[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.137 views

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Het is meer bull... shit :/ Achja. zomerperiode..

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-01 16:11
@AtlAntA en @raq Als whales in kleine groepjes bakken btc aan het dumpen zijn zou dat de koers van de btc niet doen kelderen, of werkt het zo dat de ene groep whales dumpt terwijl een andere licht koopt zodat de koers van de dumpers niet in elkaar sodemietert?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 19:10
Sahara schreef op zondag 24 juni 2018 @ 00:23:
@AtlAntA en @raq Als whales in kleine groepjes bakken btc aan het dumpen zijn zou dat de koers van de btc niet doen kelderen, of werkt het zo dat de ene groep whales dumpt terwijl een andere licht koopt zodat de koers van de dumpers niet in elkaar sodemietert?
Ja klopt dat zou de koers doen kelderen in een enkele dag of zelfs in een paar candles. En dat is ook wat er de laatste tijd gebeurt. We gaan langzaamaan naar rechts en lichtjes omhoog voor een paar dagen/weken en dan BAM een paar honderd dollar naar beneden in een paar candles waardoor er weer veel bots achteraan vliegen om nog verder te zakken. Pas wanneer we weer bij een stevige buy wall komen stagneert de daling weer.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
@A87
Waarom doen ze uitkeringen niet hoger? Dan hoef ik geen Crypto te kopen.

Weg

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023

Voor de liefhebbers. Ik vond het de moeite waard om te bekijken. Voor deze dip legt hij de bodem op ± $5400. Hij geeft ook twee realistische opties in verband met de lange termijn.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• TomTorquay
$6000 revisited...

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-01 19:20
5950

• New Yorker
  • Niet online
Stratis is aan het verdwijnen uit top 50.

Weg

• TomTorquay
Afbeeldingslocatie: https://78.media.tumblr.com/8ad68a572fd17407deae33340439a93e/tumblr_mk8cfeNGpJ1qf9fr7o5_r1_250.gif

[ Voor 58% gewijzigd door TomTorquay op 24-06-2018 06:22 ]

• New Yorker
  • Niet online
Sterkte broeders!

Weg

• TomTorquay
$5900. Ultieme low van februari is net verslagen.

• New Yorker
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/bitcoininvestor.com/wp-content/uploads/2017/06/hodl22.jpeg?resize=800%2C600&ssl=1

Weg

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-01 17:33
Hoelang nog, tot het op 0 staat :?
Recent alles eruit gegooid met inderdaad het risico om (ooit?) dikke winst te laten liggen.
Nu nog 70% winst en vooralsnog daalt het al enkele weken rustig door, ik ben blij met mijn keuze. Misschien zal ik me ooit tegen mn kop slaan, maar kan ik nu ook al doen, ik stond op dik 500%
Ik geloof er niet meer zo in, was n mooi feestje maar the party is over...

• TomTorquay
$58xx is bereikt...
Ik heb genoeg gezien, ik ga slapen, ik zie vannamiddag wel waar we uitgekomen zijn.
Voor de zekerheid toch maar een buy order gezet voor NEO op $29,99 :o

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-01 19:20
Ik heb ook genoeg gezien. Ik ben blij dat ik enkele dagen geleden in Tether ben gestapt. Ik ga vandaag mijn inleg+10% eruit halen en de rest herverdelen om vervolgens de rest van het jaar niet meer aan te zitten.

*met natte ogen aan januari denken doet*

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:14
Wat een slagveld weer.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zo deze had ik niet verwacht, ik neem het gokje tegen beter weten in en koop wat LTC

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-01 20:38
Laat die klote bitcoin nu maar kapot gaan ook, heb inmiddels zoveel verlies dat die laatste paar 1000 daar ook nog wel bij kunnen! Neem over 3 weken op vakantie wel een paar extra biertjes voor de wijze les

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:08

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
golfgti5 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:01:
Laat die klote bitcoin nu maar kapot gaan ook, heb inmiddels zoveel verlies dat die laatste paar 1000 daar ook nog wel bij kunnen! Neem over 3 weken op vakantie wel een paar extra biertjes voor de wijze les
Wat negatief weer , is gewoon een zondag dipje ..... :)

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
golfgti5 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:01:
Nog nooit zo bullish geweest als vandaag! :+

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

power_user schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:15:
[...]

Nog nooit zo bullish geweest als vandaag! :+
Er was gister iemand die heel erg aan spoorde om vooral te kopen
Hadden we maar gewoon naar tom geluisterd dan was er niks aan de hand geweest

• power_user
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:20:
[...]

Er was gister iemand die heel erg aan spoorde om vooral te kopen
Hadden we maar gewoon naar tom geluisterd dan was er niks aan de hand geweest
;w

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:35
https://www.nu.nl/cryptov...an-hype-rond-bitcoin.html

Zelf pas recent een 1ste Bitcoin aankoop gedaan, ga de volgende aankopen echter spreiden over de komende 12 maanden..

Verwijderd

indd...wie was dat ook al weer :S

• power_user
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:23:
[...]

indd...wie was dat ook al weer :S
Zucht...

Edit: Zal toch maar even de moeite nemen om te reageren op je.

Nadat ik mijn gevoel uitspraak (steevast over de long-term) steeg Btc nog naar 6260 op binance. Toen hoorde niemand Dartfreak. Nu is de koers weer wat lager (FYI: Cryptokoersen fluctueren nogal) en tadaaaaaa daar heb je Dartfreak die blijkbaar blind vaart op mijn long term voorspellingen maar dan wel alleen zich even meld als het ultra short term even dipt.

Succes kerel en beterschap!

[ Voor 58% gewijzigd door power_user op 24-06-2018 08:29 ]

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-01 20:38
Even dipt?
Gaat naar 1000$ kerel

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:04
Hoe zou het gaan met die Nederlandse familie die vorig jaar hun hele hebben en houden verkochten en met dat geld 100% in Bitcoin gestapt zijn?

• New Yorker
  • Niet online
Welke koers hadden ze gekocht dan?

Weg

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Die hebben nog steeds wel winst volgens mij. Dacht dat ze wel lager zijn ingestapt dan dit.

Zal vast wel weer flink opveren. Alleen is het de vraag wanneer en hoeveel. Algemene trend naar beneden, zal moeilijker zijn om te doorbreken lijkt me.

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:35
golfgti5 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:31:
Even dipt?
Gaat naar 1000$ kerel
Dat zou dan een mooi koopmoment zijn :+

• New Yorker
  • Niet online
Sinds mei roepen we dat het een mooi koopmoment is.

Weg

• Slux
  • Niet online
Matadores schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:34:
Hoe zou het gaan met die Nederlandse familie die vorig jaar hun hele hebben en houden verkochten en met dat geld 100% in Bitcoin gestapt zijn?
Die waren tussen de 800 en 3000 dollar ingestapt, hebben nog wel wat buffer

Verwijderd

Slux schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:44:
[...]

Die waren tussen de 800 en 3000 dollar ingestapt, hebben nog wel wat buffer
Dus die zullen rond de 20k ook wel wat verkocht hebben zou het niet?

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:04
Nee, volgens mij zouden ze niets verkopen tot ie minimaal 100000 per bitcoin zou zijn

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:45:
[...]

Dus die zullen rond de 20k ook wel wat verkocht hebben zou het niet?
Als ze slim waren wel maar ik betwijfel het, hij zag de 100k wel komen.

Volgens mij stond het meeste vast en met een klein gedeelte was hij aan het day traden.

Day traden is dweilen met de kraan open op het moment, je kan wel meer coins verdienen het zakt zo hard dat er niet tegen op te traden is.
Zelf pakte ik gemiddeld 10LTC per week, voor die zelfde 10 koop je nu niet eens meer een pakje boter :'(

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-01 10:10
Slux schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:49:
[...]

Als ze slim waren wel maar ik betwijfel het, hij zag de 100k wel komen.

Volgens mij stond het meeste vast en met een klein gedeelte was hij aan het day traden.

Day traden is dweilen met de kraan open op het moment, je kan wel meer coins verdienen het zakt zo hard dat er niet tegen op te traden is.
Zelf pakte ik gemiddeld 10LTC per week, voor die zelfde 10 koop je nu niet eens meer een pakje boter :'(
Denk dat LTC nog wel opveert richting €75 deze week. Die heeft wel heel harde klappen gehad namelijk...

• DelTorro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
Matadores schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:48:
Nee, volgens mij zouden ze niets verkopen tot ie minimaal 100000 per bitcoin zou zijn
De uitzending van Pauw (17 mei) waarin die familie te gast is: YouTube: The Bitcoin family' Taihuttu bij PAUW uitzending |17-05-2018| NPO|

• cryptore
heb toch maar wat BTC gekocht , doe het in kleine stapjes

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Oh nice, kan nu al 938 ONT kopen met mijn beschikbare potje, gisteren en eergisteren waren dat nog 790-816 stuks. Misschien is de 1.000 ook wel haalbaar :D

Natuurlijk wel jammer voor mijn hodl coins, maar die heb ik toch voor de lange termijn.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

Zil is ook in twee weken tijd een 60% down

• Slux
  • Niet online
gabn88 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:51:
[...]

Denk dat LTC nog wel opveert richting €75 deze week. Die heeft wel heel harde klappen gehad namelijk...
Ik hoop het, maar nu met de aankomende vakanties heb ik er een hard hoofd in.

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:53
Matadores schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:48:
Correctie. Die zouden op 10k verkopen.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:17

Bever!

3

Good morning Vietnam :D

• Slux
  • Niet online
lonehitman schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:22:
[...]

Correctie. Die zouden op 10k verkopen.
Volgens mij hebben ze niet gezet wanneer ze zouden verkopen, ze hadden de verwachting dat ie zo ie zo naar de 100k zou gaan

• lonehitman
Ze moeten het ook maar weten. Alle leden hier ook nog blij met hun aankopen van gisteren? We gaan nog dieper.

• AtlAntA
Duurt lang voor het augustus is als je er op zit te wachten.

• cryptore
lonehitman schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:31:
Ze moeten het ook maar weten. Alle leden hier ook nog blij met hun aankopen van gisteren? We gaan nog dieper.
heb me gisteren kunnen inhouden , maar nu wel wat bijgekocht , maar dat het verder kan gaan zakken , geloof ik wel .... ach koop je toch gewoon weer wat bij

• AtlAntA
Kwam het volgende net op discord tegen:
There have been several reports now of people having their wallets hacked after downloading Delosminer. The wallets auto transfer maximum funds out to hackers address once amounts of 5k - 10k are met. Anyone who has downloaded it already should transfer all funds to another wallet and clean install OS, burning the original wallet.dat. Delosminer is obviously communicating with wallets after downloading... Issue persists even after removing miner. Wallets hacked after downloading Delosminer have been REEF/RVN/PGN all x16s/x16r coin wallets look to be at risk.

Verwijderd

Tja, 300 omhoog en je ben weer waar je gister was
er is gewoon geen reet aan
Het is beter denk ik om een paar weken niet te kijken :r

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:44:
[...]

Tja, 300 omhoog en je ben weer waar je gister was
er is gewoon geen reet aan
Het is beter denk ik om een paar weken niet te kijken :r
gewoon een maand of 3 niet kijken is het beste :)

• Taro
  • Niet online

Taro

bie100 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:45:
[...]

gewoon een maand of 3 niet kijken is het beste :)
Om dan te concluderen dat je waarde compleet is verdampt en dat je dat had kunnen voorkomen door wél te kijken. Nee, dankjewel.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Alle leden hier ook nog blij met hun aankopen van gisteren?
Ik hou wel van een flinke zelfkastijding op zijn tijd. Ik denk dat ik nog meer ga kopen vandaag, het verlies heeft nog niet genoeg emotie los gemaakt.

• bie100
Taro schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:46:
[...]

Om dan te concluderen dat je waarde compleet is verdampt en dat je dat had kunnen voorkomen door wél te kijken. Nee, dankjewel.
in mijn geval is het meeste toch al verdampt of alles of niks

• cryptore
Beaulion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:46:
[...]

Ik hou wel van een flinke zelfkastijding op zijn tijd. Ik denk dat ik nog meer ga kopen vandaag, het verlies heeft nog niet genoeg emotie los gemaakt.
zo mag ik het horen _/-\o_ vaak ben je te bang , heb net wat btc overgemaakt naar bleutrade , nog wat PCN bijkopen daar

Verwijderd

Ja het was wel jammer dat er door sommigen flink aan gespoord werd om te kopen
Ik ben er ook in getrapt
Zoals ik al zei, we hadden naar tom moeten luisteren dan had je nu gewoon 10% lager kunnen inkopen
Goede les voor de volgende keer

• Taro
  • Niet online

Taro

bie100 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:49:
[...]

in mijn geval is het meeste toch al verdampt of alles of niks
Dat is altijd fijn, advies krijgen/volgen van iemand waarvan alles al is verdampt :)

Iedereen moet zijn eigen plan trekken, geef zo min mogelijk adviezen ivm de financiën van anderen. Ik shill weleens een coin, maar doe dat dan omdat ik er zelf echt in geloof en daarom vuistdiep in zit. Als ik er dan uitstap of iets dergelijks dan meld ik dat later ook, om te voorkomen dat iemand je volgt en er daarna als bagholder mee blijft zitten, al blijft dat uiteindelijk hun eigen probleem.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:52:
Ja het was wel jammer dat er door sommigen flink aan gespoord werd om te kopen
Ik ben er ook in getrapt
Zoals ik al zei, we hadden naar tom moeten luisteren dan had je nu gewoon 10% lager kunnen inkopen
Goede les voor de volgende keer
Als je door andere jezelf laat aansporen om te kopen, kan je maar beter helemaal niet belegen.

Verwijderd

Slux schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:57:
[...]

Als je door andere jezelf laat aansporen om te kopen, kan je maar beter helemaal niet belegen.
Ik wil crypto niet vergelijken met beleggen
Is een andere wereld
Als mijn shell aandelen zakken door dat er belasting is ontdoken dan blijft mijn positie in Unilever gewoon staan en zakt niet mee

• AtlAntA
Ravencoin is echt goed hê! Want die gaat moonen en auto's maken enzo. Is echt een super muntje. Veel community waar een goeie partnerships achter staan met meisjes. Ook veel devs die als een malle aan het devven zijn. Owwww en mainnet en zo.

Lolletje moet kunnen. :p

• bie100
Taro schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:56:
[...]

Dat is altijd fijn, advies krijgen/volgen van iemand waarvan alles al is verdampt :)

Iedereen moet zijn eigen plan trekken, geef zo min mogelijk adviezen ivm de financiën van anderen. Ik shill weleens een coin, maar doe dat dan omdat ik er zelf echt in geloof en daarom vuistdiep in zit. Als ik er dan uitstap of iets dergelijks dan meld ik dat later ook, om te voorkomen dat iemand je volgt en er daarna als bagholder mee blijft zitten, al blijft dat uiteindelijk hun eigen probleem.
tis geen advies he :) iedereen moet zelf weten wat ze doen en in mijn geval HODL :+

Verwijderd

Zoals ik gister al zei ik denk dat we binnenkort bitcoin ergens in de 4k gaan zien.

Denk rond de 4.7k als dieptepunt. Mochten we dat bereiken ga ik zeker even shoppen in crypto wonderland.

Zal je zien dat ie onder de 1000 duikt :'(

Verwijderd

Als het door zakt tot vanavond dan ga ik mijn inzet verdubbelen
Dan zie ik wel kansen

• DelTorro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
DelTorro schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:08:
Ik heb laatst wat historische waarden van Bitcoin opgezocht:
Bitcoin bereikte op 6 januari 2014 een hoogtepunt van $1.017. Daarna zakte de koers een jaar lang tot 14 januari 2015 naar $171. Daarna maandenlang zijwaarts tot aan augustus 2015 om daarna pas weer geleidelijk omhoog te gaan richting het nieuwe hoogtepunt in december van afgelopen jaar ($20.089).

Dat de koers nog een tijdlang zakt, is dus niet ondenkbaar. En op basis van bovenstaande, zou een low ergens rond de $3400 liggen en begin 2019 plaatsvinden.

Kortom: nog even geduld :)
Ik haal mijn post van vorige week nog maar een keer aan. Op basis van eerdere data is 4K niet zo gek. En ook niet dat we nog heel 2018 blijven kwakkelen.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:00:
Ravencoin is echt goed hê! ..... Veel community waar een goeie partnerships achter staan met meisjes. ......
Meisjes?! De eerste crypto met een vrouwen achterban is een goudmijn. Ik ben om.

Verwijderd

Beaulion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:09:
[...]

Meisjes?! De eerste crypto met een vrouwen achterban is een goudmijn. Ik ben om.
Ik ook, waar koop je die handel :P

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Beaulion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:09:
[...]

Meisjes?! De eerste crypto met een vrouwen achterban is een goudmijn.
Of een diepe put. }:O

XRP = trash

• Bever!

Bever!

3

Toch bijzonder dat op dit soort pieken/dalen coinbase vraagt om opneuw verificatie van mijn pc en de mail vervolgens uitblijft, en vorige dip naar 59xx binance de sms niet meer verstuurde..
RARA waarom zouden ze dat nou doen

• lonehitman
Bever! schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:19:
Toch bijzonder dat op dit soort pieken/dalen coinbase vraagt om opneuw verificatie van mijn pc en de mail vervolgens uitblijft, en vorige dip naar 59xx binance de sms niet meer verstuurde..
Wat een onzin.

• AtlAntA
Dan klopt er iets niet aan jouw kant. De binance SMS is net zo snel binnen als normaal en coinbase vraagt niks extra's bij mij.

Verwijderd

Dat overkomt mij ook erg vaak
Dus daar zit wel wat in
Kan ook zijn dat het dan extreem druk is, maar heb er nooit last van
Alleen als het hard zakt of stijgt

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2018 10:31 ]

Verwijderd

Fuck

• Taro
  • Niet online

Taro

Nu moet zeker net als op Facebook iedereen aan je gaan vragen wat er is? En daarna kunnen we je steunen, zeggen dat je fantastisch bent, etc.?

Of word je nu pas wakker en zie je dat je pf is ingestort? Klote man :)

Verwijderd

Taro schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:41:
[...]

Nu moet zeker net als op Facebook iedereen aan je gaan vragen wat er is? En daarna kunnen we je steunen, zeggen dat je fantastisch bent, etc.?

Of word je nu pas wakker en zie je dat je pf is ingestort? Klote man :)
Heb geen feestboek ;(
Maarja vooral dat laatste. (CSC mooi stabiel) *O*

• Bever!

Bever!

3

CSC :')

Verwijderd

Zojuist 500.000 CSC bij gekocht
Dan maar twee lambo,s

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
Ook altijd leuk om even terug te gaan naar 1 jaar terug in het forum destijds: [ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4

In juni zaten we >100mrd marketcap. In juli'2017 was er een dip <100mrd.
Dus de huidige 240mrd is nog steeds flink opgeblazen vergeleken met een jaar terug. Ik wacht ook op nog meer chaos in het orderboek dan dat er nu aan de hand is.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Waarom zouden ze dat doen volgens jou? Zij verdienen aan handelsvolume, dus voor hen maakt het in mindere mate uit of bitcoin nou stijgt of daalt, zolang er maar veel gehandeld wordt.

Verwijderd

Bmfd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:52:
[...]

Waarom zouden ze dat doen volgens jou? Zij verdienen aan handelsvolume, dus voor hen maakt het in mindere mate uit of bitcoin nou stijgt of daalt, zolang er maar veel gehandeld wordt.
Wat ik al zei, het gebeurd wel vaker maar ik denk dat dat dan ligt aan extreem druk

• Slux
  • Niet online
Ik zit +/-18 uur per dag op coinbase e.d. en heb er nog nooit last van gehad.

Ik ben eruit en kijk het de komende dagen aan, voor het eerst dat ik zelf ook het vertrouwen kwijt raak

[ Voor 44% gewijzigd door Slux op 24-06-2018 11:02 ]

Verwijderd

Slux schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:58:
Ik zit +/-18 uur per dag op coinbase e.d. en heb er nog nooit last van gehad
Dat klopt, dan zit je er al op dan heb je indd geen last

• bie100
Slux schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:58:
Ik zit +/-18 uur per dag op coinbase e.d. en heb er nog nooit last van gehad.

Ik ben eruit en kijk het de komende dagen aan, voor het eerst dat ik zelf ook het vertrouwen kwijt raak
:o

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:04
Slachtveld

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ben er een paar dagen geleden uitgegaan btw.

• Slux
  • Niet online
Hij zal nu wel weer moonen hoor, gebeurt altijd al ik er uit stap.

Als ik zo beetje alles volg en met de aankomende zomer vakanties zie ik zelf geen herstel eerder nog een leegloop.

Had een paar weken terug een nachtmerrie dat LTC op 40 Euro stond, lijkt toch wel werkelijkheid te worden dan kan ik er maar beter uit zijn en dan instappen, dan nu elke keer traden om een paar muntjes erbij te krijgen.

Verwijderd

Slux schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:07:
[...]

Hij zal nu wel weer moonen hoor, gebeurt altijd al ik er uit stap.

Als ik zo beetje alles volg en met de aankomende zomer vakanties zie ik zelf geen herstel eerder nog een leegloop.

Had een paar weken terug een nachtmerrie dat LTC op 40 Euro stond, lijkt toch wel werkelijkheid te worden dan kan ik er maar beter uit zijn en dan instappen, dan nu elke keer traden om een paar muntjes erbij te krijgen.
Slux, je heb regelmatig advies voor mensen dat ze om wat voor redenen dan ook beter niet kunnen beleggen.
Nou, bij deze een keer voor jou dan
Als je nachtmerrie,s heb van je munten kun je beter niet beleggen :Y

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:10:
[...]

Slux, je heb regelmatig advies voor mensen dat ze om wat voor redenen dan ook beter niet kunnen beleggen.
Nou, bij deze een keer voor jou dan
Als je nachtmerrie,s heb van je munten kun je beter niet beleggen :Y
:+

Je snapt hopelijk wel dan het sarcastisch bedoeld was he.

Verwijderd

Slux schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:12:
[...]

:+

Je snapt hopelijk wel dan het sarcastisch bedoeld was he.
Jaja..deze ook :)

• Slux
  • Niet online
Echt tijd op het schip te verlaten, business class heeft het over de blockchian :X

Slux denkt terug aan palm invest

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 13:25
Dat coinbase en binance niet helemaal fris zijn ben ik met sommigen hier wel eens. Of zijn we vergeten hoe het ook alweer ging met BCH vorig jaar?

Ik ga het zinkende schip ook verlaten. De hype van BTC / crypto is volledig weg en het lijkt me sterk dat er ineens weer een nieuwe impuls komt. Helaas -85% moeten pakken op XVG terwijl ik eind april break even had kunnen uitstappen, maar goed dat is een koe in zijn kont kijken }:O

[ Voor 49% gewijzigd door ShininNL op 24-06-2018 11:18 ]

• bie100
LTC staat lekker laag ( twijfel twijfel )

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Alles staat laag :P

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Uitstappen ??
Haha juist nu moet je instappen , je ziet alle weakhands nu uitstappen.
BTC is dood , de wereld vergaat blabla.

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
'laag' kan nog lager worden.

• Taro
  • Niet online

Taro

wehave schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:24:
Uitstappen ??
Gelukkig, er is weer een stoere stronghand aan boord die iedereen motiveert om bagholder te worden *O*

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
*O* kut

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Slux
  • Niet online
Uitstappen ??
Dat hoor ik het hele jaar hier al, nu kopen kopen kopen.
Om vervolgens een paar maanden later niks meer van die persoon te horen.

Echt wekelijks lees ik hier berichten van mensen die blijven middelen door en fiat in te pompen, als die in Dec/Jan zijn ingestapt dan denk ik dat er voor veel toch meer geld in zit dan ze wouden.

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Uitstappen ??
Dat advies kreeg men hier ook op 16.000, 14.000, 10.000, 9000 etc etc

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 13:25
90% van de mensen in dit topic zijn in eind december ingestapt en zijn zware bagholders geworden. Ik ben er een van en zit met de gebakken peren.

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
ShininNL schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:29:
90% van de mensen in dit topic zijn in eind december ingestapt en zijn zware bagholders geworden. Ik ben er een van en zit met de gebakken peren.
90% niet denk ik. misschien hoop je dat.
Pagina: 1 ... 132 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!