Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.919 views

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
Specy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 01:38:
[...]

Tov $, ja. Maar tov BTC, nee. En dat was de afgelopen dagen wel steeds zo. Geen idee wat het betekent...
Binance coin, goh ooit nog eens een heel epistel over geschreven op het grote crypto currency topic. Lijkt al wel jaren terug. Je wordt snel ouder door die coin handel... ;)

Timberly2 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)"

Koersdoel 50$ is optimistisch. Zie dat huidige transactievolume gezakt is naar 1 miljard /24 uur. Dus coin burn zal dit kwartaal ook lager uitpakken. Echter is de DEX nu wel dichterbij gekomen.

Stel je voor wat de koers van BNB gaat doen wanneer ze een DEX aankondigen waar je 5000 BNB nodig bent om te staken. Combineer dit met het nieuws dat Flow Traders serieus cryptohandel bekijkt. Dan zijn dat wel het type institutionele partijen die dit zullen gaan proberen. 5000 BNB is voor flow traders wisselgeld.

Lang verhaal kort, ik sta nog steeds achter mijn case. Enige coin in top 100 met serieuze omzet en winst .De rest heeft geeneens winst volgens mij, laat staan omzet (afgezien van andere exchange coins).
En gelukkig heeft BNB zich idd kranig gehouden, t.o.v. BTC alltime high positie. Alleen USDT mag die nog herijken ;)

Verwijderd

Het schiet allemaal nog niet op
Ook mijn zak met VEN wil niet omhoog
Staat wel licht in het groen, dat is best vreemd in deze barre tijden ;)
Gekocht op 0.00580000 (ETH)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2018 10:23 ]

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
gabn88 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:46:
[...]

Gelukkig is NEO weer 3% kwijt geraakt. Waarom zat ik daar ook alweer in? :'(
Mijn buy order is mooi afgegaan :).

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-11 09:00
Zijn hier nog meer mensen die Pchain hebben? Zit er nog steeds een beetje over te twijfelen. Pchain wordt veel vergeleken met Quarkchain alleen zou Pchain betere tech en marketcap hebben. Tevens staan ze nog niet op de grote bekende exchanges dus daar is ook nog wel wat winst te halen.

Toen ik het wou halen was ik gelukkig ziek geworden want tijdens mijn ziektebed begon alles weer als pudding in elkaar te zakken ;w , dus dit was wel een geluk bij een ongeluk :P Maar ik twijfel nog een beetje of het een goede investering is.

Verwijderd

Ken ik niet, pchain.
Waar kun je dat kopen?

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Heb ik even een coole website gevonden.

https://coinlib.io/global...me=dark#global_money_flow

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/6f9wm8mkeb411.png

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Ypuh
  • Nu online
Waar kijken we naar?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Als je het topic had gelezen of even gezocht, had je kunnen zien dat deze website al meerdere keren voorbij is gekomen.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Is dit op schaal? Of meer relatief weergegeven?
ggj87 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:51:
[...]

Volgens mij klopt die niet want er worden ook LTC’s direct met fiat gekocht.
Ik zie ook een lijn lopen van dollar naar LTC. De euro en andere fiat lijnen zijn misschien te dun of vallen net onder het minimum om in grafiek op te nemen.

[ Voor 34% gewijzigd door Beaulion op 16-06-2018 10:55 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:56

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Het lijkt in ieder geval weer te geven dat als er iets met tether gebeurd het meer impact op de kleinere coins dan BTC gaat hebben.

Kijk naar BCH, de helft is USD de andere helft is tether. ETH, EOS, ONT en enkele andere zien er ook niet lekker uit. Positief lijken BTC, Tron, VeChain, Dash, QTUM, Zcash, Stellar, Sia, Monero.

Maar gelukkig is in de huidige markt elke coin ruk tenzij je gaat swing/day-traden. :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:09
ggj87 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:51:
[...]

Er is toch een blauwe lijn van USD naar LTC? Het gekke vind ik vooral dat EUR zo klein is tegenover de andere fiat’s. Als dat klopt, dan is het waarschijnlijk een irrelevante fractie die van EUR naar LTC vloeit, te klein om weer te geven.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:42
gabn88 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:46:
[...]

Gelukkig is NEO weer 3% kwijt geraakt. Waarom zat ik daar ook alweer in? :'(
Hey. En weer is NEO gelukkig weer bijna 5% (usd) kwijt geraakt. Ik weet ook niet waarom ik in NEO zit. De RSI van NEO is zwaar oversold, maar hij blijft gewoon as usual droppen.. Zou NEO ooit nog langer dan 1 dag stijgen? Als btc straks ook nog hard dipt dan kost NEO nog maar 2X dollar. 8)7

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 17:53
Timberly2 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:08:
[...]

Team is dan ook aan het 'under promisen' en 'over deliveren'. Ze spreken vrij zelfverzekerd over 1mln tickets volgend jaar, minimaal. Dit zal o.a. Jochem Meyer zijn, Guus Meeuwis etc., meer AFAS Arena's. En in 2020 eventueel de EURO/EK wedstrijden? Wie weet Martin Garrix?!
Bij 1mln tickets zal er behoorlijk utility verbruik zijn, en dat op basis van 'feiten' / harde forecasts.

Wat een fundamentals onder deze coin en gewoon real life toepassing. Wellicht dat die daarom zo matig presteert. Zodra het zichtbaar is wat je kan doen is de fantasie eraf. Waarom 1,6mrd marketcap bij VeChain zonder ook maar een euro omzet (random voorbeeld, pak een willekeurige top100 coin mij part, m.u.v. exchange coins draaien ze zelden omzet laat staan winst)? Men beeld zich nu alleen nog fantasie in, zodra je paar schamele contractjes gaat zien dan pas valt het op hoe hoog de overwaardering soms is.

Doelstelling CEO GUTS is 5 mln tickets in 3 landen over 3 jaar te bereiken.
Nou, dan kan ik je verzekeren dat er bij een circulating supply van 11mln er behoorlijk utility verbruik is op de GET Protocol token. Het mooie is, andere partijen dan GUTS kunnen ook GET protocol gebruiken.

Dus ik zie al minimaal 2 'extraatjes' t.o.v. 1mln potentie volgend jaar aan reguliere tickets:
1. Derde partijen die gebruik gaan maken van doorgewinterde en geteste GET Protcol (waarom wiel opnieuw uitvinden).

2. Upsell mogelijkheden via de blockchain. Omdat je nu actieve tickets hebt, kan je als theater/artiest ook gerichter reclame maken of berichten sturen naar je publiek. Ze spraken zelfs over crowd control bij EURO2020. Kan me indenken dat al deze extra activiteiten GET gaan verbruiken. Nu niet ingecalculeerd wat mij betreft.

Rookert, iig bedankt voor het tippen en enige wat we kunnen doen is zelf het woord verspreiden. Dit protocol voegt waarde toe aan de samenleving as we speak. Door 2e hands handel te elimineren, de partijen die zelf 0,0 waarde toevoegen aan het product. Kudo's. En kopen wanneer iets niet populair is, is lastig zoals nu bij GET, maar ik doe met je mee. Ben op deze koersen aan het kopen, mochten we zakken ga ik all-in.
Ik heb alleen VeChain en GET. VeChain heeft de meest indrukwekkende lijst aan klanten. Ik zeg klanten en geen partners, omdat de bedrijven die genoemd worden als partners diensten gaan afnemen van VeChain en niet samen het product gaan ontwikkelen. Dat er erg veel miljardenbedrijven tussen zitten geeft extra vertrouwen want deze zijn traditioneel erg traag en conservatief in hun besluitvorming. Dat ze toch kiezen voor VeChain en niet een of ander Hyperledger/Ethereum Alliance clubje laat zien dat de output van VeChain top is.

Over 2 weken wordt main net gelanceer en dan wordt het een interessant jaar :)

Over GET Protocol precies hetzelfde te zeggen. Ze hebben een duidelijk product, duidelijke klanten die duidelijk omzet gaan opleveren. Ik heb systeem gebruikt bij hun meet-up en de app is strak, ziet er hip uit, werkt soepel en laat je geen vragen stellen. GET en VeChain delen de visie dat het niemand een reet interesseert hoe het product met blockchain tot stand is gekomen, zolang de output maar een efficiëntieslag oplevert. Niemand vraagt zich nu af bij een nieuwe app zoals Tikkie hoe ze dat geprogrammeerd hebben, maar men is alleen geïnteresseerd in wat je er mee kan. Dat blockchain bepaalde zaken betrouwbaar kan verwerken is tof, maar boeit verder niemand.

Met die visie komen deze bedrijven er wel en slaap ik goed, al zitten er best wat Apple-producten aan waarde in :)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Malantur schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:56:
[...]

Er is toch een blauwe lijn van USD naar LTC? Het gekke vind ik vooral dat EUR zo klein is tegenover de andere fiat’s. Als dat klopt, dan is het waarschijnlijk een irrelevante fractie die van EUR naar LTC vloeit, te klein om weer te geven.
Oja, nu zie ik het. Het is nog vroeg :z

Verwijderd

Rookert25 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:22:
[...]

Ik heb alleen VeChain en GET. VeChain heeft de meest indrukwekkende lijst aan klanten. Ik zeg klanten en geen partners, omdat de bedrijven die genoemd worden als partners diensten gaan afnemen van VeChain en niet samen het product gaan ontwikkelen. Dat er erg veel miljardenbedrijven tussen zitten geeft extra vertrouwen want deze zijn traditioneel erg traag en conservatief in hun besluitvorming. Dat ze toch kiezen voor VeChain en niet een of ander Hyperledger/Ethereum Alliance clubje laat zien dat de output van VeChain top is.

Over GET Protocol precies hetzelfde te zeggen. Ze hebben een duidelijk product, duidelijke klanten die duidelijk omzet gaan opleveren. Ik heb systeem gebruikt bij hun meet-up en de app is strak, ziet er hip uit, werkt soepel en laat je geen vragen stellen. GET en VeChain delen de visie dat het niemand een reet interesseert hoe het product met blockchain tot stand is gekomen, zolang de output maar een efficiëntieslag oplevert. Niemand vraagt zich nu af bij een nieuwe app zoals Tikkie hoe ze dat geprogrammeerd hebben, maar men is alleen geïnteresseerd in wat je er mee kan. Dat blockchain bepaalde zaken betrouwbaar kan verwerken is tof, maar boeit verder niemand.

Met die visie komen deze bedrijven er wel en slaap ik goed, al zitten er best wat Apple-producten aan waarde in :)
Je zegt over twee weken mainnet, is daar ook een datum van?

• lonehitman
  • Laatst online: 19:03
Rookert25 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:22:
[...]

Het zal aan mij liggen maar klanten/samenwerkingen doen niks met een koers van een munt. Er wordt een bepaalde fomo gecreëerd waardoor de koers omhoog gaat. Ook al gaan er 1000 bedrijven mee in zee dat doet dan nog niks de waarde van een munt die toch niet gebruikt gaat worden. (Voorbeeld
XRP) Je kan beter beursgenoteerde bedrijven zoeken die in zee gaan met instanties zoals vechain en daar dan aandelen van kopen. Waarschijnlijk sta ik op dit moment echt te negatief in de crypto.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Sahara schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:17:
[...]

Hey. En weer is NEO gelukkig weer bijna 5% (usd) kwijt geraakt. Ik weet ook niet waarom ik in NEO zit. De RSI van NEO is zwaar oversold, maar hij blijft gewoon as usual droppen.. Zou NEO ooit nog langer dan 1 dag stijgen? Als btc straks ook nog hard dipt dan kost NEO nog maar 2X dollar. 8)7
Hou toch op met blèten man. NEO staat vandaag op -3%, net als EOS of XRP. BTC staat op -2%, IOTA op -6%, ICX op -7%. Niks speciaals aan het gedrag van NEO dus...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• lonehitman
TomTorquay schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:33:
[...]
Hou toch op met blèten man. NEO staat vandaag op -3%, net als EOS of XRP. BTC staat op -2%, IOTA op -6%, ICX op -7%. Niks speciaals aan het gedrag van NEO dus...
:(:)

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:30:
[...]

Waarschijnlijk ken je deze site al, slux postte hem laatst ook met nog meer nuttige links. Calender website voor cryptos

• Slux
  • Niet online
lonehitman schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:32:
[...]

Het zal aan mij liggen maar klanten/samenwerkingen doen niks met een koers van een munt. Er wordt een bepaalde fomo gecreëerd waardoor de koers omhoog gaat. Ook al gaan er 1000 bedrijven mee in zee dat doet dan nog niks de waarde van een munt die toch niet gebruikt gaat worden. (Voorbeeld
XRP) Je kan beter beursgenoteerde bedrijven zoeken die in zee gaan met instanties zoals vechain en daar dan aandelen van kopen. Waarschijnlijk sta ik op dit moment echt te negatief in de crypto.
Klopt helemaal, klanten/partners doen niks met een coin daar kan je beter beurgenoteerde bedrijven voor pakken.

Coins voegen ook weinig tot niks toe., pas als ze beursgenoteerd worden kan het leuk worden, of als valuta gebruikt worden, de rest van de coins zal ook nooit wat worden imo

• Ypuh
  • Nu online
[...]

Heb er net 10 NEO'tjes bijgekocht. Ga er vanuit dat die ergens in de komende 2 jaar z'n weg wel weer vindt.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:57:
Laat dit nog maar even zo dalen de nacht in tot morgenochtend.
dan met zn allen een laatste inkoop van ieder's favo munt en dan to de MOOOOOONNN
en niet meer omkijken.
LOL dit zeggen ze sinds februari hier.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Rookert25
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:30:
[...]

Eind juni, dus zal wel de laatste dag zijn, dus 30 juni. Diverse malen herhaald door CEO afgelopen maanden.

• Rookert25
lonehitman schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:32:
[...]

Gaat mij dan ook om de intrinsieke vraag naar de munt. Als een token echt nut heeft in een blockchain en die blockchain wordt gebruikt in een product waar veel transacties op worden gedaan dan komt er vanzelf een realistische prijs.

Nu is het allemaal speculatie inderdaad :)

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik twijfel dus om nog wat VEN of NEO aan te schaffen. Alles staat zo lekker laag op dit moment 😊.

Rookworst zonder r is ook worst.

• lonehitman
Bartvandelaar schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:14:
Ik twijfel dus om nog wat VEN of NEO aan te schaffen. Alles staat zo lekker laag op dit moment 😊.
Weet je. Ik zit op verschillende fora(nl.de.uk) en in verschillende groepen op discord. Iedereen zegt het zelfde. Goedkoop inslaan hodlen. We hebben inmiddels al 4 maand uitverkoop..... het aantal buyers neemt toe echter de grotere spelers verdwijnen langzaam aan.

• MrBlack
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:30
Bartvandelaar schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:14:
Zou eens wat research naar vechain doe. Qua design verder dan neo, implementatie blockchain nog minder (mainnet moet nog gelaunched worden). Door de opzet van vechain zal er (of dat is iig het idee) daadwerkelijke vraag zijn naar thor (door massale transacties op blockchain en thor wordt voor 70% geburnd bij elke transactie). Transacties omhoog, prijs vet token omhoog. Indien die opzet slaagt (lijkt iig kansrijk door alle partnerships en mogelijkheden) dan maakt vechain de transitie van een speculatieve investering naar Een project met daadwerkelijke onderliggende waarde. Dit zie ik bij neo niet

[ Voor 6% gewijzigd door MrBlack op 16-06-2018 12:28 ]

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
burnebie schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 00:29:
Ik heb vanavond een gokje gewaagd. Hopende dat het me net zo'n mooi rendement als XVG op gaat leveren. Het is HoloChain geworden na een beetje speurwerk. Mede nadat is ik er hier iemand over zag schrijven. Ik weet niet meer wie het was, maar ik hoop je te kunnen bedanken over een tijdje.
1.7 miljoen stuks in de zak. Fingers crossed.
Zat ik ook al een tijdje naar te kijken maar volgens mij is deze nog niet aan de bodem.... succes in ieder geval, ik wacht nog even en dan stap ik er ook in.

• TomTorquay
VEN is de gehypte Chinese namaak van het NEO-systeem, weliswaar met wat extra oppervlakkige toeters en bellen. Ik ga toch liever voor het origineel. Enfin, uiteindelijk maakt het niet veel uit, beiden hebben massa's groeipotentieel. We moet elkaar niet tegen elkaar opzetten. Waarom koop je ze niet allebei?

[ Voor 11% gewijzigd door TomTorquay op 16-06-2018 12:31 ]

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:08
[...]

Ik heb ze gelukkig 2 weken geleden ingeruild voor IOTA en WAN.
Helemaal geen spijt van. NEO staat weer op een prijs waar ik de laatste voor heb aangeschafd.

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 11:18
[...]

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/DQmQK9uu2FLBtFUEN9kqxtDVpzi6ExnSd8Rqqegh8HvPc2w/1tvdau.jpg

Wot-stats

• Sahara
TomTorquay schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:33:
[...]
Heb 70% van m'n NEO op 11500 sats gekocht, en nu staat ie op 5848 sats, top coin die NEO! Gisteren stond ie ff op 60XX en nu weer fors lager. Het is prima dat je een NEO fan bent gezien je pic, maar NEO staat percentueel qua daling in de laatste 5 maanden er veel slechter voor dan EOS!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:21

Bever!

3

TomTorquay schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:30:
VEN is de gehypte Chinese namaak van het NEO-systeem, weliswaar met wat extra oppervlakkige toeters en bellen. Ik ga toch liever voor het origineel. Enfin, uiteindelijk maakt het niet veel uit, beiden hebben massa's groeipotentieel. We moet elkaar niet tegen elkaar opzetten. Waarom koop je ze niet allebei?
De chinese namaak van de chinese namaak eth? :> >:)

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik heb gisteren ook weer lekker wat BTC NEO ETH BAT WAN IOTA GVT ENJ GET en STEEM ingeslagen :D
Alles mag nu wel weer omhoog :*)

• TomTorquay
burnebie schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:30:
[...]

Ik heb ze gelukkig 2 weken geleden ingeruild voor IOTA en WAN.
Helemaal geen spijt van. NEO staat weer op een prijs waar ik de laatste voor heb aangeschafd.
Ik wissel ze regelmatig in met USDT. Voorbije twee weken: +7%. IOTA, WAN of NEO, als BTC keldert ben je sowieso gezien als je niet naar (pseudo)fiat bent geswitcht. Op lange termijn is mijn vertrouwen in NEO ongeschonden. Mss is het nu eventjes een klein beetje ondergemiddeld, maar dat gebeurt met de beste coins.

• poderosoo
Sahara schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:34:
[...]

Heb 70% van m'n NEO op 11500 sats gekocht, en nu staat ie op 5848 sats, top coin die NEO! Gisteren stond ie ff op 60XX en nu weer fors lager. Het is prima dat je een NEO fan bent gezien je pic, maar NEO staat percentueel qua daling in de laatste 5 maanden er veel slechter voor dan EOS!
Joh, als het je zo dwars zit verkoop je toch al je NEO en ga je all-in op EOS 8)7

Wot-stats

• Bartvandelaar
Eind van de maand kunnen we dus VEN gaan swappen naar VET door die mainnet launch. Bij TRX wordt dit wel ondersteund door Binance. Bij VEN moet je ze dus opsturen.

• MrBlack
TomTorquay schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:30:
Eens hoor, ik geef alleen weer hoe ik er tegenaan kijk.

waar bestaat het groeipotentieel van neo dan uit? T moet omhoog omdat t ooit hoger stond oid? Crypto zal toch toegevoegde waarde moeten gaan creeeren (lijkt mij). Hoe gaat neo dat doen?

Ik zie dat wel bij bijvoorbeeld eerder genoemde get (al is de vraag daar of t bedrijf t token wel nodig heeft), zowel artiest als klant hebben voordeel bij weghalen parasitaire tussenpersonen. Idem vechain (kostenreducties b2b / anti counterfeiting).

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:38:
Eind van de maand kunnen we dus VEN gaan swappen naar VET door die mainnet launch. Bij TRX wordt dit wel ondersteund door Binance. Bij VEN moet je ze dus opsturen.
Al zeker dat het niet ondersteund word ?

• TomTorquay
Sahara schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:34:
[...]

Goeie tactiek man. Buy high, sell low. Ik zou me inkopen in EOS. Spreken we elkaar weer over een paar maand en dan kan je huilen over EOS ;w

• Sahara
poderosoo schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:38:
[...]

Joh, als het je zo dwars zit verkoop je toch al je NEO en ga je all-in op EOS 8)7
EOS is overhyped. Elke coin heeft wel wat negatiefs, hopelijk als het mainnet van Ontology er is dat dan NEO weer wat gaat stijgen doordat men ONT inruilt voor NEO. Of als NEX eindelijk wordt gereleased dat NEO dan gaat stijgen. Ik mag toch pissed zijn dat NEO zoveel aan btc value is verloren door ONT en andere ICO's van het NEO platform pfff...

• Bartvandelaar
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:41:
[...]

Al zeker dat het niet ondersteund word ?
Wat ik snel tussen neus en lippen door lees.

• MrBlack
dubbelpost (..)

[ Voor 96% gewijzigd door MrBlack op 16-06-2018 12:49 ]

• poderosoo
Sahara schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:42:
[...]

EOS is overhyped. Elke coin heeft wel wat negatiefs, hopelijk als het mainnet van Ontology er is dat dan NEO weer wat gaat stijgen doordat men ONT inruilt voor NEO. Of als NEX eindelijk wordt gereleased dat NEO dan gaat stijgen. Ik mag toch pissed zijn dat NEO zoveel aan btc value is verloren door ONT en andere ICO's van het NEO platform pfff...
Ja tuurlijk mag dat, maar dan wel met solide argumenten zoals je nu doet. En niet bashen om het bashen, daar schiet niemand iets mee op ondanks dat het wel eens kan opluchten dat begrijp ik ook wel. En ach, in de tussentijd genereren we in ieder geval GAS en NEO-holders krijgt best veel gratis: ONT, RHT en MCT.

Wot-stats

• TomTorquay
Bever! schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:35:
[...]

De chinese namaak van de chinese namaak eth? :> >:)
Toch iemand die mijn mopje apprecieert :)
FNZwart schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:39:
waar bestaat het groeipotentieel van neo dan uit? T moet omhoog omdat t ooit hoger stond oid? Crypto zal toch toegevoegde waarde moeten gaan creeeren (lijkt mij). Hoe gaat neo dat doen?

Ik zie dat wel bij bijvoorbeeld eerder genoemde get (al is de vraag daar of t bedrijf t token wel nodig heeft), zowel artiest als klant hebben voordeel bij weghalen parasitaire tussenpersonen. Idem vechain (kostenreducties b2b / anti counterfeiting).
Wat je vertelt is zeker een lovenswaardige visie, maar ik heb een andere mening. Crypto heeft mijns inziens nauwelijks toegevoegde waarde en gaat dat ook nooit hebben. Toch de coins op zich niet, de technologie misschien gedeeltelijk. Crypto is gewoon een vehikel om te kunnen speculeren. En in dat universum is NEO wat mij betreft vergelijkbaar met ETH. Dus je kan zelf zien waar dat potentieel heen gaat. VEN zou dat mss op de lange termijn ook kunnen worden, wie weet.

• TomTorquay
Sahara schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:42:
Nja, dat ONT-verhaal zal wel meegespeeld hebben. Maar voor de rest is het toch vooral de neergang van BTC die altcoin NEO dubbel en dik meesleurt.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:40
TomTorquay schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:50:
[...]

[...]
Wat je vertelt is zeker een lovenswaardige visie, maar ik heb een andere mening. Crypto heeft mijns inziens nauwelijks toegevoegde waarde en gaat dat ook nooit hebben. Toch de coins op zich niet, de technologie misschien gedeeltelijk. Crypto is gewoon een vehikel om te kunnen speculeren. En in dat universum is NEO wat mij betreft vergelijkbaar met ETH. Dus je kan zelf zien waar dat potentieel heen gaat. VEN zou dat mss op de lange termijn ook kunnen worden, wie weet.
Hear hear. Je ziet nu al bedrijven / overheden die zelf aan de slag gaan met producten in de blockchain, helemaal los van de bestaande crypto's waar wij in handelen. Op de lange termijn is het dus veel verstandiger om gewoon aandelen te kopen van die bedrijven. Tot die tijd moeten we maar hopen dat de hype zich nog even doorzet / terug komt. De enige optie die ik zie voor echte (intrinsieke) waardestijging van munten / tokens is strenge handhaving op eventuele patenten.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• A87
  • Niet online

A87

TomTorquay schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:50:
[...]

[...]
Onzin, in veel arme delen van de wereld, en Rusland en dergelijke betalen mensen gewoon doodleuk met Ethereum bijvoorbeeld in openbare markten oid. De ''plaatselijke'' overheid is daar een grote tering zooi, wie kan je daar vertrouwen.
Crypto verdwijnt niet, En nu slaat Venezuela in in de Bitcoin, niet dat de koopkracht zo extreem hoog is en dat je dat snel merkt in de prijzen.

• Bever!

Bever!

3

All we need is a good crisis

• TomTorquay
A87 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:12:
Onzin, in veel arme delen van de wereld, en Rusland en dergelijke betalen mensen gewoon doodleuk met Ethereum bijvoorbeeld in openbare markten oid. De ''plaatselijke'' overheid is daar een grote tering zooi, wie kan je daar vertrouwen.
Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-QRAIOrkTKEA/VC3XDEaLc6I/AAAAAAAAdpM/PS1iZOGxFY0/s1600/smells%2Blike%2Bbullshit.jpg

• A87
  • Niet online

A87

0% openminded ook?
En het is waar.

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 16-06-2018 13:29 ]

• TomTorquay
A87 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:29:
0% openminded ook?
En het is waar.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1fxpz7.jpg

• Sahara
poderosoo schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:50:
[...]

Ja tuurlijk mag dat, maar dan wel met solide argumenten zoals je nu doet. En niet bashen om het bashen, daar schiet niemand iets mee op ondanks dat het wel eens kan opluchten dat begrijp ik ook wel. En ach, in de tussentijd genereren we in ieder geval GAS en NEO-holders krijgt best veel gratis: ONT, RHT en MCT.
Thanks voor je reply.

Er is wel iets wat ik mij afvraag over MCT, heb er ook 3K cadeau gekregen :), maar tot nu toe hadden ontwikkelaars die iets wilden doen met de NEO blockchain een verplichting om een hoeveelheid GAS te kopen om een Smart Contract te beginnen. Nu met MCT komt er een extra moeilijkheid volgens mij bij t.o.v. GAS. Ik herinner namelijk tijdens de laatste diepe dip (waarna NEO naar 92 dollar steeg) dat daarvoor de GAS/NEO verhouding onder de 0,30 was gedropped en dat dan het heel lucratief is/was om NEO in GAS om te ruilen omdat GAS dan harder stijgt dan NEO. Maar enig idee of met de introductie van MCT nu GAS misschien wordt uitgehold qua prijs of is dit verwaarloosbaar?

Verwijderd

Ik heb een buy order staan voor NEO rond de 35 dollar
Zal mij benieuwen of die hem aan tikt

• lonehitman
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:39:
Binnen nu en 4 dagen sws!

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:39:
Ik ga nog gewaagder: buy order op $32 :o
Zou best kunnen dat we daar niet geraken, maar wie weet...

[ Voor 10% gewijzigd door TomTorquay op 16-06-2018 13:49 ]

• Sahara
Kopen jullie (dartfreak en TomTorquay) NEO bij op $35 / $32 en bezitten jullie NEO al, of hebben jullie ze beiden verkocht en hopen jullie dat ie 'm aantikt om nog goedkoper NEO in bezit te krijgen?

• poderosoo
Sahara schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:38:
[...]

Thanks voor je reply.

Er is wel iets wat ik mij afvraag over MCT, heb er ook 3K cadeau gekregen :), maar tot nu toe hadden ontwikkelaars die iets wilden doen met de NEO blockchain een verplichting om een hoeveelheid GAS te kopen om een Smart Contract te beginnen. Nu met MCT komt er een extra moeilijkheid volgens mij bij t.o.v. GAS. Ik herinner namelijk tijdens de laatste diepe dip (waarna NEO naar 92 dollar steeg) dat daarvoor de GAS/NEO verhouding onder de 0,30 was gedropped en dat dan het heel lucratief is/was om NEO in GAS om te ruilen omdat GAS dan harder stijgt dan NEO. Maar enig idee of met de introductie van MCT nu GAS misschien wordt uitgehold qua prijs of is dit verwaarloosbaar?
Vind het lastig te zeggen voor nu. Heb zelf ook over deze GAS/NEO swingtrade nagedacht. Tot nu toe is MCT nog niet echt bekend en enkel op hele kleine exchanges te verkrijgen, dus ik denk dat het nu nog een verwaarloosbaar effect heeft.

Wot-stats

Verwijderd

Sahara schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:57:
Kopen jullie (dartfreak en TomTorquay) NEO bij op $35 / $32 en bezitten jullie NEO al, of hebben jullie ze beiden verkocht en hopen jullie dat ie 'm aantikt om nog goedkoper NEO in bezit te krijgen?
Ik had ze al verkocht op 82 en 57 dollar
Gekocht voor 48
Ik ben geen hodl man
Nu ook VEN puur voor eind juni
Daarna weer wat anders zoeken

Enigste munt die ik hodl is CSC
Heb er een paar miljoen
Als die het dubbeltje voorbij is ga ik feesten

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2018 14:05 ]

• TomTorquay
Sahara schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:57:
Alles verkocht, laatste keer op $41,2 eergisteren. Proberen weer in te kopen als ie lager staat. Laatste weken zo mijn aantal NEO zien toenemen met 50%. Ik speel trouwens niet met grote bedragen, ik beschouw de huidige periode nog vooral als oefenen.

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
Random: XRP _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Klaas25 op 16-06-2018 14:06 ]

Verwijderd

TomTorquay schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 14:04:
[...]
Alles verkocht, laatste keer op $41,2 eergisteren. Proberen weer in te kopen als ie lager staat. Laatste weken zo mijn aantal NEO zien toenemen met 50%. Ik speel trouwens niet met grote bedragen, ik beschouw de huidige periode nog vooral als oefenen.
Ik ook niet hoor, maar €300
Op mijn top was ik 3900 dollar waard
Nu 2000, maar ik ben overtuigt van de opkomst van CSC

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
Interessant. Kende ik nog niet. Hoe word die grafiek eigenlijk samen gesteld? Als ik kijk naar usd dollar <—> bitcoin staat daar 1,7 miljard. Terwijl als ik de 24 uurs volumes van btc/usd optel ik niet eens in de buurt van dit getal kom. Wat doe ik fout?

• A87
  • Niet online

A87

I have zero tolerance for NEO
YouTube: Neo scam cryptocurrency confirmed

[ Voor 67% gewijzigd door A87 op 16-06-2018 14:19 ]

• TomTorquay
Knap dat je een "face reveal" doet, A87! Nu kunnen we je nog beter inschatten _O-

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Nou jongens, zijn we al weer ready voor de volgende WK wedstrijd? Bitcoin is boringggg (ondertussen zakken we elke dag iets verder.. van 6600-6700 naar 6500-6600 naar 6400-6500). When moon?

• Bever!

Bever!

3

Tominatie schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 14:57:
Nou jongens, zijn we al weer ready voor de volgende WK wedstrijd? Bitcoin is boringggg (ondertussen zakken we elke dag iets verder.. van 6600-6700 naar 6500-6600 naar 6400-6500). When moon?
Eind van de maand (:

• Slux
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:12:
[...]

Crypto verdwijnt niet, En nu slaat Venezuela in in de Bitcoin, niet dat de koopkracht zo extreem hoog is en dat je dat snel merkt in de prijzen.
Hoe kom je daar bij ??? echt onzin wat je zegt ik heb heel wat kennissen en vrienden in Rusland en die betalen echt niet met een ETH op de markt, de meerderheid weet niet eens wat het is.
En dan heb ik het nog niet eens over de volatiliteit gehad.

• TomTorquay
@Tominatie Argentinië-IJsland nu. Lijkt me ook een match met kans op spektakel! Nigeria-Kroatië om 21u ook leuk :)

• Bever!

Bever!

3

Altijd goed in een bear market, even de bitcoin : beyond the bubble docu kijken. :)

• Tominatie
  • Niet online
@TomTorquay leuke pot hoor! IJsland is ook echt een leuk landje.

• Klaas25
Bever! schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:17:
Altijd goed in een bear market, even de bitcoin : beyond the bubble docu kijken. :)
Link?

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Heb zojuist wat REQ en VIB gekocht. (hold). Iemand anders die ook in deze projecteb zit?

Verwijderd

Ik heb mijn buy order ook maar verlaagt naar 32 dollar

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Dat lees ik nu al 4 maanden achter elkaar

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
golfgti5 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:51:
[...]

Sommige van de maanden klopte het ook wel. Een beetje dan toch.

Verwijderd

De ARK is ook aan het zinken
iCX is bijna gratis
Waar gaat dit heen???

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
waar moet je ze heen sturen dan ? Ik heb ze nog op MEW staan

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Moet je dat gedaan hebben voor de 30e of heb je dan nog even de tijd?

• A87
  • Niet online

A87

TomTorquay schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 14:25:
[...]
Knap dat je een "face reveal" doet, A87! Nu kunnen we je nog beter inschatten _O-
http://storeofvalueblog.com/posts/major-neo-redflags/
The Truth Hurts, als je zo slim was kende je deze blog al LANG!

pssssht Is dit jou face reveal?
https://static.autoblog.n...2012/Rinus-Deborah-01.jpg

Ik kijk zelf altijd eerst of ik geen rommel koop alvorens ik beleg in crypto.. zzz
Redflags, hell no..

[ Voor 67% gewijzigd door A87 op 16-06-2018 16:16 ]

Verwijderd

RideWithUz schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:54:
[...]

Ja inderdaad, beetje vreemd dat het niet ondersteund word

waar moet je ze heen sturen dan ? Ik heb ze nog op MEW staan

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:53:
De ARK is ook aan het zinken
iCX is bijna gratis
Waar gaat dit heen???
naar de maan

• Bever!

Bever!

3

golfgti5 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:51:
[...]

Was met een knipoog bedoeld. Maar er komt zeker een flinke reversal

• Klaas25
Bever! schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:01:
[...]

Was met een knipoog bedoeld. Maar er komt zeker een flinke reversal
Wat bedoel je daarmee?

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:45
35% van mijn portfolio is ICX... mooie tijd om wat bij te halen!

• Bever!

Bever!

3

Thaam schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:06:
35% van mijn portfolio is ICX... mooie tijd om wat bij te halen!
Ik zou even wachten, gezien dit nieuws gaat hij nog flink dippen
https://ambcrypto.com/ico...ins-fatal-bug-soon-fixed/

[ Voor 7% gewijzigd door Bever! op 16-06-2018 16:08 ]

• Bever!

Bever!

3

Dat dit het plateau is waar de volgende run op gaat bouwen. Bodem is bereikt

• A87
  • Niet online

A87

Bever! schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:09:
[...]

Dat dit het plateau is waar de volgende run op gaat bouwen. Bodem is bereikt
Gaan ze bouwen op Ethereum en vastleggen in een futures contract, de ''weddenschap''.

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:08
hey schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:39:
Heb zojuist wat REQ en VIB gekocht. (hold). Iemand anders die ook in deze projecteb zit?
Gisteren mijn REQ verkocht voor HoloChain.

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:19
Volgens mij wordt tot nu toe bijna elke token/main net swap ondersteund op Binance... Ik zag dat ze ICX ook ondersteunen. Ik ga er vanuit dat dit niet anders gaat zijn voor VEN/VET

Maar ik ga het toch even in de gaten houden. Iets met aannames enzo... ;)

Verwijderd

A87 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:55:
[...]

http://storeofvalueblog.com/posts/major-neo-redflags/
The Truth Hurts, als je zo slim was kende je deze blog al LANG!

pssssht Is dit jou face reveal?
https://static.autoblog.n...2012/Rinus-Deborah-01.jpg

Ik kijk zelf altijd eerst of ik geen rommel koop alvorens ik beleg in crypto.. zzz
Redflags, hell no..
Ach, er zijn er ook die ARK hebben
Zo gaan er meer het schip in :w

• Bartvandelaar
Zeara schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:38:
[...]

Volgens mij wordt tot nu toe bijna elke token/main net swap ondersteund op Binance... Ik zag dat ze ICX ook ondersteunen. Ik ga er vanuit dat dit niet anders gaat zijn voor VEN/VET

Maar ik ga het toch even in de gaten houden. Iets met aannames enzo... ;)
Ik kon dus even niks zo snel vinden daarover. Zou wel ideaal zijn natuurlijk.

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 17:51:
[...]

Ach, er zijn er ook die ARK hebben
Zo gaan er meer het schip in :w
Ark kent geen weergaloze Red Flags op blogposts. Welke gek gaat investeren in een Red Alert coin.
Als Ark net zoveel minpunten had was ik al maanden weg.

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 16-06-2018 18:04 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:40
TomTorquay schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:49:
[...]

Ik ga nog gewaagder: buy order op $32 :o
Zou best kunnen dat we daar niet geraken, maar wie weet...
Ik ben ervan overtuigd dat een buy order van 28 - 30 USD ook geraakt gaat worden voor we definitief omhoog gaan..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Klaas25
Stokstaart schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 18:54:
[...]

Ik ben ervan overtuigd dat een buy order van 28 - 30 USD ook geraakt gaat worden voor we definitief omhoog gaan..

• A87
  • Niet online

A87

https://bitcoin.org/nl/

Zonder de BCASH meuk :D

[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 16-06-2018 19:43 ]

• Klaas25
Denken jullie dat voor de volgende bullrun je eerst nog een extra diepe daling krijgt heel kort voor het omhoog knalt? Of kan het nu na maanden laag schommelen vanaf elk moment omhoog schieten en in bullrun komen?

Hoe ging dat in het verleden?

Verwijderd

Het 24h volumume volume is nog lager dan m'n spaarrekening man. Wtf

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2018 19:28 ]

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:13
Klaas25 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:20:
Denken jullie dat voor de volgende bullrun je eerst nog een extra diepe daling krijgt heel kort voor het omhoog knalt? Of kan het nu na maanden laag schommelen vanaf elk moment omhoog schieten en in bullrun komen?

Hoe ging dat in het verleden?
YouTube: Killer Bee - crystal ball emoji
Pagina: 1 ... 115 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!