Rookert25 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:02:
Heb nog wat GET ingeslagen, de internationale expansie en interesse van Nederlandse stadions voor EK 2020, alsmede Aziatische Tour komende zondag laat gewoon zien dat dit een toppertje wordt. Laatste blog was mooi stukje.
55 dollarcent per stuk, lage max supply, snap niet dat mensen er warmer van worden

Team is dan ook aan het 'under promisen' en 'over deliveren'. Ze spreken vrij zelfverzekerd over 1mln tickets volgend jaar, minimaal. Dit zal o.a. Jochem Meyer zijn, Guus Meeuwis etc., meer AFAS Arena's. En in 2020 eventueel de EURO/EK wedstrijden? Wie weet Martin Garrix?!
Bij 1mln tickets zal er behoorlijk utility verbruik zijn, en dat op basis van 'feiten' / harde forecasts.
Wat een fundamentals onder deze coin en gewoon real life toepassing. Wellicht dat die daarom zo matig presteert. Zodra het zichtbaar is wat je kan doen is de fantasie eraf. Waarom 1,6mrd marketcap bij VeChain zonder ook maar een euro omzet (random voorbeeld, pak een willekeurige top100 coin mij part, m.u.v. exchange coins draaien ze zelden omzet laat staan winst)? Men beeld zich nu alleen nog fantasie in, zodra je paar schamele contractjes gaat zien dan pas valt het op hoe hoog de overwaardering soms is.
Doelstelling CEO GUTS is 5 mln tickets in 3 landen over 3 jaar te bereiken.
Nou, dan kan ik je verzekeren dat er bij een circulating supply van 11mln er behoorlijk utility verbruik is op de GET Protocol token. Het mooie is, andere partijen dan GUTS kunnen ook GET protocol gebruiken.
Dus ik zie al minimaal 2 'extraatjes' t.o.v. 1mln potentie volgend jaar aan reguliere tickets:
1. Derde partijen die gebruik gaan maken van doorgewinterde en geteste GET Protcol (waarom wiel opnieuw uitvinden).
2. Upsell mogelijkheden via de blockchain. Omdat je nu actieve tickets hebt, kan je als theater/artiest ook gerichter reclame maken of berichten sturen naar je publiek. Ze spraken zelfs over crowd control bij EURO2020. Kan me indenken dat al deze extra activiteiten GET gaan verbruiken. Nu niet ingecalculeerd wat mij betreft.
Rookert, iig bedankt voor het tippen en enige wat we kunnen doen is zelf het woord verspreiden. Dit protocol voegt waarde toe aan de samenleving as we speak. Door 2e hands handel te elimineren, de partijen die zelf 0,0 waarde toevoegen aan het product. Kudo's. En kopen wanneer iets niet populair is, is lastig zoals nu bij GET, maar ik doe met je mee. Ben op deze koersen aan het kopen, mochten we zakken ga ik all-in.