iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
[ Voor 5% gewijzigd door ggj87 op 03-07-2018 21:58 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
ZekerTaro schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:57:
Zou er zo nog even een pump naar 6800 komen?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ja, en ondertussen krijg je GAS, die kan je ook voor een mooie prijs verkopen, of er extra NEO voor terugkopen.AMARONE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:06:
Zo'n neo, op de lange termijn kan die gewoon dik stijgen dus beter houden?
Meh. We gaan wat omhoog, maar helaas zegt het niets over de middel en lange termijn. Wat de er komende weken gaat gebeuren is nog steeds onduidelijk. Ook als we de 6800 halen kan het nog prima omlaag. We moeten het echt gaan zien.Taro schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:41:
@PilatuS zeg aub dat dit de bounce is die je verwacht en op zat te wachten
Ik snap nog steeds niet hoe je die dan krijgt?Taro schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:09:
[...]
Ja, en ondertussen krijg je GAS, die kan je ook voor een mooie prijs verkopen, of er extra NEO voor terugkopen.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Binance keert dat aan het begin van iedere maand uit. Als je het in een NEO wallet (Bijv. Neon) hebt staan, dan zie je altijd een overzicht van je saldo. Via https://neotogas.com/ kan je uitrekenen hoeveel GAS je krijgt.AMARONE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:12:
[...]
Ik snap nog steeds niet hoe je die dan krijgt?
Hetzelfde gaat overigens sinds een paar dagen op voor ONT.
Mits de betreffende exchange dat ondersteunt, dat doen ze niet allemaal.hansdegit schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:14:
Hoef je niets voor te doen. Als je NEO bij de exchange bewaart, krijg je je GAS ook bij de exchange.
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 03-07-2018 22:16 ]
Stel, ik was een handelaar... Dan had ik mijn aangeschafte MIOTA (op 24-06-2018 gekocht voor $0,93) vandaag verkocht voor $1,24 en gewacht tot ie weer tot zo'n $1,00 zou zakken om weer bij te kopen..En had ik all those gains... Maar goed, Ik ben geen trader maar een ferme HODL'rVerwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:09:
[...]
Haha ja ik had em door. Ik denk dat 90% hier KEY echter toch ziet als een solide long term met een prachtig koopmomentje
Raar is dat he. Gaat al maanden zoVerwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:18:
Lastig, wat het volgende plateau wordt. Van net was weer een stoprun
Voel een sprintje naar +6.7k wel komen eigenlijk, nu al 2 keer onder de 6600 gezakt om daarna weer omhoog te schieten. Genoeg gestabiliseerd: 't is tijd voor ouderwetse actie.
Verwijderd
Handelt idd anders. Je kan die 'valse uitbraken' wel scalpen maar dat moet wel je ding zijn.
Ik heb ooit eens van een goede trader gehoord dat bewegingen toch wel redelijk hetzelfde zijn, als je tijd uit de equation haalt (range chart dus)
Heel raar hoor.
Oké dank je. 0,0005per dag. LekkerTaro schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:15:
[...]
Binance keert dat aan het begin van iedere maand uit. Als je het in een NEO wallet (Bijv. Neon) hebt staan, dan zie je altijd een overzicht van je saldo. Via https://neotogas.com/ kan je uitrekenen hoeveel GAS je krijgt.
Hetzelfde gaat overigens sinds een paar dagen op voor ONT.
[...]
Mits de betreffende exchange dat ondersteunt, dat doen ze niet allemaal.
Prepare for the next ATH
Gelukkig. Ik blijf er met m'n poten vanaf iedergeval. Dat is te volatiel voor mij.Verwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:34:
Donderd ook zo weer even 100% down
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik zag je post, voor 0,17 BTC gekocht @ 9399 sats en 55 seconden later @ 9702 sats verkochtTominatie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:30:
Lol syscoin nu al op +200%. Te fuck.
Je moet het maar durven haha, congrats! Gelukkig dat je niet zwaar de boot bent in gegaan.Taro schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:37:
[...]
Ik zag je post, voor 0,17 BTC gekocht @ 9399 sats en 55 seconden later @ 9702 sats verkochtGeen giga bedrag, maar toch leuk voor minder dan een minuut.
[ Voor 34% gewijzigd door paul-s83 op 03-07-2018 22:42 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Heeft er iemand een fuckup gemaakt bij SYS? Voor 96 BTC/stuk ofzo gekocht? Zie die grafiek
[ Voor 58% gewijzigd door Taro op 03-07-2018 22:45 ]
lol wtf? Heel gare pump dit. Hoe ist mogelijk.ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:46:
Wtf is er met die piek van 96.000 op SYS? Heeft er echt iemand SYS gekocht op een koers van 96 BTC???
yep zag m live voorbijkomen zojuistggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:46:
Wtf is er met die piek van 96.000 op SYS? Heeft er echt iemand SYS gekocht op een koers van 96 BTC???
Verwijderd
Als je haar maar verkoopt daarna. Van de week was hier iemand die de poe-knal had gemist, die is ook al aardig geretraced
Wauw wat bizar! Hoe kan zoiets gebeuren vraag ik me af? Dan moet het hele orderboek bij de verkoop leeg zijn en iemand die voor de gok hebben ingevoerd oid???
Die koper zal wel flink balen, dat krijg je natuurlijk nooooit meer terug
[ Voor 11% gewijzigd door ggj87 op 03-07-2018 22:50 ]
Heerlijk. Heb er maar 25euro inzitten maar tochTaro schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:44:
NEO gaat ondertussen ook mooi door.
Heeft er iemand een fuckup gemaakt bij SYS? Voor 96 BTC/stuk ofzo gekocht? Zie die grafiek
Verwijderd
Spoot omhoog als een natte champagne kurkAMARONE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:50:
[...]
Heerlijk. Heb er maar 25euro inzitten maar toch
Hoeveel syscoins zijn de deur uit gegaan voor 96 BTC het stuk?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Gewoon in het prijsveld zelf klikken en ipv het getal 96 aanvullen achter de nullen, de tekst per ongeluk helemaal vervangen, heb ik ook weleens gehad. Daarna 96 inrammen, market buy aanklikken, waarschuwing wegklikken want die is er toch voor niets, en weg is je geld.ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:49:
[...]
Wauw wat bizar! Hoe kan zoiets gebeuren vraag ik me af? Dan moet het hele orderboek bij de verkoop leeg zijn en iemand die voor de gok hebben ingevoerd oid???
Maar grote kans dat het bedrag dat hij had wel meeviel, dus zo'n schade zal het niet zijn geweest.
Al is het er maar 1, hoeveel dollar zou je dan verdiend hebben? Stel dat je hem op 3348 sat had gekocht, net voor de pump?Tominatie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:52:
[...]
Hoeveel syscoins zijn de deur uit gegaan voor 96 BTC het stuk?
Lijkt er wel op, orderboek is soms flinterdun in dit soort gevallen, en dan ben je in een uitzonderlijk geval de pineut met een dikke market order.ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:49:
[...]
Denk dat het er wel meerdere waren want je hebt geloof ik een "mininum hoeveelheid" die je moet doen om een sellorder/buyorder te plaatsen. Dus misschien heeft hij meerdere syscoins verkocht voor 96BTC dus dan is hij nu miljonair en degene die de syscoins had gekocht is nu arm as fuck en zit nu te janken.ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:53:
[...]
Al is het er maar 1, hoeveel dollar zou je dan verdiend hebben? Stel dat je hem op 3348 sat had gekocht, net voor de pump?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Zo werkt het niet. Er heeft iemand 96 BTC als prijs geboden met een x aantal muntjes of een market order. Maar ze worden gewoon volgens het orderbook ingevuld, dus je koopt ze voor de laagste prijs. De enige manier waarop er daadwerkelijk iemand 96 BTC voor 1 SYScoin heeft gehad is als hij 1 sell order van 1 stuk op een waarde van 96 BTC had staan en het orderbook eronder helemaal leeg was. Maar dat was niet zo, dus volgens mij lijkt het erger dan het is. En als ik ongelijk heb is er gelukkig weer een whale rektggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:53:
[...]
Al is het er maar 1, hoeveel dollar zou je dan verdiend hebben? Stel dat je hem op 3348 sat had gekocht, net voor de pump?
Verwijderd
Zo werkt 't ja.Taro schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:56:
[...]
Zo werkt het niet. Er heeft iemand 96 BTC als prijs geboden met een x aantal muntjes of een market order. Maar ze worden gewoon volgens het orderbook ingevuld, dus je koopt ze voor de laagste prijs. De enige manier waarop er daadwerkelijk iemand 96 BTC voor 1 SYScoin heeft gehad is als hij 1 sell order van 1 stuk op een waarde van 96 BTC had staan en het orderbook eronder helemaal leeg was. Maar dat was niet zo, dus volgens mij lijkt het erger dan het is. En als ik ongelijk heb is er gelukkig weer een whale rekt
Toch blijft e prijs redelijk hangen. Hij kan er ook wel wat kwijt nu om de schade te beperken
Edit:
Ze hebben net een tweetje eruit gegooit: https://twitter.com/syscoin/status/1014255355545649152
[ Voor 15% gewijzigd door Tominatie op 03-07-2018 23:19 ]
He wat jammer. Is weer goed voor het vertrouwen in crypto.Tominatie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:06:
Syscoin moet je ver vandaan blijven als ik dit zo lees: "Seems the chain is attacked. Last 20 blocks or so were found by the same miner. It lowers the diff with every block and does not include new transactions in blocks so people cannot deposit. This happens while they pump Binance."
Nou inderdaad, bitcoin zal wel weer $1000 dumpen.ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:09:
[...]
He wat jammer. Is weer goed voor het vertrouwen in crypto.
[ Voor 30% gewijzigd door ggj87 op 03-07-2018 23:12 ]
Was natuurlijk overdreven haha, meer om aan te geven dat elk "negatief" nieuwtje de prijs gelijk enorm naar beneden gooit. Overigens denk ik niet dat dit invloed gaat hebben op de cryptomarkt dus verwacht nog steeds +6.7k soon.ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:11:
Dat niet meteen, maar het is wel weer een hack op een cryptomunt erbij, iets waar ze altijd van zeggen dat het niet zou moeten kunnen.
Edit: tot dusver niet erg succesvol
[ Voor 24% gewijzigd door Tominatie op 03-07-2018 23:38 ]
Laten we het hopen.
Helaas is zoiets ook weer mogelijk

Aangezien het van 6.4k naar 6.6k ook ging met zo'n whale candle omhoog. Is de vraag of we niet weer zo'n candle omlaag krijgen. Van mij mag BTC uit de beartrend breken, maar alles is mogelijk.
Haha ik kocht net voor de gein wat POA op 4000 sats en gelijk dondert ie naar beneden. De combinatie volatiele coins & ik gaan niet samen.drusloos schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:43:
Oke die sys durf ik echt niet aan. Ik wilde klikken kopen op 79xx, refresh de pagina, en hij staat op 87xx
achja dat wordt weer bagholden
Verwijderd
Ah. De bart TA. De enige TA die ik vertrouw.PilatuS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:42:
[...]
Laten we het hopen.
Helaas is zoiets ook weer mogelijk
[afbeelding]
Aangezien het van 6.4k naar 6.6k ook ging met zo'n whale candle omhoog. Is de vraag of we niet weer zo'n candle omlaag krijgen. Van mij mag BTC uit de beartrend breken, maar alles is mogelijk.
Kwam die laatst ook tegenVerwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:46:
[...]
Ah. De bart TA. De enige TA die ik vertrouw.
Die SYS knalt nu echt wel weer keihard omhoog. Binnen een uur van 150% naar 250%, weer terug naar 140% en nu bijna boven de 300%.. Hier hebben een paar grote spelers heel snel heel veel winst gepaktdrusloos schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:43:
Oke die sys durf ik echt niet aan. Ik wilde klikken kopen op 79xx, refresh de pagina, en hij staat op 87xx
Benieuwd waar dit gaat eindigen...
Edit, al door de 400% grens heen....
Edit, 600%
[ Voor 7% gewijzigd door paul-s83 op 03-07-2018 23:53 ]
Klapt wel soms in een seconde paar duizend sat omhoog of omlaag, stalen ballen voor nodig dusTominatie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:49:
dude... die Syscoin is echt niet normaal: +300%
Verwijderd
Dat krijg je als iemand 96 bitcoin biedtTominatie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:49:
dude... die Syscoin is echt niet normaal: +300%
Pffff, het waren naar verluid 11 SYS munten a 96 BTC
[ Voor 22% gewijzigd door ggj87 op 03-07-2018 23:54 ]
Besef gewoon dat die kerel met 11 SYS munten een dikke miljonair is geworden. Sprookjes bestaan.ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:54:
https://twitter.com/Crypt...14262732168859648/photo/1
Pffff, het waren naar verluid 11 SYS munten a 96 BTC![]()
[afbeelding]
Die heeft nu 1056 BTC's. Ik zou naakt door de straat dansen als mij dat zou overkomen.Tominatie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:55:
[...]
Besef gewoon dat die kerel met 11 SYS munten een dikke miljonair is geworden. Sprookjes bestaan.
Ziek, lang geleden dat ik een dergelijke PnD heb gezien...Tominatie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:53:
+600% nu hahahaha, waanzin.
Als ik degene was die voor 1056BTC's 11 sys coins had gekocht zou ik spontaan van een flat springen.ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:57:
[...]
Die heeft nu 1056 BTC's. Ik zou naakt door de straat dansen als mij dat zou overkomen.
Verwijderd
Gewoon hodl. Moon soonTominatie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:58:
[...]
Als ik degene was die voor 1056BTC's 11 sys coins had gekocht zou ik spontaan van een flat springen.
uitstekend voor crypto dit. Kut projecten moeten letterlijk dood - zie het als evolutie.ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:09:
[...]
He wat jammer. Is weer goed voor het vertrouwen in crypto.
Overigens fuckme, mn poabag 15min te laat verkocht. ik rebuy m wel 10% lager morgen
Damn, ik dacht dat dat soort trades alleen voorkwamen op gedecentraliseerde exchanges zoals Etherdelta of Cryptopia omdat daar geen check plaatsvind op de laagste prijs in het orderbook vs je eigen bid. Daar zijn talloze voorbeelden van te vinden waar een koper de prijs in BTC en aantal te kopen coins heeft omgedraaid.ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:54:
https://twitter.com/Crypt...14262732168859648/photo/1
Pffff, het waren naar verluid 11 SYS munten a 96 BTC![]()
[afbeelding]
In dit soort gevallen moet er echt iemand hebben zitten slapen om met zoveel BTC het hele orderboek op te kopen
Ja, in principe wel. Je ziet het vaker in de orderboeken. Op GDAX/Coinbase Pro zijn de orderboeken vanaf 0.00 t/m dergelijke bedragen gevuld. Een paar jaar geleden was er een zogeheten 'flash crash' op ETH waardoor iemand op zo'n manier goedkoop ETH heeft gekocht:AMARONE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:59:
Is dat nou puur geluk hebben. Een coin hebben en die voor dikke munten in de sell zetten en dan maar wachten?
https://www.businessinsid...wassen-zijn-cryptomunten/
dus eigenlijk gewoon inlezen en wat goedkope munten inkopen en die meteen in de sell zetten voor dikke centen. En dan hopen.ggj87 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 00:01:
[...]
Ja, in principe wel. Je ziet het vaker in de orderboeken. Op GDAX/Coinbase Pro zijn de orderboeken vanaf 0.00 t/m dergelijke bedragen gevuld. Een paar jaar geleden was er een zogeheten 'flash crash' op ETH waardoor iemand op zo'n manier goedkoop ETH heeft gekocht:
https://www.businessinsid...wassen-zijn-cryptomunten/
Eigenlijk valt dit nog wel mee ivm die 11sys a la 96btcdrusloos schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:30:
ik zal jullie pijn wat verzachten, ik kocht ooit van al mijn winst APPC op $3,75, en die is nu $0,20
Dat hoeft niet per se een goedkope munt te zijn, dat kan bij elke munt gebeuren. Je moet gewoon net het geluk hebben dat het bij jouw munt gebeurt én die order wordt aangetikt. De kans is wel heel klein hoor. Het is net als de loterij winnen.AMARONE schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 00:05:
[...]
dus eigenlijk gewoon inlezen en wat goedkope munten inkopen en die meteen in de sell zetten voor dikke centen. En dan hopen.
Jeetje wat een volume, wat een actie
Hoop op het KEY-scenario: dat ik morgen op sta met +100%
[ Voor 69% gewijzigd door Tominatie op 04-07-2018 00:26 ]
Op Binance valt het alleszins tegen bij POA?Tominatie schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 00:18:
POA gaat ervoor!![]()
Jeetje wat een volume, wat een actie![]()
Hoop op het KEY-scenario: dat ik morgen op sta met +100%
Verwijderd
Zolang we niet door de 6500 vallen is het primaTominatie schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 00:33:
zo de pleuris, deze rooie candle op bitcoin mag er wezen.
Dat is die Syscoin gast die aan het uitcashen isTominatie schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 00:33:
zo de pleuris, deze rooie candle op bitcoin mag er wezen.
Nee, maar zonder geintje, mooi weer dit. Ik dacht nog zal ik uitstappen of niet? En nét als ik wil gaan slapen en nog even hier kijk lees ik ‘rode candle’....
Klopt, hij ging net even hard omhoog maar nu toch weer aan 't niksen. Toch hoop ik nog steedsPHPResource schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 00:33:
[...]
Op Binance valt het alleszins tegen bij POA?
[ Voor 52% gewijzigd door rogier2012 op 04-07-2018 01:05 ]
dat idd. Verder zal t echt super interessant zijn hoe CZ de gehele situatie rondom SYS gaat afhandelen. Hij hoeft naar mijn mening niks te doen maar t zou wel goed zijn voor de markt als ie t wel doet.Tominatie schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 01:17:
Joh het valt best mee. Correctie na die stijging moest ook wel komen. Als we boven de 6450 blijven vind ik het een dikke prima.
Jup... Hoop ook dat er actie wordt ondernomen. Maar sowieso gebeuren er binance hele rare pumps. Bijna elke dag is het raak met een coin die +100% gaat. Toch best gek.rogier2012 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 01:28:
[...]
dat idd. Verder zal t echt super interessant zijn hoe CZ de gehele situatie rondom SYS gaat afhandelen. Hij hoeft naar mijn mening niks te doen maar t zou wel goed zijn voor de markt als ie t wel doet.
Sowieso deze hele SYS pump kan in verband staan met de BTC-daling. Schijnt dat er enorm veel BTC's zijn verzonden vanuit binance naar elders na de pump. Mensen pakken denk ik ook behoorlijk wat profits, geef ze eens ongelijk.. Er zijn trouwens 13000 sys verkocht tegen een prijs van 1.1BTC per sys.
Coins gaan echt enorm heen en weer. VIB nu ook. Chat alweer van +20 naar +6.rogier2012 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 01:44:
CHAT ook nog
Ik hou het lekker op POA vannacht, komt steeds meer volume. Nu al 1300+ BTC
hoe duur heb je ingekocht? sowieso wel n okay longterm hold maargoedTominatie schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 01:47:
[...]
Coins gaan echt enorm heen en weer. VIB nu ook. Chat alweer van +20 naar +6.
Ik hou het lekker op POA vannacht, komt steeds meer volume. Nu al 1300+ BTC
op 4000 sats, sindsdien alleen maar gedaaldrogier2012 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 01:48:
[...]
hoe duur heb je ingekocht? sowieso wel n okay longterm hold maargoed
Maar ik weet niet, heb bij POA het idee dat 'ie nog behoorlijk gaat pumpen. Hetzelfde heb ik voor IOTX
$MANA gaat weer -> +80
heb maar gelijk sells gezet op al mn top80-200 coins voor +50% en de rest op +300% zodat ik in vrede kan gaan slapen
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!