Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.917 views

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
[quote]Kain_niaK schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:32:
[...]
Tether is verkocht als een coin die 1 op 1 gebackt is met een USD. Je moet je eens inlezen aan het peggen van munten. Er zijn veel munten in de wereld die pegged zijn aan de USD.
[/quote]
Wat is jouw mening dan over True USD

Vraag was al gesteld blijkbaar

[ Voor 20% gewijzigd door Beaulion op 15-06-2018 12:40 ]

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
AtlAntA schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:36:
[...]

Persoonlijk ben ik die toch liever kwijt dan rijk.

Als er nu een daling is dan stappen veel mensen even uit. In dit geval dus naar Tether. Binance is alleen maar blij hiermee natuurlijk. Ik blijf er wel bij uit de buurt.
Ja, dat is nu eenmaal het concept van traden. Als je USDT of fiat pairs weghaalt, dan klapt de prijs ineen. Denk niet dat het dat is wat je wil ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Niemand hier die op Kucoin handelt? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• TomTorquay
Crypts schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:41:
Aangezien ze mijn ETN niet aanvaarden niet nee :/

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:11
TomTorquay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:38:
[...]
Ja, dat is nu eenmaal het concept van traden. Als je USDT of fiat pairs weghaalt, dan klapt de prijs ineen. Denk niet dat het dat is wat je wil ;)
Fiat pairs hoeven niet weg. USDT pairs wel wat mij betreft. Het blijft toch een munt die in handen is van 1 enkele exchange. Ik weet (denk ik) hoe het werkt maar toch vind ik het nog steeds een stap terug in de crypto wereld in plaats van vooruit.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• TomTorquay
AtlAntA schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:43:
Fiat pairs hoeven niet weg. USDT pairs wel wat mij betreft. Het blijft toch een munt die in handen is van 1 enkele exchange. Ik weet (denk ik) hoe het werkt maar toch vind ik het nog steeds een stap terug in de crypto wereld in plaats van vooruit.
Ja, maar als je USDT weghaalt, dan gaat iedereen terugvluchten in USD of EUR, zoals bvb op Kraken al gebeurt. Dus dan krijg je net dezelfde trends als met USDT...

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
TomTorquay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:43:
[...]

Aangezien ze mijn ETN niet aanvaarden niet nee :/
Nee klopt, Cryptopia lijkt wel te kunnen maar zelf nog niet geprobeerd. Wel weer wat geminede muntjes binnengekregen gisteren dus het lijkt weer te werken. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ivm de hele Tether discussie...:

New Research Shows Bitcoin's Meteoric Rise Was a Scam

https://www.entrepreneur.com/article/315000

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:42
NEO is volgens mij een synoniem geworden voor continue teleurstelling. Geen dag gaat voorbij waarin NEO niet bij het rijtje top dalers of minst hoge stijgers staat in BTC waarde. Tijd geworden mss om NEO in te ruilen voor een hype coin als bijv. ZIL, EOS, of iets anders. Voor mij is NEO definitely de grootste teleurstelling van 2018.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:42
Crypts schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:41:
Ik wel op Kucoin.. met mn trac, hpb en tky.

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
Wat doet Mith dan lekker dwars hard stijgen met 8% terwijl de rest in rood zit ;p

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:34
Riemen vast, daar gaan gingen we!

[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 15-06-2018 13:07 ]

Zero.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Richh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:35:
[...]

Ja, dat snap ik. Je geeft nu gewoon een stuk algemene informatie over USDT 8)7 het geeft op geen enkele vorm antwoord op mijn stelling.
Nou dan moet je gewoon eens naar de website van Tether gaan.
About Tether
According to Tether Limited (“the Client,” “you,” “your”), Tether is a digital token that is backed by
the U.S. Dollar (“USD”) or Euro (“EUR”). Also according to the Client, each Tether token is backed
100% by fiat currency in Tether Limited’s reserve bank accounts. Tether tokens were designed to
hold their value 1:1 to the underlying fiat currency. Tether tokens were created to facilitate the
transfer of national currencies, to provide users with a stable alternative to Bitcoin and other digital
currencies, and to provide an alternative exchange
Dat is toch wel heel iets anders dan.

We printen op eigen houtje Tether om Bitcoin mee te kopen en daarna kopen we onze eigen Tether terug.

Bij het eerst is het de markt die eerst met een demand komt voor Tether om bitcoin mee te kopen.
Bij het tweede creëert Bitinix/Tether die demand naar eigen behoefte.

Het eerst is Tether die gepulled word
Het tweede is Tether die gepushed word.

Bitfinex/Tether is heel dubbel bezig over de twee. De website zegt dat het nummer 1 is maar admins van Bitfinex hebben op reddit gezegd dat het nummer 2 is.

Ja wat is het nu? Het nieuwe onderzoek laat zien dat er bewijs is voor nummer 2 en geen bewijs voor nummer 1.

Dus als de theory klopt (en er is data die het ondersteunt) dat is tether pure markt manipulatie. Illegal dus. En ook nog eens moreel gezien verkeerd. Maar goed, hey het is mijn geld niet dat op het spel staat.

[ Voor 17% gewijzigd door Kain_niaK op 15-06-2018 13:12 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Beaulion
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:21:
[...]

Ach kak het zal weer waar zijn natuurlijk :'(

Ik heb alles verkocht toen ze nog boven de 500 sats per stuk zaten. De community was alles behalve actief en eerlijk gezegd zag ik ook niet een echte usecase voor deze muntjes. Als ze op binance gelist worden dan zal de waarde zeker stijgen. Maar ik ga ze nu niet meer minen. Nu is het zeker te laat.

Toch bedankt voor de info (y)
Ohja, dat had je inderdaad gezegd. Sorry voor deze dode mus... -O-
RVN reageert er nu al op, speculatie in full effect.

Verwijderd

We stijgen weer

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:00
Beaulion schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:51:
@AtlAntA :X

Fellow Binancians,

Round 7 of “Community Coin of the Month” will start on 2018/06/15 10:00 AM (UTC).

Nominees for Round 7 (in alphabetical order) are:

Arcblock (ABT)
Bytom (BTM)
Dock (DOCK)
Fusion (FSN)
Havven (HAV)
Oyster (PRL)
Pundi X (NPXS)
Ravencoin (RVN)
Nice.. Gaat mijn voorraadje FSN weer richting ATH *O*

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Beaulion
  • Niet online
Stokstaart schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:07:
[...]

Nice.. Gaat mijn voorraadje FSN weer richting ATH *O*
Het nieuws strak in de gaten houden dan. Als FSN eruit wordt gepikt dan zal de ATH waarschijnlijk snel opgevolgd worden door een goede dump op Binance.

Het verklaart trouwens ook de 1 hr stijging van FSN.

[ Voor 8% gewijzigd door Beaulion op 15-06-2018 13:50 ]

• Stokstaart
Bekijk de chart ook even op de daily ;)

Geen probleem om te traden, zolang je maar beseft dat alles relatief is

• TomTorquay
Stokstaart schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:12:
[...]

Bekijk de chart ook even op de daily ;)

Geen probleem om te traden, zolang je maar beseft dat alles relatief is
Die breakout van 5min geleden werd trouwens pijnlijk snel teruggeslagen. Niet geweldig voor de bulls...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:24
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:06:
[quote]Richh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:35:
[...]

Ja, dat snap ik. Je geeft nu gewoon een stuk algemene informatie over USDT 8)7 het geeft op geen enkele vorm antwoord op mijn stelling.[end quote]

Nou dan moet je gewoon eens naar de website van Tether gaan.
En dan zie ik een document van een 3rd party die letterlijk concludeert dat er 422 miljoen USDT bestaat op het moment van consulting, en dat er op datzelfde moment 422 miljoen USD op de gecheckte bankrekening staat. Wat hier staat, klopt gewoon. (Duh, het staat ook op de site van Tether en het onderzoek is betaald door de menen achter Tether).

Ik snap echt niet hoe dit antwoord geeft op mijn stelling. Jij zegt dat Tether een scam is omdat de markt stijgt wanneer er Tether wordt bijgeprint. Dat kán inderdaad heel verdacht zijn. Maar mijn punt is: in het geval dat de gasten achter USDT gewoon altijd de waarheid spreken, namelijk dat wanneer er fiat geld in de markt komt, dit naar een bankrekening gaat en de aankoper USDT krijgt van dezelfde waarde, heeft PRECIES hetzelfde gevolg. Je conclusie is daarmee waardeloos en al je antwoorden hebben daar geen antwoord op gegeven.

Nogmaals: ik vertrouw al die consultings ook niet. Ik vind Tether ook een gevaarlijk iets waar we vanaf moeten. Ik vind het ook een risico. Ik snap je sceptisisme. Er zijn talloze belangenverstrengelingen.
Maar hou het bij de feiten, bewezen feiten als het even kan. Je trekt nu een conclusie uit iets wat helemaal niks zegt.
We printen Tether om Bitcoin mee te kopen en daarna kopen we onze eigen Tether terug.
Echt hoor. Dit staat er gewoon NIET. Als Canadees zou jij dat beter moeten kunnen lezen dan ik.
Dus als mijn theory klopt (en er is data die het ondersteunt) dat is tether pure markt manipulatie. Illegal dus. En ook nog eens moreel gezien verkeerd.
Die data heb je nog niet laten zien. Je hebt gewoon zitten graaien in je citatenbak over Tether en met zo veel mogelijk half-relevante informatie (lange citaten, ik verwacht dat je zometeen weer met Youtube-interviews van een uur komt) plus een handjevol conspiracy-theorieën probeer je af te leiden van de waarheid. Bcash all over again.

Kom maar met die bewijzende data en leg eens in eigen woorden uit waar het fout gaat.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

AtlAntA schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:28:
[...]

Ik snap niet waarom men eerst naar Tether gaat. Je kan zat crypto kopen rechtstreeks met fiat. Waarom zou je nog een extra stap toevoegen?
Zodat ze alles kwijt zijn als Tether een keer exit scammed of iets dergelijks of de FBI heeft ze uiteindelijk een keer goed.
Is al genoeg lugubers aan tether. Zelfs Roger Ver wordt er aan gelinkt en de mafia.

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 15-06-2018 13:27 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• TomTorquay
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/g2e22SIHPcQw0/giphy.webp

• Stokstaart
Richh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:20:
[...]

Kom maar met die bewijzende data en leg eens in eigen woorden uit waar het fout gaat.
Ik weet niet hoeveel zin het heeft om met rationele argumenten te komen.. Over het algemeen zijn mensen die in conspiracy theories geloven niet echt gevoelig voor ratio.

• Richh
Tether is aan het cashen zo te zien.

• Richh
A87 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:26:
Is al genoeg lugubers aan tether. Zelfs Roger Ver wordt er aan gelinkt
Maar dat is niet waar toch? @Kain_niaK

• A87
  • Niet online

A87

Richh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:30:
Tether is aan het cashen zo te zien.
Ze proberen zo ver te komen als Tethereum. En Roger Ver wilt in Tethanic de hoofdrol.

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 15-06-2018 13:33 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Trent900 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:48:
Bullflag, er komt zo een uitbraak.
Het duurde even maar hij is er!

• TomTorquay
ggj87 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:32:
[...]

Het duurde even maar hij is er!
Wel de verkeerde kant op, maar dat zijn details :P

• A87
  • Niet online

A87

Dus het probleem van Tether.

Ze hadden ook fotos van de CEO's van POLONIEX en BITFINNEX op hun site als ''team'' _/-\o_ (makes sense)
Gewoon lekker door blijven gaan tetheren dus!
''You will loose all your money, NO NO NO''! :+ (By Carlos)

[ Voor 63% gewijzigd door A87 op 15-06-2018 13:48 ]

• AtlAntA
Beaulion schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:07:
[...]

Ohja, dat had je inderdaad gezegd. Sorry voor deze dode mus... -O-
RVN reageert er nu al op, speculatie in full effect.
No problemo. Ik wou net zo'n stunt als @Dakillerbean uithalen maar ik was gewoon te ongeduldig. Eigen schuld dikke bult.

• TomTorquay
Ik wil jullie deze toch niet onthouden. Als deze visie klopt, dan zou dat extreem bullish zijn. En eerlijk gezegd, voorlopig is de gelijkenis dermate treffend dat hij wel eens gelijk zou kunnen hebben. Twijfels!
https://www.tradingview.c...on-Process-or-Just-Crash/

Verwijderd

TomTorquay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:53:
Ik wil jullie deze toch niet onthouden. Als deze visie klopt, dan zou dat extreem bullish zijn. En eerlijk gezegd, voorlopig is de gelijkenis dermate treffend dat hij wel eens gelijk zou kunnen hebben. Twijfels!
Ik zit er totaal in. TO THE MOON :P .

• Richh
Die dikke vette rode candle is alweer naar het groen geslagen. Normaal zou zoiets de aanzet zijn.

Geeft aan dat we of echt op de bottom zitten, of de markt bullish word, of dat niemand weet wat er moet gebeuren.
A87 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:35:
Dus het probleem van Tether.
[video]

Ze hadden ook fotos van de CEO's van POLONIEX en BITFINNEX op hun site als ''team'' _/-\o_ (makes sense)
Gewoon lekker door blijven gaan tetheren dus!
''You will loose all your money, NO NO NO''! :+ (By Carlos)
Hij zegt eigenlijk helemaal niks waarom het niet klopt. Hij blijft enkel herhalen dat het een scam is 'omdat het zo lijkt', maar hij zegt nergens waarom het zo lijkt.
Hij heeft gelijk dat de US ooit wat aan USDT gaat doen mocht het geen scam zijn, maar in dat geval zal het de US om belastingen gaan, het betekent niet dat USDT in 1x waardeloos gaat worden.

Sidenote: de Tether-waarde op CMC wordt berekend aan de hand van alle pairs (net als alle market cap en values). Dat is de reden waarom het nooit precies $1 is, maar dat komt door vertragingen en afrondingen van CMC, en niet 'omdat USDT niet klopt'.

Deze video heeft betere argumentatie: YouTube: USD Tether - A Possible Systemic Risk to the Eco-System

[ Voor 77% gewijzigd door Richh op 15-06-2018 14:10 ]

• D-Ed
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:53:
Ik heb ff goed zitten lezen maar euh...Gelijkenis met wat?

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
D-Ed schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:08:
[...]

Ik heb ff goed zitten lezen maar euh...Gelijkenis met wat?
ik denk de gelijkenis met zijn voorspelling en de daadwerkelijk lijn.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
Het word volgens mij allemaal weer veel te complex gemaakt. Heb probleem met Tether is heel simpel.

De liquiditeit van de gehele crypto markt wordt voor een groot deel ontleent aan Tether. Tether staat met zijn 24 uurs volume op nummer 2 en het volume is vaak hoger dan het aantal USDT dat in omloop is. Anders dan met crypto's zou het 24 uurs volume van Tether ook een daadwerkelijk afspiegeling zijn van het aantal USD dat er via de munt wordt rondgepompt. Dit betekend dat een heel groot deel van de totale market cap wordt ontleend aan USDT (en dus niet aan USD of andere fiat).

Tether is een pegged coin. Achter elke uitgegeven Tether zou 1 dollar moeten staan. Eind vorig jaar zijn is er in de aanloop naar de BTC ATH net geen 20k een gigantische hoeveelheid Tethers bijgekomen. Tether heeft tot op heden vanaf dat moment nooit meer weten aan te tonen dat ze daadwerkelijk ook het geld achter de hand hebben.
Stel het klopt dat ze het geld niet achter de hand hebben. Dan betekend dit dat er dat er een hoop BTC zijn gekocht met geld dat er niet is. Dus stel als er 1 BTC zou zijn gekocht voor 15k USDT en Tether zou slechts de helft in kas hebben dan is er concreet eigenlijk maar 7,5k USD voor die ene BTC betaald. Oftewel er is een hoop lucht in de prijzen gepompt.

Zodra aan het licht zou komen dat Tether z'n balans niet deugt zullen alle [naam coin/token]/USDT koersen in elkaar gaan storten. Want in plaats van dat 1 USDT 1 dollar waard is is het eigenlijk misschien maar 40 cent waard. Je weet het niet. Wat je dan wel zeker weet is dat als je je USDT voor USD wilt gaan inwisselen je waarschijnlijk van een koude kermis thuis gaat komen.
Ander gevolg is dat de fiat pairings weer meer gebruikt zullen gaan worden. En hierbij is het dan te hopen dat de exchanges ook daadwerkelijk voldoende geld in huis hebben in het geval dat iedereen naar de nooduitgang rent.

Laatste ontwikkeling is overigens dat er onlangs weer een nieuw onderzoek is gepubliceerd dat de invloed van Tether op de prijs van BTC aantoont. Op zich is het niet geheel verassend dat Tethers de prijs van BTC omhoog kan stuwen. Het wordt alleen gevaarlijk als blijkt dat dit met lucht is gedaan.
The U.S. dollar-pegged tether has been used to support bitcoin's price during market downturns, a new study published by University of Texas at Austin professors.
https://www.coindesk.com/...rice-in-market-downturns/

• TomTorquay
nemesis2212 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:11:
ik denk de gelijkenis met zijn voorspelling en de daadwerkelijk lijn.
Klopt. @D-Ed Wyckoff-theorie is nogal TA voor gevorderden, maar het komt er op neer dat de lijnen die ingetekend zijn een typisch verloop weergeven van hoe whales de markt op een verkeerd been proberen zetten. En als je de koersen van dec tot jun er over legt, dan is die gelijkenis toch treffend. Wat er dus mogelijk op zou kunnen wijzen dat de koersen ook in de komende maanden deze Wyckoff-theorie zouden volgen. Ergo: moon!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Richh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:32:
[...]

Maar dat is niet waar toch? @Kain_niaK
Nee totaal niet waar. Tegen Roger Ver is de grootste laster campagne begonnen in crypto ooit. Door blockstream omdat hun business model er op gebaseerd is om groei op Bitcoin te voorkomen en dan geld te verdienen aan second layer oplossingen. Ze nemen dus de keuze voor bedrijven om on chain of off chain weg en forceren off chain op iedereen door via propaganda genoeg mensen te overtuigd hebben dat Bitcoin verkeerd ontworpen is en dat Bitcoin met een blocksize groter dan 1 MB niet werkt.

Hier op Tweakers.net heeft hun propaganda er ook voor gezorgd dat ik weg gezet word als een aanvaller van Bitcoin terwijl ik juist een grote voorstander ben van Bitcoin maar ik zie de andere weg, die van on chain en off chain aan de bedrijven zelf over te laten als een grotere kans op succes dan de weg van Bitcoin met een harde 1 MB limiet. En dus krijg ik veel shit over mij heen die niet verdient is, exact hetzelfde waar Roger mee te maken heeft.

Roger Ver is de allereerste rijke business kerel geweest die van zijn eigen geld in Bitcoin bedrijven is begonnen investeren. Zelfs in ripple heeft hij geïnvesteerd.

Ripple
Blockchain.info
Bitpay
Ripple
Shapeshift.io
Purse.io
Kraken
Coinsetter
Truthcoin
Safello
Luxstack
Passports for Bitcoin
Bounty Hunter
Kryptokit
Hive Web
Bitcoin Chip in

[ Voor 44% gewijzigd door Kain_niaK op 15-06-2018 14:28 ]

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
De BCH en Ver verheerlijking komt echt m'n neus uit.

Nogmaals: SHITCOIN.

• Richh
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:23:
[...]

Nee totaal niet waar. Tegen Roger Ver is de grootste laster campagne begonnen in crypto ooit.

Roger Ver is de allereerste rijke business kerel geweest die van zijn eigen geld in Bitcoin bedrijven is begonnen investeren. Zelfs in ripple heeft hij geïnvesteerd.

Blockchain.info

Bitpay

Ripple

Shapeshift.io

Purse.io

Kraken

Coinsetter

Truthcoin

Safello

Luxstack

Passports for Bitcoin

Bounty Hunter

Kryptokit

Hive Web

Bitcoin Chip in
Fijn dat je op deze manier wel hapt :+

Opnieuw een lange lijst met irrelevante data om je punt te maken, zonder dat je concreet bewijs levert en/of ook maar iets ontkracht.
Je negeerde ook dit verhaal niet voor niks natuurlijk Richh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5" waar ik al met precies zo'n conclusie eindig. Het begint een beetje doorzichtig te worden.

Ik weet genoeg :Z

• Kain_niaK

Kain_niaK

Trent900 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:27:
De BCH en Ver verheerlijking komt echt m'n neus uit.

Nogmaals: SHITCOIN.
Komt omdat er een idee wat vals is zich in je kop heeft genesteld en je nu dingen laat doet die niet rationeel zijn. Als Bitcoin Cash Bitcoin meer succesvol kan maken, wat is dan precies het probleem? Dat je alle Bitcoin op de andere chain hebt verkocht ipv hem bij te houden en te wachten tot de vrije markt kiest in welke chain ze meer brood zien?

Bitcoin is evolutie; en wanneer een chain split dan ben je automatisch een investeerder in beide chains. Dat een chain succesvol kan splitsen is wel duidelijk. De waarde van BTC + BCH nu is hoger dan de waarde van alleen BTC voor de split. Dus de markt vind het allemaal prima. En alle grote mining pools behalve slushpool minen automatisch op beide chains afhankelijk van welke op dat moment het meeste opbrengt.

Als er je er grote problemen met hebt dat ik gewoon keurig iedereen vertel wat de waarheid is dan moet je niet de hele tijd over BCH beginnen te zaniken. Want elke keer als je dat doet dan vertel ik keihard de waarheid ondersteunt met feiten en data. Raak er nu maar gewoon aan gewent dat BCH en BTC twee kanten zijn van dezelfde munt. Of jij dat nu wilt of niet, daar heeft Bitcoin dus schijt aan.

De ene kant is on chain scaling (met de mogelijkheid op off chain scaling) en andere kan is off chain scaling (zonder de mogelijkheid op on chain scaling)

[ Voor 65% gewijzigd door Kain_niaK op 15-06-2018 14:36 ]

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:30:
[...]

Komt omdat er een idee wat vals is zich in je kop heeft genesteld en je nu dingen laat doet die niet rationeel zijn. Als Bitcoin Cash Bitcoin meer succesvol kan maken, wat is dan precies het probleem?
Laat mij zelf bepalen wat vals is of niet.

Als je zelf niet ziet wat voor een mafkees er aan het roer staat. Zou bijna zeggen dat je betaald wordt voor je "propaganda" hier.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Trent900 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:34:
[...]

Als je zelf niet ziet wat voor een mafkees er aan het roer staat. Zou bijna zeggen dat je betaald wordt voor je "propaganda" hier.
Waarom zou Roger Ver aan het roer staan van Bitcoin Cash en theymos niet aan het roer van Bitcoin-BTC? Omdat Theymos een anonieme lafaard is en Roger Ver niks te verbergen heeft?

Daarbij als je denkt dat Roger Ver aan het roer staat van een markt van 20 miljard dollar dan ben jij degene die een Roger Ver Godcomplex heeft. Niet ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 15-06-2018 14:38 ]

• Richh
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:30:
Als er je er grote problemen met hebt dat ik gewoon keurig iedereen vertel wat de waarheid is
Hou op, ik heb alleen vandaag al 3x je verhalen ontkracht en nu reageer je er gewoon doodleuk niet meer op.

Dat lukt je op Reddit wellicht, maar niet hier op Tweakers.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Richh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:20:
[...]

En dan zie ik een document van een 3rd party die letterlijk concludeert dat er 422 miljoen USDT bestaat op het moment van consulting, en dat er op datzelfde moment 422 miljoen USD op de gecheckte bankrekening staat. Wat hier staat, klopt gewoon. (Duh, het staat ook op de site van Tether en het onderzoek is betaald door de menen achter Tether).

Ik snap echt niet hoe dit antwoord geeft op mijn stelling. Jij zegt dat Tether een scam is omdat de markt stijgt wanneer er Tether wordt bijgeprint. Dat kán inderdaad heel verdacht zijn. Maar mijn punt is: in het geval dat de gasten achter USDT gewoon altijd de waarheid spreken, namelijk dat wanneer er fiat geld in de markt komt, dit naar een bankrekening gaat en de aankoper USDT krijgt van dezelfde waarde, heeft PRECIES hetzelfde gevolg. Je conclusie is daarmee waardeloos en al je antwoorden hebben daar geen antwoord op gegeven.

Nogmaals: ik vertrouw al die consultings ook niet. Ik vind Tether ook een gevaarlijk iets waar we vanaf moeten. Ik vind het ook een risico. Ik snap je sceptisisme. Er zijn talloze belangenverstrengelingen.
Maar hou het bij de feiten, bewezen feiten als het even kan. Je trekt nu een conclusie uit iets wat helemaal niks zegt.

[...]

Echt hoor. Dit staat er gewoon NIET. Als Canadees zou jij dat beter moeten kunnen lezen dan ik.

[...]

Die data heb je nog niet laten zien. Je hebt gewoon zitten graaien in je citatenbak over Tether en met zo veel mogelijk half-relevante informatie (lange citaten, ik verwacht dat je zometeen weer met Youtube-interviews van een uur komt) plus een handjevol conspiracy-theorieën probeer je af te leiden van de waarheid. Bcash all over again.

Heb je de paper nu gelezen of niet?
This paper investigates whether Tether, a digital currency pegged to U.S. dollars, influences
Bitcoin and other cryptocurrency prices during the recent boom. Using algorithms to analyze
the blockchain data, we find that purchases with Tether are timed following market downturns
and result in sizable increases in Bitcoin prices. Less than 1% of hours with such heavy Tether
transactions are associated with 50% of the meteoric rise in Bitcoin and 64% of other top cryptocurrencies.
The flow clusters below round prices, induces asymmetric autocorrelations in
Bitcoin, and suggests incomplete Tether backing before month-ends. These patterns cannot be
explained by investor demand proxies but are most consistent with the supply-based hypothesis
where Tether is used to provide price support and manipulate cryptocurrency prices.
Our results are consistent with Tether being pushed out onto the market and not primarily
driven by investors’ demand, but we nevertheless further examine two direct implications of the
’pulled’ hypotheses. In particular, we examine if the flows of Tether bear much relation to a proxy
for its demand from investors, the premium for Tether relative to the U.S. Dollar exchange rate.
We find little evidence to support this hypothesis. Another related alternative is that the crossexchange
arbitrage to eliminate pricing discrepancies across exchanges is the primary driver of
the Tether flow, but this hypothesis is not supported by the data. Although we find little support
for demand-based proxies, we hypothesize that there are some sources for legitimate demand for
7Shiller (2000) and Bhattacharya, Holden, and Jacobsen (2012) describe trading signals that anchor around price
thresholds. These thresholds can be used as coordination mechanisms as well. For instance, Christie and Schultz
(1994) found collusion only around even numbers in spreads.
8Du, Tepper, and Verdelhan (2017) and He and Krishnamurthy (2018) argue that banks’ compliance with period-end
capital requirements may create a sizable effect on asset prices.
5
Tether, however, those are not the ones that dominate the flow patterns observed in the data.
Overall, we find that Tether has a significant impact on the cryptocurrency market. Tether
seems to be used both to stabilize and manipulate Bitcoin prices.
Moet ik de hele paper hier quoten of kun je hem gewoon lezen en er inhoudelijk op reageren?

• Stokstaart
Trent900 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:34:
[...]

Dat is ook zo, hij werkt voor bchpizza.org...

• Richh
Euhm, ja 8)7

Je hebt wel lef, nadat ik je expliciet verzoek om eens niet met ellenlange citaten die geen relevantie hebben tot je argument, maar eens in eigen woorden je punt te maken...

Kom je met opnieuw 1 regeltje en een enorme citaat die je ook gewoon gelinkt hebt 8)7

• Kain_niaK

Kain_niaK

Richh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:47:
[...]

Euhm, ja 8)7

Je hebt wel lef, nadat ik je expliciet verzoek om eens niet met ellenlange citaten die geen relevantie hebben tot je argument, maar eens in eigen woorden je punt te maken...

Kom je met opnieuw 1 regeltje en een enorme citaat die je ook gewoon gelinkt hebt 8)7
Hoe kan ik nu data in de vorm van grafiekjes en nummertjes gaan samenvatten in mijn eigen woorden? Of je lees de paper en geeft dan je oordeel of je moet je er niet mee bemoeien. Ik heb wel wat beters te doen dat een ik zal-het-voor-je-lezen-en-vertaal service te spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 15-06-2018 14:49 ]

• Richh
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:48:
[...]

Hoe kan ik nu data in de vorm van grafiekjes en nummertjes gaan samenvatten in mijn eigen woorden?
Door in plaats van een volledig boekwerk over te nemen, enkel de relevante citaten te pakken en eventueel dikgedrukt neer te zetten wat relevant is.
We printen op eigen houtje Tether om Bitcoin mee te kopen en daarna kopen we onze eigen Tether terug.
Dit leg je als feit neer, dat deed je hier Kain_niaK in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"
Geen van je citaten en/of papers en/of wat dan ook levert bewijs voor deze uitspraak.
Dit is het enige argument wat je aandraagt waarom Tether een scam is.

Sidenote: ik reageerde er hier al op Richh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5" maar het enige wat je daarop durft te reageren is 1 oneliner en meer ellenlange irrelevante citaten om af te leiden van de daadwerkelijke discussie.

Edit: ik zie dat je nu een andere paper hebt geciteerd, die daadwerkelijk over het onderwerp gaat. Daar is al discussie over geweest. Maar nee, ook deze paper durft het niet letterlijk te zeggen.

Ja, het is logisch dat USDT een groot aandeel heeft in de cryptobubbel. Dat heeft te maken met dat iedereen en zijn moeder naar ongereguleerde exchanges wil. Dat bewijst niks. Zegt het paper zelf ook indirect. Jij denkt hier al je conclusie uit te trekken.
"The flow clusters below round prices, induces asymmetric autocorrelations in Bitcoin, and suggests incomplete Tether backing before month-ends." is _in de samenvatting_ het enige citaat wat er toe doet en spreekt over 'suggests'.

[ Voor 39% gewijzigd door Richh op 15-06-2018 15:08 ]

Verwijderd

Alweer het hele forum vol met bcashbagger :r ..geweldig hoor
Kan hier niks aan gedaan worden :r

• Kain_niaK

Kain_niaK

Stokstaart schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:46:
[...]

Dat is ook zo, hij werkt voor bchpizza.org...
Het enige waar Roger Ver mij voor betaald zijn Bitcoin grapjes.

https://www.yours.org/con...-plane-to-to-9a2a523fecb3

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/usZvHWk.png

10 cent om precies te zijn. Dat was de prijs die ik gevraagd had voor de punchline van mijn grapje dat ik achter mijn paywall heb gezet. Heeft hij ongeveer op precies hetzelfde moment gedaan als jij je post maakte dus ik vind het maar verdacht. Misschien ben jij wel stiekem Roger Ver.

[ Voor 19% gewijzigd door Kain_niaK op 15-06-2018 14:53 ]

Verwijderd

Kain_niaK schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:52:
[...]
:r

[afbeelding]

10 cent om precies te zijn. Dat was de prijs die ik gevraagd had voor de punchline van mijn grapje dat ik achter mijn paywall heb gezet.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:52:
Alweer het hele forum vol met bcashbagger :r ..geweldig hoor
Kan hier niks aan gedaan worden :r
Er staat in de topic start
Bespreek de waan van de dag,
Dus zelfs volgens jou eigen worden breek ik niet de regels.
Misschien .oisyn een DM sturen?

Als je niet wilt dat ik op mensen reageer die over BCH beginnen te zaniken dan moet je hun vragen dat niet meer te toen. We haden het over Tether toen er iemand weer over Roger Ver begon. Niet ik.

[ Voor 29% gewijzigd door Kain_niaK op 15-06-2018 14:57 ]

• Stokstaart
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:52:
[...]

[afbeelding]

10 cent om precies te zijn. Dat was de prijs die ik gevraagd had voor de punchline van mijn grapje dat ik achter mijn paywall heb gezet. Heeft hij ongeveer op precies hetzelfde moment gedaan als jij je post maakte dus ik vind het maar verdacht. Misschien ben jij wel stiekem Roger Ver.
Kan je bch niet gewoon lekker in Canada gaan shillen? Ik vind je manier van 'overtuigen' erg vermoeiend. Je beheert een website die de adoptie van bch wil bevorderen, je snapt toch wel dat dan je onpartijdigheid in twijfel getrokken wordt?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik heb bitcoin cash op 3k gekocht, krijg ik mijn geld ooit terug?

Weg

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Sorry maar die snap ik niet helemaal. Alles kakte toch in elkaar na de piek van december/januari?

• Kain_niaK

Kain_niaK

Stokstaart schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:58:
[...]

Kan je bch niet gewoon lekker in Canada gaan shillen? Ik vind je manier van 'overtuigen' erg vermoeiend. Je beheert een website die de adoptie van bch wil bevorderen, je snapt toch wel dat dan je onpartijdigheid in twijfel getrokken wordt?
Ik ben actief in elke community die crypto als geld wil gebruiken. Ethereum, monero, dash, bitcoin cash en zelfs dogecoin. Daarbij zou ik graag grote hoeveelheden crypto hebben om rijk me te worden maar heb ik dat helaas niet. De mensen in het topic hier hebben toch ook geïnvesteerd in een of meerdere crypto?

Ik hoop voor mijn volgend video interview het over dash te hebben en de Free State Project samen met Vin Aramani

• TomTorquay
Hij gaat alleen weg als we met z'n allen hem negeren jongens. Op de mods moeten we niet rekenen vrees ik.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Het zou wel zo leuk zijn als jullie inderdaad niet bij alles wat ik zeg over BCH of Roger Ver beginnen te zeiken.
Alsof ik het daar alleen maar over heb ... 8)7

De meeste mensen in crypto zijn geen tribalisten, ik ook niet. En zijn met verschillende crypto bezig. Omdat het allemaal open source is wordt het allemaal samen ontwikkelt. FOSS geeft je nu eenmaal de vrijheid om een innovatie in de ene crypto ook in de andere crypto te implementeren.

[ Voor 64% gewijzigd door Kain_niaK op 15-06-2018 15:08 ]

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
niet weer deze discussie... |:(

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Crypto's worden langzamerhand toch steeds meer mainstream, de Financieele Telegraaf heeft er vandaag
3 artikelen aan besteed

• Kain_niaK

Kain_niaK

RaptorXS schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:17:
Crypto's worden langzamerhand toch steeds meer mainstream, de Financieele Telegraaf heeft er vandaag
3 artikelen aan besteed
https://www.telegraaf.nl/...int-weer-aan-populariteit

https://www.telegraaf.nl/...ken-opblazen-met-crypto-s

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 15-06-2018 15:19 ]

• AtlAntA
RaptorXS schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:17:
3 artikelen aan besteed
Zeer goede tendens. Ik voel me weer als een stier! (terwijl ik ziek op de bank lig ;))

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 11:18
Ik vind het toch leuker eerlijk gezegd dit topic als het over moon, lambo en echte shitcoins zoals linda gaat in plaats van BCH propaganda waardoor de shitcoin dat het is nog legit moet laten lijken.

Wot-stats

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:08
Hallo allen,

Na ruim een jaar plezierig en dankbaar te hebben mee gelezen heb ik zojuist een account aangemaakt, enkel en alleen om te vragen of er een mogelijkheid is om te stoppen met dat gezanik over BCH. Zelfs als de markt compleet op z'n reet ligt is dit topic nog uiterst vermakelijk echter komt de BCH-discussie echt m'n neus uit.

Alvast bedankt

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Vergeet de Flowtraders link niet @Kain_niaK. :)

• niels0123456
burnebie schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:25:
Hallo allen,

Na ruim een jaar plezierig en dankbaar te hebben mee gelezen heb ik zojuist een account aangemaakt, enkel en alleen om te vragen of er een mogelijkheid is om te stoppen met dat gezanik over BCH. Zelfs als de markt compleet op z'n reet ligt is dit topic nog uiterst vermakelijk echter komt de BCH-discussie echt m'n neus uit.

Alvast bedankt
_/-\o_

• AtlAntA
Hallo allen,

Alvast bedankt
Tja, als de discussie en/of het onderwerp je niet aanstaat doe er dan gewoon niet aan mee. Om nu apart een account aan te maken om zo'n nietszeggende opmerking te plaatsen die totaal niks aan de discussie toevoegd maakt je niks beter dan sommige anderen hier die meteen op de man gaan spelen zonder daadwerkelijk iets toe te voegen.

Edit: om maar weer wat on topic te gaan, hier kan ik uren naar kijken ;)
https://coinlib.io/global...me=dark#global_money_flow

[ Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 15-06-2018 15:34 ]

• Beaulion
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:32:
[...]

Tja, als de discussie en/of het onderwerp je niet aanstaat doe er dan gewoon niet aan mee. Om nu apart een account aan te maken om zo'n nietszeggende opmerking te plaatsen die totaal niks aan de discussie toevoegd maakt je niks beter dan sommige anderen hier die meteen op de man gaan spelen zonder daadwerkelijk iets toe te voegen.
Ik moest er stiekem wel een beetje om lachen.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
Ik vind de BCH discussie eigenlijk wel vermakelijk. Het zou overigens wel helpen als @Kain_niaK wat kernachtiger wordt met zijn betogen en minder grote lappen tekst quote.

• D-Ed
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:23:
[...]
Klopt. @D-Ed Wyckoff-theorie is nogal TA voor gevorderden, maar het komt er op neer dat de lijnen die ingetekend zijn een typisch verloop weergeven van hoe whales de markt op een verkeerd been proberen zetten. En als je de koersen van dec tot jun er over legt, dan is die gelijkenis toch treffend. Wat er dus mogelijk op zou kunnen wijzen dat de koersen ook in de komende maanden deze Wyckoff-theorie zouden volgen. Ergo: moon!
Als daarmee de koers van IOTA ook weer wordt vlotgetrokken dan ben ik voor! O-)

• Richh
Hallo allen,

Alvast bedankt
Welkom! Moon soon! d:)b

Ik zal me de komende tijd eventjes inhouden ;)

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:41

CyBeRSPiN

sinds 2001

Haha, tip: koop een muis met een zwaar scroll wheel. Dan vlieg je zo over de (voor jou) oninteressante delen heen!

• Beaulion
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:43:
[...]

Welkom! Moon soon! d:)b

Ik zal me de komende tijd eventjes inhouden ;)
Wat is jouw favo coin eigenlijk @Richh ? Als ik mij dan aan jouw reacties irriteer kan ik op de munt spelen in plaats van op de man.

• Richh
Beaulion schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:55:
[...]

Wat is jouw favo coin eigenlijk @Richh ? Als ik mij dan aan jouw reacties irriteer kan ik op de munt spelen in plaats van op de man.
_O- _O- _O- _O-

Mijn PF bestaat voor veruit het grootste gedeelte uit Bitcoin.
De echte Bitcoin dus, maar dat mag ik niet meer zeggen :X

Edit: of het m'n favo coin is weet ik eigenlijk niet, wel de munt waar ik het meeste vertrouwen in heb. Misschien kies ik dan voor Monero :)

[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 15-06-2018 16:01 ]

Verwijderd

Hallo allen,

Alvast bedankt
:') held

• niels0123456
Richh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:58:
[...]

_O- _O- _O- _O-

Mijn PF bestaat voor veruit het grootste gedeelte uit Bitcoin.
De echte Bitcoin dus, maar dat mag ik niet meer zeggen :X
Mooi, komt ie!
KUT BITCOIN!!

8)7

• A87
  • Niet online

A87

Goedemiddag, BCASH BCASH BCASH BCASH!! I lost some money!!

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 15-06-2018 16:02 ]

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Ncash / Bcash / Johnny Cash...wat maakt het uit jongens. Ja ik weet het, Bcash probeert Ncash na te apen maar laat ze lekker. Er moet ergens ook een pizzacoin zijn. Laat dat stukje dan aan Bcash.

_O-

[ Voor 6% gewijzigd door power_user op 15-06-2018 16:08 ]

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:32:
[...]

Edit: om maar weer wat on topic te gaan, hier kan ik uren naar kijken ;)
https://coinlib.io/global...me=dark#global_money_flow
Dat kan jij wel heel dapper roepen maar deze post word ondertekent door velen en inmiddels word hij er onder ge thumpt..jaja

• Beaulion
  • Niet online
power_user schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:07:
Ncash / Bcash / Johnny Cash...wat maakt het uit jongens. Ja ik weet het, Bcash probeert Ncash na te apen maar laat ze lekker. Er moet ergens ook een pizzacoin zijn. Laat dat stukje dan aan Bcash.

_O-
Uiteindelijk komen we toch bij de laatste letter uit, dus we kunnen ook de hele discussie schrappen en accepteren dat Zcash er met de winst vandoor gaat.

• Maestro
  • Laatst online: 20-11 00:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Er moet ergens ook een pizzacoin zijn. Laat dat stukje dan aan Bcash.

_O-
Effe wachte.....

BitCHa! *O* BitCHa! *O* Oooooohhh.... BitCHa! *O* *O* *O* *O*

sorry, beetje flauw van geneuzel

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Verwijderd

Maestro schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:12:
[...]

Effe wachte.....

BitCHa! *O* BitCHa! *O* Oooooohhh.... BitCHa! *O* *O* *O* *O*

sorry, beetje flauw van geneuzel
De meesten...op een enkeling na :Y

• Kain_niaK

Kain_niaK

Alabama_man schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:35:
Ik vind de BCH discussie eigenlijk wel vermakelijk. Het zou overigens wel helpen als @Kain_niaK wat kernachtiger wordt met zijn betogen en minder grote lappen tekst quote.
Het zou ook helpen als de lurkers die prima weten dat BCH geen scam coin is ook eens iets zouden zeggen.

• TomTorquay
Ncash / Bcash / Johnny Cash...wat maakt het uit jongens.p
Ik ga all-in op Johnny Cash. Heerlijk gewoon! En beschrijft goed ons cryptobestaan momenteel :)
[YouTube: https://youtu.be/It7107ELQvY]

Verwijderd

TomTorquay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:17:
[...]

Ik ga all-in op Johnny Cash. Heerlijk gewoon! En beschrijft goed ons cryptobestaan momenteel :)
[video]
Wat zijn de vooruit zichten met neo tom?
Ik maak me zorgen

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:07:
[...]

Dat kan jij wel heel dapper roepen maar deze post word ondertekent door velen en inmiddels word hij er onder ge thumpt..jaja
Het is mijn mening. En dat niet iedereen het met mij eens is snap ik best.

Het begint gewoon een beetje op te vallen dat het wat populair wordt om @Kain_niaK aan te vallen zonder constructief te zijn. Ik ben het ook lang niet altijd met hem eens en eerlijk gezegd vind ik zijn manier van 'informatie' verstrekken ook nogal propagandistisch over komen. Ook is het irritant dat hij moeilijkere vraagstukken (zoals @Richh zo goed bloot kan leggen) soms totaal negeert.

Het komt alleen niet zo volwassen over om als groep 'iemand eronder te thumpen' zoals jij dat zo dapper stelt.

• Maestro
  • Laatst online: 20-11 00:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:13:
[...]

De meesten...op een enkeling na :Y
Binnen twee uur vertrekken we voor een (herstel)ritje zoals gisteren.
Dan wordt de sfeer wel weer beter hier :)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:19:
[...]

Het begint gewoon een beetje op te vallen dat het wat populair wordt om @Kain_niaK aan te vallen zonder constructief te zijn. Ik ben het ook lang niet altijd met hem eens en eerlijk gezegd vind ik zijn manier van 'informatie' verstrekken ook nogal propagandistisch over komen. Ook is het irritant dat hij moeilijkere vraagstukken (zoals @Richh zo goed bloot kan leggen) soms totaal negeert.

Het komt alleen niet zo volwassen over om als groep 'iemand eronder te thumpen' zoals jij dat zo dapper stelt.
Jup..ik was zo dapper om te tellen en hij stond al op 18 thumps binnen tien minuten
Zegt wel wat

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:21:
[...]

Jup..ik was zo dapper om te tellen en hij stond al op 18 thumps binnen tien minuten
Zegt wel wat
Ja dat het niveau dankzij jou en een enkele ander hier snel naar beneden gaat. Tolerantie en begrip voor een ander zijn visie en opinie zijn ver te zoeken.

Ik blijf voorlopig even weg uit dit topic. Dankjewel. :|

• A87
  • Niet online

A87

TomTorquay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:17:
[...]

[video]
Turn down 8)7

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:07:
[...]

AtlAntA schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:19:
[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:21:
[...]

Zegt wel wat
AtlAntA schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:24:
[...]

Ja dat het niveau dankzij jou en een enkele ander hier snel naar beneden gaat. Tolerantie en begrip voor een ander zijn visie en opinie zijn ver te zoeken.

[ Voor 81% gewijzigd door Kain_niaK op 15-06-2018 16:31 ]

• TomTorquay
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:18:
Wat zijn de vooruit zichten met neo tom?
Ik maak me zorgen
Niet zo goed vrees ik. Eerder omlaag dan omhoog. Net als BTC trouwens.

Op lange termijn zie ik NEO wel weer blinken (fundamenten zijn en blijven goed, wordt ook steeds meer van het platform gebruik gemazkt), maar de komende maand (of twee) verwacht ik nog een triest dal, eerlijk gezegd. Tenzij die Wyckoff-theorie die ik eerder postte waar wordt, maar daar zou ik niet van uitgaan. Op dit moment probeer ik mijn aandeel NEO te vergroten door wat te swing traden. 10% extra NEO is nu maar $5 per NEO maar kan op termijn wel eens gemakkelijk $50 worden.

Verwijderd

[...]

Omdat mensen de bch propaganda beu zijn er er wat van zeggen gooi jij dat weer ff over de intolerantie boeg om er zelf wat beter uit te zien..tja

En dan dat op de man soelen van jou altij, volgens mij is dat ook beneden alle niveau

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2018 16:29 ]

Verwijderd

TomTorquay schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:26:
[...]
Niet zo goed vrees ik. Eerder omlaag dan omhoog. Net als BTC trouwens.

Op lange termijn zie ik NEO wel weer blinken (fundamenten zijn en blijven goed, wordt ook steeds meer van het platform gebruik gemazkt), maar de komende maand (of twee) verwacht ik nog een triest dal, eerlijk gezegd. Tenzij die Wyckoff-theorie die ik eerder postte waar wordt, maar daar zou ik niet van uitgaan. Op dit moment probeer ik mijn aandeel NEO te vergroten door wat te swing traden. 10% extra NEO is nu maar $5 per NEO maar kan op termijn wel eens gemakkelijk $50 worden.
Thx voor de info,ik koop er weer wat

• TomTorquay

Een beetje overdreven reactie, niet?
De manier waarop Kain hier te werk ging/gaat is ook niet bepaald respectvol. Misschien heb je niet alles meegekregen (mods hebben opgekuist), maar mensen waar je het niet mee eens bent de facto wegzetten als tokkies, armoezaaiers en halve randdebielen heeft ook maar weinig met tolerantie te maken...

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 19:25
Interessant, een nieuwe exchange met een focus op VEN pairs en VEN ICO's.
https://medium.com/@OceanEx/introducing-oceanex-7f4a79bbe977

Jammer van het marketing gehalte in het artikel.

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-11 11:33
Laten we nu dus alle overbodige discussies achterwege. Ik heb het al eens eerder netjes gevraagd, en nu zijn er zelfs mensen die er accounts voor maken. Ik hoef niet het laatste woord te hebben, maar als het aan mij ligt...............

En ze HODLen nog lang en gelukkig. :)

Verwijderd

bac0tje schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:57:
Laten we nu dus alle overbodige discussies achterwege. Ik heb het al eens eerder netjes gevraagd, en nu zijn er zelfs mensen die er accounts voor maken. Ik hoef niet het laatste woord te hebben, maar als het aan mij ligt...............

En ze HODLen nog lang en gelukkig. :)
Helden bestaan nog _/-\o_

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Waar is dat aparte BCH topic, lijkt me echt super interessant om zn topic en de discussies daarover te lezen.. O-)

Rapapa...

Pagina: 1 ... 113 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!