Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.920 views

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:24:
We staan lijnrecht tegenover elkaar. opper bear vs opper bull. De twee Tom's tegen elkaar. Dit gaat een epische strijd worden.
De verliezer trakteert met drank en hoeren ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De Tomtom wijst ons allemaal de weg :+

Verwijderd

TomTorquay schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:29:
[...]

Drank en hoeren Original Tweakers Airdropje. Leuk concept. Weer eens iets anders!

Wordt er ook nog eens iets anders leeggezogen dan de bitcoin waarde van portfolio's.

• TomTorquay
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:32:
Drank en hoeren Original Tweakers Airdropje. Leuk concept. Weer eens iets anders!

Wordt er ook nog eens iets anders leeggezogen dan de bitcoin waarde van portfolio's.
_O-

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bedankt voor de support boys :+ #TEAMBULL

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:36
Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:57:
https://www.coindesk.com/...r.com&utm_campaign=buffer

De Tether-FUD kan ook weer de ijskast in als je dit rapport mag geloven. Kan trouwens ook de pump verklaren van zojuist.
Alhoewel het kantoor wat ze in gehuurd hebben geleid wordt door oude rechters en een ex fbi baas blijft het wel een beetje wat 'wij van wc eend' gehalte houden. Plus dat het blijkbaar nogal moeilijk is om de balansen voor langere tijd naast elkaar te houden blijft mijn wantrouwen richting USDT hetzelfde en blijf ik er gewoon vanaf. Heb het ook niet nodig dus is ook erg makkelijk praten dan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:29:
[...]

Leuk idee maar mocht jij winnen, heb ik geen geld meer over. Trakteren wordt lastig dan :+ :'( :')

• Tominatie
  • Niet online
RLC is wel heel laag nu 8)7

IOST oOo oOo oOo oOo

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Aziaten gaan slapen bitcoin meteen UP!!

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• TomTorquay
Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:51:
[...]

Leuk idee maar mocht jij winnen, heb ik geen geld meer over. Trakteren wordt lastig dan :+ :'( :')
No problem man ;)
Als ik jouw drankverbruik zo tussen de lijnen door lees hier op het forum, dan zou ik een kapitaal kwijt zijn als ik verlies. Dus laat maar :P ;)

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
RLC gaat Golem (GNT) achterna.
IOST is niet te stoppen! Ik ben alleen te pusssy om nu nog in te stappen....
TomTorquay schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:04:
[...]
No problem man ;)
Als ik jouw drankverbruik zo tussen de lijnen door lees hier op het forum, dan zou ik een kapitaal kwijt zijn als ik verlies. Dus laat maar :P ;)
En dan hebben we het nog alleen over het drankgebruik, hij lust de dames van de nacht ook wel volgens mij.

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:52

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Een virtueel cadeautje voor TomTorquay :)
Geen lambo, maar een Proton. Lekker positief dus!

Afbeeldingslocatie: https://d1ix0byejyn2u7.cloudfront.net/drive/images/made/drive/images/remote/https_f2.caranddriving.com/images/new/large/UProtonSavvy2005to2012_794_529_70.jpg

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• TomTorquay
Maestro schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:10:
Een virtueel cadeautje voor TomTorquay :)
Geen lambo, maar een Proton. Lekker positief dus!

[afbeelding]
He, "natuurkunde-humor"! I like :Y d:)b

A photon checks into a hotel and the porter asks him if he has any luggage. The photon replies: “No, I’m travelling light.”
;)

[ Voor 14% gewijzigd door TomTorquay op 20-06-2018 17:14 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Vanochtend all-in op IOST gegaan, zojuist verkocht op de top, nu even naar ONT, straks weer terug naar IOST als die rood kleurt. Mooie week tot nu toe :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:17:
Vanochtend all-in op IOST gegaan, zojuist verkocht op de top, nu even naar ONT, straks weer terug naar IOST als die rood kleurt. Mooie week tot nu toe :)
Ont staat een beetje stil helaas. Maar een kleine handels marge.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:01:
Aziaten gaan slapen bitcoin meteen UP!!
Rond 1 uur gaan we weer zakken.

Weg

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
New Yorker schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:51:
[...]

Slapen zal je bedoelen.

P.s. we gaan naar de 6800.

[ Voor 7% gewijzigd door Ton Hasselt op 20-06-2018 18:04 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

De IOST trein is weer vertrokken!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:11:
De IOST trein is weer vertrokken!
Leuk voor @Tominatie die heeft ze gisteren ook op 't juiste moment gekocht d:)b Je weet wel, 15% geleden...

• Ton Hasselt
Chris.nl schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:14:
[...]

Leuk voor @Tominatie die heeft ze gisteren ook op 't juiste moment gekocht d:)b Je weet wel, 15% geleden...
Ja maar ook weer verkocht geloof ik.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:58
IOST pakt even door ja. Heb er zelf geen en heb ook niet echt een idee wat het doet.

• New Yorker
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:56:
[...]

Slapen zal je bedoelen.

P.s. we gaan naar de 6800.
Slapen = geld verliezen.

Weg

• Chris.nl
  • Niet online
DJ-Promo schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:16:
IOST pakt even door ja. Heb er zelf geen en heb ook niet echt een idee wat het doet.
29 juni testnet launch, binnenkort een announcement (hopelijk iets anders dan testnet), was al ⅔ gedaald deze dip... Iets zegt me dat er nog makkelijk 15% bij kan of dat ie tot 28 juni sowieso wel gaat plussen.

Ik vind het leuk maar van ben 109% winst vanaf 10 mei naar 10% verlies nu gegaan door IOST te hodl'n. Dus voor mij nog niets nieuws onder de zon, maar voor daytraders wellicht interessant de komende dagen.

• Ton Hasselt
Ik slaap maar 4 à 5 uur per nacht.

P.s. over de 6800. *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Ton Hasselt op 20-06-2018 18:27 ]

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
New Yorker schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:51:
[...]

Hmmm.. i see a pattern here.. :/

• A87
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:34:
[...]

Hmmm.. i see a pattern here.. :/
Serieus afgelopen maanden is dit echt gaande!!!!

• A87
  • Niet online

A87

Houden jullie je CRYPTO voor jezelf (alleen eigen passes/keys in beheer, etc) TOT jullie DOOD zijn????
Of privatekeys gedeeld met iemand?

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 20-06-2018 18:50 ]

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:14:
[...]

Ik ook, eindelijk weer eens een leuke plus
Mooie tip was dat gister d:)b

• Ton Hasselt
A87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:50:
Houden jullie je CRYPTO voor jezelf (alleen eigen passes/keys in beheer, etc) TOT jullie DOOD zijn????
Niemand krijgt mijn Linda. :( :N :(

• AtlAntA
A87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:50:
Neen ben je gek. Wat heb ik er dan nog aan? Ik hou alles vast totdat ik op een comfortabale manier kan stoppen met werken.

Als crypto ploft zoals de gemiddelde kip in de supermarkt dan hou ik het dus wel vast tot aan mijn dood.. Hmmm food for thought..

• Klaas25
AtlAntA schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:55:
[...]

Neen ben je gek. Wat heb ik er dan nog aan? Ik hou alles vast totdat ik op een comfortabale manier kan stoppen met werken.

Als crypto ploft zoals de gemiddelde kip in de supermarkt dan hou ik het dus wel vast tot aan mijn dood.. Hmmm food for thought..
kip ik heb je :9

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:22:
[...]

29 juni testnet launch, binnenkort een announcement (hopelijk iets anders dan testnet), was al ⅔ gedaald deze dip... Iets zegt me dat er nog makkelijk 15% bij kan of dat ie tot 28 juni sowieso wel gaat plussen.

Ik vind het leuk maar van ben 109% winst vanaf 10 mei naar 10% verlies nu gegaan door IOST te hodl'n. Dus voor mij nog niets nieuws onder de zon, maar voor daytraders wellicht interessant de komende dagen.
Zuur voor je, ;( vraag me wel af waarom je niet wat winst gepakt hebt met bijvoorbeeld 50% cashen en rest laten staan?.

Ik snap niet zo dat mensen met 100% winst het nog durven te holden, ligt misschien ook aan het bedrag waar je mee speelt ?

Komt vast wel weer goed met IOST ;) Heb je meer aan dan de gemiddelde shitcoin

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
bedrag hoort vrij irrelevant te zijn bij je beslissingen. Als t dat wel begint te worden dan was je initial trade al niet goed :)

voorbeeld: een x10 allin op bitmex ofzo vind ik echt n kutidee, maar allin traden op pumps kan wel.

Om een lang verhaal kort te maken: scared money don't make money.

• Slux
  • Niet online
rogier2012 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:10:
bedrag hoort vrij irrelevant te zijn bij je beslissingen. Als t dat wel begint te worden dan was je initial trade al niet goed :)

voorbeeld: een x10 allin op bitmex ofzo vind ik echt n kutidee, maar allin traden op pumps kan wel.

Om een lang verhaal kort te maken: scared money don't make money.
Bedrag speelt toch wel een hele grote rol bij mij hoor, als ik van bijvoorbeeld 50k 100k maak dan kan ik echt niet meer rustig zitten, 50% gaat er dan zeker uit.
Als ik al met 100 euro 200 euro maak dan maak ik me niet zo druk, maar zal dan ook 50% eruit halen.

Ik pak zelf alleen maar korte ritjes met 80% van mijn pf, met een paar euro winst per coin ben ik al blij, moet ik er wel bijzeggen dat ik tussen de 12 en 16 uur aan het traden ben per dag.
Dat holden is niks voor mij, het gedeelte wat ik LT heb doet maar weinig vind ik vergeleken met mijn day trades

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:54:
[...]

Ik ook, eindelijk weer eens een leuke plus
Mooie tip was dat gister d:)b
Haha, tja. Ik zit met tunnelvisie en kan maar 1 tip geven hé... Kans dat ik een keer gelijk kreeg zat erin.
Slux schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:08:
[...]

Zuur voor je, ;( vraag me wel af waarom je niet wat winst gepakt hebt met bijvoorbeeld 50% cashen en rest laten staan?.
Mijn plan was 440% winst behalen en dan eruit. Daar hou aan vast, maar achteraf had ik beter bla...
Ik snap niet zo dat mensen met 100% winst het nog durven te holden, ligt misschien ook aan het bedrag waar je mee speelt ?
Wie met 100% winst zijn inleg eruit haalt, had er imo toch geld ingestopt wat ie niet kon missen. Voor mij is het dus 440% winst of niets.

'k Heb 1 hodlpot van €1000 inleg met het 440% doel
En 1 hodlpot met als doel pas uit te stappen bij een echte bullrun.
Komt vast wel weer goed met IOST ;) Heb je meer aan dan de gemiddelde shitcoin
Ik ben benieuwd, maar denk idd hetzelfde.

• Slux
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:19:
[...]

Haha, tja. Ik zit met tunnelvisie en kan maar 1 tip geven hé... Kans dat ik een keer gelijk kreeg zat erin.

[...]
Mijn plan was 440% winst behalen en dan eruit. Daar hou aan vast, maar achteraf had ik beter bla...

[...]
Wie met 100% winst zijn inleg eruit haalt, had er imo toch geld ingestopt wat ie niet kon missen. Voor mij is het dus 440% winst of niets.

'k Heb 1 hodlpot van €1000 inleg met het 440% doel
En 1 hodlpot met als doel pas uit te stappen bij een echte bullrun.

[...]
Ik ben benieuwd, maar denk idd hetzelfde.
Waar komt die 440% vandaan ? zou dan eerder voor 666% gaan >:)

• Ton Hasselt
Slux schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:21:
[...]

Of 7352%.

• Slux
  • Niet online
Zou in jou geval toch 12 9 14 4 1% moeten zijn ?

komt uit op linda :+

• Chris.nl
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:21:
[...]

Ik ga voor €1000 euro ooit met 2 personen 3 weken naar Cuba een auto huren en over dat eiland crossen. In 2010 koste zo'n vakantie €4000 dus probeer ik dat feestje te herhalen met een beetje inflatie.

• Slux
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:25:
[...]

Ik ga voor €1000 euro ooit met 2 personen 3 weken naar Cuba een auto huren en over dat eiland crossen. In 2010 koste zo'n vakantie €4000 dus probeer ik dat feestje te herhalen met een beetje inflatie.
Mooi doel, ik hop dat je hem snel haalt ;)

Verwijderd

[...]

Inflatie, aha vandaar die 40%
Ghehehe
Ga voor je duimen d:)b

• Ton Hasselt
[...]

Jaren ploeteren om het er in 3 weekjes door te jagen?

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd wat heerlijk die IOST. Heb een stoploss gezet op 470. We gaan zien waar we heen gaan :D

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:57:
https://www.coindesk.com/...r.com&utm_campaign=buffer

De Tether-FUD kan ook weer de ijskast in als je dit rapport mag geloven. Kan trouwens ook de pump verklaren van zojuist.
Eerder het tegenovergestelde als je het mij vraagt.

Ten eerste. Dit is geen audit maar een onderzoek uitgevoerd door een advocaten kantoor. Oftewel het onderzoek is verreweg van gelijkwaardig aan dat van een normale audit. Audits hebben als doel zekerheid geven over of organisaties werken zoals ze beloven met alles dat hierbij komt kijken (oa financiele balans). Het uitgevoerde onderzoek heeft niet eens die intentie gehad.
FSS procedures performed are not for the purpose of providing assurance.
En zoals het artikel ook mooi afsluit.
Selling, a CPA and former academic fellow in the chief accountant's office at the Securities and Exchange Commission, said that auditors "have specific standards for independence they have to adhere to," whereas when lawyers say they are conducting "independent" investigations for companies, "nobody knows what that means."
Put differently, "99 percent of the work a law firm does is advocacy for the client," whereas "100 percent of the work of an accounting firm is to hold themselves out as independent," Selling said.
Ten tweede. Het enige dat de review aantoont is dat de het balans op 1 jun klopt. Verder zegt het niks. Het scenario dat er in de aanloop naar de ATH van 20k een hoop bitcoins zijn gekocht met lucht blijft nog steeds mogelijk scenario.

Ten derde. Het meest cruciale onderdeel van de audits is tevens het meest simpele om aan te tonen. Dat ze dit na al die tijd nog steeds niet gelukt is is voor mij veelzeggend.

Ten vierde. Het systeemrisico dat Tether voor de cryptomarkt zijn geheel vormt is onverminderd hetzelfde gebleven. Immers staan ze nog steeds op nummer 2 als het op handelsvolume aankomt.

• A87
  • Niet online

A87

AtlAntA schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:55:
[...]

In de zin van als je DOOD gaat dat iemand er nog wat aan heeft ,... ouders ofso

• TomTorquay
Heren, de stijging in IOST zou de vierde Elliot-wave kunnen zijn. Dat is een correctie in een verder dalende lijn. Wees dus alert.

• Klaas25
Ik HODL net zo lang dat ik ca. 25x me inleg eruit kan halen :P Of het moet weer rap bergafweerts gaan dan..

• A87
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:40:
Ik HODL net zo lang dat ik ca. 25x me inleg eruit kan halen :P Of het moet weer rap bergafweerts gaan dan..
IK 1000-5000x Wil minimaal miljoenen zien, KLAAR! en BASTA
Dan koffer met geld laden en geld strooien over je porum. Naar de bank de biljetten halen _/-\o_ Gewoon omdat het kan

[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 20-06-2018 19:46 ]

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
gaat ven nog wat laten zien? ,zit te denken om er nog wat te kopen

Verwijderd

Ik hodl alleen CSC tot dat hij op 50 cent staat
dan stap ik uit en ga ik kijken naar het crossen van chris op cuba :w

• Chris.nl
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:40:
Heren, de stijging in IOST zou de vierde Elliot-wave kunnen zijn. Dat is een correctie in een verder dalende lijn. Wees dus alert.
Zou toch knap zijn voor een coin van nog geen 7 maand oud die deze maand pas komt met een werkend? testnet :+ Maar idd alles kan.

• TomTorquay
chang1982 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:43:
gaat ven nog wat laten zien? ,zit te denken om er nog wat te kopen
Neen. Heb uit goede bron vernomen dat ze een exit scam aan het voorbereiden zijn O-)

Verwijderd

TomTorquay schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:45:
[...]

Neen. Heb uit goede bron vernomen dat ze een exit scam aan het voorbereiden zijn O-)
Dat hoorde ik ook, samen met NEO er van door :-( _O-

• Tominatie
  • Niet online
@Alabama_man Met wat je zegt ben ik het deels eens, maar ik zie niet in waarom dit rapport negatief nieuws zou zijn. Het is dan wel geen echte audit, maar FSS is een bedrijf dat een reputatie hoog te houden heeft. Het is hiermee niet bewezen dat USDT altijd gedekt is door dollars, dus het zou inderdaad kunnen dat ze vroeger behoorlijk hebben gesjoemeld. Het onderzoek toont niet alleen aan dat op 1 juni alles klopte maar dat deze over een bepaalde periode klopte, want ze hebben meerdere willekeurige data's gepakt en gekeken.

Iedergeval is er op dit moment niks aan de hand met Tether en hebben ze alles in orde. Voor het vertrouwen van ons als "crypto-liefhebbers", is dit alleen maar goed.

• TomTorquay
Chris.nl schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:44:
[...]

Zou toch knap zijn voor een coin van nog geen 7 maand oud die deze maand pas komt met een werkend? testnet :+ Maar idd alles kan.
Zachtjes omhoog tot testnet en daarna opnieuw de afgrond in zou perfect passen in zowel "mijn" Elliot-waves als in de klassieke "sell the news"-marktactie ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:36:
@Verwijderd wat heerlijk die IOST. Heb een stoploss gezet op 470. We gaan zien waar we heen gaan :D
Ok, zet ik hem op 471 :)

Inmiddels met een market sell verkocht.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 20-06-2018 19:49 ]

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:48:
[...]

Ok, zet ik hem op 471 :)
Ik heb ze verpatst op 13%, vond het genoeg

Terug in ZIL om nog 2 a 3% te pakken om daarna nog wat goed koop VEN in te slaan *O*

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2018 19:51 ]

• Maestro
  • Laatst online: 21:52

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

2 weken geleden gekocht op 562, dus van mij mag ie nog even :P

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• AtlAntA
A87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:42:
[...]

IK 1000-5000x Wil minimaal miljoenen zien, KLAAR! en BASTA
Dan koffer met geld laden en geld strooien over je porum. Naar de bank de biljetten halen _/-\o_ Gewoon omdat het kan
Ah zo ja als ik een fiks bedrag in crypto heb staan dan komt dat op een ledger te staan die ik evntueel in een testament op zou kunnen nemen. Zoiets denk ik dan.

• Ton Hasselt
AtlAntA schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:54:
[...]

Ah zo ja als ik een fiks bedrag in crypto heb staan dan komt dat op een ledger te staan die ik evntueel in een testament op zou kunnen nemen. Zoiets denk ik dan.
Papa :w

• Tominatie
  • Niet online
Echt jammer dat we die $6800 nu al tweemaal (gisteren, vandaag) niet weten vast te houden. 3e poging mag zo wel komen. Die weerstand tot de $7000 is ook wel behoorlijk intens. Daar heb je grote walvissen voor nodig.

• Chris.nl
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:47:
[...]
Zachtjes omhoog tot testnet en daarna opnieuw de afgrond in zou perfect passen in zowel "mijn" Elliot-waves als in de klassieke "sell the news"-marktactie ;)
Klopt, bij mij speelt ook die "sell the news"-actie. Daarom zei ik ook dat ie tot de 28e wel eens zou kunnen plussen. Nu maar hopen dat die announcement echt 'big news' is... Al met al blijft het een mooie volatiele bende.

• Rijssi
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-06-2024
Iran - Spanje kun je prima vergelijken met de huidige stand van de markt. De Iraniërs zijn de bears en de Spanjaarden de bulls. De Spanjaarden komen er niet door

• Alabama_man
Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:47:
@Alabama_man Met wat je zegt ben ik het deels eens, maar ik zie niet in waarom dit rapport negatief nieuws zou zijn. Het is dan wel geen echte audit, maar FSS is een bedrijf dat een reputatie hoog te houden heeft. Het is hiermee niet bewezen dat USDT altijd gedekt is door dollars, dus het zou inderdaad kunnen dat ze vroeger behoorlijk hebben gesjoemeld. Het onderzoek toont niet alleen aan dat op 1 juni alles klopte maar dat deze over een bepaalde periode klopte, want ze hebben meerdere willekeurige data's gepakt en gekeken.

Iedergeval is er op dit moment niks aan de hand met Tether en hebben ze alles in orde. Voor het vertrouwen van ons als "crypto-liefhebbers", is dit alleen maar goed.
Advocatenkantoren hebben een totaal ander belang dan auditkantoren. Auditkantoren hebben er groot belang bij onafhankelijk te zijn. Daar waar als zij de reputatie krijgen dat hun audits niet deugen ze daarmee klanten verliezen. Advocatenkantoren hebben als grootste belang dat zij naar tevredenheid van hun klant werken. Ongeacht wat het belang van de klant is. Hierdoor zijn advocatenkantoren by design ongeschikt om als onafhankelijke partij te functioneren.

Omdat het geen officiële audit betreft hoeft het onderzoek niet te voldoen aan normaal geaccepteerde audit normen en standaarden. Standaarden zijn belangrijk om te garanderen dat de uitkomsten en bevindingen van de audits objectief en consistent zijn. Het niet hoeven volgen van standaarden is eigenlijk een vrijbrief om te doen wat je wilt. Leuk dat ze zeggen dat het op meerdere data dan alleen 1 jun klopt. Welke data laten ze zich dan niet over uit. En is Tether wel enigst rekeninghouder geweest van deze bankrekeningen? Normen en standaarden helpen dergelijke vraagstukken uit te sluiten.

Aantonen dat de cash er is is slechts de helft van het verhaal. Minstens zo belangrijk is dat dit geld is verkregen door de legitieme aanschaf van Tethers. Wordt dit niet aangetoond dan blijft het scenario bestaan dat er een boel bitcoins met lucht zijn gekocht.

Op mij komt dit over als het zoveelste rookgordijn dat Tether opwerpt om te verbergen dat hun manier van handelen niet deugt. Hoe langer het duurt en hoe meer rookgordijnen, des te achterdochtiger ik wordt.

Ironische side-note. Crypotmunten zijn populair want decentraal en dus onafhankelijk aan beleid van centrale banken. Maar als het waar is dat er tijdens de aanloop naar de ATH bitcoins zijn gekocht met lucht heeft Tether exact datgene gedaan dat centrale banken doen. :+

• Viper®
  • Niet online
AtlAntA schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:54:
[...]

Zelf heb ik een codicil gemaakt.

https://www.erfwijzer.nl/codicil.html
Behalve een testament, kun je ook een codicil maken. Je kunt dan zelf opschrijven wie je meubels, sieraden en kleding krijgen als je komt te overlijden. In het codicil kun je ook omschrijven hoe je uitvaart eruit moet zien. Geldbedragen kun je niet via een codicil aan iemand toewijzen. Ook kun je sinds 2003 geen executeur meer aanwijzen via een codicil.
Dus gewoon even op papier zetten wat je hebt, ledger, exchange accounts, wachtwoorden en 2FA keys etc.
Verder verdeling van crypto's. Op zich maakt mij verder niet zoveel uit, maar als niemand toegang tot je accounts heeft is het weg en dat is ook weer jammer.

• Tominatie
  • Niet online
@Alabama_man Zeker dit onderzoek bied geen 100% zekerheid, maar de mensen achter het onderzoek zijn geen kleine namen
FSS, the Washington, D.C., law firm that Tether hired to assess its reserves and write the report, has no shortage of gravitas. It was founded by three former federal judges, one of them a former director of the FBI, Louis Freeh.

Another of the firm's partners, retired Judge Eugene R. Sullivan, is on the advisory board of one of Tether's banks, and was introduced to the company through that connection, according to the report. His ties to the bank also helped FSS do the review "in a timely and comprehensive manner, ensuring that no pertinent information was overlooked," the report says.
Maar onze kijk is natuurlijk ook al anders. Ik heb de Tether-FUD altijd al overdreven gevonden. Ik ging er sowieso vanuit dat Bitfinex makkelijk de dollars in pacht had om de Tethers te dekken. Ik bedoel in een markt die op zijn hoogtepunt bijna 1 Triljoen waard was, lijkt het me gek als zij geen 3 miljard op de bankrekening hebben staan.

Het is inderdaad geen audit, maar ik heb vertrouwen in deze onderzoekers en zie niet in waarom zij hun grote reputatie te gooi zullen doen om tegen betaling Bitfinex een handje te helpen.

Moon, soon.

• Tominatie
  • Niet online
Mooi nieuws voor Enigma holders trouwens. Waarbij we een tijdje geleden dachten dat RLC een partnership met Intel zou afsluiten heeft Enigma dat vandaag gedaan.

https://blog.enigma.co/an...bf73a86a7?gi=dbeff642499c

Daarnaast heeft bittrex zojuist aangekondigd dat de USD-ETH pairs zijn geopend voor trading, alleen maar goed!!
Zou mooi zijn als bittrex ook de euro deposits/withdrawals gaat ondersteunen.

• Alabama_man
Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:54:
@Alabama_man Zeker dit onderzoek bied geen 100% zekerheid, maar de mensen achter het onderzoek zijn geen kleine namen

Maar onze kijk is natuurlijk ook al anders. Ik heb de Tether-FUD altijd al overdreven gevonden. Ik ging er sowieso vanuit dat Bitfinex makkelijk de dollars in pacht had om de Tethers te dekken. Ik bedoel in een markt die op zijn hoogtepunt bijna 1 Triljoen waard was, lijkt het me gek als zij geen 3 miljard op de bankrekening hebben staan.

Het is inderdaad geen audit, maar ik heb vertrouwen in deze onderzoekers en zie niet in waarom zij hun grote reputatie te gooi zullen doen om tegen betaling Bitfinex een handje te helpen.

Moon, soon.
Je haalt dingen door elkaar. Bitfinex is geen Tether. Dus de balans van Bitfinex mag niet bijdragen aan de balans van Tether. Waarom is dit belangrijk? Omdat anders bitcoin kopen met lucht. Waarom doet dit er toe? Je hebt teveel voor je bitcoin betaald.

Het maakt ook niet uit hoe beroemd het kantoor is. Het advocatenkantoor heeft geen reputatie te verliezen. Daar waar het nooit hun rol is zich als onafhankelijke partij op te stellen. Hun enige rol is het belang van hun klant te bedienen. Het zou pas slecht zijn voor hun reputatie als ze zich echt onafhankelijk hadden opgesteld en hadden aangetoond dat de boel niet klopte.

• Tominatie
  • Niet online
Alabama_man schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:14:
[...]

Je haalt dingen door elkaar. Bitfinex is geen Tether. Dus de balans van Bitfinex mag niet bijdragen aan de balans van Tether. Waarom is dit belangrijk? Omdat anders bitcoin kopen met lucht. Waarom doet dit er toe? Je hebt teveel voor je bitcoin betaald.

Het maakt ook niet uit hoe beroemd het kantoor is. Het advocatenkantoor heeft geen reputatie te verliezen. Daar waar het nooit hun rol is zich als onafhankelijke partij op te stellen. Hun enige rol is het belang van hun klant te bedienen. Het zou pas slecht zijn voor hun reputatie als ze zich echt onafhankelijk hadden opgesteld en hadden aangetoond dat de boel niet klopte.
Het blijft natuurlijk gissen. Maar zie nog geen reden om dit rapport als onwaar te beschouwen. Ik snap trouwens wel dat jij sceptisch bent, omdat je al sowieso geen meter vertrouwen hebt in het hele Tether verhaal. Er zal ooit wel meer duidelijk worden, voor nu heb ik 100% vertrouwen in Tether.

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:19:
[...]

Het blijft natuurlijk gissen. Maar zie nog geen reden om dit rapport als onwaar te beschouwen. Ik snap trouwens wel dat jij sceptisch bent, omdat je al sowieso geen meter vertrouwen hebt in het hele Tether verhaal. Er zal ooit wel meer duidelijk worden, voor nu heb ik 100% vertrouwen in Tether.
Ik ook, beter voor de hele handel

• Tominatie
  • Niet online
Zijn er hier trouwens nog mensen die mee gedaan hebben aan de NEX ICO? Die ene NEO exchange met enorme hype? Hoe gaat het met dat project, hoor er namelijk echt al tijden niks over. Dood?

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Ronde 1 van verkoop NEX wordt deze maand verwacht.

NEX zelf zit volgens berichten in de laatste fase om de juridische kanten af te dekken, met name rond de pairs met fiat. Bank garantie/licentie/vergunning en overheidsregels.

• Tominatie
  • Niet online
Midacmm schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:32:
Ronde 1 van verkoop NEX wordt deze maand verwacht.

NEX zelf zit volgens berichten in de laatste fase om de juridische kanten af te dekken, met name rond de pairs met fiat. Bank garantie/licentie/vergunning en overheidsregels.
Oki! Ben enorm benieuwd wat er van gaat komen.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Ik ook. Men verwacht een flinke boost van NEO en aanverwante ICO, tokens en coins.

Mag ook wel eens gebeuren, er zijn in dat kamp flinke klappen gevallen.

• Alabama_man
Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:19:
[...]

Nee, het gaat niet om dat er onwaarheden in het rapport staan. Het gaat om dat het rapport onvolledig is. En mijn sceptische houding wordt met name gevoed door ontwikkelingen als deze. Series. Hoe moeilijk kan het zijn om een kloppende financiele balans aan te tonen als je als business model berust op: voor elke dollar die je mij geeft geef ik je 1 tether terug. Voor elke Tether die je mij geeft geef ik je 1 dollar terug.

Over dit laatste zijn overigens maar weinig goeie verhalen te lezen..

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Midacmm schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:38:
Ik ook. Men verwacht een flinke boost van NEO en aanverwante ICO, tokens en coins.

Mag ook wel eens gebeuren, er zijn in dat kamp flinke klappen gevallen.
In deze markt kan dat wel eens vies gaan tegenvallen :'(

http://www.avfoto.nl

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 03:38
Ik ben in twijfel, momenteel heb ik wat coins in Jaxx staan. Maar wat is nou het beste om gemakkelijk te traden en/of te cashen?

Binance is een collega zeer bekend mee, cryptport..

• Klaas25
Im in the mood for a trip to the MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

AMARONE schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:46:
Ik ben in twijfel, momenteel heb ik wat coins in Jaxx staan. Maar wat is nou het beste om gemakkelijk te traden en/of te cashen?

Cashen: GDAX (Coinbase Pro) gratis -> Coinbase (0,10 Euro) -> Rekening.

Traden: Binance.

• A87
  • Niet online

A87

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:33

Bever!

3

https://docsend.com/view/yhnw6i9

BOLT whitepaper, eerste ICO op Zilliqa. Ziet er goed uit,.
Hebben al een bestaande business dus slagingskans is stukken beter dan de typische ico..

[ Voor 32% gewijzigd door Bever! op 20-06-2018 23:13 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Bever! schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:08:
https://docsend.com/view/yhnw6i9

BOLT whitepaper, eerste ICO op Zilliqa. Ziet er goed uit,.
Hebben al een bestaande business dus slagingskans is stukken beter dan de typische ico..
Founded in 2017? Ik weet dat een half jaar in crypto een eeuwigheid is maar voor een traditioneel bedrijf is het dat niet. Dat noemt men tot een jaar of 2 (afhankelijk van de branche) nog steeds de opstartfase. Misschien ben ik te kritisch hoor maar bestaande business is voor mij iets dat meerdere jaren achter elkaar succesvol is gebleken. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:33

Bever!

3

Crypts schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:21:
[...]

Founded in 2017? Ik weet dat een half jaar in crypto een eeuwigheid is maar voor een traditioneel bedrijf is het dat niet. Dat noemt men tot een jaar of 2 (afhankelijk van de branche) nog steeds de opstartfase. Misschien ben ik te kritisch hoor maar bestaande business is voor mij iets dat meerdere jaren achter elkaar succesvol is gebleken. ;)
Oh je hebt gelijk hoor, maar gezien het feit dat 80% van de ico's is voor een idee. Is dit al een stap de goede kant uit :P

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Ook weer zo'n vermoeiend project met wat dure termen en een business case waar echt helemaal niemand op zit te wachten.

It's dogged that does it

• SavageBrother
AMARONE schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:46:

Traden en cashen zijn twee verschillende dingen. Traden gaat prima op Binance, Huobi, Bibox en zelfs Bittrex nog wel. Cashen gaat het makkelijkst via Kraken.

It's dogged that does it

Verwijderd

SavageBrother schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:32:
Ook weer zo'n vermoeiend project met wat dure termen en een business case waar echt helemaal niemand op zit te wachten.
Waar zitten we dan wel op te wachten?????

• TomTorquay
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:42:
[...]

Waar zitten we dan wel op te wachten?????
Op $$$$$$ :P

Verwijderd

presies, dus case of niet als het maar oplevert :P

• SavageBrother
Is dit het niveau wat hier gebezigd wordt?

It's dogged that does it

• New Yorker
  • Niet online
SavageBrother schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:49:
Tja koers is ook laag.

Weg

• SavageBrother
Naja er werd hier over een business case gepraat, ik reageer er op, vervolgens is het antwoord: zolang het maar geld oplevert!!! Wat voor zin heeft het dan überhaupt om over de business case te beginnen.

It's dogged that does it

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Niet echt. Normaal is het nog flink lager :P

Verwijderd

Vandaag de lindawallet gedownload. Heb een buyorder staan op cryptopia. Maar zou da coins graag bewaren in de wallet. Maar hij wil niet syncen met de blockchain.... iemand die raad weet ?

• New Yorker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:57:
Vandaag de lindawallet gedownload. Heb een buyorder staan op cryptopia. Maar zou da coins graag bewaren in de wallet. Maar hij wil niet syncen met de blockchain.... iemand die raad weet ?
Vraag het aan @Ton Hasselt

Weg

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
SavageBrother schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:52:
Naja er werd hier over een business case gepraat, ik reageer er op, vervolgens is het antwoord: zolang het maar geld oplevert!!! Wat voor zin heeft het dan überhaupt om over de business case te beginnen.
Je vat crypto's in het algemeen goed samen. Het is een veelbelovende techniek, dat zeker maar er worden business cases aan gekoppeld die er absoluut niet bij gebaat zijn. Van een decentraal netwerk voor betalingen komen er dingen naar voren met tickets, micro transactions, contracten en nog meer geneuzel. Er wordt aan alle kanten gezocht naar use cases terwijl het imho erg voor de hand ligt dat het alleen voor betalingen gebruikt wordt. Daar kan vanalles omheen gebouwd worden maar dat maakt niet dat het originele doel is om er betalingen mee te verrichten en verwerken en that's it.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 23:57:
Ik heb de wallet ook, zal 'm morgen eens syncen.

Verwijderd

Je zegt dat niemand er op zit te wachten?

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:02:
[...]

Je vat crypto's in het algemeen goed samen. Het is een veelbelovende techniek, dat zeker maar er worden business cases aan gekoppeld die er absoluut niet bij gebaat zijn. Van een decentraal netwerk voor betalingen komen er dingen naar voren met tickets, micro transactions, contracten en nog meer geneuzel. Er wordt aan alle kanten gezocht naar use cases terwijl het imho erg voor de hand ligt dat het alleen voor betalingen gebruikt wordt. Daar kan vanalles omheen gebouwd worden maar dat maakt niet dat het originele doel is om er betalingen mee te verrichten en verwerken en that's it.
Dit is nu precies de spijker op zijn kop
Goed verhaal d:)b

• SavageBrother
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:02:
[...]

Je zegt dat niemand er op zit te wachten?
Ja dat klopt, dat zeg ik, goed geobserveerd. Behoorlijk relevant ook om te weten of een project enigszins legit is en/of een goeie business case hebt. Zeker als je niet 24/7 je portfolio in de gaten wil/kan houden en dus enigszins op de fundamentele analyse moet kunnen vertrouwen.

It's dogged that does it

• TomTorquay
Schier immer. Het placht nog wel eens te escaleren in exuberant epibreren. Doch, meestentijds is het eenvoudigweg geborneerd palaveren over verhoopte liquiditeiten. Lunaire zendingen worden veelal geprefereerd.

Pagina: 1 ... 123 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!