[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.763 views

Verwijderd

SavageBrother schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:05:
[...]

Ja dat klopt, dat zeg ik, goed geobserveerd. Behoorlijk relevant ook om te weten of een project enigszins legit is en/of een goeie business case hebt. Zeker als je niet 24/7 je portfolio in de gaten wil/kan houden en dus enigszins op de fundamentele analyse moet kunnen vertrouwen.
Lees cryps :z

Verwijderd

TomTorquay schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:06:
[...]
Schier immer. Het placht nog wel eens te escaleren in exuberant epibreren. Doch, meestentijds is het eenvoudigweg geborneerd palaveren over verhoopte liquiditeiten. Lunaire zendingen worden veelal geprefereerd.
dit kan wel eens een semantische kwestie worden :Y

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:57:
Vandaag de lindawallet gedownload. Heb een buyorder staan op cryptopia. Maar zou da coins graag bewaren in de wallet. Maar hij wil niet syncen met de blockchain.... iemand die raad weet ?
Als je ze in de wallet heb staan, kun je ze gelijk staken, brengt extra coins op, soort rente.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
SavageBrother schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:32:
Ook weer zo'n vermoeiend project met wat dure termen en een business case waar echt helemaal niemand op zit te wachten.
Ik vind het wel knap als ze video zo zwaar kunnen comprimeren zonder kwaliteitsverlies. Ik moet gelijk aan silicon valley denken. Maar de meerwaarde van de Blockchain technologie om deze service aan te bieden vind ik minimaal, ook noemenze in de whitepaper wel heel optimistische cijfers wat betreft de markt die ze gaan aanspreken.
Maar waarom denk jij dat niemand hierop zit te wachten? Want dat mis ik in je reactie.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ton Hasselt schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:11:
[...]

Als je ze in de wallet heb staan, kun je ze gelijk staken, brengt extra coins op, soort rente.
Doe eens lief Tonnieboy, hij vraagt om hulp. Geen trap na van als het je wel was gelukt dan had je kunnen staken en wat verdienen. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:08:
[...]

dit kan wel eens een semantische kwestie worden :Y
Ik convoceer deze apocrieve bisbilles te finaliseren. Sub rosa kan ad hoc deze sforzando discussie worden gecontinueerd ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Crypts schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:15:
[...]

Doe eens lief Tonnieboy, hij vraagt om hulp. Geen trap na van als het je wel was gelukt dan had je kunnen staken en wat verdienen. ;)
Morgen, Linda neemt al mijn tijd in beslag. <3

Verwijderd

TomTorquay schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:15:
[...]

Ik convoceer deze apocrieve bisbilles te finaliseren. Sub rosa kan ad hoc deze sforzando discussie worden gecontinueerd ;)
het articuleren van jou is grammatica van hoog niveau
Voor velen Hiëroglyfisch en 
Illegibel
Oftewel, Niet te ontcijferen :')

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2018 00:23 ]

• Beaulion
  • Niet online
TomTorquay schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:15:
[...]

Ga jij eens heel snel je cavum oris spoelen met een ad fundum shultenbrau! Dergelijk taalgebruik bezigen wij hier niet in het bijzijn van het plebs.

Verwijderd

Beaulion schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:25:
[...]

Ga jij eens heel snel je cavum oris spoelen met een ad fundum shultenbrau! Dergelijk taalgebruik bezigen wij hier niet in het bijzijn van het plebs.
_O-

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-01 17:57

Maestro

Fijne feestdagen

Dit loopt helemaal uit de klauwen zo.
Ik neig er naar een correctie toe te passen met een Temptation Island of Kardashian video...

[ Voor 3% gewijzigd door Maestro op 21-06-2018 00:27 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Verwijderd

Maestro schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:27:
Ik neig een correctie toe te passen met een Temptation Island of Kardashian video...
Ja, back to base
Gaan jou munten ook al zo k*t ?mijne doen geen reet

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:11:
[...]

Idd net daarom dat ik ze zo graag in de wallet wil hebben :*) .

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:28:
[...]

Ja, back to base
Gaan jou munten ook al zo k*t ?mijne doen geen reet
Ok ok... Ven is ook niet vooruit te branden... Staat nu op -2,5% bij mij, grensgeval.
Je hoopt op een boost door mainnet maar het duurt wel erg lang...

[ Voor 10% gewijzigd door Beaulion op 21-06-2018 00:33 ]

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Maestro schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:27:
Ik neig er naar een correctie toe te passen met een Temptation Island of Kardashian video...
Je hoeft alleen maar @87 in te schakelen hoor

• TomTorquay
NEO op $38, vraag me af of die $32 op relatief korte termijn gaat aangetikt worden. Ik begin ongeduldig te worden :)

Verwijderd

Beaulion schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:31:
[...]

Ok ok... Ven is ook niet vooruit te branden... Staat nu op -2,5% bij mij, grensgeval.
Je hoopt op een boost door mainnet maar het duurt wel erg lang...
Net bij gekocht

• Beaulion
  • Niet online
Gelukkig. dan kan de stijging niet lang meer duren!

Verwijderd

TomTorquay schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:33:
[...]
NEO op $38, vraag me af of die $32 op relatief korte termijn gaat aangetikt worden. Ik begin ongeduldig te worden :)
Dat zou me toch echt verbazen als hij zo ver zou zakken
Ook nog maar even 2000 IOST gekocht voor de nacht
Verdienen we mss nog wat |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2018 00:36 ]

• Crypts
Beaulion schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:13:
[...]

Ik vind het wel knap als ze video zo zwaar kunnen comprimeren zonder kwaliteitsverlies. Ik moet gelijk aan silicon valley denken. Maar de meerwaarde van de Blockchain technologie om deze service aan te bieden vind ik minimaal
Even heel kort door de bocht maar blockchain is veel te traag dus content gaat niet via blockchain. Klinkt dit raar? Wellicht maar waarom dan wel een blockchain project aanbieden? Het is puur om eea te financieren en dat is prima maar zeg dat dan gewoon. Hey hoi, we geven coins uit die geen zak waard zijn maar daarmee kunnen we wel ons idee financieren. Dat is eerlijk maar ga niet een 'use case' koppelen aan een coin, kom op zeg. Dan zijn er ook nog (nu nog) onrealistische claims die dat wereldje op zijn kop moeten zetten. Alsof Google, Samsung en een Apple daar niet al over nagedacht hebben...

Wil niet zeggen dat het niet waar kan zijn maar waarom moet dat aan een crypto gekoppeld worden? Dromen is prima maar als je echt een goed en baanbrekend idee hebt staat dat op zich en kun je dat prima verkopen zonder.

Wellicht ben ik erg cynisch geworden maar ik zie de meerwaarde gewoon niet. Het kan maar crypto's zijn er niet om vast te leggen op welke datum je welke tickets voor een concert hebt gekocht, de kleur nagellak of het shirtje van enige winkel je toen aan had of het merk mineraalwater je dronk toen je je aan verkleden was om naar het concert te gaan die vast lag middels het bovengenoemde ticket.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:37:
[...]

Even heel kort door de bocht maar blockchain is veel te traag dus content gaat niet via blockchain. Klinkt dit raar? Wellicht maar waarom dan wel een blockchain project aanbieden? Het is puur om eea te financieren en dat is prima maar zeg dat dan gewoon. Hey hoi, we geven coins uit die geen zak waard zijn maar daarmee kunnen we wel ons idee financieren. Dat is eerlijk maar ga niet een 'use case' koppelen aan een coin, kom op zeg. Dan zijn er ook nog (nu nog) onrealistische claims die dat wereldje op zijn kop moeten zetten. Alsof Google, Samsung en een Apple daar niet al over nagedacht hebben...

Wil niet zeggen dat het niet waar kan zijn maar waarom moet dat aan een crypto gekoppeld worden? Dromen is prima maar als je echt een goed en baanbrekend idee hebt staat dat op zich en kun je dat prima verkopen zonder.

Wellicht ben ik erg cynisch geworden maar ik zie de meerwaarde gewoon niet. Het kan maar crypto's zijn er niet om vast te leggen op welke datum je welke tickets voor een concert hebt gekocht, de kleur nagellak of het shirtje van enige winkel je toen aan had of het merk mineraalwater je dronk toen je je aan verkleden was om naar het concert te gaan die vast lag middels het bovengenoemde ticket.
Maar zeg nu zelf, het is toch wel heel handig als je een fles wijn koopt en je kan via VEN zien waar hij is...niet dan?
ja ja , dat dan weer wel 8)7

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-01 17:57

Maestro

Fijne feestdagen

Mijn munten zijn uitermate geschikt voor Marco Borsato fans, laten we het daar op houden...

GTOBTC -24.72%
SALTBTC -25.91%
ENJBTC -28.81%

Als troost voor @Beaulion
Midacmm schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:33:
[...]
Je hoeft alleen maar @87 in te schakelen hoor
Nice, had ik nog niet eens aan gedacht.... :P
Waarom denk ik nu ineens aan...

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Crypts
[...]

Difficile, het heet namelijk Schultenbräu. :P

• Beaulion
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:37:
[...]

Het ging in dit geval om deze specifieke usecase, ook om de discussie te prikkelen die hij zelf graag wilde voeren. Ik vind de meerwaarde van Blockchain in dit project dus ook overbodig, ik ben het dus helemaal met je eens. De whitepaper vind ik ook vol met uitspraken en claims die te rooskleurig en onrealistisch lijken.
Wat betreft de track en trace die je in de laatste alinea aanhaalt, in de voedselbranch waar je alles zou moeten terug kunnen traceren zonder dat daar naderhand onopgemerkt mutaties in gemaakt kunnen worden zie ik wel meerwaarde. Dat heb je nu al, systemen die traceren van “van zaadje tot karbonaadje”, maar Blockchain zou hier nog een extra laag in kunnen vormen. Daar heb je niet perse coins voor nodig.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:18
Howdy folks,
Heeft iemand hier toevallig wat connecties op hoog niveau die wat positief nieuws op gebied van crypto's in de media kunnen plempen? Ik ben namelijk door mijn zuurverdiende spaarcenten heen waardoor wachten op nog lagere niveaus om in te kunnen kopen niet meer aan de orde is. Vrouwlief wil ook niet nog meer bijdragen want die wil nieuwe schoenen en ook zoonlief heb ik gevraagd om een financiële bijdrage maar die heeft een poepluier en is zijn speen kwijt dus heeft andere dingen aan zijn hoofd.
Dus is het tijd voor een bullrun nu.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Goeie. Er was vanavond wel iemand van de Rabobank op BNR die aan het zeggen was dat Bitcoin gaat verdwijnen en dat 'ie naar de 0 gaat enzo. (De journalisten waren redelijk kritisch op hem overigens). Verder weinig gehoord vandaag.

Ik zie zelfs al enige tijd geen reclame's meer over dat Elon Musk met zijn bedrijf gestopt is om alles op Bitcoin te zetten.... Als dat geen teken is? ;)

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:18
Die vent van de Rabo wil natuurlijk een wit voetje halen bij de baas, maar de kans is groot dat 'ie stiekem zelf ook in crypto's handelt... Lastige situatie moet dat zijn

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedemorgen, bijna alles lichtjes in het groen en dat willen we elke dag wel. :)
Voor de daghandelaren, happy trading!

Verwijderd

[...]

Ad fundum schultenbrau ook, fantastisch. Hier te grinniken in m'n tesla op weg naar werk.

• RaptorXS
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 07:48:
[...]

Ad fundum schultenbrau ook, fantastisch. Hier te grinniken in m'n tesla op weg naar werk.
Tesla? Pauperbak, en echte Crypto fanaten hoeven niet meer te werken :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
toilet_paper schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 01:45:
Die vent van de Rabo wil natuurlijk een wit voetje halen bij de baas, maar de kans is groot dat 'ie stiekem zelf ook in crypto's handelt... Lastige situatie moet dat zijn
Een maand of zes gelden heeft Rabobank verschillende crypto onderzoeken op de site gezet.. Die waren overwegend positief dus vreemd dat deze meneer nu zo negatief is.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:51

Bever!

3

D-Ed schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:12:
[...]

Een maand of zes gelden heeft Rabobank verschillende crypto onderzoeken op de site gezet.. Die waren overwegend positief dus vreemd dat deze meneer nu zo negatief is.
Ze vroegen hem ook waarom Rabo dan de handel in crypto wil faciliteren terwijl ze zeggen dat het niks waard zal worden. Had hij ook een heel slecht antwoord op, in de trant van de klant wil het dus wij kijken hoe we dat kunnen doen..

• RaptorXS
Rabobit, ze zijn er mee bezig :)
Linkje toegevoegd: https://www.cryptocoinsni...it-een-cryptowallet-whut/

[ Voor 64% gewijzigd door RaptorXS op 21-06-2018 08:50 ]

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Urgent. Hebben jullie dit al gelezen?

https://www.reddit.com/r/...m_ffs_approves_tether_by/

Dit topic biedt een vlijmscherpe analyse waarom Tether nog steeds onbetrouwbaar is en het een risico onder de cryptomarkt legt.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-01 10:34
RaptorXS schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:11:
[...]
dan maar een pauper maar als ik er een kon betalen stond er toch echt 1 op de oprit _/-\o_

Moon, Tesla dus :*)

PSN ID: Svennie-NL

• Crypts
Nope, www.rabobit.nl is ook al uit de lucht. Ga er maar niet vanuit dat dit initiatief nog verder opgepakt wordt, was een leuke scheet in die richting maar dat gaat echt nooit van de grond komen. ;)

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Wat is DATA ( Streamr DATAcoin) aan het doen dan? Aardige pump op Binance :+
Nog nooit eerder van gehoord..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:12
sjorremans schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:36:
Data bestaat al een tijdje en heeft een paar flink grote partners. Ze worden nu op steeds meer exchanges toegevoegd.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Gaat als een gek op dit moment, 86% al :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-01 11:15
Ik ook niet, maar profits pakken is leuk _/-\o_

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

[...]

Doe inderdaad niet zo knorrig... Schultenbrau en latijn in één zin.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:12
bac0tje schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:47:
[...]

Ik ook niet, maar profits pakken is leuk _/-\o_
Gezien DAT constant heen en weer oscilleert is dat geen slechte keuze nu. :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Beaulion
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:48:
[...]

Doe inderdaad niet zo knorrig... Schultenbrau en latijn in één zin.
Haha, ik kon erop wachten dat deze opmerking ging komen. Ouwe crypto-corpsbal ;)

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
sjorremans schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:39:
Gaat als een gek op dit moment, 86% al :+
dat was ook meteen het hoogte punt zo te zien

Verwijderd

RaptorXS schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:11:
[...]

Best een ruime kofferbak, soms wel handig.
Haha, maar dan zal je ook wat risico spreiding hebben door diversificatie in veiligere asset categorieen met een relatief inflatievaste periodieke cashflow hoop ik.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:39
SavageBrother schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:41:
[...]

Traden en cashen zijn twee verschillende dingen. Traden gaat prima op Binance, Huobi, Bibox en zelfs Bittrex nog wel. Cashen gaat het makkelijkst via Kraken.
Ook met je Nederlandse bank qua snelheid?Hoor nu iets over kraken, bitonic en hierboven ook coinbase...had hier eerder mee moeten beginnen maar rete interessant. Kom bijna niet meer tot normaal werken toe nu.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:51

Bever!

3

Coinbase werkt ook prima en na twee dagen op de rekening

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
[...]

Niets van jou bij, met je lease ;w

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-01 15:48
Bever! schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:08:
https://docsend.com/view/yhnw6i9

BOLT whitepaper, eerste ICO op Zilliqa. Ziet er goed uit,.
Hebben al een bestaande business dus slagingskans is stukken beter dan de typische ico..
Zijn verschillende pools/VC met veel bonus, just fyi

Wot-stats

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-01 16:21
NPXS doet ook wat bijzonders, +57% /eth en -21% /btc :?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:35:
[...]

Dat zou me toch echt verbazen als hij zo ver zou zakken
Ook nog maar even 2000 IOST gekocht voor de nacht
Verdienen we mss nog wat |:(
De nacht was geen groot succes hé? De toegezegde announcement zou deze week nog moeten plaatsvinden, en dan het testnet op 29 juni. Geen idee welke kant op, maar 'k verwacht dat ie nog wel even beweegt. Crypto_ED heeft er ook een gedachte over.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2025
Crypto_Ed is vooral erg druk bezig met TA te geven op vooraf ingekochte bags.

It's dogged that does it

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
SavageBrother schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:36:
Dan zou ik dezelfde status moeten hebben als hem :')

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Crypts schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:33:
[...]

Nope, www.rabobit.nl is ook al uit de lucht. Ga er maar niet vanuit dat dit initiatief nog verder opgepakt wordt, was een leuke scheet in die richting maar dat gaat echt nooit van de grond komen. ;)
Zodat de belastingdienst via de Wft precies kan volgen hoeveel je bezit, no thanks.

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
SavageBrother schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:36:
Ja, een echte flapdrol. Vaak achteraf gelul en grootpraat. Grote bek naar mensen die 6k riepen en nu hoor je 'm niet.

Weet en snapt zogenaamd alles, maar wel lekker twitteren vanaf z'n zolderkamer en o wee als je kritiek hebt :9 .....je zou toch al multi-mijardair moeten zijn met al die kennis?! :O

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-01 21:28
Crypto_Ed als ik die naam al lees krijg ik spontaan spuitpoep

Verwijderd

Trent900 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:19:
[...]

Klopt. Je kan het beste alleen ownership hebben op assets met appreciation value

• Beaulion
  • Niet online
bie100 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:16:
Ai, kijk dan maar niet naar zijn TA's. Dan ga je ook nog projectiel braken.

• bie100
Beaulion schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:20:
[...]

Ai, kijk dan maar niet naar zijn filmpjes. Dan ga je ook nog projectiel braken.
nee dat laat ik wel aan me voorbij gaan ;)

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
Snap t probleem niet echt...als mensen denken dat t naar 0 gaat short je toch gewoon?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Trent900 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:19:
[...]

Lease of niet hij gaat er wel meer naar zijn werk. ;)
bie100 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:16:
ik heb wat gemist volgens mij, toen ik een paar maanden terug nog bijna hetzelfde zij, was ik niet goed want hij was de crypto man :?

[ Voor 53% gewijzigd door Slux op 21-06-2018 13:58 ]

• bie100
Slux schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:55:
[...]

Lease of niet hij gaat er wel meer naar zijn werk. ;)

[...]

ik heb wat gemist volgens mij, toen ik een paar maanden terug nog bijna hetzelfde zij, was ik niet goed want hij was de crypto man :?
dat waren niet mijn woorden iig :X

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Hm die Coinbase Pro heeft nog wat kinderziektes. Het scrollen op de kaart (mobiel) mag er gelijk uit en het orderboek wordt niet altijd geladen. De grafiek lijkt ook kleiner dan die van GDAX.

Verwijderd

Wat is er met Binance coin aan de hand. Stijgt als een malle :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2018 14:54 ]

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:54:
Wat is er met Binance coin aan de hand. Stijgt als een malle :)
zolang binance blijft groeien met traders zal die coin alleen maar meer waard worden gok ik

Verwijderd

nemesis2212 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:58:
[...]

zolang binance blijft groeien met traders zal die coin alleen maar meer waard worden gok ik
Da's een goeie gok!
En zolang iedereen daarom extra BNB gaat kopen, wordt het alleen nog maar mooier _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:00:
[...]

Da's een goeie gok!
En zolang iedereen daarom extra BNB gaat kopen, wordt het alleen nog maar mooier _/-\o_
Dit is toch wel een hele grappige, als particulier kan je hiermee beleggen in the middle man

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
BNB is een 'safe haven' als je even uit een altcoin in wil stappen en wel geloofd in de FUD rond USDT (en Bitcoin). Tel daar het speculatieve bij op + bots die zien dat het stijgt en die stijging doorzetten, en je krijgt dit :P

Het is wel raar dat BNB zo dicht staat bij USDT imho.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
allemaal leuk en aardig maar vind wel dat we genoeg gestabiliseerd zijn rond die 6700, graag omhoog nu.

Verwijderd

https://twitter.com/vecha...tatus/1009799751791886336

Vechain mainnet timeline bekend, mag wel wat gaan gebeuren met de koers _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2018 16:16 ]

• ggj87
Eigenlijk zou je vanuit alts niet meer terug naar USDT of fiat hoeven als BNB zo blijft stijgen. Dan is het juist slim om uit een alt in BNB te stappen en dan weer een nieuwe alt te pakken. Dan zit je als het goed is in een continu stijgende lift ipv dat je de stijging van je PF even op pauze zet.

• Weakhand
  • Laatst online: 07-02-2021
ggj87 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:15:
Eigenlijk zou je vanuit alts niet meer terug naar USDT of fiat hoeven als BNB zo blijft stijgen. Dan is het juist slim om uit een alt in BNB te stappen en dan weer een nieuwe alt te pakken. Dan zit je als het goed is in een continu stijgende lift ipv dat je de stijging van je PF even op pauze zet.
Waar kan ik tekenen? 8)

• TomTorquay
Eén probleempje: BNB is geen lift die enkel maar omhoog gaat...

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:35:
[...]

De nacht was geen groot succes hé? De toegezegde announcement zou deze week nog moeten plaatsvinden, en dan het testnet op 29 juni. Geen idee welke kant op, maar 'k verwacht dat ie nog wel even beweegt. Crypto_ED heeft er ook een gedachte over.
Zo juist mijn IOST verdubbeld, komt wel goed
En VEN gaat heerlijk dus kan een mooie avond worden

Alleen ONT blijft wat achter

• Weakhand
  • Laatst online: 07-02-2021
TomTorquay schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:32:
-O-

Verwijderd

Ik denk dat het brood nodig is dat BTC eens in de lift stapt
Saaier dan dit gaat het niet worden :r

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dit topic is aan het sterven. Paar maanden terug moest ik elke dag door 200 reacties heen nu maar 30.

Weg

• Beaulion
  • Niet online
Feathercoin (FTC) heeft ineens besloten uit de dood op te staan. Misschien wordt het dan toch nog wat.

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
New Yorker schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:36:
Dit topic is aan het sterven. Paar maanden terug moest ik elke dag door 200 reacties heen nu maar 30.
struisvogelreflex.. kop in het zand en wachten tot het overwaait.. Ik lurk vooral maar ben daar zeker schuldig aan.

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:15:
Ik denk dat het brood nodig is dat BTC eens in de lift stapt
Saaier dan dit gaat het niet worden :r
Mss weer een typisch dipje voor de lift off? Zou de eerste keer niet zijn...

• TomTorquay
dabla schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:54:
Mss weer een typisch dipje voor de lift off? Zou de eerste keer niet zijn...
Wil niet flauw doen, maar ik zie nu eerder een typisch plateau voor een dip...

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11-2025
Guus Leeuwis schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:54:
Urgent. Hebben jullie dit al gelezen?

https://www.reddit.com/r/...m_ffs_approves_tether_by/

Dit topic biedt een vlijmscherpe analyse waarom Tether nog steeds onbetrouwbaar is en het een risico onder de cryptomarkt legt.
Nop niet gelezen, maar heb wel al uitvoerig in dit topic aangegeven waarom de gepubliceerde review enkel argwaan bij mij opwekt en het risico dat Tether voor de markt in zijn geheel vormt onverminderd is gebleven.

Verwijderd

Dat tether geruis hoor je nu al maanden
Politie inval zus, onderzoek hier verdenking daar en ga zo maar door
Maar onder tussen tetthert tether gewoon lekker verder
Zal mij verder worst wezen wat er mee is, zolang het gaat gaat het

• Alabama_man
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:10:
Dat tether geruis hoor je nu al maanden
Politie inval zus, onderzoek hier verdenking daar en ga zo maar door
Maar onder tussen tetthert tether gewoon lekker verder
Zal mij verder worst wezen wat er mee is, zolang het gaat gaat het
Dat fiat geld geruis hoor je nu al maanden. Bijprinten van geld, schulden die oplopen, mondiale economie die in elkaar zal klappen en ga zo maar door. Maar ondertussen werkt het gewoon prima. Zal mij een worst wezen wat ermee gebeurt, zolang het gaat gaat het. :+

• AMARONE
net mijn eerst rade gedaan..17 vens gekocht.

Verwijderd

Alabama_man schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:23:
[...]

Dat fiat geld geruis hoor je nu al maanden. Bijprinten van geld, schulden die oplopen, mondiale economie die in elkaar zal klappen en ga zo maar door. Maar ondertussen werkt het gewoon prima. Zal mij een worst wezen wat ermee gebeurt, zolang het gaat gaat het. :+
Jaag iedereen maar de crypto uit met dat herhaaldelijk aangeven dat het niet deugt
Alles wat je zegt kun je niet onder bouwen en is weer gelezen ergens van iemand die het ook weer gelezen heeft die het weer hoort van zijn maat die het ergens anders hoorde en ga zo maar door
Er is nog niks bewezen

• ggj87
TomTorquay schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:32:
Nee, maar hij is dit jaar wel flink gestegen ipv gezakt zoals BTC.

• AMARONE
ggj87 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:34:
[...]

Nee, maar hij is dit jaar wel flink gestegen ipv gezakt zoals BTC.
maar nu kopen zou niet handig zijn als die toen zo laag stond. Wat is het beste om in te handelen? BTC of toch ETH?

Verwijderd

[quote]AMARONE schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:38:
[...]
maar nu kopen zou niet handig zijn als die toen zo laag stond. Wat is het beste om in te handelen? BTC of toch ETH?
[/quo
Velen denken dat hij richting de $50 gaat dus ik zou niet weten waarom het niet handig zou zijn
Maar je weet het nooit he

• TomTorquay
Kucoin heeft de ETN-deposits en -withdrawals opnieuw geactiveerd

• Alabama_man
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:33:
[...]

Jaag iedereen maar de crypto uit met dat herhaaldelijk aangeven dat het niet deugt
Alles wat je zegt kun je niet onder bouwen en is weer gelezen ergens van iemand die het ook weer gelezen heeft die het weer hoort van zijn maat die het ergens anders hoorde en ga zo maar door
Er is nog niks bewezen
Alles wat ik zeg kan ik wel onderbouwen en heeft geen feiten nodig. Daar waar ik enkel uitleg waarom het belangrijk is dat het financiële plaatje klopt en dat het geleverde bewijs onvoldoende is. Verder ligt de bewijslast ook niet bij mij maar bij Tether. Zeg ik niet, maar zegt Tether zelf op hun website. Dat er juist nog niks is bewezen is de kern van het probleem.

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ooit gekocht op €0,22 pst. 😥 🤪

Verwijderd

Overigens zal de stijging van BNB voor het grootste deel liggen aan de hogere beloning van 40% voor referral

Verwijderd

"That's it. That's my bad motherfucker."
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/hNdTEo/FB_IMG_1529603092439.jpg

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Lol

Weg

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:58
Wat doet Nano nou weer.

• AMARONE
Ark ziet er veelbelovend uit, nu kopen en dan maar afwachten of het iets kan worden..

• TomTorquay
AMARONE schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:13:
[...]

Ark ziet er veelbelovend uit, nu kopen en dan maar afwachten of het iets kan worden..
Dubbelaccountje aangemaakt, A87? ;)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
New Yorker schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:36:
Jep, maar er is ook gewoon geen reet te melden. Een tijd terug konden we om het uur MOON roepen of BITCOIN GAAT DOOD, nu staan we al tijden niks te doen.

Ik ging om 5 uur naar mijn werk en toen stond bitcoin op 6710, nu op 6724. MOON!!!!!!!!!

Vindt het trouwens wel lekker dat het topic niet meer volgespamt wordt, kostte enorm veel tijd om alles terug te lezen als je een dag niet had gekeken.
Pagina: 1 ... 124 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!