op $6740
Op Binance zat je er maar 3 dollar naast :p

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
BTC zit nu precies op het bodemniveau van dit jaar. Als we hier boven uit breken zouden we best wel eens een nieuwe run kunnen maken. Helaas is dit niveau, wat eerst een bodem was, nu een plafond geworden. Kritiek weekje weer zoals elke week :p Ik denk dat we nu heeel dicht tegen een breakout aan zitten. Alessio Rastani is ook tamelijk bullish in zijjn nieuwe video.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:38:
BTC zit nu precies op het bodemniveau van dit jaar.
Zit je niet 1k te hoog ?

• ggj87
Ja ok, de absolute bodem dit jaar was 5800 maar als je naar de groene lijn kijkt op Tradingview dan loopt die heel mooi door alledrie de dips heen (met inderdaad de 5800 die er onder uit zakte). Mocht het stijgen dan komt het boven die lijn uit. Lijkt mij wel een breakout dan van een belangrijk niveau toch?

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Als we richting de 7 K gaan is het dikke vette kassa en komt er een mega run!
Top ook het nieuws uit Korea.

[ Voor 16% gewijzigd door Thommie.nl op 09-07-2018 13:48 ]

• Slux
  • Niet online
Sam2013 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:48:
Top ook het nieuws uit Korea.
Ik heb het even gemist, welk nieuws ?
Kim jung un koopt NLG op?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
kom er net achter dat ik een bag met DGB heb O-)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59
paradoXical schreef op maandag 9 juli 2018 @ 11:17:
[...]

Zou opletten voor een sell the news (binance). Kan nog eens een mooie winst gaan worden voor je.. Op tijd verkopen, dat wel :)
Ik heb ze eigenlijk voor de lange termijn gekocht in de hoop dat ze ooit richting de 1 dollar per stuk gaan en ik er echt veel winst op kan pakken.. dat mag nog best een hele tijd duren wat mij betreft.

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 09-07-2018 14:35 ]

Zero.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Tijd voor wat actie, ben er klaar voor.
Moonshot naar $6877 soon

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb gelukkig weer wat verdiend/uitbetaald gekregen in BTC dus de verkoop op de bodem (5800) is weer half weg gewerkt :P

https://www.moonmath.win/ begint ipv NEVER ook weer data uit te spugen dus zet je lambo maar alvast in de pre-order. :+ Positief nieuws lijkt de koers niet echt meer te beinvloeden zoals vorig jaar. De random groene/rode dildos voelen niet lekker. Op dit moment heb ik echt geen idee hoe het najaar er uit zal zien.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Pelox
Hoera! ik zie voor het eerst in de ta een meerderheid op buy staan! 8x advies sell, 8x advies neutral en 10x buy. Dit heb ik persoonlijk nooit eerder gezien.. of te wel...

MOON LAMBO!! *O* oOo *O*

Zero.

• Maestro

Maestro

Fijne feestdagen

Wat is bij jou 'de ta'? Oprechte vraag :)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Maestro schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:46:
Wekelijkse column van Jomanda onder andere.

• Tominatie
  • Niet online

Ik ga stuk, deze shitcoin MOET ik hebben _/-\o_ oOo :')

• Pelox
Maestro schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:46:
nieuwe leden! kijk dat is een mooi bullish signaal!

Excuses, ik bedoel de btc/usd ta's op tradingview

Zoals iedereen hier weet geloof ik niet in ta maar wel in het feit dat er een hoop mensen naar handelen en het dus zeker realiteit kan worden..

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 09-07-2018 15:11 ]

Zero.

• Klaas25
Tominatie schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:54:
[video]

Ik ga stuk, deze shitcoin MOET ik hebben _/-\o_ oOo :')
Geniaal _O- _O- It's time to give a F*ck.. or two _O-

Verwijderd

Trek alle put deksels maar weer los
We gaan weer dieper zinken :Y

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 15:26:
Trek alle put deksels maar weer los
We gaan weer dieper zinken :Y
nee joh. Sinds wanneer ben je zo negatief geworden? :o

Ik verwacht actie omhoog eerlijk gezegd. Gisteren verwachtte ik wel een grotere dip tot rond 6620 maar bij 6670 gingen we weer omhoog. Dit dippie gehad en nu gaan we de 6800 passeren vandaag.

• Maestro

Maestro

Fijne feestdagen

Pelox schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:57:
[...]

nieuwe leden! kijk dat is een mooi bullish signaal!

Excuses, ik bedoel de btc/usd ta's op tradingview

Zoals iedereen hier weet geloof ik niet in ta maar wel in het feit dat er een hoop mensen naar handelen en het dus zeker realiteit kan worden..
Nieuw lid op zoek naar andere strategie ja :D
Afgelopen twee maanden al ontdekt dat puur op TA handelen prima werkt. Voor dieprode bags althans :P
Die strategie dus gestopt, maar ben wel op zoek naar vervangende TA tools 'ter advies'. Vandaar de vraag :)
Dank voor je antwoord!

• Klaas25
All aboarddd!!!! Zegt het voort!!!!! XRP will be bullish 8)

https://globalcoinreport.com/xrp-xrp-the-big-bull-is-coming/

Pin me erop vast.

• Pelox
Maestro schreef op maandag 9 juli 2018 @ 15:43:
[...]

Nieuw lid op zoek naar andere strategie ja :D
Afgelopen twee maanden al ontdekt dat puur op TA handelen prima werkt. Voor dieprode bags althans :P
Die strategie dus gestopt, maar ben wel op zoek naar vervangende TA tools 'ter advies'. Vandaar de vraag :)
Dank voor je antwoord!
Ik kijk wel vaak naar onze voorspellers maar puur om te zien wat de trend is.

Zero.

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:17:

Pin me erop vast.
Ziet er ook echt uit als een betrouwbare website (y) …. :F

Als ik nog punaises zou hebben, zou ik het zeker doen ;)

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:17:

Pin me erop vast.
XRP is echt zonde van je geld een account openen kost je al 8 euro - taalgebruik -.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 09-07-2018 16:47 ]

• Slux
  • Niet online
DeeSung schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:44:
[...]

XRP is echt zonde van je geld een account openen kost je al 8 euro vieze flikkers.
nou nou wat een taaltje weer...….
Je kan beter 20 XRP zeggen, want morgen is de koers weer anders...

• Pelox
Slux schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:47:
[...]

nou nou wat een taaltje weer...….
Je kan beter 20 XRP zeggen want morgen is de koerst weer anders...
Precies, ik heb ooit nog 20 xrp voor 50 euro verkocht aan een vriend om zijn wallet te openen >:)

en je moet weten dat het echt een vriendendeal was op dat moment.. hij moest en zou ripple kopen die dag.. we weten allemaal hoe dat is afgelopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 09-07-2018 16:50 ]

Zero.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Wanneer komt die ziek harde abnormale pump?

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:48:
[...]

Precies, ik heb ooit nog 20 xrp voor 50 euro verkocht aan een vriend om zijn wallet te openen >:)
Is ie nu nog steeds je vriend ? :X

Wat een tijden waren dat ;) Als XRP nou eens zou zeggen dat ze 50 miljard coins zouden burnen

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:49:
Wanneer komt die ziek harde abnormale pump?
Wanneer jij verkoopt. :P :+

[ Voor 21% gewijzigd door Tominatie op 09-07-2018 16:56 ]

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

Pelox schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:27:
[...]

Ik heb ze eigenlijk voor de lange termijn gekocht in de hoop dat ze ooit richting de 1 dollar per stuk gaan en ik er echt veel winst op kan pakken.. dat mag nog best een hele tijd duren wat mij betreft.
Prima idee, maar nog even en hij staat -20%, en dan koop je er 20% bij ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-01 21:07
bij mij staat echt bijna alles in het rood, behalve Nuls die doet het best fijn

• Klaas25
Slux schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:37:
[...]

Ziet er ook echt uit als een betrouwbare website (y) …. :F

Als ik nog punaises zou hebben, zou ik het zeker doen ;)
Bij die site heb k ook wel me twijfels ja. schrijft indd dat alles omhoog gaat. Ja duh ooit zal top 10 wel in zn geheel weer stijgen. Maar XRP word wel 7-10 euro eind dit jaar. En erna door naar de 100. Je moet toch wat.😆

[ Voor 5% gewijzigd door Klaas25 op 09-07-2018 16:59 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:58:
[...]

Bij die site heb k ook wel me twijfels ja. schrijft indd dat alles omhoog gaat. Ja duh ooit zal top 10 wel in zn geheel weer stijgen. Maar XRP word wel 7-10 euro eind dit jaar. En erna door naar de 100. Je moet toch wat.😆
Mkay... 40 miljard stuks met nog een 60 miljard die op de markt kunnen komen en dan 10 euro per stuk dit jaar, laat staan daarna 100 per stuk ?

• ggj87
Als XRP $100 wordt betekent dat een stijging van x200. De marketcap zou dan zo'n $3,5 biljoen zijn. 35x hoger dan BTC nu (geen goede vergelijking want wellicht staat BTC dan ook 35x hoger, of niet). Lijkt me sterk. Maar wie weet, misschien komt er ooit nog wel zoveel geld in crypto dat het wel gebeurt.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:10:
Als XRP $100 wordt betekent dat een stijging van x200. De marketcap zou dan zo'n $3,5 biljoen zijn. 35x hoger dan BTC nu (geen goede vergelijking want wellicht staat BTC dan ook 35x hoger, of niet). Lijkt me sterk. Maar wie weet, misschien komt er ooit nog wel zoveel geld in crypto dat het wel gebeurt.
Met 10 dollar zou XRP al meer waard zijn dan Apple. Niet echt realistisch of wel ?

• Slux
  • Niet online
XRP ging begin dit jaar zo hard omhoog omdat iedereen dacht rijk te worden en de nieuwe BTC in XRP zagen, was een puur massa FOMO

Toen ze wakker werden kwamen ze er achter dat XRP toch niet zo goede was/is.

• Klaas25
Ja maar xRP gaat vroeg of laat echt gebruikt worden. Is een utility. En utility is money 😎

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:22:
XRP ging begin dit jaar zo hard omhoog omdat iedereen dacht rijk te worden en de nieuwe BTC in XRP zagen, was een puur massa FOMO

Toen ze wakker werden kwamen ze er achter dat XRP toch niet zo goede was/is.
Ik denk sowieso dat XRP zijn grootste run wel gehad heeft. Ik zie het zeker nog wel weer 1 dollar of misschien zelfs 4 dollar worden hoor met een nieuwe bullrun. Maar x20 of meer zie ik het echt niet meer doen. Er zijn denk ik genoeg andere munten die wel nog flink vaak over de kop kunnen gaan.

• Tominatie
  • Niet online
XRP moet 700% stijgen om z'n ATH te behalen. Iedergeval een prima instapmoment lijkt me. Gewoon holden voor een aantal jaar! Gegarandeerd meer rendement dan op je spaarrekening.

• Tominatie
  • Niet online
Zijn er hier Ardor holders?

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:33:
XRP moet 700% stijgen om z'n ATH te behalen. Iedergeval een prima instapmoment lijkt me. Gewoon holden voor een aantal jaar! Gegarandeerd meer rendement dan op je spaarrekening.
Het kan ook anders gaan natuurlijk. Munten kunnen ook doodbloeden, ook munten die in de top10 staan. Het is prima mogelijk dat een munt compleet dood gaat en maar blijft zakken tot er niets meer van over is. Er moet sowieso een keer een moment komen dat bepaalde munten het goed blijven doen en andere het slecht blijven doen. Geen idee wat er met XRP gaat gebeuren, maar er geen enkele garantie dat ie over 5 jaar meer waard is dan nu.

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:46:
[...]

Het kan ook anders gaan natuurlijk. Munten kunnen ook doodbloeden, ook munten die in de top10 staan. Het is prima mogelijk dat een munt compleet dood gaat en maar blijft zakken tot er niets meer van over is. Er moet sowieso een keer een moment komen dat bepaalde munten het goed blijven doen en andere het slecht blijven doen. Geen idee wat er met XRP gaat gebeuren, maar er geen enkele garantie dat ie over 5 jaar meer waard is dan nu.
Zeker weten maar bij een volgende bull run verwacht ik van de top 10 Ripple als uitblinker. Gaat al heel lang mee, de normale "man&vrouw" hebben vaak al van Ripple gehoord etc.

We gaan het zien Mr. Pilatus, ben enorm benieuwd wat de toekomst gaat brengen. :D

https://www.coindesk.com/...y-in-new-crypto-critique/
The head of the Bank of International Settlements has predicted a bad ending for cryptocurrencies, calling for an end to their production in a recent interview.

In an interview with a Basel-based media outlet on June 30, Agustín Carstens took aim at cryptocurrencies and reiterated his belief that they represent "a bubble, a Ponzi scheme and an environmental disaster," according to a transcript published by the BIS on Wednesday.
:+ :+ 8)7
Zulke domme mensen bij die banken, BITCOIN IT IS!! _/-\o_

Verwijderd

The head of the Bank of International Settlements has predicted a bad ending for cryptocurrencies, calling for an end to their production in a recent interview.

In an interview with a Basel-based media outlet on June 30, Agustín Carstens took aim at cryptocurrencies and reiterated his belief that they represent "a bubble, a Ponzi scheme and an environmental disaster," according to a transcript published by the BIS on Wednesday.

Wat ik al zei...we gaan de goot in

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd heb je ondertussen al je crypto's verkocht?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:59:

Wat ik al zei...we gaan de goot in
Misschien kan je beter stoppen met Crypto.

Weg

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:03:
@Verwijderd heb je ondertussen al je crypto's verkocht?
Ik roep al twee maanden dat we omhoog gaan...en we zakken
Dus nu roep ik dat we zakken...mss stijgen we :)

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:25:
Ja maar xRP gaat vroeg of laat echt gebruikt worden. Is een utility. En utility is money 😎
Ben bang dat het nooit zal gebeuren. Ripple labs heeft wel een mooi product alleen XRP zal daar niks aan toevoegen.

• Tvermeulen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-01 20:14
Slux schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:18:
[...]

Ben bang dat het nooit zal gebeuren. Ripple labs heeft wel een mooi product alleen XRP zal daar niks aan toevoegen.
Over welk product heb je het dan?

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-01 08:59
present :Y)

• Stephan11117
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:59
Maestro schreef op maandag 9 juli 2018 @ 15:43:
ben wel op zoek naar vervangende TA tools 'ter advies'. Vandaar de vraag :)
Dank voor je antwoord!
Kijk eens naar https://stakestrategy.com. Daar delen users hun portfolio en kan je zien wie er de beste resultaten behaald hebben.

• Slux
  • Niet online
Tvermeulen schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:20:
[...]

Over welk product heb je het dan?
Hun blochain, Ripplenet, xCurrent

• Tvermeulen
Slux schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:28:
[...]

Hun blochain, Ripplenet, xCurrent
Hieruit maak ik op dat je de andere producten niet kent. Geen probleem als je niet in XRP gelooft, maar misschien is het verstandig om zulke uitspraken achterwege te laten tot je langer dan tien minuten research gedaan hebt.

• Slux
  • Niet online
Tvermeulen schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:32:
[...]

Hieruit maak ik op dat je de andere producten niet kent. Geen probleem als je niet in XRP gelooft, maar misschien is het verstandig om zulke uitspraken achterwege te laten tot je langer dan tien minuten research gedaan hebt.
Dat heb jij duidelijk dus niet gedaan ;) Ik volg XRP al een paar jaartjes
XRP voegt niks toe zal nooit een 10dollar coin worden.

• Klaas25
Slux schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:33:
[...]

Komen we op terug. ✌

• Slux
  • Niet online
Dont worry, ik ben hard op zoek naar punaises ;)

• Tvermeulen
[...]

Volgens mij gaat het te ver offtopic, dus dit is het laatste wat ik zeg. Als jij het alleen over xCurrent hebt nadat je deze coin jaren hebt gevolgd dan heb je internet Explorer. Tijd om over te stappen :+

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:28
Helaas, nog helemaal niks in de BananoVault te vinden, ook geen pending transaction of iets dergelijks. Benieuwd wat er nog van komt, ik verwacht er weinig meer van..

edit:
Gevalletje even zoeken, payouts komen eraan. Ze willen eerst cheaters filteren. Als dat maar goed gaat, met mijn wisseling van account address waar ik pas achter kwam halveverwege de verzameldrift :P

[ Voor 38% gewijzigd door Schuey op 09-07-2018 18:42 ]

Verwijderd

Tvermeulen schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:32:
[...]

Deze kido loopt hier al maanden alles en iedereen te doen geloven dat hij het weet
Maak je niet teveel zorgen, tegen 8 moet hij naar bed en dan word het rustig :Y

• New Yorker
  • Niet online
[...]

Als je paar jaartjes bezig was dan zat je niet op deze topic, maar had je nu een lambo.

Weg

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:39:
[...]

Deze kido loopt hier al maanden alles en iedereen te doen geloven dat hij het weet
Maak je niet teveel zorgen, tegen 8 moet hij naar bed en dan word het rustig :Y
Spuit 11 is ook weer wakker hoor, is je ranja op ?

Verwijderd

Tvermeulen schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:38:
[...]

Volgens mij gaat het te ver offtopic, dus dit is het laatste wat ik zeg. Als jij het alleen over xCurrent hebt nadat je deze coin jaren hebt gevolgd dan heb je internet Explorer. Tijd om over te stappen :+
Volg je eigen lijn, dan kom je er altijd wel

• Slux
  • Niet online
Tvermeulen schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:38:
[...]

Dat riepen ze hier vorig jaar ook, die mensen zijn inmiddels allemaal weg of hebben XRP eruit gedaan ;)
New Yorker schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:40:
[...]

Als je paar jaartjes bezig was dan zat je niet op deze topic, maar had je nu een lambo.
Of je hebt geen hypotheek meer en wat andere steentjes in bezit dankzij crypto ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Slux op 09-07-2018 18:44 ]

• Tominatie
  • Niet online
Een stabiele bitcoin zorgt voor frustratie is te merken. Een moon soon is wel nodig denk ik zo.

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:42:
Een stabiele bitcoin zorgt voor frustratie is te merken. Een moon soon is wel nodig denk ik zo.
Gaat gebeuren, duurt niet lang meer

• Greymore1
Ik heb nog nooit serieus winst kunnen maken op Binance. Altijd kleine beetjes en dan daalde het totaal weer. Enige waar ik heb wat weten te verdienen is op IDEX. Heel triest maar waar. Komt mijn tijd ooit? Pech pech en nog eens pech.

Verwijderd

Greymore1 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:45:
Ik heb nog nooit serieus winst kunnen maken op Binance. Altijd kleine beetjes en dan daalde het totaal weer. Enige waar ik heb wat weten te verdienen is op IDEX. Heel triest maar waar. Komt mijn tijd ooit? Pech pech en nog eens pech.
Zo te lezen ben je in january ingestapt

Dat was tot nu toe een moeilijke periode om wat knaken te maken

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2018 18:49 ]

• Greymore1
Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:47:
[...]

Zo te lezen ben je in january ingestapt
Yep. Het is maar dat het op IDEX lekker ging anders zat ik waarschijnlijk op 30% van mijn aankoop.

Verwijderd

Greymore1 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:50:
[...]

Yep. Het is maar dat het op IDEX lekker ging anders zat ik waarschijnlijk op 30% van mijn aankoop.
Ik had geluk
Begon in ripple die ging als een speer
Daarna vechain naar 8 dollar en bingo

• Slux
  • Niet online
Greymore1 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:45:
Probeer het eens met EUR pairs op Gdax en Kraken, zie je precies wat je verdiend, ik heb het zelf ook niet zo op crypto pairs, denk je leuk verdiend te hebben zakt bijvoorbeeld BTC weer in, of je denkt het even te cashen naar fiat op een andere exchange, weg winst.

• Klaas25
Het komt wel goed mensen. We zitten allemaal in een dip en dat is tegelijk een mooie positie om in te zitten en voorwaarts te kijken.

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/iBTfCT/opportunity_jpeg_6f553b7f917570589f79c74e68ba170e.jpg

• Greymore1
Slux schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:52:
[...]

Probeer het eens met EUR pairs op Gdax en Kraken, zie je precies wat je verdiend, ik heb het zelf ook niet zo op crypto pairs, denk je leuk verdiend te hebben zakt bijvoorbeeld BTC weer in, of je denkt het even te cashen naar fiat op een andere exchange, weg winst.
Misschien als er nog wat geld vrijkomt ga ik dat zeker doen.

• Tominatie
  • Niet online
Als ik dit forum bekijk zitten we nu in de "depression" fase. In m'n geval zitten we altijd in de "euphoria/optimism" fase :P

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

ONT wordt ook even in de etalage gezet, iemand wil van 45.000 stuks af. Gelukkig zit ik nog steeds in fiat, al jeukt het wel om weer in te stappen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Klaas25
Taro schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:59:
ONT wordt ook even in de etalage gezet, iemand wil van 45.000 stuks af. Gelukkig zit ik nog steeds in fiat, al jeukt het wel om weer in te stappen.
Heeft die hoeveelheid dan al invloed ja?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:57:
Als ik dit forum bekijk zitten we nu in de "depression" fase. In m'n geval zitten we altijd in de "euphoria/optimism" fase :P
Proverb
if you can't stand the heat, get out of the kitchen
If you cannot handle the pressure, you should not remain in a position where you have to deal with it.
:)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Klaas25 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:01:
[...]

Heeft die hoeveelheid dan al invloed ja?
Nee, er was al uitverkoop.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:35
https://verdurecoin.io

De nieuwe bitconneeeeect?

• New Yorker
  • Niet online
Sowieso ga ik alles verkopen voordat volgende Chinese nieuwjaar begint.

Weg

• Slux
  • Niet online
New Yorker schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:25:
Sowieso ga ik alles verkopen voordat volgende Chinese nieuwjaar begint.
Zal weinig invloed hebben als je de media mag geloven, Volgens China wordt de Yuan nog minder dan 1% gebruikt met crypto trades sinds de ban

• New Yorker
  • Niet online
Slux schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:27:
[...]

Zal weinig invloed hebben als je de media mag geloven, Volgens China wordt de Yuan nog minder dan 1% gebruikt met crypto trades sinds de ban
Ok, dan zakken we alsnog 1%.

Weg

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Klaas25 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:55:
Het komt wel goed mensen. We zitten allemaal in een dip en dat is tegelijk een mooie positie om in te zitten en voorwaarts te kijken.

[afbeelding]
Deze grafiek bedoelde ik juist in mijn laatste posts

• Tominatie
  • Niet online
Dragonchain gaat (zoals het er nu voorstaat) gelist worden op Ethfinex en Bitfinex. Toch wel goed nieuws!
Mocht binance dan ook nog werkelijkheid worden ben ik toch erg blij dat ik Dragon heb.

Pff wat een sloom daggie dit zeg. M'n hele portfolio staat rood op TFD en KCS na.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:28
EOS, NEO, ONT, ZIL, het valt allemaal weer rapido.

• Ypuh
Tominatie schreef op maandag 9 juli 2018 @ 18:57:
Volgens mij zit jij gewoon in de denial fase :(:)

• Greymore1
Ben gedeeltelijk in VEN gestapt. De rest daalt veel verder ten opzichte van VEN als BTCer weer van langs krijgt en met die tokenswap in aantocht hoop ik er nog wat mee te verdienen, en anders weer terug in een lagere munt die ik had.

• PilatuS
  • Niet online
Ypuh schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:52:
EOS, NEO, ONT, ZIL, het valt allemaal weer rapido.
Zijn ook de munten die 30% of meer in 1 week gedaan hebben.

• Ypuh
Greymore1 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:05:
Ben gedeeltelijk in VEN gestapt. De rest daalt veel verder ten opzichte van VEN als BTCer weer van langs krijgt en met die tokenswap in aantocht hoop ik er nog wat mee te verdienen, en anders weer terug in een lagere munt die ik had.
VEN staat gewoon laag op dit moment, dus zul je je geen buil aan vallen. Is alleen niet zo volatiel als sommige andere top-20 coins, verwacht dus geen +20% op korte termijn. 5-6% in een dag is prima haalbaar.

• Slux
  • Niet online
Is het forum nou zo traag of ligt het aan mij ?

• Tominatie
  • Niet online
Ypuh schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:04:
[...]

Volgens mij zit jij gewoon in de denial fase :(:)
Hahaha 8)7

Als je mij al een tijdje volgt ben ik altijd optimistisch geweest zelfs toen we 5.8k aantikte. Juist toen heb ik echt enorm bijgekocht. Deze opper-bull heeft enorm veel vertrouwen in de 100k op lange termijn.

Ik ben altijd optimistisch hoe zaad het ook gaat. Gaan we omlaag? BIJKOPEN wanneer IK KAN!

Ik kom pas in de denial fase met een bitcoin onder de 5k. :')

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:39
Slux schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:37:
Is het forum nou zo traag of ligt het aan mij ?
Nee het is net str*nt door een trechter.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Maestro

Maestro

Fijne feestdagen

Het is weer vakantietijd... Zal wel weer een of andere zwakzinnige puber aan het DDOS-en zijn :(

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ach, het komt altijd goed toch (achter de vpn hier)

Verwijderd

Mogelijk koopmomentje voor paar alts nu

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ed heeft de 45 miljoen Linda's teruggegeven aan de rechtmatige eigenaar.

• Greymore1
Ik zie dat ARK ook redelijk gaat. Wat is dat eigenlijk voor munt? die heb ik hier nooit voorbij zien komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Greymore1 op 09-07-2018 21:11 ]

• Ypuh
Greymore1 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 21:10:
Ik zie dat ARK ook redelijk gaat. Wat is dat eigenlijk voor munt? die heb ik hier nooit voorbij zien gaan.
Don't mention the ark!
Pagina: 1 ... 165 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!