Bij GET leidt het ook tot daadwerkelijk verbruik v/d GET Token alszijnde utility token.lonehitman schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:32:
[...]
Het zal aan mij liggen maar klanten/samenwerkingen doen niks met een koers van een munt. Er wordt een bepaalde fomo gecreëerd waardoor de koers omhoog gaat. Ook al gaan er 1000 bedrijven mee in zee dat doet dan nog niks de waarde van een munt die toch niet gebruikt gaat worden. (Voorbeeld
XRP) Je kan beter beursgenoteerde bedrijven zoeken die in zee gaan met instanties zoals vechain en daar dan aandelen van kopen. Waarschijnlijk sta ik op dit moment echt te negatief in de crypto.
Bij xrp zou dat ook zo moeten zijn idd. Dat de koersen van XRP nu niet meer reageren op partnerships komt wellicht al door de mega miljarden marketcap. GET is daar qua risk/reward nog wat gunstiger in in mijn ogen. Zowel XRP als GET kennen 100% downside. Terwijl upside bij XRP dankzij de forse marketcap gering is. GET zal nooit die marketcap krijgen uiteraard, dat is punt 2.
Maar eens, de partnerships zelf voegen niks toe. Er moet ook daadwerkelijk activiteit uit volgen, en dat is wat vaak ontbreekt. Ben benieuwd, volgens mij zou GET ook met een economic paper komen waarin verder wordt uitgediept hoe de token zijn waarde ontleent aan het geheel. Ben benieuwd, wel is het overduidelijk dat ze er al wat langer mee bezig zijn dan een paar maand, sinds 2016 al.
Eens, vorig jaar stonden we op combined total market cap van ~100mrd. Dus downside vanaf hier is nog steeds enorm. Blockchain mag eerst wat bewijzen in de real world voordat zulke marketcaps als 1000mrd terugkomen (if ever). Sterke techniek, maar nog nauwelijks volwassen en toegepast. Vooral een speeltuin geworden van TA, en laat dat nu juist net charlatan achtige methoden zijn. In aandelen kom je daar aangetoond niet ver mee. Fundamenteel is het namelijk niet lastig te onderbouwen bij coins waar de marketcap vandaan moet komen. Dan zullen mensen wel denken, dan maar TA. Maar wat doe je dan, met z'n allen lijntjes achterna lopen. Wat komt daar dan voor goeds uit vraag ik me af, afgezien dat de ene helft die goed trade er op vooruitgaat en de andere helft niet.rogier2012 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:46:
t kan nog redelijk forever sideways gaan, weinig reden om bullish te zijn momenteel
[ Voor 33% gewijzigd door Timberly2 op 16-06-2018 20:27 ]
Dit weekend dus tijdens feestjes en partijen zoveel mogelijk mensen verleiden om in te stappen. Je zwager, oma, neef, vriend, vijand. Neem je verantwoordelijkheid. Anders is het game over....Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:27:
Het 24h volumume volume is nog lager dan m'n spaarrekening man. Wtf
[video]
Beaulion schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:39:
[...]
Dit weekend dus tijdens feestjes en partijen zoveel mogelijk mensen verleiden om in te stappen. Je zwager, oma, neef, vriend, vijand. Neem je verantwoordelijkheid. Anders is het game over....
Weg
Diepe dalingen genoeg gezien inmiddels, alles kan.Klaas25 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:20:
Denken jullie dat voor de volgende bullrun je eerst nog een extra diepe daling krijgt heel kort voor het omhoog knalt?
Alles kanOf kan het nu na maanden laag schommelen vanaf elk moment omhoog schieten en in bullrun komen?
Check de grafiek van jan '14 t/m '17 eens, relatief vlak lijntje lijkt het zo hé. Ik denk nu niet dat het zo saai wordt dat we 3 jaar sideways gaan, daarvoor lijkt deze markt me sowieso de laatste 6 maand te volatiel. Maar alles kan, 🚀 of 🚲Hoe ging dat in het verleden?
Verwijderd
Grappig, las ik net ook op Twitter. Ik ga ook van dat scenario uit. Denk dat we voorlopig, zeker een jaar, behoorlijk gaan modderen tussen 4-15k
A87 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:55:
[...]
http://storeofvalueblog.com/posts/major-neo-redflags/
The Truth Hurts, als je zo slim was kende je deze blog al LANG!
pssssht Is dit jou face reveal?
https://static.autoblog.n...2012/Rinus-Deborah-01.jpg
Ik kijk zelf altijd eerst of ik geen rommel koop alvorens ik beleg in crypto.. zzz
Redflags, hell no..
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik vraag mij ook af of ONT nog een sprint trekt, ongeveer dezelfde mainnet release datum, maar dan moet BTC wel enigszins stabiel blijven denk ik.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:17:
Ben erg benieuwt of VEN nog gaat verdubbellen voor de mainet
Grote concurrent voor CSC in spe! Je gaat er mee kunnen gokken op wanneer A87 nog eens bullshit komt vertellen in dit topic
Verwijderd
Dat is een makkie dan..to the moonnnnnnnnTomTorquay schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:31:
[...]
Grote concurrent voor CSC in spe! Je gaat er mee kunnen gokken op wanneer A87 nog eens bullshit komt vertellen in dit topic
YouTube: 💥 EOS Grinds To A Screeching Halt Due To Major Bug
als je alles op pauze kan zetten dan gooi ik mn geld er niet in - dit is precies tegen t idee in van crypto.
[ Voor 19% gewijzigd door rogier2012 op 16-06-2018 21:43 ]
icx heeft ook een mainet swap gepland rond dezelfde datum, ook niet heel gunstig. Of juist wel, als je op meerdere paarden wed.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:29:
Ja jammer dat ONT niet een week of twee later zit
Niet?! En ik maar denken dat ik veilig in de middelste laag zat..... wat een teleurstelling..
[ Voor 37% gewijzigd door Beaulion op 16-06-2018 22:30 ]
Crypto is geen piramidespelBeaulion schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:39:
[...]
Dit weekend dus tijdens feestjes en partijen zoveel mogelijk mensen verleiden om in te stappen. Je zwager, oma, neef, vriend, vijand. Neem je verantwoordelijkheid. Anders is het game over....
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wow daar mag hij nu best dankbaar voor zijn. Wtf dat zijn ook geen 'speel' bedragen meer. Tenminste voor mij niet.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
YouTube: A Visitor Waiting When I Get Home From Work
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
En wel XRP in je pf hebben zeker ?rogier2012 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:42:
ugh, wat is EOS centralized - bij cxeze schrijf ik m af als ETH killer en ben ik blij dat ik er geen cent in heb.
YouTube: 💥 EOS Grinds To A Screeching Halt Due To Major Bug
als je alles op pauze kan zetten dan gooi ik mn geld er niet in - dit is precies tegen t idee in van crypto.
Bedankt voor jouw reactie. Maar waarom zou een waarde omhoog gaan als een munt gebruikt gaat worden? #durftevragenTimberly2 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:21:
[...]
Bij GET leidt het ook tot daadwerkelijk verbruik v/d GET Token alszijnde utility token.
Bij xrp zou dat ook zo moeten zijn idd. Dat de koersen van XRP nu niet meer reageren op partnerships komt wellicht al door de mega miljarden marketcap. GET is daar qua risk/reward nog wat gunstiger in in mijn ogen. Zowel XRP als GET kennen 100% downside. Terwijl upside bij XRP dankzij de forse marketcap gering is. GET zal nooit die marketcap krijgen uiteraard, dat is punt 2.
Maar eens, de partnerships zelf voegen niks toe. Er moet ook daadwerkelijk activiteit uit volgen, en dat is wat vaak ontbreekt. Ben benieuwd, volgens mij zou GET ook met een economic paper komen waarin verder wordt uitgediept hoe de token zijn waarde ontleent aan het geheel. Ben benieuwd, wel is het overduidelijk dat ze er al wat langer mee bezig zijn dan een paar maand, sinds 2016 al.
Denk dat het aantal "fools" inmiddels wel aan het opraken is. Om dat te doorbreken zal er wel wat meer moeten gebeuren dan wat babbelen op een feestje.Beaulion schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:39:
[...]
Zelfs de pennystocks op de reguliere beurzen hebben meer handel.
528BTC
307BCH
2600ETH
3900LTC
trading volume last 24hours
EUR doet niet meer mee in crypto, nog geen goed teken op herstel imo
Slechts 2 weken geleden was het volume op btc net iets boven de 400 iirc. Niet minder bedroevend natuurlijk. Ik krijg het idee dat er op gdax best veel botjes draaien want op gdax wordt alleen maar gereageerd op de andere exchanges en eigenlijk nooit andersom.Slux schreef op zondag 17 juni 2018 @ 09:43:
Volgens mij heeft gdax nog nooit zo weinig handel gehad als nu met EUR pairs.
Zelfs de pennystocks op de reguliere beurzen hebben meer handel.
528BTC
307BCH
2600ETH
3900LTC
trading volume last 24hours
EUR doet niet meer mee in crypto, nog geen goed teken op herstel imo
en nu even naar de Moto GP kijken.
Het speculatieve karakter heeft inderdaad zijn aantrekkingskracht een beetje verloren. Zeker nu de winsten die geboekt worden niet meer echt tot de verbeelding spreken.Oscar Mopperkont schreef op zondag 17 juni 2018 @ 09:42:
[...]
Denk dat het aantal "fools" inmiddels wel aan het opraken is. Om dat te doorbreken zal er wel wat meer moeten gebeuren dan wat babbelen op een feestje.
Het zou helpen als de media iets minder negatief zou berichten over crypto’s. Maar zolang het bijna zoeken is naar een speld in een hooiberg naar een positief item tussen de hacks, ico scams & hoog energieverbruik/“energie verspilling’’ denk ik dat de berichtgeving niet snel van toon zal veranderen.
Iemand die het wel volgt die weet wat NEO nog in de pijplijn heeft zitten?
hell no tegen beidenSlux schreef op zondag 17 juni 2018 @ 07:32:
[...]
En wel XRP in je pf hebben zeker ?Ven is ook niet heel anders
Het WK zal er ook wel niet aan meehelpen.ggj87 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:51:
Jezus, het 24u volume is nog maar 10 miljardHet vertrouwen lijkt dit jaar wel tot een dieptepunt gezakt anders zou het toch wel hoger zijn? Gelukkig hangen we nog rond 6500 maar voor hoe lang? Ik ben benieuwd of we die langverwachte bounce nog gaan zien.
Of het is een teken dat de weakhands eruit zijn?ggj87 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:51:
Jezus, het 24u volume is nog maar 10 miljardHet vertrouwen lijkt dit jaar wel tot een dieptepunt gezakt anders zou het toch wel hoger zijn? Gelukkig hangen we nog rond 6500 maar voor hoe lang? Ik ben benieuwd of we die langverwachte bounce nog gaan zien.
Inderdaad.Tominatie schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:03:
Ik denk dat je op het moment niet teveel moet kijken naar het volume. Ik bedoel, ik was ook een behoorlijke trader maar ik heb in weken geen trade meer gedaan. Ik sta vast met bags die ik niet voor verliezen ga weg doen (ik denk dat er heel veel mensen zijn die nu gewoon holden en wachten tot we weer een maanreisje gaan zien).
Toch doe ik elke dag wel trades waar ik winst mee pak.
Verlies neem ik niet, dan maar holden.
[ Voor 9% gewijzigd door Ton Hasselt op 17-06-2018 13:06 ]
Denk niet dat we een re-test krijgen. We gaan echt al een tijdje sideways en stabiel, ik verwacht vandaag nog een lange groene candle omhoog waarbij dit topic weer ontploft in moon, lambo's en veranda's.alki schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:46:
we krijgen een retest van de 6000 grens, als die niet houdt kan ie zelfs droppen naar 5000 maar dat is onwaarschijnlijk
Mochten we toch weer naar die 6k zakken, gooi ik er weer extra geld bij.
Off:
DRGN gaat goed vandaag
Ik zag het al ja, goed geselecteerd
Ga je die holden of wil je een % hebben waarop je hem weer verkoopt?
Als iedereen dit doet dan zullen we grotendeels naar rechts blijven gaan lijkt me. Wat moet er in de bitcoin/crypto wereld gebeuren voor we weer een fikse stijging krijgen?Tominatie schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:03:
Ik denk dat je op het moment niet teveel moet kijken naar het volume. Ik bedoel, ik was ook een behoorlijke trader maar ik heb in weken geen trade meer gedaan. Ik sta vast met bags die ik niet voor verliezen ga weg doen (ik denk dat er heel veel mensen zijn die nu gewoon holden en wachten tot we weer een maanreisje gaan zien).
4 maand geleden zat NEO op z'n ATH tov BTC. Zo iets moet een correctie krijgen. Reken daarbij op een crashende Bitcoin en je krijgt wat je momenteel ziet. Het was gewoon geen echt slim aankoopmoment voor NEO toen. Een hele hoop andere coins was toen al in waarde gekelderd. Je had beter daar op ingezet.yinx84 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:02:
Weet iemand wat er gaande is met NEO? Ik heb een maand of vier geleden een aantal munten geselecteerd die toen een goede long term hold leken. Sindsdien volg ik het allemaal niet echt meer op de voet. Ben nu weer een beetje aan het lezen en je hoort sombere verhalen dat NEO is gemolken en men doorgaat met ONT. Is dit FUD of wel enigzins aannemelijk?
Iemand die het wel volgt die weet wat NEO nog in de pijplijn heeft zitten?
Een daling. We zitten nu zijwaarts te gaan omdat parameters als RSI op langere timeframes nog steeds erg oversold zijn. Eens die wat zijn afgekoeld zou de boel wel eens kunnen verder zakken.AtlAntA schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:13:
[...]
Als iedereen dit doet dan zullen we grotendeels naar rechts blijven gaan lijkt me. Wat moet er in de bitcoin/crypto wereld gebeuren voor we weer een fikse stijging krijgen?
Is een hold, maar ik kan natuurlijk als ik een daling aan zie komen het principe "buy low, sell high" toepassen om meer DRGN te vergaren. Dus hou 'm wel in de gaten!Beaulion schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:13:
[...]
Ik zag het al ja, goed geselecteerdtoch een mooie opsteker.
Ga je die holden of wil je een % hebben waarop je hem weer verkoopt?
whalesAtlAntA schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:13:
[...]
Als iedereen dit doet dan zullen we grotendeels naar rechts blijven gaan lijkt me. Wat moet er in de bitcoin/crypto wereld gebeuren voor we weer een fikse stijging krijgen?
Oja, dat hebben we ook nog. Nou, dan moeten we na het Chinese nieuwjaar, belastingaangifte VS, storting vakantiegeld NL, belasting teruggave, instappen van grote investeerders en einde WK een bullrun van epische proporties zien! Welke Lambo nemen jullie? Dan pak ik die niet anders rijden we allemaal in dezelfde
Nope, ik ben er nogAtlAntA schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:37:
[...]
Of het is een teken dat de weakhands eruit zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 17-06-2018 13:30 ]
nou chris jij bent onderhand echt geen weakhand meer. Je blijft IOST holden tot je erbij neervalt
De tijden dat die op 800 sats stond komen nog wel.
Haha, dank je! Ik hodl idd (vrolijk) door. Maar genoeg afleiding gevonden.Tominatie schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:32:
[...]
nou chris jij bent onderhand echt geen weakhand meer. Je blijft IOST holden tot je erbij neervalt![]()
De tijden dat die op 800 sats stond komen nog wel.
'k Ben er bijvoorbeeld achter gekomen dat de app Tinder, mits succes, net zo handig kan zijn als airbnb en uber gecombineerd. Laatst nog een leuke dag in een andere stad gehad en 'k ben de volgende ochtend naar m'n werk gebracht. Dit topic en m'n pf check ik een stuk minder
85% XRP
12% TRX
4% XLM
Edit: verkeerde afronding. Totaal 101% maar boeit niet haha
[ Voor 27% gewijzigd door Klaas25 op 17-06-2018 14:12 ]
100% USDTKlaas25 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 14:11:
Hoe ziet jullie HODL portfolio eruit? Mijne is momenteel:
85% XRP
12% TRX
4% XLM
4% BTC
2% ETH/XMR/LTC
100% ARK (afwachtende tot turbi-puppy zegt, YOU DONT SAY)Klaas25 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 14:11:
85% XRP
12% TRX
4% XLM
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 17-06-2018 14:30 ]
Tominatie schreef op zondag 17 juni 2018 @ 14:29:
100% shitcoins
40% ICX
5% AION
3% NEO
1% STORM
-14% PF
https://www.cointrackr.com/s/uozNmQAwp5xyY
Blijf tegen beter weten in toch geloven in VEN/ICX/NEO. Heb van de week double down gedaan op deze 3
Ramadan is afgelopen maar wk is begonnen..DJT schreef op zondag 17 juni 2018 @ 15:03:
Hmmm, mijn alts zijn vrijwel allemaal weer stijgende. Zou het zo kunnen zijn dat de Ramadan een rol heeft gespeeld in de crypto markt de afgelopen weken?
Weg
bij Ramadan worden alle moslims er toch weer mee geconfronteerd dat ze niet mogen gokken. Dus dan verkopen ze massaal hun crypto om de wil van Allah te volgen. Uiteindelijk na een paar weken kunnen ze de verleiding toch niet weerstaan en kopen ze weer massaal bitcoin. Moon dus.Klaas25 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 15:12:
Ramadam was toch niet eten. En niet: geen crypto's kopen
[of is dit te vergezocht?]
Ik zie crypto als een globaal iets wat sterke verbintenissen heeft met de financiële wereld. In het verleden was er (soms) wel correlatie te vinden tussen de reguliere aandelen markt en de crypto markt.DJT schreef op zondag 17 juni 2018 @ 15:03:
Hmmm, mijn alts zijn vrijwel allemaal weer stijgende. Zou het zo kunnen zijn dat de Ramadan een rol heeft gespeeld in de crypto markt de afgelopen weken?
Dat zoiets als een ramadan of een Chinees Nieuwjaar of welk ander religieus of lokaal evenement invloed zou hebben op de koers van crypto is volgens mij tot nu toe steeds onwaar gebleken. En gelukkig maar.
https://www.cointrackr.com/s/kW1GV0m8Mb283
Heel anders dan wat jullie doen, maar je moet soms tegen de stroom inzwemmen
Niks onverwachts, je hebt vaak genoeg laten weten dat je de meeste altcoins shitcoins vindt.Richh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 15:41:
Heb de boel ook maar eens in Cointracker gezet![]()
De betere coinsRichh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 15:41:
Heb de boel ook maar eens in Cointracker gezet![]()
Ik ben er anders wel blij meeTominatie schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:41:
Pundi X lijkt de community vote op binance te winnen (helaas). Had graag FUSION gezien.
Fusion is simpelweg dé toekomst. Ons tijd komt nog wel!Tominatie schreef op zondag 17 juni 2018 @ 13:41:
Pundi X lijkt de community vote op binance te winnen (helaas). Had graag FUSION gezien.
Net als Stratis, Steem, IOTA en ARK. Stuk voor stuk shitcoins, maar ze hebben wel ongeveer een punt bereikt dat het niet veel lager kan.
Ark een shitcoin noemen. Laat A87 het maar niet lezen.Ypuh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:15:
Weet iemand of er nog iets gaat gebeuren met Lisk? Staat ook wel extreem laag.
Net als Stratis, Steem, IOTA en ARK. Stuk voor stuk shitcoins, maar ze hebben wel ongeveer een punt bereikt dat het niet veel lager kan.
Rookworst zonder r is ook worst.
ARK een shitcoin noemen maar vervolgens iets vragen over Lisk? Lees jezelf eens in zou ik zeggen. ARK is in eerste instantie afgeleid van LiskYpuh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:15:
En dus een shitcoin.Nickr92 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:42:
[...]
ARK een shitcoin noemen maar vervolgens iets vragen over Lisk? Lees jezelf eens in zou ik zeggen. ARK is in eerste instantie afgeleid van Lisk
edit: zijn allemaal weggehaald. STIJGENNNNNNN
[ Voor 23% gewijzigd door Tominatie op 17-06-2018 17:47 ]
En die Mannschaft staat achter, de wereld moet aan het vergaan zijn, kan niet andersTominatie schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:45:
wow, grote sellorders worden er nu naar elkaar gezet op bitfinex. ZAKKKENNNNNN
Wat een pot is dat hé. Heerlijk die passie van Mexico. Duitsland is nergensTomTorquay schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:47:
[...]
En die Mannschaft staat achter, de wereld moet aan het vergaan zijn, kan niet anders
Kan me niet voorstellen dat ze (de Duitsers) het hier bij laten. Belooft een veelbelovende tweede helft te worden. Duitsland dat er vol voor gaat, Mexico dat misschien profiteert van een counter?Tominatie schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:48:
[...]
Wat een pot is dat hé. Heerlijk die passie van Mexico. Duitsland is nergens
Kan alle kanten op inderdaad. Iedergeval met Spanje - Portugal de leukste wedstrijd tot nu toe. Genieten =)TomTorquay schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:49:
[...]
Kan me niet voorstellen dat ze (de Duitsers) het hier bij laten. Belooft een veelbelovende tweede helft te worden. Duitsland dat er vol voor gaat, Mexico dat misschien profiteert van een counter?
30% venKlaas25 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 14:11:
85% XRP
12% TRX
4% XLM
20% eth
10 % icx
10% xrp
10% trac
10% neo
10% req
Da's nie goed, je hebt geen Linda.RideWithUz schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:55:
[...]
30% ven
20% eth
10 % icx
10% xrp
10% trac
10% neo
10% req
In een recente notitie schreef Lee, het hoofd van het onderzoeksbureau, dat sinds de lancering van CBOE-bitcoin-futures in december, de prijzen zijn gedaald tot aan de vervaldatum van deze futures.
“Bitcoin ziet dramatische prijsveranderingen rondom vervaldag van CBOE-futures. Dit is iets wat door Justin Saslaw is gesignaleerd bij Raptor Group. We hebben een aantal gegevens verzameld en op basis van die data heeft het er alle schijn van dat er sprake is van manipulatie in de aanloop naar de einddatum van de futures. In de afgelopen tien dagen is de waarde van de munt met 18% gedaald. Dat deze daling samenvalt met de einddatum van de CBOE-Bitcoin -Futures lijkt dan ook geen toeval.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4TwWx9QSbBE]Bartvandelaar schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:29:
[...]
Ark een shitcoin noemen. Laat A87 het maar niet lezen.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 17-06-2018 18:30 ]
Weer die futures. In februari was dat hetzelfde verhaal en achteraf bleek dat er weinig tot geen effect op de koers was geweest. Ik zeg niet dat dit nu ook het geval zal zijn maar het lijkt me sterk.A87 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:25:
Een THEORIE waarom bitcoin het niet zo goed doet. ff copy hier:
In een recente notitie schreef Lee, het hoofd van het onderzoeksbureau, dat sinds de lancering van CBOE-bitcoin-futures in december, de prijzen zijn gedaald tot aan de vervaldatum van deze futures.
“Bitcoin ziet dramatische prijsveranderingen rondom vervaldag van CBOE-futures. Dit is iets wat door Justin Saslaw is gesignaleerd bij Raptor Group. We hebben een aantal gegevens verzameld en op basis van die data heeft het er alle schijn van dat er sprake is van manipulatie in de aanloop naar de einddatum van de futures. In de afgelopen tien dagen is de waarde van de munt met 18% gedaald. Dat deze daling samenvalt met de einddatum van de CBOE-Bitcoin -Futures lijkt dan ook geen toeval.
Wanneer lopen die futures af?
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 17-06-2018 18:55 ]
Nou als de theorie van Lee klopt dan zouden we dus weer een fikse stijging zien de aankomende dagen dus?A87 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:54:
Nu zijn ze afgelopen die futures. (sinds woensdag)
Merendeels gedraagt zich al als vrouw hier, helemaal in de dipjesBrainBugs schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:59:
Er zijn te weinig vrouwen in dit topic aanwezig (denk ik). Waar zijn de crypto-girls?
Die hebben allang hun winst gepakt en lachen ons uit op een ander forum.BrainBugs schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:59:
Er zijn te weinig vrouwen in dit topic aanwezig (denk ik). Waar zijn de crypto-girls?
Klopt. Het libelle forum staat bol van de koopjes gedaan met crypto.Beaulion schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:08:
[...]
Die hebben allang hun winst gepakt en lachen ons uit op een ander forum.
Ypuh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:15:
#A87 en #ARK is ook al weken trending.AtlAntA schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:10:
[...]
Klopt. Het libelle forum staat bol van de koopjes gedaan met crypto.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!