[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.125 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:45:
Persoonlijk ben ik inmiddels van mening dat we dit jaar nog bitcoin ergens in de 4k gaan zien. Ik zet elke maand wat geld opzij en wacht ff tot ik het gevoel heb dat er een mooi inkoop moment is. En dan haal ik een dikke bag shitcoins.

Ik denk tevens dat bitcoin zeker nog een keer de 50k aan gaat tikken. Maar dit jaar verwacht ik echt geen ATH meer.

Dit is overigens puur gebaseerd op gevoel en slaat helemaal nergens op.
4k is wel erg bearish hoor.. Verwacht echt dat de 6k, die we dit jaar meerdere malen getest hebben de bodem is van 2018. (enja, we zijn er ook even onder geweest) maar helemaal niet overtuigend en binnen de kortste keren stonden we er weer boven.

De 6k gaat de bodem worden waar we verder op bouwen. Dus eigenlijk kan ik die 2 bijkoop orders er nu ook zonder problemen doorheen jagen :P

• Tominatie
  • Niet online
ZIL weer met een uitstekende performance vandaag. Genieten.

Ik vraag me af wanneer er memes komen als: "when portfolio $0?" :P :F

Verwijderd

Timberly2 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:16:
[...]

1. Big boys die verdienen met traden maken zich juist wel druk om de fees. Daarom zitten ze op binance met 0,1% en met BNB is je fee nog 0,05%. Zet daar Bittrex of Kraken eens tegenover (afgezien v/d snelheid zijn die ook gewoon duurder). Vooral voor traders gaat die fee wel op, gaat direct naar de 'bottom line' c.q. hoeveel houd je over na iedere trade.

2. De korting is fixed natuurlijk vastgelegd vanaf startdatum Binance 14 juli. Dus 1 jaar lang 50% discount en dan per 14 juli 2018 gaat de discount naar 25% voor iedereen. Anders zou je gewoon een nieuw account aanmaken. Zie argument 1 waarom Whales dan nog steeds BNB zullen blijven gebruiken, je bottom line is gewoon beter met de BNB coin.

3. Deze daling in discount betekent verhoging v/d benodigde BNB voor een trade. Stel je doet een transactie van 100.000$, dat betekent 500$ aan fee (nu). Dit bij een BNB koers van 15$ = 33 BNB benodigd.
3.1 Fee situatie is 25% discount. je bent dan voor diezelfde trade van 100k nodig aan fee 750$. Bij een BNB koers van 15$ ben je dan geen 33 BNB nodig maar 50 BNB.
3.2. Gevolg = meer profits Binance = meer coin burn = deflatoire asset (daarom zo interessant, waar er van ETH en BTC elke dag nieuwe coins bijkomen door mining die opgekocht moeten worden door de markt, draait BNB dit om).

4. De fee discount is echt niet het enige kunstje wat ze met de BNB willen doen. Team zit zelf op 80mln coins, waarvan de eerste 16mln al verkocht had kunnen worden. Doen ze niet, staan nog netjes op het adres: https://etherscan.io/toke...86fcce0e68c683ca0bfec8454

4.1 De BNB gaat een rol spelen in de DEX onder andere (hopelijk hebben er dan nog wel mensen zin om te handelen tegen die tijd :))
4.2 Margin traden, in whitepaper van binance staat ook iets over margin trading. Daarvoor zou je BNB als collateral kunnen gebruiken bijv.

Conclusie: genoeg leuke ontwikkelingen voor BNB voor de boeg. Team heeft nog niks verkocht en is daarvoor ook een veel meer liquide markt nodig. Dit vergt tijd en intussen droogt de supply iig op door de coin burns. Prima, ik HODL deze coin. (Helaas niet alles, wat omgeruild naar EOS maar die gaat weer down the drain verdorie)
Mooie post. Zij het wel dat de fee per 100k 50$ is. Maar 14 juli, dat is al snel

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:37:
[...]

4k is wel erg bearish hoor.. Verwacht echt dat de 6k, die we dit jaar meerdere malen getest hebben de bodem is van 2018. (enja, we zijn er ook even onder geweest) maar helemaal niet overtuigend en binnen de kortste keren stonden we er weer boven.

De 6k gaat de bodem worden waar we verder op bouwen. Dus eigenlijk kan ik die 2 bijkoop orders er nu ook zonder problemen doorheen jagen :P
Ik denk dat we dieper in de 5k gaan. 4k weet ik zo niet, maar iets van 5400 lijkt mij erg waarschijnlijk.

We zien nu op de 6k ook weer geen stijging.

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:51:
[...]

Mooie post. Zij het wel dat de fee per 100k 50$ is. Maar 14 juli, dat is al snel
Scherp haha, ik had 0,005 (=0,5%) * 100.000 in de rekenmachine ingetikt.
Dit had moeten zijn 0,0005 (=0,05%)

14 july is idd snel. En BNB coin vind ik op dit moment niet interessant om bij te kopen vanuit de risk/reward. Had gehoopt er via het EOS/BNB paartje wat meer BNB uit te halen. Maar ben al op EOS/BNB pariteit (1EOS = 1 BNB) ingestapt. Ondertussen is EOS gehalveerd t.o.v. BNB.... Dangit

Dit zijwaartse / langzaam neerwaartse gedoe bij crypto ben ik ook spuugzat. We willen grotere uitslagen! Maargoed volume is weg, hele hype verdwenen, alleen diehards blijven over. Denk niet dat we voorlopig zo'n hype run terug gaan krijgen, er is ook nog steeds forse waardering in de markt voor projecten die nog geen euro omzet draaien of daar op korte termijn zicht op hebben. Soit, fijn weekend!

[ Voor 24% gewijzigd door Timberly2 op 23-06-2018 16:56 ]

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:52:
[...]

Ik denk dat we dieper in de 5k gaan. 4k weet ik zo niet, maar iets van 5400 lijkt mij erg waarschijnlijk.

Klopt. Ik denk dat we nog een stijging krijgen naar de 6.7/6.8k. En daarna terug onder de 6, naar de 5.7k. Dan hetzelfde wat je telkens weer ziet, aanmodderen aantal weken en dan denk ik serieus dat de 5k ook valt en we richting de 4.7k gaan.

Wat er daarna gebeurd geen idee.

Ik hoop moon en lambo, maar ik denk hellgates en shoarma.

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:52:
[...]

Jep zou ook kunnen, maar ik zie het ook wel gebeuren dat we een tijd sideways gaan om dan een zware uitbraak naar boven te krijgen.

Beneden hebben we gisteren behoorlijk getest, maar zelfs met de zogeheten PANIC SELL als hij onder de 6k zou komen viel het me enorm mee.

Ik zie 'm niet veel lager gaan dan 6k. Misschien max. 5.8k. We gaan het meemaken.

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:57:
[...]

Jep zou ook kunnen, maar ik zie het ook wel gebeuren dat we een tijd sideways gaan om dan een zware uitbraak naar boven te krijgen.

Beneden hebben we gisteren behoorlijk getest, maar zelfs met de zogeheten PANIC SELL als hij onder de 6k zou komen viel het me enorm mee.

Ik zie 'm niet veel lager gaan dan 6k. Misschien max. 5.8k. We gaan het meemaken.
Idd we zullen het zien! Wel benieuwd naar de toekomst of het nu bullish of bearish is. Nogmaals de lange termijn ben ik zeer bullish, ik geloof echt dat de afgelopen december run nog maar een voorproefje is geweest op wat gaat komen.

Maar op de korte termijn denk ik daarintegen dat we nog een laagtepunt krijgen waarvan je balletjes terugschieten je onderbuik in.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:55:
[...]

Klopt. Ik denk dat we nog een stijging krijgen naar de 6.7/6.8k. En daarna terug onder de 6, naar de 5.7k. Dan hetzelfde wat je telkens weer ziet, aanmodderen aantal weken en dan denk ik serieus dat de 5k ook valt en we richting de 4.7k gaan.

Wat er daarna gebeurd geen idee.

Ik hoop moon en lambo, maar ik denk hellgates en shoarma.
Ik zie het eigenlijk niet meer naar de 6.7k gaan. We zitten nu denk ik op het punt dat we eerder verder omlaag gaan dan nog een keer omhoog. Die 4.7k zou ook best kunnen.

Zoiets is denk ik toch wel erg goed mogelijk: https://www.tradingview.c...-but-it-is-a-possibility/
Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:57:
[...]

Vanaf nu flink omhoog zou kunnen hoor, maar ik denk eigenlijk van niet. Die panic sell onder de 6k viel inderdaad reuze mee, maar dat was wel op een dag dat er al 10% vanaf was. Dan nog eens 5% of 10% er af zie je gewoon niet zo snel. Denk persoonlijk dat we even zijwaarts gaan om dan weer verder omlaag te gaan.

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS Dat is waar natuurlijk. M'n glazenbol zegt een moonshotje naar 6.3k vanavond.

Ik hoop persoonlijk dat we even flink doorzakken onder de 6k. Puur om dan even mijn bijkoop ordertje erdoorheen te krijgen :P

Ook al blijven we zakken, hold ik net als @Verwijderd iedereen de moeder :+

Maar dit slome gedoe vind ik maar niks, heb liever wat actie.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Godzijdank mijn hernia is bijna weer weg, als je dan denkt hoe belangrijk geld is en je moet 's nachts 4x je bed uit om 20min te wandelen.

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 23-06-2018 17:06 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 17:05:
Godzijdank mijn hernia is bijna weer weg, als je dan denkt hoe belangrijk geld is.
Gelukkig man!

Als bagholder begin ik juist een hernia te ontwikkelen. Zware tijden.

Verwijderd

A87 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 17:05:
Godzijdank mijn hernia is bijna weer weg, als je dan denkt hoe belangrijk geld is en je moet 's nachts 4x je bed uit om 20min te wandelen.
Beterschap man. Niet teveel rondtillen met die ark bags

Verwijderd

De tijden dat er een alt in ene begon te knallen de lucht in is ook helemaal over
Saai saaier saai...

GVT is ook aan de haaien over geleverd

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2018 17:17 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 17:16:
De tijden dat er een alt in ene begon te knallen de lucht in is ook helemaal over
Saai saaier saai...

Komt een mooie tijd aan #csctime ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 17:16:
Saai saaier saai...

GVT de tering. Dat is toch wel mijn mooiste aankoop op $28,nogwat en rond de 28000 sats.

Gelukkig gaan ze in de toekomst $90k per stuk doen dus maak me niet zo druk.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

avond allemaal, :) wat een bende op het moment. heb ik wat gemist :)

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

mooie koop momenten weer dat is het enige positieve........

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

een MAINNET maak ook geen ene fluit meer uit nu........ zo laag als we nu zitten.........

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ONT ONT who the F*CK is ONT sjonge zeg wat een poppe kast nu en wat een prijs....... mainnet ach ja...
deze markt moet heel snel los getrokken worden van BTC

anyways ik POMP er nog wel wat in maar niet NU
zoals pilatus zegt hoog / mid 5K kan zekerrrrrrrrrrrrr

Prepare for the next ATH

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
sourcecode schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 17:47:
avond allemaal, :) wat een bende op het moment. heb ik wat gemist :)
RLC is zich aan het herstellen. Heb je die nog vastgehouden?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Beaulion schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 17:55:
[...]

RLC is zich aan het herstellen. Heb je die nog vastgehouden?
jazeker bijna 900, denk aan bijkopen nu.............. en jij ?

Prepare for the next ATH

• Beaulion
  • Niet online
sourcecode schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 17:56:
[...]

jazeker bijna 900, denk aan bijkopen nu.............. en jij ?
Ben ook weer ingestapt net. Wel wat voorzichtig, hij stijgt nu wel weer heel hard, vaak wordt dat wel gevolgd door een dip.

Verwijderd

Wat doe je op de zaterdag in de late dienst? Bags kopen! Niet met crypto maar met grote shoarma's, broodjes pulled pork en milkshakes. Smakelijk gasten!

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/mg6RLT/IMG_20180623_175542.jpg

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Hoe kan er tussen https://www.worldcoinindex.com/nl en https://coinmarketcap.com/ zo'n groot verschil zitten?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:00:
Wat doe je op de zaterdag in de late dienst? Bags kopen! Niet met crypto maar met grote shoarma's, broodjes pulled pork en milkshakes. Smakelijk gasten!

[afbeelding]
cheerz m8
ik trek nog een bruine fles open

Prepare for the next ATH

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Klaas25 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:57:
Hoe langer de sideway des te groter de richting omhoog toch? Daar zat een verband in ofzo.. Zal wel niet altijd opgaan maar toch.
Dat is totaal onjuist.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

Timberly2 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:54:
[...]

Scherp haha, ik had 0,005 (=0,5%) * 100.000 in de rekenmachine ingetikt.
Dit had moeten zijn 0,0005 (=0,05%)

14 july is idd snel. En BNB coin vind ik op dit moment niet interessant om bij te kopen vanuit de risk/reward. Had gehoopt er via het EOS/BNB paartje wat meer BNB uit te halen. Maar ben al op EOS/BNB pariteit (1EOS = 1 BNB) ingestapt. Ondertussen is EOS gehalveerd t.o.v. BNB.... Dangit

Dit zijwaartse / langzaam neerwaartse gedoe bij crypto ben ik ook spuugzat. We willen grotere uitslagen! Maargoed volume is weg, hele hype verdwenen, alleen diehards blijven over. Denk niet dat we voorlopig zo'n hype run terug gaan krijgen, er is ook nog steeds forse waardering in de markt voor projecten die nog geen euro omzet draaien of daar op korte termijn zicht op hebben. Soit, fijn weekend!
Nee grappig, ik heb ook nog in het e gebouw rondgelopen een tijdje.

Al met al vind ik het een lastige omgeving nu. Ik verwacht ook een zijwaartse tijd nu. Ik had een tijd dat ik iedere keer een flinke stijging verkocht om goedkoper terug te kopen. Grootste nadelen zijn dan dat je in een wegzakkende munt zit, en dat er soms een exorbitante stijging komt waarbij lager terugkopen niet lukt en je het nadeel hebt om er zo 'uitgegooid' te worden.

Lastig. Maar even van de zon genieten met een leffe dan maar.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-01 16:11

[afbeelding]
Dat alles heb je dus met je door je vriendin verdiende XVG betaalt? 8)

• TomTorquay
Sahara schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:09:
Hij was toch zelf een cryptosletje? :P

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ongelofelijk TRX is IOTA voorbij op coinmarket, wordt steeds triester in cryptoland.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-01 21:00
Ik vind het verschil niet groot :P

Een verschil is dat de ene kijkt naar hoeveel coins er in omloop zijn en de ander naar hoeveel coins er beschikbaar zijn.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Sahara schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:09:
[...]

Daar kon ik net geen patatje pinda voor halen helaas.

Ik heb de handjob te goedkoop aangeboden :N

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:23:
Ongelofelijk TRX is IOTA voorbij op coinmarket, wordt steeds triester in cryptoland.
Ja erg he? Shitcoins worden mega gepompt. 2018 is een heel ander jaar geworden.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Toch knap de mensen die nog kunnen wachten met hun extra fiat. Dit is gewoon een triple-bottom scenario. Grote ballen als je die extra 200 dollar die BTC misschien nog gaat dippen zo belangrijk vind dat je dit koopmoment laat schieten. Snap dat we het bullish gevoel bijna zijn vergeten na 6 zware maanden maar het blijft niet eeuwig bearish hé! Pomp het er gewoon in, alles is al in de failissementsverkoop!

PSN: Oldzkoel

• Sahara
power_user schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:29:
Toch knap de mensen die nog kunnen wachten met hun extra fiat. Dit is gewoon een triple-bottom scenario. Grote ballen als je die extra 200 dollar die BTC misschien nog gaat dippen zo belangrijk vind dat je dit koopmoment laat schieten. Snap dat we het bullish gevoel bijna zijn vergeten na 6 zware maanden maar het blijft niet eeuwig bearish hé! Pomp het er gewoon in, alles is al in de failissementsverkoop!
Als je vaak genoeg op je bek bent gegaan na elke dead cat bounce heb je op een bepaald moment wel een attitude van "fuck it, ik heb genoeg geld verloren, dus ik laat deze rebound of whatever it is aan mij voorbij gaan". Want zeg nou zelf deze rebound van 59xx naar 6150 is nou niet echt een mega herstel he? Vermoedelijk zakt het op de zondag dipdag weer als vanouds naar het zuiden.. of anders maandag wel.

• A87
  • Niet online

A87

Where is the new crypto money :+

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 23-06-2018 18:38 ]

• power_user
Sahara schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:35:
[...]

Als je vaak genoeg op je bek bent gegaan na elke dead cat bounce heb je op een bepaald moment wel een attitude van "fuck it, ik heb genoeg geld verloren, dus ik laat deze rebound of whatever it is aan mij voorbij gaan". Want zeg nou zelf deze rebound van 59xx naar 6150 is nou niet echt een mega herstel he? Vermoedelijk zakt het op de zondag dipdag weer als vanouds naar het zuiden.. of anders maandag wel.
Juist als je dat voelt. Dat je niet meer kan hebben, totale depressie, blood in the Streets. Dan weet je dat je moet kopen. Alles wat je nu investeert is alleen verloren als je denkt dat dit het was wat betreft crypto en blockchain. Geloof je nog in de toekomst en in de waardering er van dan koop je gewoon want je weet dat over 2- 3 jaar dit een schijntje is van de waarde dan. Dan maakt 5950 of 6080 als inkoopmoment echt geen moer meer uit.

• Sahara
power_user schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:38:
[...]

Juist als je dat voelt. Dat je niet meer kan hebben, totale depressie, blood in the Streets. Dan weet je dat je moet kopen. Alles wat je nu investeert is alleen verloren als je denkt dat dit het was wat betreft crypto en blockchain. Geloof je nog in de toekomst en in de waardering er van dan koop je gewoon want je weet dat over 2- 3 jaar dit een schijntje is van de waarde dan. Dan maakt 5950 of 6080 als inkoopmoment echt geen moer meer uit.
Je hebt gelijk dat 5950 of 6080 geen moer uit maakt op long term. Maar als je nu hodlt en het dipt bijv. naar 5400 dan kan je door nu uit te stappen en op 5xxx in te stappen met je usdt meer kopen dan je nu aan stuks hebt. Dus het maakt wel wat uit. Maar als je uitvergroot bijv. nu/toen met de grafiek van Amazon dan als btc op 50k staat, maakt het geen moer uit idd :)

• TomTorquay
Stop met mensen FOMO aan te jagen. Het is maar een triple bottom als het weer goed omhoog gaat. En dat doet het voorlopig niet. Jij gaat er van uit dat het wel een triple bodem zal zijn, en dat is een gevaarlijke denkfout tijdens het traden...
power_user schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:29:

• power_user
TomTorquay schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:44:
Stop met mensen FOMO aan te jagen. Het is maar een triple bottom als het weer goed omhoog gaat. En dat doet het voorlopig niet. Jij gaat er van uit dat het wel een triple bodem zal zijn, en dat is een gevaarlijke denkfout tijdens het traden...

[...]
En wanneer het dat wel doet ben je te laat voor dit inkoopmoment. Wat je weet is dat het sowieso laag is. Ik verwacht het triple-bottom scenario idd. Dat is geen fomo aanjagen dat is mijn theorie. Mijns inziens kan je niet verkeerd gaan. Of je koopt ontzettend laag tov december met de kans dat het nog net ietsiepietsie verder dipt of dit was de bodem (de derde test dit jaar van dit niveau) en het gaat meteen weer stijgen. Zo goed als win-win, zeker long term.

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp denken de meesten dat het nog verder zakt

• TomTorquay
power_user schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:48:
Mijns inziens kan je niet verkeerd gaan. Of je koopt ontzettend laag tov december met de kans dat het nog net ietsiepietsie verder dipt of dit was de bodem (de derde test dit jaar van dit niveau) en het gaat meteen weer stijgen. Zo goed als win-win, zeker long term.
Als het dipt naar $5400 mis je 10%, naar $4800 20%. Ik vind dat niet verwaarloosbaar. Maar in vergelijking met december is het natuurlijk een goed aankoopmoment, da's nogal evident.

• Klaas25
A87 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:36:
[video]
Where is the new crypto money :+
Heey dan moet je me wel netjes quoten he :|

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:52:
Dus als ik het goed begrijp denken de meesten dat het nog verder zakt
Maar eerst nog een paar dagen zijwaarts. Ik stap even over op BTC als trading pair inplaats van ETH. Als ETH de komende dagen weer veel votaliteit laat zien, dan is het ook iets lastiger om winst te pakken in ETH.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:20

Bever!

3

power_user schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:48:
[...]

En wanneer het dat wel doet ben je te laat voor dit inkoopmoment. Wat je weet is dat het sowieso laag is. Ik verwacht het triple-bottom scenario idd. Dat is geen fomo aanjagen dat is mijn theorie. Mijns inziens kan je niet verkeerd gaan. Of je koopt ontzettend laag tov december met de kans dat het nog net ietsiepietsie verder dipt of dit was de bodem (de derde test dit jaar van dit niveau) en het gaat meteen weer stijgen. Zo goed als win-win, zeker long term.
Ook wychoff bevestigd dit patroon, spring is nu. Fase C. Gaan nu weer stijgen

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/eQBM4o/Zombo_Meme_23062018193412.jpg

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:53:
[...]
Als het dipt naar $5400 mis je 10%, naar $4800 20%. Ik vind dat niet verwaarloosbaar. Maar in vergelijking met december is het natuurlijk een goed aankoopmoment, da's nogal evident.
En het kan zelfs nog lager. Ook 30% of nog meer is niet onmogelijk. Nu kopen is een heel slecht plan. Koop dan lekker op 6500 of zelfs 7500 als de weg omhoog weer gevonden is. Ik geloof er sowieso niets van dat dit nu het laagste punt van het jaar is.

• TomTorquay
Genius _/-\o_

(dat van die Wyckoff is trouwens wel een interessante opmerking die me aan het denken zet...misschien is dit toch wel een zeer kansrijke potentiële bodem...)

Verwijderd

TomTorquay schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:39:
[...]

Genius _/-\o_

(dat van die Wyckoff is trouwens wel een interessante opmerking die me aan het denken zet...misschien is dit toch wel een zeer kansrijke potentiële bodem...)
Ik ben in ieder geval weer ingestapt
grote zak VEN en ONT en 15 GVT erbij

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:40:
Ik ben in ieder geval weer ingestapt
grote zak VEN en ONT en 15 GVT erbij
Straks nog eens nadenken wat ik doe. Nu eerst Die Mannschaft }:O

• A87
  • Niet online

A87

IK w8 tot dit soort volk hun geld gaat aflossen
Afbeeldingslocatie: https://themarshallreport.files.wordpress.com/2017/11/rothschild-house4_1458219400.jpg?w=660

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 23-06-2018 19:46 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ooit als olie niks meer waard is gaan oliesjeiks instappen.

Weg

• A87
  • Niet online

A87

De intrinsieke waarde van heel bitcoin is mischien 10 miljard, een schijntje. En dan zeggen mensen dat de top is bereikt, zeker dezelfde mensen die meedoen met loterijen en kansspelletjes!! 0,00003% winkans _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 23-06-2018 19:55 ]

• A87
  • Niet online

A87

[afbeelding]
Het is ook nooit bewezen dat groente nou zo gezond is.... maar goed ook, ik eet ook bijna alleen dat soort spul!

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 23-06-2018 19:58 ]

• Tominatie
  • Niet online
De Duitsers gaan er zwaar overheen walsen denk ik.

Zit ook steeds meer te denken om mijn 2e bijkoop ordertje er doorheen te pleuren. Lastig |:(

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Gewoon doen maat.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Tominatie
  • Niet online
oke broeder, ik gooi hem er doorheen :D

edit: met 1 klik op de knop is m'n bestelling er door maar ik wacht nog heel even hoor.

edit2: laat maar zitten, heb ingekocht. :P

MOOOOON SOOOON.

[ Voor 53% gewijzigd door Tominatie op 23-06-2018 20:26 ]

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22

Maestro

Fijne feestdagen

Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:00:
[...]

Zojuist is je voorspellend vermogen wel in waarde gedaald he :P

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Tominatie
  • Niet online
Maestro schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:34:
[...]

Zojuist is je voorspellend vermogen wel in waarde gedaald he :P
haha zeker waar, ik weet niet wat er met de Duitsers is lol. Dat Zweden heeft zo'n belachelijk slecht elftal maar hadden al een 100% penalty moeten krijgen en staan nu gewoon rustig 0-1 voor.

r.i.p duitsland

• power_user
[...]

Zit ook steeds meer te denken om mijn 2e bijkoop ordertje er doorheen te pleuren. Lastig |:(
Ach de Duitsers er in de groepsronde uit voelt bijna als de WK - titel voor Nederland.

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22

Maestro

Fijne feestdagen

power_user schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:36:
[...]

Ach de Duitsers er in de groepsronde uit voelt bijna als de WK - titel voor Nederland.
'Onmogelijk' ?

Ik zie trouwens wel overeenkomsten tussen de Duitsers en crypto. Er gebeuren onverwachte dingen, het staat er slecht voor maar het kan nog prima goed komen...

[ Voor 26% gewijzigd door Maestro op 23-06-2018 20:39 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• TomTorquay
Valt dat voorlopig toch even tegen :o
Duitsers met de rug tegen de muur. 't Lijkt nooit meer wat te gaan worden met de Duitsers in Rusland. In '42 lukte het ook al niet ;) :P

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De Duitsers gaan waarschijnlijk weer winnen, in de laatste 5 minuten :)

• power_user
TomTorquay schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:39:
[...]

Genius _/-\o_

Hij heeft het licht gezien ;)

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
Zitten er nog meer mensen in decentraland (MANA) hier?
In bitcoin uitgedrukt doet die het nog prima. In USD natuurlijk wat minder. Maar 100mln marketcap, voorheen stond hij buiten de top 100. Nu staat die binnen de top 100, dus relatief gezien sterk.

Maar als je total supply pakt met 2,6miljard token is bij 10 cent deze token gewaardeerd op 260mln. Wat ik echt fors vind, vooral als je ziet wat het huidige product is. Huidige product is voornamelijk schaarste op een XY grid waarbij er grond verkocht kan worden aan elkaar haha.
Circulating supply 1mrd dus waardering theoretisch nu 100mln. Maar ik pak veiligheidshalve altijd maar total supply. Weet niet of dat bij decentraland volledig juist is.

Maar ben benieuwd, nog meer mensen die deze HODLen?

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:54
Ik durf bijna niets meer te kopen met de angst dat het direct weer 5% daalt :').

• Tominatie
  • Niet online
komt nu toch weer wat actie... en je zal het niet geloven: omhoog! :o

• TomTorquay
power_user schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:00:
[...]

Hij heeft het licht gezien ;)
Goh, licht gezien... Eerder mijn idee over een mogelijke stijging bijgesteld van 'vrijwel uitgesloten' naar 'eerder onwaarschijnlijk, maar zeker ook niet uit te sluiten'. En dus reden om over te schakelen van slaapstand naar stand-by ;)

• A87
  • Niet online

A87

Ypuh schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:15:
Ik durf bijna niets meer te kopen met de angst dat het direct weer 5% daalt :').
Ik heb nu in al 3 de ultieme bodems bijgekocht, gaat het weer omlaag

Verwijderd

TomTorquay schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:50:
[...]
Valt dat voorlopig toch even tegen :o
Duitsers met de rug tegen de muur. 't Lijkt nooit meer wat te gaan worden met de Duitsers in Rusland. In '42 lukte het ook al niet ;) :P
Maar wel een verbetering, ze zitten nu in Moskou en in 42 kwamen ze nog wat kilometers te kort :Y

• A87
  • Niet online

A87

• Sahara
Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:23:
komt nu toch weer wat actie... en je zal het niet geloven: omhoog! :o
For the time being.. Ik gok dat de sunday dip in aantocht is. Ik wil graag TRAC goedkoper inkopen, liefste op 1500 en dan met een btc onder de 6k als het lukt een paar dagen voor testnet. Veel gevraagd.. maar het zou kunnen lukken.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:32:
[...]

For the time being.. Ik gok dat de sunday dip in aantocht is. Ik wil graag TRAC goedkoper inkopen, liefste op 1500 en dan met een btc onder de 6k als het lukt een paar dagen voor testnet. Veel gevraagd.. maar het zou kunnen lukken.
Liever niet...... Ik heb zojuist weer wat TRAC bijgekocht. :P

• Tominatie
  • Niet online
wat een pech voor de duitsers zeg haha

• Tominatie
  • Niet online
LOL echt op zijn DUITS hahaha

• RaptorXS
Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:50:
wat een pech voor de duitsers zeg haha
Te vroeg gejuicht, mijn glazen bol had gelijk :)

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:54
Het blijven Duitsers hé..

• Tominatie
  • Niet online
Wel een hele zieke goal hoor. Pfoe

• RaptorXS
RaptorXS schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:53:
:) 8) :+

• TomTorquay
Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win :o

[ Voor 61% gewijzigd door TomTorquay op 23-06-2018 22:26 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:07

raq

RaptorXS schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:53:
Dat is een gouden regel, hoe zei Cruijff dat toch?

De tijd leert of het tij keert

• TomTorquay
https://twitter.com/garylineker
Football is a simple game, 22 men chase the ball for 82 minutes and the Germans get a player sent off so 21 men chase the ball for 13 minutes and at the end the Germans somehow fucking win.

• power_user
https://nu.nl/cryptovalut...an-hype-rond-bitcoin.html

:w Toch leuk dat mensen buiten de Crypto over een poosje gaan denken, maar ik las toch op nu.nl dat Bitcoin dood was?

Bedankt meneer de bancair vastgeroeste econoom.

Wij weten wel beter!

[ Voor 16% gewijzigd door power_user op 23-06-2018 22:05 ]

• New Yorker
  • Niet online
power_user schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:04:
https://nu.nl/cryptovalut...an-hype-rond-bitcoin.html

:w Toch leuk dat mensen buiten de Crypto over een poosje gaan denken, maar ik las toch op nu.nl dat Bitcoin dood was?

Bedankt meneer de bancair vastgeroeste econoom.

Wij weten wel beter!
Ik ben gestopt met lezen toen ING zag.

Weg

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15:36
Ik hoop dat Duitsland staat voor de bitcoin. December was vorig WK. Januari tot nu de eerste helft. Dan mag morgen de tweede helft aanbreken en alles gelijk komen met december, en dan hopen dat komende december de laatste 30 seconden is waarbij alles even moont. Zal wel niet, duitsers maken geen grappen

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Kunnen ze in het koningshuis toch nog juichen.

• Tominatie
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:43:
Nu wij nog. :'(

Ik heb vertrouwen in de Aziaten vannacht. Moonen als de malle.

• Ton Hasselt
@mprkooij RLC gaat lekker.

• RaptorXS
Ton Hasselt schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:43:
Ja, voor Argentinie :)

• Ton Hasselt
Die liggen er nagenoeg uit.
Het koningshuis is grotendeels Duits.

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
sourcecode schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 17:55:
ONT ONT who the F*CK is ONT sjonge zeg wat een poppe kast nu en wat een prijs....... mainnet ach ja...
deze markt moet heel snel los getrokken worden van BTC

anyways ik POMP er nog wel wat in maar niet NU
zoals pilatus zegt hoog / mid 5K kan zekerrrrrrrrrrrrr
ONT is supercheap maar "moet worden losgetrokken van BTC" ????

beetje gekke suggestie gezien BTC tradingpair is met ongeveer alles en BTC een werkend product is itt 95% van de projecten incl ONT?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 19:10
Het volume is weer volledig ingekakt dus we klauteren weer langzaamaan omhoog. Ik krijg toch het idee dat er een klein groepje whales via een telegram oid structureel hun btc aan het dumpen zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Tominatie
  • Niet online
MOON!!!!!!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:07

raq

AtlAntA schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 23:46:
Het volume is weer volledig ingekakt dus we klauteren weer langzaamaan omhoog. Ik krijg toch het idee dat er een klein groepje whales via een telegram oid structureel hun btc aan het dumpen zijn.
Ja, er zit meer achter, dat lijkt me duidelijk. Futures? Die stijle dalingen (en stijgingen) van de laatste tijd kan ik moeilijk plaatsen.

En welk weldenkend mens verkoopt nou bakken met btc voor 6k, zonder tweede agenda?

De tijd leert of het tij keert

• Tominatie
  • Niet online
WOOOW MOON LAMBO!!!!!!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

• Klaas25
Wacht maar. XRP zal loskomen en stijgen als een malle.

• Tominatie
  • Niet online
@New Yorker jepp, waarschijnlijk een dead cat bounce maar ik probeer het woordje "moon" als het even kan eruit te gooien, bull dat ik ben.
Pagina: 1 ... 131 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!