[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.162.996 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
is me gisteren gelukt.... was wel even spannend want de eerste dip miste hij net mijn buy order...toen kreeg ik een beetje FOMO maar ik bleef standvast aan mijn eerste doel toen ik de sell plaatste.......ik had hem op ruim 10% lager gezet. En vannacht was hij toch voldoende gezakt om mijn buy order te raken. Nu zit hij weer mooi in een stijgende lijn. Ik ben best tevreden zo. *O*
Al ging het wel om een laag bedrag om de waves te kunnen surfen zijn dit mooie leer momenten. Ik merk wel dat het makkelijker is om dit te doen als je voor jezelf aangeeft dat je tevreden bent met 30% winst en dat je nog een paar RLC's achter de hand houdt. Mocht het verder doorstijgen.

ik ben in *O* modus.......vooral nu deze dag ook weer groen is....go green go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HTML is lekker aan het moonen zeg! 11 sats al nu...

Had ik echt niet verwacht! Kijken waar dit heengaat...

@Sam2013 heeft z'n inleg op 5 sats inmiddels al verdubbeld. Lekker bezig gast.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2018 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:00:
[...]

VEN zou ik ook graag nog wat van willen hebben maar dan wel voor een periode van een jaar of 2 tot 5. Ik geloof serieus dat VEN ooit nog eens een NEO achtige prijzen gaat laten zien. Daarmee ga ik er wel vanuit dat de complete markt een dikke groei doormaakt. Maar daar gokken we allemaal op natuurlijk anders zaten we hier niet.

Dan zou het niet veel uitmaken ook al heb je er maar een stuk of 100. Alleen een mooi koopmomentje nodig.

Verder zet ik voor deze periode in op RLC en GVT. Die hou ik vast tot nul of dikke moon. Aangezien ik er toch niet veel geld in heb geïnvesteerd is het niet zo lastig om door diepe dalen te gaan. Alles of niets.
Klopt, ik heb 140 stuks VEN. Wil er straks na de eerste maanreis binnenkort (die ik hoop te maken), 50% van weg doen en 70 HODL'en tot de maan.

HTML gaat ook weer lekker. Ik sta er bijna quitte op, nu 11 sats. Moet zo richting de 15-16 gaan :D!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:09
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:35:
HTML is lekker aan het moonen zeg! 11 sats al nu...

Had ik echt niet verwacht! Kijken waar dit heengaat...

@Sam2013 heeft z'n inleg op 5 sats inmiddels al verdubbeld. Lekker bezig gast.
Dat kan je wel zeggen ja... 40% erbij in een dag. Is er nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30

hmr

Ok. :) Is het niet goed als men ingaat op jouw punten?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

FutureAPD schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:39:
[...]

Dat kan je wel zeggen ja... 40% erbij in een dag. Is er nieuws?
Ja het lijkt erop dat HitBTC doorgaat. Listing fee is al betaald en de coins zijn geaccepteerd voor de blockchain test. Het lijkt erop dat ze dus gelist gaan worden.

Tevens zijn ze in onderhandeling met BIT-Z, een exchange net zo 'groot' als HitBTC qua volume.

Met een beetje geluk zitten ze straks op 2 top 10 exchanges. Dat gaat knallen denk ik. Zou lekker zijn, met een beetje geluk mijn inleg x2 eruit en de rest van mijn crypto hodlen op het huis zijn geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FutureAPD
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:09
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:46:
[...]

Ja het lijkt erop dat HitBTC doorgaat. Listing fee is al betaald en de coins zijn geaccepteerd voor de blockchain test. Het lijkt erop dat ze dus gelist gaan worden.

Tevens zijn ze in onderhandeling met BIT-Z, een exchange net zo 'groot' als HitBTC qua volume.

Met een beetje geluk zitten ze straks op 2 top 10 exchanges. Dat gaat knallen denk ik. Zou lekker zijn, met een beetje geluk mijn inleg x2 eruit en de rest van mijn crypto hodlen op het huis zijn geld.
Klinkt goed... ik hoop nog op een flinke dipje zodat ik nog kan instappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:53
Rookert25 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:59:
Ik verwacht wel dat VEN door de 60k sats gaat de komende weken, sell-the-news is echter het gevolg geweest van alle announcements van VEN de afgelopen maanden. Er staan ook weer grote sell-walls, dus de vraag is of die blijven staan.

In ieder geval flink wat exposure tijdens Consensus bij mainstream pers als 1 van de hoofdsponsors in New York :)
Gaat wel lekker met VEN.
Je ziet een geleidelijk oplopende koers (in BTC).
Helaas blijft de waarde in EUR/USD wat achter maar dat ligt uiteraard aan de BTC niet aan VEN.
VEN zie ik wel op korte termijn uitkomen op 65k.
Tien procent erbij moet binnen het bereik liggen. VEN zit nu op februari niveau en wellicht komt januari niveau in beeld. ATH is nog ver weg denk ik al is de kans hierop altijd aanwezig.
Een extra hype nav positief nieuws kan veel doen.
Dipjes tussendoor zullen ook volgen maar dat hoort erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Nu online
hmr schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:42:
[...]

Ok. :) Is het niet goed als men ingaat op jouw punten?
Kritisch zijn in crypto?? What's next, daadwerkelijk vooraf onderzoek gaan doen voordat je ergens geld in flikkert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Bmfd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:01:
[...]

Kritisch zijn in crypto?? What's next, daadwerkelijk vooraf onderzoek gaan doen voordat je ergens geld in flikkert?
Onderzoek doen? :r
Gewoon Geld smijten *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

mprkooij schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:20:
ZIL ik vind je niet meer lief.
19 uur nadat je erin ben gestapt 8)7. Je kan altijd aan reacties zien wat voor investeerders mensen zijn.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

FrankGuthrie schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:04:
[...]

19 uur nadat je erin ben gestapt 8)7. Je kan altijd aan reacties zien wat voor investeerders mensen zijn.
Adviseer die kerel dan om er 3 weken in te gaan ofso. Waarschijnlijk zit alles dan flink hoger.
Ik zat zelf ook wel eens kort in een trade, gewoon beginners shizzle.

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 15-05-2018 12:30 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ark updates gaan sneller dan verwacht, van 71% naar 74% in een week. HODL the ark dus.
https://i.redditmedia.com...105c5a1a93a09ff17e22b9dab

En aanwezig op consensus
https://twitter.com/dontminedotcom/status/995683919243726849

:P
https://i.redditmedia.com...2ed6ea0063ae93affe5b24e82

[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 15-05-2018 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:00
[...]

Was een geintje omdat die ff instortte. Dus jouw "Je kan altijd aan reacties zien wat voor investeerders mensen zijn." klopt niet helemaal. O-)

VEN gaat na vanmiddag vast hard omhoog.. Ach time will tell. Wat zeggen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

mprkooij schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:38:
[...]

VEN gaat na vanmiddag vast hard omhoog.. Ach time will tell. Wat zeggen jullie?
Als die marketcap onder 450 blijft zou ik uitkijken met alles. Bitcoin zou al moeten moonen nu en alts helemaal. RAAR

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 15-05-2018 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

A87 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:40:
[...]

Als die marketcap onder 450 blijft zou ik uitkijken met alles. Bitcoin zou al moeten moonen nu
Heeft Ark daar dan geen last van?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

hmr schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:41:
[...]

Heeft Ark daar dan geen last van?
die is ook ingekakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hodlen die muntjes gasten. Ik zit er zelf nu 5 maanden in, en sta ongeveer break even momenteel.

Beetje verlies op dit, beetje winst op dat. Heb ingekocht op verschillende punten, met 2 aankopen op een 16 en 17k bitcoin... |:( dat waren dure jongens.

Maar ik denk dat we zeker nog een hoop moois gaan zien.

Luna quod deliciae ludis currus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:47:
Hodlen die muntjes gasten. Ik zit er zelf nu 5 maanden in, en sta ongeveer break even momenteel.

Beetje verlies op dit, beetje winst op dat. Heb ingekocht op verschillende punten, met 2 aankopen op een 16 en 17k bitcoin... |:( dat waren dure jongens.

Maar ik denk dat we zeker nog een hoop moois gaan zien.

Luna quod deliciae ludis currus.
Over een jaar lachen we misschien al om deze prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Hopelijk ja :)

Dan kijken we terug op die oudere posts hier , met 'wat een rode dag' , 'oei weeral 10% gezakt in PF', 'ik sta nog altijd in de MIN' :-)

Zou ook nog wat investeren in alt coins

Denk dan aan RDD, Holotoken, CSC en/of misschien wel HTMLcoin maar zoveel keuzes en zo weinig fiat :-p

Wat denken jullie over die muntjes?

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Sam2013 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:57:
[...]

Ik hoop dat iemand mijn tip heeft opgevolgd en inmiddels 80% winst hebt gehaald. De Whale laat nu inderdaad de teugels wat vieren. En zo niet, hier een tip weer
De whales van HITbtc zijn zich al aan het inkopen momenteel.
Zoals ik het nu zie gaat het nog veel verder stijgen na listing HITBtc, Ik schat minimaal 20 sats en max zo rond de 50, om van daaruit rustig de weg naar boven in te gaan slaan.
Ok, ik hoop dat iemand mijn tip vorige week en wederom gisteren ook nog weer heeft opgevolgd ;) maar hij gaat weer als een raket (50% erbij in een dag!, meer dan 100% sinds de tip). De verwachting is dat hij nog veel verder gaat stijgen. Voor de redenen, zie eerdere remarks.

Dus doe mij een lol, maar vooral jezelf;) en koop effe wat:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spietie schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:51:
Hopelijk ja :)

Dan kijken we terug op die oudere posts hier , met 'wat een rode dag' , 'oei weeral 10% gezakt in PF', 'ik sta nog altijd in de MIN' :-)

Zou ook nog wat investeren in alt coins

Denk dan aan RDD, Holotoken, CSC en/of misschien wel HTMLcoin maar zoveel keuzes en zo weinig fiat :-p

Wat denken jullie over die muntjes?
RDD en HTMLcoin zijn denk ik leuk om op de korte tot middellange termijn winst mee te pakken, met HTMLcoin als hoogste risico inleg.

Holotoken en CSC durf ik niets over te zeggen, daar heb ik me totaal niet in verdiept.

Er is inderdaad zoveel keuze... En je weet gewoon dat een hoop munten ooit zullen vergaan...

Je blijft er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Sam2013 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:54:
[...]

Ok, ik hoop dat iemand mijn tip vorige week en wederom gisteren ook nog weer heeft opgevolgd ;) maar hij gaat weer als een raket (50% erbij in een dag!, meer dan 100% sinds de tip). De verwachting is dat hij nog veel verder gaat stijgen. Voor de redenen, zie eerdere remarks.

Welke munt is dit dan?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

hmr schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:55:
[...]

Welke munt is dit dan?
REBL?

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Mijn HTML in het groen :D Niet gedacht deze dag nog te zien, had het muntje eigenlijk al opgegeven, stond op -80%. Vorige week 104k bijgekocht en daardoor nu in het groen :D

Nu de vraag waar zijn top zit, voorlopig nog even vasthouden denk ik

@spietie HTML weet ik niet of ik die zou doen, is al flink gestegen de laatste week (geen garantie natuurlijk dat deze gaat dalen maar of deze door blijft stijgen is de vraag)

[ Voor 26% gewijzigd door Svennie op 15-05-2018 12:58 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sam2013 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:54:
[...]

Ja man, excuus nog voor mijn trolls. Je zat spot on, en ik 100% fout, eerlijk is eerlijk.

Let's moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
hmr schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:55:
[...]

Welke munt is dit dan?
HTMLCOIN.
Dat ding wat Jaapio een week terug nog afkraakte ;w

[ Voor 21% gewijzigd door Thommie.nl op 15-05-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09 06:57
[...]

Haha of met wat voor budget. Ik zit persoonlijk in verschillende groepen/chats waarin de gemiddelde investeerder minimaal 10k heeft ingebracht. de meesten stonden in begin januari allemaal boven de 100k maar deze mensen hoor je nog steeds niet piepen. CRYPTO staat in de kinderschoenen. Je kan daytraden of hodlen. Als je de stress van het daytraden niet aankan ga dan hodlen en kijk 1 keer per week naar de koers ook al is dat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranjic
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-05 15:57
Banca maakt ook weer even een sprongetje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
A87 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:40:
[...]

Als die marketcap onder 450 blijft zou ik uitkijken met alles. Bitcoin zou al moeten moonen nu en alts helemaal. RAAR
VEN alleen gaat de marketcap niet flink laten oplopen.
Daar is meer voor nodig.
Rond de 400B of minder is inderdaad te laag er moet zeker 50B bij.
Bij 475 gaat het weer leuk worden.
Volgens alle "slimme" analisten gaan we dit deze zomer weer bereiken.
Alles is afhankelijk van de Bitcoin en het sentiment.
Een paar onbenullige nieuwsberichten laten de stemming vaak plotseling omslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refution
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 19:45
Halle allemaal. Graag jullie mening over mijn portfolio. Tijdje afwezig geweest maar probeer alles weer in gang te zetten. Dit is wat ik momenteel heb:

41% ETH, 15,5% VEN, 9% REP, 6% DCR, 5% BTC, 5% REQ, 5% ICX, 5% ARK, 4% GNT, 2,5% WTC, 1% SALT & NANO maar die staat nog vast op bitgrail

Ik ben van plan om met REP en SALT met mooie gains te verkopen voor ICX, NEO, ARK of Nebula. Wat denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Wat een saaie dag.. vrijwel nihil stijgende in mijn PF :/ Arbritage is ook ruk atm. Narf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:14
Is er wat positief nieuws uit dat hele consensus verhaal gekomen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greymore1 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:08:
Wat een saaie dag.. vrijwel nihil stijgende in mijn PF :/ Arbritage is ook ruk atm. Narf.
Heb je nog geluk gehad op yobit? Jij zou daar een gokje wagen toch met wat kleingeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Nu online
Je zou denken dat mensen na alle ponzi-schemes hun les wel hadden geleerd, maar nee.

Er is nu weer een platform en zij vermelden dit op hun site:
Our interest rates are the best in the industry, hands down. A minimum of 1% daily interest rate and a minimum of 45.5% per month on your loans!
Ja joh, een minimum rente van 1% per dag, waardoor een investering van $1000,- je in een jaar tijd gegarandeerd minimaal $37.000,- oplevert. Hoe achterlijk ben je als je denkt dat dit legit is? Er zijn mensen die er dus nog echt gebruik van maken ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bmfd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:20:
Je zou denken dat mensen na alle ponzi-schemes hun les wel hadden geleerd, maar nee.

Er is nu weer een platform en zij vermelden dit op hun site:

[...]

Ja joh, een minimum rente van 1% per dag, waardoor een investering van $1000,- je in een jaar tijd gegarandeerd minimaal $37.000,- oplevert. Hoe achterlijk ben je als je denkt dat dit legit is? Er zijn mensen die er dus nog echt gebruik van maken ook.
Dit soort dingen zullen altijd blijven bestaan omdat het blijft werken. Hebzucht zit in ieder mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:23:
[...]

Dit soort dingen zullen altijd blijven bestaan omdat het blijft werken. Hebzucht zit in ieder mens.
en het is ook gewoon een (hoog risico) investering.. Als je bij de eerste bent zal je er aan verdienen als je er op tijd terug uit stapt 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Dikke grijns: https://www.telegraaf.nl/...t-het-tot-eindexamenvraag
Prima, al die publiciteit toch (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:11:
[...]

Heb je nog geluk gehad op yobit? Jij zou daar een gokje wagen toch met wat kleingeld?
Nog steeds de bevestigingsmail van registratie niet ontvangen van yobit. Zal wel zo moeten zijn denk ik dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:23:
[...]

Ik snap dat er hebzucht zit in ieder mens, maar ieder mens zou ook capabel genoeg moeten zijn om te begrijpen dat een gegarandeerd rendement van minimaal 3700% in een jaar tijd niet in stand valt te houden, omdat het onrealistisch is.

Na 2 jaar zit je al op een rendement van 141.000% en is je schamele $1000,- veranderd in een bedrag van bijna anderhalf miljoen dollar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:23
Waar zouden jullie nu 1 ltc in stoppen? Ven is nu al te duur vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greymore1 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:29:
[...]

Nog steeds de bevestigingsmail van registratie niet ontvangen van yobit. Zal wel zo moeten zijn denk ik dan.
Haha idd. Komt niet veel goeds van terecht daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47
PHPResource schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:32:
Waar zouden jullie nu 1 ltc in stoppen? Ven is nu al te duur vind ik
Ethos of TNC maybe? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
VEN gaat weer verder richting de maan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:18
Heb gisteren mijn coins allemaal verkocht. Ben er met 400 euro ingestapt 5 maanden geleden en heb nu 410 euro uit laten keren en alles is weg.

Absolute piek was vlak voor 2018, toen had ik 1.300 euro aan waarde. Vond het leuk om er naar te kijken maar de laatste maanden vind ik het weinig bijzonders.

(ik wilde even een ander bericht posten dan alle OMG TO THE MOON BBQ WE WORDEN ALLEMAAL MILJONAIR BINNEN DRIE WEKEN bullshit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bmfd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:31:
[...]

Ik snap dat er hebzucht zit in ieder mens, maar ieder mens zou ook capabel genoeg moeten zijn om te begrijpen dat een gegarandeerd rendement van minimaal 3700% in een jaar tijd niet in stand valt te houden, omdat het onrealistisch is.

Na 2 jaar zit je al op een rendement van 141.000% en is je schamele $1000,- veranderd in een bedrag van bijna anderhalf miljoen dollar..
Dat klopt zeker. Het is misschien hard om te zeggen maar sommige mensen zijn gewoon echt dom en naïef. Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat vaak ook gewoon niet waar.

Het zal je verbazen waar mensen zich in laten lokken, niet alleen in crypto maar overal. 10 jaar geleden kon je bijvoorbeeld op een jaarsalaris van 35k bruto ook een huis kopen van 4 ton zonder enige moeite. We weten allemaal hoe dat is afgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Nu online
KaiseRRuby schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:36:
Heb gisteren mijn coins allemaal verkocht. Ben er met 400 euro ingestapt 5 maanden geleden en heb nu 410 euro uit laten keren en alles is weg.

Absolute piek was vlak voor 2018, toen had ik 1.300 euro aan waarde. Vond het leuk om er naar te kijken maar de laatste maanden vind ik het weinig bijzonders.

(ik wilde even een ander bericht posten dan alle OMG TO THE MOON BBQ WE WORDEN ALLEMAAL MILJONAIR BINNEN DRIE WEKEN bullshit)
Maar ben je eruit gestapt omdat je het op dit moment niet veel bijzonders vindt of omdat je er geen vertrouwen meer hebt dat je die €1300,- nog eens gaat aantikken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource

Good for you. Word er ook wel eens moe van, al dat gehype om een paar milde sat stijgingen die niks met rakettechnologie te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:18
Bmfd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:38:
[...]

Maar ben je eruit gestapt omdat je het op dit moment niet veel bijzonders vindt of omdat je er geen vertrouwen meer hebt dat je die €1300,- nog eens gaat aantikken?
Het was een wilde uitspatting. Had me vanaf het begin voorgenomen dat ik 400 kwijt zou zijn dus ik had er een hele tijd niet meer aan gedacht. In het begin was het ook wel leuk, toen probeerde ik wat te handelen en dat wilde ook nog wel eens.

Maar nu staan exact dezelfde munten al drie maand gewoon te staan (ARK, LSK, VEN, AION) en wat heb ik er dan aan? Ik snap wel dat je hier een soort gok mee moet doen hoor, dus misschien stop ik er in de vakantie nog eens 500 in en laat dat 4 jaar staan, maar nu was ik er even zat van. Ook omdat ik dit topic bleef lezen en dacht: wat heb ik hier aan?

Misschien neem ik de 400 nu mee naar het casino, dan heb je in ieder geval nog wat spanning van het gokken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf was ik liever die 400 compleet verloren... Je bent ingestapt vlak voor de enorme stijging en je hebt dus maanden door alle daling gehold en nu trek je je inleg eruit? Ik vind het een merkwaardige keuze... Vooral gezien het bedrag...

Tenzij je er teveel mee bezig was en dat zag een noodzakelijk kwaad. Dat zou de situatie compleet veranderen.

Je post hierboven gelezen en als je het nut er niet meer van inziet heb je een goeie keus gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2018 13:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:21

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:43:
[...]

Zelf was ik liever die 400 compleet verloren... Je bent ingestapt vlak voor de enorme stijging en je hebt dus maanden door alle daling gehold en nu trek je je inleg eruit? Ik vind het een merkwaardige keuze... Vooral gezien het bedrag...

Tenzij je er teveel mee bezig was en dat zag een noodzakelijk kwaad. Dat zou de situatie compleet veranderen.

Maargoed, je geld terug. Gefeliciteerd dan maar?
En wel meer rente dan een bank ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Nu online
KaiseRRuby schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:42:
[...]

Het was een wilde uitspatting. Had me vanaf het begin voorgenomen dat ik 400 kwijt zou zijn dus ik had er een hele tijd niet meer aan gedacht. In het begin was het ook wel leuk, toen probeerde ik wat te handelen en dat wilde ook nog wel eens.

Maar nu staan exact dezelfde munten al drie maand gewoon te staan (ARK, LSK, VEN, AION) en wat heb ik er dan aan? Ik snap wel dat je hier een soort gok mee moet doen hoor, dus misschien stop ik er in de vakantie nog eens 500 in en laat dat 4 jaar staan, maar nu was ik er even zat van. Ook omdat ik dit topic bleef lezen en dacht: wat heb ik hier aan?

Misschien neem ik de 400 nu mee naar het casino, dan heb je in ieder geval nog wat spanning van het gokken. :)
Snap ik wel, de afgelopen maanden is het vaak een stap vooruit, dan weer een stap achteruit en uiteindelijk sta je weer op precies hetzelfde punt. Beetje saaie bedoeling.

Anyways, je hebt er toch nog 2.5% winst uit kunnen halen, wat gezien de afgelopen maanden toch wel een prestatie is, dus geniet ervan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 09:34
Serieus, dit moet een VWO-examen zijn?? Ben blij dat ik geen Wiskunde A gevolgd heb, die eerste twee vragen (samen goed voor 7 van de 78 punten!) zijn gewoon varianten op: Als ik zo snel loop, wanneer ben ik dan ergens? Ofwel, niveau verhaaltjessommen voor de basisschool....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Wiskunde A is ook meer logisch nadenken dan breinbrekers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online

Alsnog, 2,5 % is meer Rendement op 400 euro in 5 maanden dan de bank uitkeert. Ook wel eens goed om een post te lezen die iets minder positief is getint, dank.

Fijn dat ik precies hetzelfde post als 2 voorgangers zonder dat ik het door heb.... :F

[ Voor 5% gewijzigd door Beaulion op 15-05-2018 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Specy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:48:
[...]

Serieus, dit moet een VWO-examen zijn?? Ben blij dat ik geen Wiskunde A gevolgd heb, die eerste twee vragen (samen goed voor 7 van de 78 punten!) zijn gewoon varianten op: Als ik zo snel loop, wanneer ben ik dan ergens? Ofwel, niveau verhaaltjessommen voor de basisschool....
Wel cool dat je een beta bent man. Wat is precies je punt?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Wat zijn hier de meningen over Aeternity (AE)? Vrij kleine supply met nog een kleine market cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Zucht.. aardig wat arbritage en IDEX is weer sloom met deposits en withdrawals. Of is dat een overbelast ETH netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 09:34
hmr schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:54:
[...]

Wel cool dat je een beta bent man. Wat is precies je punt?
Het punt is dat dit gewoon geen niveau is voor VWO. Die laatste paar vragen wel, maar die eerste twee hadden ook in de CITO-test van de basisschool kunnen zitten. Heeft verder niks met crypto te maken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Onze vriend Crypto Ed gelooft shillde dit muntje vanochtend. Even het verhaal doorgelezen en klinkt vrij goed! Had nog wat staan op IDEX dus maar even meegedaan. Over 30 minuten gaat het traden van MAN op Kucoin van start hopelijk doet dat wat met de prijs. Het artikel heeft het over een X50 eind van het jaar :)

https://medium.com/@Creme...-x50-inbound-87a1240bb17c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Het lukt VEN niet de 60k te doorbreken vandaag vrees ik,

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Nu online
Coinbase komt ook met een mooie announcement: https://blog.coinbase.com...nstitutional-deea317d23af
Coinbase Custody to Launch in Partnership with SEC-regulated Broker-Dealer

We have leveraged our experience safely storing more than $20 billion of cryptocurrency to create Coinbase Custody, the most secure crypto storage solution available. In partnership with an SEC-regulated broker-dealer, Coinbase Custody is proud to offer a service that couples Coinbase’s cryptocurrency security excellence with third-party auditing and financial reporting validation that operates at the high standard of an SEC-regulated, custodial broker-dealer.
Launching Coinbase Prime

We are also excited to announce the launch of Coinbase Prime, a new platform designed specifically to provide a suite of tools and services that institutional investors rely on when trading cryptocurrency.
The Coinbase Institutional Coverage Group

We understand that institutions need more than great products, they need great service too. Our Institutional Coverage group is focused exclusively on serving the needs of institutional clients by providing sales, sales trading, research, market operations, and client services support. This group, headquartered in our New York City office, brings years of diverse and relevant institutional experience from firms such as the New York Stock Exchange, Morgan Stanley, and the SEC and CFTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:26:
Ik noteerde net poging 4 als ik er niet 1 vergeten ben! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 19-09 12:09
Bmfd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:29:
Coinbase komt ook met een mooie announcement: https://blog.coinbase.com...nstitutional-deea317d23af

[...]

[...]

[...]
Slim, mooie battle tussen Circle en Coinbase. Circle heeft alts, Coinbase niet, kan niet lang duren voordat er genoeg appetite is voor de grotere spelers om ook in tokens te gaan beleggen/handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansenpam
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 09:32
Tranzy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:26:
Ben erg benieuwd of hij nog wat gaat doen voor vanavond.
Ik ga het met enige regelmaat in de gaten houden en voor de zekerheid maar een stop loss limit op 58k gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Bmfd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:47:
[...]

Snap ik wel, de afgelopen maanden is het vaak een stap vooruit, dan weer een stap achteruit en uiteindelijk sta je weer op precies hetzelfde punt. Beetje saaie bedoeling.

Anyways, je hebt er toch nog 2.5% winst uit kunnen halen, wat gezien de afgelopen maanden toch wel een prestatie is, dus geniet ervan. _/-\o_
Helemaal geen slecht resultaat als je de neergaande lijn van BTC hebt gezien vanaf januari.
Het voorzichtige herstel later is nog steeds niet terug waar het begon.
Zeker nog geen halleluja stemming.
Het is ook maar net wat je ervan verwacht, dikke winst binnen twee weken is niet reëel.
Je moet gewoon geduld hebben soms maanden lang.
Daarom alleen zoveel geld erin stoppen wat je kunt missen en niet meteen nodig hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
PHPResource schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:55:
Wat zijn hier de meningen over Aeternity (AE)? Vrij kleine supply met nog een kleine market cap
Kan nog best interessant zijn, de whitepaper is al een stuk beter dan de gemiddelde token. ik zie alleen niet direct de waarde van hun ontwikkelde apps op de Aeternity blockchain maar ik ben er wel heel snel doorheen gescrold. Mainnet gaat zo te zien ook over niet al te lange tijd gelanceerd worden.
Ik ga mij eens inlezen, ik kom erop terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
jansenpam schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:40:
[...]

Ik ga het met enige regelmaat in de gaten houden en voor de zekerheid maar een stop loss op 58k gezet.
Je maakt een grapje zeker met je stop loss van 58k?

VEN maakt regelmatig bewegingen maar is rond de huidige waarde nog niet zo hoog geweest sinds februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansenpam
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 09:32
HoppyF schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:46:
[...]

VEN maakt regelmatig bewegingen maar is rond de huidige waarde nog niet zo hoog geweest sinds februari.
Excuus. Foutje, bedoelde stop-limit. Wil voorkomen dat ik het "sell the news" moment mis, waardoor de waarde ineens in kan zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
HoppyF schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:46:
[...]

Idd ik zit nog altijd met een verlies van -7.61% en -9.23% toz van mijn aankopen eind feb. Hoop toch ooit es in de plus hoor. |:(

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Svennie schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:57:
Mijn HTML in het groen :D Niet gedacht deze dag nog te zien, had het muntje eigenlijk al opgegeven, stond op -80%. Vorige week 104k bijgekocht en daardoor nu in het groen :D

Nu de vraag waar zijn top zit, voorlopig nog even vasthouden denk ik

@spietie HTML weet ik niet of ik die zou doen, is al flink gestegen de laatste week (geen garantie natuurlijk dat deze gaat dalen maar of deze door blijft stijgen is de vraag)
Ja idd. Je weet het nooit hé, ik zie nu op CMC van rond de 21% stijging. En denk met de komende listings aan zal wel nog stijgen alhoewel.

Dat is op bleutrade dat je deze aanschaft?

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spietie
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:55:
[...]

RDD en HTMLcoin zijn denk ik leuk om op de korte tot middellange termijn winst mee te pakken, met HTMLcoin als hoogste risico inleg.

Holotoken en CSC durf ik niets over te zeggen, daar heb ik me totaal niet in verdiept.

Er is inderdaad zoveel keuze... En je weet gewoon dat een hoop munten ooit zullen vergaan...

Je blijft er mee bezig.
Ja idd @Verwijderd je blijft er mee bezig en sommigen vinden dit wel leuk maar ik ... er is gewoon veel te veel keuze.

De éné spreekt over munt A, de andere munt B en dan nog munt Z. >:) Natuurlijk zullen er veel coins verdwijnen in de toekomst (en hopelijk heb je net niet al je inleg gedaan in die munt) maar er zullen er ook nog een pak bijkomen.

Maw gewoonweg teveel keuze dat je niet meer weet in wat je best investeerd.

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Bmfd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:47:
[...]

Same here... 2 stappen vooruit, 3 achteruit, weer 1 stap vooruit, weer achteruit....zit er nu bijna 6maanden in (lijkt al eeuwigheid) en heb +- 12% winst op dit moment. (Gestart begin december en elke maand klein bedragje bijgekocht) Zeker en vast meer dan op de bank maar ik heb wel een risico genomen met dit bedrag dat ik er heb ik gestopt, risico om het allemaal kwijt te geraken. Ben ik blij met het winstpercentage op dit moment ? Ongeveer...ik heb ooit zwaar in de - gestaan door de crash. Maar als ik de mooie verhalen hoorde van de laatste maanden is +- 12% winst op een bedrag wat nu 6 maand vaststaat, infeite een teleurstelling. Infeite bizar want 12 % is infeite gewoon DIK in orde. Alleen voelt dat niet zo aangezien ik begin januari pas ECHT mooi in de winst stond.

Ik heb voor mezelf afgesproken dat ik de evaluatie maak eind dit jaar. Dan bekijk ik wat het heeft opgeleverd. Is dat uiteindelijk 12% winst, is dat voor mij een teleurstelling om ik met zo een risicovolle belegging meer had verwacht.

Blij mezelf wijsmaken dat het op een bepaald moment gaat knallen zoals vorig jaar en ik er dan flink ga van profiteren, maar je moet gewoon toegeven dat 2018 != 2017. Diegene die er nu nog enorme winsten mee halen zijn diegene die echt goed kunnen traden (ik ben een HOLDer). En vaak is dat met het gratis geld dat ze verdienden in 2017. Ik lees wel graag de verhalen van persoon X of Y die miljonair werd in 2017 maar niet vergeten...In 2017 kon je zo goed als op alles winst maken...Veel van die "cryptomiljonairs" zijn echt geen supertechies die wisten welke coins gingen exploderen...Zo hadden gewoon het geluk om er vroeg genoeg bij te zijn. Ik geloof dan ook geen tutorials van videos van deze kerelss hoe je met 1000 euro cryptomiljonair kan worden op een paar maanden...Vaak zijn dit gewoon kerel die puur geluk hebben gehad, dat lukt je in 2018 gewoon niet meer.

[ Voor 23% gewijzigd door Rebbelx op 15-05-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
spietie schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:58:
[...]

Dat is op bleutrade dat je deze aanschaft?
ik heb ze gekocht op Bluetrade inderdaad, vorige week op 5 sats bijgekocht en eerder op 36 sats 8)7

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12

Niks bullshit.
Je bent te laat ingestapt en te vroeg uitgestapt.
Als je afgelopen november was begonnen en uitgestapt was afgelopen januari had je prima rendementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
Rhautvast schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:26:
Onze vriend Crypto Ed gelooft shillde dit muntje vanochtend. Even het verhaal doorgelezen en klinkt vrij goed! Had nog wat staan op IDEX dus maar even meegedaan. Over 30 minuten gaat het traden van MAN op Kucoin van start hopelijk doet dat wat met de prijs. Het artikel heeft het over een X50 eind van het jaar :)

https://medium.com/@Creme...-x50-inbound-87a1240bb17c
Ik heb zojuist 1 LTC omgeruild voor een zakje MAN.. ben benieuwd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

Pelox schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:07:
[...]

Ik heb zojuist 1 LTC omgeruild voor een zakje MAN.. ben benieuwd.
Waar dan? Zie nergens waar ik al kan kopen?

Orderbook is nog leeg: https://www.kucoin.com/#/trade.pro/MAN-BTC

[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 15-05-2018 15:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
KaiseRRuby schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 13:42:
[...]

Als je er een beetje tijd in had gestoken had je gewoon goed kunnen verdubbelen. Het verkopen in een run/pump en terug kopen op een dip had ervoor gezorgd dat je aantallen zouden groeien en als je dan zou verkopen bij uiteindelijk dezelfde originele koop waarde had je dus winst gepakt.

Ik ben ingestapt met 1500,- en mede door (met mate en gezond verstand) staat mijn huidige portfolio op 5500 dollar terwijl ik er al 4000 dollar uit heb gehaald.

En ik neem weinig risico's en verkoop altijd te vroeg (lees, ruim voor de piek) en koop altijd te duur in (ruim voor het laagste punt van de dip) en toch kom ik tot deze getallen.

Veel inlezen, behouden en met verstand reageren en nooit paniek laten regeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
Malarky schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:10:
[...]

Via idex

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Rebbelx schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:01:
[...]

Same here... 2 stappen vooruit, 3 achteruit, weer 1 stap vooruit, weer achteruit....zit er nu bijna 6maanden in (lijkt al eeuwigheid) en heb +- 12% winst op dit moment. (Gestart begin december en elke maand klein bedragje bijgekocht) Zeker en vast meer dan op de bank maar ik heb wel een risico genomen met dit bedrag dat ik er heb ik gestopt, risico om het allemaal kwijt te geraken. Ben ik blij met het winstpercentage op dit moment ? Ongeveer...ik heb ooit zwaar in de - gestaan door de crash. Maar als ik de mooie verhalen hoorde van de laatste maanden is +- 12% winst op een bedrag wat nu 6 maand vaststaat, infeite een teleurstelling. Infeite bizar want 12 % is infeite gewoon DIK in orde. Alleen voelt dat niet zo aangezien ik begin januari pas ECHT mooi in de winst stond.

Ik heb voor mezelf afgesproken dat ik de evaluatie maak eind dit jaar. Dan bekijk ik wat het heeft opgeleverd. Is dat uiteindelijk 12% winst, is dat voor mij een teleurstelling om ik met zo een risicovolle belegging meer had verwacht.

Blij mezelf wijsmaken dat het op een bepaald moment gaat knallen zoals vorig jaar en ik er dan flink ga van profiteren, maar je moet gewoon toegeven dat 2018 != 2017. Diegene die er nu nog enorme winsten mee halen zijn diegene die echt goed kunnen traden (ik ben een HOLDer). En vaak is dat met het gratis geld dat ze verdienden in 2017. Ik lees wel graag de verhalen van persoon X of Y die miljonair werd in 2017 maar niet vergeten...In 2017 kon je zo goed als op alles winst maken...Veel van die "cryptomiljonairs" zijn echt geen supertechies die wisten welke coins gingen exploderen...Zo hadden gewoon het geluk om er vroeg genoeg bij te zijn. Ik geloof dan ook geen tutorials van videos van deze kerelss hoe je met 1000 euro cryptomiljonair kan worden op een paar maanden...Vaak zijn dit gewoon kerel die puur geluk hebben gehad, dat lukt je in 2018 gewoon niet meer.
Rendement had je ook kunnen maken door een huis te kopen in de randstad, genoeg huizenprijzen zijn meer dan 12% gestegen.

Belangrijkpunt is dat je bij crypto al vanaf 20 euro kan instappen en dan ook al rendement kan maken, terwijl je bij vrijwel alle andere beleggingsmogelijkheden je minstens 1000 euro mee moet nemen (spaarrekening niet meegerekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
[...]

IDEX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:06
[...]

Kucoin:
MAN Withdrawal: 20:00 May 15, 2018 (UTC+8)
MAN Buying order: 21:30 May 15, 2018 (UTC+8)

MAN Selling order: 22:00 May 15, 2018 (UTC+8)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spietie
Hahahah WTF

TROLL
0.00000013
0.04
+18.18%
Trollcoin 2.0

TROLLcoin :) .... sommigen kunnen dat hier gerust gebruiken :-)

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jansenpam schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:40:
[...]

Ik ga het met enige regelmaat in de gaten houden en voor de zekerheid maar een stop loss limit op 58k gezet.
Ben ook bang dat het een gevalletje buy the rumour sell the news wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeMoney schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:10:
[...]

Als je er een beetje tijd in had gestoken had je gewoon goed kunnen verdubbelen. Het verkopen in een run/pump en terug kopen op een dip had ervoor gezorgd dat je aantallen zouden groeien en als je dan zou verkopen bij uiteindelijk dezelfde originele koop waarde had je dus winst gepakt.

Ik ben ingestapt met 1500,- en mede door (met mate en gezond verstand) staat mijn huidige portfolio op 5500 dollar terwijl ik er al 4000 dollar uit heb gehaald.

En ik neem weinig risico's en verkoop altijd te vroeg (lees, ruim voor de piek) en koop altijd te duur in (ruim voor het laagste punt van de dip) en toch kom ik tot deze getallen.

Veel inlezen, behouden en met verstand reageren en nooit paniek laten regeren.
Ik was altijd een holder, maar zoals al aangegeven is het telkens een stapje vooruit en weer een stapje terug (en vice versa).

Sinds 2-3 weken een klein beetje aan het daytraden op dezelfde manier als jij aangeeft, ik maak misschien 2-3 trades per week die zeer obvious zijn.
En zo al 25% rendement gemaakt in 3 weken tijd.

Slim omgaan met buy en sell limieten en anticiperen op een pump.
Zo stel ik altijd een sell order in op +12% van het gemiddelde van de laatste 24 uur.
Mocht die een keer pieken, dan pak ik die mee, en vaak zakt het dan wel terug naar het oude niveau en koop ik terug in en vergroot ik mijn aantallen met 7-8%.

Soms gaat het mis en ben je te laat met terugkopen (of hij zakt niet ver genoeg), dan pak je minimale winst of zelfs iets verlies, maarja no pain, no gain!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

Bever!

3

Heb de 300 vens er maar uit gewipt, gaat niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 16:48
Bever! schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:21:
Ik wacht nog even af.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjorremans
Bever! schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:21:
Niet op kort termijn misschien.. maar op langer termijn is VEN zeker wel de moeite waard
Wat zijn jullie allemaal ongeduldig zeg ;)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-09 21:50
ik houd VEN nog minstens 18 maanden. ik wil die wel eens zien in een bull markt

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

sjorremans schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:27:
[...]

Niet op kort termijn misschien.. maar op langer termijn is VEN zeker wel de moeite waard
Was alleen even gekocht voor vandaag ;)

dikke sellwall op zil overigens 20btc, whale games :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:27:
[...]

Live fast, die young...show me the money now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Dank, de handel gaat zo van start. De eerste (te hoge) buy orders staan al in het orderbook: https://www.kucoin.com/#/trade.pro/MAN-BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Ik hold VEN al sinds eind oktober, nul geduld voor de moonboys hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Rookert25 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:34:
Ik zit er ook in vanaf zo'n 40 cent, gekocht tot aan 2 dollar. Dik rendement en dikke winst. VEN is ook de enige die ik niet aanraak in mijn portfolio en lekker laat staan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Het gaat dan ook om de goede instap he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lonehitman
  • Laatst online: 01-09 06:57
Mortel schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:28:
ik houd VEN nog minstens 18 maanden. ik wil die wel eens zien in een bull markt
Als we weer een echte bullmarket krijgen dan maakt het niet uit wat je hebt. Gewoon coins zoeken met een kleine coin supply waar wel veel volume in zit. Zodra er dan een bull market komt dan ge je!!! VEN is een van die munten. Mijn tip. Niet verkopen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Rookert25 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:34:
Tja, enigzins de lijnen van een bull and bearmarket herkennen (ook al is het op week of maandbasis) kan niet bepaald kwaad. Ik ken ook zoveel mensen die Ripple al vele maanden hoddelen, ze hadden beter kunnen inzien dat de weg naar beneden was ingezet, wachten tot de markt weer rustig is (= coins staan wekenlang vrijwel stil) en daar weer instappen.

Oneindig hodlen kan uiteindelijk tot 2 uitkomsten leiden:
- je coin is zoveel waard dat je er in 1x die lambo mee kan kopen die je wilde (maar hoe groot is die kans?)
- de ontwikkeling van jouw coin valt onverzien toch een beetje stil en hij zakt maand in maand uit helemaal weg (kans die ik veel groter acht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Die gozer die 1 MAN voor 0.005 ETH wil gaan kopen, om mensen een hoger aankoop bedrag te proberen te baiten is echt een (pardon my french) kneus.

Oh hij heeft hem al weggehaald 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Greymore1 op 15-05-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Malarky schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:34:
[...]

Dank, de handel gaat zo van start. De eerste (te hoge) buy orders staan al in het orderbook: https://www.kucoin.com/#/trade.pro/MAN-BTC
Ik heb 0.6 BTC klaar staan om eventueel in te stappen in MAN op Kucoin.
Eerst eens zien wat de koers gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Worstkaas schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:43:
[...]

Ik heb 0.6 BTC klaar staan om eventueel in te stappen in MAN op Kucoin.
Eerst eens zien wat de koers gaat worden.
Verwacht je hem veel lager dan de huidige koers op IDEX?
Pagina: 1 ... 14 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!