[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.716 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
rogier2012 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 01:57:
poa is in potentie gewoon een top100 coin imo, maargoed de price movements van vandaag slaan nergens op :P

heb maar gelijk sells gezet op al mn top80-200 coins voor +50% en de rest op +300% zodat ik in vrede kan gaan slapen
Haha idd. MANA +200% 8)7

De markt is helemaal gestoord op het moment. Lijkt net eind 2017 met alts die de pan uit stijgen.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Tominatie schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 01:17:
Joh het valt best mee. Correctie na die stijging moest ook wel komen. Als we boven de 6450 blijven vind ik het een dikke prima.
Idd dit is normaal na 3 dagen stijgen, als we boven 6400 blijven en hierna gewoon weer stijgt ziet het er veelbelovend uit, zoniet...

Verwijderd

Binance trading down.

Onbevestigd gerucht:

- #Binance Suspended
Mainly coz of #SYS, 7000 BTC stolen.

- Apparently a group of hackers hacked into the #Syscoin api at #Binance They used $SYS because of the relatively low hashing power They then mined all the $SYS blocks for a while to prevent a rollback of the blockchain They apparently made off with 7000 $BTC @binance

- someone made off with 7,019.922 BTC ($45,485,514.40): https://www.blocktrail.co...q1dfE3qSgvwv/transactions

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2018 02:48 ]

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
best leuk als je je buy orders naar beneden wil aanpassen en t gaat niet :/

Dat wordt wakkerblijven want ik ga echt BNB marketsellen the second it comes up

[ Voor 39% gewijzigd door rogier2012 op 04-07-2018 02:43 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:04
Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 02:36:
Binance trading down.

Onbevestigd gerucht:

- #Binance Suspended
Mainly coz of #SYS, 7000 BTC stolen.

- Apparently a group of hackers hacked into the #Syscoin api at #Binance They used $SYS because of the relatively low hashing power They then mined all the $SYS blocks for a while to prevent a rollback of the blockchain They apparently made off with 7000 $BTC @binance

- someone made off with 7,019.922 BTC ($45,485,514.40): https://www.blocktrail.co...q1dfE3qSgvwv/transactions
Owwww boy hier gaan we weer..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Binance nog steeds down. Kan inloggen maar niet handelen

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:59

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Tja dit blijf je houden met het grote aantal aan shitcoins. Exchanges moeten continue code aanpassen om nieuwe coins/tokens te laten traden. Dan worden fouten gemaakt of blijft de capaciteit voor goede security audits achterwege en daar maken sommige personen dankbaar gebruik van >:)

Ik had de hoop dat alt-coins deels zouden afsterven na de BTC koersval maar er is helaas nog veel troep waar een massa mensen in blijft handelen. Hopelijk zijn er een aantal personen burned en blijven ze in het vervolg uit de buurt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Nee, gewoon op vrijdag. Zoals altijd.

• AtlAntA
Had verwacht dat we de situatie rond binance nu wel in de btc koers terug zouden zien. Tot nu toe is dat niet het geval. Of het nieuws moet het grote publiek nog bereiken?

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:15
Balen van Binance. Kan wel inloggen, maar niet traden. Zie dat ICX 7% gedaald is, normaal gesproken het moment om je verlies te pakken, maar dat kan dus niet 8)7

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-01 15:10

Malarky

Wils voor wat ieder

AtlAntA schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 06:44:
Had verwacht dat we de situatie rond binance nu wel in de btc koers terug zouden zien. Tot nu toe is dat niet het geval. Of het nieuws moet het grote publiek nog bereiken?
Is toch direct gebeurd? Om 00:30 wel te verstaan. Dat was geen logische daling.

Gisteravond €10 aan SYS coin was vannacht 36 miljoen euro waard. Je moet er bij zijn geweest ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 04-07-2018 07:58 ]

• AtlAntA
Malarky schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 07:36:
[...]

Is toch direct gebeurd? Om 00:30 wel te verstaan. Dat was geen logische daling.

Gisteravond €10 aan SYS coin was vannacht 36 miljoen euro waard. Je moet er bij zijn geweest ;)
Lol OK, krijg er een vreemde fomo van haha.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-01 22:57
AtlAntA schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:09:
[...]

Zoals ik het begrijp was het slechts 1 trade? Dat betekent dat je toch niet had kunnen verkopen tegen die prijs als je ze had.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Ik heb een mailtje van Electroneum ontvangen (heb ik niet, alleen de miner toen even een dagje gedraaid), maar die hebben ook met een netwerk te maken waar ze de controle niet meer helemaal op hebben. Dat is wel een trend aan het worden :)
The fork was a great success, from a technical standpoint. Unfortunately, we never got back the number of GPU miners that are needed to ensure our network runs smoothly and has stable block emission. A new phenomenon has emerged where a number of users are mining Electroneum in waves. They come on and then leave after a few hours in a coordinated manner to mine ETN in a completely selfish way. We can’t blame people for maximizing their profit, but we have not built up the amount of “hashing power” that is required to make this impossible and create the stability we need in the network.

This has left us at risk. As such, we have to take urgent action to stabilise our network and protect the Electroneum community.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

B-Bandit schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:12:
[...]

Zoals ik het begrijp was het slechts 1 trade? Dat betekent dat je toch niet had kunnen verkopen tegen die prijs als je ze had.
Dat kan alleen als ze alle gehackte api keys op exact hetzelfde moment een buy order lieten plaatsen op 96btc/sys.

Terwijl hun accounts op 96sys een sell hadden staan.

Maar zelfs dan hebben veel sys holders mee geprofiteerd die gewoon voor “het geval dat” een hoge sell order hadden staan. Waarschijnlijk was het sys sell book niet te dik. Niemand heeft natuurlijk op 3,6miljoen keer de prijs alvast een sell staan.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
AtlAntA schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:09:
[...]

Jammer.... mijn sell order van 97 bitcoin per SYS is net niet gehit...

• AtlAntA
Malarky schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:16:
[...]

Dat kan alleen als ze alle gehackte api keys op exact hetzelfde moment een buy order lieten plaatsen op 96btc/sys.

Terwijl hun accounts op 96sys een sell hadden staan.

Maar zelfs dan hebben veel sys holders mee geprofiteerd die gewoon voor “het geval dat” een hoge sell order hadden staan. Waarschijnlijk was het sys sell book niet te dik. Niemand heeft natuurlijk op 3,6miljoen keer de prijs alvast een sell staan.
Dit dus. Ik zou graag geweten willen hebben dat dit zou gebeuren.. :p

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:06
Al doende leert men en zo zal de markt langzaam volwassen en veiliger worden :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
als er 7000 BTC ''gehackt'' zou zijn dan kunnen we een flinke dip verwachten

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:33:
En als je die hebt gehad komt de curator van MtGox weer om de hoek kijken. :/

XRP = trash

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Slux schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:33:
Op Bitfinex gaat bitcoin alleraardigst door. Volgens mij raakt weinig een bullish market. Alles staat beetje stil in afwachting tot Binance weer live gaat.

• Slux
  • Niet online
Malarky schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:50:
[...]

Op Bitfinex gaat bitcoin alleraardigst door. Volgens mij raakt weinig een bullish market. Alles staat beetje stil in afwachting tot Binance weer live gaat.
Bullish market ? omdat we 2 dagen wat groen zien ?

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:53
Malarky schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:50:
[...]

Op nieuws sites is het nog speculeren wat er exact is gebeurt. Als dat eenmaal duidelijk is, en er echt zoveel BTC is weggesluisd, dan heeft dat écht wel gevolgen op de koers. Ik verwacht een flinke dip :9

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:51
Ondertussen gaat Electroneum lekker met +10% bijna, daar heb ik er nu maar liefst 10 van, dit weekend 20. Gekkenhuis!!111

Het zijn de kleine dingen... ;)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Kijk maar uit dan, zometeen gaan alle Tweakerwhales dumpen :+

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb QKC groot ingeslagen op Kucoin. Is een zeer marginale coin daar, vrijwel alle trading vind plaats op Binance (nu offline)

Imho is de prijs op Kucoin sinds Binance offline is veel te veel ingestort. Zo snel was de daling nooit afgelopen weken.

Verwacht wat moois als Binnace zo up is en weer de lead trading over neemt.

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
Vandaag om 17:00 uur is er weer een Game (faucet) event om gratis Banano Coins (NANO fork) te verdienen. Dit is echt fun om te spelen. Het is mogelijk om enkele duizenden Banano coins te verdienen binnen 24 uur.

[ Voor 255% gewijzigd door supersatan op 04-07-2018 09:30 ]

• supersatan
Vandaag om 17:00 uur is er weer een Game (faucet) event om gratis Banano Coins (NANO fork) te verdienen. Dit is echt fun om te spelen. Het is mogelijk om enkele duizenden Banano coins te verdienen binnen 24 uur.

Link naar de faucet game: https://play.google.com/s...rns.BananoRunner&hl=en_US

Het proberen waard. Ook hun Discord channel is erg actief.
Banano is een zogenaamde Meme Coin. Net zoals Doge dat is, maar dan leuker.

Je kan overigens een wallet aanmaken op BananoVault: https://vault.banano.co.in/

Veel plezier, en succes met verzamelen! :)

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/DQmfBK9Xk56rDarsG412Wku4meGmzKv3ks4tqDyvA82fv6W/Screenshot_20180507-165435.png

• Schuey
Ik zet mijn vrouw gewoon een paar uur aan het werk :+

Verwijderd

Binance weer up om 10.00u

• ggj87
En dan een dikke pump?

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Vorige keren dat BinAnce offline was had dat geen wezenlijke invloed op de koers. Btc herstel verwacht ik wel.

Verwijderd

}) dan wel graag de goede coin }) net als SYS gisteravond 7(8)7

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Malarky schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:19:
Ik heb QKC groot ingeslagen op Kucoin. Is een zeer marginale coin daar, vrijwel alle trading vind plaats op Binance (nu offline)

Imho is de prijs op Kucoin sinds Binance offline is veel te veel ingestort. Zo snel was de daling nooit afgelopen weken.

Verwacht wat moois als Binnace zo up is en weer de lead trading over neemt.
En? Wie heeft er 15% net als ik?😇😇

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-01 20:52
Malarky schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:06:
[...]

Mooi gedaan. Zag jouw bericht wel, maar m'n funds zaten uitgerekend bij Binance ;w Heb je betrekkelijk weinig aan in moments like these. Heb wel TRAC bij Kucoin, maar daar kom je ook moeilijk snel van af om iets anders voor te kopen..

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:41
[...]

telt -30% ook mee?

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:15:
Ik heb een mailtje van Electroneum ontvangen (heb ik niet, alleen de miner toen even een dagje gedraaid), maar die hebben ook met een netwerk te maken waar ze de controle niet meer helemaal op hebben. Dat is wel een trend aan het worden :)

[...]
Hahhaha ja! _O-

Ze hebben dus anti asics geforkt, om het dumpen van massaal geminede coins tegen te gaan. Nu de asics weg zijn blijkt dat bijna geen enkele GPU miner meer ETN wil minen. Elke keer als de difficulty een beetje laag zakt wordt er massaal gemined, tot het stijgt, dan jumped iedereen op een andere coin. Tot de difficulty weer zakt. Resultaat: dikke backlog in blocks.

Oplossing ETN: geen difficulty fix maar hertoelaten asic miners. _O-

Echt lachen als je dit een beetje volgt in de telegram groep enzo. Het lijkt wel een slechte sitcom. Vooral de mensen die het hardste riepen dat asics weg moesten verdedigen nu het hardste dat ze weer terugkomen. Wat een hielenlikkers. Als ETN besluit alle holders een een fysieke brief met schapenstront te sturen zullen er nog mensen zijn die dit toejuichen. Wat een shitcoin. Wat een shitshow.

Gotta love crypto. Altijd wel wat. _O-

• Matadores
  • Laatst online: 16:15
Vanwaar deze dikke boost van NEO?

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 01:08:
Is het toch weer een Bart geworden :p
Echt he, die bart TA werkt feilloos.

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Matadores schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:19:
Wilde net hetzelfde vragen

• Sahara
Elixyr schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:22:
[...]

Wilde net hetzelfde vragen
Omdat er iets gereleased wordt over een paar uur: https://www.reddit.com/r/...towards_decentralization/.

Nouja heb nog steeds geen NEO, met deze Binance perikelen helpt het ook niet om tegen een normale prijs NEO te kopen :(

• gabn88
Lekker NEO... weer te goedkoop uitgestapt en te eigenwijs om weer in te stappen. Zit nu met mooi 2% in de min i.p.v. 10% plus als ik gewoon mijn plan gevolgd had en sinds gisterochtend niet gewijzigd had.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:56
supersatan schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:30:

Je kan overigens een wallet aanmaken op BananoVault: https://vault.banano.co.in/

[afbeelding]
Wat kan je daarmee dan?

PSN: Maichel

• Matadores
  • Laatst online: 16:15
gabn88 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:32:
Lekker NEO... weer te goedkoop uitgestapt en te eigenwijs om weer in te stappen. Zit nu met mooi 2% in de min i.p.v. 10% plus als ik gewoon mijn plan gevolgd had en sinds gisterochtend niet gewijzigd had.
Ach ja, ik heb m'n neo stack voor een gemiddelde prijs van 28 euro gekocht en niet verkocht toen ie op z'n ATH stond...

• ggj87
Maar nog even voor de duidelijkheid he. Gisteren wilde dus iemand voor $6.000.000 aan SYS kopen maar vulde het verkeerde bedrag in? Lijkt me niet dat meerdere mensen die fout maakten?

• Sahara
Matadores schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:39:
[...]

Ach ja, ik heb m'n neo stack voor een gemiddelde prijs van 28 euro gekocht en niet verkocht toen ie op z'n ATH stond...
Ik zou dan verre van klagen.. Ik heb er al vrede bij dat ik voorlopig met vette verlies zit met neo, op 130 dollar gekocht, bijgekocht en uiteindelijk op $33,5 verkocht, gemiddelde prijs is ca. $95, nouja ik verwacht dat neo wel naar de $ 15-20 gaat op termijn, dus deze opleving is naar mijn idee niet zo verstrekkend dat neo nu terug gaat naar ATH.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:39
Neblio schiet omhoog. Staan alleen op een wallet waar ik niet bij kan :P.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ggj87 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:43:
Maar nog even voor de duidelijkheid he. Gisteren wilde dus iemand voor $6.000.000 aan SYS kopen maar vulde het verkeerde bedrag in? Lijkt me niet dat meerdere mensen die fout maakten?
als je niet tegen marketvalue gaat traden kan je elk bedrag invullen waar je zelf zin in hebt. schijnbaar was iemand klaar met 96 btc en heeft daar een aantal sys van gekocht. doei geld.

degene die meerdere btc in zijn account ziet door die trade die is heel blij

[ Voor 7% gewijzigd door nemesis2212 op 04-07-2018 10:47 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Matadores schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:19:
Gewoon, omdat ik gisteren ben ingestapt en dat heb verdiend :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Heel netjes van Binance:
For the users who were negatively affected by choosing to trade the rising SYS price, Binance will offer zero-fee trading between 2018/07/05 - 2018/07/14. If you traded SYS during the incident and believe you were negatively affected, please open a support ticket.
For all other Binance users, we will offer a 70% rebate on the trading fees paid by you between 2018/07/05 - 2018/07/14. The rebate will be given in the form of BNB calculated using the closing price on 2018/07/14.
To protect the future interests of all users, Binance will create a Secure Asset Fund for Users (SAFU). Starting from 2018/07/14, we will allocate 10% of all trading fees received into SAFU to offer protection to our users and their funds in extreme cases. This fund will be stored in a separate cold wallet.
Ik heb gisteren verdiend aan SYS, maar daarna ook iets verloren aan SYS, zouden ze daarin meegaan? :D

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:04:
Heel netjes van Binance:

[...]

Ik heb gisteren verdiend aan SYS, maar daarna ook iets verloren aan SYS, zouden ze daarin meegaan? :D
ook verkocht voor 96BTC per SYS??

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Mag het ook een andere coin zijn? Volgens mijn Delta app zit ik de afgelopen week op +23% nml O-)

• ggj87
Taro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:04:
Heel netjes van Binance:

[...]

Vandaar die "Funds are safu" :p

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
ggj87 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:43:
Lijkt me eerder dat dit te maken had met de hack. Met toegang tot gekoppelde API accounts via bijv een scammy tradingbot, even alle verzamelde BTC inruilen tegen 1 SYS muntje.

Verwijderd

ggj87 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:14:
[...]

Vandaar die "Funds are safu" :p
Ik zou het net zeggen. Dit is toch gewoon pure humor?
To protect the future interests of all users, Binance will create a Secure Asset Fund for Users (SAFU).
Ik hou daar wel van, een gezonde portie zelfspot.

Funds are safu.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Funds are safere.. 5028.. System Shock 2
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/91/Systemshock2box.jpg/220px-Systemshock2box.jpg

[ Voor 104% gewijzigd door A87 op 04-07-2018 11:44 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

In navolging van Satoshi Doodles zijn #100DaysofSatoshiDoodles

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1SCKUesl.jpg

Ben ik #100DaysOfKain_niaKTracks gestart.

Dus vanaf nu elke dag een track/song dat enigszins met geld/crypto/bitcoin als cash te maken heeft.

Hier is de eerste track!

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:26
Ik begin eindelijk eens blij te worden van NEO (about time, behoorlijk bij zitten kopen de afgelopen weken om de schade te beperken). Zit wel te twijfelen om 50% te verkopen en lager proberen terug te kopen na zo'n stijging.

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:06
Als NEO deelbaar wordt, zal dan de GAS prijs op de lange termijn minder waard worden? (Met als gedachte dat er meer gehandeld wordt en je meer GAS krijgt)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• rogier2012
meer handel is niet meer GAS, en GAS is nuttiger dan NEO als er voldoende op NEO gebouwd wordt :P

• Slux
  • Niet online
Wat een valse tering herrie. is net zo slecht als dat Bcash meuk.

• rogier2012
Slux schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:00:
[...]

t is mijn munt ook niet maar zie niet echt n reden om erop te haten, BCASH heeft duidelijk een use case waarvoor ie ook gebruikt wordt itt 95%+++ van de muntjes.

plus t is niet zon teringzooi als bij een andere top5 munt :9

• supersatan
supersatan schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:30:

[afbeelding]
Start over 3 uur. Mijn zoontje heeft vorige keer ruim 10.000 coins verdient. Ze hebben ook al een waarde. Op Discord worden ze verhandeld tegen NANO (xrb).

• krokos
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-07-2019
Ik heb een vraag die al langer in mijn hoofd zit, kan er vanuit de BIS ook een regulering komen die de wereldwijde cryptohandel aan banden legt? Ondanks dat ze ook positieve punten hebben over crypto (https://biflatie.nl/crypt...tomunten-maar-ook-slechte), lijkt het me toch tot de mogelijkheden behoren. Ze gaan namelijk echt het centrale (bancaire) systeem niet laten vallen. Als de opmars en het gebruikt doorzet en we spoelen 10 jaar verder komt door crypto mogelijk het hele systeem wel in gevaar en kunnen ze onconventionele maatregelen treffen. Wat denken jullie?

• rogier2012
wie ga je aanspreken op regelgeving als binance decentraal is (wat t plan is)?

• Schuey
supersatan schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:07:
[...]

Start over 3 uur. Mijn zoontje heeft vorige keer ruim 10.000 coins verdient. Ze hebben ook al een waarde. Op Discord worden ze verhandeld tegen NANO (xrb).
De coin wordt zelf ook verhandeld op Cryptopia meen ik te zien in Blockfolio :)

@Slux
Dan deze maar? O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 04-07-2018 14:14 ]

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Slux schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:00:
[...]

Je zou eens moeten proberen om creatief te zijn met iets anders dan beledigen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V5Gn2pzl.jpg

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:37

Bever!

3

Wat is er aan de hand op bithumb? Zilliqa heeft het hoogste volume met 320 miljoen usd en een prijs die ruim anderhalf is van de andere exchanges??

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Zilliqa gaat ook op Binance erg lekker!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
krokos schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:08:
Ik heb een vraag die al langer in mijn hoofd zit, kan er vanuit de BIS ook een regulering komen die de wereldwijde cryptohandel aan banden legt? Ondanks dat ze ook positieve punten hebben over crypto (https://biflatie.nl/crypt...tomunten-maar-ook-slechte), lijkt het me toch tot de mogelijkheden behoren. Ze gaan namelijk echt het centrale (bancaire) systeem niet laten vallen. Als de opmars en het gebruikt doorzet en we spoelen 10 jaar verder komt door crypto mogelijk het hele systeem wel in gevaar en kunnen ze onconventionele maatregelen treffen. Wat denken jullie?
Zo her en der te lezen, is het te laat om de BTC en andere crypto's te verbieden.
Het is al bezig mainstream te worden.
Mythbusting: Why Bitcoin Can Never Go To Zero
Hier de conclusie:
Too many vested parties
Bitcoin, cryptocurrencies, blockchain, all these interlinked parts are slowly spreading through society into all different ecosystems. And, as they entrench themselves, their very makeup means it is hard for them to be eliminated.

Regulators have tried, and also come to a realization that they can’t totally oust cryptocurrencies, so now they are trying to work with them. This has opened the door for the traditional sectors of the globe to enter the market and make cryptocurrencies more part of the everyday.

This system of decentralized, adaptive, autonomous and democratic money has too many vested parties and too many strong characteristics, making it hard to eliminate totally in its current form.
Bron: https://www.zerohedge.com...bitcoin-can-never-go-zero
:)

• Slux
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:16:
[...]

Je zou eens moeten proberen om creatief te zijn met iets anders dan beledigen.

[afbeelding]
Je zou ook eens ergens anders heen kunnen met dat bcash spam van je.

Bcash is en blijft een shitcoin en dat promotie team is net zo

Verwijderd

Btc en alles blijft langzaam omhoog kruipen

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ik krijg een beetje een pamfletten verspreid gevoel om mensen te brainwashen en een "beweging" te creëren zoals ze dat vroeger ook nog weleens hebben gedaan. Tot voor kort probeerde ik begrip voor je op te brengen, maar ik heb nu helaas het idee dat je definitief van het padje af bent geraakt....

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
HAHAHAHA ik denk verkoop mijn ADA zo wat lager terugkopen.. EN BAM binnen 1 minuut een dikke stijging.. wat willen ze mij toch graag arm houden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Gelukkig, daar is de BTC pump!
Greymore1 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:14:
HAHAHAHA ik denk verkoop mijn ADA zo wat lager terugkopen.. EN BAM binnen 1 minuut een dikke stijging.. wat willen ze mij toch graag arm houden.
Ik zag NEO dalen, dacht er ook over ze te verkopen, maar trap er niet meer in. Ik hodl alles wel een tijdje.

[ Voor 86% gewijzigd door Taro op 04-07-2018 15:15 ]

• bie100
rustig blijven mensen tis er ook te warm voor btw :P

• rogier2012
rogier2012 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 00:50:
ik denk dat mn 3076 buyorder gewoon gehit gaat worden morgen @ binance Tom, zeker nu bitcoin in bed aan t poepen is. Zit er nog aan te denken om die iets naar beneden bij te stellen maar dat zal wel te optimistisch zijn
yup, dit zou gehit hebben. uiteraard werd ik greedy en paste ik mn order aan naar 25 sats onder vandaags bodem aaaaaaaaaaa

ohwell, alsnog op 3190 ingestapt voor 190 sats profit

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Taro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:14:
Gelukkig, daar is de BTC pump!

[...]
Also hij nou nog even door de 6800 knalt :)

PSN: Oldzkoel

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:12:
[...]

Mag het ook een andere coin zijn? Volgens mijn Delta app zit ik de afgelopen week op +23% nml O-)
Herstel, 31%! Whow ff flinke piek omhoog (hangt natuurlijk aan BTC want die piekt ook weer ff flink)

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10-2025
Toch wel erg opvallend. De BTC pump van 2 dagen terug was exact rond hetzelfde tijdstip als nu

• A87
  • Niet online

A87

Dikke pump Bitcoin??? Op DIT moment. Hopelijk gaat bitcoin boven de 12K, dan is het ongetwijfeld mooon

[ Voor 74% gewijzigd door A87 op 04-07-2018 15:22 ]

• gabn88
ICX toch nog omhoog, duurde even, maar is toch nog goedgekomen. Ik ben er inmiddels uit. Ga nu even genieten van de winst, heb gisteren wel geleerd dat te vroeg instappen ook niet ideaal is ;)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Het is weer december!!!

Weg

• bie100
kan niet wachten zweet loopt uit mijn bilnaad

• A87
  • Niet online

A87

Skywalker88 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:20:
Toch wel erg opvallend. De BTC pump van 2 dagen terug was exact rond hetzelfde tijdstip als nu
Groot inkopen, verkopen en er weer in bij de eerst rit omhoog?

Verwijderd

En weer een nieuw plateau rond 6750?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Kain_niaK schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 12:39:
In navolging van Satoshi Doodles zijn #100DaysofSatoshiDoodles

[afbeelding]

Ben ik #100DaysOfKain_niaKTracks gestart.

Dus vanaf nu elke dag een track/song dat enigszins met geld/crypto/bitcoin als cash te maken heeft.

Hier is de eerste track!

[audio]
Wellicht kan je dit beperken tot je eigen blogje? Het begint inderdaad een beetje profetische vormen aan te nemen, waarbij ik sterk het idee krijg dat niemand er - echt - op zit te wachten.

We hebben nu door dat jij BCH ondersteunt en wellicht zelfs aanbid, maar please don’t Push it!

Groetjes HMR vanaf het zwembad in de zon 😇

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DJ-Promo
  • Laatst online: 16:39
Toen stond ik op een dikke plus :P, das nu wel anders.
Wel leuk om soms wat groen te zien _/-\o_ .

• gabn88
Na de NEO en ICX pump vraag ik me echt af of ik nog een keer zoveel geluk kan hebben, heb al 2 dagen achtereen de hoogste dagstijger t.o.v. USDT gepakt. Ik blijf maar even op mijn handen zitten...

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-01 19:49
Skywalker88 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:20:
inb4 whales bedienen de API(s) van exchange(s) via cronjobs

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:58
APPC is ook los

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:58
ergens denk ik dat al die pumps wel goed zijn. Alles gaat richting groen. BTC stijgt. En als er nou weer in het nieuw komt dat die de 7k raakt is het mooi. Dan 2 weken later dat hij de 9500 grens bereikt. En dan zitten we in december op de 30K. Moon

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
drusloos schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:55:
ergens denk ik dat al die pumps wel goed zijn. Alles gaat richting groen. BTC stijgt. En als er nou weer in het nieuw komt dat die de 7k raakt is het mooi. Dan 2 weken later dat hij de 9500 grens bereikt. En dan zitten we in december op de 30K. Moon

• RaptorXS
Weer eens een nieuwberichtje in de Televaag over de Bitcoin:
Animo bitcoin keert langzaam terug
Bron: https://www.telegraaf.nl/...coin-keert-langzaam-terug
;)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 04-07-2018 16:30 . Reden: typo ]

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Wat een gekke bende is dit wereldje ook. Kijk hele dag al staat het rood. Kom je thuis kijk je eerst hier en spreekt iedereen opeens over groen en jahooe warempel... alles groen😅

• RaptorXS
Klaas25 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 17:09:
Wat een gekke bende is dit wereldje ook. Kijk hele dag al staat het rood. Kom je thuis kijk je eerst hier en spreekt iedereen opeens over groen en jahooe warempel... alles groen😅
Mwha, erger je niet maar verwonder je slechts :)

• Klaas25
Dan heb je als prof dag trader toch onmogelijke taak.eventjes half uur pauze en je mist zo paar 100 euro als je serieus inzit..

• Klaas25
Delete

[ Voor 98% gewijzigd door Klaas25 op 04-07-2018 17:17 ]

• A87
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 17:15:
Dan heb je als prof dag trader toch onmogelijke taak.eventjes half uur pauze en je mist zo paar 100 euro als je serieus inzit..
Ik doe liever de hele dag niets en pak die winst wel na 5-10 jaar. Die gasten die 16 uur per dag hele dag zitten te stressen met 6 schermen... No thanks

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 04-07-2018 17:20 ]

• RaptorXS
Klaas25 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 17:15:
Ben niet prof. of daghandelaar, jij wel?
En ja, zit er wel serieus in :)

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 04-07-2018 17:25 ]

Pagina: 1 ... 157 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!