Prepare for the next ATH
Yep is een scam. Updates zullen snel komen.wehave schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 21:34:
[...]
Wel beetje vaag bericht inderdaad.
Lijkt nep of ligt dat aan mij?
[ Voor 9% gewijzigd door Ton Hasselt op 19-06-2018 22:44 ]
Go TRX!Ton Hasselt schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 22:43:
Iets in mij zegt dat tron boven de 1000 gaat komen.![]()
![]()
Die linda toch... Die stijging blijft nog een steeds een beetje ongeloofwaardig maar goed, jij zit vuistdiep tot aan je oksels in dat mokkel, is er een reden voor die extreme stijging?Ton Hasselt schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:08:
Linda mag nu weer effe zakken, al m'n sell-orders zijn eraan gegaan.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Een beetje liefde doet wonderen.Crypts schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:12:
[...]
Die linda toch... Die stijging blijft nog een steeds een beetje ongeloofwaardig maar goed, jij zit vuistdiep tot aan je oksels in dat mokkel, is er een reden voor die extreme stijging?
"vuistdiep tot aan je oksels in dat mokkel" is beetje meer dan enkel liefde.. LOL
Weg
Litebit zijn ze mee bezig, Binance ook, Kraken weet ik zogauw niet.New Yorker schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:17:
Jammer dat kraken en litebit geen linda hebben.
Wat is het verschil tussen Linda en XVG? Soort van hetzelfde maar dan iets anders?Ton Hasselt schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:19:
[...]
Litebit zijn ze mee bezig, Binance ook, Kraken weet ik zogauw niet.
Allebei gigantisch op verdiend.Sahara schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:22:
[...]
Wat is het verschil tussen Linda en XVG? Soort van hetzelfde maar dan iets anders?
Dan komt het begrip semantiek weer om de hoek kijken, meneer T. Hasselt is een (reserve)belg dus zijn definitie van liefde kan ietwat afwijken van die van ons als niet nederbelgen.Sahara schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:16:
[...]
"vuistdiep tot aan je oksels in dat mokkel" is beetje meer dan enkel liefde.. LOL
Maar Tonnieboy! Sashacoin gaat niet door wegens omstandigheden, wel heb ik een compleet werkende blockchain met coin klaar staan, gooi eens een (geil) naampje op?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Lola?Crypts schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:26:
[...]
Dan komt het begrip semantiek weer om de hoek kijken, meneer T. Hasselt is een (reserve)belg dus zijn definitie van liefde kan ietwat afwijken van die van ons als niet nederbelgen.![]()
Maar Tonnieboy! Sashacoin gaat niet door wegens omstandigheden, wel heb ik een compleet werkende blockchain met coin klaar staan, gooi eens een (geil) naampje op?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Spijt me Ton, maar daar geloof ik echt geen fluit van.Ton Hasselt schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:19:
[...]
Litebit zijn ze mee bezig, Binance ook, Kraken weet ik zogauw niet.
Dit gezegd zijnde, ik wil al tijden instappen op Linda, maar er komt maar geen leuk koopmomentje
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Meestal halen ze onze geld weg.A87 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:29:
ha de Aziaten komen, gelijk weer in de min..
Weg
Geinig tochCrypto goes to Hollywood
Een Hollywoodfilm over crypto? Cryptocurrencies zijn inmiddels zo populair dat het er van moest komen. En volgens the Hollywood Reporter gaat dit nu ook gebeuren. Onder andere Kurt Russel, Luke Hemsworth en Alexis Bledel gaan een rol vertolken in de nieuwe crime-thriller Crypto.
Bron: https://btcdirect.eu/nl-nl/blog/crypto-goes-to-hollywood/
Nah blijkbaar heeft btc al een lolabot. Bedankt voor uw inmenging maar ik verzin zelf wel wat. Misschien toch maar bij het oude idee houden, een naam is maar een naam.
Wacht maar af.TomTorquay schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:30:
[...]
Spijt me Ton, maar daar geloof ik echt geen fluit van.
Dit gezegd zijnde, ik wil al tijden instappen op Linda, maar er komt maar geen leuk koopmomentje
En waarom nu niet instappen, heeft al bijna de 100 aangetikt.
Verwijderd
Nee simpel expected value. En weg is de romantiekStokstaart schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:54:
[...]
Waar E staat voor effect? Ja nogal wiedes toch?
De Maximabot, lekker toepasselijke naamCrypts schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:36:
[...]
Nah blijkbaar heeft btc al een lolabot. Bedankt voor uw inmenging maar ik verzin zelf wel wat. Misschien toch maar bij het oude idee houden, een naam is maar een naam.
Gaat weer helemaal nergens naartoe vrolijke vrienden, ik voer het oorspronkelijke plan wel uit.
O God. Het is alsof ik in de spiegel kijk. (NOT). Pffff
Altijd al gedacht dat jij een vreemde vogel bent.Specy schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 01:00:
[...]
O God. Het is alsof ik in de spiegel kijk. (NOT). Pffff
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ugh, die opmerking EN een advertentie op Facebook om bij de belastingdienst te komen werken binnen een periode van 5 minuten. Ik trek het niet meer, ik ga naar bed!AtlAntA schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 01:14:
[...]
Altijd al gedacht dat jij een vreemde vogel bent.
Haha ik heb eergisteren mijn Facebook account verwijderd. Werkt best verfrissend kan ik je zeggen!Specy schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 01:27:
[...]
Ugh, die opmerking EN een advertentie op Facebook om bij de belastingdienst te komen werken binnen een periode van 5 minuten. Ik trek het niet meer, ik ga naar bed!
Ondertussen denk ik dat we vannacht wel weer onder de 6700 dollar gaan zakken.
mooie les, YouTube: Alexander klupping over de bitcoin. DWDD 5-4-2013
Ken je geschiedenis
[ Voor 7% gewijzigd door New Yorker op 20-06-2018 03:07 ]
Weg
Valt voorlopig nog goed mee
Bithumb is gehackt
[ Voor 26% gewijzigd door hey op 20-06-2018 07:09 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Ze moeten 28 Miljoen Dollar belasting betalen en zeggen nu dat ze voor 30 Miljoen Dollar zijn gehacked. Of ze dus echt gehacked zijn is de vraag. Ik vind dat de markt nogal zachtjes reageert.hey schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 07:06:
https://https://www.nd.nl/nieuws/actueel/buitenland/cryptomuntbeurs-bithumb-in-seoul-gehackt.3048359.lynkx
Bithumb is gehackt
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Komt nog wel denk ikTaro schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 07:24:
[...]
Ze moeten 28 Miljoen Dollar belasting betalen en zeggen nu dat ze voor 30 Miljoen Dollar zijn gehacked. Of ze dus echt gehacked zijn is de vraag. Ik vind dat de markt nogal zachtjes reageert.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Mooi, want ik heb gisteravond al mijn ONT verkocht en een buy order neergezet die nog net een duwtje kan gebruiken van 0,005 Dollar. Zo verleidelijk om nu gewoon op de knop te drukken, maar ik laat hem zo staan, want hij zal er straks wel keihard doorheen crashen. Heb er dan weer 41 extra, toch zo'n 76 in 3 dagen erbij getrade.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
De vorige hack die ook maar 25m was verdampte er ruim 100 miljard.Katala schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:05:
Ik vind een hack van 30 miljoen nou weer niet echt een goede reden op de market cap met 10 miljard te zien verdampen
[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 20-06-2018 08:09 ]
https://techcrunch.com/20...wreshare&sr_share=twitter
Snap nog steeds niet dat hij in de top 10 staat met die meuk coin,
Dat geld zal die wel verdiend hebben met zijn zo genoemde privé investeerder toen die de boel bij elkaar aan het liegen was.
which includes both a cash payment from Sun as well as cash in the company being distributed to shareholders alongside proceeds.
[ Voor 40% gewijzigd door Slux op 20-06-2018 08:18 ]
Ook toen geloofde ik er niets van dat die hack de reden is. Dat was op een kleine exchange waar ik nog niet eens van gehoord had. De markt is gewoon bearish.Ypuh schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:09:
[...]
De vorige hack die ook maar 25m was verdampte er ruim 100 miljard.
Gebeurt al jaren zo, de markt reageert op elke hack klein of groot.Katala schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:18:
[...]
Ook toen geloofde ik er niets van dat die hack de reden is. Dat was op een kleine exchange waar ik nog niet eens van gehoord had. De markt is gewoon bearish.
Alleen met de NANO hack bleef de markt redelijk stabiel dacht ik
Weg
Hack voor c.a. 30 miljoen.Katala schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:05:
Ik vind een hack van 30 miljoen nou weer niet echt een goede reden op de market cap met 10 miljard te zien verdampen
Volledig gerefund door de exchange naar eigen zeggen
Markt zakt weer verder.
Stinkt i.m.o een beetje naar fake news om de prijzen te laten zakken.
Ja inderdaad.. en waarom zouden mensen die hun geld er na een hack uithalen, dit keer op keer doen bij een hack? En het daarna weer investeren? En dit keer op keer?scosec schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:41:
[...]
Hack voor c.a. 30 miljoen.
Markt zakt weer verder.
Ik ga er gewoon van uit dat de markt erg negatief is, en er niemand koopt.
Is toch niet zo gek dat de markt zakt ook al vergoeden ze het, een hack blijft een hack, mensen worden daar zenuwachtig/bang van daar reageert de markt op.scosec schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:41:
[...]
Hack voor c.a. 30 miljoen.
Markt zakt weer verder.
Veel exchanges vergoeden hacks en sommige zijn het ook verplicht van het land waar in ze zitten.
Ik snap je hoor. Alleen dit soort nieuws zie je vooral naar buiten komen in een dalende markt.Slux schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:47:
[...]
Is toch niet zo gek dat de markt zakt ook al vergoeden ze het, een hack blijft een hack, mensen worden daar zenuwachtig/bang van daar reageert de markt op.
Veel exchanges vergoeden hacks en sommige zijn het ook verplicht van het land waar in ze zitten.
They all want cheap Bitcoin...
nogmaals een reminder: your keys your bitcoin, not your keys not your bitcoin.
Ik vind zelf dat je hier niks aan moet doen als coin zelf (maw ben zelf een tegenstander van wat ETH deed mbt Dao) maar snap dat exchanges hier wel vergoeden.
[ Voor 88% gewijzigd door rogier2012 op 20-06-2018 08:53 ]
Ik weet dat je een crypto exchange niet met een bank zou moeten vergelijken. In crypto is iedereen zijn eigen bank. Maar dat was even om de publieke opinie wat zwart/wit weer te geven.
New Yorker schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:25:
Staat inmiddels ook op tweakers. nieuws: Criminelen sluizen voor 27 miljoen euro aan cryptovaluta weg bij Bithumb
Karma! Die aziaten halen elke nacht koers onderuit en vervolgens gaan wij het herstellen. Nu raken zij eens hun geld kwijt.
Om eerlijk te zijn vond ik 250 euro voor 80 arken niet eens zo'n gekke deal ondanks de prijs van nu (nu 188 arken voor dat bedrag LOL).
[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 20-06-2018 10:51 ]
Begint er eindelijk iets te dagen?A87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:49:
wow, ARK 1,20 euro. Terwijl er zo veel gepgrammeerd is afgelopen jaar. Humor.![]()
Om eerlijk te zijn vond ik 250 euro voor 80 arken niet eens zo'n gekke deal ondanks de prijs van nu (nu 188 arken voor dat bedrag LOL).
Nee totaal niet. Gewoon meer kopen met gehalveerd bedrag en hopen dat Bitcoin naar 4000 gaat.
Minder betalen zelfde aantal coins. Als mensen doorkrijgen dat je 10% per jaar kan verdienen + ALS ARK 100% af is dan komen de fomo boys vanzelf wel een keer.
[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 20-06-2018 11:11 ]
'k Geef ze graag het voordeel van de twijfel (ook omdat ik er 100% in zit) maar de kans is imo groot dat IOST weer lekker volatiel gaat doen de komende dagen / rest van de maand.We don't like making announcements of announcements, trust me. That's why we will only use this extremely effective marketing tool for when there's actually a big announcement on the horizon. The team at IOST is extremely excited about this. I can promise you, this is a big announcement.
Ik doe met je mee hoor. Ik vind ARK een goed project, geen dump/pump coin. Ze werken in alle rust toe naar een mooi product. Tevens zijn ze erg transparant op de voortgang van ARK. Via de website kan je goed volgen hoe ver de ontwikkeling gaat me de betreffende onderwerpen waaraan ze aan het werk zijn. Ik zie niet in waarom ARK niet net als LISK naar een ATH van 35 kan gaan, in deze markt lijkt me dat wat voorbarig maar zie het toch wel als vergelijkbare projecten.A87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:52:
[...]
Nee totaal niet. Gewoon meer kopen met gehalveerd bedrag en hopen dat Bitcoin naar 4000 gaat.
Minder betalen zelfde aantal coins. Als mensen doorkrijgen dat je 10% per jaar kan verdienen + ALS ARK 100% af is dan komen de fomo boys vanzelf wel een keer.
Ik blijf het lekker HODLen en bijkopen in dit soort dipjes
Ai, ook al gehakt zeker.Sahara schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:38:
En toen lag Hotbit eruit.
De discussie op het nieuwsbericht van tweakers gaat ook weer behoorlijk los. Alle bekende tegen en voor argumenten passeren weer netjes de revue.
[ Voor 31% gewijzigd door Beaulion op 20-06-2018 12:46 ]
Grote paniek op het reddit forum van ARK, veel zeggen dat ark een shitcoin is geworden en verkopenGrono112 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:06:
[...]
Ik blijf het lekker HODLen en bijkopen in dit soort dipjes
Geen discussie mee, gewoon zeggen ''your right! I sold all
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 20-06-2018 13:17 ]
Waarom nu ineens ook. Er is toch geen slecht nieuws over ARK uitgebracht de afgelopen tijd? Ze houden zich volgens mij ook netjes aan de roadmap. Misschien hebben ze onder een steen gelegen de afgelopen 6 maanden en kijken nu weer eens naar hun portfolio, dan schrik je het apelazarus.A87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:13:
[...]
Grote paniek op het reddit forum van ARK, veel zeggen dat ark een shitcoin is geworden en verkopen
Geen discussie mee, gewoon zeggen ''your right! I sold all
Vooral volk wat ARK kocht voor rond 5-10 dollar, grote aantallen.
Wat de oorzaak is, ze denken slechte marketing. dergelijke berichten worden vaak snel weer verwijderd op reddit.
Ik denk dat ARK zeer slecht is nu voor de HODLERS, minimaal laten weten, KUT marketing etc...
Maar goed ik vertouw op lange termijn!
[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 20-06-2018 13:34 ]
Het is ook niet zo gek, de koers blijft de laatste tijd alleen maar dalen en staat nu op de koers van Aug 2017. En dat zonder slecht nieuws. Marketing is sh!t.A87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:24:
Het is echt zo dat er sinds vorige week ineens paniek is ontstaan op het reddit ARK bij veel HODLERS.
Vooral volk wat ARK kocht voor rond 5-10 dollar, grote aantallen.
Wat de oorzaak is, ze denken slechte marketing. dergelijke berichten worden vaak snel weer verwijderd op reddit.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Andere theorie is dat de WHALES steeds hun 10% mining(staking) omzet verkopen... wat per dag/week is.Zhou schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:34:
[...]
Het is ook niet zo gek, de koers blijft de laatste tijd alleen maar dalen en staat nu op de koers van Aug 2017. En dat zonder slecht nieuws. Marketing is sh!t.
Kan zo oplopen naar 500 euro per week wat per whale wordt verkocht, aan gratis ARK.
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 20-06-2018 13:36 ]
Zoiets noem je toch passive inkomsten.A87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:34:
[...]
Andere theorie is dat de WHALES steeds hun 10% mining(staking) omzet verkopen... wat per dag/week is.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Alleen heb ik er niet veel aan als ZIL precies het tegenovergestelde doet.
Daarnaast had ik de dip van bitcoin nog wel een stuk heviger verwacht na het bericht over de Bithumb hack. Valt me erg mee.
Hoop dat ik in een paar uur tijd nog wat MCT bij Hotbit heb.. wilde het al weghalen, maar toen hadden ze opeens Maintenance..Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:02:
IOST doet het lekker hoor @Chris.nl en @Verwijderd![]()
Alleen heb ik er niet veel aan als ZIL precies het tegenovergestelde doet.
Daarnaast had ik de dip van bitcoin nog wel een stuk heviger verwacht na het bericht over de Bithumb hack. Valt me erg mee.
Jep, ik wil m'n geld eigk ook zo snel mogelijk weg hebben bij hotbit maar mijn buyorder voor MCT staat nog steeds.Sahara schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:04:
[...]
Hoop dat ik in een paar uur tijd nog wat MCT bij Hotbit heb.. wilde het al weghalen, maar toen hadden ze opeens Maintenance..
RONALDOOO, HIJ DOET HET WEER!!! Fenomeen.
Hotbit is back online, heb meteen m'n tokens naar mn wallet gestuurd. Gelukkig meteen ook ontvangen.Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:05:
[...]
Jep, ik wil m'n geld eigk ook zo snel mogelijk weg hebben bij hotbit maar mijn buyorder voor MCT staat nog steeds.
RONALDOOO, HIJ DOET HET WEER!!! Fenomeen.
Mijn buyorder staat op 0.0000038000, hopen dat ie hem vandaag pakt.Sahara schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:21:
[...]
Hotbit is back online, heb meteen m'n tokens naar mn wallet gestuurd. Gelukkig meteen ook ontvangen.
ARK update ACESHier een voorbeeld van een ETHER/ARK contract
https://marketplace.arkac...ices/0y3fNIGfeUaLnMIdFo4A
[ Voor 88% gewijzigd door A87 op 20-06-2018 15:42 ]
Jep was te verwachten. Na slecht nieuws daal je altijd, dit keer niet eens enorm hard. We gaan nu gewoon weer verder met de road to 7xxxggj87 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:34:
En weer $100 omhoog.
De Tether-FUD kan ook weer de ijskast in als je dit rapport mag geloven. Kan trouwens ook de pump verklaren van zojuist.
@TomTorquay geen enkele bearflag of TA kan op tegen dit goede nieuws. TA valt in het niet bij dit positieve nieuws.
De reactie is toch nogal lauwtjes op zo'n geweldig nieuws. +$100 is nu niet bepaald top. We gaan het zien, maar ik blijf in USDT. Stevige daling komt dichterbij met de minuut. Kan nog een week duren of langer, maar $6000 komt weer in zicht, daar ben ik van overtuigd.Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:12:
@TomTorquay geen enkele bearflag of TA kan op tegen dit goede nieuws. TA valt in het niet bij dit positieve nieuws.
We staan lijnrecht tegenover elkaar. opper bear vs opper bull. De twee Tom's tegen elkaar. Dit gaat een epische strijd worden.TomTorquay schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:21:
[...]
De reactie is toch nogal lauwtjes op zo'n geweldig nieuws. +$100 is nu niet bepaald top. We gaan het zien, maar ik blijf in USDT. Stevige daling komt dichterbij met de minuut. Kan nog een week duren of langer, maar $6000 komt weer in zicht, daar ben ik van overtuigd.
MOON SOON GODVERDOMME!!!!!!
Verwijderd
Ik zet mijn geld op Tom.Tominatie schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:24:
[...]
We staan lijnrecht tegenover elkaar. opper bear vs opper bull. De twee Tom's tegen elkaar. Dit gaat een epische strijd worden.
MOON SOON GODVERDOMME!!!!!!
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!