Lol @ daytraden "niets" noemen. 98%+ kans dat je eigen baan makkelijker is.
Precies ditzelfde stigma heb je als pokerprof..
Precies ditzelfde stigma heb je als pokerprof..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kain_niaK schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 12:39:
In navolging van Satoshi Doodles zijn #100DaysofSatoshiDoodles
[afbeelding]
Ben ik #100DaysOfKain_niaKTracks gestart.
Dus vanaf nu elke dag een track/song dat enigszins met geld/crypto/bitcoin als cash te maken heeft.
Hier is de eerste track!
[audio]
Verwijderd
hoe je zoontje het doet weet ik niet maar ik kan geen enkele coin verzamelensupersatan schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:07:
[...]
Start over 3 uur. Mijn zoontje heeft vorige keer ruim 10.000 coins verdient. Ze hebben ook al een waarde. Op Discord worden ze verhandeld tegen NANO (xrb).
Ik heb wallet gemaakt en vul die net in om te starten maar startknop doet het niesupersatan schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:30:
Vandaag om 17:00 uur is er weer een Game (faucet) event om gratis Banano Coins (NANO fork) te verdienen. Dit is echt fun om te spelen. Het is mogelijk om enkele duizenden Banano coins te verdienen binnen 24 uur.
Link naar de faucet game: https://play.google.com/s...rns.BananoRunner&hl=en_US
Het proberen waard. Ook hun Discord channel is erg actief.
Banano is een zogenaamde Meme Coin. Net zoals Doge dat is, maar dan leuker.
Je kan overigens een wallet aanmaken op BananoVault: https://vault.banano.co.in/
Veel plezier, en succes met verzamelen!
[afbeelding]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
zeer moeilijk spel met s8 druk geregeld op home button. de windows versie was toen beter te spelenKlaas25 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 17:57:
[...]
Ik heb wallet gemaakt en vul die net in om te starten maar startknop doet het nie
Echt niet te doen, ik ga elke keer dood en krijg niks ondanks dat ik over bananen heen ga. Moet je het einde halen ofzo? Dat is niet te doen voor mij. Tips?supersatan schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:30:
Vandaag om 17:00 uur is er weer een Game (faucet) event om gratis Banano Coins (NANO fork) te verdienen. Dit is echt fun om te spelen. Het is mogelijk om enkele duizenden Banano coins te verdienen binnen 24 uur.
Link naar de faucet game: https://play.google.com/s...rns.BananoRunner&hl=en_US
Het proberen waard. Ook hun Discord channel is erg actief.
Banano is een zogenaamde Meme Coin. Net zoals Doge dat is, maar dan leuker.
Je kan overigens een wallet aanmaken op BananoVault: https://vault.banano.co.in/
Veel plezier, en succes met verzamelen!
[afbeelding]
ja het einde daar ligt een streep als je daar bent ga je verder en krijg je bananen die je opgepikt hebt. zeer lastig te halen. de banaan met val daar kun je niet over heen springen wel over de lage rotsen en hekjes en slangen.Joatg schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:39:
[...]
Echt niet te doen, ik ga elke keer dood en krijg niks ondanks dat ik over bananen heen ga. Moet je het einde halen ofzo? Dat is niet te doen voor mij. Tips?
Bedankt voor de tips. Klopt het dat je soms een rij hebt waar je niet doorheen kan?zwerfkater schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:42:
[...]
ja het einde daar ligt een streep als je daar bent ga je verder en krijg je bananen die je opgepikt hebt. zeer lastig te halen. de banaan met val daar kun je niet over heen springen wel over de lage rotsen en hekjes en slangen.
Inderdaad, ik ben ermee gestopt. Ik heb hem gezien ja: BITCONNNEEEEECCCTTTT! Moest er wel om lachen.Schuey schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:10:
Wat een pleuris game
Iemand die bitconnect guy al tegengekomen?
Verwijderd
Hoever moet je geraken om de 'banaantjes' in je wallet te krijgen ? Ik geraak maar aan 40-45 sec. Indien het veel verder is weet ik dat het geen nut heeft op nog verder te proberen
Dictators ook, toch krijgen ze hele mensen massa's achter zich... (venezuela?)
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 04-07-2018 19:28 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
[ Voor 19% gewijzigd door D-Ed op 04-07-2018 19:34 ]
Verwijderd
Nieuwe henk en ingrids van op de hoek.D-Ed schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:31:
Is er ergens een Telegramgroep die Tweakers.net heeft ontdekt ofzo? Ik zie deze week zoveel nieuwe namen/gezichten verschijnen..
Kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen hoor
Mooi, dan stof ik mijn referral linkjes eens af zodat er weer wat vet op de botten komtVerwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:39:
[...]
Nieuwe henk en ingrids van op de hoek.
Het geld vliegt de markt in.
[ Voor 20% gewijzigd door D-Ed op 04-07-2018 19:43 ]
oftewel XRPD-Ed schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:41:
[...]
Mooi, dan stof ik mijn referral linkjes eens af zodat er weer wat vet op de botten komt
*Schraapt keel* Ahum ahum, beste nieuwe investeerders, let op en..
[afbeelding]
Hey! Niet meteen gaan shillen aub.. Het is gewoon een soort van advies voor wie daar iets in ziet..
Lekker laten staan!!DJ-Promo schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:45:
Neblio schiet omhoog. Staan alleen op een wallet waar ik niet bij kan.
Daarom staan ze ergens dat ik er niet bij kan.golfgti5 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:53:
[...]
Lekker laten staan!!
Bedrijf gaat een geweldige toekomst tegemoed, super snelle blockchain
Ja klopt maar bij best veel crypto gerelateerde zoekopdrachten op google komt dit topic al snel in de resultaten voor. Graag gedaan @WoutF Veel hits hebben we gecreëerd. Een kleine shoutout in de podcast als het eens uit komt zou erg tof zijn!D-Ed schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:31:
Is er ergens een Telegramgroep die Tweakers.net heeft ontdekt ofzo? Ik zie deze week zoveel nieuwe namen/gezichten verschijnen..
Kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen hoor
[ Voor 16% gewijzigd door drijfhout op 04-07-2018 20:23 ]
We zijn klaar voor DATA.drijfhout schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 20:26:
Let op DATA mensen...
Classic P&D much?drijfhout schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 20:26:
Let op DATA mensen...
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Kun je nog prima van profiteren natuurlijk, gewoon werken met stop limits.
[ Voor 8% gewijzigd door drijfhout op 04-07-2018 20:31 ]
Eh.. needrijfhout schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 20:30:
[...]
Kun je nog prima van profiteren natuurlijk, gewoon werken met stop limits.
Tegenwoordig is bijna alles een P&D
''Iets'' wat samenwerkt met grotere blockchain namen zoals Zcash/Ether/Bitcoin/Monero, ARK dus.D-Ed schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 19:41:
[...]
Mooi, dan stof ik mijn referral linkjes eens af zodat er weer wat vet op de botten komt
*Schraapt keel* Ahum ahum, beste nieuwe investeerders, let op en..
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 04-07-2018 20:40 ]
Aha, sinds een maat van mij via is gehackt via een Google search gebruik ik géén Google meer voor crypto gerelateerde info. Weer wat geleerd vandaag!AtlAntA schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 20:05:
[...]
Ja klopt maar bij best veel crypto gerelateerde zoekopdrachten op google komt dit topic al snel in de resultaten voor. Graag gedaan @WoutF Veel hits hebben we gecreëerd. Een kleine shoutout in de podcast als het eens uit komt zou erg tof zijn!
Ik was gister gehackt op steam, gelukkig had je nog een extra code nodig via mail.. LMAO.D-Ed schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 20:42:
[...]
Aha, sinds een maat van mij via is gehackt via een Google search gebruik ik géén Google meer voor crypto gerelateerde info. Weer wat geleerd vandaag!
Dat ik tegenwoordig nog maar één munt in mijn pf heb maakt ook verschil natuurlijk
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 04-07-2018 20:44 ]
Whow.. Echt goed oppassen idd..A87 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 20:43:
[...]
Ik was gister gehackt op steam, gelukkig had je nog een extra code nodig via mail.. LMAO.
OP steam was mijn pass ook echt 6 6 6 6 6 6 XD .. is alleen voor een paar games, pass is nu anders ja,
Was inlog attempt via Ruslan (RU(![]()

Ik heb echte codes van crypto op meerdere USB sticks + encrypted die ergens bewaard zijn en niet de pc in gaan/internet. Passwoord zit in mijn hoofd. ga ik niet ergens op een pc zetten ofso....
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 04-07-2018 20:52 ]
Op Binance ook hoor.Klaas25 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 20:34:
jullie hadden het toch over hele NEO's? Ik kan op bitvavo anders gewoon 2,459398 NEO kopen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...Terug-van-weggeweest.aspxSamenvatting:
Bitcoin heeft de bodem aangestampt.
Op de korte termijn kan de koers nog iets terugzakken na de rappe stijging van de afgelopen dagen.
De koers vormt een Descending Triangle, die in 63% van de gevallen neerwaarts uitbreekt.
Koers heeft potentie om tot $7800 te stijgen.
De volumedaling baart wat zorgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 04-07-2018 21:41 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Ik zeg niets.Taro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:41:
Ik zit er voor het eerst in lange tijd weer aan te denken om bij te kopen. Ik heb nu NEO, ONT, BTC, ZIL, ADA, OAK, AVA, BNB, OCN, MAN & GET. Ik wil meer van 1 van deze coins kopen, dus geen extra toevoegen zoals GVT, VEN, ARK, etc.
Van welk van deze coins verwachten jullie de komende maanden de grootste stijging, mits we uiteraard weer groene tijden tegemoet kunnen zien? Ik heb zelf bij NEO en ZIL het beste gevoel.
Ik heb inmiddels 15 GAS en 5.000 ZIL erbij gekocht, GAS stijgt samen met NEO altijd lekker en past ook mooi bij mijn MCT voorraadje
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 04-07-2018 22:10 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Weinig nieuws onder de zon. De enige vraag is of 'we' door de $7800 heen kunnen breken of niet.RaptorXS schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:26:
Miss Bitcoin denkt het volgende:
[...]
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...Terug-van-weggeweest.aspx
PSN: Oldzkoel
TA zegt van niet.. Rising wedge = bearish reversalpower_user schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:09:
[...]
Weinig nieuws onder de zon. De enige vraag is of 'we' door de $7800 heen kunnen breken of niet.
Hopelijk heeft TA het mis deze keer. Een ETF en we zijn er. Maja zal nog wel ff duren.Stokstaart schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:12:
[...]
TA zegt van niet.. Rising wedge = bearish reversal
PSN: Oldzkoel
Wat zou je willen zeggen dan?
Travala gaat tussen nu en 18 juli de mainsite openen met eerst 5.000 hotels en daarna tot 10.000.Taro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:57:
[...]
Ik zie overigens dat mijn CGE/AVA ICO tokens inmiddels op een exchange staan, check https://coinmarketcap.com/currencies/travala/#charts. Mooi 0,11 Dollar per stuk, ik heb er 2046. Destijds wel 2 NEO voor betaald toen die nog rond de 100 Dollar per stuk waren, maar dit is dus nu 225 Dollar waard. Erg lage total supply, ik hou ze denk ik nog even.
Edit: Aan de andere kant kan ik daar nu 5.5 NEO voor halen... Twijfels twijfels...
Edit 2: Geen verkeerde keuze die GAS: https://www.binance.com/en/trade/GAS_BTC![]()
![]()
Hoe graag ik ook zou zien dat de bearmarket voor dit jaar voorbij is kan het zeker nog omlaag. Van 5800 naar 6700 zou nog prima een bounce kunnen zijn een geen uptrend. Verder is de manier waarop omhoog ook wel weer vreemd. Geen rustige stijging, maar als een idioot omhoog en als dat niet gebeurt zelfs iets omlaag. Geen rustige stijging van 1 of 2% per dag, maar met 3 of 4% omhoog in 15 minuten en dan stilstaan of iets omlaag. Als de mensen die de boel zo hard omhoog hebben laten gaan de boel dumpen gaat het net zo hard weer omlaag. Dit hebben we in het verleden ook al vaak genoeg gezien, bij de vorige stijging en daarna daling ging het net zo.RaptorXS schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:26:
Miss Bitcoin denkt het volgende:
[...]
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...Terug-van-weggeweest.aspx
Ik lees hier regelmatig mee al maanden, maar volgens mij niemand over gehoord.DJ-Promo schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:15:
Zat te denken wat nu hip is in ICT land. Toen kwam ik op big data. Dus even zoeken en kwam ik uit op DxChain. Mensen die hier al naar gekeken hebben? Of andere coins op dit gebiedt?
Eeuuhh (in no particular order..)..:
Oh, dat muntje dat ik ooit voor <1 Dollar heb gekocht, toen voor +-5 Dollar heb verkocht en waar ik alleen maar gezeik mee heb gehad omdat de wallets iedere keer kapot waren? Dat heeft me 3 jaar van mijn leven gekost omdat ik iedere keer dacht dat ik ze allemaal kwijt was. Nee, daar begin ik niet meer aan.D-Ed schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:42:
[...]
Maar tja.. Zoals aangegeven.. Ik houd mijn lippen stijf op elkaar..
Lol, ik deel je meningTaro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:49:
[...]
Oh, dat muntje dat ik ooit voor <1 Dollar heb gekocht, toen voor +-5 Dollar heb verkocht en waar ik alleen maar gezeik mee heb gehad omdat de wallets iedere keer kapot waren? Dat heeft me 3 jaar van mijn leven gekost omdat ik iedere keer dacht dat ik ze allemaal kwijt was. Nee, daar begin ik niet meer aan.
Taro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:49:
[...]
Oh, dat muntje dat ik ooit voor <1 Dollar heb gekocht, toen voor +-5 Dollar heb verkocht en waar ik alleen maar gezeik mee heb gehad omdat de wallets iedere keer kapot waren? Dat heeft me 3 jaar van mijn leven gekost omdat ik iedere keer dacht dat ik ze allemaal kwijt was. Nee, daar begin ik niet meer aan.
Het probleem op dit moment is dat er veel potentiële goede coins zijn. IOTA is zeker geen slechte coin, zal vast wel stijgen, etc. maar dat gaat ook op voor vele andere coins die ik al heb. En voordat ik het weet heb ik er weer 50 verschillende, met ieder een laag aantal en als er 1 hard gaat, dan doet dat op je hele pf maar weinig. Of als er slecht nieuws is kan je niet op tijd uitstappen omdat je het overzicht niet meer hebt.D-Ed schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:04:
[...]
![]()
Zo ongeveer in dezelfde tijd gekocht als ik danIn de tussentijd ook zo rond de 4,50 verkocht, all in gegaan op TRX toen die nog een halve cent was, toen dat allemaal weer verkocht op zo'n $0,19 per stuk en nu weer flink aan de IOTA idd
(ik bespaar je de rest van de reis..)
Maar euh.. Van heel die lijst was er 'in jou tijd' nog niets bekend van die namen (okay okay, de tangle), misschien weer tijd om eens bij te lezen?
Tip, start hier en enjoy: http://iotaarchive.com
Herkenbaar idd.. Daarom ook alle coins waar ik meer voor de speculatie inzat gedumpt en all in gegaan op IOTA omdat ik echt zo achter het concept en filosofie sta.Taro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:07:
[...]
Het probleem op dit moment is dat er veel potentiële goede coins zijn. IOTA is zeker geen slechte coin, zal vast wel stijgen, etc. maar dat gaat ook op voor vele andere coins die ik al heb. En voordat ik het weet heb ik er weer 50 verschillende, met ieder een laag aantal en als er 1 hard gaat, dan doet dat op je hele pf maar weinig. Of als er slecht nieuws is kan je niet op tijd uitstappen omdat je het overzicht niet meer hebt.
Dus zeker een goede suggestie, maar daarom blijf ik bij mijn huidige pf en ga ik alleen aantallen verhogen.
Zo'n mentiteit kan ik waarderen!D-Ed schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:15:
[...]
Herkenbaar idd.. Daarom ook alle coins waar ik meer voor de speculatie inzat gedumpt en all in gegaan op IOTA omdat ik echt zo achter het concept en filosofie sta.
ADA 😃😃Taro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:07:
[...]
Het probleem op dit moment is dat er veel potentiële goede coins zijn. IOTA is zeker geen slechte coin, zal vast wel stijgen, etc. maar dat gaat ook op voor vele andere coins die ik al heb. En voordat ik het weet heb ik er weer 50 verschillende, met ieder een laag aantal en als er 1 hard gaat, dan doet dat op je hele pf maar weinig. Of als er slecht nieuws is kan je niet op tijd uitstappen omdat je het overzicht niet meer hebt.
Dus zeker een goede suggestie, maar daarom blijf ik bij mijn huidige pf en ga ik alleen aantallen verhogen.
Thx! Wat een rust.. Nog maar een paar 'crypto taps' open staan. Alleen nog maar een beetje IOTA Discord, Reddit en hier bijlezen.. Heeeerlijk..
en dan knalt die de lucht in??Klaas25 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:41:
[...]
ADA 😃😃
Its cheap mann... plus mogelijj Google samenwerking?? $$$
Bitcoin is altijd al een movement geweest, vanaf het begin. Kans is ook erg groot dat er een religie van gemaakt word. Zo gaat dat nu eenmaal. Ik deel de dingen die ik maak, en ik denk dat ik nog nooit in mijn leven iets heb gepost van "koop Bitcoin Cash" want daar geloof ik helemaal niet in. En omdat ik een van de weinige hier ben die deel uit maakt van de beweging ben ik een rare eend in de bijt en val ik hier op door anders te zijn. Nou ja, kan mij niks schelen.hmr schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:28:
[...]
Wellicht kan je dit beperken tot je eigen blogje? Het begint inderdaad een beetje profetische vormen aan te nemen, waarbij ik sterk het idee krijg dat niemand er - echt - op zit te wachten.
We hebben nu door dat jij BCH ondersteunt en wellicht zelfs aanbid, maar please don’t Push it!
Groetjes HMR vanaf het zwembad in de zon 😇
[ Voor 20% gewijzigd door Kain_niaK op 05-07-2018 19:43 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
En zo is dat. Lekker je ding doen. De mensen scrollen maar door. Excentrieke personen, ik hou ervan.Kain_niaK schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:56:
[...]
Bitcoin is altijd al een movement geweest, vanaf het begin. Kans is ook erg groot dat er een religie van gemaakt word. Zo gaat dat nu eenmaal. Ik deel de dingen die ik maak, en ik denk dat ik nog nooit in mijn leven iets heb gepost van "koop Bitcoin Cash" want daar geloof ik helemaal niet in. En omdat ik een van de weinige hier ben die deel uit maakt van de beweging ben ik een rare eend in de bijt en val ik hier op door anders te zijn. Nou ja, kan mij niks schelen.Misschien komen jullie er over een paar jaar achter dat alle creatieve mensen actief zijn in de Bitcoin Cash community.
[afbeelding]
Verwijderd
Als discussie punt, waarom zou een stijging gebaseerd op snelle stijgingen minder solide zijn dan een gestage stijging?PilatuS schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:38:
[...]
Hoe graag ik ook zou zien dat de bearmarket voor dit jaar voorbij is kan het zeker nog omlaag. Van 5800 naar 6700 zou nog prima een bounce kunnen zijn een geen uptrend. Verder is de manier waarop omhoog ook wel weer vreemd. Geen rustige stijging, maar als een idioot omhoog en als dat niet gebeurt zelfs iets omlaag. Geen rustige stijging van 1 of 2% per dag, maar met 3 of 4% omhoog in 15 minuten en dan stilstaan of iets omlaag. Als de mensen die de boel zo hard omhoog hebben laten gaan de boel dumpen gaat het net zo hard weer omlaag. Dit hebben we in het verleden ook al vaak genoeg gezien, bij de vorige stijging en daarna daling ging het net zo.
Het begint er zeker steeds beter uit te zien, maar 100% overtuigt ben ik nog zeker niet.
Verwijderd
Ik doe wat met big data en data science. Een hype die nu wat overrated is imo.DJ-Promo schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:15:
Zat te denken wat nu hip is in ICT land. Toen kwam ik op big data. Dus even zoeken en kwam ik uit op DxChain. Mensen die hier al naar gekeken hebben? Of andere coins op dit gebiedt?
nee je kan altijd ergens er overheen soms springt die hoger weet nog niet hoeJoatg schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:46:
[...]
Bedankt voor de tips. Klopt het dat je soms een rij hebt waar je niet doorheen kan?
Check holochain even. Dat gaat helemaal de shit worden als de beer los is. ATL al gemist maar nog voor een klein prijsje op te rapen.DJ-Promo schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:15:
welke exchange het beste?deppenboks schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 00:12:
[...]
Check holochain even. Dat gaat helemaal de shit worden als de beer los is. ATL al gemist maar nog voor een klein prijsje op te rapen.
Ik heb hotbit gebruikt en dat beviel prima, maar idex kan ook.
[ Voor 22% gewijzigd door deppenboks op 05-07-2018 00:19 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Beaulion op 05-07-2018 00:25 ]
Bij crypto is het helaas een feit dat whales de prijzen zwaar manipuleren. Dit zie je bij pumps en dumps bij kleinere coins ook heel goed als een shitcoin ineens 100% of meer doet. Nou gaat er ook wel eens iets mis waardoor er een pump veroorzaakt wordt, maar over het algemeen zijn het groepen mensen of mensen met heel veel geld die het doen. Een stijging van 4% in 5 minuten wordt mogelijk veroorzaakt door een whale. Hoewel je bij Bitcoin serieus geld nodig hebt om voor die 4% te zorgen betekend niet dat het niet gebeurt. Wat de whales juist willen is dat wanneer het omhoog gaat dat andere mensen kopen en wanneer het omlaag gaat dat ze verkopen. Daar is juist flink geld mee te verdienen. Stop-losses af laten gaan is ook zoiets.Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 00:01:
[...]
Als discussie punt, waarom zou een stijging gebaseerd op snelle stijgingen minder solide zijn dan een gestage stijging?
Is het omdat je bij die laatste het idee hebt van 'echte' vraag van de particulier? En waarom zou dit beter zijn? Institutionele vraag kan heel goed zijn voor de prijs ook.
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 05-07-2018 00:25 ]
Das klote! Vrijdag gaat onze pup voor z’n derde spuitje.. Weinig high tech onderzoek voor nodig.. Hoewel, betaald van de crypto gainsBeaulion schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 00:18:
Gvd... niet aangenomen vandaag... als iemand nog een dierenarts zoekt met een passie voor high tech onderzoek met een dikke pay check dan hoor ik het graag!
On topic: nog steeds op verlies
Het enigste wat mij de afsplitsing van Bitcoin Cash van de Bitcoin opgeleverd heeft , is meer Bitcoins.Kain_niaK schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:56:
[...]
Bitcoin is altijd al een movement geweest, vanaf het begin. Kans is ook erg groot dat er een religie van gemaakt word. Zo gaat dat nu eenmaal. Ik deel de dingen die ik maak, en ik denk dat ik nog nooit in mijn leven iets heb gepost van "koop Bitcoin Cash" want daar geloof ik helemaal niet in. En omdat ik een van de weinige hier ben die deel uit maakt van de beweging ben ik een rare eend in de bijt en val ik hier op door anders te zijn. Nou ja, kan mij niks schelen.Misschien komen jullie er over een paar jaar achter dat alle creatieve mensen actief zijn in de Bitcoin Cash community.
[afbeelding]
Zodra er veel mensen gaan instappen voor langere termijn en ook mensen met veel geld gaat het omhoog en blijft het omhoog gaan met wat kleine correcties. Waar we nu zitten, nog steeds in de correctie, is het erg nuttig om wat te pumpen en dumpen in lijn met de waves omhoog en omlaag.D-Ed schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 00:29:
[...]
@PilatuS Thx!Mijn verstand zegt nu ook de IOTA’s die ik voor $0,93 heb gekocht een paar weken geleden te verkopen.. Maar mijn hart wil er geen afstand van doen nu ze op 1,25 staan..
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 05-07-2018 00:38 ]
Ja ik had al eerder zoiets voorbij zien komen dat je meubels het moesten ontgeldenD-Ed schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 00:29:
[...]
Das klote! Vrijdag gaat onze pup voor z’n derde spuitje.. Weinig high tech onderzoek voor nodig.. Hoewel, betaald van de crypto gains
Hier nog geen klachten ivm meubels die in een bearmarket zittenBeaulion schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 00:36:
[...]
Ja ik had al eerder zoiets voorbij zien komen dat je meubels het moesten ontgeldenheb je een rashond of een mooie mengelmoes?
Foto!D-Ed schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 00:41:
[...]
Hier nog geen klachten ivm meubels die in een bearmarket zittenHoewel zijn tandjes nét te scherp zijn boor dochterlief af en toe
Het is een Australian Labradoodle, bij een erkende fokker gehaald maar het is blijkbaar nog geen echt ras..
[ Voor 25% gewijzigd door Beaulion op 05-07-2018 01:12 ]
[ Voor 40% gewijzigd door rogier2012 op 05-07-2018 08:07 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
[ Voor 17% gewijzigd door rogier2012 op 05-07-2018 08:40 ]
Naar mijn mening was NEO juist te hard gedaald de laatste tijd t.o.v. BTCrogier2012 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:29:
geen idee wat die 42 en 40 zijn(neem aan USD) maar imo is NEO best overextended en kan dat nog goed -10% gaan in sats als BTC gelijk blijft. zou zelf mikken op een ~ 38 entry dus als ik m wil gaan shortterm traden.
Blijf er voor nu wel even af iig, vind m voor mn longterm te duur momenteel denk ik.
Deze week wordt interessant om te zien of we over 6830ish heen kunnen komen, ik open denk ik n shortje rond dat level iig
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Yes die gaat zeker leuk, maar ook daar sta ik eigelijk nog op verlies. Om over RLC maar niet te sprekenBever! schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:49:
Wow zilliqa is door het geluid gegaan. Die blijft maar groeienben benieuwd wanneer MCT wat gaat doen..
[ Voor 10% gewijzigd door Schuey op 05-07-2018 08:54 ]
Heb nog wat plukken gekocht onderweg naar beneden, zou eigenlijk eens moeten uitrekenen wat de gemiddelde aankoop is geweest...Schuey schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:50:
[...]
Yes die gaat zeker leuk, maar ook daar sta ik eigelijk nog op verlies. Om over RLC maar niet te spreken
Overigens doet Ethos het na de releases van de wallet ook netjes met +35%
[ Voor 42% gewijzigd door Schuey op 05-07-2018 09:07 ]
t verschilt niet al te veel van oa ADA / ZIL / ICX / LSK en zit nu op >1/4e van zn ATH, wat wil zeggen dat ie imo momenteel te duur is. Verder is de stijging van NEO afgelopen week vrij extreem geweest (is echt massively overbought op de 4h/ daily) dat ik wel een correctie verwachtKatala schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:49:
[...]
Naar mijn mening was NEO juist te hard gedaald de laatste tijd t.o.v. BTC
[ Voor 5% gewijzigd door rogier2012 op 05-07-2018 09:05 ]
Dit topic is gesloten.
![]()