Weg
Dat was zaterdag al bekend dus lijkt me niet..
+ dat het ook niet echt een dump is. Mensen halen hun geld er even uit flink overbought op dit moment
[ Voor 12% gewijzigd door Ralphie op 03-07-2018 12:22 ]
HODL
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ej laat hem maar 5% zakken, kan ik weer kopen ;pRichh schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:24:
We dalen even maar vrij snel is er alweer weerstand gevonden. Lijkt wel goed te gaan dit.
De tijd leert of het tij keert
Lijkt mij dat die via het ethereum netwerk gaat, die is redelijk overbelast op het moment.raq schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:29:
Vandaag wat aan schuiven met coins van exchanges naar andere exchanges en naar wallets. Gaat allemaal prima, enkel RLC doet er al uren over om 0 naar 1 confirmation te komen (binance naar bittrex). Is dat gebruikelijk voor RLC?
Ik heb dit snel gevondenPelox schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:54:
[...]
Laten staan op mijn mew is geen optie begrijp ik?
https://www.reddit.com/r/...work_if_i_hold_my_ven_on/
Verder weet ik het ook niet. Bij mij staat het allemaal op binance, maar zo veel heb ik ook weer niet.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik nog 1x terug naar de 6k dan gooi ik er weer wat tegenaan.A87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:55:
Ik wil 6700- 6800 zien vandaag dat stelt gerust.
Moon.
same here, alles of niet voor mij.Pelox schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:14:
[...]
Ik nog 1x terug naar de 6k dan gooi ik er weer wat tegenaan.
Ik heb al al mijn vakantiegeld er in ............. L O L.. en zoveel mogelijk sowiesoPelox schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:14:
[...]
Ik nog 1x terug naar de 6k dan gooi ik er weer wat tegenaan.
Zon kans krijg je NOOIT meer in je leven.
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 03-07-2018 14:47 ]
Er zijn vast mensen die dat al 10x hebben gezegd, even los van het vakantiegeld uiteraardA87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:46:
[...]
Ik heb al al mijn vakantiegeld er in ............. L O L.. en zoveel mogelijk sowieso.
Zon kans krijg je NOOIT meer in je leven.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Nah, het was frisjes in de tuin dus ben bij de hond in zijn hok gekropen.
Verwijderd
Eindelijk weer plussjes
Van morgen GVT er met leuke winst verkocht en NEO voor gekocht
MOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNN
Verwijderd
Die gaat gewoon door denk ik, zit binnen no time boven de 40 richting de 50gabn88 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:04:
NEO gaat idd wel heel hard. Heb hem net gemist om terug te kopen op $36,50 na eerder vandaag op $38 verkocht te hebben. Had die buyorder gewoon moeten laten staanZit nu wel te dubben om terug te kopen op $38 of te wachten... Moeilijk...
Denk ik he
lol! Hoe creëer je FOMOVerwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:05:
[...]
Die gaat gewoon door denk ik, zit binnen no time boven de 40 richting de 50
Denk ik he
HODL
Verwijderd
???...Hoezo fomo?
In april kocht ik hem in de zelfde situatie voor $47 en ging hij ook gewoon in ene door naar $80
Rookworst zonder r is ook worst.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Verwijderd
Het is allemaal niet te voor spellenBartvandelaar schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:14:
Ook met Neo de boot gemist op 36.50. Verkocht op 38 na aangekocht te hebben voor 30. Prima winst. De rest van mijn andere winst ook even in Neo gezet. Deze laat ik in ieder geval wat langer staan. Fingers crossed.
Maar ik vind NEO wel prettig voor deze prijs
Omdat je aangeeft dat je wel verwacht dat deze die waardes gaat. Ik de huidige markt kan het morgen net zo makkelijk weer naar 32 gaan. Het verleden biedt geen garantie voor de toekomst, zeker nu niet.Verwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:08:
[...]
???...Hoezo fomo?
In april kocht ik hem in de zelfde situatie voor $47 en ging hij ook gewoon in ene door naar $80
Neemt niet weg dat ik ook wel denk dat ie nog zal stijgen, maar in januari was ook iedereen er van overtuigd dat Neo dit jaar naar 1000 euro zou stijgen (wat uiteraard nog steeds kan..) . Getuige het bericht van Holdem_NL hieronder was dat destijds ook een gevalletje FOMO neem ik aan
HODL
Verwijderd
Totdat 'ie ooit de $ 1000,- passeert, dan vind je het bizar dat je nu vind dat je het bizar vind dat je toen die NEO op $ 150 kocht. Bizarception.Holdem_NL schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:12:
Bizar dat ik NEO ooit op 150 dollar heb gekocht.. Wat was ik denkende? Gelukkig zit er weer een opwaartse lijn in.
Verwijderd
Dan ga jij lekker de hele dag FOMO roepen,ik vind het primaRalphie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:18:
[...]
Omdat je aangeeft dat je wel verwacht dat deze die waardes gaat. Ik de huidige markt kan het morgen net zo makkelijk weer naar 32 gaan. Het verleden biedt geen garantie voor de toekomst, zeker nu niet.
Neemt niet weg dat ik ook wel denk dat ie nog zal stijgen, maar in januari was ook iedereen er van overtuigd dat Neo dit jaar naar 1000 euro zou stijgen (wat uiteraard nog steeds kan..) . Getuige het bericht van Holdem_NL hieronder was dat destijds ook een gevalletje FOMO neem ik aan
Maar mijn mening is dat je tussen de $30 en de $40 een prima aankoop heb met NEO
Niks met FOMO te maken
Daar ben ik het mee eens, maar als ik mag kiezen heb ik toch liever 25% meer NEO op $30Verwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:22:
[...]
Dan ga jij lekker de hele dag FOMO roepen,ik vind het prima
Maar mijn mening is dat je tussen de $30 en de $40 een prima aankoop heb met NEO
Niks met FOMO te maken
Ik verwacht over een week of drie/vier $60. Dus dan maakt die 25% extra NEO nog wel wat uit
Verwijderd
Zekers te weten, maar dat is wel een gokgabn88 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:26:
[...]
Daar ben ik het mee eens, maar als ik mag kiezen heb ik toch liever 25% meer NEO op $30
Ik verwacht over een week of drie/vier $60. Dus dan maakt die 25% extra NEO nog wel wat uit
Maar alles kan in crypto
Heb er ook maar 8
Zit bomvol met VEN maar die doet voorlopig helemaal niks
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2018 15:28 ]
Ik heb zojuist de knoop doorgehakt en ICX gekocht (voor het eerst in mijn leven). Dit is ook een mooie pump en dump coin die in een goede markt zo +10% kan doen. Zit erin voor $1,72, ga eruit rond de $1,82 (vorige top). In tegenstelling tot NEO staat die niet tegen een weerstand aan te beuken, dus er is in ieder geval ruimte naar boven. Bedoeling is wel om daarna weer NEO aan te kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:27:
[...]
Zekers te weten, maar dat is wel een gok
Maar alles kan in crypto
Heb er ook maar 8
Zit bomvol met VEN maar die doet voorlopig helemaal niks
Moon.
Kutte met die coins is dat je ze hebt maar niets er bij krijgt door te staken ofso dus waarom kopen? Zit ook weinig rek in aangezien de hype al mega is rondom neo.Verwijderd schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:21:
[...]
Totdat 'ie ooit de $ 1000,- passeert, dan vind je het bizar dat je nu vind dat je het bizar vind dat je toen die NEO op $ 150 kocht. Bizarception.
Leuk dat NEO 1000 wordt maar andere coins doen dan 1000x omhoog waar nog geen hype in zit.
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 03-07-2018 16:08 ]
durrrrr........Holdem_NL schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:12:
Bizar dat ik NEO ooit op 150 dollar heb gekocht.. Wat was ik denkende? Gelukkig zit er weer een opwaartse lijn in.
shit happens enzo
Je bent niet op de hoogte van GAS rewards met NEO? Geen hype = meer risico en om eerlijk te zijn zie ik NEO (antshares) niet snel verdwijnenA87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:07:
[...]
Kutte met die coins is dat je ze hebt maar niets er bij krijgt door te staken ofso dus waarom kopen? Zit ook weinig rek in aangezien de hype al mega is rondom neo.
Leuk dat NEO 1000 wordt maar andere coins doen dan 1000x omhoog waar nog geen hype in zit.
Verwijderd
Flink gassen toch met die Neozzzz?A87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:07:
[...]
Kutte met die coins is dat je ze hebt maar niets er bij krijgt door te staken ofso dus waarom kopen? Zit ook weinig rek in aangezien de hype al mega is rondom neo.
x 5 heeft 'ie al gehaald zo'n beetje, vanaf dit punt. Doet psychologisch toch iets met de verwachtingen (meer solide). Althans bij mij dan.
Het is een afweging tussen risico en beloning. Tuurlijk zullen er coins zijn die x1000 of meer doen. Het risico is alleen dat zo'n coin ook -90% kan doen. Bij iets als NEO is de beloning kleiner maar het risico ook. Je kan natuurlijk prima 100 euro in een shitcoin stoppen en hopen dat ie x1000 doet, maar als je ergens 10k in gaat stoppen weet ik niet of je ballen hebt of dom bent als je dat met een onbekende coin doet. Je zit met de bekende munten gewoon een stuk veiliger dan bij onbekende.A87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:07:
[...]
Ken ook wel n gast die werkelijk nog geen 20% van PF heeft in page1 CMC en ~ 80 random bags heeft die ie goed heeft geresearched en ernaast nog wat opties heeft op BTC/forex/stocks, ik krijg dat echter niet gemanaged maar ben daar wel jaloers op als je dat kan.
[ Voor 3% gewijzigd door rogier2012 op 03-07-2018 16:26 ]
Mee eens en ben niet de enige, zie:7 cryptofouten die u niet hoeft te makenPilatuS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:20:
[...]
Het is een afweging tussen risico en beloning. Tuurlijk zullen er coins zijn die x1000 of meer doen. Het risico is alleen dat zo'n coin ook -90% kan doen. Bij iets als NEO is de beloning kleiner maar het risico ook. Je kan natuurlijk prima 100 euro in een shitcoin stoppen en hopen dat ie x1000 doet, maar als je ergens 10k in gaat stoppen weet ik niet of je ballen hebt of dom bent als je dat met een onbekende coin doet. Je zit met de bekende munten gewoon een stuk veiliger dan bij onbekende.
[/quote]Fout 6. Goedkope munten scoren
Voor iemand die begint met cryptomunten is het onderscheid tussen de munten lastig te maken. Een prijs van €5.000 voor 1 bitcoin lijkt dan duur. Er zijn honderden goedkopere munten te kiezen, die ook meer waard kunnen worden.
Bijvoorbeeld Ripple (XRP) handelt op het moment van schrijven voor minder dan een €0,50. Voor €1.000 kunt u 0,2 BTC of 2.000 XRP kopen. Wat doet u? De gedachte gaat: "Als een ripple stijgt naar €10, maak ik 20x winst. Hoe groot is de kans dat een bitcoin €100.000 waard wordt?"
Munten vergelijken op prijs is erg misleidend. Er komen 99 miljard ripples in omloop, tegen 21 miljoen bitcoins. Bitcoin is daarmee veel schaarser, wat de hogere prijs per munt verklaart. Het is beter om te vergelijken op basis van totale marktwaarde. Deze informatie kunt u vinden op bijvoorbeeld coinmarketcap.com.[/quote]
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...-niet-hoeft-te-maken.aspx
Coinmarketcap
World coin index
Coinlib
Bitcoin wel aardioverheen maar bij ADA zit er dan weer 5% tussen
Dit forum is niet genoeg? Elke keer als iets moont dan zie ik het hier het eerste.Klaas25 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:27:
Ik weet dus helemaal niet meer welke website te volgen...
Coinmarketcap
World coin index
Coinlib
Bitcoin wel aardioverheen maar bij ADA zit er dan weer 5% tussen
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Alleen als je meer dan 2 btc per dag wilt opnemen.Pelox schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:04:
oke heb mijn ven naar binance gestuurd ben pas lvl 1 daar nooit iets mee gedaan dus weet niet of dat nog voor problemen gaat zorgen..
In november en januari paar dozijn NEO gekocht maar na paar maanden drie tientjes verdient in gas. Schiet niet op
NEO positie staat in het groen(in btc) kan ik over ARK niet zeggen
PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti
Welke hype? hij gaat +12? Lekkerboeiendkaelthai schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:44:
Is er echt zo'n hype voor NEO dan? Vind de gas rewards van NEO niet om over naar huis te schrijven. Het is nu slechts 3% ROI per jaar voorheen ongeveer 9%?
In november en januari paar dozijn NEO gekocht maar na paar maanden drie tientjes verdient in gas. Schiet niet op.
NEO positie staat in het groen(in btc) kan ik over ARK niet zeggen
Precies... op reddit wordt meestal gesuggereerd dat het zo'n groot project is maar in mijn ervaring werkt het niet voor de helft van de tijd. Probeerde een tijdje terug gas te claimen en het werkte niet omdat twee nodes verbindsproblemen hadden
Alleen spijt van niet verkocht te hebben op ATH maar zo zijn er wel meer projecten
PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti
https://www.coinprimeur.n...-in-omloop-hoe-nu-verder/
ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:13:
Waarom? Dat artikel lijkt me meer een advertentie voor Bitvavo.
Zou je haast denken ,vind ik ook niet zo interessant , het ging me om het schaarste verhaal ,ggj87 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:13:
Waarom? Dat artikel lijkt me meer een advertentie voor Bitvavo.
Niets nieuws in dat bericht. Verder zegt 21 miljoen ook niets eigenlijk. Los van het kunnen opdelen van BTC (je kan prima 0.000024 BTC kopen) heeft het alles te maken met vraag en aanbod. Dat er weinig van iets is hoeft niet te betekenen dat het ook veel waard zal worden. Als niemand het wil hebben gaat de prijs onderuit en dat staat compleet los van hoeveel er zijn. Er zijn ook munten waar er nog veel minder van zijn en dat hoeft niet te betekenen dat die ook meer waard zullen worden. Nou geloof ik zelf wel dat BTC een nieuwe ATH gaat doen, maar dat er weinig van zijn heeft daar niets mee te maken.cryptore schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:10:
Ik denk dat ik toch maar regelmatig wat BTC ga bijkopen voor de lange termijn , helemaal als je dit gelezen hebt
https://www.coinprimeur.n...-in-omloop-hoe-nu-verder/
Edit: Naar schatting zijn er trouwens 1 miljoen tot 4 miljoen BTC's verloren gegaan, dus die mag je nog van die 21 miljoen afhalen
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 03-07-2018 17:21 ]
Daar zit natuurlijk ook weer een kern van waarheid in , kan ik niet ontkennenPilatuS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:20:
[...]
Niets nieuws in dat bericht. Verder zegt 21 miljoen ook niets eigenlijk. Los van het kunnen opdelen van BTC (je kan prima 0.000024 BTC kopen) heeft het alles te maken met vraag en aanbod. Dat er weinig van iets is hoeft niet te betekenen dat het ook veel waard zal worden. Als niemand het wil hebben gaat de prijs onderuit en dat staat compleet los van hoeveel er zijn. Er zijn ook munten waar er nog veel minder van zijn en dat hoeft niet te betekenen dat die ook meer waard zullen worden. Nou geloof ik zelf wel dat BTC een nieuwe ATH gaat doen, maar dat er weinig van zijn heeft daar niets mee te maken.
Edit: Naar schatting zijn er trouwens 1 miljoen tot 4 miljoen BTC's verloren gegaan, dus die mag je nog van die 21 miljoen afhalen
Dit gaat niet altijd op, bijv. bij Neo:PilatuS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:20:
[...]
Niets nieuws in dat bericht. Verder zegt 21 miljoen ook niets eigenlijk. Los van het kunnen opdelen van BTC (je kan prima 0.000024 BTC kopen) heeft het alles te maken met vraag en aanbod. Dat er weinig van iets is hoeft niet te betekenen dat het ook veel waard zal worden. Als niemand het wil hebben gaat de prijs onderuit en dat staat compleet los van hoeveel er zijn. Er zijn ook munten waar er nog veel minder van zijn en dat hoeft niet te betekenen dat die ook meer waard zullen worden. Nou geloof ik zelf wel dat BTC een nieuwe ATH gaat doen, maar dat er weinig van zijn heeft daar niets mee te maken.
Bron: https://allesovercrypto.n...ntshares-chinese-ethereum4. Deelbaarheid van de munt
De NEO coin kan je niet delen. Het is dus niet mogelijk om anderhalve NEO over te maken.
Ethereum is wel deelbaar en je kan bij wijze van 283.19281 Ether overboeken.
Dat weet ik. Had het dan ook alleen over BTC. Moet wel zeggen dat het een interessant punt is van NEORaptorXS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:30:
[...]
Dit gaat niet altijd op, bijv. bij Neo:
[...]
Bron:https://allesovercrypto.nl/article/neo-shares-antshares-chinese-ethereum
Mee eens, hou niet zo van dat geneuzel van al die cijfertjes achter de komma.PilatuS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:32:
[...]
Dat weet ik. Had het dan ook alleen over BTC. Moet wel zeggen dat het een interessant punt is van NEO
Ach over een paar jaar hebben we het over sat's of satoshi's. Net zoals men ook niet over goud praat in tonnage maar in onsjes of hooguit kilo's.RaptorXS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:34:
[...]
Mee eens, hou niet zo van dat geneuzel van al die cijfertjes achter de komma.
Gas?kaelthai schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:58:
[...]
Precies... op reddit wordt meestal gesuggereerd dat het zo'n groot project is maar in mijn ervaring werkt het niet voor de helft van de tijd. Probeerde een tijdje terug gas te claimen en het werkte niet omdat twee nodes verbindsproblemen hadden
Alleen spijt van niet verkocht te hebben op ATH maar zo zijn er wel meer projecten
Airco draadloze temperatuur sensor - ClimaControl voor smarthomes. Mitsubishi, Panasonic, LG.
Ga ik wel van uit de vraag is alleen of we daarna nog 1 keer richting de afvoer gaan alvorens echt uit de bearmarket te komen.
PSN: Oldzkoel
Wel alvast iets wat ik nog moet uitvlooien, heb een coin toegevoegd aan een wallet, maar kan deze niet verwijderen uit de wallet. In principe wil ik deze wallet houden voor airdrops en dergelijke of coins die ik niet op binance op kraken kan krijgen
http://www.avfoto.nl
kan altijd gratis paar goede sportschoenen en een bootje kom je al een eind meedrusloos schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 19:48:
key moonnn. Als die even richting de 10 cent zou gaan wordt dat een gratis wereld reis
Ik kan er sinds 10 minuten geleden tientallen extra zakken van voor je kopen
Ps. heel irritant die Are you sure knop ivm een groot percentage koersverschil van Binance als je een market order uitvoert... Ze kijken naar het verschil van het openen van de pagina en de huidige koers, niet naar de actuele koers. Iedere keer krijg ik die pop-up en daardoor mis je toch weer enkele sats x een grote hoeveelheid muntjes.
[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 03-07-2018 20:08 ]
3e dag van 2e helft 2018!
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 03-07-2018 20:17 ]
De vorige keer kakte hij pas in nadat er een giga groene candle was, alhoewel er nu veel groene candles zijn, rent hij zichzelf nog niet voorbij. Kan dus nog wel even doorgaan.Bartvandelaar schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:21:
Key gaat lekker zeg. Jezus.
Nu hard down...
even bijtanken om de volgende raket te lanceren
lol 2x heel hard naar beneden. ik koop net in...
Ja inderdaad. Je kan er nog wel winst mee pakken maar zodra de grote crowd erop af gaat is het feestje eigenlijk voorbij.Taro schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:33:
Hoeveel van jullie gaan er op zeer korte termijn op een wat lagere stand veel Key inkopen met een limit sell order op een hoger niveau? Ik denk dat er door de herhaling van een paar dagen geleden veel mensen zo gaan handelen, maar dat hij nu weer gaat inkakken en er veel goudzoekende bagholders overblijven.
edit: op 580 hadden verkocht had beter geweest...
[ Voor 13% gewijzigd door drusloos op 03-07-2018 20:50 ]
Hoe maak jij op dat er een pump is? De snelle stijging? Of de walls van sell en buy?Taro schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:53:
Ik doe uit principe altijd mee met dit soort pumps als ik ze op tijd zie. Tussendoor stap ik ook af en toe even uit als rood gaat overheersen, maar de klassieke fout die je blijft maken is dat je té gretig wordt en daardoor bijvoorbeeld 100% van je winst weer naar 60% winst ziet afnemen ivm de laatste hoge rode candle. Note to self: Gewoon kappen na 2-3x.
Verwijderd
Investeren heet dit toch?Beaulion schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:50:
Lekker aan het gokken jongens?
Ik kwam thuis uit mijn werk, opende Binance, sorteerde de BTC pairs op %change en zag Key op 35% in de plus staan. Toen die tab geopend, ik zag een herhaling van afgelopen weekend en iets later ingestapt. Je ziet het gewoon aan het volume, de groene buy orders schieten voorbij in de trade history en de koers stijgt overduidelijk. Dan is het een kwestie van de gok nemen of toekijkendrusloos schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:55:
[...]
Hoe maak jij op dat er een pump is? De snelle stijging? Of de walls van sell en buy?
Volgens mij bedoelt @Beaulion dat er de laatste dagen nogal hyperige/hijgerige reacties het topic binnenstromen zoals ‘een tijdje geleden’
Beter in 1x goed dan 5 jaar wachten en 5Miljoen toch... HODLBeaulion schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:50:
Lekker aan het gokken jongens?
http://i29.tinypic.com/vsm0w8.jpg
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 03-07-2018 21:09 ]
Verwijderd
Haha ja ik had em door. Ik denk dat 90% hier KEY echter toch ziet als een solide long term met een prachtig koopmomentjeD-Ed schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:05:
[...]
Volgens mij bedoelt @Beaulion dat er de laatste dagen nogal hyperige/hijgerige reacties het topic binnenstromen zoals ‘een tijdje geleden’
Prepare for the next ATH
Airco draadloze temperatuur sensor - ClimaControl voor smarthomes. Mitsubishi, Panasonic, LG.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!