[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 153 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.751 views

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Check Wax. 228% o.0

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:27
De pump is alweer voorbij -O-

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Livecoinwatch loopt ook te fucken bij deze.
Maar desalniettemin is het echt een intens groene dag vandaag.

Heb $TFD hier al eerder vermeld (staat op kucoin) maar hun laatste announcement komt eraan: https://twitter.com/te_fo...h.telegra.Telegraph.Share

Ben enorm benieuwd. Heb er 17000 van gekocht en sta er nu al +35% op (in btc-waarde). Verwacht er nog veel meer van en misschien koop ik er nog wel 3000 bij om de goedkoopste masternode te draaien.

• Klaas25
Moooh Fomoooo😆

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Pas op voor de VeScam!

Voor 1000 veChain tokens koop je een speelgoedzwaard van THOR.
Voor 10.000 tokens koop je een samurai sword.

[ Voor 125% gewijzigd door A87 op 02-07-2018 18:39 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Sahara schreef op maandag 2 juli 2018 @ 16:03:
Moet wel eerlijk bekennen dat de ik de NEO boot gemist heb.. en nog in het tether bootje zit. Maar komen nog kansen genoeg.
Ik heb gisteren ook nog gekeken hoeveel ik er kon kopen, maar besloten het niet te doen. Toen ik net keek baalde ik ook, maar krijgt nu een kleine correctie, dus wie weet...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Beaulion schreef op maandag 2 juli 2018 @ 14:53:
[...]

Het ziet er niet naar uit dat ze snel gaan inzetten op anti asics. Uit de laatste zcon0 meeting kwam uit een stemming naar voren dat de meerderheid van de stemgerechtigde hier niet veel aandacht en geld in wilde steken. Ze zijn alleen niet erg uitgesproken in anti of voor, dus het blijft een risico als je een dergelijke investering wil doen. Ik zou zeker hun blog volgen en hun laatste roadmap en mission statement lezen als je hierover meer wilt weten.
anders kan ik ook nog altijd komodo minen scheelt maar een paar cent met zcash. plus dat ik vindt dat komodo nog potentie heeft om te groeien.
op bitmain site kan je kiezen tussen dhl en ups. ups is 30 euro duurder. vervoeren zei de pakketje met meer zorg of waar betaal je meer voor ?

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
PilatuS schreef op zondag 1 juli 2018 @ 23:41:
[...]

Er zijn ook mensen die 1 miljoen roepen binnen 1 jaar. Dat zie ik toch echt niet gebeuren zoals het nu gaat.

Die 50k eind dit jaar zie ik eigenlijk ook niet snel gebeuren. Alles hangt af van hoe laag we nu nog gaan. Stel de bodem is 5.4k tot 4.8k ziet de rest van het jaar er compleet anders uit dan wanneer de bodem 3k zou zijn. Er zijn mensen die 1k voorspellen tegen het einde van het jaar en mensen die dus 50k voorspellen. De waarheid zal er wel ergens tussen in liggen. De grote vraag voor mij is gewoon waar de bodem van deze correctie gaat liggen. Als we vanuit de bodem weer gaan stijgen maakt het enorm veel uit hoe laag die ligt. Bij een bodem van 5.4k is 20+k aan het einde van het jaar prima mogelijk en is zelfs die 50k mogelijk. Gaan we naar 3k of minder mag je blij zijn met 10k aan het einde van dit jaar.
Denk je nog steeds dat we verder kunnen zakken? Lijk toch dat de correctie zich langzaam heeft hersteld niet? Paar keer onder de 6k en steeds weer omhoog, lijkt alsof de bodem is bereikt of zie ik dit verkeerd?

• Tominatie
  • Niet online
@Bever! kijk die ZIL gaan dan. Pff

Verwijderd

Denk ook aan winst nemen.

• Tominatie
  • Niet online
Winst nemen doe ik niet, maar heb wel even een gedeelte teruggezet naar bitcoin. Toch wat stabieler.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:19:
[...]

Winst nemen doe ik niet, maar heb wel even een gedeelte teruggezet naar bitcoin. Toch wat stabieler.
De dag dat jij btc in fiat omzet is de dag dat ik per direct stop met crypto en mijn winst of verlies pak. Dan is het feest voorbij.

• Tominatie
  • Niet online
Beaulion schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:25:
[...]

De dag dat jij btc in fiat omzet is de dag dat ik per direct stop met crypto en mijn winst of verlies pak. Dan is het feest voorbij.
Haha dan kan je nog hééél lang wachten. Ik denk trouwens dat ik m'n hele leven lang bitcoin zal bezitten, mocht ik ooit flink cashen ga ik natuurlijk wel wat winst afromen. Maar op een bitcoin 6600 denk ik daar nog niet eens aan. Op dit moment pomp ik er alleen geld in. d:)b

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
dabla schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:02:
[...]

Denk je nog steeds dat we verder kunnen zakken? Lijk toch dat de correctie zich langzaam heeft hersteld niet? Paar keer onder de 6k en steeds weer omhoog, lijkt alsof de bodem is bereikt of zie ik dit verkeerd?
Het kan nog alle kanten op. Mooi dat we nu omhoog gaan hoor, maar het kan net zo hard weer omlaag. Ben zelf nog niet overtuigt dat het vanaf nu omhoog blijft gaan. Dat we bijvoorbeeld niet voorbij de 6.8k gaan komen en weer onder de 6k gaan is prima mogelijk. Tot die tijd kan dit prima een bounce zijn in combinatie met wat goed nieuws. Dat de downtrend over is weten we nog lang niet. We zijn al 2x eerder bij de 6k omhoog gegaan en toen toch weer omlaag, dat kan nu net zo goed.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
PilatuS schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:28:
[...]

Het kan nog alle kanten op. Mooi dat we nu omhoog gaan hoor, maar het kan net zo hard weer omlaag. Ben zelf nog niet overtuigt dat het vanaf nu omhoog blijft gaan. Dat we bijvoorbeeld niet voorbij de 6.8k gaan komen en weer onder de 6k gaan is prima mogelijk. Tot die tijd kan dit prima een bounce zijn in combinatie met wat goed nieuws. Dat de downtrend over is weten we nog lang niet. We zijn al 2x eerder bij de 6k omhoog gegaan en toen toch weer omlaag, dat kan nu net zo goed.
Je zit nog steeds 100% in fiat zo te lezen.

Was instappen op $6100 toch niet zo gek hè :Z

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

*O* Heheeeeeeeeeee,,,eindelijk GVT omhoog *O*

• PilatuS
  • Niet online
power_user schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:38:
[...]

Instappen op 5800 was toch echt een beter plan :Z

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Bam! Er meteen weer bovenop.

• Tominatie
  • Niet online
power_user schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:38:
[...]
Zeker niet. Heerlijk bijgekocht en nu gewoon wachten tot het volgende bijkoop moment of moonshot. :9

De onbevestigde transacties stapelen zich ook weer op. Daarnet 15000 onbevestigd - dit geeft wel aan dat men weer wat actiever wordt. Meer instappers/meer trade volume. Litebit, satos etc. zullen het druk gaan krijgen de komende tijd denk ik zo.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:43:
[...]

De onbevestigde transacties stapelen zich ook weer op. Daarnet 15000 onbevestigd - dit geeft wel aan dat men weer wat actiever wordt. Meer instappers/meer trade volume. Litebit, satos etc. zullen het druk gaan krijgen de komende tijd denk ik zo.
Op dit moment zo'n 5.500 maar :)

Edit: Loopt natuurlijk iedere 10 minuten op tot het volgende blok gevonden wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 02-07-2018 19:48 ]

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-01 17:57

Maestro

Fijne feestdagen

Haha, heerlijk dat enthousiasme! :D Wat zou het topic toch zonder jou moeten tijdens dit soort sprintjes (y)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:10
Ninja edit: nvm haha, ik lees verkeerd :+

[ Voor 98% gewijzigd door Richh op 02-07-2018 19:51 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• PilatuS
  • Niet online
Wut ? Heb het over de maar 5.500 transacties die onbevestigd zijn.
Richh schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:50:
Ninja edit: nvm haha, ik lees verkeerd :+
Haha, got ya. Mr Ninja edit :P

[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 02-07-2018 19:51 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:10
PilatuS schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:51:
[...]

Wut ? Heb het over de maar 5.500 transacties die onbevestigd zijn.
Jaa opsie, ik dacht dat je zat te wachten tot de prijs naar 5500 dropte 8)7

De winsten stijgen naar je kop, zullen we maar zeggen :+
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/778e294a406890bc49c93886dc2e5f2e/tenor.gif?itemid=4645597

[ Voor 28% gewijzigd door Richh op 02-07-2018 19:53 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:47:
[...]

Op dit moment zo'n 5.500 maar :)
Jep maar de laatste dagen was dat telkens maar 2000/3000. Al een behoorlijk groot verschil. Iedergeval gebeurt er wat: zelfs ik heb weer wat trades gedaan vandaag terwijl ik echt al enorm lang m'n bags vasthoudt. Heb wel respect voor je dat jij geen enkele FOMO kent. Toch voel ik aan m'n wateren dat we binnenkort een stijging naar 7k gaan pakken. iets zegt me dat jij nu nog steeds niet inFOMO'd. :+

• A87
  • Niet online

A87

De sigaren uit eigen doos club....

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:52:
[...]

Jep maar de laatste dagen was dat telkens maar 2000/3000. Al een behoorlijk groot verschil. Iedergeval gebeurt er wat: zelfs ik heb weer wat trades gedaan vandaag terwijl ik echt al enorm lang m'n bags vasthoudt. Heb wel respect voor je dat jij geen enkele FOMO kent. Toch voel ik aan m'n wateren dat we binnenkort een stijging naar 7k gaan pakken. iets zegt me dat jij nu nog steeds niet inFOMO'd. :+
Als de koers flink omhoog of omlaag gaat dan loopt het aantal wel aardig op. Meestal is het tot vrijdagavond het drukste en dan in het weekend loopt de mempool weer leeg. Het is wel zo dat wanneer de prijs flink blijft stijgen dit weer een groot probleem gaat worden. Dan gaan we in no-time van centen per transactie naar dollars.

Geen last meer van FOMO hier. Heb dat in het verleden wel gehad en heeft geld gekost. Vaak krijg je het dan voor elkaar om net voordat het weer omlaag gaat te kopen :P Heb nu zoiets van: Een paar procent laten liggen tegenover meer zekerheid dat het omhoog blijft gaan is het voor mij waard. Ben toch van weken of maanden vasthouden. Zit er een stijgende lijn in pak je dan 100% in plaats van 110%, lekker boeiend dus :P

Naar de 7k zou heel leuk zijn. Hoop sowieso dat we nu uit de downtrend komen hoor, maar zeker is dat helaas nog niet. Als nog even flink blijven stijgen zou dat prachtig zijn.

Verwijderd

Het hangt al weer een aardige tijd stil

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:01:
Vind dat een heel slecht teken eigenlijk. Voordat de vorige bullrun begon hadden we dagen dat we langzaam 1% tot 3% stegen. Er gebeurde toen altijd wel iets. Vandaag was het even goed nieuws waardoor we omhoog gingen, maar los van dat zijn het toch iedere keer de whales die de boel omhoog of omlaag laten gaan. Nu zien we ook weer candles die stipjes zijn. Soms is er 5 minuten lang geen enkele trade. Dat is iets wat we vorig jaar totaal niet zagen. Heb toch wel het idee dat de grote jongens volledig in controle zijn en hun bepalen of we flink omhoog of flink omlaag gaan. Mooie langzame stijgingen van 2% per dag zien we nu meer. Het gaat of als een idioot omhoog, of als een idioot omlaag. Gebeurt dat niet staan we stil.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:01:
weet er alles van man tis de leeftijd ............. ow wacht :o

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-12-2025
Net thuis , de week weer begonnen met overwerk , en wat zie ik , m,n UBQ en NAV hebben het heel mooi gedaan , toch maar direct met leuke winst weer afscheid van genomen , dit is al de 2de keer de afgelopen dagen , eerst POWR , wat is er toch aan de hand met crypto , winst ??

• Ypuh
cryptore schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:21:
Net thuis , de week weer begonnen met overwerk , en wat zie ik , m,n UBQ en NAV hebben het heel mooi gedaan , toch maar direct met leuke winst weer afscheid van genomen , dit is al de 2de keer de afgelopen dagen , eerst POWR , wat is er toch aan de hand met crypto , winst ??
Geen last van. Sta nog steeds op min 20%.

In ander nieuws: De Mexicaanse bondscoach heeft zich maandag groen en geel geergerd aan Neymar _O-

[ Voor 10% gewijzigd door Ypuh op 02-07-2018 20:31 ]

• cryptore
Ypuh schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:26:
[...]

Geen last van. Sta nog steeds op min 20%.
doe je netjes , sta wel meer in de min , maar deze 3 coins had ik staan bij bitcoinmeester , en een keer lekker laag gekocht , maar de rest , hou op , :'(

• Ypuh
cryptore schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:31:
[...]

doe je netjes , sta wel meer in de min , maar deze 3 coins had ik staan bij bitcoinmeester , en een keer lekker laag gekocht , maar de rest , hou op , :'(
Het is maar wat je netjes noemt.

Zoals eerder genoemd, als je de uren gaat tellen die ik er in gestopt heb, alle 'mooie trades' waar ik de nodige procenten mee gepakt heb en uiteindelijk sta je in dollars gewoon negatief.

Verwijderd

Ypuh schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:33:
[...]

Zoals eerder genoemd, als je de uren gaat tellen die ik er in gestopt heb, alle 'mooie trades' waar ik de nodige procenten mee gepakt heb en uiteindelijk sta je in dollars gewoon negatief.
Negatief staan maar positief blijven.

Dát is crypto.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:39
Ik begin toch wel voorzichtig positief te worden, dit is vanaf het laagste punt gerekend toch bijna 30% stijging van bepaalde alts. Dat zag je tijdens downtrend echt niet voorbij komen. Zou me niks verbazen als NEO binnen een maand weer de $60 aantikt bijvoorbeeld. Maar voor de komende dagen zal het wel eerst wat afkoelen weer, zag je ook na die stijging van $6800 naar $7800 (en $5800 naar $6600 is procentueel bijna net zoveel ;))

edit: als je het zo doorrekent, zal deze bullrun tot ongeveer de $9000 gaan. Ik zin erin sinds de $8500 en ben ook van plan op rond die koers uit te stappen, dan heb ik een mooie winst te pakken met alle trades die ik tussendoor gedaan heb (+/- 30% winst heb ik dan).

[ Voor 23% gewijzigd door gabn88 op 02-07-2018 20:44 ]

Verwijderd

gabn88 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:42:
Ik begin toch wel voorzichtig positief te worden, dit is vanaf het laagste punt gerekend toch bijna 30% stijging van bepaalde alts. Dat zag je tijdens downtrend echt niet voorbij komen. Zou me niks verbazen als NEO binnen een maand weer de $60 aantikt bijvoorbeeld. Maar voor de komende dagen zal het wel eerst wat afkoelen weer, zag je ook na die stijging van $6800 naar $7800 (en $5800 naar $6600 is procentueel bijna net zoveel ;))
Ik denk dat we voor oktober zowel de 5.4k als de 9k gaan zien.

Want dat is hoe die ouwe bitcoin rolt.

• cryptore
Ypuh schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:33:
[...]

Snap ik , als je er zo druk mee bent , en dan toch behoorlijk in de min blijft , ik sta er wat anders in , ben ook niet constant aan het traden , zie het meer als hobby , en die kunnen en mogen geld kosten , zie het nu meer als een leerproces , probeer van alles , en kijk wel waar het naar toe gaat

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-01 23:14
ik zou hier even een vraag willen stellen aangezien een nieuw topic me verspilling lijkt, heb €2500 overgeschreven naar Kraken, zie vlak daarna dat men limiet(dagelijks) maar €1700 is, storten ze dan alles terug of enkel het teveel?

Vind niet meteen een antwoord en qua helpdesk zijn ze meestal erg langzaam.

• Tominatie
  • Niet online
Rakward schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:49:
ik zou hier even een vraag willen stellen aangezien een nieuw topic me verspilling lijkt, heb €2500 overgeschreven naar Kraken, zie vlak daarna dat men limiet(dagelijks) maar €1700 is, storten ze dan alles terug of enkel het teveel?

Vind niet meteen een antwoord en qua helpdesk zijn ze meestal erg langzaam.
Een jaar geleden zat ik ook op kraken en toen moest je geloof ik perséé jezelf verder verifiëren als je over je limiet had verzonden. Ze zetten het dan on hold tot dat jij de volgende tier hebt doorlopen.

Ik weet niet of dat nog steeds zo werkt. Wel klote man, dit zal wel weer een tijdje duren.

Edit: sowieso even een ticket insturen naar de helpdesk.

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 02-07-2018 20:52 ]

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:28
Kraken "zendesk" chat op hun site is meestal heel vlotjes qua reageren. Ik zou de vraag daar even dumpen

Whatever

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:15

Bever!

3

Op bithumb gaat ie al voor 1423 sats o_O

• Klaas25
voetbal :+

• Tominatie
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:08:
[...]

Op bithumb gaat ie al voor 1423 sats o_O
Wow. Die gekke Aziaten ook! Belachelijk verschil met binance..

Kijk die bitcoin gaan dan!

• Klaas25
Tominatie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:10:
[...]

Wow. Die gekke Aziaten ook! Belachelijk verschil met binance..

Kijk die bitcoin gaan dan!
Lol kijk die gekke Aziaten in rusland gaan dan...

• Tominatie
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:13:
[...]

Lol kijk die gekke Aziaten in rusland gaan dan...
lol die japanners rollen belgië gewoon even op. HOE DAN?

• Klaas25
Tominatie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:16:
[...]

lol die japanners rollen belgië gewoon even op. HOE DAN?
Bitcoin is zo niet voorspelbaar. HOE DAN??

• Ypuh
Ik zeg het niet vaak, maar MOON SOON!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Dump in 3, 2, 1.. omdat allemaal bulls?? :+

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:15

Bever!

3

gaan we de 6700 aantikken?

• Tominatie
  • Niet online
@Rakward heb zelf even contact opgenomen.

"You
Hi! What do you need to do if you deposited (EUR) over your daily limit. "

"Kate
Hello, the funds will be eligible for release once enough time passes to put you back under your limits.
For ex: if you transfer 3000Euro but your daily limit is 2000/day, it will be released within tomorrow"

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:53
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:41:
[...]

Negatief staan maar positief blijven.

Dát is crypto.
Haha dat vind ik mooie dekkende slogan om mensen/investeerders mee te werven

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
Satoshi Nagatomo

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:05
Moon

• Tominatie
  • Niet online
https://ethereumworldnews...r-a-possible-partnership/

Zou wat zijn^

Misschien haal ik voor de grap toch nog wat ADA als ik m'n salaris ontvang.

België 2-1! Kan nog!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
yihaa

• A87
  • Niet online

A87

Als nou die grote investeerders komen dan ramt die marketcap naar Triljarden. Dan kan je maar beter er in zitten je weet nooit wat er komende maanden gebeuren gaat.

[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 02-07-2018 21:43 ]

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
A87 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:43:
Als nou die grote investeerders komen dan ramt die marketcap naar Triljarden. Dan kan je maar beter er in zitten je weet nooit wat er komende maanden gebeuren gaat.
Volgens mij is dat ook het mooiste sprookje ooit wat je is verteld.
Kopen die grote investeerders niet allemaal OTC? Wat de prijs niet beinvloed dacht ik te hebben gelezen.

[ Voor 6% gewijzigd door LosGieros op 02-07-2018 21:51 ]

Rapapa...

• Tominatie
  • Niet online
https://twitter.com/Ethos_io/status/1013871601048346624?s=19

Nou jongens aan de mensen met android de eer!

Het is eindelijk zover!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-01 17:57

Maestro

Fijne feestdagen

Wat een geweldige tweede helft zeg :)B

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Tominatie
  • Niet online
Meer info: https://www.ethos.io/2018...lable-in-the-netherlands/

Helaas nog niet op iOS. Maar ben enorm benieuwd naar jullie meningen.

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Moonshot van cardano?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Tominatie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:52:
https://twitter.com/Ethos_io/status/1013871601048346624?s=19

Nou jongens aan de mensen met android de eer!

Het is eindelijk zover!
Ik heb een tijdje terug de pre-registration gedaan maar nooit een mail ontvangen. Jullie?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12:54
Stokstaart schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:08:
[...]

Ik heb een tijdje terug de pre-registration gedaan maar nooit een mail ontvangen. Jullie?
Ik wel. Direct.

• AMARONE
Ethos?

Btc gaat lekker

Verwijderd

????????????????????WAAR?????????????????????

• AMARONE
Ada het waard om op in te stappen?

• Tominatie
  • Niet online
@Stokstaart ik kreeg ook gelijk een mail, maar ik weet niet precies hoe ze die airdrop nou gaan uitdelen.

@Verwijderd was geen pump idd, was wel even een opleving na dit nieuws: https://ethereumworldnews...r-a-possible-partnership/

Op telegram worden er geruchten verspreid over een listing van Dragonchain op binance. Dat zou echt fantastisch zijn als bagholder. Hopen maar.

Ik zie teveel groen op m'n beeldscherm, ik word er gewoon een beetje emotioneel van.

[ Voor 5% gewijzigd door Tominatie op 02-07-2018 22:18 ]

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 20:12
En toch hoop ik dat Verge weer de 20 centjes aanraakt :P

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Tominatie schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:17:

Op telegram worden er geruchten verspreid over een listing van Dragonchain op binance. Dat zou echt fantastisch zijn als bagholder. Hopen maar.
Ik hoop het met je mee, heb ook nog een hoop dode draken liggen hier.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

AMARONE schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:16:
Ada het waard om op in te stappen?
Ik zit er inmiddels vol in... Ben altijd ADA fan geweest, ze mogen alleen wel wat sneller ontwikkelen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Klaas25
XRP mensen... Nu het nog kan :) Stap in. De Ripple express gaat vroeg of laat er vandoor en is 1 richtingsverkeer

• AMARONE
De express is aan

• AMARONE
Misschien nog even 100 extra pompen

• Tominatie
  • Niet online
drijfhout schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:20:
[...]

Ik hoop het met je mee, heb ook nog een hoop dode draken liggen hier.
Haha idd, die zijn echt enorm door het ijs gezakt. Hij moet op 0.000064 ofzo komen om break-even te spelen. Maar ik blijf ze gewoon lekker holden, die draakies zijn wel geinig. :P

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Klaas25 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:22:
XRP mensen... Nu het nog kan :) Stap in. De Ripple express gaat vroeg of laat er vandoor en is 1 richtingsverkeer
Waarom denkt u dat?

Rookworst zonder r is ook worst.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Sommige mensen beginnen bij de minste geringste opleving hun grootste bag weer te shillen.. Niet op letten..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Klaas25
Research doen. Allerbelangrijkst. (XRapid)

• A87
  • Niet online

A87

LosGieros schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:50:
[...]

Volgens mij is dat ook het mooiste sprookje ooit wat je is verteld.
Kopen die grote investeerders niet allemaal OTC? Wat de prijs niet beinvloed dacht ik te hebben gelezen.
Leef jij onder een steen ofso, dat massa (bedrijfs) investeerders komen is al tig keer in het nieuws geweest. Wallsteet, Goldman Sachs en klanten .. etc.. etc... en ivm regulering.
Niet zo bijdehand please aangezien je nog nieuw bent ook. Komt hier even de les wijzen, alsjeblieft zeg.

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 02-07-2018 22:34 ]

Verwijderd

Klaas25 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:28:
[...]

Research doen. Allerbelangrijkst. (XRapid)
Klopt, niet kopen dus
Laat eerst die andere 40 miljard coins maar eens op de markt komen

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Eindelijk weer eens een groen portfolio

Nog zo'n 350% erbij vanaf nu dan sta ik weer op mijn ATH van januari :9~

http://www.avfoto.nl

• Matadores
  • Laatst online: 13:48
NEO gaat de komende dagen door het dak!

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Matadores schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:42:
Werd tijd, gelukkig vastgehouden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Als BTC niet dwars gaat liggen wel.

Verwijderd

Of we nu bikkelhard stijgen of keihard dalen, het coinbashen blijft zich herhalen.

'Mijn paard is sneller dan de jouwe!' 'Nee mijn paard is sneller ben je gek ofzo ouwe!?'

Trap elkander niet zo naar benee, uiteindelijk zinken we toch in dezelfde zee.

Nee geintje moon natuurlijk. Bam. Dikke gainz!

• Klaas25

• Ypuh
Zou zeker tijd worden, heb er flink op ingekocht de afgelopen weken en werdt niet heel gelukkig.

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd

Als je door het dak gaat, pleur je hard naar beneden op de grond
(spreek uit ervaring :X )

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
XRP gaat komende maanden door het dak!

PB 3.2

• Klaas25
j0ck0z schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:54:
All onboaaaaaaaaaaard :O

Verwijderd

j0ck0z schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:54:
Mee eens
We zijn van 5800 naar boven het 6200 dak op gegaan met veel te veel
Dus inderdaad, we donderen er dwars door heen

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik zie dat de Ethos wallet uit is in Nederland als eerste land ter wereld. Zijn er mensen die zich vooraf geregistreerd hadden die hem al hebben draaien?

Ben benieuwd hoeveel erop ge-airdropped is.

http://www.avfoto.nl

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Mooi om te zien door wat voor volk XRP wordt geshilled. Uit ervaring voornamelijk door recruiters, salesmensen en crypto nitwits die van een sales iemand hebben gehoord dat XRP de nieuwe BTC is.

Verwijderd

XRP is op zich wel een leuk trade muntje om op zo,n saaie tuur avond een beetje mee te rommelen
Voor de rest weten jullie wel dat ik ver weg blijf van alles met een X in de naam :Y

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:03:
XRP is op zich wel een leuk trade muntje om op zo,n saaie tuur avond een beetje mee te rommelen
Voor de rest weten jullie wel dat ik ver weg blijf van alles met een X in de naam :Y
Geen sex ?

• Ton Hasselt
Ik word oud.

Verwijderd

Ben je mal...de duvel is oud
Pagina: 1 ... 153 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!