Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik vertik het om nu uit te stappen. Als we nu echt de bodem in zicht hebben en weer omhoog gaan dan kan je jezelf 2x zo hard voor je kop slaan door agelopen maanden niet die beslissing had gemaakt.
Denk zelfs 95% hier, de mensen die hier vorig jaar waren zie ik niet meer op een enkeling na.
Btc is niet dood. Maar we vergeten hier dat er nogsteeds 17.000.000 btc verkocht kan worden.wehave schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:24:
Uitstappen ??
Haha juist nu moet je instappen , je ziet alle weakhands nu uitstappen.
BTC is dood , de wereld vergaat blabla.
Je moet anderen vertrouwen en die zijn niet echt betrouwbaar geweest afgelopen maanden.
ja zo denk ik er ook over,en daarbij waarom zou ik het verkopen tis zonde maar goed zit er met geld in wat ik kan missen dat scheeltpaul-s83 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:32:
Uitstappen doe ik niet meer, heb afgelopen maanden al zo vaak gedacht "had ik maar in januari alles verkocht", dan hadden we een prachtige winst gehad. Nu dippen we al maanden elke keer wat lager en lager. Elke keer denk je, zal ik de boel maar verkopen en lager opnieuw instappen?
Ik vertik het om nu uit te stappen. Als we nu echt de bodem in zicht hebben en weer omhoog gaan dan kan je jezelf 2x zo hard voor je kop slaan door agelopen maanden niet die beslissing had gemaakt.
Met dank aan mensen die zoals jou denken keldert niet alles naar 0, maar, is het nu echt zo erg om iets te laat weer in te stappen ipv maandenlang je geld te zien verdampen?paul-s83 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:32:
Uitstappen doe ik niet meer, heb afgelopen maanden al zo vaak gedacht "had ik maar in januari alles verkocht", dan hadden we een prachtige winst gehad. Nu dippen we al maanden elke keer wat lager en lager. Elke keer denk je, zal ik de boel maar verkopen en lager opnieuw instappen?
Het is niet zo dat BTC overmorgen op 25k staat en je de boot volledig hebt gemist. Misschien mis je een keer 300-800 Dollar (uiteraard even omrekenen naar de waarde van je pf) in een dag, nouja, dan heb je bijv. 0.4 ipv 0.5 BTC. Als je nog langer blijft zitten verlies je misschien iedere dag wel 0.01 BTC meer...
Zo zie ik het, je kunt altijd weer instappen of uitstappen en ja, even zonde van die kleine fee, maar dag voor dag je pf minder waard zien worden zou ik niet kunnen accepteren.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ach.... weakhands. Ik heb in 5 maanden tijd 2 jaarsalarissen zien verdampen. Ondanks dat het geld is wat ik nooit gehad heb en het 'gecreëerd' is door geld wat ik kan missen, doet dat zo nu en dan toch een beetje pijn.wehave schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:24:
Uitstappen ??
Haha juist nu moet je instappen , je ziet alle weakhands nu uitstappen.
BTC is dood , de wereld vergaat blabla.
Ja ik weet het; dit 'verlies' is veroorzaakt door mijn eigen gierigheid, maar toch.
6k was voor mij de absolute grens. Ik trek mijn inleg er uit en ga er van op vakantie en koop er wellicht nog wat leuke dingen van. Ik wilde op voorhand alles laten voor wat het is, maar mijn vertrouwen in crypto is nog niet helemaal weg, dus ik laat een zelfde bedrag staan. Ik ga er vandaag weer eens voor zitten en het opnieuw verdelen om er vervolgens niet meer aan te zitten tot minimaal het eind van het jaar, mits er een tussentijds een bullrun komt. Dan ga ik mezelf weer in delen belonen.
Ik heb de helft uitgecashed op de top en dat inmiddels allemaal uitgegeven aan vakanties e.d. De rest zit er nog in en is inmiddels nog zo'n 1000 euro waard, ook niet echt om over naar huis te schrijven. Heb nu een paar weken zitten daytraden waar ik 1 a 2% btc per dag meer mee kreeg, maar in USD gaat het zo hard dat dat allemaal ook niet echt werkt. Ik denk dat we over een jaar of drie wel weer op een ATH komen, als alles gereguleerd is, grote projecten in gebruik zien (Cardano werkt eindelijk, VeChain massaal toegepast), minder nieuws over hacks (Hacken etc. waar zijn jullie als het nodig is?) en grote investeerders er wat in zullen zien. Voor nu is de markt verziekt door daytraders zoals ik, whales die prijzen manipuleren terwijl er geen nieuw geld instroomt, overheden die nog steeds niet hand in hand gaan met crypto en simpelweg projecten die nog steeds enorm overgewaardeerd zijn (Bitcoin Gold 400 miljoen? waar is zoiets op gebaseerd? enkel gebakken lucht, niemand gaat daar ooit wat mee doen. Zcash 660 miljoen, wut?)ShininNL schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:29:
90% van de mensen in dit topic zijn in eind december ingestapt en zijn zware bagholders geworden. Ik ben er een van en zit met de gebakken peren.
We zullen nog wel tot een total marketcap van zo'n 100 miljard gaan. Tegen die tijd heel lang stabiel blijven, en pas bij daadwerkelijk enorm en goed nieuws een keer zachtjes omhoog gaan door wat nieuw geld, want dat is het enige wat deze markt omhoog kan krijgen. Want heel simpel gezegd, denk nou even redelijk na. Denk je dat er meer mensen in of uitstappen nu en de komende tijd --> simpel antwoord.
Is jouw pakje boter van goud ofzoSlux schreef op zondag 24 juni 2018 @ 08:49:
[...]
Als ze slim waren wel maar ik betwijfel het, hij zag de 100k wel komen.
Volgens mij stond het meeste vast en met een klein gedeelte was hij aan het day traden.
Day traden is dweilen met de kraan open op het moment, je kan wel meer coins verdienen het zakt zo hard dat er niet tegen op te traden is.
Zelf pakte ik gemiddeld 10LTC per week, voor die zelfde 10 koop je nu niet eens meer een pakje boter
Ik loop helaas al te lang bij de voedselbank om de waarde van een pakje boter te kunnen wetenSahara schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:40:
[...]
Is jouw pakje boter van goud ofzodan snap ik wel dat 10LTC daar te weinig voor is..
Grug has strong hand
YouTube: Bitcoin Ethereum EOS Binance Technical Analysis Chart 6/23/2018 by C...
[ Voor 76% gewijzigd door rogier2012 op 24-06-2018 11:55 ]
Bitcoin is dood. Herstel is uitgesloten.
Nee jongens, het komt helemaal goed. De 10k is een kwestie van tijd. Na 29 juni volgt herstel, ik voel het aan m'n wateren.
Ik ben op het moment zo'n zware bagholder geworden, niet normaal
Sahara schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:40:
[...]
Is jouw pakje boter van goud ofzodan snap ik wel dat 10LTC daar te weinig voor is..

@Slux heeft een dure smaak, sterkte met het omschakelen naar gore margarine van één of ander c merk.
Verwijderd
Ghehehehe...ben je mal joBeaulion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:58:
[...]
[afbeelding]
@Slux heeft een dure smaak, sterkte met het omschakelen naar gore margarine van één of ander c merk.
De meesten zitten er met een paar knaken in
Die paar honderd euro mis je niet meer
Oke, de nasmaak van had ik uit gestapt op ATH dan had ik bakken vol gehad snap ik wel
Maar voor de rest valt het reuze mee toch
Vanavond verdubbel ik mijn inleg van 3 naar 6 honderd
En dan gewoon weer x 10
Top toch
Nou ja, iets met zitten en scheren. Blijf bezig met accumuleren van coins maar het is hard werken om überhaubt netto uit te komen...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
5400 minimaal
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2018 12:10 ]
Bitcoinrek, bitcoinrek.. Koop nog maar wat bij anders ga je op je bek.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:05:
Geen bitconnect maar bitcoinrekt.
Verwijderd
Zeepsop bel, zeepsop bel... Stijgen kan ie niet maar dalen kan ie wel.Dhr. Satoshi schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:14:
[...]
Bitcoinrek, bitcoinrek.. Koop nog maar wat bij anders ga je op je bek.
Bijkoop dip, bijkoop dip... Stop nog maar wat geld in dit hard zinkende schip.
Ziek hard spel, ziek hard spel. Breng nog meer FOMO en je gaat naar de hell.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:19:
[...]
Zeepsop bel, zeepsop bel... Stijgen kan ie niet maar dalen kan ie wel.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:19:
[...]
Zeepsop bel, zeepsop bel... Stijgen kan ie niet maar dalen kan ie wel.
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Verwijderd
Noobs KOOP DAN!!1! Noobs KOOP DAN!!1!... Bitcoin 50k ja lekker cashen dan.Dhr. Satoshi schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:26:
[...]
Ziek hard spel, ziek hard spel. Breng nog meer FOMO en je gaat naar de hell.
Vond deze wel geinig, ook zo toepasselijk bij mij
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 24-06-2018 12:49 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Nou, dit ziet er voor jou redelijk uit zo op binance hahaTaro schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:48:
Gelukkig, op Binance wil iemand na mij even 100.000 stuks ONT kopen. Hopelijk koopt hij ze ook daadwerkelijk ipv ze zo weer in te slikken.
Edit: Nog te vroeg om een biertje open te trekken toch?
[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 24-06-2018 12:57 ]
Verwijderd
Laatste week ook paar keer mijzelf op het gevoel betrapt dat ik dacht dit wordt nooit meer wat.
Wat mij tegen houdt is dat vaak juist in de tijden waarin het slecht gaat of dat het stil is de bodem gelegd kan worden voor een betere toekomst. Bitcoin was het meest lucratief tien het nog obscuur was. Weinig mensen willen bitcoin nog aanraken nu. We gaan het zien.
Wat ik wel heb geleerd is dat ik bij stijgingen winst nu wat ga afromen. Wordt dan vaak te hebzuchtig, maar wat winst nemen en in onze old and beloved euro stoppen is af en toe ook niet gek
Weet je zeker dat je beeldscherm niet 180 graden gedraaid hebt?Taro schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:55:
Nice, check ONT![]()
![]()
Edit: Nog te vroeg om een biertje open te trekken toch?
[ Voor 61% gewijzigd door Beaulion op 24-06-2018 12:58 ]
Zie https://www.binance.com/en/trade/ONT_USDT, dat ziet er toch behoorlijk groen uit? Ik stel wel even een strakke stop loss in, want de rode candle die straks volgt wil ik voor zijn.Beaulion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:57:
[...]
Weet je zeker dat je beeldscherm niet 180 graden gedraaid hebt?
Te laatTaro schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:00:
[...]
Zie https://www.binance.com/en/trade/ONT_USDT, dat ziet er toch behoorlijk groen uit? Ik stel wel even een strakke stop loss in, want de rode candle die straks volgt wil ik voor zijn.
Nope, market sell
Edit: Kl*te, stijgt alweer, ik wacht nu wel even af met opnieuw instappen....
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 24-06-2018 13:07 ]
Bovenstaande werkt alleen als je uitstapt en weer lager instapt. Als je nu uitstapt en de markt gaat weer omhoog, dan heb je niet alleen je geld zien verdampen, maar is je portfolio omgeregend in BTC nog lager dan wanneer je lekker had gehodld.Taro schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:36:
[...]
Met dank aan mensen die zoals jou denken keldert niet alles naar 0, maar, is het nu echt zo erg om iets te laat weer in te stappen ipv maandenlang je geld te zien verdampen?
Het is niet zo dat BTC overmorgen op 25k staat en je de boot volledig hebt gemist. Misschien mis je een keer 300-800 Dollar (uiteraard even omrekenen naar de waarde van je pf) in een dag, nouja, dan heb je bijv. 0.4 ipv 0.5 BTC. Als je nog langer blijft zitten verlies je misschien iedere dag wel 0.01 BTC meer...
Zo zie ik het, je kunt altijd weer instappen of uitstappen en ja, even zonde van die kleine fee, maar dag voor dag je pf minder waard zien worden zou ik niet kunnen accepteren.
ps, wat verdampt is virtuele winst, geen eigen geld.
Ik voel met je mee, 2 jaarsalarissen is veel. Aan de andere kant, als je niet was ingestapt had je zowieso niks gehad.burnebie schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:37:
[...]
Ach.... weakhands. Ik heb in 5 maanden tijd 2 jaarsalarissen zien verdampen. Ondanks dat het geld is wat ik nooit gehad heb en het 'gecreëerd' is door geld wat ik kan missen, doet dat zo nu en dan toch een beetje pijn.
Ja ik weet het; dit 'verlies' is veroorzaakt door mijn eigen gierigheid, maar toch.
6k was voor mij de absolute grens. Ik trek mijn inleg er uit en ga er van op vakantie en koop er wellicht nog wat leuke dingen van. Ik wilde op voorhand alles laten voor wat het is, maar mijn vertrouwen in crypto is nog niet helemaal weg, dus ik laat een zelfde bedrag staan. Ik ga er vandaag weer eens voor zitten en het opnieuw verdelen om er vervolgens niet meer aan te zitten tot minimaal het eind van het jaar, mits er een tussentijds een bullrun komt. Dan ga ik mezelf weer in delen belonen.
We weten gewoon niet waar we naartoe gaan. De markt wordt door zoveel verschillende belanghebbenden bepaald:
- Whales die spelletjes spelen met ons. Als je met miljoenen speelt heb je met een paar % rendement met day traden genoeg winst. De absolute waarde van BTC is dan ondergeschikt.
- Futures die roet in het eten gooien zo nu en dan.
- Mensen die nu verkopen om lager weer opnieuw in te stappen.
- Mensen die de boel verkopen omdat ze geen verlies willen maken en willen redden wat er te redden valt.
Dit alles zorgt voor een neerwaartse trend momenteel. Grote spelers kijken niet op een paar maanden. Als je vorig jaar lekker laag hebt ingekocht, en de boel lekker in januari / december hebt gedumpt, dan wacht je gewoon lekker af totdat je weer lekker laag kan instappen maanden later. Vervolgens wacht je totdat wat whales en FOMO de volgende bullrun veroorzaken en herhaal je je spelletje. Dit is geen kwestie van een paar maandjes, van nov 2013 - 2015 hebben we eenzelfde periode doorgemaakt.
Het zal allemaal wel mensen. Tot over een jaar.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Sterkte!Richh schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:13:
Ik durf tegenwoordig amper Coinmarketcap te openen. Wat een drama. Zit daarom ook amper meer in dit topic.
Verwijderd
ut ut ut, en je bent binnen no time blut
We kunnen beter moppen gaan tappen hier
Daar heb je mss meer lol mee dan naar je pf staren
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2018 13:33 ]
Prepare for the next ATH
Mag ik je wel nog steeds Richh noemen? Of kan ik beter Richard zeggen onder deze omstandigheden.Richh schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:13:
Ik durf tegenwoordig amper Coinmarketcap te openen. Wat een drama. Zit daarom ook amper meer in dit topic.
Iedereen kort mijn naam altijd al af naar Richh, dat heeft jammer genoeg nooit met mijn vermogen of inkomen te maken gehadBeaulion schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:33:
[...]
Mag ik je wel nog steeds Richh noemen? Of kan ik beter Richard zeggen onder deze omstandigheden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik behoor tot die 5% gelukkig.Slux schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:33:
[...]
Denk zelfs 95% hier, de mensen die hier vorig jaar waren zie ik niet meer op een enkeling na.
Dit jaar heeft me echt emotieloos gemaakt met alles omtrent crypto. Totdat we weer gaan stijgen, dan sta ik echt te stuiteren en te zweten hierzo.sourcecode schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:32:
ach ik zat ook afgelopen maanden te stressen...... maar deze low doet me niet zoveel meer.... er komen vast wel weer betere tijden, geduld is een schoone zaak
Best bijzonder dat ik mij persoonlijk niet druk maak om dalingen maar als we stijgen begin ik 'm echt te stressen.
Komt waarschijnlijk door de chronische daling die we het hele 2018 al hebben.
Verwijderd
Tijd voor chronische stijging dusTominatie schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:42:
[...]
Dit jaar heeft me echt emotieloos gemaakt met alles omtrent crypto. Totdat we weer gaan stijgen, dan sta ik echt te stuiteren en te zweten hierzo.
Best bijzonder dat ik mij persoonlijk niet druk maak om dalingen maar als we stijgen begin ik 'm echt te stressen.
Komt waarschijnlijk door de chronische daling die we het hele 2018 al hebben.
Zonder gekkigheid: ik zie het nog wel een tijdje aan. Het geld wat er in zit beschouw ik als een Staatslot aankoop: Kwijt op het moment dat je het uitgeeft. Alleen de bevestiging duurt iets langer bij crypto
Wel ga ik binnenkort bot-loos verder. Ik zie -zeker in deze markt- niet veel nut om daar nog geld in te stoppen.
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Jep, na 29 juni. Moon, lambo's, fomo en dan ook nog alle shorts die worden gerekt.
Als bull verheug ik me hier al op.
pcb ?Ton Hasselt schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:00:
Btc naar Bluetrade gestuurd, effe wat Pcb aanschaffen.
Verwijderd
Ja indd he, weer eens duidelijk gemaakt wie er geen kijk op hebbenPilatuS schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:05:
En daar ging de zogenaamde triple bottom met het verhaal dat op 6100 kopen een win-win situatie was, want lager kon het toch niet
dacht ik al , zit er zelf ook op nu voor pcn , had vanmorgen 3 orders gezet op 13 , 12 en 11 , die van 13 en 12 heb ik nu , nou nog de 11 , had beter alles op 12 kunnen zetten , was ik klaar geweest nu , maar ja
[ Voor 11% gewijzigd door cryptore op 24-06-2018 14:09 ]
PSN: Oldzkoel
Verwijderd
Ik voor zie een kwartet bottompower_user schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:07:
Laatste dip van de triple Bottom moest iets lager zijn dan de vorige 2. Right on track so far.
Denk je nou serieus dat het ook nu niet meer lager kan ?power_user schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:07:
Laatste dip van de triple Bottom moest iets lager zijn dan de vorige 2. Right on track so far.
Alles kan maar ik verwacht geen btc onder de $5500 nee. Mag dat?PilatuS schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:10:
[...]
Denk je nou serieus dat het ook nu niet meer lager kan ?
Verwijderd
Zei je gister niet 5800?power_user schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:11:
[...]
Alles kan maar ik verwacht geen btc onder de 5500k nee. Mag dat?
Nope ik heb geen absolute bodem genoemd alleen dat ik weinig verschil zag in die paar honderd dollar winst pakken op een iets lager dipje op de lange termijn. BTC is vandaag 100 dollar lager gedipt dan de dag ervoor. Snap de grote paniek niet.
[ Voor 97% gewijzigd door power_user op 24-06-2018 14:14 ]
Dat magpower_user schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:11:
[...]
Alles kan maar ik verwacht geen btc onder de $5500 nee. Mag dat?
Afgelopen weken heel wat dagen dus de meest groene coin van de dag
Volgens mij is geen andere grote coin (top250) dus zo stabiel is in fiat. Zeker ltc eth xrp ook niet.
Je kunt natuurlijk ook gewoon in USDT maar een coin die steeds groen is is gewoon lekkerder.
Als bitcoin weer aantrekt stap ik uit mana uiteraard dan zijn er leukere alts.
[ Voor 43% gewijzigd door Malarky op 24-06-2018 14:21 ]
Niet het beste moment. Wel een goed moment en ik vond PERSOONLIJK het, het risico niet waard om dan nog een iets lager dipje af te wachten.PilatuS schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:14:
[...]
Dat magGisteren was je alleen wel heel erg overtuigt dat op 6100 kopen het beste moment van het jaar was en nu staan we 4% lager.
We gaan lekker of niet boys! Iets te gestresst met Crypto in de weer misschien? Wil best als boksbal fungeren hoor maar kijk ook even in de spiegel mss?
Verwijderd
Jup, en ook dat het hoog uit nog 200 dollar kon dalenPilatuS schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:14:
[...]
Dat magGisteren was je alleen wel heel erg overtuigt dat op 6100 kopen het beste moment van het jaar was en nu staan we 4% lager.
Verwijderd
Nee hoor niks loospower_user schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:17:
[...]
Niet het beste moment. Wel een goed moment en ik vond PERSOONLIJK het, het risico niet waard om dan nog een iets lager dipje af te wachten.
We gaan lekker of niet boys! Iets te gestresst met Crypto in de weer misschien? Wil best als boksbal fungeren hoor maar kijk ook even in de spiegel mss?
We vinden het gewoon jammer dat het anders ging
Meer niet
In de toekomst zou ik je financiële besluiten niet aan mij (of een ander) ophangen. -> DYOR <-Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:21:
[...]
Nee hoor niks loos
We vinden het gewoon jammer dat het anders ging
Meer niet
Ik denk dat het risico op meer dan iets lager gewoon flink groot is. Zeker nu we onder die 6k zitten is alles mogelijk. Zelfs in de 4k of lager is niet onmogelijk.power_user schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:17:
[...]
Niet het beste moment. Wel een goed moment en ik vond PERSOONLIJK het, het risico niet waard om dan nog een iets lager dipje af te wachten.
Geen stress hier hoorWe gaan lekker of niet boys! Iets te gestresst met Crypto in de weer misschien? Wil best als boksbal fungeren hoor maar kijk ook even in de spiegel mss?
Omdat je hier nog maar weinig mensen ‘van vroeger’ ziet hoeft niet te betekenen dat het bagholders zijn natuurlijk..Slux schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:33:
[...]
Denk dat ik vanmiddag maar eens langsga bij de Lambo-dealer
Als je verwacht dat iemand op het Tweakers forum de absolute dip exact kan voorspellen dan gaat het vaak tegenvallen voor je denk ik. Ik gok op de triple bottom (kan nog steeds, 3e dipt wat lager dan de vorige 2). Jij gokt op 4k btc. Prima!PilatuS schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:24:
[...]
Ik denk dat het risico op meer dan iets lager gewoon flink groot is. Zeker nu we onder die 6k zitten is alles mogelijk. Zelfs in de 4k of lager is niet onmogelijk.
[...]
Geen stress hier hoorZit toch in full fiat dus hoe lager hoe beter voor mij. Wat betreft de boksbal zijn vraag je daar wel een beetje om. Je deed gisteren nogal zware uitspraken, dat je daar dan een reactie op krijgt is niet zo vreemd. Volgens jou hadden we gisteren allemaal moeten gaan kopen, vandaag laat zien dat dit geen goed plan was, dan krijg je daar natuurlijk ook een reactie op. Er is nogal een verschil in zeggen dat je denkt dat 6k de bodem is of zeggen dat de 6k de bodem is zoals jij het zei.
Denk dat er weinig mensen zijn die straks lopen te zeuren als btc niet op 4k uitkomt. Ja maar Pilatus zei 4k!
Relax!
Die vallen ook in die 5%D-Ed schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:24:
[...]
Omdat je hier nog maar weinig mensen ‘van vroeger’ ziet hoeft niet te betekenen dat het bagholders zijn natuurlijk..
Verwijderd
Alleen al een dikke +1 vanwege je nickname en je avatar.Oscar Mopperkont schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:33:
Als bitcoin de toekomst is, waarom zeggen we dan niet dat de mensen die aan speculeren zijn geweest door hun vermogen in euro’s te stoppen, nu naar de maan aan het gaan zijn? Mijn euro’s zijn nu 3x zoveel BTC waard als in december.
Denk dat ik vanmiddag maar eens langsga bij de Lambo-dealer
Nu zeg je dat je gokt op een triple bottom, gisteren was je daar 100% van overtuigt. Het punt is dat je niet zegt dat je dit denkt of dat iets mogelijk is. Je gaf aan dat dit wel zo moest zijn, dat is het grote verschil.power_user schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:34:
[...]
Als je verwacht dat iemand op het Tweakers forum de absolute dip exact kan voorspellen dan gaat het vaak tegenvallen voor je denk ik. Ik gok op de triple bottom (kan nog steeds, 3e dipt wat lager dan de vorige 2). Jij gokt op 4k btc. Prima!
Denk dat er weinig mensen zijn die straks lopen te zeuren als btc niet op 4k uitkomt. Ja maar Pilatus zei 4k!
Relax!
Ik zeg dus ook geen 4k als je mijn post goed leest, ik zeg dat het mogelijk is. Er is een groot verschil tussen zeggen wat je denkt en het als waarheid overbrengen.
zou goed kunnen als je naar voorgaande crashes kijkt.Alabama_man schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:48:
Begin van dit jaar werd ik elke keer voor gek verklaard toen ik zei dat de bubble gepopt was en een vergelijkingen maakte met 2013/2014. Alles zou een kleine correctie zijn. Van een bearmarkt was geen sprake. Inmiddels staan we onder de 6k en lijken de vooruitzichten op massa instroom van nieuw geld laag. Dat gezegd te hebben. De koers lijkt niet meer de klassieke bubble grafiek te volgen. Dus misschien zit de bodem dichter in de buurt dan ik denk. Daar waar ik zelf speculeer op de 3-4k regionen (ca 80% van ath).
Je zit vast vaak verwikkeld in discussies in je omgeving of niet? Wat kan jij moeilijk doen zeg! Ik zeg iets omdat ik het denk. Moet iedereen elke zin dan beginnen met 'Ik denk' zodat jij dan begrijpt dat een reactie of uitspraak van iemand voorkomt uit een gedachte?PilatuS schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:46:
[...]
Nu zeg je dat je gokt op een triple bottom, gisteren was je daar 100% van overtuigt. Het punt is dat je niet zegt dat je dit denkt of dat iets mogelijk is. Je gaf aan dat dit wel zo moest zijn, dat is het grote verschil.
Ik zeg dus ook geen 4k als je mijn post goed leest, ik zeg dat het mogelijk is. Er is een groot verschil tussen zeggen wat je denkt en het als waarheid overbrengen.
Zuuuuuuucccchhhhtttt!
Daarnaast is het doen van voorspellingen impliciet al gebaseerd op een mening of theorie omdat niemand het zeker weet! Je had het dus al kunnen weten gezien het onderwerp van gesprek.
[ Voor 10% gewijzigd door power_user op 24-06-2018 14:55 ]
Zojuist wel op 0,0016btc de MANA's v/d hand gedaan juist door de relatieve sterke idd een van de weinige USD neutrale coins. Ik moest wat verkopen van mezelf voor wat extra fiat en wilde de rest niet op verliespositie verkopen.Malarky schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:17:
Veel van mijn stack zit al even in MANA. Een van de weinige coins met echte value in € door grootschalige gebruik in de virtual world. Gewoon ramstabiel in USDT. Dus als btc er 5% af doet doet btc/mana er 5% bij.
Afgelopen weken heel wat dagen dus de meest groene coin van de dag
Volgens mij is geen andere grote coin (top250) dus zo stabiel is in fiat. Zeker ltc eth xrp ook niet.
Je kunt natuurlijk ook gewoon in USDT maar een coin die steeds groen is is gewoon lekkerder.
Als bitcoin weer aantrekt stap ik uit mana uiteraard dan zijn er leukere alts.
Maar ik vind het product nog dermate weinig interessant, het is nu een grid met wat veilingen voor stukken land. Games die je erop maakt hebben ook niks met blockchain van doen, maar des alniettemin is het veiling principe wel sterk.
Soit, ik geloof er wel in, maar niet op deze marketcap van 100mln.
Gelukkig had ik deze ergens november vorig jaar gekocht op 0,015 ofzo dus er zat nog redelijke profit op
Voor de rest Binance en GET vanwege deflatoire karakter van beide. BNB Buyback n burn, GET buy from open market and no sell voor de tickets.
Volgend jaar GET minimaal 1mln tickets betekent toch minimaal 600k euro aan buys op de open markt.
Ik vind dat dit mechanisme zwaar onderschat wordt. Het imho de reden waarom BNB zo hard is gegaan, van ETH, Bitcoin, EOS, ZCash, noem ze maar op, komen er elke dag X aantal nieuwe coins op de markt dan wel door mining / staking. Waar dit bij GET en BNB hard cap is en alleen maar daalt dus schaarser wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door Timberly2 op 24-06-2018 14:58 ]
Jammer dat je er niet tegen kan als iemand je aanspreekt op iets dat je als feit brengt wat nog geen 24 uur later fout blijkt te zijn.
TrollPilatuS schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:00:
[...]
Jammer dat je er niet tegen kan als iemand je aanspreekt op iets dat je als feit brengt wat nog geen 24 uur later fout blijkt te zijn.
Zijn leuke statistieken. Mijn insziens gaat die vergelijkingen met voorgaande jaren niet op om de volgende redenen:superpolm schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:52:
[...]
zou goed kunnen als je naar voorgaande crashes kijkt.
[afbeelding]
1. Volume was toen echt verwaarloosbaar vergeleken met nu
2. De hype destijds betrof de echt kleine groepen inner circles, we hebben nu de hele piet particulieren instroom gehad eind vorig jaar.
3. Die laatste groep is immuun geworden omdat ze nu ook weten dat het keihard kan crashen.
4. Die laatste groep ben je nodig voor giga stijginen, en die komt voorlopig niet terug. Probeer nu maar eens op een verjaardag met een serieus gezicht mensen over te halen. Not gonna happen.
5. Energieverbruik bitcoin gaat nog z'n einde worden, is echt niet houdbaar die exponentieel stijgende mining power en bijgaande energieverbruik. Tegenargument: ja maar fiat systeem kost ook veel stroom. Betekent dit dan dat een alternatief ook het recht heeft om net zoveel stroom te verbruiken? Mijn insziens zou het slimmer moeten kunnen anders is het ook geen beter alternatief. Moet je kijken wat je terugkrijgt voor al dat stroomverbruik. Een vrij traag netwerk....
dus het gaat meer of minder crashen dan gemiddeld volgens jou? we zitten nu bijna op t gemiddelde.Timberly2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:05:
[...]
Zijn leuke statistieken. Mijn insziens gaat die vergelijkingen met voorgaande jaren niet op om de volgende redenen:
2. De hype destijds betrof de echt kleine groepen inner circles, we hebben nu de hele piet particulieren instroom gehad eind vorig jaar.
3. Die laatste groep is immuun geworden omdat ze nu ook weten dat het keihard kan crashen.
4. Die laatste groep ben je nodig voor giga stijginen, en die komt voorlopig niet terug. Probeer nu maar eens op een verjaardag met een serieus gezicht mensen over te halen. Not gonna happen.
5. Energieverbruik bitcoin gaat nog z'n einde worden, is echt niet houdbaar die exponentieel stijgende mining power en bijgaande energieverbruik. Tegenargument: ja maar fiat systeem kost ook veel stroom. Betekent dit dan dat een alternatief ook het recht heeft om net zoveel stroom te verbruiken? Mijn insziens zou het slimmer moeten kunnen anders is het ook geen beter alternatief. Moet je kijken wat je terugkrijgt voor al dat stroomverbruik. Een vrij traag netwerk....
Koers voorspelling doe ik niet, maar meestal komt het in waardering toch altijd terug op de toegevoegde waarde. En wat heeft bitcoin aan toegevoegde waarde betekent, ruim 100mrd aan de wereld toegevoegd? Denk het niet. Maar qua waarderingen is dit sowieso lastig, goud voegt dit ook niet toe aan de wereld maar kent wel grotere marketcaps haha.superpolm schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:13:
[...]
dus het gaat meer of minder crashen dan gemiddeld volgens jou? we zitten nu bijna op t gemiddelde.
Hou altijd voor jezelf de risk/reward in de gaten. Marketcap bitcoin 100mrd. Naar welke marketcap kan dit gaan, blijkbaar 400mrd gehaald op 20k per bitcoin. Maar voor mij is het feit dat het al 100mrd is een enorme remming, je bent zoveel extra input aan kopers nodig om terug te keren naar 400mrd marketcap, dat is onwerkelijk.
Vergelijk dat met een GET Protocol op 6mln marketcap. Stel ze verkopen volgend jaar 1,5mln tickets (1mln staat vrijwel vast), dan heb je volgend jaar 1,5 mln * 0,6 (GET verbruik per ticket) = 900k aan koopkracht al vanuit GUTS Ticket verkoop. Dat gaat de marketcap bewegen, puur vanuit de toegevoegde waarde die GUTS creeërt. Laat staan dat dan de 'open markt' zoals wij ook nog eens GET gaan kopen (of verkopen) op basis van nieuws.
(Plus bij GET Protocol voeg je wat toe aan de samenleving door de zwarthandelaren te elimineren, die voegen 0,0 toe aan een dienst/festival maar vangen wel euro's. Blockchain is er juist om tussenhandelaren te elimineren en zie hier een daadwerkelijke toepassing. Dit soort initiatieven moet harder worden toegejuicht wat mij betreft)
[ Voor 11% gewijzigd door Timberly2 op 24-06-2018 15:22 ]
Punt 5 ben ik met je eens. Mede daarom investeer ik ook in een altcoin die geen PoW mainnet krijgt. PoS/B lijkt me meer groen/levensvatbaar voor daadwerkelijk toekomstige toepassingen. Maar goed, vooralsnog houdt de PoW BTCcoin alles in z'n greep...Timberly2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:05:
[...]
Zijn leuke statistieken. Mijn insziens gaat die vergelijkingen met voorgaande jaren niet op om de volgende redenen:
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
We gaan zeker lager, tenminste 5kPilatuS schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:10:
[...]
Denk je nou serieus dat het ook nu niet meer lager kan ?
Als het een troost mag zijn werd ik ook als dom bestempeld paar maand terug toen ik zei dat we zeker de 6k gingen zien, nu hoor je die mensen niet meer...superpolm schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:52:
[...]
zou goed kunnen als je naar voorgaande crashes kijkt.
[afbeelding]
Verwijderd
I'm gonna fill some bags, only got 20 dollars in my pocket... I, I, I'm on Kucoin, looking for a shitcoin, This is fucking awesome
Indeed mooie inkoopmomenten nu, toch 1 voordeel, tij kan heel vlug keren eenmaal de bodem bereikt zal zijn, dan zal @Tominatie om de 5 min MOON kunnen roepenVerwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:33:
[...]
I'm gonna fill some bags, only got 20 dollars in my pocket... I, I, I'm on Kucoin, looking for a shitcoin, This is fucking awesome
Dit mag dus niet meer! Aldus @PilatuS
Ondanks het feit dat het om een voorspellende crypto uitspraak gaat voelt hij zich erg onrustig als het vervolgens niet uitkomt. Dus graag even aanpassen naar: 'Ik denk dat we lager gaan, misschien wel onder de 5k'
power_user schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:43:
[...]
Dit mag dus niet meer! Aldus @PilatuS
Ondanks het feit dat het om een voorspellende crypto uitspraak gaat voelt hij zich erg onrustig als het vervolgens niet uitkomt. Dus graag even aanpassen naar: 'Ik denk dat we lager gaan, misschien wel onder de 5k'
Het is ook een topic met vrijwel 0 info. Het is dat ik nu even toevallig kijk, maar verder zit ik in andere topics.Slux schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:33:
[...]
Verwijderd
Ik zit hier in ballorig met hordes 4 jarigen en zelfs die gaan minder kinderachtig met elkaar om.
Wees strijders zij aan zij in dit crypto wilde westen.
Goeie strategie man!ShininNL schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:07:
De gemoederen lopen hoog op, hoop dat we ooit weer stijgen en dan stap ik er direct uit zodra ik breakeven ben.
Tegen de tijd dat je break-even draait is de hele dynamiek van de markt alweer gedraaid.
Jij eruit op break-even, markt pumped keihard verder en jij FOMO'ed op de top weer terug in.
Zo standaard.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!