[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.786 views

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
SublimnAll schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:22:
[...]

Tegelijkertijd zou ik graag met crypto willen betalen voor dingen, maar kan dat domweg nog bijna nergens. Het liefst zou ik alles bij de bank weghalen, maar je hebt nou eenmaal nog fiat nodig om (met enig gemak) te kunnen leven in deze wereld.

Er moet een tipping point komen waar men transacties doen via crypto prefereert boven transacties van fiat. Pas dan stopt het wisselen naar fiat.
Litecoin is er al flink mee bezig, vertrouwen in fiat is vele malen groter dan in crypto, zolang dat het geval is met al die hacks en crypto zo volatiel als de pest blijft, zal de kans op adoptie zeer klein zijn.

Plus het klinkt allemaal mooi maar de techniek is gewoon nog ruk voor massa betalingen.

https://twitter.com/hashtag/paywithlitecoin

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:25:
[...]

Ik was ondergedoken.. maar ik zie dat ik weer terug mijn grot in kan.. :(

Ondertussen druk met het verkopen van oude rommel ivm een aankomende verhuizing. Van alles wat ik verkoop zet ik 50% opzij om later in de crypto's te steken :) inmiddels een leuk bedragje gespaard. Mochten er nog tweakers interesse hebben in een mooie collectie G1 Transformers dan hoor ik dat graag 8)
Ik heb nog een spelcomputer verzameling. Atari, snes x2, megadrive x2, diverse soorten gameboy's, sega gamegear, playstation, n64 en ongeveer 500 games voor al di platformpjes.

Die ga ik echt niet wegdoen 😎

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:29:
[...]

Ik heb nog een spelcomputer verzameling. Atari, snes x2, megadrive x2, diverse soorten gameboy's, sega gamegear, playstation, n64 en ongeveer 500 games voor al di platformpjes.

Vorige week mijn snes cib en niet verkleurd verkocht en omgezet in Ether. Mijn Atari 2600 woody 4 button heb ik 2 maanden geleden verkocht. De Gameboy's, NES (mint cib incl. 11 games cib compleet) en 2600 darth vader gaan niet weg :)

Verder is alles (behalve vriendin en kinderen) wat los en vast zit te koop >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 22-06-2018 11:34 ]

Zero.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:29:
[...]

Wow 500!? is heb ook nog aardig wat nintendo consoles en spelletjes :) maar 500!

Verwijderd

Berry powel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:32:
[...]

Wow 500!? is heb ook nog aardig wat nintendo consoles en spelletjes :) maar 500!
Beetje in doorgeslagen :Y

Heb er eigenlijk nooit meer mee gespeeld... De kids mogen er straks op los. Beginnen bij het begin, niet op de ps4. ;)

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:34:
[...]

Heb er eigenlijk nooit meer mee gespeeld... De kids mogen er straks op los. Beginnen bij het begin, niet op de ps4. ;)
Je kinderen zullen je dankbaar zijn :X

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:34:
[...]

Grappig, bij mij mogen er niet met hun fikken aankomen. Sloop die xbox one maar, dat boeit me niet. als ze maar van de oude consoles en mijn pc afblijven.

Zero.

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:36:
[...]

Je kinderen zullen je dankbaar zijn :X
Hahaha dat weet ik niet _O-

Verheug me er nu al op om die kleine space invaders te zien spelen op de Atari 2600.

Denk dat ie moet huilen door de graphics.

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:38:
[...]

Verheug me er nu al op om die kleine space invaders te zien spelen op de Atari 2600.

Ik moet nog wel huilen om die graphics :+

Zero.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01 11:21
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:38:
[...]

Ik had "vroegah" zo'n downhill ski spel op de 2600. Heb me daar echt uuuren mee vermaakt. Kan me het nu niet zo meer voorstellen. Pas vanaf NES tijdperk begonnen de games interessanter te worden :o

• Berry powel
Hahaha ik heb nog wel wat coole spelletjes op de snes! tijdje terug met wat gasten weekendje weg, hebben zeker genoten van speciaal bier + street fighter/mortal kombat/turtles in time en probotector ;)

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01 22:08
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:06:
[...]

Momenteel android only en zoals @ggj87 al aangeeft inderdaad simulatie mining. Echt minen zou je toestel in vrij rap tempo slopen en een boel van je systeem prestaties volgen.

Apple wil er niets van weten en laat niets toe in de appstore wat met het minen van crypto's te maken heeft. Volgens mij heeft ETN wel plannen om een soort airdrop app te maken waarbij je een vergelijkbare hoeveelheid ETN binnenkrijgt als bij de android app.

Volgens mij zijn er wel wat experimentele apps te vinden om echt te minen met je mobieltje, echter lijkt me dit niet de moeite waard, ook niet als je mined in pools. De hashrate is gewoon te laag...
Thanks voor de info! M'n iphone 6 haalt nu al het einde dag niet.. mss zou die met minen het einde van de ochtend niet eens halen dan.

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:36:
[...]

Grappig, bij mij mogen er niet met hun fikken aankomen. Sloop die xbox one maar, dat boeit me niet. als ze maar van de oude consoles en mijn pc afblijven.
Het is geen mint condition spul, enkele games cib maar het meeste gewoon losse cardridges.

Het zal ook geen vermogen waard zijn maar heb toch enkele redelijk zeldzame games, waaronder een boel RPG's.

Tis meer voor de lol. Af en toe neem ik een console mee naar een maat voor een retro game avondje. Toch altijd grappig, al ben je na 2 uren ook wel weer verzadigd met nostalgie ;)

Maargoed, crypto!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:02

Maestro

Fijne feestdagen

Oeh, nostalgie uurtje ja? Dan kan ik het niet laten mijn Binance 2FA toestel even te showen.
Nog niet gelukt 'm als miner in te zetten helaas...

Nokia 8110

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Pelox
Maestro schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:44:
Oeh, nostalgie uurtje ja? Dan kan ik het niet laten mijn Binance 2FA toestel even te showen.

[afbeelding]
haha nice!

Zero.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:18
JorzoR schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:02:
[...]

Met een markt die steeds verder omlaag gaat iets mega goedkoop vinden 8)7
als je ze voor het eerst koop zijn ze iig goedkoper dan wat ik er voor gegeven heb :+

Verwijderd

[afbeelding]
Haha dit is bazen spul!

15 dagen batterijduur en totaal geen stress als dat ding een driedubbele salto maakt en in 3 stukken uit elkaar pleurt op bikkelhard beton.

Batterij erin, luikje dicht en bellen maar 8)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025

[afbeelding]
Ik krijg hier een Matrix gevoel bij 8)

• Pelox
Ben toch lekker bezig de laatste tijd met het inslaan van Ether, nu kriebelt het ook weer.. inmiddels 1,66 ether in de pocket met enkel marktplaats/zolder geld haha toch mooi meegenomen zo. Deze week zal dat nog wel 2+ worden verwacht ik.

Ik hoop een goede deal te maken op lange termijn, maar je weet het nooit..

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 22-06-2018 11:55 ]

Zero.

• Maestro
  • Laatst online: 13:02

Maestro

Fijne feestdagen

Goed gezien @ggj87, het is een 8110 inderdaad :)
Deze 8110 (zonder i) geeft extra nostalgisch gevoel door de netwerknaam 'NL PTT' in het scherm :D
Verder is de charme er wel beetje vanaf 23 jaar na release. Het ding werkt alleen nog op het PTT KPN netwerk. En niet teveel bewegen. Handsovers naar een andere mast werken nl. niet meer :P

@Verwijderd Slechts 3-5 dagen stand-by, ding heeft vrij kleine accu.
Voor de rest ga ik volledig met je mee (en verlang wel eens terug als de Oreo na 20 uur van de lader het weer eens opgeeft)

sorry voor de off-topic

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01 22:08
Voor diegenen met TRAC.. gisteren was er een sell wall geplaatst op 2000 sats van 500k stuks, vanochtend is die wall verlaagd naar 1742 sats.. dus wellicht een kans om lager terug te kopen.. want hij zal hoogstwaarschijnlijk niet door die wall van 500k stuks op 1742 gaan. Testnet van TRAC komt op 29 juni 2018.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Kom maar op met die stop triggers en liquidaties :X .

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• ggj87
Calm down Satan.

Verwijderd

SublimnAll schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:22:
[...]

Er moet een tipping point komen waar men transacties doen via crypto prefereert boven transacties van fiat. Pas dan stopt het wisselen naar fiat.
En dat komt er niet, zolang de waarde elke week met honderden al dan niet duizenden kan verschillen.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
En m'n IOST voetjes staan procentueel weer op de vloer.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 22-06-2018 12:06 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Pelox
En toch blijven we weer hangen rond de 6300.. knal er nou maar doorheen dan hebben we het gehad..

Had trouwens nog mazzel want ik dacht gisteravond toch echt een bullish flag te zien en was bijna ingestapt :X

[ Voor 37% gewijzigd door Pelox op 22-06-2018 12:15 ]

Zero.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:06:
En m'n IOST voetjes staan procentueel weer op de vloer.
Feathercoin (FTC) houdt mij nog in de lucht, maar de onvermijdelijke dump zal daar snel een einde aan maken...

• bie100
Beaulion schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:11:
[...]

Feathercoin (FTC) houdt mij nog in de lucht, maar de onvermijdelijke dump zal daar snel een einde aan maken...
die loopt aardig idd

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Wat een slagveld weer..

• Berry powel
Vraag mij af of btc dominance verder zal stijgen ivm aankopen van alts..

• ggj87
Die 'false breakout' kunnen we intussen wel schrappen, denk ik. Wat nu? Een triple bottom? BTC heeft wel alle kenmerken ervan. We moeten toch positief proberen te blijven he }:O

Uit de Tweakers Telegram:

https://twitter.com/Risin.../1008642983250612224?s=09

Bodem in zicht???

[ Voor 24% gewijzigd door ggj87 op 22-06-2018 13:21 ]

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:40
Tranen hier

Verwijderd

ggj87 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:19:
Die 'false breakout' kunnen we intussen wel schrappen, denk ik. Wat nu? Een triple bottom? BTC heeft wel alle kenmerken ervan. We moeten toch positief proberen te blijven he }:O
om te janken weer ;w

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Ik heb dit jaar afgeschreven. Mijn short term was om eind juni te bekijken om gedeeltelijk weer wat eruit te halen, maar besloten om het volgende beslismoment, in beginsel, op 31 december te zetten. Mijn pf bestaat nog steeds uit BTC, VEN, ONT, XRP en XVG :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Gaat nog steeds prima met VEN
Dollar waarde niet echt maar dat maakt nu niet veel uit
Ze staan nog

• bie100

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:34:
Gaat nog steeds prima met VEN
Dollar waarde niet echt maar dat maakt nu niet veel uit
Ze staan nog
Bnb is ook in de plus. Lange termijn moet het goedkomen. Nu met kleingeld een beetje spelen. Hebben jullie er veel in zitten?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:56
Als jullie graag echt willen minen op jullie mobiel dan is minergate wel een leuke.

https://www.google.nl/url...Vaw3pM1xhWuQ2Zrn25BnN95EX

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
r0bb schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:40:
Waar komen nu opeens de verhalen vandaan dat BTC rond de 10k getest moet worden? Daar is momenteel toch helemaal geen indicatie toe?
Dan moet je de berichten lezen waar die 10k gesproken wordt :P

Verwijderd

Zal 10k in kwartjes zijn zeker?

Lijkt wel of er een lijn in zit
Alle weken waar een hoop staat te gebeuren dondert BTC naar beneden
Als of ze zeggen, jij gaat niks verdienen met die mainnets :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2018 15:07 ]

• LED-Maniak
  • Nu online
Dump it like it's hot *O*

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Pelox
auw!

Zero.

Verwijderd

Je zou maar gisteren op 6600 hebben ingekocht 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2018 15:10 ]

Verwijderd

Hihihihihi..we worden gewoon belazerd waar we bij zitten
Grappig spelletje dit

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
@Tominatie Ik heb alvast even een dame besteld voor dit weekend. Wat is het adres waar ik de rekening mag naar sturen? :P ;)

On topic: hold strong, het komt wel allemaal goed, al zal het nog eventjes duren vooraleer we weer voor goed omhoog gaan, vrees ik.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• LED-Maniak
  • Nu online
Zeau, trigger prijs op mijn short gezet en nu maar laten lopen. Triggert hij dan is het leuk, wellicht kan ik over een half uurtje de trigger nog lager zetten :9

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De reden voor de daling?
What started off as a hopeful week of broadening user adoption is ending on a sour note as Japan's chief regulator launched a probe of crypto-exchanges, prompting the largest to halt account creation sending the entire crypto space lower...

As CNBC reports, the order from Japan's Financial Services Agency, led bitFlyer - the largest crypto exchange in Japan — to suspend the creation of new accounts while it makes improvements to its business, especially as it pertains to its money-laundering measures.

"Our management and all employees are united in our understanding of how serious these issues are, as well as how serious we are in responding to them going forward," bitFlyer said in a statement on their website.

"In order to maximize our efforts towards building a suitable service and improving on the issues identified, we have temporarily suspended account creation for new customers of our own volition," bitFlyer said.

The agency gave the same order to five other other exchanges after finding weaknesses in their anti-money laundering controls.
Bron: https://www.zerohedge.com...ge-halts-account-creation

Verwijderd

Op www.livecoinwatch.com gaat Ethereum tegen de stroom in?

13.90% + in een uur.

• TomTorquay
LED-Maniak schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:11:
Zeau, trigger prijs op mijn short gezet en nu maar laten lopen. Triggert hij dan is het leuk, wellicht kan ik over een half uurtje de trigger nog lager zetten :9
Shorten na een daling van 8%? Tja...

• LED-Maniak
  • Nu online
TomTorquay schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:12:
[...]

Shorten na een daling van 8%? Tja...
De stop staat al in 10% profit hoor. ;)

• ggj87
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:12:

13.90% + in een uur.
Die geeft wel vaker gekke dingen aan. ETH daalt ook gewoon mee.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:12:

13.90% + in een uur.
Dat is alleen daar dan zeker?

Overigens mag het van mij helemaal in elkaar storten
Dan hebben we dat gehad en kan het omhoog

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2018 15:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:14:
[...]

Dat is alleen daar dan zeker?
ggj87 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:14:
[...]

Die geeft wel vaker gekke dingen aan. ETH daalt ook gewoon mee.
Ja zie het al op coinmarketcap. Foutje, bedankt.

• LED-Maniak
  • Nu online
LED-Maniak schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:13:
[...]

De stop staat al in 10% profit hoor. ;)
Oh en we kunnen natuurlijk prima bouncen rond de 6100, maar er bestaat ook een risico dat er stops getriggered worden en we ineens nog 100 dollar of meer lager zitten.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://cointelegraph.com/storage/uploads/view/84a1b00cc6944cd1088ff17115193f4c.png

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• TomTorquay
Tuurlijk niet. Hoe zou het sluiten van accountregistratie op één exchange zo'n dip moeten veroorzaken?
DIt is gewoon een marktreactie als gevolg van meer verkopers dan kopers; vrij voorspelbaar op basis van TA ;) :9

• bie100
heb honger ( doet de gehaktballen uit de vriezer halen)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Zo, de laatste afdanker van mijn vrouw, telefonisch dan, volgende maand in gebruik nemen. Binnenkort de Ethos wallet, nu gelijk maar Electroneum niet minen, dan maar zo bij gebrek aan andere actie ;( :P

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
;w op naar de 3500 dollar, ik hou me stevig vast aan INS en HOT en we zien wel weer over 2 jaar.... hopen dat ik de private keys niet vergeet/kwijtraak ;)

• TomTorquay
deppenboks schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:16:
;w op naar de 3500 dollar, ik hou me stevig vast aan INS en HOT en we zien wel weer over 2 jaar.... hopen dat ik de private keys niet vergeet/kwijtraak ;)
$6000 zal wel houden. Althans, zeker vandaag.

Verwijderd

Als VEN maar in het groen blijft gaat het prima

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
When does the hurting stop.. :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:19:
Als VEN maar in het groen blijft gaat het prima
Die staat bij mij ook al flink in het rood.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:21:
[...]

Die staat bij mij ook al flink in het rood.
Hier niet, gekocht op 57500 (ETH)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:22:
[...]

Hier niet, gekocht op 57500 (ETH)
Doe je goed. Ik had wat extra ingekocht na het bericht op Binance over het VEN/USDT trading pair wat ze zouden toevoegen om 10:00 uur vanmorgen. Zie er alleen nog niks van (of heb net de boot gemist :9~ )

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:24:
[...]

Doe je goed. Ik had wat extra ingekocht na het bericht op Binance over het VEN/USDT trading pair wat ze zouden toevoegen om 10:00 uur vanmorgen. Zie er alleen nog niks van (of heb net de boot gemist :9~ )
Heb ook nog een plukje IOST en ONT, die staan wel diep rood -O-

• LED-Maniak
  • Nu online
Daar komen de stops *O*

• Pelox
hmm instappen op 6000/5800 of gewoon wachten en maar eventjes helemaal niks doen.. ik denk het laatste..

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:25:
[...]

Ik ook :( Gelukkig wel 75% in USDT aan de zijkant staan sinds eergisteren, dus de schade valt nog mee.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• LED-Maniak
  • Nu online
Dom idee die short inderdaad :Y

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
TomTorquay schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:16:
[...]
Tuurlijk niet. Hoe zou het sluiten van accountregistratie op één exchange zo'n dip moeten veroorzaken?
DIt is gewoon een marktreactie als gevolg van meer verkopers dan kopers; vrij voorspelbaar op basis van TA ;) :9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

gelukkig is mn sterkste bag sterk (BNB) maar ik had mn countershort niet lopen omdat ik dacht dat we met MACD nog wel alles konden redden :/

• ggj87
LTC voor €73. 't Is bijna voor niks.

• TomTorquay
Dat heb ik niet gezegd. Alleen dat je beter had geshort op $6600. Maar dat had je dus al gedaan.

Enfin, als we dan komen borstkloppen: alweer 20% extra NEO sinds ik enkele dagen geleden in USDT ging *O*

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
TomTorquay schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:16:
[...]
Bitflyer is nogal een grote exchange
bitFlyer - the largest crypto exchange in Japan
enne, hoezo eentje?
The agency gave the same order to five other other exchanges
:)

• LED-Maniak
  • Nu online
TomTorquay schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:35:
[...]
Dat heb ik niet gezegd. Alleen dat je beter had geshort op $6600. Maar dat had je dus al gedaan.

Enfin, als we dan komen borstkloppen: alweer 20% extra NEO sinds ik enkele dagen geleden in USDT ging *O*
Ik had liever geshort op $19850. :P :+

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:31
Wat een massacre. Had de afgelopen week alles in USDT gezet met buy-orders zo'n 3% lager. Die zijn vanmorgen doorgegaan, maar inmiddels ook alweer in het rood.

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:25:
[...]

Ik dacht 15 min geleden, nu kan ik wel weer wat iost kopen. :F ,arme @Chris.nl

• LED-Maniak
  • Nu online
Gezien ze nu tegen meerdere supports aan het drukken zijn durf ik hier ook niet direct long te gaan hoor :X

• ggj87
Hmpf, die 6k gaat er vandaag aan hoor.

• A87
  • Niet online

A87

BITCOINNECT

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 22-06-2018 15:38 ]

• TomTorquay
rogier2012 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:34:
[...]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

gelukkig is mn sterkste bag sterk (BNB) maar ik had mn countershort niet lopen omdat ik dacht dat we met MACD nog wel alles konden redden :/
Feel for you mate :(:)

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Waarom zie ik geen kopers voor onder de 5800 usd BTC.....?

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
LED-Maniak schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:36:
Gezien ze nu tegen meerdere supports aan het drukken zijn durf ik hier ook niet direct long te gaan hoor :X
juist omdat ze tegen supports aandrukken ga je wel long met n tight stop ;) er is hoe dan ook altijd wel een 30-50$ bounce

• ggj87
Welke Tom heeft nou gewonnen? @Tominatie @TomTorquay

• Slux
  • Niet online
Slux zet in op een kleine bounce LTC

• LED-Maniak
  • Nu online
rogier2012 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:39:
[...]

juist omdat ze tegen supports aandrukken ga je wel long met n tight stop ;) er is hoe dan ook altijd wel een 30-50$ bounce
Gokken op een <1% bounce met deze bewegingen? Lijkt me afhankelijk van je instap geen goede R&R.

• Thommie.nl
Als hij door de 6 k gaat is het een bodemloze put op Binance...... Zeker tot 4500. Eerder zag je mega veel kooporders, maar alles lijkt wel weg!

• Beaulion
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:40:
Slux zet in op een kleine bounce LTC
DOE HET NIET SLUX, HIJ STUITERT HET PUTJE IN!

• ggj87
Sam2013 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:40:
Als hij door de 6 k gaat is het een bodemloze put op Binance...... Zeker tot 4500. Eerder zag je mega veel kooporders, maar alles lijkt wel weg!
Op GDAX ook. Op 6000 veel support maar daarna een stuk minder. Misschien toch ff uit die ICX stappen en terug naar USDT? Of BNB pakken?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Beaulion schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:36:
[...]

Ik dacht 15 min geleden, nu kan ik wel weer wat iost kopen. :F ,arme @Chris.nl
Ik kan relativeren en heb indien nodig jaren geduld :) heb weer 10k bijgekocht. Maar ik rook niet!

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• ggj87
Hoe kijken jullie zo ver terug in het orderboek van Binance? Dat is mij nog nooit gelukt :S

• A87
  • Niet online

A87

Historisch momentje, ARK bij litebit 80 stuks 100 euro L O L L O L L O L !!

• Thommie.nl
Dit kon hem wel eens zijn hoor de bubbel!

• TomTorquay
ggj87 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:45:
Hoe kijken jullie zo ver terug in het orderboek van Binance? Dat is mij nog nooit gelukt :S
Inderdaad, dat vraag ik mij ook af :?
*O*
Sam2013 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:49:
Geen paniek jongens, komt wel weer goed.

[ Voor 19% gewijzigd door TomTorquay op 22-06-2018 15:51 ]

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
of niet!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Mag nog wel even wat meer lucht uit nog, dan bouwt het daarna weer rustig op richting december.
Het moet echt zo laag gaan dat echt iedereen die al eens heeft gebloed weer optimistisch wordt dat het dal echt bereikt is en de FOMO weer gaat overheersen..

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:31
Welke coin gaat er straks het hardste bouncen :P?

Verwijderd

*O* Toe maar lief BTCtje, stort maar lekker door
Op naar die 4k

• ggj87
Ypuh schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:51:
Welke coin gaat er straks het hardste bouncen :P?
Litecoin.

[/shill]
Pagina: 1 ... 126 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!