[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 154 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.748 views

Verwijderd

Arrien schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:58:
Ik zie dat de Ethos wallet uit is in Nederland als eerste land ter wereld. Zijn er mensen die zich vooraf geregistreerd hadden die hem al hebben draaien?

Ben benieuwd hoeveel erop ge-airdropped is.
Ik wil hem testen maar mijn apparaat is niet compatibel |:(

Ik draai android 5... Is 6 een minimum wellicht?

Edit: ja zie het al. Android 6+ :')

Binnenkort mijn nooitgeeneneupdrategehadchinacrapphone maar eens flashen met een 6.0 rom.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2018 23:18 ]

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:13:
[...]

Ik wil hem testen maar mijn apparaat is niet compatibel |:(

Ik draai android 5... Is 6 een minimum wellicht?
5 is al wel oud denk ik, staan er geen eisen bij ?
Ik zit nu op 8.

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:16:
[...]

5 is al wel oud denk ik, staan er geen eisen bij ?
Ik zit nu op 8.
Klopt. 6 minimaal. Ja idd ik draai ook een erg oude android. Zal mijn phone eens bricken flashen binnenkort. Als ik mijn mail mag geloven ben ik inmiddels wel shitcoin miljonair door de airdrops.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:16
heb de ethos app, en nu?

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-01 18:55
Arrien schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:58:
Ik zie dat de Ethos wallet uit is in Nederland als eerste land ter wereld. Zijn er mensen die zich vooraf geregistreerd hadden die hem al hebben draaien?

Ben benieuwd hoeveel erop ge-airdropped is.
Ik had me al geregistreerd maar dit heeft (nog) niks met de app te maken.
Net even geïnstalleerd, ziet er wel uit alsof t te gebruiken is door mensen met weinig crypto ervaring.
Er worden héééél veel crypto's ondersteund en je kunt volgens mij naast n wallet ook n portfolio bijhouden.
Er is wel n airdrop item in t app menu maar daar is nog geen info te zien.
Ik neem aan dat er vanzelf meer info komt hoe ( al dan niet geregistreerde) gebruikers van de airdrops gebruikt kunnen maken

[ Voor 8% gewijzigd door shovelhead1340 op 02-07-2018 23:25 ]

Ik lul ook zomaar wat

• AMARONE
als je daar dus wat coins op zet zou je voordeel kunnen krijgen misschien?

• Ton Hasselt
AMARONE schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:25:
Een wallet zonder coins heb je niet veel aan.

Verwijderd

AMARONE schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:25:
Het is gewoon een universele wallet wat ik er van heb begrepen. Zoals Coinomi. Maar dan veel meer coins en token ondersteuning.

Opzich makkelijk als je een uitgebreide pf hebt.

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:26:
[...]

Na het grootste drama dit jaar(het missen van de ONT airdrop)is iedereen maar druk bezig met registreren :9~

Verwijderd

ETN is ook aan het moonen. Ik kan inmiddels weer een big mac menu kopen van mijn simulatie geminede coins.

vet.

• AMARONE
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:28:
[...]

Na het grootste drama dit jaar(het missen van de ONT airdrop)is iedereen maar druk bezig met registreren :9~
PCN heb ik ook gemist. Mijn 60k PCN staan er wardeloos bij :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:28:
[...]

1000 ONT voor het registreren op de niewsbrief. Meer dan 10k dollars op het hoogtepunt. Graties. Bizar...

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:50
Ton Hasselt schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:26:
[...]

Een wallet met coins ook niet :)

Maar dat geldt voor 99.9% van de blockchain initiatieven. Zo niet 100% want volgens mij is er nog geen 1 project in geslaagd om door een hele grote groep mensen ook daadwerkelijk dagelijks in de echte grote mensenwereld gebruikt te worden.

Verwijderd

Nou luitjes fijne avond nog. Ik ga even mijn geraniums bijwateren.

Verwijderd

paul-s83 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:34:
[...]

Een wallet met coins ook niet :)

Maar dat geldt voor 99.9% van de blockchain initiatieven. Zo niet 100% want volgens mij is er nog geen 1 project in geslaagd om door een hele grote groep mensen ook daadwerkelijk dagelijks in de echte grote mensenwereld gebruikt te worden.
Waarom ben je hier dan? :? 8)7 7(8)7

• AMARONE
Weet iemand meer over hoe het zit met de airdrop van DAPS en PCN?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Holyshit. Die broker waar ik geregeld bijkocht is gehackt, ik spreek nu met mensen die "gedupeerd" zijn. Heftig man, klote hackers. Blijf dus altijd alert, dit kan iedereen overkomen - ook litebit.

https://medium.com/@SATOS...ckers-actief-ab5116dfe2d6

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
Taro schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:20:
[...]

Ik zit er inmiddels vol in... Ben altijd ADA fan geweest, ze mogen alleen wel wat sneller ontwikkelen.
ik koop nog wel wat ADA later maar juist hun geenhaast maakt t n goed project wat afwijkt van andere projecten. Buiten de snelheid is er werkelijk niks om over te klagen daar.

Think different .

[ Voor 8% gewijzigd door rogier2012 op 02-07-2018 23:39 ]

Verwijderd

rogier2012 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:38:
[...]

ik koop nog wel wat ADA later maar juist hun geenhaast maakt t n goed project wat afwijkt van andere projecten. Buiten de snelheid is er werkelijk niks om over te klagen daar.

Think different .
Zit geen X in dus dat is al positief :')

• paul-s83
KIjken naar de toekomst, en natuurlijk de pareltjes proberen op te pikken die hier door mijn mede tweakers worden gedeeld.

Uiteindelijk zitten we er nu in voor de keiharde pegels, en niet alleen voor de techniek an sich >:)

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:33:
[...]

1000 ONT voor het registreren op de niewsbrief. Meer dan 10k dollars op het hoogtepunt. Graties. Bizar...
Nee, hier mag niemand het ooit nog over hebben, zo kan ik dit nooit uit mijn geheugen verdringen!

http://www.avfoto.nl

Verwijderd

Arrien schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:40:
[...]

Nee, hier mag niemand het ooit nog over hebben, zo kan ik dit nooit uit mijn geheugen verdringen!
Gratis $9000 *O* Gratis $9000 *O* Gratis $9000

})

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
AMARONE schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:31:
[...]

PCN heb ik ook gemist. Mijn 60k PCN staan er wardeloos bij :'(
Worden vanzelf 160k daps tokens *O* wellicht tijd om eens van de discord en telegram groep van DAPS lid te worden? :P

Erc20 token is gemaakt, ze zijn nu de swap aan het uitdenken ivm de snapshot. Wallets zijn niet zo’n punt denk ik, balances van de exchanges dan weer wel. Had ze zelf op het moment van snapshotten ook op bleutrade staan dus ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.

Had in mijn wallet nog 0.9 pcn staan dus die ga ik ook gewoon aanmelden. Voor ieder uniek wallet adres ten tijde van de snapshot krijg je gratis 100k extra. Dus bovenop mijn 700k nog eens 200k erbij. En dan hophop naar de 10 sat >:)

• AMARONE
Dakillerbean schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:43:
[...]

Worden vanzelf 160k daps tokens *O* wellicht tijd om eens van de discord en telegram groep van DAPS lid te worden? :P

Erc20 token is gemaakt, ze zijn nu de swap aan het uitdenken ivm de snapshot. Wallets zijn niet zo’n punt denk ik, balances van de exchanges dan weer wel. Had ze zelf op het moment van snapshotten ook op bleutrade staan dus ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.

Had in mijn wallet nog 0.9 pcn staan dus die ga ik ook gewoon aanmelden. Voor ieder uniek wallet adres ten tijde van de snapshot krijg je gratis 100k extra. Dus bovenop mijn 700k nog eens 200k erbij. En dan hophop naar de 10 sat >:)
Maar waar kan ik het aanmelden???
Ik had het eerst op PCN staan maar daarna verhuist naar bluetrade dus dan ben ik het zeker gewoon kwijt

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:42:
[...]

Gratis $9000 *O* Gratis $9000 *O* Gratis $9000

})
7(8)7 7(8)7 7(8)7

http://www.avfoto.nl

• Dakillerbean
AMARONE schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:45:
[...]

Maar waar kan ik het aanmelden???
Ik had het eerst op PCN staan maar daarna verhuist naar bluetrade dus dan ben ik het zeker gewoon kwijt
Hier ff rondneuzen en vragen:

https://t.me/DAPS_NLBE

Dapscoin.com

En hun twitter volgen: @DapsCoin

Dan vind je alle info die je nodig hebt. Pcn op exchanges wordt ook geswapt maar is nog niet bekend over hoe en wat... info volgt de komende dagen... had ze zelf ook op bleutrade staan dus zit er zelf ook bovenop O-)

• AMARONE
Dakillerbean schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:43:
[...]

Deze week meer bekend, de shot zou ook over bluetrade gaan +100k extra DAPS. En dan moon en cashn :)

• Ton Hasselt
Dakillerbean schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:51:
[...]

Hier ff rondneuzen en vragen:

https://t.me/DAPS_NLBE

Dapscoin.com

En hun twitter volgen: @DapsCoin

Dan vind je alle info die je nodig hebt. Pcn op exchanges wordt ook geswapt maar is nog niet bekend over hoe en wat... info volgt de komende dagen... had ze zelf ook op bleutrade staan dus zit er zelf ook bovenop O-)
Staken ze bij jou ook nog ?

• AMARONE
Ton Hasselt schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:52:
[...]

Hier nog wel

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Tominatie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:38:
Holyshit. Die broker waar ik geregeld bijkocht is gehackt, ik spreek nu met mensen die "gedupeerd" zijn. Heftig man, klote hackers. Blijf dus altijd alert, dit kan iedereen overkomen - ook litebit.

https://medium.com/@SATOS...ckers-actief-ab5116dfe2d6
In het verleden zelf ook weleens bij gekocht, gelukkig de laatste tijd alleen maar via bl3p.
Maarja in principe is vrijwel alles te hacken dus ook bl3p, maar gezien ik vaak meerdere gespreide aankopen doe zou de schade verwaarloosbaar zijn.

• Dakillerbean
Ton Hasselt schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:52:
[...]

Heb ze tijdens de sell-off voor 3 sat verkocht. Je hebt er niks meer aan, snapshot is al gemaakt. Of je moet serieus vertrouwen hebben in de zoveelste doorstart die PCN blijkbaar wil gaan maken met nieuwe/andere devs... en hopen op een sprongetje en er alsnog vanaf zien te komen.

Ik had de grote bak geld er al uit, en die 3 sat was voor mij alsnog +300% maar had al 80% voor die tijd al verkocht op 5, 10 en 20 sat.
AMARONE schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:51:
[...]
Deze week meer bekend, de shot zou ook over bluetrade gaan +100k extra DAPS. En dan moon en cashn :)
Cashen heb ik allang gedaan, alles wat nu nog komt (of niet) is bonus geld *O*

• paul-s83
Gaan nu toch wel weer lekker omhoog. Zie ook weer wat "nieuwe" gezichten verschijnen in dit topic. Hopelijk de eerste signalen van een komende bull run.

Kan ook niet wachten op de eerste "It's over 9000 post" :)

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
A87 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:29:
[...]

Leef jij onder een steen ofso, dat massa (bedrijfs) investeerders komen is al tig keer in het nieuws geweest. Wallsteet, Goldman Sachs en klanten .. etc.. etc... en ivm regulering.
Niet zo bijdehand please aangezien je nog nieuw bent ook. Komt hier even de les wijzen, alsjeblieft zeg.
Lees nog even goed wat ik zeg. Ik zeg niet dat de grote investeerders niet komen, alleen dat ze misschien wel niet op de reguliere manier inkopen maar OTC. Wat misschien wel helemaal niet de prijzen zo zal beinvloeden.

Rapapa...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
paul-s83 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 00:01:
Kan ook niet wachten op de eerste "It's over 9000 post" :)
It's over 9k zou een einde van de bearmarket zijn. Dus die post wil ik ook wel graag zien :)

• Ton Hasselt
Bij mij ook.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Is dit de come-back van crypto zoals België tegen Japan? :)B oOo

Mijn MIOTAtjes staan er weer redelijk gezond bij met bijna 12% groei op één dag, benieuwd hoe ze er morgen bijhangen als ik weer opsta -O-

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Neo is toch wel genieten geblazen vandaag. Blij dat ik een week of wat geleden wat heb aangeschaft.

Rookworst zonder r is ook worst.

• paul-s83
PilatuS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 00:05:
[...]

It's over 9k zou een einde van de bearmarket zijn. Dus die post wil ik ook wel graag zien :)
Idd, pas dan mogen de lambo meme’s en andere moon gifjes weer tevoorschijn komen

• Ton Hasselt
D-Ed schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 00:10:
Is dit de come-back van crypto zoals België tegen Japan? :)B oOo

Mijn MIOTAtjes staan er weer redelijk gezond bij met bijna 12% groei op één dag, benieuwd hoe ze er morgen bijhangen als ik weer opsta -O-
Prachtige wedstrijd ja. :)B

• Bartvandelaar
Gunnen jullie België het om wereldkampioen te worden?

• Ton Hasselt
Bartvandelaar schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 00:19:
Ik woon in België, dus ja. d:)b

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:40:
[...]

Zit geen X in dus dat is al positief :')
in ZRX zit ook een X maar toch is dat geen scamcoin :P

• Bartvandelaar
Ik ben echt een fanatieke Nederlander en merk dat ik best jaloers ben op België op dit moment en het ze liever ook niet zie winnen. Want dan zijn jullie eerder wereldkampioen dan wij. Beetje kinderachtig misschien, maar ergens bekruipt me dat gevoel toch.

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 00:26:
Ik ben echt een fanatieke Nederlander en merk dat ik best jaloers ben op België op dit moment en het ze liever ook niet zie winnen. Want dan zijn jullie eerder wereldkampioen dan wij. Beetje kinderachtig misschien, maar ergens bekruipt me dat gevoel toch.
Als je met alle geluk en de hakken over de sloot net aan wint van de nummer 61 van de wereld dan kun je tegen brazilie natuurlijk gewoon je vlieg tickets bestellen (ook al gun ik ze het wel)

• Ton Hasselt
Bartvandelaar schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 00:26:
Ik ben Nederlander maar ik ben altijd voor Duitsland als wij niet meedoen.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:54
Jongens, van dat interlandvoetbal word je toch niet warm? Lekker voor een ploeg zijn omdat je uit hetzelfde land komt... Nooit begrepen. Clubvoetbal daarentegen...

• Bartvandelaar
Ik ga me bedje eens opzoeken. Ga er vanuit dat onze oosterse vrienden niet alles weer naar beneden gaan halen.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Moon,?

Weg

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 14:24
Nee het was de gebruikelijke omgekeerde 'V'. Gebeurt door 1 partij denk ik. Pumpen de prijs en dumpen meteen weer voor een beetje winst.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• New Yorker
  • Niet online
Binnenkort kan ik buy high sell high doen.

Weg

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedemorgen, dat is lekker groen wakker worden zo, zelfs LTC heeft er zin in!
:)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:01
RaptorXS schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 06:53:
Goedemorgen, dat is lekker groen wakker worden zo, zelfs LTC heeft er zin in!
:)
heb je weer in de tuin geslapen? :O

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:26

Bever!

3

Wow wat is ziliqa hard gestegen vannacht #maan

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

P A R A B O O L O M H O O G R A M M E N G V D!!
maar, als ze de uitkering nou wat hoger gooien :*)

Ark bijna 40% hoger in een paar dagen, LOL. Hardste zakken hardste stijgen.
Alles omhoog zonder PUMPS, ook een keer wat anders.

https://www.crypto-inside...evoegt-binnen-2-uur-tijd/

Stukje text van die site
In de afgelopen paar uur steeg het volume van zowel BTC als ETH met $1,5 miljard, terwijl dat van Tether (USDT) $4,2 miljard bedroeg. De toename van het volume van de drie cryptocurrencies wijst erop dat beleggers hun in USDT opgeslagen fondsen, waarvan de waarde is afgedekt door de Amerikaanse dollar (USD), herverdelen in de andere cryptocurrencies.

[ Voor 125% gewijzigd door A87 op 03-07-2018 07:20 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• New Yorker
  • Niet online
Eindelijk gaat XRP ook omhoog.

Volume ontploft!!!

[ Voor 26% gewijzigd door New Yorker op 03-07-2018 07:20 ]

Weg

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:47

CyBeRSPiN

sinds 2001

ZIL trekt ook weer aan. Typisch hoe nu de BTC en de alts beide tegelijk gaan.
Is er ineens weer vertrouwen dat het dieptepunt geweest is?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:44
Wat was dat nou met ven en binance? Iets van een fork of zo?

Zero.

Verwijderd

NEO plus 20% afgelopen 24 uur. Daar word ik blij van

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-01 22:03
Dit geeft de burger wel weer moed. Ook al is het al weken/maanden ellende, toch fijn om te zien dat er nog dagen van +15% tussen zitten.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
New Yorker schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 07:18:
Eindelijk gaat XRP ook omhoog.

Volume ontploft!!!
Hoe kan er procentueel gezien zoveel verschil zitten tussen bij XRP https://coinmarketcap.com/ 11% en https://www.worldcoinindex.com/ 4%

Ik kijk meest op die 2e site

• Klaas25
Ypuh schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 07:58:
Dit geeft de burger wel weer moed. Ook al is het al weken/maanden ellende, toch fijn om te zien dat er nog dagen van +15% tussen zitten.
Degene die zei dat Juli stijgend en groen zou laten zien heeft vooralsnog op de 3e dag gelijk :P

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-01 21:56
Vanavond maar eens de ethos wallet proberen te installeren. Het telefonische afdankertje van mijn vrouw is al weer 2 jaar oud dus ik ben benieuwd of die compatible is.

Als FUN zo door gaat heb ik straks weer wat om te traden misschien, moet niet gekker worden ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Schuey op 03-07-2018 08:07 ]

• New Yorker
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:01:
[...]

Hoe kan er procentueel gezien zoveel verschil zitten tussen bij XRP https://coinmarketcap.com/ 11% en https://www.worldcoinindex.com/ 4%

2e is niet compleet?

Weg

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:26

Bever!

3

Vandaag gaan we die 6800 pakken!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 00:19:
Natuurlijk :)F en anders :)B

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:00
Klaas25 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:01:
[...]

https://coinlib.io/

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-01 10:27
Pelox schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 07:31:
Wat was dat nou met ven en binance? Iets van een fork of zo?
Mainnet van VEN is gelanceerd op 30 juni. In juli volgt een tokenswap die door Binance wordt ondersteund.

• AMARONE
Neo gaat mooooooooon

• New Yorker
  • Niet online
NEM gaat nog harder. Oké zelfde dan.

[ Voor 4% gewijzigd door New Yorker op 03-07-2018 08:50 ]

Weg

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:49
mijn god wat heb ik slecht geslapen. Het kwam niet door die ene kleine mug die het vertikte om weg te gaan en het vertikte om zichzelf te laten zien zodra ik de lamp aan deed (zou je denken) maar doordat ik gisteren 50% van mijn coins te verkopen 2 min voordat ze allemaal flink begonnen te stijgen.

nu maar weer wachten tot de coins wat lager staan (who knows), tot die tijd blijf ik er even vanaf.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:15
Een correctie is onvermijdelijk als t zo hard omhoog gaat dus geduld

• Klaas25
Nog al eentje. Ziet er ook officieel uit. Maar ik wil iets dat vertaald naar euro's. Ik koop ook met euro's vandaar. :$

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04:55
Ik heb mijn NEO’s verkocht op $38. Koop ze wel terug rond $36.50, lijkt me dat ze minimaal terugvallen tot dat niveau na zo’n absurde stijging.

Edit: vooralsnog Rocket die gewoon door 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door gabn88 op 03-07-2018 08:59 ]

• Pelox
SkyField schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:35:
[...]

Mainnet van VEN is gelanceerd op 30 juni. In juli volgt een tokenswap die door Binance wordt ondersteund.
Oké dus ik moet alles overzetten of maakt het weinig uit die tokenswap?

Zero.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
mugenmarco schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:53:
mijn god wat heb ik slecht geslapen. Het kwam niet door die ene kleine mug die het vertikte om weg te gaan en het vertikte om zichzelf te laten zien zodra ik de lamp aan deed (zou je denken) maar doordat ik gisteren 50% van mijn coins te verkopen 2 min voordat ze allemaal flink begonnen te stijgen.

nu maar weer wachten tot de coins wat lager staan (who knows), tot die tijd blijf ik er even vanaf.
Ai dat is wel heel zuur. Misschien een verzachtende gedachte dat het heel goed de andere kant op had kunnen gaan en nog steeds kan gaan. Je bent zeker niet de enige die eieren voor zijn geld heeft gekozen.

• AMARONE
gabn88 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:58:
Ik heb mijn NEO’s verkocht op $38. Koop ze wel terug rond $36.50, lijkt me dat ze minimaal terugvallen tot dat niveau na zo’n absurde stijging.

Edit: vooralsnog Rocket die gewoon door 8)7
Naar wat verkoop je het normaal? Uitcashen?

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:37
Pelox schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:59:
[...]

Oké dus ik moet alles overzetten of maakt het weinig uit die tokenswap?
https://support.binance.c...ds-VEN-USDT-Trading-Pair-

• AtlAntA
Klaas25 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:02:
[...]

Degene die zei dat Juli stijgend en groen zou laten zien heeft vooralsnog op de 3e dag gelijk :P
*kuch*

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:31
Waarom is iedereen zo uitzinnig? Marketcap is 275 miljard...

• AMARONE
Omdat moooooooooooen

• AtlAntA
Berry powel schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:23:
Waarom is iedereen zo uitzinnig? Marketcap is 275 miljard...
50 miljard hoger dan vorige week.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Het begint er sterk op te lijken dat we een heel gekke Crazy Friday gaan krijgen.

• AtlAntA
Machlah schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:30:
Het begint er sterk op te lijken dat we een heel gekke Crazy Friday gaan krijgen.
Op dinsdag?

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik vind het volume nog niet overtuigend. Men lijkt wat voorzichtig tov de vorige run naar 9900. Toen kwam er bij de sprong van 1000 dollar er ineens 5 miljard bij, gisteren 'maar' 1 miljard. En bij de vorige run zaten we steeds tussen de 20 a 25 miljard (met wat uitschieters), niet 15 miljard zoals nu.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:40

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Heeft iemand die de coin Storm bezit hun app al getest? Ik lees zo hier en daar dat je de verdiende gratis coins pas maanden later krijgt. Iemand ervaring hiermee?

• gabn88
AMARONE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:13:
[...]

Naar wat verkoop je het normaal? Uitcashen?
Uitcashen in geval van crash, maar dit is slecht tijdelijk, dus dan USDT. Verwacht ze vandaag al te hebben voor die prijs, moet wel heel veel pech zijn als USDT net nu crasht.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:42
Weet iemand wanneer de airdrops beschikbaar komen in de ethos wallet?

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:04
PHPResource schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:07:
Weet iemand wanneer de airdrops beschikbaar komen in de ethos wallet?
heb je hier wat aan stond op hun site

* The Ethos Airdrop Program is not an inducement in any way. Ethos does not receive directly or indirectly any compensation or proceeds from the airdrop program. Participation in the pre-registration program does not guarantee participation in the airdrop program. Individuals who do not participate in the pre-registration program may also participate in the airdrop program. Ethos has done an analysis of each token to identify potential risks, however, inclusion of a token as part of the airdrop program is not an endorsement of any specific token or project. Ethos does not operate as a broker/dealer, underwriter or securities issuer and receives no benefits whatsoever from any tokens participating in the program. Please note: The tokens being airdropped by OmiseGo in this program have been sourced from the supply received in the September Ethereum-wide airdrop.

• AMARONE
gabn88 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:04:
[...]

Uitcashen in geval van crash, maar dit is slecht tijdelijk, dus dan USDT. Verwacht ze vandaag al te hebben voor die prijs, moet wel heel veel pech zijn als USDT net nu crasht.
Een goede vorm van het tijdelijk uit de coin stappen dus bij een mooi rendement om het daarna te herverdelen?

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
zwerfkater schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:17:
[...]

heb je hier wat aan stond op hun site

* The Ethos Airdrop Program is not an inducement in any way. Ethos does not receive directly or indirectly any compensation or proceeds from the airdrop program. Participation in the pre-registration program does not guarantee participation in the airdrop program. Individuals who do not participate in the pre-registration program may also participate in the airdrop program. Ethos has done an analysis of each token to identify potential risks, however, inclusion of a token as part of the airdrop program is not an endorsement of any specific token or project. Ethos does not operate as a broker/dealer, underwriter or securities issuer and receives no benefits whatsoever from any tokens participating in the program. Please note: The tokens being airdropped by OmiseGo in this program have been sourced from the supply received in the September Ethereum-wide airdrop.
Weet iemand hoe het zit met die Ethos wallet met inloggen? Ik had me maanden terug aangemeld (pre-registration). Maar blijkbaar kan ik met die details niet aanmelden voor de wallet ofzo en moet ik eerst een signup doen ofzo?

Snap het allemaal niet zo goed waar dan die pre-reg goed voor is geweest…. Hoe weten ze dan uiteindelijk hoe/waar ze die airdrops moeten laten landen?

:?

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:04
Noedels schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:28:
[...]

Weet iemand hoe het zit met die Ethos wallet met inloggen? Ik had me maanden terug aangemeld (pre-registration). Maar blijkbaar kan ik met die details niet aanmelden voor de wallet ofzo en moet ik eerst een signup doen ofzo?

Snap het allemaal niet zo goed waar dan die pre-reg goed voor is geweest…. Hoe weten ze dan uiteindelijk hoe/waar ze die airdrops moeten laten landen?

ja had ook aangemeld nooit niks ontvangen daarover, heb wel de app geinstalleerd dus denk door die registratie dat ze weten wie je bent omdat ik via mail moest bevestigen.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:42
[...]

Ik had inderdaad precies hetzelfde. Heb me ook maar geregistreerd met nieuwe gegevens in de app. Afwachten maar of we de air drop ook echt gaan krijgen.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

Machlah schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:30:
Als alternatief is er ook nog de gekke fou verrückte pazzo crazy friday :Y)

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:14:
[...]

????????????????????WAAR?????????????????????
Helaas!

• Pelox

Zero.

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:49
Down
Down
Down it goes

• gabn88
AMARONE schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:23:
[...]

Een goede vorm van het tijdelijk uit de coin stappen dus bij een mooi rendement om het daarna te herverdelen?
Meer de manier om te verdienen aan de correctie van de absurde stijging, die overigens nu aan de gang is. Altijd spannend of het gehaald wordt, heb de aankoopkoers wel iets verlaagd.

edit: fuck $36.5 geraakt, maar mijn verlaagde koers van $36.2 niet. Inverse greed is ook niet goed.

[ Voor 11% gewijzigd door gabn88 op 03-07-2018 12:19 ]

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-01 16:43

Taygeta

KTM 790 Adventure

[...]

Je meldt je gewoon aan voor de wallet met hetzelfde e-mail adres als waar je je pre-reg mee gedaan hebt.
Dan kunnen zij die koppeling wel maken.
Op het moment dat de wallet voor alle landen gereleased is, komen de airdrops in je wallet te staan onder het kopje airdrops (in je menu).

Vanuit daar verzend je je ze waarschijnlijk naar 1 van je ethos wallets. (aanname)

[ Voor 5% gewijzigd door Taygeta op 03-07-2018 12:17 ]

Pagina: 1 ... 154 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!