En dan zie ik een document van een 3rd party die letterlijk concludeert dat er 422 miljoen USDT bestaat op het moment van consulting, en dat er op datzelfde moment 422 miljoen USD op de gecheckte bankrekening staat. Wat hier staat, klopt gewoon. (Duh, het staat ook op de site van Tether en het onderzoek is betaald door de menen achter Tether).
Ik snap echt niet hoe dit antwoord geeft op mijn stelling. Jij zegt dat Tether een scam is
omdat de markt stijgt wanneer er Tether wordt bijgeprint. Dat kán inderdaad heel verdacht zijn. Maar mijn punt is: in het geval dat de gasten achter USDT gewoon altijd de waarheid spreken, namelijk dat wanneer er fiat geld in de markt komt, dit naar een bankrekening gaat en de aankoper USDT krijgt van dezelfde waarde, heeft
PRECIES hetzelfde gevolg. Je conclusie is daarmee waardeloos en al je antwoorden hebben daar geen antwoord op gegeven.
Nogmaals: ik vertrouw al die consultings ook niet. Ik vind Tether ook een gevaarlijk iets waar we vanaf moeten. Ik vind het ook een risico. Ik snap je sceptisisme. Er zijn talloze belangenverstrengelingen.
Maar hou het bij de feiten, bewezen feiten als het even kan. Je trekt nu een conclusie uit iets wat helemaal niks zegt.
We printen Tether om Bitcoin mee te kopen en daarna kopen we onze eigen Tether terug.
Echt hoor.
Dit staat er gewoon NIET. Als Canadees zou jij dat beter moeten kunnen lezen dan ik.
Dus als mijn theory klopt (en er is data die het ondersteunt) dat is tether pure markt manipulatie. Illegal dus. En ook nog eens moreel gezien verkeerd.
Die data heb je nog niet laten zien. Je hebt gewoon zitten graaien in je citatenbak over Tether en met zo veel mogelijk half-relevante informatie (lange citaten, ik verwacht dat je zometeen weer met Youtube-interviews van een uur komt) plus een handjevol conspiracy-theorieën probeer je af te leiden van de waarheid. Bcash all over again.
Kom maar met die bewijzende data en leg eens
in eigen woorden uit waar het fout gaat.