Geen echte voorkeur, want: https://margin.de/Ton Hasselt schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:39:
Oké, polletje; wat is jouw favoriete Exchange?
Maar Bittrex heeft een fijne API.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Geen echte voorkeur, want: https://margin.de/Ton Hasselt schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:39:
Oké, polletje; wat is jouw favoriete Exchange?
Weet niet hoe dat moet, heb alleen verstand van crypto's.Specy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:40:
[...]
Maak even een echte poll aan dan, anders wordt het hier een zootje. Mijn favoriet: Cryptopia.
was niet grappig bedoeld btw maar heb wel een berg NAV die weer aan het instorten is
En ik weet van alles niksTon Hasselt schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:42:
[...]
Weet niet hoe dat moet, heb alleen verstand van crypto's.
Cryptopia vind ik ook een hele fijne Exchange, fijnste tot nu toe, maar ik ga toch ook eens op Bittrex kijken.Specy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 20:40:
[...]
Maak even een echte poll aan dan, anders wordt het hier een zootje. Mijn favoriet: Cryptopia.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Viel me vandaag ook al op... kan ze alleen niet verkopen daar, te lage btc waarde bij verkoop... nouja, lekker laten staan, misschien in 2026 een euro waardCrypts schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:24:
Wat is Intucoin eigenlijk? Zie dat ik er wat van heb gekregen op Tradeogre?
Prepare for the next ATH
amenDakillerbean schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:16:
Nondeknetter, PCN/PeepCoin/DAPS hoe je het ook wil noemen op 6 sats... op 0,7 een flinke berg van gekocht en op 1,6 nog een hoop... Zojuist 1/3 van mijn berg ervan verkocht op 5, 1/3 op een sell order van 10 sat voor het geval dattie vannacht ineens doordendert, en die laatste 1/3 bewaar ik voor het geval er ooit nog eens 50 sat voorbij komt. Het zijn weer mooie dagen zo. Geen ByteCoin achtige aantallen maar het komt in de buurt. Die 1e 1/3e zijn inmiddels (alweer) onderweg naar mijn bankrekening
![]()
Voor die volgende 1/3 maar eens een nieuw kansenproject gaan zoeken, mocht deze order op 10 afgaan een dezer dagen... Ga niet alles cashen, wil ook nog wat te spelen overhouden... Heb voor nu alleen geen flauw idee wat, BTC komen we niet verder mee en de top 100 coins/tokens doen qua koers bijna exact BTC na op een paar uitzonderingen na dan... De laatste 2 weken druk geweest met ByteCoin en PCN dat ik niet echt rondgelezen heb wat er gaande is in cryptoland. Ga maar eens beginnen dit topic wat bladzijden terug te lezen enzo...
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Bedankt voor de tip. Dit is precies wat ik zocht. Ik begin met 200Refution schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:31:
Persoonlijk ben ik enorm fan van Golem (GNT) en zojuist is er tevens een geweldig promo-filmpje online gezet. Heel tof om deze vooruitgang te zien.
https://blog.golemproject...-into-videos-665e577603df
Dan gaat ARK moonen en geen 3 euro per stuk meer.DeeSung schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:08:
Voor de mensen die in ark zitten.
V2 bijna klaar wss kunnen de delegates binnen een maand aan de slag.
1 delegate arkoar is bezig met een gedecentraliseerde chatapp (volgens mij is ie daar erg ver mee).
Ik wist niet dat al die delegates ook projecten hebben voor ark.
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 15-05-2018 22:25 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
OK roger that ik ga kopen MOON MOON MOONA87 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:24:
[...]
Dan gaat ARK moonen en geen 3 euro per stuk meer.
Ik heb er nu 2000.
Ik gok dat het in de buurt komt van Ethereum qua prijs binnen 2 jaar.
Prepare for the next ATH
[ Voor 31% gewijzigd door Schuey op 15-05-2018 22:29 ]
[ Voor 18% gewijzigd door sourcecode op 15-05-2018 22:29 ]
Prepare for the next ATH
dus down neem ik aanSchuey schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:30:
Rood it is! Heb 4 limit orders staan en ik gok dat die er door gaan morgen!
Prepare for the next ATH
Down verwacht ik.sourcecode schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:28:
nou dan is de vraag van de dag weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
gaan we down vannacht of UP
alle kijkerz mogen kiezen ROOD of ZWART
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
sonm! Misschien even wachten aangezien hij nu redelijk gepumpd is.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:21:
[...]
Bedankt voor de tip. Dit is precies wat ik zocht. Ik begin met 200
Verwijderd
Hahaha zit er nog dik in, rood wel maar heTaro schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:33:
ZIL is het daar in ieder geval niet mee eens, die wil UP. Ik durf het nog niet aan...
Ik hoop up als ik vergelijk met vorige 2 uren, dip is telkens iets minder laag geworden, maar vrees down...sourcecode schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:28:
nou dan is de vraag van de dag weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
gaan we down vannacht of UP
alle kijkerz mogen kiezen ROOD of ZWART
Graag gedaan, mocht je extra willen verdienen raad ik ook zeker Golem Brass aan.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:21:
[...]
Bedankt voor de tip. Dit is precies wat ik zocht. Ik begin met 200
dabla schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:36:
[...]
Ik hoop up als ik vergelijk met vorige 2 uren, dip is telkens iets minder laag geworden, maar vrees down...
Netjes 200 ARK per jaar krijgen.A87 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:24:
[...]
Ik heb er nu 2000.
Ark concureert niet met dapps maar andere zaken.DeeSung schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:45:
[...]
Ark gaat concurreren met al die andere platform coins die ook allemaal hun eigen dapps krijgen. Allemaal waarschijnlijk dezelfde ook. Kijk bijvoorbeeld naar de ID verificatie.
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 15-05-2018 22:49 ]
Verwijderd
Kijk ook eens naar UUU (Unetwork) gister mooie winst op gemaakt, en voor mij een hodl projectje.spietie schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:51:
Hopelijk ja
Dan kijken we terug op die oudere posts hier , met 'wat een rode dag' , 'oei weeral 10% gezakt in PF', 'ik sta nog altijd in de MIN' :-)
Zou ook nog wat investeren in alt coins
Denk dan aan RDD, Holotoken, CSC en/of misschien wel HTMLcoin maar zoveel keuzes en zo weinig fiat :-p
Wat denken jullie over die muntjes?
Prepare for the next ATH
Daarom zit ik nu ook niet in BTC vertouw het niet, winst en weg winst.. ik zit het uitsourcecode schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:49:
het spelletje voor de whales word steeds duidelijker heb ik het idee................
big money rules.............
en zolang de alts zuigen aan BTC etc... dan is dit het bekende patroon
op sommige uitzonderingen na
Het zou mij ook niet verbazen als we, net als in 2014, nog een stuk naar beneden gaan. Ik zou het natuurlijk niet leuk vinden, maar het is best een realistisch scenario. Erg vervelend als dat een verlies van 60% betekent t.o.v. je huidige posities. Maar over een jaar is het wellicht +500% t.o.v. nu. En over nog langere tijd, nog meer. Daar gaat het toch uiteindelijk om voor de meesten? Volgens mij is het in het leven sowieso een goede vraag om jezelf zo nu en dan te stellen: waarom doe ik dit eigenlijk? Wat is het doel?PilatuS schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:56:
[...]
Pak maar eens de 2014 crash en deze van nu. Die passen extreem goed op elkaar tot nu toe. Wanneer er een grote pump geweest is en er komt een grote val is kijken naar het verleden echt geen slecht idee hoor. En tuurlijk bepaald wat er nu gebeurt de koers van nu, maar de val na een dikke pump klopt perfect met het verleden.
[ Voor 59% gewijzigd door Greymore1 op 15-05-2018 22:59 ]
Zero.
Tuurlijk niet alleen dapps. ARK is veeeel meer.A87 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:47:
[...]
Ark concureert niet met dapps maar andere zaken.
;;had hier gepost wat:
[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5
Ik zou het voor nu al heel wat vinden als we morgenvroeg niet in het rood wakker worden.Pelox schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 23:01:
Ik denk dat we up gaan. Weer richting de 8800 en daarna zakken we weer naar 8600. Overmorgen 9200 en zakken 8800. Beetje op en neer en dan in een keer knallen we door naar de 12k![]()
Denk ik..
Verwijderd
Dapper! Zou zomaar eens anders kunnen zijn gezien consensus 2018...Waarez schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 23:28:
Succesvol weekje. Van 550 naar 600 euro gegaan. Nu alles terug in usdt omgezet. Ik voel komende dagen een dip aankomen. Zat er vorige keer ook precies op.
[ Voor 27% gewijzigd door Turbo-Puppy op 16-05-2018 00:01 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Specy op 16-05-2018 00:08 ]
Jij hebt 0,75btc aan ark? GeloofwaardigA87 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:24:
[...]
Ik heb er nu 2000.
Op Binance is de buy-wall ook een stuk hoger.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 23:58:
Vette buy wall op het LTC/BTC pair op GDAX ... whats happening? Gaan we (eindelijk) massaal onze BTC inruilen op LTC?
[afbeelding]
Het meest frappante is dat het met maar 15 soms 30 stuks tegelijk gaat als je in history kijkt ... je zou toch verwachten dat met zulke walls grotere orderwaardes langs zouden komen. Wellicht dat het nog komt.Ton Hasselt schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 00:09:
[...]
Op Binance is de buy-wall ook een stuk hoger.
Ik verwacht morgen wel een stijging van de Ltc.Turbo-Puppy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 00:12:
[...]
Het meest frappante is dat het met maar 15 soms 30 stuks tegelijk gaat als je in history kijkt ... je zou toch verwachten dat met zulke walls grotere orderwaardes langs zouden komen. Wellicht dat het nog komt.![]()
23 december gingen ze een aantal keer met 1500 stuks tegelijk in groen geschreven.
[ Voor 31% gewijzigd door Schuey op 16-05-2018 01:15 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nog $1000 te gaan en we zitten weer rond de bodem van april, zo'n $7000. Al is het natuurlijk zeer de vraag of we nog zo diep gaan wegzakken. Durf het echter niet uit te sluiten.sh4d0wman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 05:14:
Al weer bijna 7% van mijn portfolio verdampt in een nachtje slaap. Zit nu weer op het niveau van 2 maart.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Vorig jaar was achteraf wel een ideaal jaar om in te stappen. Toen ging het in één rechte lijn omhoog. Maakt het wel een stuk makkelijker.sh4d0wman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 05:14:
Vorig jaar kon je nog enigzins de koers voorspellen door nieuws te volgen maar dit jaar lijkt het volkomen willekeur aka whales en bots die met de koers spelen. Al weer bijna 7% van mijn portfolio verdampt in een nachtje slaap. Zit nu weer op het niveau van 2 maart.
Tja, hodl dan maar en eens kijken welke shitcoin we kunnen misbruiken om ons omhoog te pumpen.
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 16-05-2018 05:45 ]
Bytecoin, EOS, Tron, bitcoin cash, etc die krijgen steeds de meeste hardcore pumpssh4d0wman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 05:14:
Tja, hodl dan maar en eens kijken welke shitcoin we kunnen misbruiken om ons omhoog te pumpen.
Dat klopt wel maar ik zit er in sinds eind 2015. Ik had meer verwacht dat het zoals 2016/2017 zou gaan, die had ook een forse daling maar daarna gingen we gestaag omhoog met de uitschieter op het einde van het jaar. Vooralsnog lijkt het meer op 2014/2015 waar we naar beneden gaan en daarna lang sideways. Misschien zouden we dit jaar in het najaar dan weer een uitschieter hebben maar dan komen ook de Mt Gox wellicht op de markt wat weer invloed kan hebben. Ach, we zien het allemaal. Voor McAfee kan de koers niet laag genoeg gaanggj87 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 05:28:
[...]
Vorig jaar was achteraf wel een ideaal jaar om in te stappen. Toen ging het in één rechte lijn omhoog. Maakt het wel een stuk makkelijker.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 74% gewijzigd door Schuey op 16-05-2018 07:16 ]
Dat vrees ik ook.gabn88 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:03:
De opwaartse uitbraak uit de $8300-8400 zone is afgekapt op $8900. De terugval was fel, waarbij we nu nog steeds onder de low uit de $8300-$8400 zone zitten. Helaas weinig positief nieuws. We moeten vandaag echt boven de $8400 komen en blijven tot morgenvroeg om de boel nog enigzins goed te kunnen praten, anders kunnen we constateren dat we weer in het neerwaartse deel van de cyclus zitten voor BTC.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door rogier2012 op 16-05-2018 07:33 ]
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. We hebben nu zoveel harde drops gehad dat een uitbraak naar boven ook zo maar mogelijk is. Dit zagen we eind februari en begin mei ook. 2 dagen later gingen we een keer over de 10k en er strak tegenaan. Waarom dit gebeurt is me onbekend, wel was het 2 keer eerder een teken voor een forse stijging.gabn88 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:03:
De opwaartse uitbraak uit de $8300-8400 zone is afgekapt op $8900. De terugval was fel, waarbij we nu nog steeds onder de low uit de $8300-$8400 zone zitten. Helaas weinig positief nieuws. We moeten vandaag echt boven de $8400 komen en blijven tot morgenvroeg om de boel nog enigzins goed te kunnen praten, anders kunnen we constateren dat we weer in het neerwaartse deel van de cyclus zitten voor BTC.
Normaal ben ik het met je eens. Maar ik heb nu een beetje het gevoel dat er ook wel eens een forse neerwaartse beweging kan gaan gebeuren.Turbo-Puppy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:24:
[...]
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. We hebben nu zoveel harde drops gehad dat een uitbraak naar boven ook zo maar mogelijk is. Dit zagen we eind februari en begin mei ook. 2 dagen later gingen we een keer over de 10k en er strak tegenaan. Waarom dit gebeurt is me onbekend, wel was het 2 keer eerder een teken voor een forse stijging.
[ Voor 55% gewijzigd door tias86 op 16-05-2018 08:09 ]
zonder whales was het spelletje ook al lang gedaan denk ikBeaulion schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:59:
Klote whales, zonder jullie zouden we echt moonen, deze markt is zwaar gemanipuleerd.
of gelijk blijventias86 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:58:
Inderdaad het kan omhoog en naar beneden
PSN ID: Svennie-NL
@PHPResource Als aeternity (AE) hier nou op springt met het mainnet, dan hebben ze in 1 klap bestaansrecht verworven. En een mooie koersstijging.AtlAntA schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:24:
Toch blijft er wel positief nieuws komen.
nieuws: HTC ontwikkelt een blockchainsmartphone
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Iedereen heeft een eigen methode en je moet doen wat voor jou het beste voelt.vinny_1888 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:33:
Ik merk dat dat dagelijks traden niks voor mij is ook niet voor m'n innerlijke rust.
't liefst koop ik een munt voor de lange termijn ( 2 jaar ong.)
Nou is de bitcoin onder de 7000 euro is het slim om nu 0,1 bitcoin te kopen en het gewoon 2 jaar te holden of totdat het verdubbeld is?
[ Voor 9% gewijzigd door GeeMoney op 16-05-2018 08:38 ]
Specy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 04:03:
Hm er was dus toch nog een whale over die nog moest verkopenterug op 8300....
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2018 09:06 ]
Dit denk ik al een tijdje, elke keer op en rond de 10k zie enorme sell orders.DAMAGE schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:37:
Zou mij niets verbazen als het onze grote vriend is die gefaseerd zijn 100 miljoen eruit trekt. Is te toevallig; trekt geld eruit -> dip. Correctie komt en alles is bijna weer terug gestabiliseerd -> trekt geld eruit. En zo 3x kort op elkaar. Zo trek je dus geld eruit zonder de markt echt op zijn flikker te geven maar alsnog merk je het wel.
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
@rogier2012rogier2012 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:26:
Het is handig als je enig idee hebt waarin je investeert ook.
Dat betreft niet alleen wat je project wil doen maar ook waarom t een blockchain nodig heeft bijvoorbeeld en wat de kosten van t moment zijn. Wat zou er bijvoorbeeld gebeuren als de minekosten onder de Bitcoin prijs komen?
Er zijn naar mijn mening minimaal 80% projecten in omloop die bijvoorbeeld geen blockchain nodig hebben en dus een complete scam zijn met een marktwaarde die nergens op gebaseerd is. Dragons Den zou zon coinfounder echt hard uitlachen als ze de tech begrijpen.
GUTS/GET Protocol gebruikt het al echt!patki schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:47:
[...]
@rogier2012
Ha Rogier, lees hier al een hele tijd mee, het sentiment schiet van links naar rechts, van boven naar beneden. Begrijp ik ook, zo zou ik er ook in zitten.
Ik kan mij helemaal vinden in de inhoud van jou laatste 2 posts.
Maar waar vind ik nou een overzicht van de projecten die echt de blockchaintechnologie gaan gebruiken en waar de kansen liggen. (zonder zelf alle, ik denk al duizend, projecten door te spitten?)
Groet
Patrick
[ Voor 6% gewijzigd door tias86 op 16-05-2018 08:54 ]
Sorry ik heet geen rogier, maar interessante casussen en gelinkte Blockchain projecten worden besproken op de consensus 2018. Vooral in de zorg/medische sector proberen ontwikkelaars met Blockchain een nuttige (maatschappelijke) bijdrage te leveren. Als je nuttige projecten zoekt zal je eigenlijk CryptoCurrency los moeten koppelen en zien van blockchaintechnologie (dat is hier vloeken in de kerk uiteraard).patki schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:47:
[...]
@rogier2012
Ha Rogier, lees hier al een hele tijd mee, het sentiment schiet van links naar rechts, van boven naar beneden. Begrijp ik ook, zo zou ik er ook in zitten.
Ik kan mij helemaal vinden in de inhoud van jou laatste 2 posts.
Maar waar vind ik nou een overzicht van de projecten die echt de blockchaintechnologie gaan gebruiken en waar de kansen liggen. (zonder zelf alle, ik denk al duizend, projecten door te spitten?)
Groet
Patrick
[ Voor 5% gewijzigd door Beaulion op 16-05-2018 09:27 ]
@Beaulion @patkirogier2012 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:02:
Hi Patrick,
Ik snap je vraag niet? Alle projecten willen blockchain gaan gebruiken uiteraard.
Min of meer is Crypto nog n dermate jonge industrie waarin je investeert dat je dit kan vergelijken met bijvoorbeeld Penny startups. Er is vaak nog geen volledig werkend product en geen partnerships van relevantie. Je betaalt vooral voor t idee.
Weet je niet wat blockchain is? Begin s met het uitzoeken wat dat is.
Wil je in n project investeren? Ga s beginnen bij t whitepaper, kijken of t idee erachter ergens op slaat. Kijk hoe actief er gedevelopt wordt (github) en stel kritische vragen aan mensen in t projectteam. Zeker in de kleinere projecten zijn deze vaak vrij benaderbaar.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
[ Voor 12% gewijzigd door rogier2012 op 16-05-2018 09:41 ]
Met een kleine kanttekening bij BTC dat je er praktisch nergens mee kan betalen maar goed.DirtyBird schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:25:
[...]
Ook niet onbelangrijk; wat is de exit strategie. Oftewel, hoe ga jij je 'investering' terugverdienen als het bedrijf succesvol wordt.
Daar wringt m.i. de schoen het meest. Die tokens die je kunt kopen in een ico dienen vaak geen doel. Daar waar btc echt een betaalmiddel is en eth een brandstof, vraag ik me ernstig af of je als tokenhouder van allerlei projecten niet gewoon zoet gehouden wordt met een frutsel.
Iconomi vind ik een mooi voorbeeld van hoe het naar mijn idee wel moet. Zij kopen met een deel van de winst die ze maken hun tokens terug en vernietigen deze.
Ik vind dit belangrijker dan een goed idee eerlijk gezegd. Want hoe goed het idee ook is, als jij als investeerder niet deelt in de winsten heb je er niks aan.
[ Voor 5% gewijzigd door tias86 op 16-05-2018 09:33 ]
Ik bedoelde in mijn reactie met aandelen trouwens beursgenoteerde aandelen, misschien was dat niet duidelijk.DirtyBird schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:25:
[...]
@Beaulion @patki
Ook niet onbelangrijk; wat is de exit strategie. Oftewel, hoe ga jij je 'investering' terugverdienen als het bedrijf succesvol wordt.
Daar wringt m.i. de schoen het meest. Die tokens die je kunt kopen in een ico dienen vaak geen doel. Daar waar btc echt een betaalmiddel is en eth een brandstof, vraag ik me ernstig af of je als tokenhouder van allerlei projecten niet gewoon zoet gehouden wordt met een frutsel.
Iconomi vind ik een mooi voorbeeld van hoe het naar mijn idee wel moet. Zij kopen met een deel van de winst die ze maken hun tokens terug en vernietigen deze.
Ik vind dit belangrijker dan een goed idee eerlijk gezegd. Want hoe goed het idee ook is, als jij als investeerder niet deelt in de winsten heb je er niks aan.
Er is een enorme onderwereld waar je met btc kan betalen dus voor de toekomstige waarde ben ik niet zo bang.tias86 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:28:
[...]
Met een kleine kanttekening bij BTC dat je er praktisch nergens mee kan betalen maar goed.
Als Iconomi het goed gaat doen heb je dus straks geen tokens meer. Wat is dan de functie van het token?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Schaling (nu of op termijn) is wel een probleem waar alle blockchains mee worstelen. Waar heb jij je hoop op gevestigd dan?rogier2012 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:28:
Qua appdevelopments zie ik wel kansen omdat het een hoop industrieën efficiënter kan maken qua kosten. Wat dat betreft ligt mijn interesse in platforms. Ethereum sluit ik echter uit voor de longterm gezien cryptokitties aantoonde dat ethereum niet echt lekker schaalt.
Oke klinkt interessant.DirtyBird schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:37:
[...]
Er is een enorme onderwereld waar je met btc kan betalen dus voor de toekomstige waarde ben ik niet zo bang.
Die tokens zijn jouw winstaandeel. Die kun je pakken als de token 1 euro waard is, maar ook vasthouden en wachten tot het meer waard is. Die strategie is vervolgens weer aan jezelf. Feit blijft dat zolang het bedrijf winst maakt, je daar als tokenholder van mee kunt profiteren.
[ Voor 5% gewijzigd door tias86 op 16-05-2018 09:48 ]
Nee, verder geen verstand van iconomi. Ik wilde ze alleen aanhalen om het feit dat ze een exit strategie hebben voor hun investeerders.tias86 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:46:
[...]
Oke klinkt interessant.
Kan je ook in eigen woorden vertellen wat Iconomi doet of gaat doen, en wie hun (potenciele) klanten zijn, en hoe ze dus geld gaan verdienen en winst gaan maken?
[ Voor 10% gewijzigd door DirtyBird op 16-05-2018 09:53 ]
Wacht even,...hoe profiteer je mee als het bedrijf winst maakt dan? Ze halen toch alleen tokens eruit om hun projecten te bekostigen? Of kopen ze die zelf ook weer op naarmate ze winst maken?DirtyBird schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:37:
[...]
Er is een enorme onderwereld waar je met btc kan betalen dus voor de toekomstige waarde ben ik niet zo bang.
Die tokens zijn jouw winstaandeel. Die kun je pakken als de token 1 euro waard is, maar ook vasthouden en wachten tot het meer waard is. Die strategie is vervolgens weer aan jezelf. Feit blijft dat zolang het bedrijf winst maakt, je daar als tokenholder van mee kunt profiteren.
[ Voor 5% gewijzigd door Beaulion op 16-05-2018 09:56 ]
Told you so!Waarez schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 23:28:
Succesvol weekje. Van 550 naar 600 euro gegaan. Nu alles terug in usdt omgezet. Ik voel komende dagen een dip aankomen. Zat er vorige keer ook precies op.
Ja dat laatste. Het heet buyback and burn.Beaulion schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:53:
[...]
Wacht even,...hoe profiteer je mee als het bedrijf winst maakt dan? Ze halen toch alleen tokens eruit om hun projecten te bekostigen? Of kopen ze die zelf ook weer op naarmate ze winst maken?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq