Ben jij lid van de #VergeFam #XVGarmy?Zeara schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:44:
Dus gaan we random coins afzeiken...
Ik heb wat verge ja. Maar niet meer dan dat.
Ik vind alleen het afzeiken van coins een beetje nutteloos... Zeker als het allemaal al weet ik veel hoe vaak voorbij gekomen... Voegt ook niks toe aan het topic...
Verwijderd
Zoals jullie weten hoort dit een objectief en hoogstaand topic te zijn gevuld met waardevolle, eerlijke en onderbouwde informatie. En dus ik vind ik het niet helemaal gepast dat er random coins gebasht worden, dat zou het niveau dusdanig naar beneden halen dat het Tweakers onwaardig zou zijn.
Behalve Verge. Verge mag gebasht worden van alle kanten.
Behalve Verge. Verge mag gebasht worden van alle kanten.
Is daar ook al een tshirt voor?Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:38:
[...]
Apart clubje? Lijkt wel een sekte![]()
Ben ook gebanned op hun subreddit.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Heb nog wel een leuk succes verhaal voor je in de aanbiedingKlaas25 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:45:
[...]
En dan komt 1 van ons aan het woord. zijn verhaal vertellende
"... toen dat gezeik op een online forum tijdens al die diepe lows.." maar we hielden stand en kijk: wijzend: "net gekocht.."
Verwijderd
Hahahhaa dat shirt wil ik! Maar dan wel met andere subreddits.Kain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:56:
[...]
Is daar ook al een tshirt voor?
[afbeelding]
Dit is 100% mijn stylo
"We bleven sterk door elkander digitale schouderklopjes te geven. Er was zelfs 1 die zijn complete tokkie screenshot collectie plaatste om ons maar te laten beseffen dat het altijd nog erger kan."Klaas25 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:45:
[...]
En dan komt 1 van ons aan het woord. zijn verhaal vertellende
"... toen dat gezeik op een online forum tijdens al die diepe lows.." maar we hielden stand en kijk: wijzend: "net gekocht.."
Wat zei ik? Die docus die schrijven zichzelf!!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Vanzelfsprekend heren, jullie ook dank voor het enthousiasme!Beaulion schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:22:
[...]
@D-Ed Copy paste wat @Verwijderd zegt. Leuk om ook even met de Trinity Wallet te kloten.
Maar idd.. De funds hoop ik vanavond naar de nieuwe eigenaren te sturen
Leuk man die crypto's, heb van iemand 1000 xtl gekregen maar geen idee waar het vandaan komt... Gaat maar om iets van €0,50 maar snappen doe ik het niet.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
"Zelfs toen Bitcoin door de 300 dollar grens viel, was er weinig paniek te bekennen binnen de kaders van het forum. We zagen allemaal dat dit in de toekomst wel weer rechtgetrokken zou worden. Inmiddels zijn we in het huidige 2035 alweer dik over de 400 dollar gestegen en is onze buying average dus lekker weer een beetje gedaald! Zo zie je maar dat alles op zijn pootjes terechtkomt als je maar gewoon volhoudt en blijft geloven in de technologie."AtlAntA schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:02:
[...]
"We bleven sterk door elkander digitale schouderklopjes te geven. Er was zelfs 1 die zijn complete tokkie screenshot collectie plaatste om ons maar te laten beseffen dat het altijd nog erger kan."
Wat zei ik? Die docus die schrijven zichzelf!!
Aldus Klaas25 van Tweakers.
Op de vraag of hij door zich te blijven focussen op cryptocurrencies niet de gigantische run op blockchain based company shares heeft gemist wilde hij niet antwoorden.
https://twitter.com/zorinaq/status/1007005472505978880
leuk ding, wat kost zoiets?
[ Voor 22% gewijzigd door rogier2012 op 13-06-2018 23:21 ]
Verwijderd
3,95 BTC.rogier2012 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:20:
Alsof iemand zoiets zomaar heeft staanrogier2012 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:20:
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
verge valt niet zomaar om, zal wel gpufarmpje zijn die t aanvalt maar dan nog =]
95% van de cryptocurrencies is bullshitrogier2012 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:30:
verge valt niet zomaar om, zal wel gpufarmpje zijn die t aanvalt maar dan nog =]
YouTube: Bitconnect Conference 2017 - BCCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Dan word hier gezegt...fuck,dat was dartfreak tog met al die CSC???...
Ik zal dit keer maar geen inkopper maken.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:39:
![]()
![]()
Nog een maand of 6
Dan word hier gezegt...fuck,dat was dartfreak tog met al die CSC???...![]()
![]()
Mijn alts beginnen na dagenlang dalen eindelijk weer een klein beetje te klimmen. Nog niks om over naar huis te schrijven en te vroeg om te concluderen dat er een trendbreuk is. Maar het eerste een beetje goede teken in dagen...
Over de hele dag nog steeds een daling maar een paar uur geleden was die duidelijk groter dan nu. 0.04 BTC verloren sinds vanochtend. (Over de afgelopen 4 dagen 1.08 BTC kwijt).
Over de hele dag nog steeds een daling maar een paar uur geleden was die duidelijk groter dan nu. 0.04 BTC verloren sinds vanochtend. (Over de afgelopen 4 dagen 1.08 BTC kwijt).
[ Voor 28% gewijzigd door Specy op 14-06-2018 00:16 ]
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:39:
![]()
![]()
Nog een maand of 6
Dan word hier gezegt...fuck,dat was dartfreak tog met al die CSC???...![]()
![]()
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:43:
Helaas teveel gasten hier die in hun eigen tuin geloven en de werkelijkheid uit het oog verliezen
Wat trouwens niet vreemd is met grote dalingen
Geduld is een schone zaakSpecy schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 00:10:
Mijn alts beginnen na dagenlang dalen eindelijk weer een klein beetje te klimmen. Nog niks om over naar huis te schrijven en te vroeg om te concluderen dat er een trendbreuk is. Maar het eerste een beetje goede teken in dagen...
En als je een hondje bent een schone zak.
Ik verkoop ook niet. Maar van het verlies van de laatste 4 weken had ik toch een mooie auto kunnen kopen. Een Tesla model S ofzo....
Ben geen daghandelaar of pas met de kerst afgelopen jaar ingestapt dus een andere aankoopprijs.Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 00:37:
[...]
En als je een hondje bent een schone zak.
Ha, ja, maar mijn werk is eigenlijk mijn hobby. Ik kan niks leukers verzinnen om te doen dan wat ik nu doe. Dus, ongeacht het geld ga ik daar toch wel mee door.Tominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:06:
[...]
Hahaha, dat lijkt me een geinige job. Over een aantal jaar zal ik er is op terugkomen. Denk dan trouwens niet dat jij nog een werkgever bent. Jij zit dan waarschijnlijk te genieten op bonaire van een welverdiend pensioen, verkregen met slag en stoot, crash en moon.
Bitcoin 100k soon
Tijd voor een gifje dat perfect de huidige cryptokoersen weergeeft.

We zijn er nog lang niet trouwens. Stijgen het laatste uur lichtjes misschien, maar er staat totaal geen volume tegenover.... paniek, op naar een all-time-low vanaf november vorig jaar.

We zijn er nog lang niet trouwens. Stijgen het laatste uur lichtjes misschien, maar er staat totaal geen volume tegenover.... paniek, op naar een all-time-low vanaf november vorig jaar.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Soms ben je te bang...Richh schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 00:47:
Tijd voor een gifje dat perfect de huidige cryptokoersen weergeeft.
[afbeelding]
Volgens sommige " top " analisten / " crypto experts " gaat Bitcoin dit jaar nog naar de 100K$.
En zoals men weet, moont Bitcoin dan moonen alle coins ( op bitconnect en monero gold na ) !
We zijn nog niet verloren!
En zoals men weet, moont Bitcoin dan moonen alle coins ( op bitconnect en monero gold na ) !
In vino veritas, in aqua sanitas
De prijs van Bitcoin en de alts is dus 1 op 1 aan elkaar gelinkt. Daar zou ik mij toch eens vragen bij stellen. Dan maakt het dus niet veel uit wat je koopt en ziet er markt alle crypto samen als 1 coin.JohanNL schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 02:07:
Volgens sommige " top " analisten / " crypto experts " gaat Bitcoin dit jaar nog naar de 100K$.
En daarom is mijn stack dus voornamelijk BTCKain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 05:32:
[...]
De prijs van Bitcoin en de alts is dus 1 op 1 aan elkaar gelinkt. Daar zou ik mij toch eens vragen bij stellen. Dan maakt het dus niet veel uit wat je koopt en ziet er markt alle crypto samen als 1 coin.
Voor mij hoeft het niet perse een betaal middel te worden maar meer een vervanging van de spaarrekening / digitale variant van goud. Nu het nog zo volatiel is hebben wij als kleinde investeerders nog de kans om relatief makkelijk onze positie te versterken. Als op termijn de volatiliteit verdwijnt gaat het een stuk moeilijker worden om nog aan een hele Bitcoin te komen.
Een klein deel heb ik geinvesteerd in projecten die ik naast BTC zie bestaan (VEN/VET) of "gratis" geld/satoshi opleveren zoals gas bij NEO.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat was met het avondje wel. Als ik zo laat terug ben van feesten twijfel ik altijd of ik moet slapen of gewoon de dag doorkomen...... Het is nu al zo licht buiten
Waarschijnlijk val ik ergens vandaag in slaap. Begin nu toch wel nbeetje moe te worden
IK ZIE TROUWENS EEN GROENE MARKT
Waarschijnlijk val ik ergens vandaag in slaap. Begin nu toch wel nbeetje moe te worden
IK ZIE TROUWENS EEN GROENE MARKT
Is dit nou weer zo’n cup and handle geval of wat? Afgaand van de indicatoren zzou ik zeggen kopen maarja, we hebben al zovaak een terugval gezien waarbij het slechts een kleine bounce bleek.. aan de andere kant, dit is wel zo’n beetje hét support niveau van BTC gebleken dit jaar. Hoeveel verder kunnen we nog echt?
Afgaand van LTC die men de afgelopen dagen als een soort indicator gebruikt zou je ook denken aan kopen. Ik kan nog op GDAX nog mooi de transacties vanaf 02:00u zien en daar zitten maar weinig verkooporders bij, vaak toch tientallen LTC’s in 1 koop.
Afgaand van LTC die men de afgelopen dagen als een soort indicator gebruikt zou je ook denken aan kopen. Ik kan nog op GDAX nog mooi de transacties vanaf 02:00u zien en daar zitten maar weinig verkooporders bij, vaak toch tientallen LTC’s in 1 koop.
[ Voor 28% gewijzigd door ggj87 op 14-06-2018 06:10 ]
NEO volgt nog langzamerBever! schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 06:38:
Ben weer ingestapt, alts geven het goede signaal imo. Btc volgt langzaam
Heb het gevoel dat de hype rond die coin langzaam wegebt.. gebeuren er nog veel dingen op dat platform?
Ben benieuwd of je het een jaar volhoud met zulke shitcoinsWebdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:21:
Ach ja... het zal wel allemaal. Ik heb in totaal zon'n 10K EUR geinvesteerd, en met de coins die ik bij elkaar heb gesprokkeld is het nagenoeg onmogelijk dat ik er op de langere (1yr+) daadwerkelijk geld op verlies...
60.000 KEY, 50,000 CV, 4.200.000 DIME, 20.000 OCN, 11.5K IOST, 200K LINDA, 2100 XRP, 52000 TEL, 2020 GNT... en nog een rits aan kleine investeringen in vanalles (DAN, ADB, DNT, CND, PRL, etc...)
Technologisch lijkt het allemaal wat langzamer te gaan en de geplande events stoppen ook na de 20e juni... Vandaag nog wel een event in Rotterdam. Ik kijk het nog even aanBever! schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:04:
[...]
Heb het gevoel dat de hype rond die coin langzaam wegebt.. gebeuren er nog veel dingen op dat platform?
Hebben ze de buit binnen?Bever! schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:04:
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Gister al mijn coins verkocht. Zat er sinds mei vorig jaar in. Helaas geen lambo kunnen kopen. Wel een 308. Mocht het weer naar de koersen van vorig jaar gaan dan koop ik misschien weer iets. Voor nu ben ik er ff klaar mee.
Ziet er idd weer goed uitBever! schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 06:38:
Ben weer ingestapt, alts geven het goede signaal imo. Btc volgt langzaam
Woaaah groene cijfers. En nu alleen van de top ETC in het rood. hahah
Omdat de prijs is gestopt met dalen? En hoe lang gaat dat duren denk je, afgaande op verandering in volume, grootte van de bounce en toename van MC?
We gaan voorlopig echt nog wel omlaag dus tenzij je max 5% wil pakken zou ik nog niet instappen..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Sssst, hoe meer van dat soort mensen hoe beter.Stokstaart schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:13:
[...]
Omdat de prijs is gestopt met dalen? En hoe lang gaat dat duren denk je, afgaande op verandering in volume, grootte van de bounce en toename van MC?
We gaan voorlopig echt nog wel omlaag dus tenzij je max 5% wil pakken zou ik nog niet instappen..
Ik houd de komende twee weken een slag om de arm. Heb nog kans op mijn gemiddelde inkoop prijs voor XBT leuk te verlagen. Maar eens rustig zien wat het doet
Op Huobi staat ETC/USTD +25%Klaas25 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:09:
Woaaah groene cijfers. En nu alleen van de top ETC in het rood. hahah
De functies van geld zijn:sh4d0wman schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 05:50:
[...]
En daarom is mijn stack dus voornamelijk BTC![]()
Voor mij hoeft het niet perse een betaal middel te worden maar meer een vervanging van de spaarrekening / digitale variant van goud. Nu het nog zo volatiel is hebben wij als kleinde investeerders nog de kans om relatief makkelijk onze positie te versterken. Als op termijn de volatiliteit verdwijnt gaat het een stuk moeilijker worden om nog aan een hele Bitcoin te komen.
Een klein deel heb ik geinvesteerd in projecten die ik naast BTC zie bestaan (VEN/VET) of "gratis" geld/satoshi opleveren zoals gas bij NEO.
- ruilmiddel; (helpt de mens met het ruilen van goederen en diensten)
- rekeneenheid; (het communiceert naar mensen toe hoeveel iets waard is)
- oppotmiddel (je kunt het ruilmiddel opslaan voor langere tijd en je geen zorgen maken dat je er straks niet meer mee kunt ruilen)
Hoe kan geld nu een oppotmiddel zijn als het geen ruilmiddel of rekeneenheid is?
Hoe kan geld nu een rekeneenheid zijn als iedereen het alleen maar oppot?
Hoe kan geld nu een ruilmiddel zijn als iedereen het alleen maar oppot?\
Je kunt mij geen econoom vinden die gelooft dat deze drie eigenschappen van geld individueel los van elkaar mogelijk zijn. Het is of alle drie of geen van allen. Hoe meer in balans hoe beter het is als geld.
Als je wilt dat Bitcoin je spaarrekening gaat vervangen dan kan dat op lange termijn alleen maar goed werken als Bitcoin geld word.
Want goud kun je niet kopiëren, maar als Bitcoin niet gaat werken als ruilmiddel en rekeneenheid dan neemt een andere crypto het over die dat beter doen. En als steeds meer mensen dat gaan gebruiken dan heeft dat dus veel meer nut voor de maatschappij dan je digitaal goud, dus waarom zou je digitaal goud dan zijn waarde vast houden?
Geld is een opslagmedium om koopkracht (economische waarde) naar de toekomst over te hevelen.
Maar als je nergens met je digitaal goud iets kunt kopen, hoe is is digitaal goud nu een opslag medium voor koopkracht? Als verkopers en kopers voor hun handel geen bitcoin nodig hebben dan kan het ooit heel lastig voor je worden om mense te vinden die je bitcoin nodig hebben.
En hoe ga je dan makkelijk een koper vinden? Je spaargeld op de bank kun je onmogelijk rechtstreeks uitgeven. Maar als er geen echte bitcoin economie komt dan zal dat niet lukken.
Conclusie: Bitcoin als digitaal goud zonder betaalsysteem is ONMOGELIJK.
[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 14-06-2018 10:31 ]
Ik stap ook niet in, idd eerst volume afwachten en zie wat de koers komende dagen doet, voor 5% ga ik het risico niet nemen...Stokstaart schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:13:
[...]
5% is toch echt wel een lekker dag rendement, probeer dat maar eens op de gewone beurs te halen.dabla schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:29:
[...]
Ik stap ook niet in, idd eerst volume afwachten en zie wat de koers komende dagen doet, voor 5% ga ik het risico niet nemen...
Verwijderd
RekZ schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 00:11:
[...]
Zozo...je tweede post in 16 jaar, je krijgt er feeling voor
[...]
Verwijderd
Deze week was er een beursgang die meteen 75% gingSlux schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:34:
[...]
5% is toch echt wel een lekker dag rendement, probeer dat maar eens op de gewone beurs te halen.
Maar ik twijfel ook..wel of niet instappen weer
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2018 08:39 ]
Adyen. De eerstvolgende crypto die Adyen aan zijn mogelijkheden toevoegt gaat ook vliegen btw..Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:38:
[...]
Deze week was er een beursgang die meteen 75% ging
Ja als je alleen naar rendement kijkt.. Alleen de risk to reward is niet gunstig imho.Slux schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:34:
[...]
5% is toch echt wel een lekker dag rendement, probeer dat maar eens op de gewone beurs te halen.
Alleen jammer dat je hem als particulier niet kon kopen op het moment dat ie 75% deed.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:38:
[...]
Adyen idd, bizar. FOMO op de beursvloer. Ik vind de stijging niet zo overtuigend, maar toch maar weer aan het traden... het is anders zo saai.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:38:
[...]
Je weet best dat crossposts niet de bedoeling zijn
[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 18-06-2018 12:30 ]
Ja misschien een beetje met alts rommelen.. Ben het alleen zo zat dat mn totale portfolio met elke leg down weer wordt afgeknabbeld. Elke geraakte SL kost toch steeds weer 5% van een beetje..Beaulion schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:47:
[...]
Adyen idd, bizar. FOMO op de beursvloer. Ik vind de stijging niet zo overtuigend, maar toch maar weer aan het traden... het is anders zo saai.
Ik ben trouwens Decred een tijdje aan het volgen, die is stiekem geleidelijk aan veel terrein aan het winnen de laatste maanden.
Schitterend projectBeaulion schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:59:
Ik ben trouwens Decred een tijdje aan het volgen, die is stiekem geleidelijk aan veel terrein aan het winnen de laatste maanden.
When moon? 🚀Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:28:
[...]
De functies van geld zijn:
- oppotmiddel (je kunt het ruilmiddel opslaan voor langere tijd en je geen zorgen maken dat je er straks niet meer mee kunt ruilen)
Hoe kan geld nu een oppotmiddel zijn als het geen ruilmiddel of rekeneenheid is?
Je kunt mij geen econoom vinden die gelooft dat deze drie eigenschappen van geld individueel los van elkaar mogelijk zijn. Het is of alle drie of geen van allen. Hoe meer in balans hoe beter het is als geld.
Als je wilt dat Bitcoin je spaarrekening gaat vervangen dan kan dat op lange termijn alleen maar goed werken als Bitcoin geld word.
Want goud kun je niet kopiëren, maar als Bitcoin niet gaat werken als ruilmiddel en rekeneenheid dan neemt een andere crypto het over die dat beter doen. En als steeds meer mensen dat gaan gebruiken dan heeft dat dus veel meer nut voor de maatschappij dan je digitaal goud, dus waarom zou je digitaal goud dan zijn waarde vast houden?
Geld is een opslagmedium om koopkracht (economische waarde) naar de toekomst over te hevelen.
Maar als je nergens met je digitaal goud iets kunt kopen, hoe is is digitaal goud nu een opslag medium voor koopkracht? Als verkopers en kopers voor hun handel geen bitcoin nodig hebben dan kan het ooit heel lastig voor je worden om mensen die je bitcoin nodig hebben.
En hoe ga je dan makkelijk een koper vinden?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kan je er iets meer over vertellen? Ik heb mij heel kort ingelezen en het maakte nu niet echt een onderscheidende indruk op mij.
Om hier nog even op terug te komen: wat voor bijzonders is er de afgelopen weken door Blockparty naar buiten gebracht?Mr.Joker schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 15:42:
[...]
Laat ik zeggen dat ik aardig dicht bij de bron zit. Ze zijn echter best wel terughoudend in het verstrekken van informatie vanwege legal in de US....
Maar we zullen zien de komende paar weken of ik gelijk hadToken is toch nog niet op exchanges verhandelbaar, dus makes no difference.
Die hebben een governance laag ingebakken zitten in hun blockchain. Door je coins te staken krijg je de mogelijkheid om tickets te kopen. Daarmee kun je de stemmen of een bepaalde hardfork doorgevoerd wordt. De community bepaald uiteindelijk of een hardfork doorgezet wordt of niet. Dit als oplossing omtrent BTC/BCC hardforks.Beaulion schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:09:
[...]
Kan je er iets meer over vertellen? Ik heb mij heel kort ingelezen en het maakte nu niet echt een onderscheidende indruk op mij.
Dit is een van de vele features die de coin heeft. Komt een shitload nog aan
Daarnaast een team waar je u tegen kunt zeggen. Die weten werk te verzetten.
Thanks voor de info! Klinkt interessant, ik ga mij wat meer verdiepenscosec schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:23:
[...]
Die hebben een governance laag ingebakken zitten in hun blockchain. Door je coins te staken krijg je de mogelijkheid om tickets te kopen. Daarmee kun je de stemmen of een bepaalde hardfork doorgevoerd wordt. De community bepaald uiteindelijk of een hardfork doorgezet wordt of niet. Dit als oplossing omtrent BTC/BCC hardforks.
Dit is een van de vele features die de coin heeft. Komt een shitload nog aan. Lees het blog maar eens wat ze allemaal ondernemen.
Je vergeet nog 1 functie:Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:28:
[...]
Het laten zien hoe groot/klein het geslachtsdeel van een man kan zijn.
Als een goed voorbeeld: Russ Hanneman
[ Voor 8% gewijzigd door Grono112 op 14-06-2018 09:40 ]
Verwijderd
In dat geval kan ook gewoon de broek uit toch?Grono112 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:30:
[...]
Je vergeet nog 1 functie:
Heb je hem nog? Ik zit te twijfelen. Stijging is niet echt denderend overtuigend, maar aan de andere kant hobbelt het wel lekker door omhoog.TomTorquay schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:07:
[...]
Kocht NEO op 39.99. De ganse dag gehold. Nog steeds een 4% in de min. Maar opeens is er toch een sprankeltje hoop. Ik zie het vanavond wel.
Heb je die aflevering over crypto gezien????Grono112 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:30:
[...]
Je vergeet nog 1 functie:
Als een goed voorbeeld: Russ Hanneman

Elke keer met deze stijging na de kater vraag ik mij af of ik gewoon die paar procent winst moet nemen omdat ie later vandaag toch vermoedelijk wel weer inkakt, maar dan is het nog steeds elke keer een pijnlijke beslissing.
Hoe erg identificeer jij jezelf met deze man?Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:47:
[...]
Heb je die aflevering over crypto gezien????
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zoals Dash? Die zijn ook lekker bezig met adoptie. In New Hampshire zitten een grote groep free staters die crypto hebben om armt.scosec schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:23:
[...]
Die hebben een governance laag ingebakken zitten in hun blockchain. Door je coins te staken krijg je de mogelijkheid om tickets te kopen. Daarmee kun je de stemmen of een bepaalde hardfork doorgevoerd wordt. De community bepaald uiteindelijk of een hardfork doorgezet wordt of niet. Dit als oplossing omtrent BTC/BCC hardforks.
Dit is een van de vele features die de coin heeft. Komt een shitload nog aan. Lees het blog maar eens wat ze allemaal ondernemen.
Vin Armani is eentje die actief is daar. Nadat mijn interview met Roger Ver klaar is, is Vin Armani aan te beurt en gaan we lekker lullen over Dash, Libertarians, free staters, etc etc.
https://twitter.com/vinarmani/status/1006519961735630848
Hij is mijn favorite character uit Silicon Valley. Maar ik ben geen voorstander van weed en ik ben Christen, geen satanist. (maar ik snap zijn metafoor wel)
Voor de rest kan ik ook behoorlijk the Bastard Operator From Hell uithangen.
[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 14-06-2018 09:54 ]
Hmmm geef mij maar Bachman... al staat Gilfoyl wel op een tweede plek.Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:53:
[...]
Hij is mijn favorite character uit Silicon Valley. Maar ik ben geen voorstander van weed en ik ben Christen, geen satanist. (maar ik snap zijn metafoor wel)
Voor de rest kan ik ook behoorlijk the Bastard Operator From Hell uithangen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Helaas is de acteur niet zo stabiel en zijn we Bachman nu kwijt.hmr schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:56:
[...]
Hmmm geef mij maar Bachman... al staat Gilfoyl wel op een tweede plek.
Dat en minder dan 8 miljoen munten in omloop. Op zich best weinig als ik sommige zie.. Zeldzame munt ofzoBeaulion schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:27:
[...]
Thanks voor de info! Klinkt interessant, ik ga mij wat meer verdiepen
Scherp Klaas! Net als bijvoorbeeld ZEC. Die kunnen helaas ook behoorlijk snel en hard dalen kan ik je vertellen.....Klaas25 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:59:
[...]
Dat en minder dan 8 miljoen munten in omloop. Op zich best weinig als ik sommige zie.. Zeldzame munt ofzo
ik ook XD en dan vanaf weekend omhoog knallen. anders blijf ik er geld in pompen..Moet ook keer ophoudenPelox schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:08:
Gaan we nog zakken?? Ik wil er weer instappen maar liefst wat lager natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 14-06-2018 10:10 ]
Het zit nu in de fase waarin er veel ICO"s gebeuren op NEO, draaien er nu ca. 50 op dus dat begint flink aan te trekken. Enkel kijken mensen enkel naar prijs en shitcoins zoals Tron/EOS waarbij testnet/mainnet's en andere onzin op de roadmap staan.Bever! schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:04:
[...]
Daarnaast beginnen de 3 pilaren van NEO ecosysteem langzaam vorm te krijgen met nu ook officeel partnership met ONT. En de 3e pilaar is NKN, wordt de nieuwe ONT.
Verwijderd
Nee, nooit meer.Pelox schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:08:
Geen idee maar het is wel een kritieke dag vandaag op dit niveau. Dit kan de bodem zijn zoals bij de vorige keren (en de kans is daarmee vrij reëel wat mij betreft) maar gezien het feit dat het maar lafjes steeg vanochtend zou het ook nog verder kunnen dippen en waar we dan eindigen??? 5000-5800 als ik gisteren naar moonmath.win keek leek een mogelijke bodem voor dit jaar.Pelox schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:08:
Ik hou zelf rekening met een ST/ MT bottom van 4400 - 5000..ggj87 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:11:
[...]
Geen idee maar het is wel een kritieke dag vandaag op dit niveau. Dit kan de bodem zijn zoals bij de vorige keren (en de kans is daarmee vrij reëel wat mij betreft) maar gezien het feit dat het maar lafjes steeg vanochtend zou het ook nog verder kunnen dippen en waar we dan eindigen??? 5000-5800 als ik gisteren naar moonmath.win keek leek een mogelijke bodem voor dit jaar.
Een bodem op korte - middellange termijn (ST= short term MT= ..).
Ik dacht gisteren dat hij nog wel door de 6 heen ging.. En dus niet ingestapt. Hopelijk vandaag of morgen toch even wat lager nog.
Zero.
Aangezien het weekend in zicht is zou het me niet verbazen dat we nog wat gaan stijgen om dan zondagavond terug naar beneden te gaan tenzij dit de bodem was...Pelox schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:24:
Ik dacht gisteren dat hij nog wel door de 6 heen ging.. En dus niet ingestapt. Hopelijk vandaag of morgen toch even wat lager nog.
BTC was de eerste op de markt, de grootste en is uit een zwart gat gekropen van het darkweb. Helaas de schaalbaarheid en veiligheid en snelheid geven niet de gewenste resultaten. De illusie dat BTC een betaalmiddel of een digitaal goud zou zijn gaf BTC genoeg hype om te klimmen in de markt. De hype zal gaan liggen en er zullen genoeg kansen creëerd worden om betere tokens een kans te geven. Nu dat BTC met smart contracts gaat werken betekend dit dat het meer een protocol is dan wat anders. Het verdienmodel is het transpoteren van transacties ongekend welk doel met een verouderd proof of work. Op technologisch vlak heeft BTC zich nog veel te bewijzen in de toekomst.Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:28:
[...]
Maar als je nergens met je digitaal goud iets kunt kopen, hoe is is digitaal goud nu een opslag medium voor koopkracht? Als verkopers en kopers voor hun handel geen bitcoin nodig hebben dan kan het ooit heel lastig voor je worden om mensen die je bitcoin nodig hebben.
En hoe ga je dan makkelijk een koper vinden?
Morgen gaat CPChain een nieuwe website lanceren en een nieuw logo.
https://twitter.com/cn_blockchain/status/1007139246073896960
Misschien interessant voor hen die er nog geen weet van hebben.
Lees ook de laatste community update : https://medium.com/@cpcha...y-update-4-0-af890f94ec79
Tevens zal deze coin binnenkort gelist worden op https://www.trusted-iot.org/ wat nog niet eerder kon vanwege de lopende logo competitie, het partnership is al officieel bekend gemaakt enkele weken geleden.
DYOR maar nu is een heel mooi instap moment denk ik..
Lees ook de laatste community update : https://medium.com/@cpcha...y-update-4-0-af890f94ec79
Tevens zal deze coin binnenkort gelist worden op https://www.trusted-iot.org/ wat nog niet eerder kon vanwege de lopende logo competitie, het partnership is al officieel bekend gemaakt enkele weken geleden.
Voor hoeveel zit je er zelf in .... eigenlijk zouden we moeten afspreken dat iedereen die shilled even een full disclosure moet doensmokeandnoise schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:53:
Morgen gaat CPChain een nieuwe website lanceren en een nieuw logo.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik begrijp nog steeds niet waarom een nieuwe website een prijs zou moeten doen stijgen.
Uiteraard heb je gelijk, maar toch, wie zich nu inkoopt betaald veeeeel minder dan ik heb gedaan. De outcome is dus ook veel hoger, dus doe je voordeel er mee zou ik zeggen. :-)hmr schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:54:
[...]
Voor hoeveel zit je er zelf in .... eigenlijk zouden we moeten afspreken dat iedereen die shilled even een full disclosure moet doen
@ggj87 Dat begreep ik ook niet, maar heb je gezien wat Bottos (partner van HPB, netzoals CPChain dat is) deed na de aankondiging van hun site in de 2 dagen er na. (kwam ook weer naar beneden in de maanden er na, daar niet van) maar DYOR, het is een heel goed project, erg onder de rader en undervalued, 2ct lager dan private sale prijs nu. Gewoon eigen research doen, en als je er vertrouwen in hebt, is nu een mooi moment. That's all.
[ Voor 34% gewijzigd door smokeandnoise op 14-06-2018 11:00 ]
Voor hoeveel heb je ze zelf aangekocht en hoeveel heb je er?smokeandnoise schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:55:
[...]
Uiteraard heb je gelijk, maar toch, wie zich nu inkoopt betaald veeeeel minder dan ik heb gedaan. De outcome is dus ook veel hoger, dus doe je voordeel er mee zou ik zeggen. :-)
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb gekocht sinds 24ct, en bij iedere 2ct omlaag bijgekocht tot gisteren.Crypts schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:09:
[...]
Voor hoeveel heb je ze zelf aangekocht en hoeveel heb je er?
Gemiddeld ongeveer 17ct betaald omdat ik steeds minder geld over had om bij te kopen.
Hoeveel ik er heb kan ik natuurlijk niet zeggen, maar behoorlijk veel meer dan ik oorspronkelijk van plan was, door die dips bleef ik bijkopen steeds om mijn gemiddelde prijs omlaag te brengen.
Deze coin gaat overigens ook masternodes doen, verwachting is dat die lopen van 25K, 50K 100K 250K en misschien 500K, details volgen in augustus.
Ik ben trouwens niet de enige die geinvesteerd heeft in CPChain, VeChain is een private investeerder in dit Project, en zoals iedereen weet staat VeChain voor : Trust.
Cpchain maakt zich hard voor : Trusted Internet of Things
[ Voor 18% gewijzigd door smokeandnoise op 14-06-2018 11:24 ]
Ik ben net wakker en ga eens kijken wat ik er mee doe. Ik denk wel dat we nog verder omhoog kunnen, maar dit is sowieso een tijdelijke bounce. Als het terug begint in te zakken, dan ga ik er snel uit deze keer.gabn88 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:42:
[...]
Heb je hem nog? Ik zit te twijfelen. Stijging is niet echt denderend overtuigend, maar aan de andere kant hobbelt het wel lekker door omhoog.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Voorspelling zijn marketcap van 190 dus gaat nog hard omlaag
[ Voor 3% gewijzigd door alki op 14-06-2018 11:28 ]
Is alleen maar goed dat de hype wegebt. XVG of TRX kunnen we missen als kiespijn. Geef maar een mooie gestage groei in plaats van massahysterie. Want dat kan goed gaan, maar dat kan ook heel snel verkeerd gaan.Bever! schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:04:
[...]
Welke cryptopaus heeft dat voorspeld? Dezelfde die voor 100k gaat eind dit jaar?alki schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:25:
Voorspelling zijn marketcap van 175 dus gaat nog hard omlaag
[ Voor 22% gewijzigd door TomTorquay op 14-06-2018 11:27 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!