[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.162.997 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:40:
[...]

Tja, enigzins de lijnen van een bull and bearmarket herkennen (ook al is het op week of maandbasis) kan niet bepaald kwaad. Ik ken ook zoveel mensen die Ripple al vele maanden hoddelen, ze hadden beter kunnen inzien dat de weg naar beneden was ingezet, wachten tot de markt weer rustig is (= coins staan wekenlang vrijwel stil) en daar weer instappen.

Oneindig hodlen kan uiteindelijk tot 2 uitkomsten leiden:
- je coin is zoveel waard dat je er in 1x die lambo mee kan kopen die je wilde (maar hoe groot is die kans?)
- de ontwikkeling van jouw coin valt onverzien toch een beetje stil en hij zakt maand in maand uit helemaal weg (kans die ik veel groter acht)
Klopt, daarom voor je holdportfolio altijd een exit strategie hebben, bij mij is dat -30% van ATH. Dat is voor mij een signaal om eruit te stappen tot het weer bulish oogt.

Ik heb deze fout ook gemaakt met een munt in mijn huidige portfolio, daar sta ik inmiddels op -70% in dollar waarde. Ik hou deze nog wel vast vanwege de potentie van deze munt, maar na deze les houdt ik me aan bovenstaande regel (-30%) Dit om grote winsten toch te beschermen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Greymore1 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:45:
[...]

Verwacht je hem veel lager dan de huidige koers op IDEX?
Geen idee, misschien krijgen we wel die BCN taferelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
[...]

Tja, enigzins de lijnen van een bull and bearmarket herkennen (ook al is het op week of maandbasis) kan niet bepaald kwaad. Ik ken ook zoveel mensen die Ripple al vele maanden hoddelen, ze hadden beter kunnen inzien dat de weg naar beneden was ingezet, wachten tot de markt weer rustig is (= coins staan wekenlang vrijwel stil) en daar weer instappen.

- je coin is zoveel waard dat je er in 1x die lambo mee kan kopen die je wilde (maar hoe groot is die kans?)
- de ontwikkeling van jouw coin valt onverzien toch een beetje stil en hij zakt maand in maand uit helemaal weg (kans die ik veel groter acht)
Heb ik weleens geprobeerd met NEO, zomaar 700 dollar verdampt vanwege een of andere blijvende pump. Achteraf is altijd makkelijker dan vooraf. Ik houd nu gewoon VEN en GET op de Ledger en we zien wat er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
[...]

Ik heb het idee, en dan probeer ik objectief te blijven, dat bij VEN steeds op de rem getrapt wordt op het moment dat deze kan doorbreken waardoor steeds het momentum weg valt.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
sjorremans schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:27:
[...]

Niet op kort termijn misschien.. maar op langer termijn is VEN zeker wel de moeite waard
Wat zijn jullie allemaal ongeduldig zeg ;)
man het is echt niet normaal hier. Maar het zijn degene zonder geduld ook die continu verlies maken. hoe vaak moet je je hoofd stoten om in te zien dat je tactiek compleet faalt? En nee ik ben geen daytrader oid, ik ben in januari begonnen en sta nu op 4% winst, maar ik verkoop niks. Het dus niet dat ik in eens veel winst maakt, maar echt hoor en ik noem geen namen, sommige hier zijn gewoon niet voor dit gemaakt. Elke week maar weer dezelfde strekking, weer hoog gekocht en weinig geduld dus een week later weer lager verkocht en dat dan continu, ik snap werkelijk waar niet waarom die mensen daarmee doorgaan? Ieder zijn ding, maar koop dan gewoon elke week een zak drug, dan heb je er nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:23
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:46:
[...]

Klopt, daarom voor je holdportfolio altijd een exit strategie hebben, bij mij is dat -30% van ATH. Dat is voor mij een signaal om eruit te stappen tot het weer bulish oogt.

Ik heb deze fout ook gemaakt met een munt in mijn huidige portfolio, daar sta ik inmiddels op -70% in dollar waarde. Ik hou deze nog wel vast vanwege de potentie van deze munt, maar na deze les houdt ik me aan bovenstaande regel (-30%) Dit om grote winsten toch te beschermen.
Lisk toevallig? Man wat een tegenvaller is dat project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:06
muffstuff schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:55:
[...]

man het is echt niet normaal hier. Maar het zijn degene zonder geduld ook die continu verlies maken. hoe vaak moet je je hoofd stoten om in te zien dat je tactiek compleet faalt? En nee ik ben geen daytrader oid, ik ben in januari begonnen en sta nu op 4% winst, maar ik verkoop niks. Het dus niet dat ik in eens veel winst maakt, maar echt hoor en ik noem geen namen, sommige hier zijn gewoon niet voor dit gemaakt. Elke week maar weer dezelfde strekking, weer hoog gekocht en weinig geduld dus een week later weer lager verkocht en dat dan continu, ik snap werkelijk waar niet waarom die mensen daarmee doorgaan? Ieder zijn ding, maar koop dan gewoon elke week een zak drug, dan heb je er nog wat aan.
Ik denk dat er ook een aantal verwachten dat ze binnen 2 dagen rijk zijn en 35835734% rendement of winst hebben behaald.

Ieder zijn ding natuurlijk, ik heb er geld in zitten (ondertussen nog maar 50% van oorspronkelijke inleg) wat ik niet per direct nodig heb of wat ik helemaal kwijt kan zijn.
Het totale geld wat er in zit heb ik nu ook nog niet nodig dus ik wacht geduldig af, er zit in ieder geval wel weer leven in de brouwerij wat er voor zorgt dat ik er toch weer wat vaker mee bezig ben. Het is daardoor ook gelijk wat leuker om er ook mee bezig te zijn.

Ik zie vanzelf wel hoe het er aan het einde van het jaar weer voor staat.. :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Voor mij was het nano maar die is al een paar dagen geleden in VEN omgezet. Daar heb ik zowel een ETH als BTC pair van, de ene zet ik een order om te verkopen bij een verwachte dump, de ander op moon. Ben benieuwd of ik morgen meer BTC of ETH heb hehe. Zit er in sinds jan en voor langere tijd, zoals BTC.Hoop alleen nog wat hogere aantallen muntjes te behalen.

Ik zit te kijken naar ENG (enigma) en RLC (iexec) maar die zijn nu met de consensus net redelijk gestegen. Weet niet zo goed of ze daarna een terugval kunnen verwachten.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PHPResource schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:58:
[...]

Lisk toevallig? Man wat een tegenvaller is dat project
Nee REQ (Request Network), super project, alleen zitten we nu op -80% van ATH.
Maarja gebrek aan marketing, en volume is het afwachten op betere tijden.

En die gaat ook wel komen wanneer er meer facetten klaar zijn van het project, maar dit is echt een vasthoudertje tot 2019 misschien wel 2020 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 17:59

Bloodclot

Jawier!

sh4d0wman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:03:
Voor mij was het nano maar die is al een paar dagen geleden in VEN omgezet. Daar heb ik zowel een ETH als BTC pair van, de ene zet ik een order om te verkopen bij een verwachte dump, de ander op moon. Ben benieuwd of ik morgen meer BTC of ETH heb hehe. Zit er in sinds jan en voor langere tijd, zoals BTC.Hoop alleen nog wat hogere aantallen muntjes te behalen.

Ik zit te kijken naar ENG (enigma) en RLC (iexec) maar die zijn nu met de consensus net redelijk gestegen. Weet niet zo goed of ze daarna een terugval kunnen verwachten.
Eind Mei komt V2 uit voor RLC, gisteren nog een samenwerking met RSK aangekondigd.
Voor morgen staat er nog een announcement op de planning.
Denk dat hij deze maand nog wel stijgt. RLC doet meer aan product ontwikkeling dan aan marketing, dus is niet veel in het nieuws, maar zelf denk ik dat RLC een slapende reus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

Bever!

3

sh4d0wman schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:03:

enigma had/heeft vandaag een announcement. Dus zou er niet op vertrouwen dat het dus morgen beter is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
Rookert25 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:53:
[...]

Heb ik weleens geprobeerd met NEO, zomaar 700 dollar verdampt vanwege een of andere blijvende pump. Achteraf is altijd makkelijker dan vooraf. Ik houd nu gewoon VEN en GET op de Ledger en we zien wat er komt.
Ja precies, zo doe ik het tegenwoordig ook. 75% staat op een ledger, scheelt een hoop stress en domme panic en fomo keuzes :9

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wat een saaie dag...

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Refution
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 19:45
Persoonlijk ben ik enorm fan van Golem (GNT) en zojuist is er tevens een geweldig promo-filmpje online gezet. Heel tof om deze vooruitgang te zien.

https://blog.golemproject...-into-videos-665e577603df

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

muffstuff schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:55:
[...]

De beurs is een plek waar geld verschoven wordt van ongeduldige mensen naar geduldige mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11:33
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:32:
[...]

De beurs is een plek waar geld verschoven wordt van ongeduldige mensen naar geduldige mensen.
Deze uitspraak is zo gigantisch overgewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Ongeloofelijk dat er mensen zijn die voorspellen dat bitcoin naar 100.000 dollarr of nog veel hoger, zal gaan.
Hij komt niet eens meer normaal boven de 9k, laat staan doorschieten naar 12-14k.
Is echt een beetje tobben de laatste weken, steeds in dezelfde range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik zit er ook nog maar 5 maanden in, maar geen haar op mijn hoofd dat ik denk aan uitstappen eigenlijk.
Kost meer moeite om niet steeds meer geld in mooie projecten te pompen.
Volgens mij hebben we er in dec even aan geroken wat de toekomst kan brengen.
En ik kijk naar lange termijn, wat is nou 5 maanden..
Maar moet ieder voor zich weten natuurlijk.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Gaat gewoon weer naar 8500 en lager nu hoor die BTC, weer met een dump, niks organisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Gaat zo snel iedere keer he.. 0 kans om te reageren..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
golfgti5 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:35:
Ongeloofelijk dat er mensen zijn die voorspellen dat bitcoin naar 100.000 dollarr of nog veel hoger, zal gaan.
Hij komt niet eens meer normaal boven de 9k, laat staan doorschieten naar 12-14k.
Is echt een beetje tobben de laatste weken, steeds in dezelfde range
Dat moet ik ook nog eens zien. Met het huidige volume gaat dat sowieso niet lukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jansenpam
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 09:32
Moest dat nu gezegd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Pelox schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:41:
Gaat zo snel iedere keer he.. 0 kans om te reageren..
Ik heb het niet gevolgd, maar het lijkt mij dat het hier om een behoorlijke market sell gaat, botjes en stop-losses vervolgens getriggerd worden. Dat gaat zo snel, valt inderdaad niet op te anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Valt wel mee toch? :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Zojuist eerst mijn etn naar een paper wallet gestuurd, voor wat het waard is.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:47

Snippertje

Light up your life

Ik vraag me af als ik sommige mensen hun reacties lees, wat jullie strategie is?

Ik doe het volgende: Ik lees mezelf in, in projecten. Vervolgens besluit ik te investeren met X bedrag. Vervolgens bedenk ik hoe ver ik dit wil laten groeien en begin ik langzaam met geld eruit halen. Daarnaast op de juiste momenten besluiten terug te gaan naar fiat of USDT en vooral niet vergeten een stoploss te zetten. Kies daarnaast je lange termijn projecten waarin je echt vertrouwen hebt. Laat deze gewoon staan of eventueel met een stoploss. Daarnaast heb ik wat notificaties staan voor bepaalde coins zodat ik tijdig daarop terug kan vallen.

Zo heb ik nu genoeg opgebouwd om er elke week wat uit te kunnen halen en hoef ik er geen nieuw geld in te pompen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Holy shit check die DUMP dan op de bitcoin grafiek, in 1x een grote handel bitcoins de markt in getrapt!
Lekker weer het level van 15 april.
2e grote dump van vandaag, verdomme zeg die rot manipulaties en whales.

[ Voor 45% gewijzigd door A87 op 15-05-2018 17:02 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister een paar leuke ritten op bcn
Best een grappig muntje om mee te trade

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Snippertje schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:56:
Ik vraag me af als ik sommige mensen hun reacties lees, wat jullie strategie is?

Ik doe het volgende: Ik lees mezelf in, in projecten. Vervolgens besluit ik te investeren met X bedrag. Vervolgens bedenk ik hoe ver ik dit wil laten groeien en begin ik langzaam met geld eruit halen. Daarnaast op de juiste momenten besluiten terug te gaan naar fiat of USDT en vooral niet vergeten een stoploss te zetten. Kies daarnaast je lange termijn projecten waarin je echt vertrouwen hebt. Laat deze gewoon staan of eventueel met een stoploss. Daarnaast heb ik wat notificaties staan voor bepaalde coins zodat ik tijdig daarop terug kan vallen.

Zo heb ik nu genoeg opgebouwd om er elke week wat uit te kunnen halen en hoef ik er geen nieuw geld in te pompen.
Tja, als je net als ik 7 Januari bent ingestapt en bij elke dip denkt “dit is een mooi bijkoop moment” en je denkt dat vervolgens een x of 10 kan je toch wel begrijpen dat de teleurstelling de overhand gaat nemen.
Ik zit er nu in voor de long trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We kwakkelen weer lekker door, weer iemand die wat centjes nodig had blijkbaar.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Een pump and dump? Gister de pump, nu de dump... :) aan het einde van de middag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LTC blijft ook maar aan kloten, net als NEO
Vraag me af of NEO ooit nog boven water komt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn strategie is hodl en yobit dicegame.

Geen idee waar ik mee bezig ben. Het is al een wonder dat ik muntjes heb kunnen aanschaffen en versturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
golfgti5 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:03:
[...]

Tja, als je net als ik 7 Januari bent ingestapt en bij elke dip denkt “dit is een mooi bijkoop moment” en je denkt dat vervolgens een x of 10 kan je toch wel begrijpen dat de teleurstelling de overhand gaat nemen.
Ik zit er nu in voor de long trouwens.
Herkenbaar haha 8)7

Hoelaat is die Circle announcement eigenlijk? Of al geweest als ik zo naar de Ven grafiek kijk :D

[ Voor 11% gewijzigd door LosGieros op 15-05-2018 17:15 ]

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
https://www.dnvgl.com/new...-digital-solutions-119749
DNV GL took the step to buy the minority stake as it recognises the growth potential in both the VeChain and the technology it is advancing. DNV GL will also expand its blockchain capabilities thanks to extra privileges on the VeChainThor platform after becoming an Authority Masternode owner. This means DNV GL will have the sole authority to validate and produce blocks, enabling it offer more solutions to businesses on the public blockchain.

Luca Crisciotti, CEO of DNV GL – Business Assurance, says, "VeChain has helped us realise our digital assurance ambitions through the launch of new revolutionary assurance products in the market. The acquisition of a stake in VeChain is a natural progression of our relationship and the investment will allow us to transform our existing business model and bring Digital Assurance to a wider audience, including consumers."
Deal moet nog geclosed worden, maar na PwC nog een equity-stake door een grote club :) Ook duidelijk nu dat zij een Authority Node zijn (hoogste masternode, 250.000 VEN en aparte KYC procedure).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

LosGieros schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:13:
[...]

Herkenbaar haha 8)7

Hoelaat is die Circle announcement eigenlijk? Of al geweest als ik zo naar de Ven grafiek kijk :D
Ik dacht 5 euro is vet goedkoop voor 1 munt, toen opeens 1,5 euro xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022

Maar wat is genoeg? Dat is voor iedereen weer verschillend.
Ik probeer met kleine trades mijn posities in mijn projecten te verbeteren, dus geen grote trades in 1x en ik heb nog nooit wat verkocht.
En ik denk moon maar ik hou er ook rekening mee dat het allemaal al overgewaardeerd is voor deze tijd .
Dus dat de prijs voorloopt en dat er wel resultaten getoond moeten worden voor dat zich dat ook in de prijs laat zien.
Spannende tijden oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:10:
[...]

Geen idee waar ik mee bezig ben. Het is al een wonder dat ik muntjes heb kunnen aanschaffen en versturen.
Ik ben blij dat “de Badge” niet naar je hoofd is gestegen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

LOL een dicegame als strategy XD Moet er niet aan denken om ff 1000 euro ofso in een DICE te leggen _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 15-05-2018 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Litecoin al aan het moonen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bmfd
Wow.

Ik wist al dat je een echte kenner was gezien je cryptocurrency karma-badge, maar nu heb je ook nog een bitcoin karma-badge. Much impressed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Litecoin cash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bmfd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:29:
[...]

Wow.

Ik wist al dat je een echte kenner was gezien je cryptocurrency karma-badge, maar nu heb je ook nog een bitcoin karma-badge. Much impressed.
Waar zie jij dat ding ergens ?? :S

-edit- gevonden. oOo
Ook het verzoek of ik moderator wil worden van dit topic ... wat een schitterende dag. *O*

@Verwijderd ... 2-1 makker. :+ , Hunt me if you can!

[ Voor 22% gewijzigd door Turbo-Puppy op 15-05-2018 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:32:
[...]

-edit- gevonden. oOo

Ook het verzoek of ik moderator wil worden van dit topic ... wat een schitterende dag. *O*
-nvm-

[ Voor 4% gewijzigd door Svennie op 15-05-2018 17:35 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Zo, heeft iemand vertrouwen in VEN, die kocht net op IDEX tot aan 0.010 ETH de sell-orders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

-edit- gevonden. oOo

Je kan op de badge klikken dan staat en bitcoin heerser..

Edit te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:25:
LOL een dicegame als strategy XD Moet er niet aan denken om ff 1000 euro ofso in een DICE te leggen _/-\o_
Pfoeh, ik ook niet. 50 euro per drukje is al spannend zat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:10:
[...]

Gelukkig is de badge goed terecht gekomen. :+ :P /trots ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

-edit- gevonden. oOo

@Verwijderd ... 2-1 makker. :+ , Hunt me if you can!
Turbo-Puppy als moderator??? Dat wordt een lekker politiek incorrect topic zonder enige vorm van nuance...

I like it. I like it allot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
[...]

-edit- gevonden. oOo

Oh nee...... zero tolerance beleid ala @Turbo-Puppy . Vanaf nu alleen maar moon Lambo Litecoin, als je familie je dierbaar is!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Beaulion schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:40:
[...]

Oh nee...... zero tolerance beleid ala @Turbo-Puppy . Vanaf nu alleen maar moon Lambo Litecoin, als je familie je dierbaar is!
De woorden kut, bagger, manipulerende teringbende en verkrachting moeten naast moon, lambo en litecoin verplicht in elke post voorkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ik moet stiekem wel lachen om de reacties ... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:43:
D'r zijn er een paar die 'm zitten te knijpen. 😰😰😰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoeveel bier had je op :o

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Edit; excuses, was voor het andere topic bestemd ;)

[ Voor 78% gewijzigd door D-Ed op 15-05-2018 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
D-Ed schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:04:
Mijn minertje draait nu perfect met de RX580’s. De RX570 mag dus weg (28 a 29 M/hs prima te halen)

Afgelopen week had iemand interesse maar die heeft zich niet meer gemeld.. Interesse? Graag pm en liefste iemand met een VA verleden ;)
Ik heb m'n Vertcoinminer maar weer eens aangezet.
Is lekker gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
heerlijk _/-\o_

het zou mij eerlijk gezegd verbaasd hebben als het echt zo is

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hier nog met. Navcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Nope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 20:57
ja ik heb ik nou een prijs gewonnen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:29:
[...]

Ja. Je bent de uitverkorene om een tweaker airdropje te mogen organiseren. Heel benieuwd wat je gaat droppen. Nu al zin in! d:)b oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P Nog mensen met BCN :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:57:
[...]

Ja. Je bent de uitverkorene om een tweaker airdropje te mogen organiseren. Heel benieuwd wat je gaat droppen. Nu al zin in! d:)b oOo
Ik denk navcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bij crisnl ook al een tijdje rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:00
Mensen die nog in ZIL willen stappen. Denk dat nu een mooi moment is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:04:
En waarom is nu en mooi moment?
De prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:05:
[...]

En waarom is nu en mooi moment?
De prijs?
Hij staat "redelijk" laag nu, "mijn gevoel" zegt dat hij deze week wel de 2200-2500 weer kan aantikken. Hij doet een beetje hetzelfde als vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Greymore1 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:04:
De mensen met ORGT, er zegt net een gast in de Telegram dat hij en wat maten de buyorders tot 0.03 Waves gaat clearen om de prijs te laten stijgen. Dus als je er nog wat kwijt wilt voor die prijs, bij deze.
Nvm LOL. Keek bij de verkeerde. Zucht. False alarm.

[ Voor 7% gewijzigd door Greymore1 op 15-05-2018 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eerder dat RCL de coin is die de komende dagen gaat stijgen ivb met 31 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSt@rter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23
Storm is pumping to the moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappiejaap
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
Tron pump lekker dan 25 procent winst en net toevallig ook nog wat op 500 sats gehaald ivm met de weerstand daar. top dag zo:) Werkt de verliezen van EOs weer wat weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Zojuist gelist op Bittrex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Damn wilde het vanmiddag kopen, iemand zei het al. Is nu te laat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:13:
Ik koop er een paar, je weet nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
mprkooij schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:13:
Stijgt nog wel door denk ik. Anders kopen en verkopen op IDEX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:29:
[...]

Grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:07:
[...]

Ik heb m'n Vertcoinminer maar weer eens aangezet.
Is lekker gestegen.
Lol, excuses! Had in het andere topic geplaatst moeten worden... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
D-Ed schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:29:
[...]

Lol, excuses! Had in het andere topic geplaatst moeten worden... |:(
Nostalgie, VTC was een van mijn eerste Alts.... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
BoulaMouzer schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:34:
[...]

Ooit gekocht voor 0,57€, verkocht voor 6,60 of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ping coin @ HitBTC schiet even naar +254% vandaag :D

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Roger Ver, 1 van de mensen achter BitcoinCash, de nep Bitcoin is niet zo blij met
de naam Zcash, omdat dat verwarrend is door de cash toevoeging.. Die is echt maf. 8)7
YouTube: Zcash Added To Gemini, Roger Ver Hates The Name

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
BoulaMouzer schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:34:
[...]

Fantastisch voor je d:)b

Maarruuh.. Ik had het over één van m’n videokaarten die ik aanbood in het miningtopic maar per ongeluk hier plaatste.. Ben totaal niet bekend met VTC om eerlijk te zijn :+

Nicehash werkt voor mij perfect 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 12:31
Zo, weer een positieve post.. Teveel misgelopen met EOS helaas, maar vandaag een mooi ritje met GTO BNB gemaakt, 19% gepakt, die had ik even nodig!

Zit nog steeds met een bag dure BNB, maar ik kan in ieder geval er meer BNB van te maken, dan ben ik tenminste bezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

mprkooij schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:04:
Nee, niet met je eens.

Hangt op zijn support lijn op 1800, gaat daar deze keer gewoon doorheen. Ik zit klaar maar wel te wachten op de crash. Wat mij betreft veruit de 3 belangrijkste redenen waarom een coin weer bullish wordt:
1. Een vrije val naar beneden wordt gekeerd
2. Een stabiele bodem gevonden (staat langere tijd op 1 level stil)
3. Een support level welke int het verleden een belangrijk keer level up of down was.

ZIL is nog zwaar bearish, ja hij gaat niet hard door de 1800 heen, logisch hij vond daar support op 11 mei toen die wel hard in elkaar flikkerde en op 9 mei kwam die moeilijk door de 1800 heen op weg naar boven.

Dus: gewoon wachten tot de vrije val of tot die eventueel is uitgelopen. Als ik een voorspelling mag doen:

Trek even een liniaal onder de bodems van 7 mei, 2 mei, 28 april en 25 april. Natuurlijk kan de hellingshoek iets stijler zijn maar mijn inkoopadvies is ergens tussen 1600-1700.

Ja, ik stap dan zelf ook vol in.

Anyway: het domste wat je kunt doen is instappen in een coin omdat je denkt dat die nu wel is uitgedaald omdat 'die al zo laag is'. Als je geen support ziet dan wacht je gewoon af tot die weer verder daalt. Als je geduld dat aan kan :9

[ Voor 9% gewijzigd door Malarky op 15-05-2018 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:48:
[...]

Nee, niet met je eens.

Hangt op zijn support lijn op 1800, gaat daar deze keer gewoon doorheen. Ik zit klaar maar wel te wachten op de crash. Wat mij betreft veruit de 3 belangrijkste redenen waarom een coin weer bullish wordt:
3. Een support level welke int het verleden een belangrijk keer level up of down was.

ZIL is nog zwaar bearish, ja hij gaat niet hard door de 1800 heen, logisch hij vond daar support op 11 mei toen die wel hard in elkaar flikkerde en op 9 mei kwam die moeilijk door de 1800 heen op weg naar boven.

Dus: gewoon wachten tot de vrije val of tot die eventueel is uitgelopen. Als ik een voorspelling mag doen:

Trek even een liniaal onder de bodems van 7 mei, 2 mei, 28 april en 25 april. Natuurlijk kan de hellingshoek iets stijler zijn maar mijn inkoopadvies is ergens tussen 1600-1700.

Anyway: het domste wat je kunt doen is instappen in een coin omdat je denkt dat die nu wel is uitgedaald omdat 'die al zo laag is'. Als je geen support ziet dan wacht je gewoon af tot die weer verder daalt. Als je geduld dat aan kan :9
Is dit in btc of ETH pairs?
sorry zie het al, support lijn 1800..BTC dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
[...]

Nee, niet met je eens.

Dan kan iedereen binnenkort weer in de TRX... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:50:
[...]

Is dit in btc of ETH pairs?
Deze post ging over ZIL/BTC

Voor grote coins kijk ik uiteraard ook naar alt/USDT, tron/usdt is bijvoorbeeld een coin die een super strakke lijn (naar beneden heeft) op alt/usdt vanaf zijn piek op 30 april al. Zelfs na een crashje trekt die weer terug exact naar zijn usdt lijn.

alt/btc kijk ik eerlijk gezegd nooit naar, moet ik misschien ook eens doen voor meer theoriebevestiging.

Edit: neo/usdt heeft uiteraard helemaal geen mooie lijn, moest tron/usdt zijn.

Wat mij ook altijd opvalt: goed nieuws over coins komt bijna altijd op momenten dat er een mooi support level is bereikt. Precies op die bodem van de vorige keer wordt de nieuwe partner aangekondigd. Precies op dat moment dat je een liniaal onder de dalletjes van de coin kan leggen is er een update over mainnet.

Alles om de whales extra reden te geven fors in te slaan.

[ Voor 41% gewijzigd door Malarky op 15-05-2018 19:57 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:43:
Roger Ver, 1 van de mensen achter BitcoinCash, de nep Bitcoin is niet zo blij met
de naam Zcash, omdat dat verwarrend is door de cash toevoeging.. Die is echt maf. 8)7
YouTube: Zcash Added To Gemini, Roger Ver Hates The Name
Ik zie de vergelijking wel Bcash, Zcash, Shitcash, Meukcash, Scamcash, Failcash, Twatcash, Dickcash, Rantcash, Pisscash, Retardscash, Asscash, Berkcash, Cackcash, Coccash, Cuntcash, Pillockcash, Nuttercash, Plonkercash, Tossercash, Wankercash, Rukcash, Pikiecash, Knobcash, Fuckcash, Bitchcash, Rubbishcash, Rootcash, Suckcash, enz

Hoop niet dat ik nu een Tweakers vakantie krijg aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaulion
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:43:
Ping coin @ HitBTC schiet even naar +254% vandaag :D
“We got a cryptocoin that goes *ping*”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
@Malarky ,zit je ook op Bittrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 12:31
Net 2500 stuks van gekocht, heb het idee dat die nu pas op een normale koers staat voor een relatief nieuwe munt. Limit order voor RLC staat intussen ook klaar.

Ga nog even verder shoppen :)

edit:
Toch maar weer terug naar VEN, wie weet :)
Jammer dat BNB geen TRX pair heeft, dan heb ik alle shillcoins weer gehad O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 15-05-2018 20:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Jup. Bittrex, Poloniex, Kucoin, Binance en Bitfinex handel ik actief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

[...]

Nee, niet met je eens.

De koers wordt gewoon actief gedrukt door een paar grote holders, stonden gegeven moment 30 btc aan sell in rond 1840 - 1855. Its all a game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Bever! schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:16:
[...]

De koers wordt gewoon actief gedrukt door een paar grote holders, stonden gegeven moment 30 btc aan sell in rond 1840 - 1855. Its all a game
Zie em inderdaad wel verder zakken richting de 1700. Inderdaad, uiteindelijk is dat allemaal een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Bever! schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:16:
[...]

En dat is toeval denk je? Pak bijvoorbeeld het koersverloop (up+down) van een Lisk er is over 12 maanden bij. Dat loopt meer sync dan jouw droger op je wasmachine staat.

Allemaal toeval door een paar grote holders? Als ik een grote holder ben op een coin doe ik precies hetzelfde als ik de trend naar beneden zie. Mijn bot loopt in de trend naar beneden mee tot ik alles kwijt ben.

Ik zeg niet dat alle coins altijd voorspelbaar gedrag vertonen maar wat je wel ziet is dat coins vaak herhalend gedraag vertonen. Een REP (Augur) bijvoorbeeld: al 1,5 jaar staat die op een vaste bodem vrijwel stil een aantal dagen tot zelfs 2 volle weken en dan 1 harde pump omhoog. Dat is typisch REP, andere coins vertonen weer heel ander gedrag.

Steem is een coin als MANA, met enorme pumps loopt die op, enorme kansen dus om steeds weer in die pump piek te verkopen en opnieuw in te slaan. En het leuke is: dat deed de coin een paar maanden geleden al en nu nog steeds.

[ Voor 44% gewijzigd door Malarky op 15-05-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Malarky schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:18:
[...]

En dat is toeval denk je? Pak bijvoorbeeld het koersverloop (up+down) van een Lisk er is over 12 maanden bij. Dat loopt meer sync dan jouw droger op je wasmachine staat.

Allemaal toeval door een paar grote holders? Als ik een grote holder ben op een coin doe ik precies hetzelfde als ik de trend naar beneden zie. Mijn bot loopt in de trend naar beneden mee tot ik alles kwijt ben.

Ik zeg niet dat alle coins altijd voorspelbaar gedrag vertonen maar wat je wel ziet is dat coins vaak herhalend gedraag vertonen. Een REP (Augur) bijvoorbeeld: al 1,5 jaar staat die op een vaste bodem vrijwel stil een aantal dagen tot zelfs 2 volle weken en dan 1 harde pump omhoog. Dat is typisch REP, andere coins vertonen weer heel ander gedrag.

Steem is een coin als MANA, met enorme pumps loopt die op, enorme kansen dus om steeds weer in die pump piek te verkopen en opnieuw in te slaan. En het leuke is: dat deed de coin een paar maanden geleden al en nu nog steeds.
Heb geen verstand van bots, maar zou maar zo kunnen.
Ik verwacht zelf eerder een manier om goedkoper in te slaan in afwachting van de enigma - zil meetup, waar vast wel weer iets gezegd gaat worden wat gaat boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
Mijn favoriete coin, Origin Trail is weer met een update gekomen.
https://www.reddit.com/r/...il_cmo_update_15_05_2018/

Vooral de zin hieronder deed mij veel plezier. Dit zegt natuurlijk niet dat dit alleen met Origin Trail gedaan zal worden, maar ook voor de adoptie van de crypto en blockchain lijkt dit me een mooi bericht!

" Here are the highlights:

World Bank Agtech Moscow. "We will be able to monitor all farm land in Russia very soon as our digitization strategy rolls out" Ministry of Agriculture. https://twitter.com/JGKeogh/status/996358971295502336 "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Oké, polletje; wat is jouw favoriete Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 09:34
Ton Hasselt schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:39:
Oké, polletje; wat is jouw favoriete Exchange?
Maak even een echte poll aan dan, anders wordt het hier een zootje. Mijn favoriet: Cryptopia.
Pagina: 1 ... 15 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!