BTC, couple of ETH, some NEO, bag of Cardano, shitload of TRX caus cheap as fck and a whole lot of XRPAtlAntA schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:24:
[...]
Ja met 21 miljoen aan btc kan je misschien een klein groen dildootje creëren.
Als je 'm hebt gezet gaat het wel de goede kant op!rogier2012 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:15:
Dat is echt absoluut n bet op Rusland voor die odds
Ik zie kroatie er geen 2 meer scoren helaas
T is n redelijk gelijk opgaande pot op papier, ik zou je niet kunnen vertellen waarom Kroatië een voordeel zou hebben (denk dat modric en Rusland thuisvoordeel wel tegen elkaar kan worden weggestreept).Tominatie schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:39:
[...]
Als je 'm hebt gezet gaat het wel de goede kant op!![]()
Ik zie kroatie er geen 2 meer scoren helaas
Persoonlijk vind ik Kroatië op papier wel een beter team hebben dan Rusland, maar niet alleen kwaliteit telt natuurlijk. Strijd compenseert veel!rogier2012 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 20:46:
[...]
T is n redelijk gelijk opgaande pot op papier, ik zou je niet kunnen vertellen waarom Kroatië een voordeel zou hebben (denk dat modric en Rusland thuisvoordeel wel tegen elkaar kan worden weggestreept).
Wordt nog spannend zat! Helaas kan ik 'm niet af kijken want moet naar een feestje straks.
MTH heerlijk
Ook leuke ritjes op RLC te maken.
Ook leuke ritjes op RLC te maken.
[ Voor 61% gewijzigd door Greymore1 op 07-07-2018 21:34 ]
Verwijderd
Wat we hier feitelijk proberen te doen is zoveel mogelijk geld te stoppen in value appreciating assets(crypto, zware aanname natuurlijk ), met als doel dit daarna te stoppen in value depreciating assets (lambo's, vrouwen).
Best paradoxaal als je er even over nadenkt.
Ligt er maar aan wanneer je ingestapt bent.Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:52:
Wat we hier feitelijk proberen te doen is zoveel mogelijk geld te stoppen in value appreciating assets(crypto, zware aanname natuurlijk ), met als doel dit daarna te stoppen in value depreciating assets (lambo's, vrouwen).
Hoeveel lambo's en vrouwen zouden er gekocht zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:52:
Ik heb m'n cryptowinst deels een huis gekocht
Verwijderd
Minder dan dat de lambo dealer had gehooptorf schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:58:
[...]
Hoeveel lambo's en vrouwen zouden er gekocht zijn?
Ik heb m'n cryptowinst deels een huis gekocht![]()
Zeer verstandige zet dat huis
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2018 22:01 ]
Eerder stoppen met "slaaf" zijn om te moeten werken voor je hypotheek, is toch een betere optie als de LamboVerwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:00:
[...]
Minder dan dat de lambo dealer had gehoopt
Zeer verstandige zet dat huis
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 07-07-2018 22:07 ]
Mijn huis in Amsterdam levert op dit moment meer rendement op dan mijn crypto’s 😂 veel meer...RaptorXS schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:05:
[...]
Eerder stoppen met "slaaf" zijn om te moeten werken voor je hypotheek, is toch een betere optie als de Lambo
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Zeker.RaptorXS schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:05:
[...]
Eerder stoppen met "slaaf" zijn om te moeten werken voor je hypotheek, is toch een betere optie als de Lambo
De wens voor zo'n auto reflecteert meer de leeftijd van iemand. Meestal < 25. Eigenlijk wil men de 'lifestyle' achter zo'n ding. Dat is ook normaal, en hoort bij de psychologische ontwikkeling.
Hier in mijn buurtje woont trouwens een kerel met zo'n lambo. Ik schat hem rond de 40. Het is wel grappig hoor als hij weer een rondje rijd, maar wat moet je verder met zo'n ding?
Verwijderd
Wel verzilveren door te verhuizen naar iets wat minder is gestegen in diezelfde tijd. Wij hebben dat ook kunnen doen door een paar maanden geleden Utrecht te ruilen voor een omliggend dorpskehmr schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:12:
[...]
Mijn huis in Amsterdam levert op dit moment meer rendement op dan mijn crypto’s 😂 veel meer...
Amsterdam is natuurlijk helemaal een gekke markt
Wat moet je in een achtbaan? Wat moet je in een go kart? Waar moet je kick krijgen?Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:22:
[...]
Zeker.
De wens voor zo'n auto reflecteert meer de leeftijd van iemand. Meestal < 25. Eigenlijk wil men de 'lifestyle' achter zo'n ding. Dat is ook normaal, en hoort bij de psychologische ontwikkeling.
Hier in mijn buurtje woont trouwens een kerel met zo'n lambo. Ik schat hem rond de 40. Het is wel grappig hoor als hij weer een rondje rijd, maar wat moet je verder met zo'n ding?
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 07-07-2018 23:35 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
]
RaptorXS schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 22:05:
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 07-07-2018 23:37 ]
Verwijderd
Zeer mooie klassieker die film. Toch apart dat die hoofdrolspeler zijn echte leven 180 gr gedraaid is aan het personage
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 23:53:
[...]
Zeer mooie klassieker die film. Toch apart dat die hoofdrolspeler zijn echte leven 180 gr gedraaid is aan het personage wat hij speelt
Inderdaad een fijne groene balk!
"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"
Potverdikke ravencoin doet even +16%! Staat nu op 260 sats. Ben van plan om pas te verkopen bij 2k+sats dus hij moet nog 'ff'
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Gloeiende , gloeiende , grrr , had ik mijn sellorders voor NEO en DRGN te laag gezet gisteravond , word toch niet wat dacht ik .... maar eindelijk gebeurt er weer wat
Is er een app/website die een seintje kan geven wanneer een coin een bepaalde waarde bereikt óf wanneer er plotseling meer volume in een coin komt?
Zo'n stijging als vannacht slaat natuurlijk nergens op. Dit is gewoon een groepje mensen dat probeert een bullmarket te starten door op de 6.800 uit te komen, maar heeft niets te maken met een daadwerkelijke "gezonde" BTC stijging. Grote kans dat dit de komende dagen weer naar de 6.500 daalt en daarna zelfs verder.
Ik stond in fiat, ga nu niet instappen ivm de zondag dip die hoogstwaarschijnlijk ook wel weer volgt. Vandaag maar eens even wat andere dingen doen.
Ik stond in fiat, ga nu niet instappen ivm de zondag dip die hoogstwaarschijnlijk ook wel weer volgt. Vandaag maar eens even wat andere dingen doen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Ja dat denk ik ook, deze candles zijn grote spelers. De bull market gaat nog niet gestart worden voorlopig ben ik bang.Taro schreef op zondag 8 juli 2018 @ 08:57:
Zo'n stijging als vannacht slaat natuurlijk nergens op. Dit is gewoon een groepje mensen dat probeert een bullmarket te starten door op de 6.800 uit te komen, maar heeft niets te maken met een daadwerkelijke "gezonde" BTC stijging. Grote kans dat dit de komende dagen weer naar de 6.500 daalt en daarna zelfs verder.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Iedereen gaat zijn winst pakken na de stijging van vannacht, dit ga je bij meerdere munten zien vandaag, bij NEO zojuist ook al.ggj87 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 09:38:
Wat is LTC nou weer aan het doen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Verwijderd
Ik hoor niemand meer over DGB de laatste tijd. Heb ze zelf helaas vergokt.
Maar die is lekker aan het knallen hoor de laatste week.
Verwijderd
Eens even kijken hoeveel de bazen van het grote crypto piramide spel vandaag weer van me stelen
Die is zeker lekker bezig , heb ze ook een hele tijd gehad , als hij weer wat gaat zakken , koop ik ze weerVerwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 09:46:
LTC doet weinig de laatste dagen, zou eigenlijk zo rond de 73/74 moeten staan.ggj87 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 09:38:
Wat is LTC nou weer aan het doen?
Ik hoop dat ie nog een klein runnetje maakt daarnaartoe vandaag anders gaan ze er vanavond weer uit
@Pelox zou euforisch moeten zijn intussen. Zijn pf bestaat volgens mij voor >20% uit DGB.Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 09:46:
Van mij mag de btc even naar 5500 droppen, dan heb ik weer wat btc erbij aangezien ik alles even naar dollars heb omgezet, en daarna mag die door naar de maan gaan. Zal wel niet, dan gaan we maar van de zon genieten als de maan niks wordt
Wanneer ben ik volgens jou niet goed een discussie aangegaan dan?Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:07:
[...]
Das het probleem, jij kan donders goed schrijven
Alleen die goede discussie heb je nooit
Dan maar een taal foutje
In other news: vanavond ga ik voor het eerst weer eens mijn PF bekijken... zal weinig soeps zijn ben ik bang. Lees slechte berichten over VEN, een significant gedeelte van mijn PF.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Man ik zit sinds 2012 in BTC, maak je over mij maar geen zorgenVerwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:04:
[...]
Zijn altijd de zelfde gasten die met tegen vallende munten op andere manieren mensen lastig vallen
Meestal zijn dat de lager aan wal geraakte die ff wat moeten laten zien
Geef mij eens antwoord, in plaats van bekvechten, crypto broeders van mePHPResource schreef op zondag 8 juli 2018 @ 08:38:
Is er een app/website die een seintje kan geven wanneer een coin een bepaalde waarde bereikt óf wanneer er plotseling meer volume in een coin komt?
Verwijderd
Jup dat is erPHPResource schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:12:
[...]
Geef mij eens antwoord, in plaats van bekvechten, crypto broeders van me
Delta heeft een koersalarmfunctie. Volume geen ideePHPResource schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:12:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
NULS mainnet de 12e, zal deze stijging wel door komen, anders een van de muntstijgingen van de dag en komt de mainnet pump nog(hopen we).
Exchanges die pumpen, nothing more... De trent is sideways omlaag in slowmotion met laag volume.
Niets om blij van te worden iig
Niets om blij van te worden iig
[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 08-07-2018 11:18 ]
Ja dat kan je hier vinden.PHPResource schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:12:
[...]
Weg
Luuk schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:11:
[...]
Man ik zit sinds 2012 in BTC, maak je over mij maar geen zorgen![]()
Beetje laat voor BTC, beter ARK gaat nog wel 1000x omhoog als BTC 50-100x doet
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 08-07-2018 11:24 ]
Waarom koop je geen stratis die gaat ook wel 1000xA87 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:24:
[...]
Beetje laat voor BTC, beter ARK gaat nog wel 1000x omhoog als BTC 50-100x doet
spoiler:
Ik heb geen stratis meer
[ Voor 9% gewijzigd door New Yorker op 08-07-2018 11:30 ]
Weg
Snap wel waarom er weinig volume is op IDEX. De ETH gasfees rijzen de pan uit.
Komende week op naar de 7600?
PSN: Oldzkoel
Ik zie stratis niet zo snel samenwerken met Ethereum/Bitcoin/Zcash etc.....New Yorker schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:26:
[...]
Waarom koop je geen stratis die gaat ook wel 1000x
spoiler:Ik heb geen stratis meer
Op de website van Stratis zaten ze zelfs te bedelen om geld (Met CEO Chris Trew, wie vertrouwt hem). Ja in stratis gaan goed idee, ja. Zelfs de POS van Stratis is dik poep, werkt niet goed en slecht betaald.
Veel leugens op de site ook, hoog van de toren blazers. Shitcoin Stratis.
Echt zon coin die weg wordt geconcurreerd in 5 jaar.
Ja mischien kan Ripple flink omhoog, who knows. Ik ga geen geld in een ''bankers'' coin douwen iig. Onetisch als de pleuris en centralized als maar kan!
[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 08-07-2018 12:14 ]
Zo ie zo amper handel op dat IDEX, snap eerlijk gezegd niet dat ze nog bestaan met het volume wat daar in omgaat.Greymore1 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:51:
Snap wel waarom er weinig volume is op IDEX. De ETH gasfees rijzen de pan uit.
0.002 FEE naar IDEX zelf en dan 0.0087 GAS fee stel schurken zijn het.Slux schreef op zondag 8 juli 2018 @ 12:05:
[...]
Zo ie zo amper handel op dat IDEX, snap eerlijk gezegd niet dat ze nog bestaan met het volume wat daar in omgaat.
Verwijderd
Zit met een ipa op mijn bootje koersen en dit forum te checken. Zonde eigenlijk. Zijn eigenlijk kosten die ook indirect meetellen
Geniet lekker van de tocht, zet alles lekker uit en leef een beetje.Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 13:05:
Zit met een ipa op mijn bootje koersen en dit forum te checken. Zonde eigenlijk. Zijn eigenlijk kosten die ook indirect meetellen
Ach vakantie mag wat kosten toch?Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 13:05:
Goedemiddag en best wel leuk, die Bitcoinmeester reclame, hoorde deze om 14.00 op radio 538.
Ik ga er waarschijnlijk toch eens rondneuzen want het klinkt wel aantrekkelijk en gemakkelijk!
Ik ga er waarschijnlijk toch eens rondneuzen want het klinkt wel aantrekkelijk en gemakkelijk!
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 08-07-2018 14:39 . Reden: typo ]
Goeie marges hebben ze wel. Kopen voor 5820 euro, verkopen voor 5663... Ter vergelijking, op Coinbase gaan ze voor 5732.RaptorXS schreef op zondag 8 juli 2018 @ 14:23:
Goedemiddag en best wel leuk, die Bitcoinmeester reclame, hoorde deze om 14.00 op radio 538.
Maar gemak kost ook wat natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Nickr92 op 08-07-2018 14:48 ]
Zelfde als bitvavo. 2,5% (1,5% bij btc) maar supermakkelijk. Ik ben toch geen trader. Alleen uitbetalen is steeds €5000 per keer maar wel onbeperkt achter elkaar. Niet dat ik me daar nu druk over hoef te maken 😂Nickr92 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 14:47:
[...]
Goeie marges hebben ze wel. Kopen voor 5820 euro, verkopen voor 5663... Ter vergelijking, op Coinbase gaan ze voor 5732.
Maar gemak kost ook wat natuurlijk
Verhoging van verkoop komt er wel aan maar wanneer is nog niet bekend
Holyfuck wat gaat mijn portfolio goed zeg. Ik zie veel mensen hier twijfelen of dit wel een gezonde stijging is maar vergeet niet dat ik 2 dagen geleden mijn salaris er doorheen gejast heb. Dit kan deze stijging wel verklaren denk ik.
Mijn inkopers doen het prachtig: POA, DRGN en in mindere mate TRAC. Very nice.
Mijn inkopers doen het prachtig: POA, DRGN en in mindere mate TRAC. Very nice.
Haha klopt DGB gaat erg lekker, in de community is iedereen hyped vanwege de vermeende binance listing binnenkort. Zou wel super mooi zijn mocht dat gerucht waarheid zijnVerwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 09:46:
Als het ''gewone volk'' Bitcoin sideways langzaam onhoog laat kruipen met 20-50 dollar per dag zou ook mooi zijn. En dan af en toe een pump.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 08-07-2018 15:24 ]
Ben het hier toch wel erg mee eens: https://www.tradingview.c...C-embarrassing-situation/
We gaan alleen omhoog of omlaag in dikke vette gemanipuleerde candles. Gebeurt dat niet staan we stil. De laatste tijd zijn er alleen meer candles omhoog geweest dan omlaag. Haal je die candles weg en kijk je alleen naar het normale verkoop van de kleine trades zouden we onder de 5800 staan. Als het zo blijft met candles omhoog stijgen we natuurlijk wel lekker, maar gezond is het niet. Het is op dit moment gokken of de volgende paar candles omhoog gaan of omlaag
Kwam dit van de week tegen.

Bijna een uur lang geen enekele beweging in de koers om dan ineens weer met dikke candles te komen. Wat een bagger markt is het op dit moment.
We gaan alleen omhoog of omlaag in dikke vette gemanipuleerde candles. Gebeurt dat niet staan we stil. De laatste tijd zijn er alleen meer candles omhoog geweest dan omlaag. Haal je die candles weg en kijk je alleen naar het normale verkoop van de kleine trades zouden we onder de 5800 staan. Als het zo blijft met candles omhoog stijgen we natuurlijk wel lekker, maar gezond is het niet. Het is op dit moment gokken of de volgende paar candles omhoog gaan of omlaag
Kwam dit van de week tegen.

Bijna een uur lang geen enekele beweging in de koers om dan ineens weer met dikke candles te komen. Wat een bagger markt is het op dit moment.
@PilatuS allemaal leuk en aardig maar we daalden ook alleen maar met grote rode candles naar beneden. Het waren geen kleine trades die ervoor zorgden dat we 300 dollar daalden in een minuutje. Zo werkt het gewoon met bitcoin, whales bepalen deels de koers.
Ik denk dat we de 7000 ook wel zullen halen aankomende week.
Het zijn niet alleen de whales. Het zijn volgens mij ook erg veel bots die kleine percentages willen winnen. Dus bij elke daling of stijging (hoe klein dan ook) gaan er meteen veel triggers af bij bots waardoor de candles buiten proportioneel groot worden.
Zo werkt het nu met Bitcoin ja, in het verleden ging dit compleet anders en op een meer natuurlijke manier. Nu zijn het alleen de whales die de koers bepalen en de bots. Van een normale stijging of daling door kleine trades is geen sprake meer. En tuurlijk gaan we ook met grote rode candles naar beneden. Ook dat zijn de bots en whales waarbij de stop losses afgaan. Op dit moment staat de koers door mensen die kopen of verkopen voor langere termijn gewoon stil. Er is geen pijl op te trekken. Het lijkt misschien wel zo dat we mooi stijgen, maar de manier waarop is extreem ongezond.Tominatie schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:31:
@PilatuS allemaal leuk en aardig maar we daalden ook alleen maar met grote rode candles naar beneden. Het waren geen kleine trades die ervoor zorgden dat we 300 dollar daalden in een minuutje. Zo werkt het gewoon met bitcoin, whales bepalen deels de koers.
Ik denk er precies zo over man! Tuurlijk whales beinvloeden wel het e.e.a, maar het grootste effect komt m.i. door de reguliere emotionele daghandelaren en hun bots.AtlAntA schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:33:
Het zijn niet alleen de whales. Het zijn volgens mij ook erg veel bots die kleine percentages willen winnen. Dus bij elke daling of stijging (hoe klein dan ook) gaan er meteen veel triggers af bij bots waardoor de candles buiten proportioneel groot worden.
Idd wordt in beide richtingen gemanipuleerd. Ik twijfel om in te stappen, onlangs nog een psychologische markt/koers graph gezien, als die zou kloppen zitten we nu na de dip in de kleinere heropleving om erna verder naar beneden te kelderen, echter denk ik als we de 7k halen dat we verder zullen stijgen, de 6800 zou wel zo eens turningpoint kunnen zijn, maar met die manipulatie weet men nooit wat het masterplan is natuurlijkTominatie schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:31:
Hopelijk zijn die pumps van ''nieuwe'' organen/institutionele beleggers.
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 08-07-2018 16:15 ]
Appcoins heeft er weer zin in. Veel pumps op deze coin laatste tijd.
Ik hoop met je mee, maar dat die instappen op een zondag (buiten kantooruren) lijkt me niet het meest waarschijnlijk. Of 't is juist heel slim...A87 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:14:
Hopelijk zijn die pumps van ''nieuwe'' organen/institutionele beleggers.
Als Europa stellen we niet zoveel voor bij deze internationale handel.Chris.nl schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:44:
[...]
Ik hoop met je mee, maar dat die instappen op een zondag (buiten kantooruren) lijkt me niet het meest waarschijnlijk. Of 't is juist heel slim...
Einde van de middag zorgen misschien de Amerikanen voor wat vuurwerk en anders vannacht (NL tijd)
het verre Oosten.
Allah ackbar, broeders.
Ik bedoel natuurlijk goedemiddag allemaal!
[ Voor 51% gewijzigd door Greymore1 op 08-07-2018 16:49 ]
Ben geen "broeder" maar halal crypto's kopen kan ook:Greymore1 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:48:
Allah ackbar, broeders.
https://vicemoney.nl/2017...orden-cryptomunten-halal/
Niet gokken, wel stelen.RaptorXS schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:54:
[...]
Ben geen "broeder" maar halal crypto's kopen kan ook:
wat een slaplul verhaal op die siteRaptorXS schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:54:
[...]
Ben geen "broeder" maar halal crypto's kopen kan ook:
Dat mag je vinden en dank voor de onderbouwing van je posting [/sarcasme]
edit dubbel
[ Voor 96% gewijzigd door Slux op 08-07-2018 17:34 ]
ik zou ook bitter reageren als mn coin een tradevolume heeft nog nog geen $1k per dag
Over welke shitcoin hebben we het ?rogier2012 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 17:37:
ik zou ook bitter reageren als mn coin een tradevolume heeft nog nog geen $1k per dag
Ah die snuiter, geef hem een kans die is nog aan het leren om zonder luier te slapen.
D'r heeft er 1 een raw transactie gedaan van ruim 60 miljoen Linda (171.000$).
Alleen geen fee opgegeven, nu is heel het bedrag opgegeten aan fee.
1 staker heeft nu 20 miljoen gekregen en de rest is naar iemands masternode gegaan.
Alles kwijt dus. 😱
Hangt nu in een strop, denk ik. 🤪
1 staker heeft nu 20 miljoen gekregen en de rest is naar iemands masternode gegaan.
Alles kwijt dus. 😱
[ Voor 13% gewijzigd door Ton Hasselt op 08-07-2018 18:28 ]
Lol, dus degene van de transactie is nu 60 miljoen Linda verloren?Ton Hasselt schreef op zondag 8 juli 2018 @ 18:25:
Yep.Tominatie schreef op zondag 8 juli 2018 @ 18:28:
[...]
Lol, dus degene van de transactie is nu 60 miljoen Linda verloren?
Een goede vriend van het Linda-team.
[ Voor 8% gewijzigd door Ton Hasselt op 08-07-2018 18:30 ]
Treurig zeg. Dit soort dingen moeten echt niet kunnen, erg gebruikersonvriendelijk.
Regel 1 bij verzenden van crypto: Know what the f you are doing.Ton Hasselt schreef op zondag 8 juli 2018 @ 18:25:
Alles kwijt dus. 😱
Kan nog tig topics herinneren van mensen vorig jaar die geen idee hadden van fee's en hoe het allemaal in zijn werk ging, maar wel zo snel mogelijk van alles moesten kopen. Vooral met BTC een belachelijk lage fee mee geven en je dan afvragen waarom de transactie na 2 dagen nog niet door kwam
Crypto in a nutshell
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 08-07-2018 18:33 ]
Tja als ik bij een bankoverschrijving bij een bedrag geen comma zet ben ik ook ineens een hoop extra geld kwijt, altijd op letten wat je doet... en zeker ook met crypto’s.
Als ik iets voor de komma zet maken ze zowiezo niks over.drijfhout schreef op zondag 8 juli 2018 @ 18:34:
Tja als ik bij een bankoverschrijving bij een bedrag geen comma zet ben ik ook ineens een hoop extra geld kwijt, altijd op letten wat je doet... en zeker ook met crypto’s.
edit
[ Voor 93% gewijzigd door A87 op 08-07-2018 19:06 ]
Ik snap eigenlijk niet hoe dit kan. Als je een bedrag opgeeft om over te maken zonder fee dan komt een dergelijke transactie er niet doorheen toch? En het gehele bedrag dat hij wilde overmaken is in zijn geheel opgegaan aan transactie fees?Ton Hasselt schreef op zondag 8 juli 2018 @ 18:25:
Alles kwijt dus. 😱
Die moslims willen gewoon geld verdienen met crypto wat eigenlijk niet mag volgens streng geloof.RaptorXS schreef op zondag 8 juli 2018 @ 17:08:
[...]
Dat mag je vinden en dank voor de onderbouwing van je posting [/sarcasme]
En dan gaan ze allemaal praatjes verzinnen en crypto aan goud linken zodat het opeens wel kan.
allemaal slapgelul dus hehe
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 08-07-2018 19:08 ]
Ja.Beaulion schreef op zondag 8 juli 2018 @ 19:01:
[...]
Ik snap eigenlijk niet hoe dit kan. Als je een bedrag opgeeft om over te maken zonder fee dan komt een dergelijke transactie er niet doorheen toch? En het gehele bedrag dat hij wilde overmaken is in zijn geheel opgegaan aan transactie fees?
Dat is gewoon een dikke vet bug, en zou niet mogelijk moeten zijn. Zeer zeer slecht! Ik vind Linda best wel een geinig project, maar staken op een mobile platform, really? Zodra dat gehackt wordt, weg al je Linda waarde. Nee, blijf daar toch mooi uit...Ton Hasselt schreef op zondag 8 juli 2018 @ 18:25:
Alles kwijt dus. 😱
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ik het gevoel dat NEO vanavond/vannacht wederom een ritje gaat maken. Ik ben weer ingestapt.
Rookworst zonder r is ook worst.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!