[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.724 views

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-01 16:08
sjorremans schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:45:
DENT gelist op binance, iemand daar nog een leuke winst mee weten te behalen? :+
Het is dat ik weken geleden al heb ingekocht op 120sats maar hij blijft gaan joh. De sellwalls worden opgegeten alsof het niks is

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-01 15:11
Machlah schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:19:
[...]

VrijMiBo begon vroeg voor jou vandaag?
Nee was op een moment dat ik even helemaal niks te doen had en heel diep begon te denken over crypto currency 8)7

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

mugenmarco schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:21:
[...]

Nee was op een moment dat ik even helemaal niks te doen had en heel diep begon te denken over crypto currency 8)7
Heb je eigenlijk lang gedaan over het vouwen van dat aluminiumhoedje?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:02:
[...]
Dat is de cultuur, ze hebben respect voor mensen die elkaar naaien.

Ook met Aziatische coins moet je echt uitkijken op lange termijn. Moreel hebben ze niet, praatjes kunnen ze goed.
:?
Je hebt blijkbaar net zoveel verstand van hun cultuur als met in het minen van een ARK

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 06-07-2018 14:36 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
hmr schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:22:
[...]

Op dit punt is het zo gek nog niet. Er is genoeg gaande achter de schermen en de overheden zitten ook niet stil neem ik aan. Er is vaak een waarheid te vinden in "conspiracy theories" maar gezond verstand moet als filter kunnen dienen zodat dat je niet het hele verhaal hoeft te bestempelen als onwaar. Daarom heb ik zo'n hekel aan die "aluminium hoedjes" antwoorden. Niet alles is zwart of wit. En claimen dat wat jij niet weet niet zou kunnen of niet bestaat is meer een teken van arrogantie.

• Slux
  • Niet online
Greymore1 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:36:
[...]

Op dit punt is het zo gek nog niet. Er is genoeg gaande achter de schermen en de overheden zitten ook niet stil neem ik aan. Er is vaak een waarheid te vinden in "conspiracy theories" maar gezond verstand moet als filter kunnen dienen zodat dat je niet het hele verhaal hoeft te bestempelen als onwaar. Daarom heb ik zo'n hekel aan die "aluminium hoedjes" antwoorden. Niet alles is zwart of wit. En claimen dat wat jij niet weet niet zou kunnen of niet bestaat is meer een teken van arrogantie.
Geloof jij ook dat de aarde niet rond maar plat is ? :X

• mugenmarco
hmr schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:22:
[...]

Mijn uitspraak is precies hetzelfde als mensen die zeggen dat een bepaalde coin over x maanden heel veel geld waard is. je denkt het zonder zeker te weten ;)
Slux schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:38:
[...]

Daar is duidelijk bewijs voor (dat de aarde rond is). maar het hele currency verhaal? niemand weet hoe en wat, het is steeds weer speculeren.

[ Voor 31% gewijzigd door mugenmarco op 06-07-2018 14:39 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:51
[...]

is de aarde rond ja? straks ga je me nog vertellen dat sinterklaas ook niet bestaat zeker :'(

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:49:
[...]

Dan heb je wat uit te zoeken :P

Zou even kijken welke coins de beste keuze zijn en of je dat wel met een ASIC moet gaan doen. Als je BTC wil kan je ook met GPU's andere coins gaan minen en laten uitbetalen in BTC. Verder opletten dat die all-in ook zo blijft wanneer je verbruik extreem omhoog gaat. Vaak genoeg is die all-in ook een soort van fair use. Het nadeel van een ASIC is trouwens dat wanneer ie niet meer rendabel is ie volledig afgeschreven is. GPU's kan je nog verkopen, die ASIC wil niemand meer hebben.
Thnx voor de info. Die GPU's lijken me ook een prima optie. Misschien eerst maar eens eentje in mijn eigen pc zetten om te kijken of het wat is, voordat ik meteen een hele rig bestel :P
De all-in is echt all-in. Groot verzamelgebouw, geen aparte meters :*)

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 15:03

Maestro

Fijne feestdagen

Instant depression in 3, 2, 1....

Maar vandaag zal je met meer moeten komen om mij de kop gek te krijgen. (Ik ben blij)
Afgelopen twee maanden heb ik ProfitTrailer (bot) gebruikt. Het idee daarvan is leuk, maar sommige dingen (zoals aankoopgedrag) werken niet zoals ik zou willen. Lang verhaal kort: het ding koopt zich regelmatig vast.
Een ander punt is dat ie veel te snel verkoopt bij P&D muntjes, zoals DENT vandaag.
Daarom heb ik zelf wat in elkaar gefreubeld. Aankopen doet ie niet, maar zelfstandig verkopen kan ie wel.
De strategie is dan hetzelfde als PT: Stel een minimum winst en een zg. 'trail' in.
Bijv. bij een min. winst van 1% en een trail van 0,25%, zal de bot bij 0,25% terugval na maximum behaalde winst verkopen. Da's waardeloos voor munten met hoge volatiliteit.
In mijn 'bot' is de min. winst en trail eenvoudig PER MUNT via een GUI in te stellen.
En daarnaast kan de trail dynamisch ingesteld worden o.b.v. de winst.
Bijv.: DENT had ik ingesteld op 2% min. winst en 30% trailing. Die 30% slaat op de behaalde winst. Dus op een gegeven moment stond DENT op +10% t.o.v. aankoop. Dan mag ie terugvallen naar 7% (i.p.v. 9.75%) voordat ie verkoopt.
Zojuist de eerste verkopen met de eigen bot gedaan en dat ging uitstekend. DENT ging naar +13,xx%, viel terug naar 10% en werd toen pas verkocht.

Misschien niet heel veel toegevoegde waarde, maar wilde 't ergens kwijt O-)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
Tot nu toe is mijn switch naar ETC me goed bevallen op deze berendag.
Ik heb verder niets met de coin, maar hey, dat hoeft ook niet als je zonder emotie in crypto zit. O-)

• Slux
  • Niet online
bie100 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:43:
[...]

is de aarde rond ja? straks ga je me nog vertellen dat sinterklaas ook niet bestaat zeker :'(
Sorry die bestaat inderdaad niet, is laatst bekend geworden met al die anti zwarten pieten demonstraties :'(
Dagen van wakker gelegen nadat je op je 40ste erachter moet komen dat ie niet bestaat en dat het racistisch blijkt te zijn.

Maar de kerstman bestaat ''nog'' wel hoor ;)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
[...]

Die is idd. niet rond, de aarde is een ellipsoïde B)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:45:
[...]

Thnx voor de info. Die GPU's lijken me ook een prima optie. Misschien eerst maar eens eentje in mijn eigen pc zetten om te kijken of het wat is, voordat ik meteen een hele rig bestel :P
De all-in is echt all-in. Groot verzamelgebouw, geen aparte meters :*)
Als je stroom gratis is dan is minen natuurlijk prachtig. Normaal gaat 50% tot 90% aan winst op aan stroom, dus dat niet hoeven te betalen scheelt extreem in de winst. Maar denk je niet dat de persoon die de rekening betaald gaat kijken waarom ie ineens 2x zoveel moet betalen per maand ?

• Slux
  • Niet online
mugenmarco schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:38:
[...]
Daar is duidelijk bewijs voor (dat de aarde rond is). maar het hele currency verhaal? niemand weet hoe en wat, het is steeds weer speculeren.
De orde van de illuminatie zit daar natuurlijk achter, gefinancierd door de familie Rothschild.

|:(

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
A gossie:
BIS Chief Bashes Cryptos, Demands Young People "Stop Trying To Create Your Own Money"
Voel me niet aangesproken want ben de jongste niet meer ;)
Het hele artikel: https://www.zerohedge.com...ing-create-your-own-money

• mugenmarco
Slux schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 15:02:
[...]

De orde van de illuminatie zit daar natuurlijk achter, gefinancierd door de familie Rothschild.

|:(
8)7 8)7 8)7

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
Is echt waar hoor, stond op Facebook......

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Dont worry, FUNDS ARE SAFErrRU

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:55:
[...]

Als je stroom gratis is dan is minen natuurlijk prachtig. Normaal gaat 50% tot 90% aan winst op aan stroom, dus dat niet hoeven te betalen scheelt extreem in de winst. Maar denk je niet dat de persoon die de rekening betaald gaat kijken waarom ie ineens 2x zoveel moet betalen per maand ?
Nope, Er is geen controle. Ik mag bijv. ook oneindig machines gebruiken. Ik huur hier 2 ruimtes waarbij ik in beide ruimtes genoeg plek heb voor een leuk minertje 8)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxLutWynGKSAbMJ-VXY0a_hEAGPyzuGTor_2YgfdJ63SJ41sIhDg

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

sjorremans schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:45:
DENT gelist op binance, iemand daar nog een leuke winst mee weten te behalen? :+
Ja, @Greymore1 volgens mij!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• RaptorXS
Die rechtse is Soros, hoop dat er snel een tuintje op zijn buik groeit. ;)

Verwijderd

RaptorXS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 15:35:
[...]

Die rechtse is Soros, hoop dat er snel een tuintje op zijn buik groeit. ;)
Me too.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 15:30:
[...]

Nope, Er is geen controle. Ik mag bijv. ook oneindig machines gebruiken. Ik huur hier 2 ruimtes waarbij ik in beide ruimtes genoeg plek heb voor een leuk minertje 8)
Als je niet voor stroom hoeft te betalen kan je leuk geld verdienen met een rig. Even rondkijken naar wat je het beste kan minen of een programma gebruiken dat automatisch naar de beste coin gaat. Qua wat te kopen zou ik sowieso niet voor een ASIC gaan maar met GPU's aan de slag gaan. Sinds de koers flink omlaag gegaan is zijn er genoeg te rigs te koop omdat het voor veel mensen niet meer rendabel is. Een rig met 6 GPU's of meer zou een mooie manier om te beginnen zijn denk ik.

• Greymore1
Een streepje op de turflijst voor jou.

• ggj87
Aargh, NPXS paamp it!!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:49
PilatuS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 15:43:
[...]

Als je niet voor stroom hoeft te betalen kan je leuk geld verdienen met een rig. Even rondkijken naar wat je het beste kan minen of een programma gebruiken dat automatisch naar de beste coin gaat. Qua wat te kopen zou ik sowieso niet voor een ASIC gaan maar met GPU's aan de slag gaan. Sinds de koers flink omlaag gegaan is zijn er genoeg te rigs te koop omdat het voor veel mensen niet meer rendabel is. Een rig met 6 GPU's of meer zou een mooie manier om te beginnen zijn denk ik.
Ik heb 12 videokaarten lopen en zou ik niet voor de stroom hoeven te betalen dan verdien ik ongeveer 350 euro per maand aan btc met de huidige koers.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 15:43:
[...]

Ik ga eens op zoek naar een leuk 2e handsje. Bedankt!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:08:
[...]

Ik heb 12 videokaarten lopen en zou ik niet voor de stroom hoeven te betalen dan verdien ik ongeveer 350 euro per maand aan btc met de huidige koers.
En hoe zou dat zijn als je bijvoorbeeld ETH zou minen? Of is BTC nog steeds wel de meest interessante?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

AtlAntA schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:08:
[...]

En hoeveel zou je bij moeten leggen of verdienen als je wel moet betalen?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:28:
[...]

En hoe zou dat zijn als je bijvoorbeeld ETH zou minen? Of is BTC nog steeds wel de meest interessante?
BTC is niet te minen met videokaarten. Als je een GTX1080Ti BTC laat minen heb je over 10.000 jaar nog niet 1 BTC :P BTC's minen kan alleen met ASIC's, maar die zijn afval zodra er snellere uitkomen en de difficulty omhoog gaat.

Je kan er voor kiezen om een munt te gaan minen waarvan je denkt dat ie het in de toekomst goed gaat doen. Of je laat een programma bepalen wat op dit moment de beste keus is en waar je ook in BTC uitbetaald kan worden.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-01 20:52
Taro schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:29:
[...]

Ik vraag mij met dit soort mining dingen af of het lonend is om enkel te minen als je zonnepanelen hebt en de zon schijnt en dat je dan in de nacht niet mined, zodat je dan geen extra stroom hoeft te betalen.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:53:
[...]

Ik vraag mij met dit soort mining dingen af of het lonend is om enkel te minen als je zonnepanelen hebt en de zon schijnt en dat je dan in de nacht niet mined, zodat je dan geen extra stroom hoeft te betalen.
Dat ligt helemaal aan de koers. Ook zonder zonnepanelen kan minen nuttig zijn. Toen BTC en daarmee alle andere coins meer dan het dubbele waard waren was minen prima te doen. Nu de koers flink lager is zitten we wel op een punt dat het niet meer nuttig kan zijn. Het aanbod van miners op V&A is dan ook flink toegenomen toen BTC onder de 10k ging. Hier in NL zijn de stroomkosten gewoon hoog, er zijn plekken op de wereld waar het de helft is of zelfs maar 10%.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-01 20:52
PilatuS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:58:
[...]

Dat ligt helemaal aan de koers. Ook zonder zonnepanelen kan minen nuttig zijn. Toen BTC en daarmee alle andere coins meer dan het dubbele waard waren was minen prima te doen. Nu de koers flink lager is zitten we wel op een punt dat het niet meer nuttig kan zijn. Het aanbod van miners op V&A is dan ook flink toegenomen toen BTC onder de 10k ging. Hier in NL zijn de stroomkosten gewoon hoog, er zijn plekken op de wereld waar het de helft is of zelfs maar 10%.
Het is dat ik niet in de Sahara woon.. maar heb het helemaal in m'n hoofd.. paar honderd zonnepanelen installeren in een veld in de Sahara en minen maar. Denk dat het een lucratieve hobby zou zijn, stroomkosten nihil en bijna altijd schijnt de zon daar.

• Greymore1
Sahara schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:15:
[...]

Het is dat ik niet in de Sahara woon.. maar heb het helemaal in m'n hoofd.. paar honderd zonnepanelen installeren in een veld in de Sahara en minen maar. Denk dat het een lucratieve hobby zou zijn, stroomkosten nihil en bijna altijd schijnt de zon daar.
Hoe hou je alles koel daar dan, alleen 's nachts draaien?

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:15:
[...]

Die zonnepanalen zijn alleen een flinke investering. Verder zal je in de Sahara ook enorm moeten gaan koelen. Zelfs als het buiten 20 graden is wordt een farm koel houden al flink lastig, laat staan bij 50 graden. Los van dat liggen de stroomkosten in sommige landen zo laag dat het prima te doen is. Zo kost 1 BTC minen in China 3000 dollar en in Venezuela maar 500 dollar. In de USA of NL zit je op dit moment voor BTC hoger aan stroomkosten dan aan opbrengst met deze koers.
Greymore1 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:18:
[...]

Hoe hou je alles koel daar dan, alleen 's nachts draaien?
Wordt lastig met zonnepanelen :P De stroom ook nog eens moeten opslaan is al helemaal niet te doen.

Mooi voorbeeld van een farm en de koeling: YouTube: Life Inside a Secret Chinese Bitcoin Mine

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 06-07-2018 17:28 ]

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:42
Niet minen, maar moonen verd*mme!

• A87
  • Niet online

A87

Volgens de MC AFEE voospelling moet bitcoin vandaag boven de 12K staan.

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:46:
Volgens de MC AFEE voospelling moet bitcoin vandaag boven de 12K staan.
Komt wel goed, gaat lukken :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Sahara schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 16:53:
[...]

Zolang er sprake is van de salderingsregeling maak dat niet uit, tot 2020 kan je financieel net zo goed 's nachts minen. Voor het milieu is het beter als je mined wanneer je panelen het zelf kunnen opwekken.

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:49:
[...]

Komt wel goed, gaat lukken :)
Als bitcoin 200x doet, doen veel altcoins (dus zonder progressie) al 1000x omhoog.
best ziek. Zo'n momentje om 50% te verkopen, 10Miljoen euro in je zak en klaar. En dat in een paar jaartjes lmao.
Als MC AFEE's wiskundige berekening klopt. +FOMO

[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 06-07-2018 17:55 ]

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 14:12
mugenmarco schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:11:
Ik lees informatie over De Pundi X coin over een swap, maar ik volg niet helemaal wat ze bedoelen?

** The Circulating Supply has been removed due to a swap that is in progress. Pundi X (PXS) is currently swapping to Pundi X (NPXS) and the swap will conclude 9/20/2018. The Circulating Supply will be updated when we can verify results of the swap and team holdings. For more information on the 1:1000 PXS to NPXS token swap, please see the official announcement https://medium.com/pundix/pxs-is-now-npxs-c3cd9ca8d9be**

is dit negatief? de koers staat op -19%, komt dat door de mededeling hierboven?
Wat ik er van begrepen heb zijn ze geswaped van pxs naar npxs. (npxs is pas geleden op Binance gelist)
pxs weet ik niet zo veel van maar npxs geeft elke maand een rendement van 7% ongeveer. (zie het artikel daarover op o.a. binance)
edit: linkje naar het artikel: https://support.binance.c...thly-Token-Unlock-Program

iedereen heeft tot 20-09-2018 de tijd om de wallets uit het stof te halen en de pxs munt over te zetten naar npxs (tenminste zo heb ik het begrepen)

Heb je pundi x op Binance gekocht is bovenstaand verhaal dus niet van toepassing want dan zit je al op de nieuwe chain.

Waarom het muntje zo heel erg in de min en ook weer in de plus schiet op % gezien.. Het muntje is minder dan een halve cent waard momenteel. Dus het stuitert nogal op en neer.

[ Voor 5% gewijzigd door Acidrain op 06-07-2018 18:17 ]

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:05
KEY probeert weer naar boven te vechten, komop jongen je kunt het!!

Verwijderd

A87 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 17:51:
[...]

Als bitcoin 200x doet, doen veel altcoins (dus zonder progressie) al 1000x omhoog.
best ziek. Zo'n momentje om 50% te verkopen, 10Miljoen euro in je zak en klaar. En dat in een paar jaartjes lmao.
Als MC AFEE's wiskundige berekening klopt. +FOMO
Iedereen hoopt op de ico die 100x doet. Daarom gebeurt dit denk ik niet meer, uitzondering daar gelaten.
Liever winst pakken en lager inkopen telkens

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Schuey schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 18:36:
KEY probeert weer naar boven te vechten, komop jongen je kunt het!!
Zoals ik laatst al aangaf zou het mij verbazen als hij ooit nog zo'n pump zou krijgen als we nu 2x hebben gezien. Ga maar uit van veel bagholders. Ik hoop er overigens natuurlijk wel op en hou hem in de gaten om toch mee te doen met een volgende pump, maar reken er niet op.

• Ypuh
ONT gaat ook slecht. Iemand daar z'n knikkers nog in zitten?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ypuh schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 18:54:
ONT gaat ook slecht. Iemand daar z'n knikkers nog in zitten?
Tot gisteravond toen ik aangaf naar USDT te gaan. Gelukkig goed aangevoeld. Ook NEO sinds dat moment +-4 Dollar per stuk lager. Heb alleen GAS nog, daar inmiddels iets verlies op, maar staat in een wallet en ga ik niet verplaatsen, dat zit ik wel uit.

• A87
  • Niet online

A87

Ik word hier seu moeeeejj van WHERE IS THE MONEY??
YouTube: WHERE'S THE MONEY LEBOWSKI

• Greymore1
Benieuwd of er met Motherfucker (MFT) nog wat te verdienen valt vanavond.

Verwijderd

Greymore1 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 18:58:
Benieuwd of er met Motherfucker (MFT) nog wat te verdienen valt vanavond.
Mother Fokkin' Theter

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

A87 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 18:58:
Ik word hier seu moeeeejj van WHERE IS THE MONEY??
YouTube: WHERE'S THE MONEY LEBOWSKI
Investeer dan samen met anderen extra mee ipv passief toe te kijken, anders komt dat er nooit meer van. Ik heb eergisteren ook weer extra geïnvesteerd, helaas nu aan de zijkant geparkeerd in USDT, maar toch :)

• A87
  • Niet online

A87

Heb al zat geinvesteerd in al het rood.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:05
Taro schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 18:44:
[...]

Zoals ik laatst al aangaf zou het mij verbazen als hij ooit nog zo'n pump zou krijgen als we nu 2x hebben gezien. Ga maar uit van veel bagholders. Ik hoop er overigens natuurlijk wel op en hou hem in de gaten om toch mee te doen met een volgende pump, maar reken er niet op.
Inderdaad, ik hoop enkel, reken nergens op :)

Trouwens gisteren wel op tijd uit FUN gestapt zegt, hij is sindsdien niet meer zo hoog geweest. Op de korte termijn, ben ik mooi van een bag af!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

A87 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:02:
Heb al zat geinvesteerd in al het rood.
Dan kan je misschien beter de conclusie trekken dat je hier niet voor gemaakt bent en ergens anders je geluk zoeken?

• AtlAntA
[...]

De rigs kosten mij 130 euro aan stroom per maand dus er zit nog wat vlees op de botten.
[...]

Mijn kaarten zijn nu ethash aan het minen omdat dat het beste betaalt op nicehash. Als een hash buyer meer biedt voor een ander algoritme dan switchen mijn rigs automatisch mee.

Zoals @PilatuS al zegt is het minen van btc met gpu niet meer te doen. Zelfs de nieuwste ASICS voor btc hebben al een roi van meer dan een jaar. Maar het is in Nederland nog wel rendabel om te minen. Ik krijg vaste klanten korting en grootverbruik korting waardoor ik 0.15€ betaal per kwh. De afgelopen 30 dagen heb ik 1215 kwh verbruikt.

Er is trouwens een mining topic waar ik gerust wat dieper op de materie in wil gaan. ;)

Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-12-2025
Moest net ook wel lachen , tis echt niet normaal , verkoop ik DENT want die deed helemaal niets , wat gebeurt er vandaag .... ja wel , een dikke pump , kan gebeuren jammer , verkoop ik 2 uur geleden POLY , wat gebeurt er word hij in een keer gepump naar 6400 , had hem net verkocht op 5576 ... 8)7

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

AtlAntA schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:05:
[...]
De rigs kosten mij 130 euro aan stroom per maand dus er zit nog wat vlees op de botten.
Met mijn zonnepanelen heb ik 1.500 kWh per jaar over, zou ik dus 1 maand lang 2 x 6 GPU's op kunnen laten draaien en 350 Euro verdienen. Als ik die 1.500 kWh gewoon teruggeef aan de Nuon zoals ik nu doe krijg ik er zo'n 100 Euro voor terug. Is 250 Euro meer, maar de roi op de videokaarten lijkt me dan wel enkele jaren. Ik ga er in ieder geval nooit aan beginnen :)

Ps. Ik neem aan dat je 1 v/d 2 keer iemand anders wilde quoten?

Neo is overigens nu ook behoorlijk aan het afsterven.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 06-07-2018 19:12 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Taro schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:03:
[...]

Dan kan je misschien beter de conclusie trekken dat je hier niet voor gemaakt bent en ergens anders je geluk zoeken?
Hij is all-in op Ark.

Ik heb inmiddels al twee weken niet op naar mijn pf gekeken.. begint wel te kriebelen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• AtlAntA
Taro schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:11:
[...]

Met mijn zonnepanelen heb ik 1.500 kWh per jaar over, zou ik dus 1 maand lang 2 x 6 GPU's op kunnen laten draaien en 350 Euro verdienen. Als ik die 1.500 kWh gewoon teruggeef aan de Nuon zoals ik nu doe krijg ik er zo'n 100 Euro voor terug. Is 250 Euro meer, maar de roi op de videokaarten lijkt me dan wel enkele jaren. Ik ga er in ieder geval nooit aan beginnen :)

Ps. Ik neem aan dat je 1 v/d 2 keer iemand anders wilde quoten?

Neo is overigens nu ook behoorlijk aan het afsterven.
Met de huidige inkomsten en kosten van de videokaarten zit je op 14 maanden roi. Maar je kaarten hebben ook nog 2e hands waarde waardoor het al een stuk aantrekkelijker wordt natuurlijk. Maar voor serieuze winst kan je beter gewoon btc kopen of alts handelen oid. Voor mij is het ook een groot gedeelte gewoon hobby. En mits goed uitgerekend en gedacht ook nog een winstgevende.

• Ypuh
Toch maar wat ONT gekocht. Laatst wel een leuk ritje op kunnen maken.

* Ypuh denkt catch falling knife.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

hmr schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:13:
[...]
Hij is all-in op Ark.
Dat weet ik, maar all-in gaan en hopen dat je rijk wordt hoeft niet per definitie samen te gaan. Stap in als iets stijgt, stap uit als het daalt, en kies voor een andere coin als die meer momentum heeft.

Ik zeik hier niet de hele dag over dat het niet wil vlotten met Ark, ik deel hier daarentegen wel regelmatig welke coins ik nu naar overstap, waarom en wanneer ik uitstap en ik heb de afgelopen weken +25% gedaan. Dat had A87 ook kunnen doen ipv vasthouden aan Ark en zeiken over de markt. Er valt echt wel genoeg te halen op het moment hoor, maar dan moeten mensen wel van hun tunnelvisie afstappen.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:43

Bever!

3

Ypuh schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:22:
Toch maar wat ONT gekocht. Laatst wel een leuk ritje op kunnen maken.

* Ypuh denkt catch falling knife.
prijs is wat gezakt door vrijkomen van grote hoeveelheid gelockte tokens toen ze naar mainnet gingen, trekt wel bij.

• RaptorXS
Nogmaals, al eerder gepost, lees dit even:
7 cryptofouten die u niet hoeft te maken
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...-niet-hoeft-te-maken.aspx

• Slux
  • Niet online
Volgens mij doet 95% van de mensen hier, juist dat.

• A87
  • Niet online

A87

hmr schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:13:
[...]

Hij is all-in op Ark.

Ik heb inmiddels al twee weken niet op naar mijn pf gekeken.. begint wel te kriebelen!
100% in ARK ja!! Zelfs bitconnect heeft nog waarde, zie ARK nog wel stijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 06-07-2018 19:40 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Mooie pump, maar zal zo wel weer dalen...

• RaptorXS
Vorig jaar was ik blij met de verkoop van wat BTC in juni op 2221 euro :)
Over december zal ik het maar niet hebben 8)

Verwijderd

RaptorXS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:54:
Vorig jaar was ik blij met de verkoop van wat BTC in juni op 2221 euro :)
Over december zal ik het maar niet hebben 8)
Hoeveel % van je stack heb je nog? En wat is je volgende target

• RaptorXS
Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:56:
[...]

Hoeveel % van je stack heb je nog? En wat is je volgende target
Sorry, daar krijg je geen cijfermatig antwoord op, vertel niet alles hier. :)

• Slux
  • Niet online
Hoe is het eigenlijk met de NLG en het grote nieuws ? ik zie er nog weinig tot niks mee gebeuren

Iemand zou zich hier toch melden als het toch niet zo zou uitpakken als hij dacht ?

• A87
  • Niet online

A87

Wat ik zo mooi altijd vind, je ziet al die reacties van mensen van FUCK het is over het is te laat. Terwijl de kansen voor het oprapen liggen. Die domme mensen die dat lezen en vervolgens geen research doen over crypto en NOOIT investeren.
Ik kan daar gewoon niet tegen, dat mensen ZO dom zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 06-07-2018 20:01 ]

Verwijderd

RaptorXS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:58:
[...]

Sorry, daar krijg je geen cijfermatig antwoord op, vertel niet alles hier. :)
Dat begrijp ik wel. Laat ik het dan herformuleren. Heb je een target voor verkoop van bitcoin of verkoop je gewoon op een moment dat jij mooi vind?

• cryptore
Slux schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:58:
Hoe is het eigenlijk met de NLG en het grote nieuws ? ik zie er nog weinig tot niks mee gebeuren

Iemand zou zich hier toch melden als het toch niet zo zou uitpakken als hij dacht ?
Weet niet of ik het was , maar de grootse aankondiging van de NLG 2.0 heeft als resultaat tot nu toe , dat de gulden steeds verder wegzakt , heb er gelukkig niet veel meer van , flutcoin

• RaptorXS
Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:01:
[...]

Dat begrijp ik wel. Laat ik het dan herformuleren. Heb je een target voor verkoop van bitcoin of verkoop je gewoon op een moment dat jij mooi vind?
Het laatste :)

• Slux
  • Niet online
cryptore schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:02:
[...]

Weet niet of ik het was , maar de grootse aankondiging van de NLG 2.0 heeft als resultaat tot nu toe , dat de gulden steeds verder wegzakt , heb er gelukkig niet veel meer van , flutcoin
Nee jij was het niet volgens mij, ;)

Was er 1 van het NLG promotie team die beweerde dat de NLG ver uit het meest geavanceerde crypto muntje tot nu toe was en er niks beter was dan dat.

Hij is leuk voor de nostalgie meer niet voegt niks toe die munt, bewijst nu ook de 2.0 versie.

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02-2025
Op welke site gokken jullie met cryptos op wk wedstrijden?

• Slux
  • Niet online
Nurksis schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:11:
Geen.

• cryptore
Slux schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:11:
[...]

Was er 1 van het NLG promotie team die beweerde dat de NLG ver uit het meest geavanceerde crypto muntje tot nu toe was en er niks beter was dan dat.

Hij is leuk voor de nostalgie meer niet voegt niks toe die munt, bewijst nu ook de 2.0 versie.
Ha,ha nou je het zegt , ken het stukje , nou geloof me , dat was ik zeker niet :N

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Goedenavond, m'n salaris ontvangen zie ik, dus straks maar even flink bijkopen. $TRAC, $DRGN, $POA, $ZIL worden mijn bijkopersssss.

België al 1-0 voor jongens, gaat het dan toch gebeuren?

• RaptorXS
Tominatie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:20:
Goedenavond, m'n salaris ontvangen zie ik, dus straks maar even flink bijkopen. $TRAC, $DRGN, $POA, $ZIL worden mijn bijkopersssss.

Goedenavond enne lees ook dat artikel eens wat ik net plaatste en stop je geld liever in BTC of een top 10 muntje als in die "opkomende muntjes".
:)

• Weakhand

Waarom DRGN voor jou?

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:24:
[...]

Goedenavond enne lees ook dat artikel eens wat ik net plaatste en stop je geld liever in BTC of een top 10 muntje als in die "opkomende muntjes".
:)
Why? Ik investeer in de projecten waar ik een groot rendement van verwacht. Bitcoin is me te saai (moet ik heel eerlijk in zijn), ik hou wel van een beetje ruige schommelingen van 20% heen en weer. :P

Als ik alleen maar in bitcoin zou zitten zou ik op m'n jonge leeftijd al traag zaad hebben gekregen :+

Maar snap wel wat je bedoelt, het is altijd handig om bitcoin/fiat achter de hand te houden voor dalingen (want alts zakken dan meestal een stuk harder). Gelukkig heb ik elke maand genoeg geld om bij te kopen :P

Juni in totaal 124 uur gewerkt en Juli nu ook al 30+ uur. (en is nog maar net begonnen 8) )

• Tominatie
  • Niet online
Puur omdat 'ie zo laag staat, ben een bagholder want m'n gemiddelde inkoop prijs is zo ongeveer 0.00006000
Ze sponseren ook de Nascar morgen dus dat kan nog wel wat te weeg brengen. Gaan ook geruchten over een binance listing maar dat moet eerst maar waarheid worden voordat ik het geloof. :P

• ggj87
Ik gok niet, is mij veel te risicovol.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
ggj87 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:34:
[...]

Ik gok niet, is mij veel te risicovol.
....wordt er gezegd in het crypto topic ;)

• Weakhand
Tominatie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:34:
[...]

Puur omdat 'ie zo laag staat, ben een bagholder want m'n gemiddelde inkoop prijs is zo ongeveer 0.00006000
Ze sponseren ook de Nascar morgen dus dat kan nog wel wat te weeg brengen. Gaan ook geruchten over een binance listing maar dat moet eerst maar waarheid worden voordat ik het geloof. :P
Alright. Niks onderliggends verder dus. Ik heb altijd mijn twijfels bij de 'use case' van deze cointrackr.com, vandaar dat ik even benieuwd was (en of ik mijn mening moest herzien).
het

• Slux
  • Niet online
drijfhout schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:36:
[...]

....wordt er gezegd in het crypto topic ;)
Hier doen we alleen aan speculeren, gokken is voor lozers :+

• Tominatie
  • Niet online
Weakhand schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:37:
[...]

Alright. Niks onderliggends verder dus. Ik heb altijd mijn twijfels bij de 'use case' van deze cointrackr.com, vandaar dat ik even benieuwd was (en of ik mijn mening moest herzien).
het
Jep, zoals heel veel coins is het nog puur "speculeren". De use-case waar Dragonchain voor gebruikt gaat worden heeft natuurlijk enorme concurrentie. Toch is het een actieve community met een goed team erachter, dus verwacht zeker nog wel mooie dingen. Dragon is niet voor niets ooit $5 geweest. :*)

• drijfhout
Tominatie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:44:
[...]

Dragon is niet voor niets ooit $5 geweest. :*)
Ik weet er alles van :'(

• RaptorXS
Litecoin op minder als 4 dollar, weet er alles van :)
Maar blijkbaar mag je dat niet zeggen hier 8)

• Berry powel
  • Laatst online: 12-01 20:40
ggj87 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 12:26:
Tijd om BNB in te slaan? Hij is nu weer met zo'n 20% gezakt, ongeveer hetzelfde tov de vorige piek op 6 april.

Niet vanwege de Binance discussie ofzo, maar ik houd BNB een beetje in de gaten aangezien die itt BTC wél in een bullmarkt lijkt te zitten. Staat voor nu redelijk 'laag' rond 208000.
Ik d8 precies hetzelfde, aanstaande coinburn is op 31 juli, meestal daalt bnb door een aanstaande coinburn, echter duurt het nog 4 weken, iemand enig idee of de daling door de coinburn al een mogelijk oorzaak kan zijn van de daling?

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025

WaBi?

• A87
  • Niet online

A87

Waarom dat zenuwachtige gegok als de miljoenen toch wel komen binnen 5 jaar.

• drijfhout
RaptorXS schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:57:
[...]

Litecoin op minder als 4 dollar, weet er alles van :)
Maar blijkbaar mag je dat niet zeggen hier 8)
Van mij wel hoor, geen censuur hier op tweakers d:)b

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
coins kopen omdat ze zo laag staan :?

• Tominatie
  • Niet online
Die had ik een tijd geleden wel maar bij nader inzien lijkt het zo dood als wat. Volume dood, community dood. Dat is 'm gewoon niet voor mij :P

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:11:
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:23:
[...]

Ik snap je reactie helemaal. Maar ik verwacht toch dat ik het niet kan laten om even langs te komen om te kunnen zeggen; zie je wel ;)
Tot later!
@Slux , is nog maar een week geleden. Dus misschien laat de grote groeispurt nog op zich wachten.

[ Voor 35% gewijzigd door Beaulion op 06-07-2018 21:22 ]

• Slux
  • Niet online
Beaulion schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:11:
[...]

@Slux , is nog maar een week geleden. Dus misschien laat de grote groeispurt nog op zich wachten.
Als het een week moet duren voor zo revolutionaire munt zoals beweerd werd ze ik het morgen ook niet gebeuren.

Er komt vast wel weer een pump of zal mee stijgen met de rest, maar het is na de release geen booming coin geworden zoals hij deed voorkomen, zal het nooit worden ook.
Pagina: 1 ... 161 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!