[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.779 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Maar broeders.. Wij - de overgebleven mannen (geen vrouw te bekennen), zijn de echte strijders. Alle moon- en bitconnect boys zijn verdwenen van het forum. Wij, de early adaptors van de nieuwe generatie crypto liefhebbers rijden over 10 jaar lambo's.

Ik ga binnenkort al mijn pokémon plaatjes verkopen: wantja, die blijken nog wat waard te zijn! Blijkbaar worden de oude zeldzame kaarten niet meer opnieuw gemaakt, waardoor je soms enorm veel geld kan vangen voor een legendarische pokémon... (en mocht ik vroeger nou een enorme verzamelaar zijn) :P.

Het mooie: ALLES GAAT IN CRYPTO!!!!!!!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:12:
[...]

Jep, maar er is ook gewoon geen reet te melden. Een tijd terug konden we om het uur MOON roepen of BITCOIN GAAT DOOD, nu staan we al tijden niks te doen.

Ik ging om 5 uur naar mijn werk en toen stond bitcoin op 6710, nu op 6724. MOON!!!!!!!!!

Vindt het trouwens wel lekker dat het topic niet meer volgespamt wordt, kostte enorm veel tijd om alles terug te lezen als je een dag niet had gekeken.
Sinds januari heb ik alles gelezen. Soms was het vermoeiend om door 400 reacties doorheen te gaan.

Weg

Verwijderd

New Yorker schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:25:
[...]

Sinds januari heb ik alles gelezen. Soms was het vermoeiend om door 400 reacties doorheen te gaan.
Wat ben je er wijzer van geworden?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:29:
[...]

Wat ben je er wijzer van geworden?
Niet echt

Weg

• Tominatie
  • Niet online
New Yorker schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:25:
[...]

Ja idd, vroeger was het een gekkenhuis hier. Je werd er gewoon emotioneel van op sommige momenten omdat er zoveel nieuwe berichten waren, toch bleef ik alles lezen. Ik kan bijna mijn 1 jarig jubileum vieren, ik begon vorig jaar 2017 eind juli, begin augustus met het lezen van het forum. Daarna heb ik zelf ook maar een account aangemaakt en ben ik nu degene die je BLOEDSERIEUS moet nemen [zie bitcoin karmabadge] :+

Toen ik begon met lezen bewonderde ik @Rannasha enorm, elk bericht vond ik reuze interessant van die jongen. Maar hij is een stuk inactiever.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-01 22:29

Rannasha

Does not compute.

Tominatie schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:33:
[...]
Toen ik begon met lezen bewonderde ik @Rannasha enorm, elk bericht vond ik reuze interessant van die jongen. Maar hij is een stuk inactiever.
*A wild Rannasha appears*

Ik volg het slowchat topic eigenlijk niet. Ik ben vooral geinteresseerd in de techniek en voor zover ik weet gaat het hier niet zo vaak over dat onderwerp. Het is jammer dat het slowchat topic veel van de discussie uit de andere topics heeft weggezogen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Tominatie
  • Niet online
Rannasha schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:35:
[...]

*A wild Rannasha appears*

Ik volg het slowchat topic eigenlijk niet. Ik ben vooral geinteresseerd in de techniek en voor zover ik weet gaat het hier niet zo vaak over dat onderwerp. Het is jammer dat het slowchat topic veel van de discussie uit de andere topics heeft weggezogen.
Jep inderdaad, maar het slowchat topic is aan de andere kant enorm leuk want we zijn toch wel een hecht genootschap geworden hier. Elke dag komen we toch weer bij elkaar om op dit forum over crypto te lullen. Ik maak me wel een beetje zorgen over @Flagg @Turbo-Puppy @mprkooij en ik vergeet er vast nog een aantal die al een tijd verdwenen zijn :|

Vroeger toen je nog 1 topic had ging slowchat en goede serieuze content constant door elkaar wat het best onoverzichtelijk maakte, dus ik snapte de verandering in meerdere topics wel. Maar sindsdien is het crypto topic een beetje gestorven en zijn er nog maar weinig met heel serieuze, leerzame content. Eigenlijk alleen de slowchat family is gebleven en derest is verdwenen dus ik snap inderdaad dat jij niet meer actief bent op dit forum.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-01 23:30
Tominatie schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:42:
[...]

Jep inderdaad, maar het slowchat topic is aan de andere kant enorm leuk want we zijn toch wel een hecht genootschap geworden hier. Elke dag komen we toch weer bij elkaar om op dit forum over crypto te lullen. Ik maak me wel een beetje zorgen over @Flagg @Turbo-Puppy @mprkooij en ik vergeet er vast nog een aantal die al een tijd verdwenen zijn :|

Vroeger toen je nog 1 topic had ging slowchat en goede serieuze content constant door elkaar wat het best onoverzichtelijk maakte, dus ik snapte de verandering in meerdere topics wel. Maar sindsdien is het crypto topic een beetje gestorven en zijn er nog maar weinig met heel serieuze, leerzame content. Eigenlijk alleen de slowchat family is gebleven en derest is verdwenen dus ik snap inderdaad dat jij niet meer actief bent op dit forum.
Het zijn mindere tijden. ;w

• Tominatie
  • Niet online
broederrrrrrrrr! Toch lees je nog mee hé :P

Maar het is inderdaad wel heel treurig allemaal, dat RLC is echt door het putje gegaan. Is helemaal niks meer waard inderdaad. Ik kan je vertellen dat ik dat ook heb ervaren met ICX. Ik kocht deze toen op 3700 sats als hold. Ik bleef stug holden ondanks dat hij daalde. Uiteindelijk belande hij op ~2000 sats. Nou jongen, ik wist het toen niet meer. Heb toen gewoon besloten niks te doen en inactief te gaan. Uiteindelijk na lang wachten kwam hij weer boven drijven en ging die een tijd geleden opeens naar de moon (5500 sats).

Dit kan ook met RLC gebeuren... Gewoon holden en niet de koers bekijken totdat je een alertje krijgt "RLC IS ON ALL TIME HIGH".

Wel leuk dat je er nog bent <3

Maar ook @tias86 is al tijden afwezig, zelfs nu BPT een hele mooie groene dag heeft gehad. @Pelox ook al tijden niks van vernomen.... BOYS, WHERE YOU AT!?

• Jumpman
  • Laatst online: 16-01 23:33
Er zijn enorm veel stille Crypto HODL'ers of mensen die hun verlies of de zeldzame slimme die hun winst hebben genomen en voorlopig niet meer kijken of van de zijlijn kijken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Geen paniek, IK ben er nog. :w

[ Voor 6% gewijzigd door Ton Hasselt op 21-06-2018 22:56 ]

• Tominatie
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:54:
Er zijn enorm veel stille Crypto HODL'ers of mensen die hun verlies of de zeldzame slimme die hun verlies hebben genomen en voorlopig niet meer kijken of van de zijlijn kijken.
Jep zeker waar. Denk dat veel mensen een beetje van de zijlijn kijken inderdaad. Als we weer eens de run naar 10k gaan inzetten zal dit forum vast weer ontploffen.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:34
Wel het moment om als noob in te stappen :D

Verwijderd

Niemand is er...

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
AMARONE schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:06:
[...]

Wel het moment om als noob in te stappen :D
Beter dan in januari in ieder geval :$

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
He shit, net mijn ww van ETN moeten resetten, kan ik op de app niet meer inloggen... :( Ik vul wel het goede ww en pin in, maar geeft dan steeds de melding ""Code 3080 Je login is vanwege veiligheidsredenen verstreken, log opnieuw in om verder te gaan." Op de site kan het wel gewoon.

• Jumpman
Tominatie schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:57:
[...]

Jep zeker waar. Denk dat veel mensen een beetje van de zijlijn kijken inderdaad. Als we weer eens de run naar 10k gaan inzetten zal dit forum vast weer ontploffen.
Die run wordt een moeilijke en moeizame weg, veel mensen staan klaar om breakeven of met een kleine winst te verkopen.

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:33:
He shit, net mijn ww van ETN moeten resetten, kan ik op de app niet meer inloggen... :( Ik vul wel het goede ww en pin in, maar geeft dan steeds de melding ""Code 3080 Je login is vanwege veiligheidsredenen verstreken, log opnieuw in om verder te gaan." Op de site kan het wel gewoon.
Nu loop je veel geld mis.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik ben er ook nog. Vandaag 2 weken crypto eigenaar en sta over algemeen -1/2% rood en soms in groen. Dus had slechter gekund denk ik. HODL tot de next bullrun. :9

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21
En sommigen zoals ik lezen gewoon passief mee, geen nieuws te melden de laatste tijd, wel een stuk makkelijker om dit forum bij te houden de laatste tijd inderdaad.
Ik heb het meeste van mijn crypto in NEO geduwd, krijg ik maandelijks het zelfde geld als dat ik per kwartaal op mijn spaarrekening krijg bijgestort..

Hoop wel dat NEO weer iets omhoog gaat komende periode, staat al even net zo hoog als vorig jaar toen ik mijn eerste NEO kocht.. (Juli of Augustus ergens).

Ook een plukje VEN, had de hoop dat die het zelfde ging doen als NEO met de komst van Mainnet en Thor, twijfel de laatste tijd of dit wel de zelfde kant op gaat. NEO schoot omhoog van 5 dollar naar 30 dollar toen het van Antshares kwam maar of Ven/Vet het zelfde gaat doen..?

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• ggj87
Hij doet het weer! B-)

Hoe gaat het met de mensen die Vites hadden gekocht door een tip van @Dakillerbean ? Levert die nog wat op?

[ Voor 71% gewijzigd door ggj87 op 21-06-2018 23:47 ]

• TomTorquay
ggj87 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:44:
Hij doet het weer! B-)

Hoe gaat het met de mensen die Vites hadden gekocht door een tip van @Dakillerbean ? Levert die nog wat op?
Direct Lambo mee besteld?
Wat is die ETN in waarde gezakt zeg ;(
Maar goed, ik heb er 500 bijeengespaard, daar kan je toch al eens broodje mee kopen :)

• Tominatie
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:41:
[...]

Die run wordt een moeilijke en moeizame weg, veel mensen staan klaar om breakeven of met een kleine winst te verkopen.
I dont know. Ik ben niet van plan uit te stappen maar het zal me niet verbazen als er inderdaad een aantal mensen zijn die maar wat graag break-even uit willen stappen. Maar dat zijn vooral de mensen die geen lange termijn vertrouwen hebben.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Tominatie schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:50:
[...]

I dont know. Ik ben niet van plan uit te stappen maar het zal me niet verbazen als er inderdaad een aantal mensen zijn die maar wat graag break-even uit willen stappen. Maar dat zijn vooral de mensen die geen lange termijn vertrouwen hebben.
Of teveel geld ingestopt hebben denk ik. En/of "spanning" nie aankunnen. Maakt mij al gek.. moet k mee oppassen.

• ggj87
TomTorquay schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:50:
[...]
Direct Lambo mee besteld?
Wat is die ETN in waarde gezakt zeg ;(
Maar goed, ik heb er 500 bijeengespaard, daar kan je toch al eens broodje mee kopen :)
Bruh, ik heb er ook 500 :D

• ggj87
Tominatie schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:50:
[...]

Ik blijf zitten tot het bittere eind, al is er nog maar 1 coin over op een illegale exchange op het darkweb.

• Tominatie
  • Niet online
Als ik nu even als beperkte TA'er naar de bitcoin kijk is het echt 50/50 wat we de komende tijd gaat doen. Toch blijf ik gewoon lekker een bull en mag @TomTorquay zijn eer behalen door de bear te zijn.

@Klaas25 het draait allemaal om vertrouwen, ik blijf gewoon lekker bijkopen en we zien wel waar het schip strand. Minimaal 10 jaar holden :P

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ggj87 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:54:
[...]

Bruh, ik heb er ook 500 :D
Volgens mij heeft iedereen er rond de 500? :P

Nou ja lekker laten staan en oude telefoons lekker door laten 'minen'. Heb er twee liggen maar eentje stopt er elke keer mee, dat is wel bloedje irritant. Ze minen op dezelfde wallet, kan dat het probleem zijn? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:41:
[...]

Is denk ik niet te zeggen. Het hangt compleet af van het aantal mensen dat voor het eerst instapt of herinstapt. Stel er zijn 100 mensen die inderdaad willen verkopen voor een kleine winst en er zijn 300 mensen die juist instappen omdat ze denken dat de boel naar een nieuwe ATH kan gaan, dan gaat het natuurlijk als een idioot omhoog en maakt het niets uit dat er wat mensen uitstappen. Zolang er maar meer mensen willen instappen dan uitstappen gaat het omhoog.

Denk zelf dat de meeste mensen die flink in de min gegaan zijn al verkocht hebben. Geloof er weinig van dat dit de mensen zijn die maar blijven holden in de hoop dat ze gelijk komen te staan. Dan heb ik het voornamelijk over mensen die met grotere bedragen spelen.

Ik denk zelf eigenlijk dat de volgende run veel groter kan worden dan de laatste. Een bericht als: Bitcoin heeft de 10k dollar weer geraakt, is denk ik genoeg om een nieuwe run te laten beginnen. Ik denk dat er heel veel mensen zijn die de vorige run niet mee gedaan hebben en ook wel mensen met heel veel geld. Mocht het weer flink omhoog gaan denk ik dat het als een raket kan gaan als veel meer mensen instappen dan bij de vorige run. Zeker bij iets van 10k zullen er genoeg mensen zijn die wel geloven dat de 20k weer geraakt kan worden. Dan heb je het over 100% winst in maanden tijd, iets wat voor veel mensen toch erg verleidelijk zal zijn.

Ik denk sowieso dat er dus maar weinig mensen zijn die willen gaan verkopen als er een nieuwe run komt. Niet alleen omdat er genoeg mensen zullen zijn die toch maar wat langer vasthouden om winst te pakken in plaats van gelijk te staan, maar vooral dus ook omdat ik denk dat er niet zo heel veel mensen zijn die tot nu toe niet al verkocht hebben.

• ggj87
Crypts schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:00:
[...]

Volgens mij heeft iedereen er rond de 500? :P

Nou ja lekker laten staan en oude telefoons lekker door laten 'minen'. Heb er twee liggen maar eentje stopt er elke keer mee, dat is wel bloedje irritant. Ze minen op dezelfde wallet, kan dat het probleem zijn? :?
Ah, ok, dan heeft @Verwijderd volgens mij de meeste van ons allemaal :P

Weet ik niet zo goed, gebruik je wifi of mobiel internet? Bij mij valt het minen steeds uit als ik wifi gebruik omdat die verbinding niet verbonden blijft, op mobiel internet wel.

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:03:
[...]

Weet ik niet zo goed, gebruik je wifi of mobiel internet? Bij mij valt het minen steeds uit als ik wifi gebruik omdat die verbinding niet verbonden blijft, op mobiel internet wel.
Ik heb er een kleine 3000.

• TomTorquay
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen :?

• Ton Hasselt
TomTorquay schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:13:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen :?
Gewoon kopen.

• Crypts
Een stukje linda ingeruild voor etn? Je bent me een apart manneke Ton... :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ton Hasselt
Crypts schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:21:
[...]

Een stukje linda ingeruild voor etn? Je bent me een apart manneke Ton... :D
Heb je Linda gezien, gaat als een speer.
Dik het hoogste volume op Cryptopia.

• Tominatie
  • Niet online
Oh oh oh, NANO blijft maar aanmodderen. https://twitter.com/nano/status/1009917306162565130

Is uiteindelijk einde verhaal op deze manier. Denk dat ie nog wel flink verder zal dippen. Vertrouwen verdwijnt.

• TomTorquay
Tominatie schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:27:
Oh oh oh, NANO blijft maar aanmodderen. https://twitter.com/nano/status/1009917306162565130

Is uiteindelijk einde verhaal op deze manier. Denk dat ie nog wel flink verder zal dippen. Vertrouwen verdwijnt.
Wat een amateurs :N

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:24
PilatuS schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:01:
[...]

Is denk ik niet te zeggen. Het hangt compleet af van het aantal mensen dat voor het eerst instapt of herinstapt. Stel er zijn 100 mensen die inderdaad willen verkopen voor een kleine winst en er zijn 300 mensen die juist instappen omdat ze denken dat de boel naar een nieuwe ATH kan gaan, dan gaat het natuurlijk als een idioot omhoog en maakt het niets uit dat er wat mensen uitstappen. Zolang er maar meer mensen willen instappen dan uitstappen gaat het omhoog.

Denk zelf dat de meeste mensen die flink in de min gegaan zijn al verkocht hebben. Geloof er weinig van dat dit de mensen zijn die maar blijven holden in de hoop dat ze gelijk komen te staan. Dan heb ik het voornamelijk over mensen die met grotere bedragen spelen.

Ik denk zelf eigenlijk dat de volgende run veel groter kan worden dan de laatste. Een bericht als: Bitcoin heeft de 10k dollar weer geraakt, is denk ik genoeg om een nieuwe run te laten beginnen. Ik denk dat er heel veel mensen zijn die de vorige run niet mee gedaan hebben en ook wel mensen met heel veel geld. Mocht het weer flink omhoog gaan denk ik dat het als een raket kan gaan als veel meer mensen instappen dan bij de vorige run. Zeker bij iets van 10k zullen er genoeg mensen zijn die wel geloven dat de 20k weer geraakt kan worden. Dan heb je het over 100% winst in maanden tijd, iets wat voor veel mensen toch erg verleidelijk zal zijn.

Ik denk sowieso dat er dus maar weinig mensen zijn die willen gaan verkopen als er een nieuwe run komt. Niet alleen omdat er genoeg mensen zullen zijn die toch maar wat langer vasthouden om winst te pakken in plaats van gelijk te staan, maar vooral dus ook omdat ik denk dat er niet zo heel veel mensen zijn die tot nu toe niet al verkocht hebben.
Bitcoin is dit jaar alweer over de 10k heen geweest. Heel erg kort maar hij was er toch. Dit was op 5 mei jongstleden. Jammer genoeg heeft dit niet de bullrun veroorzaakt die jij voorspelt. Sterker nog. Meteen daarna gingen we naar beneden als een doodgeslagen circusbeer langs de mount everest.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• TomTorquay
AtlAntA schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:36:
Bitcoin is dit jaar alweer over de 10k heen geweest. Heel erg kort maar hij was er toch. Dit was op 5 mei jongstleden. Jammer genoeg heeft dit niet de bullrun veroorzaakt die jij voorspelt. Sterker nog. Meteen daarna gingen we naar beneden als een doodgeslagen circusbeer langs de mount everest.
Dat was gedurende één minuut over de 10k en ik betwijfel of Bitcoin op de toonaangevende exchanges überhaupt over de 10k geraakt is. Ik vermoed dat Pilatus een iets overtuigender run over de 10k bedoelt ;)

• PilatuS
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:36:
[...]

Dat is iets anders. Ik heb het over als de correctie voorbij is en de nieuwe run omhoog begint. Dat we tijdens een correctie omhoog gaan is niet een nieuwe run omhoog beginnen. Zeker als we langer laag blijven zitten is de 10k breken met een lijn omhoog dan wel een moment voor veel mensen om in te stappen. Ik heb het puur over de weg omhoog weer vinden, niet over een bounce bedrag terwijl de trend omlaag is.

• Crypts
Ton Hasselt schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:24:
[...]

Heb je Linda gezien, gaat als een speer.
Dik het hoogste volume op Cryptopia.
Ik durf niet meer naar andermans vrouwen te kijken, ze wordt dikker en dikker....

Nee geintje, die coin gaat als een speer. Geen idee nog waarom overigens. Zit jij nog steeds actief in de handel in linda? Dat is bijna niet bij te houden denk ik?

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
TomTorquay schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:32:
Eén probleempje: BNB is geen lift die enkel maar omhoog gaat...
blue sky breakout is wel redelijk makkelijk om te spelen, al zijn we daar nog niet in USD maar wel in btc

[ Voor 9% gewijzigd door rogier2012 op 22-06-2018 00:42 ]

• TomTorquay
rogier2012 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:40:
[...]

blue sky breakout is wel redelijk makkelijk om te spelen, al zijn we daar nog niet in USD maar wel in btc
Klopt, maar ik vermoed dat daarvoor dus ook het USD-ATH eraan moet geloven. En dan hebben we nog wel even te gaan. Ik dacht dat het iets van $24 was?

• Ton Hasselt
Crypts schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:40:
[...]

Ik durf niet meer naar andermans vrouwen te kijken, ze wordt dikker en dikker....

Nee geintje, die coin gaat als een speer. Geen idee nog waarom overigens. Zit jij nog steeds actief in de handel in linda? Dat is bijna niet bij te houden denk ik?
Yep, vandaag alweer een dikke 10% te pakken.

• AtlAntA
TomTorquay schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:39:
[...]

Dat was gedurende één minuut over de 10k en ik betwijfel of Bitcoin op de toonaangevende exchanges überhaupt over de 10k geraakt is. Ik vermoed dat Pilatus een iets overtuigender run over de 10k bedoelt ;)
Dit was op bitfinex. Dat is 1 van de grootste met bitcoin.
PilatuS schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:39:
[...]

Dat is iets anders. Ik heb het over als de correctie voorbij is en de nieuwe run omhoog begint. Dat we tijdens een correctie omhoog gaan is niet een nieuwe run omhoog beginnen. Zeker als we langer laag blijven zitten is de 10k breken met een lijn omhoog dan wel een moment voor veel mensen om in te stappen. Ik heb het puur over de weg omhoog weer vinden, niet over een bounce bedrag terwijl de trend omlaag is.
Ik snap wat je bedoelt hoor maar wanneer weten we nu of we een trend doorbreken of niet? Toen we richting die 10k gingen riepen er hier zat mensen dat we door de downtrend waren gebroken terwijl dat achteraf dus larie was.

De 'opleving' van de afgelopen dagen doet mij ook niet zoveel hoor. We mogen de afgelopen maanden al lang blij zijn dat we over een periode van 2 weken alleen maar naar rechts gaan. Verder is het eigenlijk alleen maar dalen geblazen.

Ik blijf me maar vast houden aan de grafieken van afgelopen jaren. Die laten bijna allemaal hetzelfde zien als wat we tot nu toe hebben gezien. Misschien wel tegen beter weten in maar wie niet waagt die niet wint. ;)

• PilatuS
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:52:
[...]

Ik snap wat je bedoelt hoor maar wanneer weten we nu of we een trend doorbreken of niet? Toen we richting die 10k gingen riepen er hier zat mensen dat we door de downtrend waren gebroken terwijl dat achteraf dus larie was.

De 'opleving' van de afgelopen dagen doet mij ook niet zoveel hoor. We mogen de afgelopen maanden al lang blij zijn dat we over een periode van 2 weken alleen maar naar rechts gaan. Verder is het eigenlijk alleen maar dalen geblazen.

Ik blijf me maar vast houden aan de grafieken van afgelopen jaren. Die laten bijna allemaal hetze zien als wat we tot nu toe hebben gezien. Misschien wel tegen beter weten in maar wie niet waagt die niet wint. ;)
Als je naar de grafieken van de afgelopen jaren kijkt zitten we in een downtrend. Wat we nu zien is niet anders dan wat we in 2013/2014 gezien hebben. Zodra de weg omhoog weer gevonden wordt kan het heel hard gaan en daarom kom ik ook op die 10k. Waar we nu zitten zal 10k een uptrend betekenen. De vorige keer dat we 10k zagen en daar voor ook 11.8k zagen was dat een bounce in een rit omlaag. Zodra die rit omlaag een rit omhoog wordt kan het weer heel hard gaan zodra nieuwe mensen instappen. Die 10k valt compleet buiten een bounce die we nu nog kunnen zien, vandaar dat als we dat raken er een uptrend zal moeten zijn. Die 10k ligt ver buiten een bounce omhoog namelijk.

Edit: Wat betreft hoe we dat weten wat betreft de trend, zie dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3v7hn08NjbUCd5K7liSpJQEh/full.jpg

Het gaat dan niet over de TA er omheen, maar 10k als je naar het grote geheel kijkt moet wel een uptrend zijn als je naar dat plaatje kijkt. De 10k raken breekt de downtrend gewoon heel hard.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 22-06-2018 01:02 ]

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-01 18:40
kwam dit net tegen.

Before this time, almost Korean investors really worried about new tax policy for cryptocurrency.
That's why all news said the government will apply 3~40%taxes for crypto at Jul~Aug.
But today, the government said we will apply 10~15%taxes for crypto like interest income tax, and it is very acceptable to all Korean investors.
Also they said we feel hard to say it will happen within this year and although will happen this year, there will be 1~2years stay period.
In conclusion, Crypto is accepted by government's legal property, SO MANY KOREAN INVESTORS WILL GET INTO MARKET AGAIN!

moon soon of niet

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:50
zwerfkater schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 01:44:
kwam dit net tegen.

Before this time, almost Korean investors really worried about new tax policy for cryptocurrency.
That's why all news said the government will apply 3~40%taxes for crypto at Jul~Aug.
But today, the government said we will apply 10~15%taxes for crypto like interest income tax, and it is very acceptable to all Korean investors.
Also they said we feel hard to say it will happen within this year and although will happen this year, there will be 1~2years stay period.
In conclusion, Crypto is accepted by government's legal property, SO MANY KOREAN INVESTORS WILL GET INTO MARKET AGAIN!

moon soon of niet
Is wel legit zo te zien! Door n echte Korean in gebrekkig Engels geschreven

Ik lul ook zomaar wat

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-01 18:40
shovelhead1340 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 01:57:
[...]

Is wel legit zo te zien! Door n echte Korean in gebrekkig Engels geschreven
http://news.naver.com/mai...2087&sid1=001&lfrom=kakao als je het kan verstaan hier het origineel

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:27:

IOTA wel eens gezien? Zo een veelbelovend project blijft maar kelderen. Duurt gewoon allemaal te lang zoals Qubic. Worden ze straks nog ingehaald door IOTEX. DAG is een drama zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2018 07:07 ]

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
ggj87 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:44:
Hij doet het weer! B-)

Die Vites staat bij mij nog op x2, maar is behoorlijk ingekakt na de release van hun 15 minuten WordPress website :o Gok dat richting hun WhitePaper release rond de 28e de koers nog wel wat omhoog gaat, maar als die van dezelfde kwaliteit is als hun website, hou ik mijn hart vast... Ach, als de koers weer in de lift gaat de komende week, verpats ik wellicht de helft alvast. Initiele inzet is er vorige week al uitgehaald toen hij de 2 sat aantikte (x5) Dus het is weer mooi speelgeld... En het waren geen 100en dollars, scheelt ook weer.

Voor nu druk bezig met andere zaken. Dravite bijvoorbeeld. Goedkoop op de kop kunnen tikken, en heeft op dit moment een PoS reward van 5.000% en binnenkort tussen block 50.000 en 80.000 zelfs 10.000%. Heb mijn muntjes gisteren op een staking pool gezet en had er eerlijk gezegd een hard hoofd in, maar toen ik vanochtend wakker werd stond mijn saldo toch al op een +8% in 12 uurtjes, dus het lijkt er haast op dat het nog werkt ook... Al krijg ik er wel een beetje een BitConnect gevoel bij O-)

Ach, ruim voor dat 80.000e block richting een exchange en verpatsen voor de grote sell-off begint. Kan niet misgaan, toch??? :o

Gisteren in ieder geval mijn portfolio weer ff flink in de lift door PCN, De cryptopia aankondiging zorgde voor een stijging van 14 naar 19/20 sat, en ben benieuwd wat het vandaag gaat doen als de handel opengaat. Community gooit er vandaag nog ff een twitter promotie achteraan... Met de 19 sat waar die nu op staat, sta ik nu inmiddels op +1788% dus klagen doe ik allerminst _/-\o_

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:38

Bever!

3

Wat is jullie gevoel bij ETC? Doet erg goed laatste tijd.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Bever! schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 07:23:
heb helemaal geen gevoel meer als ik mijn PF bekijk :)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedemorgen... en
Dit is hoe u gespreid in cryptocurrencies kunt beleggen
DOOR JOOST VAN BUUREN OP 21 JUNI 2018[
Zelf doe ik er niet aan, met een pf van BTC en LTC maar vind het toch altijd interessant leesvoer :P
Bron: https://biflatie.nl/crypt...eleggen-cryptocurrencies/

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
RaptorXS schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 07:47:
Goedemorgen... en
[...]

Zelf doe ik er niet aan, met een pf van BTC en LTC maar vind het toch altijd interessant leesvoer :P
Bron: https://biflatie.nl/crypt...eleggen-cryptocurrencies/
Interessant........ qua hodl-stategie zou het nog wel eens iets kunnen zijn (maar ik hou me bezig met traden, veel kleinere kans op verlies en veel grotere winsten dan dit, dus ik ga het ook niet volgen).

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bever! schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 07:23:
Doet alleen wat omdat het op coinbase komt, mijn een raadsel waarom ze die coin nemen.

Je kan nog beter BCH kopen dan ETC, ETC is een shitcoin der shitcoins.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 06:57:
[...]

IOTA wel eens gezien? Zo een veelbelovend project blijft maar kelderen. Duurt gewoon allemaal te lang zoals Qubic. Worden ze straks nog ingehaald door IOTEX. DAG is een drama zo.
Als ferm hodler is het idd jammer om te zien maar op deze manier kan ik wel goedkoop iedere week wat aan mijn PF toevoegen d:)b

Dat het allemaal te lang duurt ben ik het overigens niet mee eens.. Super veel aankondigingen en samenwerkingen de laatste zes maanden. Alleen naar de koers kijken doet geen recht aan waar IOTA op dit moment staat. Ik heb liever nu een lage koers en dat ze op de achtergrond alles klaar maken dan stoer op de voorgrond marketingpraatjes op social knallen om de waarde te pumpen.

Ik heb ooit bij een startup gewerkt en daar was het ook: “Eerst waarde creëren, dan volgt het geld vanzelf”. Een beetje zoals Opgezwolle rapte dat hun succes een logisch vervolg is op het werk dat ze opndenachtergrond verzetten 8)

Disclaimer. Mijn pf bestaat alléén uit IOTA :o *O*

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Edit: dubbel post

[ Voor 97% gewijzigd door D-Ed op 22-06-2018 08:15 ]

Verwijderd

D-Ed schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:14:
[...]

Als ferm hodler is het idd jammer om te zien maar op deze manier kan ik wel goedkoop iedere week wat aan mijn PF toevoegen d:)b

Dat het allemaal te lang duurt ben ik het overigens niet mee eens.. Super veel aankondigingen en samenwerkingen de laatste zes maanden. Alleen naar de koers kijken doet geen recht aan waar IOTA op dit moment staat. Ik heb liever nu een lage koers en dat ze op de achtergrond alles klaar maken dan stoer op de voorgrond marketingpraatjes op social knallen om de waarde te pumpen.

Ik heb ooit bij een startup gewerkt en daar was het ook: “Eerst waarde creëren, dan volgt het geld vanzelf”. Een beetje zoals Opgezwolle rapte dat hun succes een logisch vervolg is op het werk dat ze opndenachtergrond verzetten 8)

Disclaimer. Mijn pf bestaat alléén uit IOTA :o *O*
All-in op IOTA. Jij durft >:)
Dat bedoel ik ook ermee. De koers doet absoluut geen recht waar IOTA nu staat. Ze zijn ook het meest actief in de media. Gewoon heel vreemd dit.

Maar geen all-in. Het Blockchain vs Tangle (DAG) verhaal. Mijn grootste bag is Vechain, dan IOTA met 2 kleine opvolgende IOTEX en PUNDI X(ook daadwerkelijk een product). De laatste leerde ik pas kennen via Binance :P

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-01 18:39

The_Worst

Unox

@D-Ed zo zijn er helaas wel meer projecten die ondergewaardeerd zijn. Markt reageert nog steeds voornamelijk op hype, helaas.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

The_Worst schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:52:
@D-Ed zo zijn er helaas wel meer projecten die ondergewaardeerd zijn. Markt reageert nog steeds voornamelijk op hype, helaas.
Zal voorlopig zo wel blijven. Steeds meer noobs stappen erin zonder enige kennis van zaken. Ze zien alleen een shitcoin of eentje die gehypet wordt door bijvoorbeeld macfee en ze stappen in met FOMO. Zoals Docademic. Net schaapjes.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2018 08:55 ]

• Slux
  • Niet online
The_Worst schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:52:
Ondergewaardeerd met een marketcap van ruim 3 miljard, en niet eens beursgenoteerd ..

Zijn weinig bedrijven die zo marketcap hebben zonder dat ze al echt werkbare producten op de markt hebben gezet volgens mij.

• ggj87
Ik zag zojuist nog net dat iemand 3.7 BTC kocht op GDAX (USD pair) vlak voordat de boel inkakt. Auw..

• ggj87
Dakillerbean schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 07:04:
[...]

Die Vites staat bij mij nog op x2, maar is behoorlijk ingekakt na de release van hun 15 minuten WordPress website :o Gok dat richting hun WhitePaper release rond de 28e de koers nog wel wat omhoog gaat, maar als die van dezelfde kwaliteit is als hun website, hou ik mijn hart vast... Ach, als de koers weer in de lift gaat de komende week, verpats ik wellicht de helft alvast. Initiele inzet is er vorige week al uitgehaald toen hij de 2 sat aantikte (x5) Dus het is weer mooi speelgeld... En het waren geen 100en dollars, scheelt ook weer.

Voor nu druk bezig met andere zaken. Dravite bijvoorbeeld. Goedkoop op de kop kunnen tikken, en heeft op dit moment een PoS reward van 5.000% en binnenkort tussen block 50.000 en 80.000 zelfs 10.000%. Heb mijn muntjes gisteren op een staking pool gezet en had er eerlijk gezegd een hard hoofd in, maar toen ik vanochtend wakker werd stond mijn saldo toch al op een +8% in 12 uurtjes, dus het lijkt er haast op dat het nog werkt ook... Al krijg ik er wel een beetje een BitConnect gevoel bij O-)

Ach, ruim voor dat 80.000e block richting een exchange en verpatsen voor de grote sell-off begint. Kan niet misgaan, toch??? :o

Gisteren in ieder geval mijn portfolio weer ff flink in de lift door PCN, De cryptopia aankondiging zorgde voor een stijging van 14 naar 19/20 sat, en ben benieuwd wat het vandaag gaat doen als de handel opengaat. Community gooit er vandaag nog ff een twitter promotie achteraan... Met de 19 sat waar die nu op staat, sta ik nu inmiddels op +1788% dus klagen doe ik allerminst _/-\o_
Teach me _/-\o_

Koop je al die coins op die vage exchanges? Hoe weet je eigenlijk zeker dat het geen scams zijn waar je instapt?

• Jumpman
PilatuS schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:58:
[...]

Als je naar de grafieken van de afgelopen jaren kijkt zitten we in een downtrend. Wat we nu zien is niet anders dan wat we in 2013/2014 gezien hebben. Zodra de weg omhoog weer gevonden wordt kan het heel hard gaan en daarom kom ik ook op die 10k. Waar we nu zitten zal 10k een uptrend betekenen. De vorige keer dat we 10k zagen en daar voor ook 11.8k zagen was dat een bounce in een rit omlaag. Zodra die rit omlaag een rit omhoog wordt kan het weer heel hard gaan zodra nieuwe mensen instappen. Die 10k valt compleet buiten een bounce die we nu nog kunnen zien, vandaar dat als we dat raken er een uptrend zal moeten zijn. Die 10k ligt ver buiten een bounce omhoog namelijk.

Edit: Wat betreft hoe we dat weten wat betreft de trend, zie dit:

[afbeelding]

Het gaat dan niet over de TA er omheen, maar 10k als je naar het grote geheel kijkt moet wel een uptrend zijn als je naar dat plaatje kijkt. De 10k raken breekt de downtrend gewoon heel hard.
Laten we één ding toevoegen als BTC stabiel boven de $ 10k weet te blijven. Telkens als BTC na januari in de $ 9k en $ 10k regionen kwamen werd er enorm veel van de hand gedaan. Dit patroon zullen we af moeten schudden, door alle mensen die daar short gaan kwijt te raken of ze met een enorme curve te overtuigen er in te blijven. Ik denk dat het gebied tussen de $ 7,8k en $ 10,5k nog een aantal keer getest wordt alvorens we hard naar boven gaan.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:15
Waar komen nu opeens de verhalen vandaan dat BTC rond de 10k getest moet worden? Daar is momenteel toch helemaal geen indicatie toe?

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
we zitten nog steeds in een downtrend. Zal het hele jaar wel zo blijven.
Ergens in de wereld moet een trigger komen. Dan kan een crisis zijn ofzo.
Blijkbaar was er weer een hack geweest. Verklaart de daling van vandaag

[ Voor 19% gewijzigd door lighting_ op 22-06-2018 09:51 ]

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Begin juli gaat de DX.Exchange proefdraaien en per 27 juli gaat hij live. Dit is een exchange die ook institutioneel geld naar binnen zou moeten trekken. Er is dus nog hoop voor dit jaar! :D

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Hoe meer verhalen je leest, bekijkt op youtube dat BTC en crypto + blockchain de toekomst is, hoe verder alles wegzakt..

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
ggj87 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:13:
[...]

Teach me _/-\o_

Koop je al die coins op die vage exchanges? Hoe weet je eigenlijk zeker dat het geen scams zijn waar je instapt?
Zeker weten doe je het nooit, het blijft een grote gok... maar ach, wat is vaag. Eerst een proef deposit doen en pas daarna de rest. Dan zit je redelijk safe. En verder veel rond googlen, je inlezen etc.

Doe het ook niet met hele grote bedragen, en enkel winst uit andere muntjes. Dus als ik dat kwijtraak vind ik het iets minder erg. Pakt tot nu toe redelijk uit, maar er komt natuurlijk een keer een moment dat het mis gaat. Die Vites moet ik ook maar hopen dat het nog een beetje aantrekt, de potentiele winst na de inleg eruit gehaald te hebben, is ook aardig verdwenen op het moment -O-

Verwijderd

Rebbelx schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:57:
Hoe meer verhalen je leest, bekijkt op youtube dat BTC en crypto + blockchain de toekomst is, hoe verder alles wegzakt..
Zolang het zo enorm fluctueert, en iedereen Crypto koopt om uiteindelijk weer om te ruilen voor USD/EUR om er zelf beter van te worden, zie ik voorlopig geen toekomst.

De blockchain techniek zelf daarentegen, is wel een mooi stuk techniek en wordt al steeds meer gebruikt voor allerlei doeleinden.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:16
Rebbelx schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:57:
Gast waarom kijk je dan nog? Zo verneuk je het voor ons allemaal.

• bie100
  • Nu online
:/ mijn NAV spoelen ook weg n

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-01 22:58
Mijne ook. Wel mega goedkoop om wat bij te kopen. Twijfel om dat te doen.

• bie100
  • Nu online
DJ-Promo schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:23:
[...]

ik ook maar mijn geluk kende zullen ze daarna weer goedkoper worden :+

• ggj87
Jeetje, is er weer een nieuwsbericht waar iedereen paniekerig op reageert? Of is crypto niet meer hip?

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-01 22:58
bie100 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:26:
[...]

ik ook maar mijn geluk kende zullen ze daarna weer goedkoper worden :+
We dippen nu maar in het weekend vaak nog erger.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Dipjes van dit fomaat zijn in deze bear market toch helemaal niet gek? Zie de prijs zich zo al maanden gedragen. We gaan gewoon naar 4000 - 5500 USD voordat we weer flink volume zien terug komen.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• bie100
  • Nu online
DJ-Promo schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:37:
[...]

We dippen nu maar in het weekend vaak nog erger.
daarom wacht ik nog met kopen kijken waar het eindigt

• lighting_
bie100 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:40:
[...]

daarom wacht ik nog met kopen kijken waar het eindigt
je kan beter in de weekend in de dip wat kopen.

• bie100
  • Nu online
lighting_ schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:44:
[...]

je kan beter in de weekend in de dip wat kopen.
dat is het plan >:)

Verwijderd

ggj87 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 00:03:
[...]

Ik heb er momenteel 1005.37 8) mine op 2 mobieltjes met 2 accounts. Heb ook een tijdje op 1 account met 2 mobieltjes gemined maar dat ging niet sneller. Met 2 accounts gaat het wel sneller!

Overigens ben ik wel 1x genaaid voor ruim 10 coins en 1x voor dik 80. Deze verschenen niet in m'n wallet nadat de pending ammount was gereset. Die van 10 heb ik gister uit het niets mogen ontvangen dus wacht nog op doe van 80.

En dan hopen dat ETN eens een dikke moonshot maakt in dr toekomst natuurlijk!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01 22:08
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:52:
[...]

Ik heb er momenteel 1005.37 8) mine op 2 mobieltjes met 2 accounts. Heb ook een tijdje op 1 account met 2 mobieltjes gemined maar dat ging niet sneller. Met 2 accounts gaat het wel sneller!

Overigens ben ik wel 1x genaaid voor ruim 10 coins en 1x voor dik 80. Deze verschenen niet in m'n wallet nadat de pending ammount was gereset. Die van 10 heb ik gister uit het niets mogen ontvangen dus wacht nog op doe van 80.

En dan hopen dat ETN eens een dikke moonshot maakt in dr toekomst natuurlijk!
Hoe kan je minen op je mobiele telefoon? Is dat voor IOS of android only?

Minen lijkt mij wel wat :) in deze barre tijden, wanneer ik elke seconde geld verlies met m'n TRAC, NEO en MCT :+

• ggj87
Het is niet echt minen wat je doet. Het is eigenlijk een airdrop via een appje dat je moet laten aan staan. Het precieze aantal houd ik niet bij maar je krijgt ongeveer per 3 dagen 10 ETN.

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 06:53
DJ-Promo schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:23:
[...]

Met een markt die steeds verder omlaag gaat iets mega goedkoop vinden 8)7

• lighting_
Sahara schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:55:
[...]

Minen lijkt mij wel wat :) in deze barre tijden, wanneer ik elke seconde geld verlies met m'n TRAC, NEO en MCT :+
https://www.theverge.com/...ency-mining-ban-ios-macos

Verwijderd

Sahara schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:55:
[...]

Momenteel android only en zoals @ggj87 al aangeeft inderdaad simulatie mining. Echt minen zou je toestel in vrij rap tempo slopen en een boel van je systeem prestaties volgen.

Apple wil er niets van weten en laat niets toe in de appstore wat met het minen van crypto's te maken heeft. Volgens mij heeft ETN wel plannen om een soort airdrop app te maken waarbij je een vergelijkbare hoeveelheid ETN binnenkrijgt als bij de android app.

Volgens mij zijn er wel wat experimentele apps te vinden om echt te minen met je mobieltje, echter lijkt me dit niet de moeite waard, ook niet als je mined in pools. De hashrate is gewoon te laag...

Verwijderd

Weet iemand als ik in het weekend BTC aanschaf met ideal op Litebit of consorten of het dan binnen uur verwerkt wordt of dat het er maandag pas op staat?

• DelTorro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:06:
Weet iemand als ik in het weekend BTC aanschaf met ideal op Litebit of consorten of het dan binnen uur verwerkt wordt of dat het er maandag pas op staat?
Je hebt dat op Litebit in een uur, ook in het weekend

• bie100
  • Nu online
staat er gelijk op

• ggj87
Het is crypto, geen bank ;)

Verwijderd

@DelTorro @bie100 Bedankt dan wacht ik tot de grote dip van zondag!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:02:
[...]

Zolang het zo enorm fluctueert, en iedereen Crypto koopt om uiteindelijk weer om te ruilen voor USD/EUR om er zelf beter van te worden, zie ik voorlopig geen toekomst.

De blockchain techniek zelf daarentegen, is wel een mooi stuk techniek en wordt al steeds meer gebruikt voor allerlei doeleinden.
Dit dus. Zolang iedereen handelt om meer fiat te verkrijgen zal de prijs van de bitcoin alleen maar naar beneden willen. Daarom vind ik het soms ook wat krom dat er hier soms geraged wordt op een dalende bitcoin terwijl de meeste er gewoon aan meedoen.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:10:
@DelTorro @bie100 Bedankt dan wacht ik tot de grote dip van zondag!
De grote dip van zondag?
Kleine kans, met de daling van nu is de kans groter dat er een herstel dan dip komt.

Zegt mijn glazen bol van Allibaba

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:13:
[...]

De grote dip van zondag?
Kleine kans, met de daling van nu is de kans groter dat er een herstel dan dip komt.

Zegt mijn glazen bol van Allibaba
Ik verwacht niet dat dit het was voor nu. Deze daling zat er dik aan te komen en vaak neemt het volume in het weekend nogmaals af om nog wat verder weg te zakken. Ik zet zelf in op een bottom op 6k en zet me buy orders daaromheen. Hoop dat dit de absolute bodem is om vervolgens langzaam maar zeker de weg omhoog in te slaan! _/-\o_

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:18:
[...]

Ik verwacht niet dat dit het was voor nu. Deze daling zat er dik aan te komen en vaak neemt het volume in het weekend nogmaals af om nog wat verder weg te zakken. Ik zet zelf in op een bottom op 6k en zet me buy orders daaromheen. Hoop dat dit de absolute bodem is om vervolgens langzaam maar zeker de weg omhoog in te slaan! _/-\o_
50/50 kans vorige week was er een lichte dip de week ervoor een stijging.
Tijden van de weekenddips zijn al lang voorbij, donderdags en vrijdag zijn tegenwoordig de trendsetter dagen vind ik zelf

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
AtlAntA schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:11:
Dit dus. Zolang iedereen handelt om meer fiat te verkrijgen zal de prijs van de bitcoin alleen maar naar beneden willen. Daarom vind ik het soms ook wat krom dat er hier soms geraged wordt op een dalende bitcoin terwijl de meeste er gewoon aan meedoen.
Tegelijkertijd zou ik graag met crypto willen betalen voor dingen, maar kan dat domweg nog bijna nergens. Het liefst zou ik alles bij de bank weghalen, maar je hebt nou eenmaal nog fiat nodig om (met enig gemak) te kunnen leven in deze wereld.

Er moet een tipping point komen waar men transacties doen via crypto prefereert boven transacties van fiat. Pas dan stopt het wisselen naar fiat.

• AtlAntA
SublimnAll schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:22:
[...]

Tegelijkertijd zou ik graag met crypto willen betalen voor dingen, maar kan dat domweg nog bijna nergens. Het liefst zou ik alles bij de bank weghalen, maar je hebt nou eenmaal nog fiat nodig om (met enig gemak) te kunnen leven in deze wereld.

Er moet een tipping point komen waar men transacties doen via crypto prefereert boven transacties van fiat. Pas dan stopt het wisselen naar fiat.
Klopt. Er zijn wel wat webshops her en der die crypto accepteren maar veel zijn er ook weer mee gestopt dankzij de dalende btc. Voor hen was het ook niets anders dan een manier om meer fiat te genereren.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Tominatie schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:50:
[...]

broederrrrrrrrr! Toch lees je nog mee hé :P

Maar het is inderdaad wel heel treurig allemaal, dat RLC is echt door het putje gegaan. Is helemaal niks meer waard inderdaad. Ik kan je vertellen dat ik dat ook heb ervaren met ICX. Ik kocht deze toen op 3700 sats als hold. Ik bleef stug holden ondanks dat hij daalde. Uiteindelijk belande hij op ~2000 sats. Nou jongen, ik wist het toen niet meer. Heb toen gewoon besloten niks te doen en inactief te gaan. Uiteindelijk na lang wachten kwam hij weer boven drijven en ging die een tijd geleden opeens naar de moon (5500 sats).

Dit kan ook met RLC gebeuren... Gewoon holden en niet de koers bekijken totdat je een alertje krijgt "RLC IS ON ALL TIME HIGH".

Wel leuk dat je er nog bent <3

Maar ook @tias86 is al tijden afwezig, zelfs nu BPT een hele mooie groene dag heeft gehad. @Pelox ook al tijden niks van vernomen.... BOYS, WHERE YOU AT!?
Ik was ondergedoken.. maar ik zie dat ik weer terug mijn grot in kan.. :(

Ondertussen druk met het verkopen van oude rommel ivm een aankomende verhuizing. Van alles wat ik verkoop zet ik 50% opzij om later in de crypto's te steken :) inmiddels een leuk bedragje gespaard. Mochten er nog tweakers interesse hebben in een mooie collectie G1 Transformers dan hoor ik dat graag 8)

Zero.

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:20:
[...]

50/50 kans vorige week was er een lichte dip de week ervoor een stijging.
Tijden van de weekenddips zijn al lang voorbij, donderdags en vrijdag zijn tegenwoordig de trendsetter dagen vind ik zelf
Ja het maakt me ook niet uit of dit zondag of maandag gebeurd, wil alleen verzekerd zijn dat als het gebeurd ik direct BTC kan aanschaffen zonder gebruik te maken van een trage SEPA overschrijving die pas maandag op me account staat.
Pagina: 1 ... 125 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!