Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.919 views

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Crypto algemeen update van Telegraaf

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
http://doiownashitcoin.com

ARK : Good job! You selected a top-tier shitcoin, not a shit-tier shitcoin

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Volume ligt lekker laag

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
lonehitman schreef op zondag 17 juni 2018 @ 09:28:
[...]

Bedankt voor jouw reactie. Maar waarom zou een waarde omhoog gaan als een munt gebruikt gaat worden? #durftevragen
Omdat er dan 'vraag' ontstaat naar de coin. Je bent de coin nodig in het blockchain proces. Zonder GET protocol in dit geval, geen verkochte tickets die via de chain lopen.
Maar ik moet economische model van GET nog beter bestuderen.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:33
Autofabrikanten en een zooitje concept cars :+ de conceptcars uit 2006 zijn nóg stééds niet op de markt verschenen en alles wat wél doorloopt krijgt gigantische aanpassingen om het productiemodel weer lelijk te maken :+

VW toonde 5 jaar geleden bijvoorbeeld de XL1, een auto in druppelvorm waar je nu helemaal niks meer van hoort. Ze beloofden een verbruik van 1 op 100, wat nooit gehaald is, in de praktijk scoorde de auto niet meer dan normaal https://www.autoweek.nl/rijimpressie/volkswagen-xl1/

Nu stoppen ze auto's vol met LED-lampjes en alle super fancy features die de autopers mag bekijken in het I.D. Vizzion concept. Ondertussen zien ze niks anders dan een Hololens-applicatie van stagiairs YouTube: Nadere kennismaking: Volkswagen I.D. Vizzion - Special (5:10) - zelfs die irritante knijpbeweging zit er nog gewoon net zo in.
Machinelearning, emotieherkenning, het zit allemaal op die 'studiemodellen'. Al jaren zelfs. Maar een auto die zo goed autonoom kan rijden als een Tesla heeft VW nog steeds niet op de weg gezet :X

IOTA is een prachtige vorm om hypeterm 'blockchain' aan het concern dat bekend staat om dieselschandalen een beetje een positieve vibe te geen.

Voor auto delen heb je geen blockchain nodig. Car2Go biedt dat namelijk al 10 jaar aan, onder andere in Amsterdam. Zonder blockchain.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• A87
  • Niet online

A87

back2basic schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:28:

Staat toch HODL als resultaat

• Richh
Ik heb nog nooit een website gezien waar ik het zó mee eens ben _/-\o_

• A87
  • Niet online

A87

Dogecoin
Such shit, very coin, but HODL for that yearly pump
BCH
Roger Ver shitcoin, dump this crap.
XRP
Do you like centralized 'cryptos'?
ADA
#HODLGANG…solid tier shitcoin right here! Until people make scam ICO's on top of it then dump to crash price :)

NEO
Chinese Ethereum….why not? Higher tier shitcoin.
USDT
I mean…this is kind of shit. Trade with real USD if you desire...
TRX
Dump this BS partnership coin. Ran by a social media slut who is good at pumping shit.
XVG
Dump this shit…it used to be called Dogecoindark and got hacked 3 times.

LOL

[ Voor 110% gewijzigd door A87 op 17-06-2018 19:54 ]

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
De antwoorden kloppen meestal wel allemaal .. Zet er maar een xvg of trx in :)
Zag de link gister op reddit voorbij komen..

Mijn iRacing profiel

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Richh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:38:
[...]

Autofabrikanten en een zooitje concept cars :+ de conceptcars uit 2006 zijn nóg stééds niet op de markt verschenen en alles wat wél doorloopt krijgt gigantische aanpassingen om het productiemodel weer lelijk te maken :+

VW toonde 5 jaar geleden bijvoorbeeld de XL1, een auto in druppelvorm waar je nu helemaal niks meer van hoort. Ze beloofden een verbruik van 1 op 100, wat nooit gehaald is, in de praktijk scoorde de auto niet meer dan normaal https://www.autoweek.nl/rijimpressie/volkswagen-xl1/

Nu stoppen ze auto's vol met LED-lampjes en alle super fancy features die de autopers mag bekijken in het I.D. Vizzion concept. Ondertussen zien ze niks anders dan een Hololens-applicatie van stagiairs YouTube: Nadere kennismaking: Volkswagen I.D. Vizzion - Special (5:10) - zelfs die irritante knijpbeweging zit er nog gewoon net zo in.
Machinelearning, emotieherkenning, het zit allemaal op die 'studiemodellen'. Al jaren zelfs. Maar een auto die zo goed autonoom kan rijden als een Tesla heeft VW nog steeds niet op de weg gezet :X

IOTA is een prachtige vorm om hypeterm 'blockchain' aan het concern dat bekend staat om dieselschandalen een beetje een positieve vibe te geen.

Voor auto delen heb je geen blockchain nodig. Car2Go biedt dat namelijk al 10 jaar aan, onder andere in Amsterdam. Zonder blockchain.
Ach tja, IOTA heeft géén block en géén chain dus tja.. Volgens mij gebruiken veel mensen de hypeterm blockchain om IOTA in een negatief daglicht te zetten :+

En voor de rest is dit slechts één van de voorbeelden van partnerships van IOTA.. BOSCH, Fujitsu to name a few.. Met de beste wil van de wereld kun je IOTA geen shitcoin meer noemen.. Natuurlijk wel als men een eigen mening als feit presenteerd of op ATH inkoopt en flink in de min staat.. Dan wel ja..

• A87
  • Niet online

A87

back2basic schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:49:
De antwoorden kloppen meestal wel allemaal .. Zet er maar een xvg of trx in :)
Zag de link gister op reddit voorbij komen..
Wat nogal ODD is, TRX, eerst een nette Engelse Site...... Toen het geld binnen was BAM!! alles in het Chinees
_/-\o_ En daarna weer Engels! LOL

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 17-06-2018 19:54 ]

• D-Ed
  • Niet online
Richh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:42:
[...]

Ook al op MIOTA gezocht? IOTA doet ie niks mee..
That's some solid shit right there
_/-\o_

• Timberly2
Schuey schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:49:
BNB is in tijden niet zo lekker gegaan :)
Zeker, maar dit is dan ook een v/d beste coins. Zie mijn eerdere betogen over de waardering.
Upsides:
1. DEX Announcement met bijv. vereiste om te staken 10.000 BNB benodigd. (Voor een partij als bijv. Flow Traders is dat peanuts)
2. BNB Trading fee discount gaat omlaag naar 25%. Meer omzet vanaf Q3.
3. Denken na over waarde voor de BNB hodlers, zie ook referral verhoging voor 500+BNB hodlers.
4. ETF lanceren vanuit Binance. Waarbij Binance zelf als marketmaker gaat optreden. Heeft de potentie om flink volume te creëren. Orderboek van Binance wat mij betreft het meest liquide en meest geschikt.
5. Plak er een waardering op van het op de beurs geliefde Adyen.

5.1 Daar betaal je 100x de EBITDA. Bij een beurswaarde van 10mrd en 100mln ebitda is dit ~100x multiplier (cijfers zullen niet exact kloppen, betreft hier een bierviltjes berekening :+ )

Winst van Binance is te berekenen als volgt:
1. Transactievolume 1 mrd / 24 uur
2. 0,05% maker en 0,05% taker = 0,1% = 1mln omzet per dag
3. Winstmarge 50% = 0,5mln per dag = 180mln winst per jaar.
4. Plak hier koers winst verhouding Adyen op en je zit op 18mrd waardering.

200mln tokens uitstaand = 90$ per coin.
Zo, ik HODL nog rustig voort ;)

• Richh
D-Ed schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:51:
[...]

Ach tja, IOTA heeft géén block en géén chain dus tja.. Volgens mij gebruiken veel mensen de hypeterm blockchain om IOTA in een negatief daglicht te zetten :+

En voor de rest is dit slechts één van de voorbeelden van partnerships van IOTA.. BOSCH, Fujitsu to name a few.. Met de beste wil van de wereld kun je IOTA geen shitcoin meer noemen.. Natuurlijk wel als men een eigen mening als feit presenteerd of op ATH inkoopt en flink in de min staat.. Dan wel ja..
Haha, ja point taken :P
Ik vind IOTA ook geen shitcoin. Het staat wel tamelijk hoog gewaardeerd voor wat het op dit moment is maar oke. Ze zijn zeker goed bezig.

Probeerde vooral te zeggen dat ze bij VW echt oplichters zijn, zeker op die beurzen zie je allemaal concepts en 'studiemodellen' die never nooit echt op de markt komen - staat verder los van IOTA of crypto :)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Richh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:42:
[...]

Ze accepteren bitcoin cash donaties...

• D-Ed
  • Niet online
Richh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:56:
[...]

Haha, ja point taken :P
Ik vind IOTA ook geen shitcoin. Het staat wel tamelijk hoog gewaardeerd voor wat het op dit moment is maar oke. Ze zijn zeker goed bezig.

Probeerde vooral te zeggen dat ze bij VW echt oplichters zijn, zeker op die beurzen zie je allemaal concepts en 'studiemodellen' die never nooit echt op de markt komen - staat verder los van IOTA of crypto :)
d:)b

Tja, het blijven autoverkopers en die zijn per definitie niet te vertrouwen toch? :+ (voor alle autoverkopers hier! Dit is een grapje..)

Maar alle gekheid op een stokje. Dat de grootste automaker in de wereld op zo’n manier een ‘coin’ presenteerd is gewoon een groot succes te noemen en dat hebben ze gewoon goed gedaan.. Dan meewegen welke andere grote partijen uit ver#chillende industrieën aanhaken denk ik niet dat het alleen om ‘hype’ gaat.. avolgens mij is het ”some solid shit right there” ;)

• Richh
Chris.nl schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:04:
[...]

Ze accepteren bitcoin cash donaties...
Die ze market sellen :+

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Ben hier een paar weken niet geweest, heb ik nog iets belangrijks gemist?

Kan het iedereen aanraden af en toe even een crypto break te nemen. Even tijd besteden aan dingen die wel positief zijn enzo...

Ik stap all-in in ONT ergens de komende dagen ivm de mainnet launch op de 30e, daarna even aankijken of ONG (GAS) wat waard wordt en misschien een tijdje holden.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:07
BNB is echt insane hard gestegen, ook in moeilijke tijden. Probeerde een paar maanden terug BNB voor onder de 100k sats te kopen en wacht nu nog steeds.

Dit kan ook niet blijven goed gaan zou je zeggen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KyZsaqC.png

[ Voor 40% gewijzigd door Ypuh op 17-06-2018 20:24 ]

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19:47
Ypuh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:22:
BNB is echt insane hard gestegen, ook in moeilijke tijden. Probeerde een paar maanden terug BNB voor onder de 100k sats te kopen en wacht nu nog steeds.

Dit kan ook niet blijven goed gaan zou je zeggen:
[afbeelding]
Zal deels ook wel komen door de community vote. Zou me niks verbazen als na de 20e we een drop zien (ivm snapshot voor de vote)

• Timberly2
Nickr92 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:35:
[...]

Zal deels ook wel komen door de community vote. Zou me niks verbazen als na de 20e we een drop zien (ivm snapshot voor de vote)
Dan komen ze daarna wel met een nieuwe reden om BNB te hodlen.
Presteert gewoon enorm goed, bedrijf groeit gigantisch, er is daadwerkelijk omzet en winst. Iets wat veel top 100 coins niet kunnen zeggen.
En de winst creëert continue vraag a.g.v. de buyback burn. Deflatoire asset die BNB, ik HODL tot die op Adyen like waardering zit, dus >50$.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Nickr92 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:35:
[...]

Zou kunnen inderdaad. Het is al de 7de keer dat ze dit organiseren dus je zou in het koersverloop terug kunnen kijken of het voorheen ook zo is gegaan.
Timberly2 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:39:
[...]

Voorheen hadden ze nooit dat je tot 500 BNB's je vote extra gewicht kon meegeven maar kon je 1x voten met 1 BNB cost ofzo.
Ah ok, slimme zet dan van Binance!

[ Voor 26% gewijzigd door Beaulion op 17-06-2018 20:41 ]

• Timberly2
Beaulion schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:38:
[...]

Zou kunnen inderdaad. Het is al de 7de keer dat ze dit organiseren dus je zou in het koersverloop terug kunnen kijken of het voorheen ook zo is gegaan.
Voorheen hadden ze nooit dat je tot 500 BNB's je vote extra gewicht kon meegeven maar kon je 1x voten met 1 BNB cost ofzo.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:36
back2basic schreef op zondag 17 juni 2018 @ 19:28:

Heb mijn pf ook even ingevuld;

Is this a serious question? Bitcoin is king. Bitcoin is gold. Bitcoin is God.
oOo

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
AtlAntA schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:50:
[...]

Heb mijn pf ook even ingevuld;

Is this a serious question? Bitcoin is king. Bitcoin is gold. Bitcoin is God.
oOo
Hoefde weinig in te vullen met een pf met alleen BTC en LTC.
Het resultaat was zoals verwacht, 50-50 met een sterke HODL. :)

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:03
AtlAntA schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:59:
[...]

Nou als de theorie van Lee klopt dan zouden we dus weer een fikse stijging zien de aankomende dagen dus?
Theorieën....

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Maken jullie gebruik van de Volume monitor om af en toe in te stappen? (Voor short)

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
iemand die in cardano investeert?

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:13
Klaas25 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:15:
yep , investeren is een groot woord , maar heb hem al vanaf het begin , en koop regelmatig wat bij

• Ypuh
Heb wel cardano, maar geen idee waarom eigenlijk. Zou je niet uit kunnen leggen waarom ze in de top 20 staan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Ja, ik heb een mooi aantal.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:33

Bever!

3

Goed maar veel te langzaam project.

• A87
  • Niet online

A87

Bever! schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:34:
[...]

Goed maar veel te langzaam project.
ARK is ook super traag, bijna mainnet, developer net is nu af dus zijn ze testen druk.

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 17-06-2018 21:48 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Mochten we de 6k weer gaan re-testen koop ik bij. Mochten we gaan moonen ga ik even lekker achterover leunen. Op ZIL sta ik -20%, dus..... genoeg om goed te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Tominatie op 17-06-2018 21:52 ]

• Richh
Na 9 jaar hier op Tweakers rondzwerven heb ik dan toch maar eens een avatar gekozen :+

• Tominatie
  • Niet online
Richh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:56:
Na 9 jaar hier op Tweakers rondzwerven heb ik dan toch maar eens een avatar gekozen :+
Dit kan niks anders betekenen dan... MOON SOON oOo :)F *O*

10k10k10k10k10k10k :Y)

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Top!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Richh
GDAX-volume BTC/USD zit gewoon onder de 3000 BTC, de afgelopen 24 uur. BTC/EUR onder de 500 BTC.

Tis heel erg laag... aan de andere kant is het niet lager dan andere tijdstippen waarop we dit soort koersen hadden.

Verwijderd

Thx voor je reactie! Ik heb me inmiddels verder verdiept in de coin en is idd zeer interessant. Zojuist wat aangekocht.
keihardekip schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 21:36:
[...]

KMD hodler hier. Veruit de meest interessante altcoin als je kijkt naar hun ontwikkelingen, de scope en wat er nog allemaal gaat komen. Houden zich niet bezig met marketingonzin maar zijn lekker aan het bouwen en leveren ook.

YouTube: A brief history of our working tech and an animated timeline of the ...

• D-Ed
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:22:
Heb wel cardano, maar geen idee waarom eigenlijk. Zou je niet uit kunnen leggen waarom ze in de top 20 staan.
Waarom ‘investeer’ je in iets waar je compleet niets van weet?

• A87
  • Niet online

A87

moest dat echt iets zijn wat me doet denken aan de periode van Stalin?

• Richh
A87 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:58:
[...]

moest dat echt iets zijn wat me doet denken aan de periode van Stalin?
_O-

Nee hoor, tips zijn welkom d:)b

• Richh
Niet allemaal tegelijk...

Dit topic begint zo langzamerhand net zo dood te worden als Bitcoin himself :'( we zitten nu al 5 dagen vast op de $6500.

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/30e0765b53d3db99539083bfa8de9879/tenor.gif?itemid=8346566

Verwijderd

Richh schreef op maandag 18 juni 2018 @ 00:00:
[...]

Dit topic begint zo langzamerhand net zo dood te worden als Bitcoin himself :'( we zitten nu al 5 dagen vast op de $6500.

[afbeelding]
Yessss de bodem, mooie basis voor de 100K *O* :)F d:)b

• AtlAntA
Richh schreef op maandag 18 juni 2018 @ 00:00:
[...]

[afbeelding]
De laatste keer dat we een flinke tijd naar rechts gingen kwam er een flinke daling aan. Ik ben zeker voor wat beweging maar ik ben huiverig voor daling. :)

• Richh
AtlAntA schreef op maandag 18 juni 2018 @ 00:20:
[...]

De laatste keer dat we een flinke tijd naar rechts gingen kwam er een flinke daling aan. Ik ben zeker voor wat beweging maar ik ben huiverig voor daling. :)
Same. Twijfel erover om de helft er maar uit te trekken. Dan maak ik verlies, maar het alternatief is misschien nog wel meer verlies :P

• AtlAntA
Richh schreef op maandag 18 juni 2018 @ 00:24:
[...]

Same. Twijfel erover om de helft er maar uit te trekken. Dan maak ik verlies, maar het alternatief is misschien nog wel meer verlies :P
En dat is dus de reden dat ik alleen maar hold. Ik werd aan het begin knettergek van mezelf. "kut, ik had moeten verkopen!" "gvd had ik nu maar verkocht!" etcetera. Je kent het vast wel.
Ik had de afgelopen maanden zeker meer kunnen verdienen (minder kunnen verliezen) als die trades goed waren gegaan maar de kans op een NOG groter verlies dan holden was ook zeker aanwezig.

Ik slaap sindsdien een stuk beter wat ook zeker wel wat satoshi waard is :p

• Richh
AtlAntA schreef op maandag 18 juni 2018 @ 00:30:
[...]

En dat is dus de reden dat ik alleen maar hold. Ik werd aan het begin knettergek van mezelf. "kut, ik had moeten verkopen!" "gvd had ik nu maar verkocht!" etcetera. Je kent het vast wel.
Ik had de afgelopen maanden zeker meer kunnen verdienen (minder kunnen verliezen) als die trades goed waren gegaan maar de kans op een NOG groter verlies dan holden was ook zeker aanwezig.

Ik slaap sindsdien een stuk beter wat ook zeker wel wat satoshi waard is :p
Haha, ja dat ken ik. Precies de reden waarom ik het dus ook nog niet heb gedaan :+

Vooruit; lekker holden dan maar. Morgen maar kijken hoe zo'n drama het is :+

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
D-Ed schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:53:
[...]

Waarom ‘investeer’ je in iets waar je compleet niets van weet?
Kennis over coins is bij crypto volgens mij overrated (in ieder geval op korte termijn). Aan de andere kant, wat weet ik ervan - heb de afgelopen maand een paar jaarsalarissen verloren dus......

Maar ja, we hoddelen maar weer door in de hoop dat het goedkomt. Valt me nu ineens op dat je in deze zin heel makkelijk hoddelen door modderen kunt vervangen :(

[ Voor 17% gewijzigd door Specy op 18-06-2018 00:43 ]

• TomTorquay
Wanneer wordt "het oosten" wakker? Ben eens benieuwd of die de nieuwe week goedgezind willen inzetten :)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou toch al zeker 3.55% up. Jeuuuj. Dat is al heel wat vergeleken met de afgelopen dagen. Heb zelf dit jaar al afgeschreven maar zou wel lekker zijn als er weer eens een fatsoenlijke bullrun komt. Begin het wel een beetje te missen elke dag kijken naar de portfolio met een big smile. De wereldwijde FOMO moet er weer in knallen :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• TomTorquay
TomTorquay schreef op maandag 18 juni 2018 @ 01:20:
Wanneer wordt "het oosten" wakker? Ben eens benieuwd of die de nieuwe week goedgezind willen inzetten :)
Hmm, ze zijn precies net wakker geworden en ze blijken niet goedgezind Afbeeldingslocatie: https://www.wegenforum.nl/images/smilies/icon_rolleyes.gif

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

TomTorquay schreef op maandag 18 juni 2018 @ 01:31:
[...]
Hmm, ze zijn precies net wakker geworden en ze blijken niet goedgezind [afbeelding]
Klauwers zijn het.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• AtlAntA
TomTorquay schreef op maandag 18 juni 2018 @ 01:31:
[...]
Hmm, ze zijn precies net wakker geworden en ze blijken niet goedgezind [afbeelding]
Is het daar niet al dinsdag?

Verwijderd

Het beloofd weer een saaie dag te worden

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:26:
Het beloofd weer een saaie dag te worden
-O- Net zoals iedere dag de laatste weken

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Loopt ook aardig achteruit hier, kan je wel gemiddeld 10 LTC per week pakken nu die onder de 100 euro staat, verdien je nog meer met een uitkering dan met crypto handel.

Slux ziet het de komende week weer sombertjes in als ik alle forums en media een beetje moet geloven.

• D-Ed
  • Niet online
Specy schreef op maandag 18 juni 2018 @ 00:41:
[...]

Kennis over coins is bij crypto volgens mij overrated (in ieder geval op korte termijn). Aan de andere kant, wat weet ik ervan - heb de afgelopen maand een paar jaarsalarissen verloren dus......

Maar ja, we hoddelen maar weer door in de hoop dat het goedkomt. Valt me nu ineens op dat je in deze zin heel makkelijk hoddelen door modderen kunt vervangen :(
Veel kennis is ook niet nodig om je eerste stappen te zetten maar compleet niet weten waarom je een bepaalde munt koopt is ook redelijk kortzichtig.. Alsof DYOR niet aan de orde is..

Edit: Bovendien claimt @Ypuh te weten welke coins onder de noemer ‘shitcoins’ vallen maar als je niet eens weet waarom je een ADA in je pf hebt dan kunnen de rest van zijn opmerkingen ook wel de prullenbak in _O-

[ Voor 14% gewijzigd door D-Ed op 18-06-2018 08:55 ]

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Lang geleden dat Bitcoin dominance boven 40% zat. Er broeit wat

PSN: Oldzkoel

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
ICON heeft een fout in hun smart contract. Een erg domme fout als ik het mag geloven.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:38:
Slux ziet het de komende week weer sombertjes in als ik alle forums en media een beetje moet geloven.
Ik zie het gevoelsmatig pas vanaf september weer een beetje oplopen. Blijf wel bezig meer ltc/btc te vergaren maar dat is echt voor dan, zie op hele korte termijn niet gek veel gebeuren. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

DeeSung schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:00:
ICON heeft een fout in hun smart contract. Een erg domme fout als ik het mag geloven.
Betekent dit dat ze nog verder weg zakken?

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
wil je meer volume? kijk naar de dag waarop BTC door de 6330 of 6750 gaat. Redelijke kans dat dat ergens binnen de 2 dagen is.

BCH en LTC breaken nu net bear (zonder volume, en dat maakt t minder erg), even hopen dat de grote 2 niet volgen :S

[ Voor 90% gewijzigd door rogier2012 op 18-06-2018 10:38 ]

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:49:
[...]

Betekent dit dat ze nog verder weg zakken?
Nee, dat laat zien dat ze niet weten wat ze doen. Of iig ze testen hun contract niet.

Verder zit de cryptospace nog vol scammers die kunnen cashen wanneer ze willen ongeacht de prijs.

Het feit dat dit zo laat pas bovenkomt drijven laat ook zien dat er niet genoeg mensen zijn die code reviewen van verschillende blockchains.

[ Voor 16% gewijzigd door DeeSung op 18-06-2018 10:18 ]

• AtlAntA
DeeSung schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:15:
[...]

Nee, dat laat zien dat ze niet weten wat ze doen. Of iig ze testen hun contract niet.

Verder zit de cryptospace nog vol scammers die kunnen cashen wanneer ze willen ongeacht de prijs.

Het feit dat dit zo laat pas bovenkomt drijven laat ook zien dat er niet genoeg mensen zijn die code reviewen van verschillende blockchains.
We hebben nog een lange weg te gaan dus. Om er een positieve draai aan te geven, dit betekent dat we nog steeds aan het prille begin van crypto in het algemeen staan.

• D-Ed
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:42:
[...]

We hebben nog een lange weg te gaan dus. Om er een positieve draai aan te geven, dit betekent dat we nog steeds aan het prille begin van crypto in het algemeen staan.
Eigenlijk zijn we een soort ontdekkingsreizigers die af en toe een eilandje ontdekken maar nog geen vaste grond onder de voeten hebben gevonden O-)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Oeh, op de 1D grafiek lijkt de blauwe MACD lijn de rode lijn te gaan kruisen. Dat zou een stijging moeten betekenen als dat gebeurt }:O

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
Zo. De afgelopen dagen weer wat oude spullen van zolder gehaald bij mijn ouders en dit weekend mooi kunnen verkopen. Zojuist weer een leuk bedrag in de crypto's gegooid :)

Komende weken zal ik dit nog een aantal keer herhalen want ik heb nog oude spullen genoeg!

[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 18-06-2018 11:23 ]

Zero.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
Loopt ook aardig achteruit hier, kan je wel gemiddeld 10 LTC per week pakken nu die onder de 100 euro staat, verdien je nog meer met een uitkering dan met crypto handel.

Waar kan ik deze uitkering krijgen? Lijkt me wel lekker 10LTC per week. Meer dan een gemiddeld salaris.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:56
De totale marketcap begint weer op te lopen, ik ben benieuwd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Met hoeveel ltc handel je hiermee, als ik vragen mag?

• Slux
  • Niet online
Machlah schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:24:
[...]

Waar kan ik deze uitkering krijgen? Lijkt me wel lekker 10LTC per week. Meer dan een gemiddeld salaris.
Gewoon bij het IND aankloppen toch ?
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:36:
[...]

Met hoeveel ltc handel je hiermee, als ik vragen mag?
Pak een paar keer per week 1 a 2 euro x 400, gemiddeld kom ik op 10 LTC per week zo

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:38
:O saaie dag weer

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:48
Jumpman schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:35:
De totale marketcap begint weer op te lopen, ik ben benieuwd.
Waar haal je dit ? Er is amper beweging de laatste dagen ?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:38
Rebbelx schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:50:
[...]

Waar haal je dit ? Er is amper beweging de laatste dagen ?
genoeg beweging geweest naar beneden dan :*)

• Richh
Bitcoin heeft eindelijk een stabiele koers gevonden, is men nog steeds boos :')

• Ypuh
Richh schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:00:
Bitcoin heeft eindelijk een stabiele koers gevonden, is men nog steeds boos :')
De keuze is vrij beperkt tot dalen of stabiliseren de laatste 5 maanden. Echt warm worden we daar niet van nee :9

• A87
  • Niet online

A87

Als je nu in Crypto gaat als Noob heb je zon ongelofelijke tering massel. Je koopt voor 1200 euro 3 Ethereum en hebt al bakken met geld over 5 jaar.

[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 18-06-2018 12:45 ]

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
A87 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:42:
Als je nu in Crypto gaat als Noob heb je zon ongelofelijke tering massel. Je koopt voor 1200 euro 3 Ethereum en hebt al bakken met geld over 5 jaar.
mooie glazen bol opmerking...

• A87
  • Niet online

A87

nemesis2212 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:46:
[...]

mooie glazen bol opmerking...
Of logisch denken.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14
Precies en daarom investeer ik nu mijn nieuw vergaarde fiat in Ether >:)

Zero.

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 15:33
Zit er echt zoveel verschil in "pro's" of noobs? Ik zie hier berichten langskomen van mensen die er al even inzitten die doen voorkomen alsof ze alle wijsheid in pacht hebben, waarvan ik denk "hoe is het mogelijk". Andersom zal dat vast ook gebeuren.

Het is een vreemde wereld. Misschien gaan we dit jaar een nieuwe ATH zijn. Misschien zien we straks de 2000 dollar. Geen pro of noob, ook niet als ze "logisch nadenken" gaat dit kunnen voorspellen.

Wilde altijd al iets over computers weten

• Ypuh
Hahaha, fantastische site is dit ook weer: https://fitvitalik.io

Help Vitalik de winter door!

Verwijderd

SirDarkAngel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 12:49:
[...]

Zit er echt zoveel verschil in "pro's" of noobs? Ik zie hier berichten langskomen van mensen die er al even inzitten die doen voorkomen alsof ze alle wijsheid in pacht hebben, waarvan ik denk "hoe is het mogelijk". Andersom zal dat vast ook gebeuren.

Het is een vreemde wereld. Misschien gaan we dit jaar een nieuwe ATH zijn. Misschien zien we straks de 2000 dollar. Geen pro of noob, ook niet als ze "logisch nadenken" gaat dit kunnen voorspellen.
Volledig mee eens
Ik heb de ballen verstand er niet van en ging ook keer 11 terwijl ik met de kerst instapte
Maakt allemaal niks uit, het is meer geluk dan wijsheid
Een enkeling heeft er wat meer kijk op zoals makaly
Maar dat neemt niet weg dat we allemaal willen dat het gaat moonnennnnnnn

• rogier2012
Allicht zit er een enorm verschil tussen noobs en pros in een relatief nieuw " spel" .

Er is nog geen " basisstrategie" uitgevonden die een groot gedeelte snapt/uitoefend, dus strategien moeten nog worden uitgevonden & iemand die de perfecte strategie heeft in de huidige markt heeft er alle belang bij om deze niet te delen.

• Slux
  • Niet online
Was makaly niet de gene die een paar weken terug weer fiat er inpompte en het helemaal weer zag zitten ?

Het hele crypto is een noob markt, er is geen enkele analyst die deze markt kan voorspellen.
Dus het maakt niks uit of je nou pro of noob bent.
Denk wel dat het een voordeel heeft als je al wat jaren op de reguliere beurs handelt, dan weet je de valkuilen wel een beetje en laat je minder meeslepen door fomo en pak wat sneller je winst en verlies.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:56
Ik acht de kans dat we vandaag boven de $6300 blijven 10%...

• Ypuh
gabn88 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:31:
Alles in mijn pf is rood.

• TomTorquay
gabn88 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:31:
Dat is wel heel negatief. Heeft dat een specifieke reden?

• speedhaste
  • Laatst online: 22-08 19:15
Met de huidige koersen is het wel leuk om weer wat crypto's bij te kopen.
Met de golf bewegingen is het in de bear market mischien iets meer een uitdaging om geld te verdienen, maar zeker wel mogelijk.

• TomTorquay
speedhaste schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:18:
Met de huidige koersen is het wel leuk om weer wat crypto's bij te kopen.
Met de golf bewegingen is het in de bear market mischien iets meer een uitdaging om geld te verdienen, maar zeker wel mogelijk.
De laatste dagen zijn er zelfs nauwelijks golfbewegingen. Moeilijk verdienen zo :-(

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het volume nam gisteren af dus dat kan betekenen dat we zeer binnenkort weer wat actie gaan zien.

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
‘Nu crypto verkopen is alsof je Apple verkoopt in 2001’

Hier maar aan vasthouden dan.. En hard duimen dat je coins van het juiste bedrijfje bezit.

https://www.want.nl/bitcoin-crypto-verkopen-apple/

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dadelijk is bitcoin stabieler dan euro.

Weg

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-11 13:56
Litecoin ziet er ook niet zo lekker uit... Tijd geleden dat -ie zo goedkoop was.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• Slux
  • Niet online
New Yorker schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:48:
Dadelijk is bitcoin stabieler dan euro.
Voor de coins die echt als currency bedoeld zijn zou dat wel het mooiste zijn.

• rogier2012
ik mag hopen dat geen van jullie SKY heeft. Die zijn een mooie bitconnect exit scam aan t doen:

https://www.reddit.com/r/.../?st=JIKAS0U4&sh=0fa362f9

• Tominatie
  • Niet online
rogier2012 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:36:
ik mag hopen dat geen van jullie SKY heeft. Die zijn een mooie bitconnect exit scam aan t doen:

https://www.reddit.com/r/.../?st=JIKAS0U4&sh=0fa362f9
Tjonge die is ook nog maar $8 waard zeg. Maand geleden nog tegen de $30 geloof ik. Kan snel gaan!

En uh, wat een saaie boel is het zeg. KOMOP BITCOIN DOE IS IETS

• TomTorquay
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:46:
En uh, wat een saaie boel is het zeg. KOMOP BITCOIN DOE IS IETS
Ideaal om binnen een uurtje voor jullie zuiderburen te supporteren ;)
:)B :)B :)B :)B

Pagina: 1 ... 117 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!