PSN: Oldzkoel
Nee nee daarnet stond ie nog op 5930, ik verwacht nog wel een 5700power_user schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:45:
[...]
6100 is een dip hoor. Waarschijnlijk een ultiem koopmoment dit jaar
Geduld is de sleutel in deze markt. Ik voel de FOMO er al weer inpompen bij jouTominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:43:
Nou van mij mag de volgende red tampon weer komen dan. Wil nog steeds 2x bijkopen en had verwacht nog wel een dip te vangen maar we gaan nu weer richting 6100.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Hahaha ik ben nogal visueel ingesteld en nu kijk ik dankzij jullie heel anders naar de term 'blood in the streets'Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:43:
Nou van mij mag de volgende red tampon weer komen dan. Wil nog steeds 2x bijkopen en had verwacht nog wel een dip te vangen maar we gaan nu weer richting 6100.
Zie je het al voor je? Overal gebruikte slijmerige tampons. Bomen hangen er vol mee. De gemeente kan er niet tegen vegen. Auto's glijden alle kanten uit. Kinderen krijgen vrij van school. En wij gaan crypto kopen!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Er is nix dat er momenteel op wijst dat dit de bounce zou zijn die het signaal geeft dat de bull markt terug aan de orde is. Geen volume, geen intensiteit. Het is niet omdat het een dubbele bodem zou kunnen zijn, dat het ook zomaar sowieso een dubbele bodem wordt...power_user schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:45:
6100 is een dip hoor. Waarschijnlijk een ultiem koopmoment dit jaar
maar meestal wijst er ook niks naar een stijging. Dat komt plots uit het niets, een whale die de hele boel weer een paar honderd omhoog pompt. Je kunt het nooit voorspellen.TomTorquay schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:49:
[...]
Er is nix dat er momenteel op wijst dat dit de bounce zou zijn die het signaal geeft dat de bull markt terug aan de orde is. Geen volume, geen intensiteit. Het is niet omdat het een dubbele bodem zou kunnen zijn, dat het ook zomaar sowieso een dubbele bodem wordt...
Fijn.... dat broodje zalm begon al minder te smaken, maar je hebt 't voor elkaar hoor: Ligt in de prullenpakAtlAntA schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:47:
[...]
Hahaha ik ben nogal visueel ingesteld en nu kijk ik dankzij jullie heel anders naar de term 'blood in the streets'
Zie je het al voor je? Overal gebruikte slijmerige tampons. Bomen hangen er vol mee. De gemeente kan er niet tegen vegen. Auto's glijden alle kanten uit. Kinderen krijgen vrij van school. En wij gaan crypto kopen!
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Zo ingewikkeld is het toch niet? Als rond 6K hold dan gaan we stijgen. Gaan we er flink door (dus niet $100) dan zijn we voorlopig fucked....Tadaa.....Ik zeg nergens dat dit de bodem 100% gaat zijn....Het is alleen een cruciaal level om te bepalen wat hierna gebeurd....TomTorquay schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:49:
[...]
Er is nix dat er momenteel op wijst dat dit de bounce zou zijn die het signaal geeft dat de bull markt terug aan de orde is. Geen volume, geen intensiteit. Het is niet omdat het een dubbele bodem zou kunnen zijn, dat het ook zomaar sowieso een dubbele bodem wordt...
PSN: Oldzkoel
Voorspellen kun je inderdaad niet. Maar je kan wel zeggen of een stijging een geweldige bounce in wording is, of dat het een dead cat bounce is. Deze stijging naar $6100 was duidelijk een dead cat bounce, terwijl @power_user liet uitschijnen dat dit het begin van een uptrend was. Daar was ik het dus niet mee eens, gezien het geringe volume. Maar wat niet is kan altijd nog komen natuurlijk (bij een volgende poging), dat erken ik zeker wel!Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:50:
maar meestal wijst er ook niks naar een stijging. Dat komt plots uit het niets, een whale die de hele boel weer een paar honderd omhoog pompt. Je kunt het nooit voorspellen.
Kun je nagaan hoe de gemeente werkers zich voelen tijdens de lunch!Maestro schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:51:
[...]
Fijn.... dat broodje zalm begon al minder te smaken, maar je hebt 't voor elkaar hoor: Ligt in de prullenpak
Als je serieus was, sorry man. Was niet mijn bedoeling.
ah, zo zie jij t.power_user schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:41:
[...]
Red dildo's bestaan niet. Een Dildo wijst fier omhoog. Red Tampon alert....is de tegenhanger....
een green dildo is gewoon een grote candle omhoog en een bog is een grote rooie candle
en dit is idd geen capitulation dump waarin iedereen panicsellt en de RSI naar 10 gaat oid
[ Voor 12% gewijzigd door rogier2012 op 23-06-2018 01:03 ]
Haha, no worries. Ik laat me een fijne ciabatta met zalm niet zomaar afschrijven.AtlAntA schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:58:
[...]
Kun je nagaan hoe de gemeente werkers zich voelen tijdens de lunch!
Als je serieus was, sorry man. Was niet mijn bedoeling.
Het valt me maar zwaar enigszins serieus te zijn in dit topic. Daarvoor heb ik als noob (begin mei ingestapt) echt onvoldoende kennis en ervaring op cryptogebied. Maar het is hier meestal gezellig en -ook belangrijk- Gedeelde smart is halve smart
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Wordt vervolgd...
Lijkt erop dat ik vandaag een groot stuk van mijn portfolio kwijtgeraakt ben. Als in: Het is weg. Niet omdat de koers gedaald is maar omdat het gewoon weg is
Zit nog met support van een site te overleggen.... later meer
[ Voor 8% gewijzigd door Specy op 23-06-2018 02:26 ]
Hoezo? Cryptopia-account gehackt?Specy schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 02:25:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt erop dat ik vandaag een groot stuk van mijn portfolio kwijtgeraakt ben. Als in: Het is weg. Niet omdat de koers gedaald is maar omdat het gewoon weg is![]()
![]()
![]()
![]()
Zit nog met support van een site te overleggen.... later meer
Nou, dat was snel, ik ben er weer uit met 3% winst op nog geen half uurtjeTomTorquay schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 02:17:
Heren, ter uwer info: ik ben zonet all-in gegaan op NEO op $32.99
Wordt vervolgd...
Hoop zelf dat het zo blijft schommelen, zijn de beste verdien momentjes als je met een paar % tjes tevreden bent
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Volatiliteit is dan ook de waan van de dag in crypto. Als het een dag zijwaarts gaat dan is het redelijk stil op dit forum. De vraag is of jij je portemonnee nog dicht kan houden als de 3k wordt aangetiktlonehitman schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 08:27:
Blijft mooi hoe er gesproken wordt over bodempjes ed. Er hoeft maar 1 grote speler te dumpen en weg bodem. 1 hack van een Exchange en weg bodem........ we gaan binnen nu en 2 maand de 3k per btc ook zien.
Er staan een hoop kopers klaar rond dit niveau dus veel verder zal het niet zakken deze dagen.lonehitman schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 08:27:
Blijft mooi hoe er gesproken wordt over bodempjes ed. Er hoeft maar 1 grote speler te dumpen en weg bodem. 1 hack van een Exchange en weg bodem........ we gaan binnen nu en 2 maand de 3k per btc ook zien.
3k BTC kan je wel vergeten.
Denk zelf dat er een paar big boys aan het shorten zijn, flink cashen dan de koers weer wat op laten lopen om de noobs er weer geld in te laten stopen om vervolgens weer te shorten.
Als ze hem nog lager zetten is er weer de kans dat het vertrouwen helemaal verdwijnt en niemand meer wilt instappen, denk niet dat ze dat risico nemen.
YouTube: Johnny Hoes We Drinken Tot We Zinken! (Lily The Pink)
[ Voor 11% gewijzigd door cryptore op 23-06-2018 08:46 ]
ik heb ook gekocht in een dip toen ging die verder zakkencryptore schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 08:44:
Heb nog wel wat eurotjes klaar staan , kopen in de dip word altijd gezegd , heb ik ook regelmatig gedaan , maar dan gaat het weer lager , zou het nu even niet weten wat ik moet doen , wat is verstandig ? ik denk ook dat het nog lager kan gaan , richting periode sep/okt.nov 17 rond de 4 , je zou er van aan de drank raken ha,haa
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Je kunt nu altijd kopen en een stop loss instellen, of in delen kopen. Nu 25%, morgen of na een verdere daling/stijging weer 25%, etc. Het is niet alles of niets.cryptore schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 08:44:
Heb nog wel wat eurotjes klaar staan , kopen in de dip word altijd gezegd , heb ik ook regelmatig gedaan , maar dan gaat het weer lager , zou het nu even niet weten wat ik moet doen , wat is verstandig ? ik denk ook dat het nog lager kan gaan , richting periode sep/okt.nov 17 rond de 4 , je zou er van aan de drank raken ha,haa
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Verwijderd
Ik zou iedere maand maar 50 euro er in doen wat je kan missen als kiespijn. Voor de rest van het geld lekker genieten van het leven. Uit eten, bioscoop, vakantie en nieuwe spullen in huis. Ik heb 1 keer groot geïnvesteerd en daarna 50 euro iedere maand. Zo fantastisch is de crypto namelijk niet als holder. Veel te veel een volatiele markt wat voor bedrijven totaal niet interessant is zo. Binnen 1 dag kan je failliet zijn hoe de markt nu gaat. Vechain brengt daar wat verandering in met Thor zoals ik begreep maar genieten van je leven staat op 1cryptore schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 08:44:
Daar heb je gelijk in , in delen kopen is beter nu , deed ik weinig of nooit , gewoon bam er in want het kon toch niet lagerTaro schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:27:
[...]
Je kunt nu altijd kopen en een stop loss instellen, of in delen kopen. Nu 25%, morgen of na een verdere daling/stijging weer 25%, etc. Het is niet alles of niets.
Ben bang dat het een teleurstelling zal zijn, kijk maar naar NEO and GASVerwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:42:
[...]
Vechain brengt daar wat verandering in met Thor zoals ik begreep
Verwijderd
Daar kun je nu heel veel over vinden dat het tegenovergestelde waar is. Neo-Gas is verouderd en te duur voor bedrijven. Niet te vergelijk met elkaar meer.Slux schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:46:
[...]
Ben bang dat het een teleurstelling zal zijn, kijk maar naar NEO and GAS
Bedrijven gaan echt geen TOR of hoe het ook heet gebruiken zoals Vechain beweert, veelte omslachtig voor een bedrijf.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:48:
[...]
Daar kun je nu heel veel over vinden dat het tegenovergestelde waar is. Neo-Gas is verouderd en te duur voor bedrijven. Niet te vergelijk met elkaar meer.
Plus het verdien model klopt niet, wat dacht je dat je 10% of zelfs 5% dividend zal pakken ? Never going to happen.
yep , Peepcoin heb ik op Bleutrade staanAMARONE schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:47:
Iemand bekend met peepcoin?
Ik pomp de komende week nog wat geld in btc voor later dit jaar.
Verwijderd
Ik vermoed dat je teveel negatiefs van iemand hebt gelezen die de boot heeft gemistSlux schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:52:
[...]
Bedrijven gaan echt geen TOR of hoe het ook heet gebruiken zoals Vechain beweert, veelte omslachtig voor een bedrijf.
Plus het verdien model klopt niet, wat dacht je dat je 10% dividend zal pakken ? Never going to happen.
Het is Thor trouwens. Dus je hebt je niet verdiept in het project begrijp ik hieruit.
Als je alleen al naar de bedrijven kijkt die nu al partnerships hebben dan is het tegendeel waar. Je onderschat Vechain. Als er één coin is met de meeste partnerships dan is het wel Vechain
Maar ieder zijn favoriet. Straks krijg je de swap. 1 Ven wordt 100 Vet. Dus als je 6000 Ven nu bezit worden dat 600.000 Vet. Dat gaat ook weer psychologisch aantrekkelijk werken vanwege de prijs.
support zat op 6k toch? niet dusSpecy schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 02:34:
Ik zeg nog maar ff niks omdat ik hoop dat support het nog opgelost krijgt, heeft weinig zin om van te voren al dingen te gaan roepen over een partij hier.
Ik vermoed dat je er teveel met oogklepjes op naar kijktVerwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:55:
[...]
Ik vermoed dat je teveel negatiefs van iemand hebt gelezen die de boot heeft gemist![]()
Het is Thor trouwens. Dus je hebt je niet verdiept in het project begrijp ik hieruit.
Als je alleen al naar de bedrijven kijkt die nu al partnerships hebben dan is het tegendeel waar. Je onderschat Vechain. Als er één coin is met de meeste partnerships dan is het wel Vechain![]()
Maar ieder zijn favoriet. Straks krijg je de swap. 1 Ven wordt 100 Vet. Dus als je 6000 Ven nu bezit worden dat 600.000 Vet. Dat gaat ook weer psychologisch aantrekkelijk werken vanwege de prijs.
Meer in verdiept dan je denkt, lees mijn vorige posts maar terug.
Maar dan blijft het nog lastig waarderen, wat leveren deze partnerships nu concreet op?Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:55:
[...]
Ik vermoed dat je teveel negatiefs van iemand hebt gelezen die de boot heeft gemist![]()
Als je alleen al naar de bedrijven kijkt die nu al partnerships hebben dan is het tegendeel waar. Je onderschat Vechain. Als er één coin is met de meeste partnerships dan is het wel Vechain![]()
En waarom zijn 600.000 VET psychologisch aantrekkelijker dan 6000 VEN?
Ik sta zelf neutraal tegenover VEN overigens; business case spreekt me op zich wel aan maar hun marketing is vrij bagger (zie ook weer spelfouten in de laatste Twitter announcement).
Rapapa...
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360005001912Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:05:
Gaat die actie VEN naar VET ondersteund worden door binance?
@Dakillerbean zit daar in.AMARONE schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:06:
[...]
Maar hoe kijk jij tegen peepcoin, doe je ook aan staking?
Ik gok dat je de verkeerde persoon quote, Specy heeft andere problemen dan support levels op dit moment
Sterkte @Specy
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Ik hoop nog op 1 laatste dip, 1 laatste paniek sell om nog even goedkoper in te kopen.
wil PCN laten staan voor de lange termijn , kijken wat het word , ben eerlijk gezegd niet bekend met het begrip staking , zal er even dyor op los laten , maar begrijp ik goed dat je ze dan moet vastzetten ?AMARONE schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:06:
[...]
Wat jij zegt geldt voor alle cryptos.Slux schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:52:
[...]
Bedrijven gaan echt geen TOR of hoe het ook heet gebruiken zoals Vechain beweert, veelte omslachtig voor een bedrijf.
Plus het verdien model klopt niet, wat dacht je dat je 10% of zelfs 5% dividend zal pakken ? Never going to happen.
Zover ik weet wordt nog geen enkel crypto daadwerkelijk gebruikt.
Of Vechain het gaat maken is natuurlijk niet duidelijk maar dat jij er niks in ziet is al lang duidelijk.
Aan de andere kant waarom zouden bedrijven als BMW etc hun naam aan verbinden?
Tuurlijk het ziet er allemaal niet professioneel uit maar vergeet niet dat de meeste beginnende bedrijven niet meteen gelikt uitzien. .
Mijn mening: geen enkel crypto is te vertrouwen en het komende jaar zullen we hopelijk daadwerkelijk casussen zien die in real life gebruikt worden. Nu is het ieder zijn lieveling. Er zijn zoveel cryptos dat iedereen gelijk/ongelijk heeft.
Dit is tevens de laatste future die begon in de bitcoin gekte eind 2017. Whales drukken de prijs denk ik om er meer profits uit te halen. Eind deze maand verwacht ik een herstel.
http://www.cmegroup.com/t...uct_calendar_futures.html
Een vorm van minen..Ik heb er nu een klein bedrag inzitten. (zo'n 50k PCN)cryptore schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:29:
[...]
wil PCN laten staan voor de lange termijn , kijken wat het word , ben eerlijk gezegd niet bekend met het begrip staking , zal er even dyor op los laten , maar begrijp ik goed dat je ze dan moet vastzetten ?
https://www.bitcoinupdate...k-tot-nu-toe-heb-verdiend
o.a. een BTC, LTC, XMR zijn crypto's die ook echt gebruikt worden, zijn ook als valuta bedoeld.lighting_ schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:34:
[...]
Wat jij zegt geldt voor alle cryptos.
Zover ik weet wordt nog geen enkel crypto daadwerkelijk gebruikt.
Of Vechain het gaat maken is natuurlijk niet duidelijk maar dat jij er niks in ziet is al lang duidelijk.
Aan de andere kant waarom zouden bedrijven als BMW etc hun naam aan verbinden?
Tuurlijk het ziet er allemaal niet professioneel uit maar vergeet niet dat de meeste beginnende bedrijven niet meteen gelikt uitzien. .
Mijn mening: geen enkel crypto is te vertrouwen en het komende jaar zullen we hopelijk daadwerkelijk casussen zien die in real life gebruikt worden. Nu is het ieder zijn lieveling. Er zijn zoveel cryptos dat iedereen gelijk/ongelijk heeft.
Vechian doet mee aan een garage program van BMW, ze doen het voorkomen dat ze samen werken met BMW alsof zij hun supply chain gaan regelen maar daar is niks van waar.
Een IBM heeft veel meer kennis in huis op dat gebied en is al veel verder dan een Vechian.
https://www.ibm.com/blockchain/industries/supply-chain
Je hebt klanten nodig geen partners, aan klanten verdien je, partnerships kosten je alleen maar.
Thanx , is me nu een stuk duidelijker , maar ik laat ze gewoon staan , en koop af en toe wat bij , en wacht af wat er na de coinswap gaat gebeuren , zou ook maar zo een volgende xvg kunnen worden....AMARONE schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:39:
[...]
Een vorm van minen..Ik heb er nu een klein bedrag inzitten. (zo'n 50k PCN)
https://www.bitcoinupdate...k-tot-nu-toe-heb-verdiend
BTC/LTC/XMR worden helemaal niet gebruikt als valuta. Of bedoel je die paar transacties.Slux schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:46:
[...]
o.a. een BTC, LTC, XMR zijn crypto's die ook echt gebruikt worden, zijn ook als valuta bedoeld.
Vechian doet mee aan een garage program van BMW, ze doen het voorkomen dat ze samen werken met BMW alsof zij hun supply chain gaan regelen maar daar is niks van waar.
Een IBM heeft veel meer kennis in huis op dat gebied en is al veel verder dan een Vechian.
Je hebt klanten nodig geen partners, aan klanten verdien je, partnerships kosten je alleen maar.
Dat kan je nooit noemenswaardig als daadwerkelijk bestempelen.
LTC? kom op zeg. Als Charlie Lee op hoogtepunt alles verkocht heeft en in mijn ogen een smoes
verzint omdat hij dan zogenaamd onafh wordt. Die weet meer dan wij hoe waarschijnlijk het een opgeblazen munt is. Zoals ik al zei in deze fase heeft iedereen gelijk/ongelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 23-06-2018 10:56 ]
[YouTube: https://youtu.be/AvXNgsj2agg]
In het kader van "know your customer" zou dat heel goed kunnen. Ben niet bekend met Poloniex maar misschien hebben ze net als kraken/bittrex verschillende levels. Je moet maar even goed kijkenSlomy schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:54:
Even een vraag tussendoor: al tijden niet meer ingelogged op Poloniex. Klopt het dat het nu 'verplicht' is een aantal verificatie stappen (inclusief ID verificatie) te doorlopen?
Rookworst zonder r is ook worst.
Klopt.Slomy schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:54:
Even een vraag tussendoor: al tijden niet meer ingelogged op Poloniex. Klopt het dat het nu 'verplicht' is een aantal verificatie stappen (inclusief ID verificatie) te doorlopen?
XRP = trash
We lijken inderdaad niet meer omlaag te willen. Ik kijk het nog even aan en anders besluit ik mijn 2e order van de 3 er ook maar doorheen te jagen.Bartvandelaar schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:11:
Toch maar wat fiat er weer ingepompt. Ik blijf kopen elke maand zo 😂
Oude bags staan zwaarder in de min dan gisteravond en twee aankopen van vannacht (ONT en THETA) staan ook alweer op -2,5% en -5,5%. Ik hou het even in de gaten zonder verder iets nieuws te halen
[ Voor 3% gewijzigd door Maestro op 23-06-2018 11:32 ]
Het ligt er ook maar net aan in welke alts je zit. Mijn TRAC en TFD doen het aardig terwijl mijn DRGN en ZIL het echt helemaal verprutsen. ZIL is m'n grootste bag en ik sta daar zo enorm verlies opMaestro schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:32:
Qua BTC koers ga ik met je mee, maar qua alts?
Oude bags staan zwaarder in de min dan gisteravond en twee aankopen van vannacht (ONT en THETA) staan ook alweer op -2,5% en -5,5%. Ik hou het even in de gaten zonder verder iets nieuws te halen
Ik heb trouwens weer een buyordertje gezet op MCT @Sahara op 0.0000023000
Peepcoin heeft denk ik tot de swap nu wel de grootste groei gehad. Zelf voor 0.8 sat gekocht en in delen 60% verkocht, de andere 40% hou ik vast voor een mogelijke stijging na de swap, en een masternode. Dikke winst op gepakt maar heb geen idee wat de koers op korte termijn gaat doen.AMARONE schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:06:
[...]
Staken heb ik een tijd in een eigen wallet gedaan maar iedereen staked nu, dus de rewards komen heel langzaam binnen. Voor een dagelijkse stake heb je al gauw +10mil van die dingen nodig. Bleutrade staked sinds deze week PCN voor je, heb ze er nu 3 dagen staan en iedere dag komt netjes 1/365e deel van de 100% staking rewards binnen dus dikke prima. Tja, ze staan dan op een exchange maargoed, het zijn gratis muntjes want heb de inleg en flinke winst er al uit.
Staken van coins is volgens mij flink in opmars, minen levert haast niks op en als je er vroeg bij bent kun je er best aardig aan verdienen. Nu bezig met staken van Dravite in een staking pool, nu goed voor 5000% dus 13,5% per dag. En die haal ik tot nu toe ook netjes binnen, da’s serieus geld harken als je bereid bent de gok te wagen en er wat geld tegenaan smijt. Zit er nu voor een kleine $200 in met de koers van nu en bij deze dalende markt + je er stiekem mooi wat geld en sats bij. Na anderhalve dag +$37 en de bijgekomen muntjes staken ook vrolijk verder...
Bleutrade staked de muntjes sinds deze week VOOR je dus je hoeft ze niet meer in eigen wallet te staken. Ze staan dan wel op de exchange maar ach, zolang je er niet met 1000en tegelijk inzit lijkt me dat niet echt een dingetje, voor mij iig niet.cryptore schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:29:
[...]
wil PCN laten staan voor de lange termijn , kijken wat het word , ben eerlijk gezegd niet bekend met het begrip staking , zal er even dyor op los laten , maar begrijp ik goed dat je ze dan moet vastzetten ?
Je hebt gelijk , las het net op reddit , en even ingelogd op Bleutrade , en inderdaad , er was wat bijgekomen , mooi laten staan dusDakillerbean schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:37:
[...]
Peepcoin heeft denk ik tot de swap nu wel de grootste groei gehad. Zelf voor 0.8 sat gekocht en in delen 60% verkocht, de andere 40% hou ik vast voor een mogelijke stijging na de swap, en een masternode. Dikke winst op gepakt maar heb geen idee wat de koers op korte termijn gaat doen.
Staken heb ik een tijd in een eigen wallet gedaan maar iedereen staked nu, dus de rewards komen heel langzaam binnen. Voor een dagelijkse stake heb je al gauw +10mil van die dingen nodig. Bleutrade staked sinds deze week PCN voor je, heb ze er nu 3 dagen staan en iedere dag komt netjes 1/365e deel van de 100% staking rewards binnen dus dikke prima. Tja, ze staan dan op een exchange maargoed, het zijn gratis muntjes want heb de inleg en flinke winst er al uit.
Staken van coins is volgens mij flink in opmars, minen levert haast niks op en als je er vroeg bij bent kun je er best aardig aan verdienen. Nu bezig met staken van Dravite in een staking pool, nu goed voor 5000% dus 13,5% per dag. En die haal ik tot nu toe ook netjes binnen, da’s serieus geld harken als je bereid bent de gok te wagen en er wat geld tegenaan smijt. Zit er nu voor een kleine $200 in met de koers van nu en bij deze dalende markt + je er stiekem mooi wat geld en sats bij. Na anderhalve dag +$37 en de bijgekomen muntjes staken ook vrolijk verder...
[...]
Bleutrade staked de muntjes sinds deze week VOOR je dus je hoeft ze niet meer in eigen wallet te staken. Ze staan dan wel op de exchange maar ach, zolang je er niet met 1000en tegelijk inzit lijkt me dat niet echt een dingetje, voor mij iig niet.
Welk jaar???AtlAntA schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:46:
Alt season schijnt dit jaar pas in september los te gaan!
Denk dat we geen bull run meer gaan zien, meeste mensen hebben zoveel verlies dat als ze break-even zijn zij eruit zullen stappen
ik vind er niks aan, telkens datzelfde rondje rijden. Ik lees het wel op nu.nl wat hij heeft gedaancryptore schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:00:
Ook maar even de stream aangezet , en kijken wat Verstappen gaat doen vandaag
Ik bekijk nu liever de Formule 1 , dan m,n PF ...Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:09:
[...]
ik vind er niks aan, telkens datzelfde rondje rijden. Ik lees het wel op nu.nl wat hij heeft gedaan
Heel het jaar dus F1 kijken.cryptore schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:12:
[...]
Ik bekijk nu liever de Formule 1 , dan m,n PF ...
Ben er bang voor dat het wel zal moeten , maar doe het graag
Ik ook, volg het al 40 jaar.cryptore schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:29:
[...]
Ben er bang voor dat het wel zal moeten , maar doe het graag
Verwijderd
Denk dat je toch eens wat beter moet lezen dan, LTC, Dash worden o.a. in de US gebruikt als betaal middel.lighting_ schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:53:
[...]
BTC/LTC/XMR worden helemaal niet gebruikt als valuta. Of bedoel je die paar transacties.
Dat kan je nooit noemenswaardig als daadwerkelijk bestempelen.
LTC? kom op zeg. Als Charlie Lee vorig jaar op hoogtepunt alles verkocht heeft en in mijn ogen een smoes
verzint omdat hij dan zogenaamd onafh wordt. Die weet meer dan wij hoe waarschijnlijk het een opgeblazen munt is.
het zijn er niet veel dat klopt maar het wordt dus wel gebruikt, en de markt is groeiende.
Ik heb zelf ook eens een betaling van LTC gehad hier in NL.
Dus je verhaal gaat niet helemaal op dat het niet gebruikt wordt. het wordt alleen nog niet veel gebruikt. Groot verschil
De meeste zijn op ATH uitgestapt of het nou CL was of niet, de hele crypto markt is in elkaar gezakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 23-06-2018 12:43 ]
ik heb al gezegd dat iedereen gelijk/ongelijk heeft.Slux schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:41:
[...]
Denk dat je toch eens wat beter moet lezen dan, LTC, Dash worden o.a. in de US gebruikt als betaal middel.
het zijn er niet veel dat klopt maar het wordt dus wel gebruikt, en de markt is groeiende.
Ik heb zelf ook eens een betaling van LTC gehad hier in NL.
Dus je verhaal gaat niet helemaal op dat het niet gebruikt wordt. het wordt alleen nog niet veel gebruikt. Groot verschil
De meeste zijn op ATH uitgestapt of het nou CL was of niet, de hele crypto markt is in elkaar gezakt.
Als ik ff google lees ik dat litepay geflopt is en de foundation spijt betuigt heeft omdat ze geen beter onderzoek hebben gedaan. Daaruit kan je ook concluderen dat de organisatie van je zo geliefde LTC ook niet zo professioneel is als de andere coins die je bekritiseert. Het zou je sieren om dat ook te erkennen.
Zou ik ook zeggen als ik de curator van mt gox was die in september begint met het dumpen van de wallets.AtlAntA schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:46:
Alt season schijnt dit jaar pas in september los te gaan!
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Onzin.lighting_ schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:52:
[...]
ik heb al gezegd dat iedereen gelijk/ongelijk heeft.
Als ik ff google lees ik dat litepay geflopt is en de foundation spijt betuigt heeft omdat ze geen beter onderzoek hebben gedaan. Daaruit kan je ook concluderen dat de organisatie van je zo geliefde LTC ook niet zo professioneel is als de andere coins die je bekritiseert. Het zou je sieren om dat ook te erkennen.
Als je beter had gelezen had je kunnen lezen dan Litepay helemaal niet van LTC zelf is geweest.
En wat probeer je nu met LTC te zeggen precies ? Want ik heb het over cryptos die als betaal middel worden gerbuikt en dat is o.a. een LTC maar ook een Dash, XMR, BCH, BTC, enz.
Dus het zou jou sieren om je eerst eens goed in iets te verdiepen voordat je dingen roept die niet kloppen zoals te zeggen dat crypto nergens wordt gebruikt.
Zoals gisteren al vermeld, gaan de mt. Gox bitcoins terug naar de oorspronkelijke eigenaren en is het faillisement van de baan. Dus hoezo...dumpen door de curator?Sando schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:55:
[...]
Zou ik ook zeggen als ik de curator van mt gox was die in september begint met het dumpen van de wallets.
Edit: ter aanvulling wat meer nieuws: nieuws: Japanse rechter stopt faillissement Mt. Gox en begint rehabilitatiepr...
[ Voor 29% gewijzigd door RaptorXS op 23-06-2018 13:17 ]
mooie snelle flip. BNB is ook n toppertje iig, dat is niet eens gedipt in USD ivm gisterTomTorquay schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 02:41:
[...]
Nou, dat was snel, ik ben er weer uit met 3% winst op nog geen half uurtje
BNB is wel een tricky coin imo, omdat ze elk kwartaal een zooitje burnen zal de prijs alleen maar omhoog gaan de komende tijd, maar er is een vrij grote kans dat hij op een gegeven moment massaal gedumpt zal worden omdat ie geen trade korting meer oplevert.rogier2012 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 13:25:
[...]
mooie snelle flip. BNB is wel n toppertje iig, dat is niet eens gedipt ivm gister
Blablablalonehitman schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 08:27:
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 23-06-2018 14:10 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Waar zijn je bronnen dat Litepay geflopt is?lighting_ schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:52:
[...]
ik heb al gezegd dat iedereen gelijk/ongelijk heeft.
Amazon is anders nog steeds geïnteresseerd:
https://cryptoglobalist.c...o-adopt-litecoin-ltc/?amp
Dat de koers van Litecoin weliswaar wat laag staat tov december 2017 is waar, maar vergelijk het eens met december 2016 en oordeel dan zelf over de huidige koers. Maar bovenal litecoin en Litepay zijn NIET hetzelfde.
Bovendien noem eens een cryptomunt die nog op dezelfde waarde zit zoals eind december 2017? Natuurlijk is er een neerwaartse trend te zien (in alle coins) maar dat betekent niet dat we december 2018 op dezelfde koers zitten zoals vandaag.
Beter had ik het niet kunnen verwoorden, +1Slux schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:58:
[...]
Onzin.
Als je beter had gelezen had je kunnen lezen dan Litepay helemaal niet van LTC zelf is geweest.
En wat probeer je nu met LTC te zeggen precies ? Want ik heb het over cryptos die als betaal middel worden gerbuikt en dat is o.a. een LTC maar ook een Dash, XMR, BCH, BTC, enz.
Dus het zou jou sieren om je eerst eens goed in iets te verdiepen voordat je dingen roept die niet kloppen zoals te zeggen dat crypto nergens wordt gebruikt.
[ Voor 22% gewijzigd door freestyler2 op 23-06-2018 14:21 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Verwijderd
Dit wordt nog wel gefaseerd afgebouwd begreep ikSlux schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 13:32:
[...]
BNB is wel een tricky coin imo, omdat ze elk kwartaal een zooitje burnen zal de prijs alleen maar omhoog gaan de komende tijd, maar er is een vrij grote kans dat hij op een gegeven moment massaal gedumpt zal worden omdat ie geen trade korting meer oplevert.
Is het nou per user dat je 2 jaar korting krijgt of 2 jaar voor het hele BNB ?Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 14:20:
[...]
Dit wordt nog wel gefaseerd afgebouwd begreep ik
ik dacht dat je per gebruiker 2 jaar korting kreeg, wat ze langzaam afbouwde.
Dan heb je volgens mij best wel kans dat de ''whales'' die nu op binance traden met BNB en straks geen korting op de fee's krijgen, overstappen op bijvoorbeeld een USTD, waardoor BNB zal inzakken.
Aan de andere kant, kan me niet voostellen dan de big boys zich druk maken over fee's
[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 23-06-2018 14:59 ]
Als litepay niet van ltc is waarom reageerde ltc dan en gaven ze hun fout toe met hun in zee te gaan? Ik heb totaal geen probleem mijn fouten toe te geven. Wat je opmerking betreft over inlezen slaat kant noch wal. We zijn een forum en geen onderzoek journalisten. Heb wel wat beters te doen en acht mezelf capabel genoeg om wat artikelen te lezen en een mening te vormen. En deze forum is om elkaar scherp te houden. Daarbij geef ik voor de derde keer aan dat niemand gelijk heeft (incl mezelf)Slux schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:58:
[...]
Onzin.
Maar jij lijkt alleen je gelijk te willen krijgen en daarmee stop ik deze discussie. We zien waar we over een tijd staan.
Hierbij het artikel met spijtbetuiging van charlie lee
https://www.google.com/am...ter-litepay-vanishes/amp/
Tot de volgende dump van ongeveer 10% volgende week. Crypto begint voorspelbaar te worden. Je zou het bijna gaan shorten.Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:13:
Dit gaat weer een eindeloze sideways worden.
Verwijderd
Ik denk tevens dat bitcoin zeker nog een keer de 50k aan gaat tikken. Maar dit jaar verwacht ik echt geen ATH meer.
Dit is overigens puur gebaseerd op gevoel en slaat helemaal nergens op.
waarom shitcoins?Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:45:
Persoonlijk ben ik inmiddels van mening dat we dit jaar nog bitcoin ergens in de 4k gaan zien. Ik zet elke maand wat geld opzij en wacht ff tot ik het gevoel heb dat er een mooi inkoop moment is. En dan haal ik een dikke bag shitcoins.
Ik denk tevens dat bitcoin zeker nog een keer de 50k aan gaat tikken. Maar dit jaar verwacht ik echt geen ATH meer.
Dit is overigens puur gebaseerd op gevoel en slaat helemaal nergens op.
Dit doe jij wel vaker begint over 1 ding en dan haal je er van alles bij dat er niks mee te maken heeft.lighting_ schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:13:
[...]
Als litepay niet van ltc is waarom reageerde ltc dan en gaven ze hun fout toe met hun in zee te gaan? Ik heb totaal geen probleem mijn fouten toe te geven. Wat je opmerking betreft over inlezen slaat kant noch wal. We zijn een forum en geen onderzoek journalisten. Heb wel wat beters te doen en acht mezelf capabel genoeg om wat artikelen te lezen en een mening te vormen. En deze forum is om elkaar scherp te houden. Daarbij geef ik voor de derde keer aan dat niemand gelijk heeft (incl mezelf)
Maar jij lijkt alleen je gelijk te willen krijgen en daarmee stop ik deze discussie. We zien waar we over een tijd staan.
Hierbij het artikel met spijtbetuiging van charlie lee
https://www.google.com/am...ter-litepay-vanishes/amp/
Geef nou gewoon toe dat je eigenlijk geen idee waar je het over hebt door onzin uit te kramen dat crypto niet gebruikt wordt.
Nogmaals wat zit je nou over LTC te drammen, heeft totaal niks te maken waar het over gaat.
En ter info je zit er nog steeds naast dat Litepay van LTC is, en je eerste zin klopt voor geen meter.
Geen idee waar het verhaal vandaan komt om wel of niet gelijk te krijgen, dit is jou manier om te zeggen dan je er misschien toch naast zat ?Als litepay niet van ltc is waarom reageerde ltc dan en gaven ze hun fout toe met hun in zee te gaan?
Ja waarschijnlijk wel, de bibliotheek in het E gebouw?
Ondertussen zit GET op €0,42 ($0,55).
Terwijl de gegarandeerde buy-back prijs op €0,50 zit. Nu is er dit jaar voor 'slechts' 84.000 euro aan GET nodig voor de 140.000 resterende ticket acties van dit jaar (60 eurocent per ticket~). Maar dit is wel een buy only actie, niet de intentie om te verkopen.
Volgend jaar 1 miljoen tickets resulteert dan minimaal in €600.000 koopdruk op de open markt voor GET tokens. En dit zijn geen fantasie uitspraken waar ze naar toe willen, dit zijn veelal vastgelegde shows. Upside is er dus in de zin dat het >1mln gaat worden. Hoe de tokenomics exact werken weet ik nog niet, maar wat ik wel weet is dat op de huidige prijs dit een interessante token is.
https://blog.guts.tickets...ings-straigt-986d8b31e7d5
[ Voor 73% gewijzigd door Timberly2 op 23-06-2018 16:05 ]
Hoe langer de sideway des te groter de richting omhoog toch? Daar zat een verband in ofzo.. Zal wel niet altijd opgaan maar toch.Tominatie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:13:
Dit gaat weer een eindeloze sideways worden.
1. Big boys die verdienen met traden maken zich juist wel druk om de fees. Daarom zitten ze op binance met 0,1% en met BNB is je fee nog 0,05%. Zet daar Bittrex of Kraken eens tegenover (afgezien v/d snelheid zijn die ook gewoon duurder). Vooral voor traders gaat die fee wel op, gaat direct naar de 'bottom line' c.q. hoeveel houd je over na iedere trade.Slux schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 14:58:
[...]
Is het nou per user dat je 2 jaar korting krijgt of 2 jaar voor het hele BNB ?
ik dacht dat je per gebruiker 2 jaar korting kreeg, wat ze langzaam afbouwde.
Dan heb je volgens mij best wel kans dat de ''whales'' die nu op binance traden met BNB en straks geen korting op de fee's krijgen, overstappen op bijvoorbeeld een USTD, waardoor BNB zal inzakken.
Aan de andere kant, kan me niet voostellen dan de big boys zich druk maken over fee's
2. De korting is fixed natuurlijk vastgelegd vanaf startdatum Binance 14 juli. Dus 1 jaar lang 50% discount en dan per 14 juli 2018 gaat de discount naar 25% voor iedereen. Anders zou je gewoon een nieuw account aanmaken. Zie argument 1 waarom Whales dan nog steeds BNB zullen blijven gebruiken, je bottom line is gewoon beter met de BNB coin.
3. Deze daling in discount betekent verhoging v/d benodigde BNB voor een trade. Stel je doet een transactie van 100.000$, dat betekent 50$ aan fee (nu). Dit bij een BNB koers van 15$ = 3,3 BNB benodigd.
3.1 Fee situatie is 25% discount. je bent dan voor diezelfde trade van 100k nodig aan fee 75$. Bij een BNB koers van 15$ ben je dan geen 3,3 BNB nodig maar 5,0 BNB.
3.2. Gevolg = meer profits Binance = meer coin burn = deflatoire asset (daarom zo interessant, waar er van ETH en BTC elke dag nieuwe coins bijkomen door mining die opgekocht moeten worden door de markt, draait BNB dit om).
4. De fee discount is echt niet het enige kunstje wat ze met de BNB willen doen. Team zit zelf op 80mln coins, waarvan de eerste 16mln al verkocht had kunnen worden. Doen ze niet, staan nog netjes op het adres: https://etherscan.io/toke...86fcce0e68c683ca0bfec8454
4.1 De BNB gaat een rol spelen in de DEX onder andere (hopelijk hebben er dan nog wel mensen zin om te handelen tegen die tijd
4.2 Margin traden, in whitepaper van binance staat ook iets over margin trading. Daarvoor zou je BNB als collateral kunnen gebruiken bijv.
Conclusie: genoeg leuke ontwikkelingen voor BNB voor de boeg. Team heeft nog niks verkocht en is daarvoor ook een veel meer liquide markt nodig. Dit vergt tijd en intussen droogt de supply iig op door de coin burns. Prima, ik HODL deze coin. (Helaas niet alles, wat omgeruild naar EOS maar die gaat weer down the drain verdorie)
Dank voor deze duidelijke uitlegTimberly2 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:16:
[...]
1. Big boys die verdienen met traden maken zich juist wel druk om de fees. Daarom zitten ze op binance met 0,1% en met BNB is je fee nog 0,05%. Zet daar Bittrex of Kraken eens tegenover (afgezien v/d snelheid zijn die ook gewoon duurder). Vooral voor traders gaat die fee wel op, gaat direct naar de 'bottom line' c.q. hoeveel houd je over na iedere trade.
2. De korting is fixed natuurlijk vastgelegd vanaf startdatum Binance 14 juli. Dus 1 jaar lang 50% discount en dan per 14 juli 2018 gaat de discount naar 25% voor iedereen. Anders zou je gewoon een nieuw account aanmaken. Zie argument 1 waarom Whales dan nog steeds BNB zullen blijven gebruiken, je bottom line is gewoon beter met de BNB coin.
3. Deze daling in discount betekent verhoging v/d benodigde BNB voor een trade. Stel je doet een transactie van 100.000$, dat betekent 500$ aan fee (nu). Dit bij een BNB koers van 15$ = 33 BNB benodigd.
3.1 Fee situatie is 25% discount. je bent dan voor diezelfde trade van 100k nodig aan fee 750$. Bij een BNB koers van 15$ ben je dan geen 33 BNB nodig maar 50 BNB.
3.2. Gevolg = meer profits Binance = meer coin burn = deflatoire asset (daarom zo interessant, waar er van ETH en BTC elke dag nieuwe coins bijkomen die opgekocht moeten worden door de markt, draait BNB dit om).
4. De fee discount is echt niet het enige kunstje wat ze met de BNB willen doen. Team zit zelf op 80mln coins, waarvan de eerste 16mln al verkocht had kunnen worden. Doen ze niet, staan nog netjes op het adres: https://etherscan.io/toke...86fcce0e68c683ca0bfec8454
4.1 De BNB gaat een rol spelen in de DEX onder andere (hopelijk hebben er dan nog wel mensen zin om te handelen tegen die tijd)
4.2 Margin traden, in whitepaper van binance staat ook iets over margin trading. Daarvoor zou je BNB als collateral kunnen gebruiken bijv.
Conclusie: genoeg leuke ontwikkelingen voor BNB voor de boeg. Team heeft nog niks verkocht en is daarvoor ook een veel meer liquide markt nodig. Dit vergt tijd en intussen droogt de supply iig op door de coin burns. Prima, ik HODL deze coin. (Helaas niet alles, wat omgeruild naar EOS maar die gaat weer down the drain verdorie)
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!