[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 162 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.731 views

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:23:
[...]

Als het een week moet duren voor zo revolutionaire munt zoals beweerd werd ze ik het morgen ook niet gebeuren.
Haha, duidelijk het geduld van een daytrader ;)

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-01 16:08
superpolm schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:03:
coins kopen omdat ze zo laag staan :?
Buy low sell high? ;)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Brazilië België 0-2 _/-\o_ *O*

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:27
ow leuk ( gaat verder met pron kijken )

• Beaulion
  • Niet online
bie100 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:33:
[...]

ow leuk ( gaat verder met pron kijken )
Pron?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

• Slux
  • Niet online
pron = diketieten.nl, of zoals de Belgen zullen zegen diketeten.nl

Maar uh, go Belgie ik hoop dat ze het wk winnen (ondanks dat slux geen voetbal fan is)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
wat een spannende pot. Brazilië gaat 'm nog prikken denk ik.

• RaptorXS
Wordt wel spannend maar dan anders:
https://www.krefel.be/nl/wk-tv-actie 8)

• Beaulion
  • Niet online
Haha mooi, ik heb blijkbaar echt een achterstand in mijn vocabulaire... als opa @Slux dit zelfs weet, ik ga mij in een hoekje schamen :$

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Krijg je natuurlijk wel discussie over het eigen doelpunt van BRA... Ah, staat wel 15x "GOOAAAL" roepen, dus bij nader inzien is die discussie er niet, nog 1x en ze zijn de sjaak :)

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 06-07-2018 22:07 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Kopen de Belgen nu Bitcoin? Of Bitconnect.

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 06-07-2018 22:11 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Tominatie
  • Niet online
aan de koers te zien kopen ze massaal bitcoin @A87

MOON!!!!!!!!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Tominatie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:16:
aan de koers te zien kopen ze massaal bitcoin @A87

MOON!!!!!!!!
BTC stijgt langzaam, maar XRP blijft hangen, drop komende?

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
VEEEEEN when moon?!

• Tominatie
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:19:
[...]

BTC stijgt langzaam, maar XRP blijft hangen, drop komende?
ik voel een moonshot komen, maar wie ben ik :P oOo

• Tominatie
  • Niet online
Hoelang doet VEN eigenlijk al niks (behalve dalen)? Wanneer is die token swap eigenlijk? (want denk dat mensen daar een beetje "angstig" voor zijn). Is namelijk toch wel een behoorlijke ingreep.

• RaptorXS
Tominatie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:22:
[...]

Hoelang doet VEN eigenlijk al niks (behalve dalen)? Wanneer is die token swap eigenlijk? (want denk dat mensen daar een beetje "angstig" voor zijn). Is namelijk toch wel een behoorlijke ingreep.
VEN is net als die muntjes die jij gaat aanschaffen, zonde van je zuur verdiende centen
:)

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:27:
[...]

VEN is net als die muntjes die jij gaat aanschaffen, zonde van je zuur verdiende centen
:)
Jij bent wel erg conservatief als het gaat om cryptocurrencies. Bij jou is het echt: "FUCK ALLE COINS, BITCOIN IS THE ONLY ONE _/-\o_ "

• Greymore1
Tominatie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:22:
[...]

Ik geloof dat ze prijs van VEN op het moment van de swap door 100 wordt gedeeld en wanneer de VET beschikbaar komen ze die prijs dan krijgen. Weet niet hoeveel tijd ertussen gaat zitten, maar zou toch weleens in een bullmarket vrij kunnen komen en ze dan lekker goedkoop oppikken.

• RaptorXS
Tominatie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:32:
[...]

Jij bent wel erg conservatief als het gaat om cryptocurrencies. Bij jou is het echt: "FUCK ALLE COINS, BITCOIN IS THE ONLY ONE _/-\o_ "
Nee hoor, maar de BTC hype gaat nooit meer terug komen met 1600+ altcoins, welk naampje ze ook hebben en met al hun beloftes :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:32:
[...]

Ik ben het wel met @RaptorXS eens dat je een groot percentage van je investeringen in coins met "mindere kansen" investeert. Je denkt echt aan de heel heel heel heel lange termijn, die mogelijk nooit zal komen. Terwijl als je in de nu lopende goede coins investeert zo 25% in een paar weken kunt pakken.

Iedere keer als ik je zie vertellen hoeveel uren je hebt gemaakt en waar je dat geld in steekt, dan denk ik echt: Dat is zonde. Het is dat je zelf zo enthousiast bent, echt waar _/-\o_ , maar ik zou je ook graag een *O* gunnen. Helemaal als ik je uurloon laatst zag, je werkt hard voor een laag bedrag en steekt het in de mindere coins. Ik hoop en gun je echt dat je ook multi multi miljonair wordt, je bent een voorbeeld voor velen door hard te werken voor je geld, maar als je het nou ook nog slimmer investeert, dan denk ik dat je echt super bezig bent (y)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-01 16:28
Taro schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:39:
[...]

Ik ben het wel met @RaptorXS eens dat je een groot percentage van je investeringen in coins met "mindere kansen" investeert. Je denkt echt aan de heel heel heel heel lange termijn, die mogelijk nooit zal komen. Terwijl als je in de nu lopende goede coins investeert zo 25% in een paar weken kunt pakken.

Iedere keer als ik je zie vertellen hoeveel uren je hebt gemaakt en waar je dat geld in steekt, dan denk ik echt: Dat is zonde. Het is dat je zelf zo enthousiast bent, echt waar _/-\o_ , maar ik zou je ook graag een *O* gunnen. Helemaal als ik je uurloon laatst zag, je werkt hard voor een laag bedrag en steekt het in de mindere coins. Ik hoop en gun je echt dat je ook multi multi miljonair wordt, je bent een voorbeeld voor velen door hard te werken voor je geld, maar als je het nou ook nog slimmer investeert, dan denk ik dat je echt super bezig bent (y)
Wat zijn de coins met goede kansen dan?

• A87
  • Niet online

A87

Deze gaan nu bitcoin PUMPEN

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
1-2 :)B :)B :)B

[ Voor 71% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-07-2018 22:48 ]

• Greymore1
2 levensechte poppen. YouTube: Liegebeest s2e33: Knuffel ontvoerd Wie kent dit nog? Moet ik altijd aan denken als ik hun zie.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DJ-Promo schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:41:
[...]

Wat zijn de coins met goede kansen dan?
Als je terug zoekt in dit en het vorige topic dan heb ik de afgelopen 1-2 maanden veel rendement gehaald met o.a. EOS, ONT, NEO, RLC, ADA en ZIL op een normale manier. Daarnaast heb ik vorige week zaterdag 1.800 Dollar in minder dan een uur met Key verdiend (met een inzet van +-4800 Dollar) tijdens een pump door een groot risico te nemen en een paar dagen geleden >300 Dollar met Key verdiend.

Daarnaast had ik eergisteren +15% met GAS kunnen pakken in 20 minuten als ik het op Binance ipv een wallet had staan (staat ook in een post, en geen achteraf gelul, vooraf en tijdens genoemd).

Over de afgelopen 2 weken heb ik 25% gedaan, over de afgelopen 2 maanden iets minder, want ik heb ook weleens een grote fuck-up, niet alles gaat natuurlijk goed.

Als je me nu vraagt welke coins je de komende weken moet kiezen: Geen idee. Ik ben geen daytrader, maar bekijk wel de situatie per dag. Als ik alles omzet naar USDT, of weer instap, dan geef ik dat hier ook aan net zoals ik gisteren heb gedaan en daarna daalde inderdaad alles (gevoel, nergens op gebaseerd). En vooralsnog zorgt dat ervoor dat ik nu 10+ NEO extra kan kopen, 25+ ONT extra kan kopen, 1000+ ZIL extra kan kopen, 1000+ ADA extra kan kopen, alleen weet ik nog niet zeker of ik dat voor vannacht aandurf. En misschien is morgenochtend alles weer gestegen en mis ik de boot, shit happens.

Ik blijf in ieder geval fan van ZIL, want die reageert niet altijd gelijk aan BTC en kiest een eigen weg. ADA is op de lange termijn een goede investering. NEO en GAS zijn gewoon altijd goede performers in een stijgende markt en tussendoor zie je altijd dat ze snel willen stijgen (ze dalen ook hard). RLC twijfel ik over. EOS zou ik ver van wegblijven als je de grote namen op Twitter volgt.

Ik probeer dagelijks aan te geven in welke coins ik op dat moment investeer en waarom en dit hoeft geen persoonlijk dagboek te zijn, want dan zou ik spammen, maar, ik ben wel open en transparant en hopelijk heeft iedereen die mij volgt er ook voordeel van :)

• Tominatie
  • Niet online
Wat is er verkeerd met de coins die ik heb gekozen?
$MAN -> Matrix ai Network is echt een pareltje, sta daar ook al +14% op, maar ga die zeker holden (bijkopen in de dips). Staat nog niet op de "grote" exchanges, maar wel op de DEX van Huobi, het is wachten tot hij op Huobi zelf gelist wordt. Dit zal 'm alleen maar meer boosten. Met masternodes die ook binnenkort komen en een grote, leuke community is het echt een toppertje. Daarnaast heeft deze heel nauwe banden met de Chinese overheid en wordt hij al actief gebruikt in ziekenhuizen en dergelijke.

$TRAC -> Deze heb ik al heel lang, hier sta ik -4% op helaas. Daarnet nog bijgekocht want deze hold-coin voor mij staat wel erg laag. Een echte topper, met binnenkort staking zonder min. amount, dus dat ga ik zeker doen. In deze zie ik veel potentie, is de Europese "VEN" maar dan zonder dat geblaar en gehype. Focussen zich op partnerships waar ze nu al een behoorlijke lijst van hebben. Daarnaast vind ik het cool dat zij zich meer focussen op het worden van een protocol waardoor ze een echte utility gaan krijgen. Daarnaast is het nog vrij onbekend, met een lage mcap.

$TFD -> Toevallig of niet gaat deze coin gebruik maken van het protocol van TRAC, deze heb ik op tijd opgepikt en sta er nu ongeveer +25% op. Bij deze ga ik voor de masternode van 60000TFD. Echt een leuke coin om in de gaten te houden ;).

$DRGN -> Vooral de leuke community op telegram heeft me laten investeren in deze. Heeft m'n laagste verwachting maar aangezien hij toch best "bekend" is, wie weet gaat hij toch nog ooit gelist worden op binance en raakt hij de $5 weer is. Hier sta ik wel -11% op, maar dat is denk wel weer een stuk naar beneden gedrukt door mijn bijkoop vandaag.

$ZIL -> Zit ik vooral in vanwege de hype + het is een al erg bekende coin in de top 50, daar moet je er toch 1 van hebben.

$POA -> Zit ik in omdat hij een lage marketcap heeft op binance, dus erg gevoelig voor p&d's, i"ll take that shit.

Dit waren m'n #holds, zo verkeerd is het niet toch? :/

Verder trade ik af en toe de hype mee op binance. Bijv. NEO laatst nog <3

Ohja en ik heb nog 35000 MCT in m'n NEO wallet als hold, die ik af en toe bijvul. Dit is puur omdat ik hoop op een 2e ONT. Wat natuurlijk best kan als MCT een heel groot deel van de utility van GAS gaat overnemen.

edit:

Elastos ga ik misschien binnenkort ook nog toevoegen, staat ook heel laag. Ook echt een toppertje.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Tominatie
MAN: Heb ik zelf ook, maar niet veel. Ga ik niet wegdoen omdat ik er verlies op heb en verkopen qua bedrag niet meer de moeite is, maar bijkopen doe ik zeker niet. Dan liever een Top 10 coin.
TRAC, TFD: Geen idee, dan liever een Top 10 coin.
DRGN: Zelf gehad, verlies op gemaakt, verder geen idee wat deze beter doet dan een Top 10 coin. Omgezet naar MCT.
ZIL: Heb ik ook, *O*
PAO: Lage marketcap, dat werkte alleen eind december. Zonde van je geld.
NEO: Heb ik ook, *O*
MCT: Heb ik ook, *O*

Misschien even heel kort door de bocht, maar wel open en eerlijk. Hopelijk quote je mij over een paar maanden omdat ik het mis had en lacht iedereen mij uit: Het is je gegund (y)

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:17:
@Tominatie
MAN: Heb ik zelf ook, maar niet veel. Ga ik niet wegdoen omdat ik er verlies op heb en verkopen qua bedrag niet meer de moeite is, maar bijkopen doe ik zeker niet. Dan liever een Top 10 coin.
TRAC, TFD: Geen idee, dan liever een Top 10 coin.
DRGN: Zelf gehad, verlies op gemaakt, verder geen idee wat deze beter doet dan een Top 10 coin. Omgezet naar MCT.
ZIL: Heb ik ook, *O*
PAO: Lage marketcap, dat werkte alleen eind december. Zonde van je geld.
NEO: Heb ik ook, *O*
MCT: Heb ik ook, *O*

Misschien even heel kort door de bocht, maar wel open en eerlijk. Hopelijk quote je mij over een paar maanden omdat ik het mis had en lacht iedereen mij uit: Het is je gegund (y)
Jep we gaan et zien, we hebben beide een andere kijk dus. Maakt natuurlijk niks uit haha. Jij blijft liever bij de gevestigde orde en ik kijk liever verder naar coins op wat kleinere exchanges dan binance met meer risico ofcourse. Uiteindelijk zou het mooi zijn als we beide een lambo kunnen halen :P

Maar het is natuurlijk onzin dat jullie bij wijze van al zeggen dat ik m'n geld weggooi. Dat kun je niet weten en is feitelijk onjuist.

ZIL & POA zijn de enige holds die wel op binance staan, verder trade ik net als @Verwijderd gewoon de hype achter na. Af en toe een ritje NEO, ONT etc.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:22:
[...]
Jij blijft liever bij de gevestigde orde en ik kijk liever verder naar coins op wat kleinere exchanges dan binance met meer risico ofcourse.
Ik kijk ook zeker naar andere coins hoor en heb op wel 10+ exchanges een account. De coins die ik hierboven heb genoemd in een eerdere post zijn 90% van mijn portfolio. Daarnaast heb ik bijv. ook nog GET, MCT, OCN, PCN (jaja..., klote), AVA/CGE ICO, OAK ICO en tig anderen.

Maar die kleine coins ga ik nooit meer dan 10% in investeren, omdat ik net als bij HTML, PAC en vele anderen wel genoeg op mijn bek ben gegaan :D

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:27:
[...]

Ik kijk ook zeker naar andere coins hoor en heb op wel 10+ exchanges een account. De coins die ik hierboven heb genoemd in een eerdere post zijn 90% van mijn portfolio. Daarnaast heb ik bijv. ook nog GET, MCT, OCN, PCN (jaja..., klote), AVA/CGE ICO, OAK ICO en tig anderen.

Maar die kleine coins ga ik nooit meer dan 10% in investeren, omdat ik net als bij HTML, PAC en vele anderen wel genoeg op mijn bek ben gegaan :D
Oh haha, ieder zijn tactiek natuurlijk. Moet je wel zeggen: 40% van mijn portfolio zit in ZIL hoor dus misschien geeft je dat wat meer vertrouwen in de toekomst van m'n portfolio in totaal :+

Hopelijk krijgen we met MCT een ONT 2.0 _/-\o_

• RaptorXS
Tominatie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:29:
[...]

Oh haha, ieder zijn tactiek natuurlijk. Moet je wel zeggen: 40% van mijn portfolio zit in ZIL hoor dus misschien geeft je dat wat meer vertrouwen in de toekomst van m'n portfolio in totaal :+

Hopelijk krijgen we met MCT een ONT 2.0 _/-\o_
Je enthousiasme is mooi en hoop (maar twijfel) dat het je veel brengt :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
BTC doet nu de 3e poging vandaag om boven de 6600 uit te komen en weer lijkt dat niet te lukken. Geen goed teken.

Edit: Ben nu al een tijdje aan het inlezen over ZIL. Hoe meer ik lees hoe meer ik denk dat het een hele leuke munt kan zijn voor de toekomst. Als XRP 1 dollar kan doen denk ik dat ZIL dat zeker moeten kunnen doen aangezien er ook nog eens veel minder van zijn. Hou de koers ook al een tijdje in de gaten en tegenover BTC doet ie het erg goed.

[ Voor 62% gewijzigd door PilatuS op 07-07-2018 00:08 ]

• A87
  • Niet online

A87

Gaat spannend worden of dit een super bodem gaat worden die helemaal weer inkakt onder 6K of een harde bullrun die zal opbouwen en in september omhoog ramt.
Ik investeer enkel weer als het echt onder de 5000 euro komt. Volgend jaar weer anders een bodem zoeken, heb mooi rond aantal nu.

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 07-07-2018 00:16 ]

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
heb n deel longterm coins (vaak page6+ en toevallig BNB) en de helft van mn PF is swingtrade/daytrade op de 1h/15min chart :P ofwel munten met volume kan wisselen.

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
maar bedoel je dan echt coins die op plek 900-1000 staan? want die staan niet voor nix zo laag.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Mogguh!

Ik begin de ochtend hopelijk goed en koop wat Key :)

Edit: Er lijkt idd voldoende volume te blijven en actieve bots te zijn te kopen, we gaan het zien

[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 07-07-2018 08:46 ]

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Taro schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 08:39:
Mogguh!

Edit: Er lijkt idd voldoende volume te blijven en actieve bots te zijn te kopen, we gaan het zien
Wanneer is er volgens jou voldoende volume? Waar moet de volume dan aan voldoen? Gewoon een interesse vraag van een leek.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Matadores
  • Laatst online: 18:41
When Lambo?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Bartvandelaar schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 09:03:
[...]
Wanneer is er volgens jou voldoende volume? Waar moet de volume dan aan voldoen? Gewoon een interesse vraag van een leek.
Op Binance zie je de balkjes onderin de grafiek die het volume aangeven. Rond 8:05 zie je dat bijvoorbeeld enorm toenemen, maar ook zie je dat er in het trades overzicht erg veel en snel orders langskomen, waarvan er erg veel groen zijn (Mits je die van 1 per order negeert uiteraard). Dus een stijgende lijn, veel orders en een hoger wordend volume. Dat kan natuurlijk ook naar beneden en dat zie je rond 8:53 gebeuren.

Vorige week had Key op dit moment die hoge piek met enorm veel volume, daarom ben ik nu alert op een herhaling, maar die hoeft natuurlijk niet te komen. Uiteindelijk overigens zojuist maar 4 sats winst kunnen pakken voordat hij daalde, maar ze kunnen de bots zo maar weer aanslingeren, ik blijf Key dus nog even openhouden.

Verder is het een kwestie van veel kijken en patronen herkennen. Als je dat een tijdje doet, valt en weer opstaat, dan krijg je het vanzelf door. Je ziet bijvoorbeeld op een gegeven moment een soort rode afgrond verschijnen, eerst een kleine rode candle, de volgende rode candle is iets groter, die daarna is weer iets groter, het volume neemt toe en daarmee ook de paniek en 9 van de 10x volgt daardoor een erg grote rode candle met meestal nog een 2e of 3e. Ik probeer altijd die afgrond voor te zijn, maar soms verkoop je daardoor te vroeg.

Afijn, gewoon een tijdje doen en kijken hoe het gaat.

Verwijderd

Mooie site. Ik moet nog wat jaartjes wachten

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 09:23:
[...]

Beetje vaag wel, blijf ik in ltc dan dan moet ik wachten tot mijn pensioen. Ga ik (deels) in btc terug dan ben ik er voor mijn verjaardag dit jaar nog. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Taro schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 08:39:
Mogguh!

Ik heb ook een bosje keys, lekker volatiel en daarom al lekker aan kunnen verdienen.
Hoop vandaag op weer een pumpje.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-01 21:07

zomertje

Barisax knorretje

Ik ben misschien een fossiel dat ik nog in tokens als Stratis, AIR, LGO, XEM en Ark zit :o Naast wat BTC en ETH

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 09:23:
[...]

Als ik het invul word ik doorverwezen naar when-dacia.com

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Sidewaysssssssss

PSN: Oldzkoel

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
Heren en dames,

Blijf het herhalen, maar stap vooral in 'deflatoire' assets. BNB coin komt straks weer met de burn, ik anticipeer op een 'pre-burn' run nu, vanochtend wat bijgekocht.

Verder, zoals tijdje terug aangehaald de Coinex token (CET), heeft een behoorlijke run gehad naar 14 cent, nu afgekoeld naar 8,5 cent. De daily dividend die je daarop krijgt is behoorlijk fors. Staat nu op 0,6% per dag!. Alle trading fees worden uitgekeerd als dividend, dit is hun ICO model. Prima, niet alles op 1 paard wedden dus heb er wat van bijgekocht ook vandaag, uiteraard niet op de bodems maar soit.

Verder GET, die gaan volgend jaar MINIMAAL 1 mln tickets verkopen, tegen een verbruik van 0,60€ per ticket. Dit betekent 600k aan koopkracht, en dan op een huidige marketcap van 4,3miljoen euro. En v/d opgekochte GET op de open markt zal ook een deel worden geburned of achterblijven in de wallets van mensen die tickets hebben gekocht (en zonder dat ze het weten een ETH wallet hebben). Er komen nooit meer GET's in circulatie dan er nu zijn, sterker nog, worden er altijd minder.

Dit is anders dan bij ETH, BTC, BCH, ZCash etc etc. Daar komen elke dag nieuwe coins bij door mining die allemaal opgekocht moeten worden door de markt. Ik kies het tegenovergestelde type munt met daadwerkelijke business case. Zie ook mijn eerder beschreven gedachtegang in een uitgebreide Binance BNB post: Timberly2 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)"

Fiat geld gaat hoe dan ook steeds minder waard worden dankzij inflatie, koop deflatoire assets, en dan het liefste tokens met bewezen en daadwerkelijk toegepaste use case. Zijn er niet veel die al zoveel gebruikt worden als de exchange tokens en GET. De rest is veelal partnerships zonder daadwerkelijke toepassing.

EDIT: De CET token gaat mooi, 25% gepakt al sinds vanochtend. Als je de 4 uurs grafiek pakt dan is er nog een mooie run te maken ;). Plus je krijgt behoorlijk dividend per dag, estimate nu op 0,6% daily dividend. Heb al een paar USDT's mogen ontvangen :) Ze trekken flinke BCH whales aan door hun BCH georiënteerde exchange, uiteraard is er ook BTC trades.

Mocht er iemand een account aanmaken op Coinex.com, dan mag je altijd PM vragen naar mijn referral code, het kost je niks om die te gebruiken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Timberly2 op 07-07-2018 12:49 ]

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Timberly2 echt ontzettende bazige posts heb jij. Ik zou willen dat ik zo inhoudelijk bijdrage kon leveren aan het forum. Ik zal mezelf de komende tijd eens wat tijd gunnen om mij wat meer in te lezen in de coins die jij net genoemd hebt. Bedankt!

Rookworst zonder r is ook worst.

• rogier2012
tijd voor n mooie 4-5% scalp op bnb vandaag

• Timberly2
rogier2012 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:36:
tijd voor n mooie 4-5% scalp op bnb vandaag
Niet te vroeg winst pakken hè Rogier2012 ;)
En Bartvandelaar, dank voor het dankbericht. Doet een mens altijd goed, ik type dit overigens uit de losse pols. Zijn vaak gedachtegangen die ik doordeweeks al bedenk. Let dus niet op spel of formuleringsfouten, gaat om het idee ;)

EDIT: Bijgaande link verklaard de stijging van CET Token. Ze gaan 80% van alle inkomsten verdelen onder CET Hodlers na de trade driven mining periode. Dus inkomsten gaan voor 80% naar de CET Hodlers. Leuk model, veel meer toewijzing dan BNB doet met 20% v/d winst. https://www.coinex.com/announcement/detail?id=76

EDIT2: Ja je hebt van die dagen Rogier2012 dat BNB coin met 3-4$ stijgt hè ;). You don't want to miss out on the 10 best days on the stock market: https://www.putnam.com/literature/pdf/II508.pdf (zie pagina 2)
Datzelfde is ook van toepassing op crypto mijn insziens.

[ Voor 41% gewijzigd door Timberly2 op 07-07-2018 12:45 ]

• rogier2012
wordt gewoon n daily flipje, kijk n paar uur/morgen later wel of er iets hit maar momenteel massively oversold op de 1h/4h dus dat komt nog wel terug.

Ben enorm bullish op BNB qua fundamentals(is t grootste gedeelte van mn longterm hold) maar niet op dit korte timeframe. medium/longterm is t n topper

targets maar ff wat aangepast naar 2.5% gezien t een vrij groot gedeelte van mn PF is

//en targets gehaald, helaas dumpte BTC ook n beetje waardoor die targets meer dan gehaald werden :/

[ Voor 60% gewijzigd door rogier2012 op 07-07-2018 16:04 ]

• Slux
  • Niet online
Timberly2 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:43:
Dit is anders dan bij ETH, BTC, BCH, ZCash etc etc. Daar komen elke dag nieuwe coins bij door mining die allemaal opgekocht moeten worden door de markt. Ik kies het tegenovergestelde type munt met daadwerkelijke business case. Zie ook mijn eerder beschreven gedachtegang in een uitgebreide Binance BNB post: Timberly2 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)"
Klopt niet helemaal want de moeilijkheid wordt aangepast en ook met minable coins gaan er coins verloren.

Neem als voorbeeld een XRP met max supply van 100 miljard waarvan er nu pas 40 van op de markt zijn.
bij de tijd dat ze die ge-burnt hebben om naar het zelfde supply van een BTC,ETH, LTC te komen zijn ze wel even bezig.

plus minable coins zijn vaker de-centraler dan niet minable coins en ze kunnen niet even extra bij printen wat bij sommige niet minable coins wel kan.

Zolang een BNB alleen maar op een Binace te verhandelen is zie ik er nog geen toekomst in, straks wordt Binance gehackt of er komt een betere exchange dan stapt de massa zo over naar een andere exchange en zullen mensen massaal BNB dumpen.
En dan hebben we het nog niet gehad over de trade korting die binnenkort zal verdwijnen, ook al hebben ze er andere ideeën en plannen over, dat maakt BNB dan niet anders dan de gemiddelde non minable coin imo

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Slux schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:23:
[...]
Zolang een BNB alleen maar op een Binace te verhandelen is zie ik er nog geen toekomst in, straks wordt Binance gehackt of er komt een betere exchange dan stapt de massa zo over naar een andere exchange en zullen mensen massaal BNB dumpen.
Zie https://coinmarketcap.com/currencies/binance-coin/#markets -> #63, 76, 78. Geen enorme spelers, maar toch...

• Slux
  • Niet online
Als er meer komen zou het alleen maar goed nieuws zijn, tot die tijd ben ik terughoudend in BNB, vaak genoeg gezien in het verleden dat exchanges gedumpt werden.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-01 13:24
Slux schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:29:
[...]

Als er meer komen zou het alleen maar goed nieuws zijn, tot die tijd ben ik terughoudend in BNB, vaak genoeg gezien in het verleden dat exchanges gedumpt werden.
Ben benieuwd waar jij mid/long term veel potentie in ziet? Naast btc uiteraard ;)

• Tominatie
  • Niet online
@Timberly2
Om die reden heb ik zelf ook KCS. Het voelt toch leuk aan om een soort aandeel te hebben in mijn favoriete exchange. Van CET heb ik eerlijk waar nog nooit gehoord (denk dat het een vrij nieuwe exchange is?), maar dat ze 80% van de winst verdelen onder de users is wel heel vrijgevig. Maar als nieuwe exchange moet je natuurlijk wel behoorlijk je best doen om users weg te trekken van binance en andere exchanges.
Ben benieuwd hoe CET het gaat doen. :)

Off: het is ondertussen wel een hele saaie boel met bitcoin, kom op gasten -> MOOOOONEN.

• Beaulion
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:41:
@Timberly2
Om die reden heb ik zelf ook KCS. Het voelt toch leuk aan om een soort aandeel te hebben in mijn favoriete exchange. Van CET heb ik eerlijk waar nog nooit gehoord (denk dat het een vrij nieuwe exchange is?), maar dat ze 80% van de winst verdelen onder de users is wel heel vrijgevig. Maar als nieuwe exchange moet je natuurlijk wel behoorlijk je best doen om users weg te trekken van binance en andere exchanges.
Ben benieuwd hoe CET het gaat doen. :)

Off: het is ondertussen wel een hele saaie boel met bitcoin, kom op gasten -> MOOOOONEN.
Ben je badges aan het sparen, ouwe cryptokoning? _/-\o_ @Verwijderd begon er net gehecht aan te raken...

[ Voor 3% gewijzigd door Beaulion op 07-07-2018 13:57 ]

• Tominatie
  • Niet online
@Beaulion hoe ist mogelijk 8)7

Zijn er trouwens nog mensen die Stratis een beetje volgen, zie dat hij bijna de top 50 uitvliegt, ken 't bijna niet geloven. Het eerste project ooit waar ik in investeerde vorig jaar samen met XEM. Stratis was toen nog $3.50 en toen vloog ie naar de $20 maar had hem al verkocht op $8 natuurlijk :P. Die zelfde gekte gaan we ooit nog meemaken jongens, nu is het gewoon zakken vullen met shitcoins en wachten oOo

Maar mijn eigenlijke vraag is: staat er nog wat op het programma voor Stratis (gebeurt er nog wat?)

• A87
  • Niet online

A87

Berry powel schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:39:
[...]

Ben benieuwd waar jij mid/long term veel potentie in ziet? Naast btc uiteraard ;)
Particl

Verwijderd

Beaulion schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:49:
[...]

Ben je badges aan het sparen, ouwe cryptokoning? _/-\o_ @Verwijderd begon er net gehecht aan te raken...
Eindelijk van die badge af. Nu kan ik ook weer wat meer gaan posten.

Ook beter voor het topic dat ie in het bezit is van iemand met verstand van zaken. Denk toch dat mensen sneller afhaken met cryptocurrency als ze iemand als mij zien met een koningsbadge.

Een beetje vergelijkbare situatie met Femke Halsema die burgemeester wordt.

Eigenlijk kun je het niet maken maar het gebeurd toch.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2018 14:33 . Reden: Niet bij de les jeeeeuuumig ]

• Timberly2
Slux schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:23:
[...]

Klopt niet helemaal want de moeilijkheid wordt aangepast en ook met minable coins gaan er coins verloren.

Neem als voorbeeld een XRP met max supply van 100 miljard waarvan er nu pas 40 van op de markt zijn.
bij de tijd dat ze die ge-burnt hebben om naar het zelfde supply van een BTC,ETH, LTC te komen zijn ze wel even bezig.

plus minable coins zijn vaker de-centraler dan niet minable coins en ze kunnen niet even extra bij printen wat bij sommige niet minable coins wel kan.

En dan hebben we het nog niet gehad over de trade korting die binnenkort zal verdwijnen, ook al hebben ze er andere ideeën en plannen over, dat maakt BNB dan niet anders dan de gemiddelde non minable coin imo
Het idee dat coins verloren gaan, dat gebeurt natuurlijk ook bij alle niet-mineable coins, dus dat argument streep ik dan tegen elkaar weg als je het niet erg vind ;)
BNB exchange bewijst toch wel dat ze flinke support krijgen vanuit de community, beetje Apple like positie in de crypto sfeer. En ik neem ook aan dat ze niet zomaar omvallen, die gasten hebben overal reserves nu op verschillende plekken. Je leest ook vaak dat ze hun kantoren en servers decentraal opzetten dus in dat opzicht zijn ze misschien nog wel decentraler dan bitcoin wat 100% mining heeft in handen van een paar miners. Zo decentraal zijn die mineable coins na verloop van tijd niet. Poolt altijd samen na verloop van tijd.

Wel risico is afhankelijkheid van de persoon Changpeng. Maar die is ook vast vervangbaar.

• PilatuS
  • Niet online
BFXData doet lekker raar. Krijg hier alles van BTC te zien, maar met de chart van Apple: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:14
PilatuS schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:47:
BFXData doet lekker raar. Krijg hier alles van BTC te zien, maar met de chart van Apple: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd
Werkt prima hier op Android chrome.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• PilatuS
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:03:
[...]

Werkt prima hier op Android chrome.
Hier op FireFox niet goed en met Edge ook niet. Ook op mijn telefoon staat er Apple tot ik via 4G ga, dan wordt het wel de BTC chart. Lekker vaag :P

• Tominatie
  • Niet online
wat een saaie boel zeg.... Hoop dat Zweden - Engeland een mooie pot gaat worden straks. _/-\o_

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:27
Tominatie schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:29:
wat een saaie boel zeg.... Hoop dat Zweden - Engeland een mooie pot gaat worden straks. _/-\o_
gooi zo de BBQ aan :O ;)

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-01 21:07

zomertje

Barisax knorretje

Tominatie schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:06:
@Beaulion hoe ist mogelijk 8)7

Zijn er trouwens nog mensen die Stratis een beetje volgen, zie dat hij bijna de top 50 uitvliegt, ken 't bijna niet geloven. Het eerste project ooit waar ik in investeerde vorig jaar samen met XEM. Stratis was toen nog $3.50 en toen vloog ie naar de $20 maar had hem al verkocht op $8 natuurlijk :P. Die zelfde gekte gaan we ooit nog meemaken jongens, nu is het gewoon zakken vullen met shitcoins en wachten oOo

Maar mijn eigenlijke vraag is: staat er nog wat op het programma voor Stratis (gebeurt er nog wat?)
Ik zit al heel lang in Stratis en verwacht zeker nog een hoop. De devs zijn echt goed en leveren kwaliteit af. Alleen is het nog niet allemaal af en vaak nog alpha/beta. Ik blijf nog wel even zitten, volgend jaar kan dit heel leuk worden als het platform veel gebruikt gaat worden.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• A87
  • Niet online

A87

Voor een grote luxe cruise boot ben je al snel 3 miljoen kwijt
https://www.botentekoop.nl/ 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 07-07-2018 16:30 ]

• dabla
PilatuS schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:47:
Idd ik het dit gisteren ook al voorgehad, mss een bug door een of andere aanpassing van de auteur

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:31:
[...]

Idd ik het dit gisteren ook al voorgehad, mss een bug door een of andere aanpassing van de auteur
Ben niet de enige, dat scheelt. Begon al aan mijn router te twijfelen. Op de PC met FireFox en Edge is het probleem er, net als op de telefoon. Alleen zodra de wifi van de telefoon uit gaat is het opgelost.

• dabla
PilatuS schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:38:
[...]

Ben niet de enige, dat scheelt. Begon al aan mijn router te twijfelen. Op de PC met FireFox en Edge is het probleem er, net als op de telefoon. Alleen zodra de wifi van de telefoon uit gaat is het opgelost.
Mss is het via 4g de oude versie nog van de site, waar de bug nog niet aanwezig was of heb je daar alweer de nieuwere gefixte versie, hier in ieder geval is het terug in orde

Verwijderd

Zo dan,dacht laat ik na een tijdtje weer eens bij die munten kijken
Maar wat een verloren bende weer
Saaier dan saai
Meer dood dan levend
Maar niet dood genoeg om langzaam je pf naar beneden te snoepen
Dit is echt een dood saaie handel die afglijd naar zero

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11-2025
Tis idd maar beetje saaie bedoeling deze week. Tijd voor een beetje roddel en achterklap dan maar? Persoon in kwestie betreft ene Li Xiaolai, welke verantwoordelijk is van voor 1 van china’s meest succesvolle ICO. In een stuk uitgelekte audio beklaagd Xiaolai zich oa over de scammy nature van ico’s, in zijn ogen scamcoins en nog wat andere crypto zaken die hem niet aanstaan.

https://unhashed.com/cryp...binance-ceo-leaked-audio/

[ Voor 25% gewijzigd door Alabama_man op 07-07-2018 17:23 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Niets nieuws onder de zon dus :p

• Greymore1
Daar gaat BCD uit het niets

Verwijderd

ggj87 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 18:06:
Niets nieuws onder de zon dus :p
Zon is er zat :)

Verwijderd

VEN word ook al dagen gemanipuleerd en naar beneden gedrukt
Zitten veel mensen in en is dus kassa voor de gasten achter deze piramide

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:56:
Zo dan,dacht laat ik na een tijdtje weer eens bij die munten kijken
Maar wat een verloren bende weer
Saaier dan saai
Meer dood dan levend
Maar niet dood genoeg om langzaam je pf naar beneden te snoepen
Dit is echt een dood saaie handel die afglijd naar zero
Na de chinese zomer komt het vast goed... -O-

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 18:48:
[...]

Na de chinese zomer komt het vast goed... -O-
Wall Street gaat goedkoop instappen met hun bonus.

Weg

• Joatg
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:51
Ja inderdaad, wat is hier aan de hand?

• Greymore1
RLC jongens!!!!

• Beaulion
  • Niet online
Vrij onverwachte pump, volume van een hele dag x2 in enkele minuten.

[ Voor 4% gewijzigd door Beaulion op 07-07-2018 19:35 ]

• Greymore1
Beaulion schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:34:
[...]

Vrij onverwachte pump, volume van een hele dag x2 in enkele minuten.
Had de helft van mijn RLC op 1378 staan, kan ik er straks 10 extra kopen!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Leuk voor mprkooij, hij is all in RLC.

Weg

• Tominatie
  • Niet online
Denk dat het pas weer leuk wordt voor RLC (bagholders) als de 2000 sats weer in zicht komt.

• Beaulion
  • Niet online
New Yorker schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:37:
Leuk voor mprkooij, hij is all in RLC.
Nou dat vraag ik mij af. Volgens mij moet rlc nog een paar keer over de kop om in de buurt te komen van de aankoopprijs in mei.

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb m'n toto'tje gezet op Kroatië. Jullie? :P

• Beaulion
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:51:
Ik heb m'n toto'tje gezet op Kroatië. Jullie? :P
Valt daar nog wat aan te verdienen? Lijkt mij dat Kroatië de favoriet is deze wedstrijd of niet.

• Greymore1
Er zit zo veel BTC in DENT, het staat muurvast.

• Tominatie
  • Niet online
Beaulion schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:55:
[...]

Valt daar nog wat aan te verdienen? Lijkt mij dat Kroatië de favoriet is deze wedstrijd of niet.
Nja, sta 19 euro verlies dit WK dus verdienen doe ik niet, maar vind het wel geinig om af en toe een toto'tje te zetten alleen al om dan de "spanning" te hebben bij het kijken van de wedstrijd.

• Beaulion
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:56:
[...]

Nja, sta 19 euro verlies dit WK dus verdienen doe ik niet, maar vind het wel geinig om af en toe een toto'tje te zetten alleen al om dan de "spanning" te hebben bij het kijken van de wedstrijd.
Haha ah ok, maar ik bedoelde eigenlijk of de voorspellingen van deze wedstrijd niet erg naar Kroatië neigen. Dan is de winstuitkering als je het goed hebt toch ook kleiner?

• Tominatie
  • Niet online
Beaulion schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:59:
[...]

Haha ah ok, maar ik bedoelde eigenlijk of de voorspellingen van deze wedstrijd niet erg naar Kroatië neigen. Dan is de winstuitkering als je het goed hebt toch ook kleiner?
Jep, ik krijg x2.20 me inzet terug als Kroatië wint. Op Rusland zou je x4 terug krijgen. Al met al redelijk gewaagde wedstrijd wat meer neigt naar Kroatië. Ik ben benieuwd!

• rogier2012
Dat is echt absoluut n bet op Rusland voor die odds

• RaptorXS
Tominatie schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:01:
[...]

Jep, ik krijg x2.20 me inzet terug als Kroatië wint. Op Rusland zou je x4 terug krijgen. Al met al redelijk gewaagde wedstrijd wat meer neigt naar Kroatië. Ik ben benieuwd!
Ik gok wel met de staatsloterij :)

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
RaptorXS schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:17:
[...]

Ik gok wel met de staatsloterij :)
Nog 3 daagjes. Volgens mij nu giga jackpot. En dan investeren in crypto hahah

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:14
Klaas25 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:21:
[...]

Nog 3 daagjes. Volgens mij nu giga jackpot. En dan investeren in crypto hahah
Ja met 21 miljoen aan btc kan je misschien een klein groen dildootje creëren.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• RaptorXS
AtlAntA schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:24:
[...]

Ja met 21 miljoen aan btc kan je misschien een klein groen dildootje creëren.
Zou wel in de crypto's blijven zitten maar op zeker niet met dat bedrag :)
Pagina: 1 ... 162 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!