Binance coin, goh ooit nog eens een heel epistel over geschreven op het grote crypto currency topic. Lijkt al wel jaren terug. Je wordt snel ouder door die coin handel...Specy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 01:38:
[...]
Tov $, ja. Maar tov BTC, nee. En dat was de afgelopen dagen wel steeds zo. Geen idee wat het betekent...
Timberly2 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)"
Koersdoel 50$ is optimistisch. Zie dat huidige transactievolume gezakt is naar 1 miljard /24 uur. Dus coin burn zal dit kwartaal ook lager uitpakken. Echter is de DEX nu wel dichterbij gekomen.
Stel je voor wat de koers van BNB gaat doen wanneer ze een DEX aankondigen waar je 5000 BNB nodig bent om te staken. Combineer dit met het nieuws dat Flow Traders serieus cryptohandel bekijkt. Dan zijn dat wel het type institutionele partijen die dit zullen gaan proberen. 5000 BNB is voor flow traders wisselgeld.
Lang verhaal kort, ik sta nog steeds achter mijn case. Enige coin in top 100 met serieuze omzet en winst .De rest heeft geeneens winst volgens mij, laat staan omzet (afgezien van andere exchange coins).
En gelukkig heeft BNB zich idd kranig gehouden, t.o.v. BTC alltime high positie. Alleen USDT mag die nog herijken