Ja ik ga er ook voor, zal morgen even kopen op mooi momentje.Dakillerbean schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:56:
[...]
Haha nou laatste buy in kansje dan, voordat we gaan Moohoonuuuuhhhhh!!!!
Website is in de maak, net als whitepaper... CMC listing om de hoek en daarna hup naar 10 sat.
Zelf zojuist nog wat geminede Stellites verpatst en Vites bijgehaald... was maar een euro of 15 maar ach, alle beetjes helpen!
Verwijderd
Ik wacht op de 4kVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:03:
[...]
Ja ik ga er ook voor, zal morgen even kopen op mooi momentje.
Slux schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:00:
Getver de getver had wel verwacht dat ik inmiddels van mijn fouten had geleerd.
1 van mijn slechtste trade dagen ooit
Koop LTC 81 verkoop 79
Koop LTC 78.50 verkoop 77.50
Koop LTC 77 verkoop 76.50
En nu tikt ie de 80 aan
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Blijkbaar ben je toch menselijk. Ik verkocht NEO op $39, kocht het weer op $36,50... maar sta nog steeds op verliesSlux schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:00:
Koop LTC 81 verkoop 79
En nu tikt ie de 80 aan
Verwijderd
Nee oke ik snap je punt maar dat zijn wel de korte wegen om nog wat geld te makenSlux schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:01:
[...]
Dat zeg ik toch sell the news.
Die mainnets voegen niks toe zodra ze uit zijn moet je er zelf ook uit want er is er niet 1 een succes geweest.
Sorry had EDIT moeten gebruiken in bovenstaande post
Kocht NEO op 39.99. De ganse dag gehold. Nog steeds een 4% in de min. Maar opeens is er toch een sprankeltje hoop. Ik zie het vanavond wel.gabn88 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:05:
[...]
Blijkbaar ben je toch menselijk. Ik verkocht NEO op $39, kocht het weer op $36,50... maar sta nog steeds op verlies
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Jongens pas op Slux koopt tegen beter weten in weerLTC, daling komt eraan
Wat is dit voor obscure coin dan... en waar te halen ?Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:51:
[...]
Ik monitor die VITES de hele dag door
Ga denk ik snel even 100 euro kopen.
Mijn eerste promising coin zonder working website. Impressive
Cryptohub.online, machtig mooie exchange joh!Machlah schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:08:
[...]
Wat is dit voor obscure coin dan... en waar te halen ?
Die Waves buywall op binance wordt al maar groter... >60.000
[ Voor 12% gewijzigd door Nurksis op 13-06-2018 20:13 ]
Ik zit al zo'n beetje van het begin op Tweakers, maar ik ben m'n accountgegevens vergeten.RekZ schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:51:
[...]
Dubbel account?Ik zit al 16 jaar op Tweakers onder deze nick...
Er zijn er hier een aantal die nog niet eens geboren waren toen denk ik.Ton Hasselt schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:13:
[...]
Ik zit al zo'n beetje van het begin op Tweakers, maar ik ben m'n accountgegevens vergeten.
Waarom verkoop je dan ook met verlies.Slux schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:00:
Koop LTC 81 verkoop 79
En nu tikt ie de 80 aan
Ja dom dom dom, ik verkoop zo ie zo altijd met verlies als die onder de 5% gaat maar vandaag had ik er even geen zicht op
Mijn 2de ik had de overhand op mij vandaag
Beste was om het aan te kijken en dan opstappen als het treintje echt vertrekt, maja achter af makkelijk lullen
Iedereen wil Waves kopen om op WavesDEX Vites aan te schaffenNurksis schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:13:
Die Waves buywall op binance wordt al maar groter... >60.000
Ik was even benieuwd, ik wist eigenlijk niet wanneer Tweakers begonnen was. 1998 blijkbaar, toen was ik nog goed nat achter de oren. Nog steeds eigenlijk.Slux schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:15:
[...]
Er zijn er hier een aantal die nog niet eens geboren waren toen denk ik.
Laatst wou graag iedereen graag weten welke muntjes ik zoal inzit of instap omdat die blijkbaar to the moon gaan constant. Dus drop ik mijn nieuwe pareltje hier een paar keer om niet het verwijt te krijgen dat ik het niet heb gemeld. Wat ik overigens ook netjes heb gedaan met ByteCoin, PCN/DAPS, PWR en nu dus Vites.ggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:22:
Wat is er zo bijzonder aan Vites?
Disclaimer: DaKillerBean info geeft geen garantie tot moon of ander zulks, crypto investeringen zijn zeer volatiel, stap er enkel in met geld wat je per definitie kunt missen.
https://coinmarketcal.com/coin/vitesDakillerbean schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:28:
[...]
Laatst wou graag iedereen graag weten welke muntjes ik zoal inzit of instap omdat die blijkbaar to the moon gaan constant. Dus drop ik mijn nieuwe pareltje hier een paar keer om niet het verwijt te krijgen dat ik het niet heb gemeld. Wat ik overigens ook netjes heb gedaan met ByteCoin, PCN/DAPS, PWR en nu dus Vites.
Disclaimer: DaKillerBean info geeft geen garantie tot moon of ander zulks, crypto investeringen zijn zeer volatiel, stap er enkel in met geld wat je per definitie kunt missen.
website komt eraan lol
Prepare for the next ATH
Hoewel hij tegenwoordig nogal wordt gehaat, neig ik toch weer naar LTC om te kopen ipv BTC of ETH. LTC is toch wel de munt die procentueel gezien het hardst stijgt.
Neo dropt weer, zal wel een daling BTC aankomen...
Verwijderd
Je kunt hem voor sub 1 sat krijgen als je beetje oplet.Machlah schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:08:
[...]
Wat is dit voor obscure coin dan... en waar te halen ?
Alle info in 1x bij elkaar:sourcecode schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:30:
[...]
https://coinmarketcal.com/coin/vites
website komt eraan lol
https://coinlib.io/coin/VITES/Vites
Zelf gekocht op 0.36 sat... Dus met deze “beroerde” koers van nu, nog steeds bijna x3 voor mij... En deze begint pas op gang te komen naar mijn idee...
Verwijderd
Ze hebben nog geen website, en nog geen whitepaper.Dakillerbean schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:39:
[...]
Alle info in 1x bij elkaar:
Zelf gekocht op 0.36 sat... Dus met deze “beroerde” koers van nu, nog steeds bijna x3 voor mij... En deze begint pas op gang te komen naar mijn idee...
Ideaal, scheelt ook weer research.
Ach op coinlib staat in 6 regels tekst wat de token moet gaan doen in de toekomst. Vond het ook nog wel een grappig idee:Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:41:
[...]
Ze hebben nog geen website, en nog geen whitepaper.
Ideaal, scheelt ook weer research.
The VITES token is an internal currency for the VITES platform. The VITES platform essentially aims to become a digital economy, where all payments are done in cryptocurrency. The first part of the VITES platform to be rolled out is the peer to peer gig-marketplace where you can offer or request small freelance services.
The platform will grow from this to include microtasks (similar to mturk), longer term project contracts, a peer to peer marketplace, a selection of marketing options and the platform's very own exchange. The platform will be operated by a not-for-profit and feature extremely low fees as well as being fair and secure by using blockchain technology.
Verwijderd
Haha ik zeg 1000 sats eoy prijs.Dakillerbean schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:44:
[...]
Ach op coinlib staat in 6 regels tekst wat de token moet gaan doen in de toekomst. Vond het ook nog wel een grappig idee:
The VITES token is an internal currency for the VITES platform. The VITES platform essentially aims to become a digital economy, where all payments are done in cryptocurrency. The first part of the VITES platform to be rolled out is the peer to peer gig-marketplace where you can offer or request small freelance services.
The platform will grow from this to include microtasks (similar to mturk), longer term project contracts, a peer to peer marketplace, a selection of marketing options and the platform's very own exchange. The platform will be operated by a not-for-profit and feature extremely low fees as well as being fair and secure by using blockchain technology.
Natuurlijk is bitcoin dan wel 250 dollar, maar toch.
Nog een kwartiertje.. één persoon zit op dit moment drie cent van het juiste bedrag op CMC vandaan... (niet dat ik daar zo blij mee ben gezien mijn ‘all-in’ mentaliteit met IOTA
Maar goed, wél blij voor hem natuurlijk
)
Tot zo direct!
Tot zo direct!
Maar even serieus. De kans dat dit alles naar nul gaat is toch ook nul?
Dit is er al jaren en toch te groot en revolutionair en teveel geld om in te laten storten...
Dan heb ik het gewoon over de valuta die er toe doen en een doel hebben en problemen oplossen. Niet de overige 1500 shitcoins.
Dit is er al jaren en toch te groot en revolutionair en teveel geld om in te laten storten...
Dan heb ik het gewoon over de valuta die er toe doen en een doel hebben en problemen oplossen. Niet de overige 1500 shitcoins.
Hahahahaha, 0,36 sat, briljantDakillerbean schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:39:
[...]
Alle info in 1x bij elkaar:
Het enige wat ik me afvraag bij zo’n exchange; Hoe is het volume daar? Krijg je je winsten op een gegeven moment nog wel verkocht? En in hoeverre is zo’n onbekende exchange veilig? Of zet jij al die muntjes op een wallet op je pc?
Verwijderd
In theorie kan dit heel goed naar 0 gaan.Klaas25 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:47:
Het kan ook naar 3 biljoen gaan.
Het zit dichter bij de 0 dan bij de 3 biljoen.
Dus zal het wel omhoog gaan. All fucking in.
dus even in normale taal ja we gaan weer omhoog zo lang die k*t BTC niet zo loopt te f*ckenVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:51:
[...]
In theorie kan dit heel goed naar 0 gaan.
Prepare for the next ATH
De potentiele stijging is altijd groter dan de potentiele daling, die gaat nl. tot 0Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:51:
[...]
Alweer...Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:51:
[...]
Fuck it, ik kan het ook niet laten, als we nog wat verder zakken stap ik nog een keer in, zo niet dan ben ik blij met hetgeen ik heb (en sla ik mij straks op z’n ATH weer voor de kop.. Heerlijk!)
ik zit te wachten op de drop naar 6,1K 
waarom ? omdat het kan
waarom ? omdat het kan
[ Voor 25% gewijzigd door sourcecode op 13-06-2018 20:55 ]
Prepare for the next ATH
Wat een heerlijk topic in tijden van stress en drama.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Moon en lambo gasten. 2020 
Zo'n zin aan. Kom ik bij de audi dealer, ze zien me aankomen. Bieden me nog geen bakje koffie aan.
Totdat ik door laat schemeren dat ik in 2018 voor 100 euro VITES kocht...
Dan rolt het rode lopertje wel uit.
Zo'n zin aan. Kom ik bij de audi dealer, ze zien me aankomen. Bieden me nog geen bakje koffie aan.
Ik ging dan wel bij de dealer langs, maar niet voor een aankoop.
Alleen even laten weten dat ze die RS8 sale gemist hebben door een bakje koffie
Alleen even laten weten dat ze die RS8 sale gemist hebben door een bakje koffie
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
lopertjeVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:58:
Tegen die tijd loop ik ergens een dealer van één van de VAG merken binnen denk ikVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:58:
Crypto currencies 4314Klaas25 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:47:
Fiat currencies 156
Exchanges 169
Markets 13652
Die 1500 zijn we allang voorbij
Doe ik het voor... Vites dan dus voor mij +333.334% tegen -80% BTC. Goeie dealVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:46:
[...]
Haha ik zeg 1000 sats eoy prijs.
Natuurlijk is bitcoin dan wel 250 dollar, maar toch.
Tsja volume is meestal om te janken maar bij dit soort muntjes en tokens genoeg om je winsten er nog redelijk ongeschonden uit te krijgen volgens mij, als je niet al teveel haast hebt en niet voor iedere scheet wil kopen/verkopen.ggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:51:
[...]
Hahahahaha, 0,36 sat, briljantIk moet jou eens gaan volgen
Die Cryptohub ziet er wel echt geniaal uit, lijkt wel of die site in 2001 is gebouwd. En muntjes voor minder dan 1 sat, minimaal 0,01 kopen
![]()
Het enige wat ik me afvraag bij zo’n exchange; Hoe is het volume daar? Krijg je je winsten op een gegeven moment nog wel verkocht? En in hoeverre is zo’n onbekende exchange veilig? Of zet jij al die muntjes op een wallet op je pc?
Coins gaan meestal direct richting een wallet op mijn thuisserver, die Vites heb ik daar nog wel staan, heb al een tijdje een MyEtherWallet waar ze volgens mij heen zouden kunnen maar dit is eigenlijk mijn eerste token, eerst maar even goed in verdiepen voordat ik die potentiele maandlonen de verdoemenis in stuur
en gaan aub
Prepare for the next ATH
waar koop ik ditggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:51:
[...]
Hahahahaha, 0,36 sat, briljantIk moet jou eens gaan volgen
Die Cryptohub ziet er wel echt geniaal uit, lijkt wel of die site in 2001 is gebouwd. En muntjes voor minder dan 1 sat, minimaal 0,01 kopen
![]()
Hoppa! (So dat is lang geleden dat ik dat riep/schreef
)
1 MIOTA stond om 21.00 uur op $1,19 op CMC !
De winnaars hadden allemaal 21,69Ti als eerste antwoord en zaten het dichtste bij de stand van één MIOTA :
Op nummertje 1: @wouter_va ($1,17 = goed voor 68,10 MIOTA)
Op nummertje 2: @Nathan21 ($1,32 = goed voor 34,05 MIOTA)
Op nummertje 3: @D4V3 ($1,35 = goed voor 11,35 MIOTA)
Als jullie mij aub even via DM (of Trinity) jullie recieve adres sturen dan maak ik het vanavond over
Ondanks dat IOTA (en alle andere cryptos) deze week flink in elkaar donderden blijf ik vol vertrouwen en vond ik het super leuk om deze spontane actie op te zetten en te begeleiden
Hopelijk een beetje naar ieder zijn of haar zin, ik merk wel dat mensen redelijk kritisch kunnen zijn (en terecht) maar ook super veel leuke berichten mogen ontvangen in Trinity, op Discord en hier, de Tweakers!
De winnaars hadden allemaal 21,69Ti als eerste antwoord en zaten het dichtste bij de stand van één MIOTA :
Als jullie mij aub even via DM (of Trinity) jullie recieve adres sturen dan maak ik het vanavond over
Ondanks dat IOTA (en alle andere cryptos) deze week flink in elkaar donderden blijf ik vol vertrouwen en vond ik het super leuk om deze spontane actie op te zetten en te begeleiden
Verwijderd
Hahhaha VITES is de nieuwe Bitcoin.
Zo mooi dit. Waar de top 50 coins zich focussen op mainnet releases en andere luxe ongein...
Stort tweakers zich op een token die nog niet op coinmarketcap staat en nog een website + whitepaper moet uitbrengen.
Gotta love the dark alleys of crypto.
Zo mooi dit. Waar de top 50 coins zich focussen op mainnet releases en andere luxe ongein...
Stort tweakers zich op een token die nog niet op coinmarketcap staat en nog een website + whitepaper moet uitbrengen.
Gotta love the dark alleys of crypto.
Alles in de verkoop hier! Snes en een oude dcc speler al verkocht nu de rest van mijn zooi nog. Morgen steek ik het weer in de crypto's!
Zero.
WowD-Ed schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:15:
Hoppa! (So dat is lang geleden dat ik dat riep/schreef)
Als jullie mij aub even via DM (of Trinity) jullie recieve adres sturen dan maak ik het vanavond over![]()
Ondanks dat IOTA (en alle andere cryptos) deze week flink in elkaar donderden blijf ik vol vertrouwen en vond ik het super leuk om deze spontane actie op te zetten en te begeleidenHopelijk een beetje naar ieder zijn of haar zin, ik merk wel dat mensen redelijk kritisch kunnen zijn (en terecht) maar ook super veel leuke berichten mogen ontvangen in Trinity, op Discord en hier, de Tweakers!
Mijn eerste IOTA! Ben erg onder de indruk van de wallet! Wil je de mensen op Discord namens mij bedanken?
Ach ja... het zal wel allemaal. Ik heb in totaal zon'n 10K EUR geinvesteerd, en met de coins die ik bij elkaar heb gesprokkeld is het nagenoeg onmogelijk dat ik er op de langere (1yr+) daadwerkelijk geld op verlies...
60.000 KEY, 50,000 CV, 4.200.000 DIME, 20.000 OCN, 11.5K IOST, 200K LINDA, 2100 XRP, 52000 TEL, 2020 GNT... en nog een rits aan kleine investeringen in vanalles (DAN, ADB, DNT, CND, PRL, etc...)
Er hoeft er maar 1 van die coins daadwerkelijk te moonen (XRP naar USD 6, KEY/CV/TEL naar een kwartje) en ik heb de cash al weer terug... en dat lijkt me toch wel zo goed als zeker. Dus - ik zit het wel uit, geen zorgen. Enige wat zuigt is dat ik sloeberiedoe arm ben voor de komende 2 maanden maar hey, worse things have happened.
Daarbij ben ik bezig met mijn eigen crypto-based business, iets dat daadwerkelijk een bestaand probleem oplost
60.000 KEY, 50,000 CV, 4.200.000 DIME, 20.000 OCN, 11.5K IOST, 200K LINDA, 2100 XRP, 52000 TEL, 2020 GNT... en nog een rits aan kleine investeringen in vanalles (DAN, ADB, DNT, CND, PRL, etc...)
Er hoeft er maar 1 van die coins daadwerkelijk te moonen (XRP naar USD 6, KEY/CV/TEL naar een kwartje) en ik heb de cash al weer terug... en dat lijkt me toch wel zo goed als zeker. Dus - ik zit het wel uit, geen zorgen. Enige wat zuigt is dat ik sloeberiedoe arm ben voor de komende 2 maanden maar hey, worse things have happened.
Daarbij ben ik bezig met mijn eigen crypto-based business, iets dat daadwerkelijk een bestaand probleem oplost
SuperMicro X11DAi-N Dual Gold 6140 36C/72T 320GB A2000 2x WD770 1TB, 4K + 2x QHD
D-Ed schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:15:
Als jullie mij aub even via DM (of Trinity) jullie recieve adres sturen dan maak ik het vanavond over![]()
Ondanks dat IOTA (en alle andere cryptos) deze week flink in elkaar donderden blijf ik vol vertrouwen en vond ik het super leuk om deze spontane actie op te zetten en te begeleidenHopelijk een beetje naar ieder zijn of haar zin, ik merk wel dat mensen redelijk kritisch kunnen zijn (en terecht) maar ook super veel leuke berichten mogen ontvangen in Trinity, op Discord en hier, de Tweakers!
#TRON Independence Day Countdown: 11 days, 20 hours, 10 minutes, 2 seconds! #TRONSR $TRX #TRX
Tweet van Justin Sun van vandaag. Wat is dat?
Gefeliciteerd Wouter, Nathan en Dave!D-Ed schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:15:
Binance will support the Tron (TRX) Mainnet Token Swap and will suspend withdrawals for Tron (TRX) starting from 2018/06/24 0:00 AM (UTC). Binance will handle all technical requirements involved for all users holding TRX.Klaas25 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:22:
#TRON Independence Day Countdown: 11 days, 20 hours, 10 minutes, 2 seconds! #TRONSR $TRX #TRX
Prepare for the next ATH
Zeker man! GefeliciteerdNathan21 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:21:
[...]
Wow![]()
Mijn eerste IOTA! Ben erg onder de indruk van de wallet! Wil je de mensen op Discord namens mij bedanken?
LOL, ik hoop een 0 te weinig want 52k is iets van 80$ ofzo? Moet je toch ruim 1 mil in zitten als ze eenmaal een groen licht hebben en het mogen zeggen dan vliegt de prijs omhoog. 10 cent en je hebt er 1 miljoen dan is dat toch al lekker $100.000 TELcoin blijft toch een van mijn joker muntjes.Webdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:21:
Ach ja... het zal wel allemaal. Ik heb in totaal zon'n 10K EUR geinvesteerd, en met de coins die ik bij elkaar heb gesprokkeld is het nagenoeg onmogelijk dat ik er op de langere (1yr+) daadwerkelijk geld op verlies...
52000 TEL
En stel nou dat je in paniek raakt en je je inzet tegen bijv. 25% verlies verkoopt. Vervolgens zakt die munt nog verder weg..
Dan kan je weer inkopen voor minder geld maar wel voor meer munten. Als de waarde dan stijgt, dan kan je dat verlies toch dik goedmaken? Maar ligt dan zeker weer aan de stijging van waarde. Wiskunde blijft lastig
. Te lui om uit te rekenen.
Dan kan je weer inkopen voor minder geld maar wel voor meer munten. Als de waarde dan stijgt, dan kan je dat verlies toch dik goedmaken? Maar ligt dan zeker weer aan de stijging van waarde. Wiskunde blijft lastig
Waarom is dat zo zeker? Geen vraag is geen price raise. Heb zojuist mijn winst genomen en wacht wel tot we de beren niet meer zien.Webdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:21:
Gefeliciteerd winnaars en een dikke pluim voor de organisatie !!D-Ed schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:15:
Beren broodjes smeren
[ Voor 98% gewijzigd door Klaas25 op 13-06-2018 21:36 ]
Mja... ik weet het nog niet zo met TEL - de supply is wel erg hoog... maar ze hebben ook erg ambitieuze plannen. Kijk - een supply van 100B is veel in de huidige markt... maar wellicht vergelijkbaar met 20B in de markt van 2021. Daarnaast is het de zoveelste "coin for the unbanked" dus echt origineel zijn ze niet en daar zijn er al een bosje van... dus ik ga er niet nog meer cash in steken. KEY ga ik denk ik nog wel meer van kopen though, ziet er prima uit. En LINDA is best goed bezig... als die voor elkaar krijgen wat ze beloven wordt dat ook een puik systeem.Greymore1 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:33:
[...]
LOL, ik hoop een 0 te weinig want 52k is iets van 80$ ofzo? Moet je toch ruim 1 mil in zitten als ze eenmaal een groen licht hebben en het mogen zeggen dan vliegt de prijs omhoog. 10 cent en je hebt er 1 miljoen dan is dat toch al lekker $100.000 TELcoin blijft toch een van mijn joker muntjes.
Eén andere coin die ik nog wilde noemen is NLX... stuk of 1740 van... ben ik wel benieuwd naar, zou best een de crimecoin kunnen worden
[ Voor 6% gewijzigd door Webdoc op 13-06-2018 21:37 ]
SuperMicro X11DAi-N Dual Gold 6140 36C/72T 320GB A2000 2x WD770 1TB, 4K + 2x QHD
de prijzen zijn ongeveer wat het was toen ik in oktober instapte. Echter is de waarde van mijn inleg nu 56% gedaald. Ergens heb ik iets niet goed gedaan.
Echt objectief zeker is net natuurlijk niet, maar het moet wel heel erg gek lopen met de crypto wereld als geen enkele van mijn muntjes gaat moonen. Dan ben ik blijkbaar te dom of naief om hier mee bezig te zijn en scoor ik maar een les in plaats van winstlonehitman schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:34:
[...]
Waarom is dat zo zeker? Geen vraag is geen price raise. Heb zojuist mijn winst genomen en wacht wel tot we de beren niet meer zien.
Prepare for the next ATH
En voor lessen kunnen we geen lambo's kopen.Webdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:40:
[...]
Echt objectief zeker is net natuurlijk niet, maar het moet wel heel erg gek lopen met de crypto wereld als geen enkele van mijn muntjes gaat moonen. Dan ben ik blijkbaar te dom of naief om hier mee bezig te zijn en scoor ik maar een les in plaats van winst
Nee - maar wel wijsheid, hopelijkKlaas25 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:40:
[...]
En voor lessen kunnen we geen lambo's kopen.
Lambo was de uitdrukking toch. Ik ga ook liever naar mars dan naar de moooooooon mja.Webdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:43:
[...]
Nee - maar wel wijsheid, hopelijkEn - jonga, Lambo my ass - geef mij maar een Maybach Coupe 6 - de mooiste auto van de 21e eeuw so far!
[afbeelding]
Jij ook bedankt
IOTA is geen MoneroTon Hasselt schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:47:
[...]
Jij ook bedanktdat is je private-spend adres.
Verwijderd
Ik zeg altijd maar. Dat is geen auto, dat is een voiture. Die binnenkant ook.Webdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:43:
[...]
Nee - maar wel wijsheid, hopelijkEn - jonga, Lambo my ass - geef mij maar een Maybach Coupe 6 - de mooiste auto van de 21e eeuw so far!
[afbeelding]
Ik hou het bij - simpel - een range rover sport
Gut gut wat een bloed op straat. Ik kan wel aan het spuiten blijven met de tuinslang.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Super leuke actie en gefeliciteerd aan de 3 winnaars! En @D-Ed hartstikke bedankt man voor deze prachtige prijzenregen. Zou je namens de Tweakers ook de mensen op Discord willen bedanken voor het mogelijk maken van deze actie?D-Ed schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:15:
Dit was echt een mooie prijzenpot!
@D-Ed Copy paste wat @Verwijderd zegt. Leuk om ook even met de Trinity Wallet te kloten.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:20:
[...]
Super leuke actie en gefeliciteerd aan de 3 winnaars! En @D-Ed hartstikke bedankt man voor deze prachtige prijzenregen. Zou je namens de Tweakers ook de mensen op Discord willen bedanken voor het mogelijk maken van deze actie?
Dit was echt een mooie prijzenpot!
Misschien hebben er heel veel gisteren klokhuis gezienggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:29:
https://trends.google.nl/...ay%203-m&geo=NL&q=bitcoin
Mensen zijn 'bitcoin' aan het Googlen.
Hey zitten hier nog Verge fanboys?
in de vergste verte niet.Webdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:32:
`Webdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:32:
ach heb er nog 3000
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Er zaten er genoeg hier. Vraag is of ze dat nu ook nog zijn...Webdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:32:
heb nog een klein plukje kopen?Webdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:32:
ggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:29:
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Had die gasten een beetje gevolgd ten tijde van die hele PornHub gekte... en hoe dat toch wel absoluut de Moon zou worden en zo... en maar huilen toen ie weer helemaal naar 5 cent inkakte... en daar bleef. Een dag of 2 voor de aankondiging allemaal links over die Justin die een dozijn interacties met de politie heeft gehad in zijn verleden... dan wist je natuurlijk al dat het nooit een echt legitieme toko kon zijn, die partner... apart clubje daar, die Verge community. Zo fanatiek als het maar kan...
Verwijderd
Apart clubje? Lijkt wel een sekteWebdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:35:
[...]
Had die gasten een beetje gevolgd ten tijde van die hele PornHub gekte... en hoe dat toch wel absoluut de Moon zou worden en zo... en maar huilen toen ie weer helemaal naar 5 cent inkakte... en daar bleef. Een dag of 2 voor de aankondiging allemaal links over die Justin die een dozijn interacties met de politie heeft gehad in zijn verleden... dan wist je natuurlijk al dat het nooit een echt legitieme toko kon zijn, die partner... apart clubje daar, die Verge community. Zo fanatiek als het maar kan...
Ben ook gebanned op hun subreddit.
Ze noemen zich dan ook geen community maar een #vergeFamWebdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:35:
[...]
Haa. gaaaayyBeaulion schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:38:
[...]
Ze noemen zich dan ook geen community maar een #vergeFam
boefjeVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:38:
[...]
Apart clubje? Lijkt wel een sekte![]()
Ben ook gebanned op hun subreddit.
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Vergins.Beaulion schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:38:
[...]
Ze noemen zich dan ook geen community maar een #vergeFam
Komkommertijd zeker??Webdoc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:35:
[...]
Tjah, hoe vaak kan je het hebben over hoe snel BTC aan het instorten is... en wat een of andere dude in zijn TA met allemaal lijntjes en driehoeken deze week weer eens voorspelt...
Snelste stijger: "bitcoin, naar de maan en terug".ggj87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:29:
Man dit verhaal schrijft zichzelf! Over enkele jaren zie ik de geweldige docus wel verschijnen!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
En dan komt 1 van ons aan het woord. zijn verhaal vertellendeAtlAntA schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:44:
[...]
Snelste stijger: "bitcoin, naar de maan en terug".
Man dit verhaal schrijft zichzelf! Over enkele jaren zie ik de geweldige docus wel verschijnen!
"... toen dat gezeik op een online forum tijdens al die diepe lows.." maar we hielden stand en kijk: wijzend: "net gekocht.."
[ Voor 16% gewijzigd door Klaas25 op 13-06-2018 22:46 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!