Nemo potest nocere meam me invito tactiost
https://www.telegraaf.nl/...-18-doet-de-hele-dag-niks
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Proof of work moet je niet verouder noemen. De laatste tijden zijn er veel 51% attacks op exchanges uitgevoerd. Het SHA256 miner netwerk van Bitcoin, zowel BCH als BTC hebben nog steeds het veiligste netwerk.jorisdeket schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:31:
[...]
Nu dat BTC met smart contracts gaat werken betekend dit dat het meer een protocol is dan wat anders. Het verdienmodel is het transporteren van transacties ongekend welk doel met een verouderd proof of work. Op technologisch vlak heeft BTC zich nog veel te bewijzen in de toekomst.
Het netwerk doet. 40 exa hash per seconde. dat is 40 000 000 000 000 000 000 hashes per seconde.
Zelf als Amerika en Rusland samen Asics gaan bouwen hebben ze een jaar nodig om een netwerk te bouwen dat 40 000 000 000 000 000 000 hashes per seconde doet en tegen die tijd is het netwerk al op 90 000 000 000 000 000 000 hashes per seconde en dan kunnen ze nog geen 51% aanval doen.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Heb jij ook iets anders in je archief zitten dan tokkies?A87 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:48:
En we hebben weer een Kandidaat voor crypto!!
Gaat ze ook online om andere coin shitcoins te noemen?A87 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:48:
En we hebben weer een Kandidaat voor crypto!!
Nee, ze gaat online om hele lappen tekst neer te plempen op fora waar niemand is geïnteresseerd in wat ze eigenlijk te zeggen heeftKain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:52:
Gaat ze ook online om andere coin shitcoins te noemen?
Wat heb jij dan voor nuttigs te vertellen? bcash btrash roger ver chinese miner scam?
[ Voor 16% gewijzigd door Kain_niaK op 14-06-2018 11:56 ]
Ik bepaal dat voor niemand. Ik geef gewoon een antwoord op een al even onzinnige provocatie van jouw kant. Knipoogje niet gezien? Geen idee waarom jij vindt dat een aantal onder ons tokkies zijn. Lachwekkend gewoon, het beeld dat jij van sommige van ons hebt.Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:55:
En jij bepaald dat voor iedereen in het forum? Leuke consensus. Je bent net zo een control freak als die bitcoin core kerels die bitcoin de grond in geboord hebben door het te vertikken een regeltje code te veranderen.
Wat heb jij dan voor nuttigs te vertellen? bcash btrash roger ver chinese miner scam?
Zie jij Bitcoin Cash als een religie?Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:55:
En jij bepaald dat voor iedereen in het forum? Leuke consensus. Je bent net zo een control freak als die bitcoin core kerels die bitcoin de grond in geboord hebben door het te vertikken een regeltje code te veranderen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 127% gewijzigd door Kain_niaK op 14-06-2018 12:00 ]
Please.... even géén beren...
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Of Bitcoin kan overleven zonder proof-of-work blijft een grote vraag. Het is waar dat miners op veel verschillende manieren als een "probleem" kunnen worden gezien. Zij zijn degenen die de toekomst van Bitcoin bepalen door schaaloplossingen te ondersteunen of te weigeren. De gewone gebruiker heeft helaas absoluut geen zeggenschap over het huidige Bitcoin-ecosysteem. Het terugbrengen van de macht naar de mensen is niet eenvoudig. Een nieuwe harde vork is ook niet noodzakelijk het antwoord. Iets moet eerder dan later veranderen. Hoe die verandering wordt afgedwongen, moet nog worden bepaald.Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:51:
[...]
Proof of work moet je niet verouder noemen. De laatste tijden zijn er veel 51% attacks op exchanges uitgevoerd. Het SHA256 miner netwerk van Bitcoin, zowel BCH als BTC hebben nog steeds het veiligste netwerk.
Het netwerk doet. 40 exa hash per seconde. dat is 40 000 000 000 000 000 000 hashes per seconde.
Zelf als Amerika en Rusland samen Asics gaan bouwen hebben ze een jaar nodig om een netwerk te bouwen dat 40 000 000 000 000 000 000 hashes per seconde doet en tegen die tijd is het netwerk al op 90 000 000 000 000 000 000 hashes per seconde en dan kunnen ze nog geen 51% aanval doen.
blablabla komt ie weer aan met zijn bcash meukKain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:55:
Hij verteld tenminste de waarheid met bcash en rogerver is een scam.
Ethereum gaat proof of stake doen we zullen zien of het werkt. Proof of work bij Bitcoin werkt nu bijna 10 jaar lang en de hashrate gaat nog steeds omhoog. De huidige miners centralisatie is een korte termijn probleem, als Bitcoin blijft groeien als betaal systeem wordt het steeds decentraler. Zie ook deze recente video van Andreas m. Antonopoulosjorisdeket schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:13:
[...]
Of Bitcoin kan overleven zonder proof-of-work blijft een grote vraag.
Waarom denk je dat ik bij de hard fork van Bitcoin zit die wel kan groeien? Bitcoin-BTC gaat het niet halen want dat kan nooit meer on chain groeien door de limiet die er nu voor eeuwig op zit. Miners die een hogere limiet willen switchen gewoon naar Bitcoin-BCH, ze minen nu toch alle twee al. Die miners gaan niet Bitcoin-BTC naar een hogere limiet forken want de hoge fees zijn een echte cash cow voor die miners. Tussen de 1 - 2% van de waarde van alle Bitcoin-BTC transacties gaat naar de miners.
Het systeem is nooit ontwikkelt op zo een manier dat de beveiliging van SPV gebruikers komt of van gebruikers die niks met Proof of Work doen.Het is waar dat miners op veel verschillende manieren als een "probleem" kunnen worden gezien. Zij zijn degenen die de toekomst van Bitcoin bepalen door schaaloplossingen te ondersteunen of te weigeren. De gewone gebruiker heeft helaas absoluut geen zeggenschap over het huidige Bitcoin-ecosysteem. Het terugbrengen van de macht naar de mensen is niet eenvoudig.
4. Proof-of-Work
Om een gedistribueerde tijdstempel server op een peer-to-per basis te implementeren, zullen we een
proof-of-work systeem vergelijkbaar met Adam Blacks Hashcash moeten gebruiken, in de plaats van
krantenartikels of Usenet berichten. Deze proof-of-work omvat het scannen naar een waarde die
wanneer gehasht, zoals met SHA-256, de hash begint met een getal van nul bits. Het gemiddelde
benodigde werk hiervoor is exponentieel in het aantal van nul bits vereist en kan geverifieerd worden
door het uitvoeren van een enkele hash.
Voor ons tijdstempelnetwerk implementeren we het proof-of-work systeem door het verhogen van
een nonce (gelegenheidsgegevens) in het blok tot er een waarde wordt gevonden die de hash in het
blok de vereiste nul bits geeft. Eens de CPU inspanning besteed is om te voldoen aan het proof-ofwork
systeem, kan het blok niet meer veranderd worden zonder al het werk te herdoen. Wanneer later
blokken aan elkaar geketend worden, omvat het werk dat nodig is om het huidige blok te veranderen,
het opnieuw uitvoeren van het werk van alle blokken die erna komen.
Het proof-of-work systeem lost daarnaast ook het probleem op van het bepalen van
vertegenwoordiging in besluitvorming. Wanneer de meerderheid gebaseerd zou zijn op basis van één
IP-adres-per-stem, zou dat systeem omzeild kunnen worden door gelijk wie dat meerdere IP’s kan
toewijzen. Proof-of-work is in essentie één CPU = één stem. De meerderheidsbeslissing is
vertegenwoordigd door de langste keten, die de grootste proof-of-work inspanning in zich
geïnvesteerd heeft. Wanneer een meerderheid van de CPU kracht onder controle is van eerlijke
knooppunten, zal de eerlijke keten het snelst groeien en alle concurrerende ketens voorbijstreven. Om
een voorgaande blok aan te passen zou een aanvaller al het werk van de proof-of-work van het blok en
alle blokken erna moeten opnieuw doen en dan het werk van de eerlijke knooppunten moeten inhalen
en overtreffen. We zullen later aantonen dat de waarschijnlijkheid dat een tragere aanvaller kan
inhalen exponentieel verkleint naarmate er meer blokken toegevoegd worden.
Om te compenseren voor een verhoging in hardware snelheid en met de tijd afwisselende interesse om
knooppunten te draaien, is de moeilijkheidsgraad van het proof-of-work systeem bepaald door een
voortschrijdend gemiddelde dat gebaseerd is op het aantal blokken per uur. Wanneer de blokken te
snel worden aangemaakt, verhoogt de moeilijkheidsgraad.
Alleen miners kunnen hard forken en dat hebben ze al gedaan in de vorm van Bitcoin Cash.Een nieuwe harde vork is ook niet noodzakelijk het antwoord. Iets moet eerder dan later veranderen. Hoe die verandering wordt afgedwongen, moet nog worden bepaald.
Twee kanten van dezelfde muntpvink schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:36:
Er wordt blijkbaar zoveel over BCH verteld dat je beter een nieuw topic met je bevindingen kan maken. Dit is het bitcoin topic.
Goede voorspelling zeg.TomTorquay schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:32:
Het 1h EMA55 zorgt voor een weerstand op $6540. Zijn we anderhalf uur geleden al op afgeketst. Ik gok dat we de resistance nog eens gaan testen. Als we er door geraken: mooi. Als we er niet doorgeraken: denken aan verkopen, al zou het ook kunnen dat ie nog een derde keer test en er dan wel doorgeraakt.
Doet me denken aan een stukje over propaganda:Slux schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:26:
[...]
blablabla komt ie weer aan met zijn bcash meuk
Hij verteld tenminste de waarheid met bcash en rogerver is een scam.
btrash bcash roger ver scam. bla bla blaWanneer men echter de noodzakelijkheid, om de werfkracht der
propaganda op de grote massa in te stellen, inziet, dan volgt
alleen al daaruit het volgende: Het is fout, om aan de
propaganda een veelzijdigheid te geven zoals bijvoorbeeld het
wetenschappelijk onderwijs bezit. Het bevattingsvermogen van
de grote massa is maar zeer beperkt, het begrip gering, de
vergeetachtigheid is daarentegen groot.Deze feiten brengen
mee, dat iedere propaganda, die doeltreffend wil zijn, zich tot
enkele, zeer weinige punten dient te beperken, om deze punten
dan als leuzen overal en op alle manieren te benutten, tot men
de zekerheid heeft, dat ook de laatste man en de laatste vrouw
aan zo een leus, aan zo een idee de betekenis hecht, die men
eraan gehecht wil zien.
Heb je nog andere leuzen? Je bent gewoon een pestkop net als die persoon die roger heeft kwaad gekregen om vervolgens een screenshot te maken van zijn middelvinger. Snap wel waarom je zo een fan van Litecoin en Charlie Lee bent.
Charlie Lee heeft al zijn litecoin verkocht en nu ben jij een bag holder. Roger heeft gewoon zowel BTC als BCH want zelfs Roger weet dat BTC ook gewoon Bitcoin is.
Litecoin was een slimmigheidje van Charlie Lee om lekker rijk te worden op het succes van Bitcoin. En toen Bitcoin forkte toen heeft core litecoin gebruikt zodat hun gebruikers toch nog vlot geld stromen van exchange naar exchange sturen zonder het Bitcoin-BTC netwerk te gebruiken want dat lag plat.
Op /r/bitcoin mag je nu weer over litecoin praten omdat ze litecoin gebruiken om tegen bitcoin cash te vechten. Slimme kerels die core gasten maar hun smerige spelletje gaan niet werken.
[ Voor 41% gewijzigd door Kain_niaK op 14-06-2018 12:49 ]
Hij vergat nog te zeggen dat als het voor de derde keer niet lukt dan gaan we echt down, gelijk alles verkopen.
Maar kan ook zijn dat het ook nog voor een vierde keer word getest.
Zo is het wel duidelijker, ik wacht dan op de vierde keer. En dan verkoop ik alles. Of doe ik het dan fout? Help?!wehave schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:46:
[...]
Hij vergat nog te zeggen dat als het voor de derde keer niet lukt dan gaan we echt down, gelijk alles verkopen.
Maar kan ook zijn dat het ook nog voor een vierde keer word getest.
Gewoon niks verkopen. Het is HODL seizoen. Morgen kan zomaar weer alles min 4 staan en zit het savonds op het zelfde als gisteren.Machlah schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:47:
[...]
Zo is het wel duidelijker, ik wacht dan op de vierde keer. En dan verkoop ik alles. Of doe ik het dan fout? Help?!
Ok en hoe zou het na morgenavond verder gaan dan? Alles min 6 ?Klaas25 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:49:
[...]
Gewoon niks verkopen. Het is HODL seizoen. Morgen kan zomaar weer alles min 4 staan en zit het savonds op het zelfde als gisteren.
"for dear life" is wel langer dan morgenavond en het weekendMachlah schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:52:
[...]
Ok en hoe zou het na morgenavond verder gaan dan? Alles min 6 ?
Het is geen kleuterklas waarbij het ofwel zwart ofwel wit is. Maar sommigen zullen blijkbaar nooit begrijpen dat je door de sleutelniveaus in te schatten ook geld kunt verdienen, zelfs al kan je niet simpelweg zeggen 'up' of 'down'.Machlah schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:41:
Goede voorspelling zeg.
Ik zie in jouw gok niet echt een onderbouwde schatting op basis van sleutelniveau's. Zie je alleen maar zeggen dat het 2 kanten op kan gaan. En daarbij zeg je ook nog dat als er 1 uitkomst is (als we er niet doorgeraken) je 2 dingen kunt doen.TomTorquay schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:13:
[...]
Het is geen kleuterklas waarbij het ofwel zwart ofwel wit is. Maar sommigen zullen blijkbaar nooit begrijpen dat je door de sleutelniveaus in te schatten ook geld kunt verdienen, zelfs al kan je niet simpelweg zeggen 'up' of 'down'.
Kwam toevallig een post van mezelf tegen van 1 september vorig jaar... toen had ik WTC net ontdekt op 0,48 cent
Vervolgens twee maanden China FUD meegemaakt. Ze zouden ieder moment van Binance gedelist kunnen worden, gingen de verhalen, omdat het een ICO betrof. Gelukkig met zwetende handjes toch vast kunnen houden en een leuke klapper gemaakt.
Graag hoor ik dan jouw inschatting. Sleutelniveau is $6540, denk dat dat redelijk duidelijk vermeld werd.Machlah schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:19:
[...]
Ik zie in jouw gok niet echt een onderbouwde schatting op basis van sleutelniveau's. Zie je alleen maar zeggen dat het 2 kanten op kan gaan. En daarbij zeg je ook nog dat als er 1 uitkomst is (als we er niet doorgeraken) je 2 dingen kunt doen.
Het gaat er meer om dat je met jouw inschatting altijd gelijk hebt. Ik doe geen serieuze inschattingen.TomTorquay schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:24:
[...]
Graag hoor ik dan jouw inschatting. Sleutelniveau is $6540, denk dat dat redelijk duidelijk vermeld werd.
Als miners alle innovaties van BTC (of een andere PoW coin) blijven weigeren, dan zal de coin falen. Daar hebben miners ook niks aan.jorisdeket schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:13:
[...]
Of Bitcoin kan overleven zonder proof-of-work blijft een grote vraag. Het is waar dat miners op veel verschillende manieren als een "probleem" kunnen worden gezien. Zij zijn degenen die de toekomst van Bitcoin bepalen door schaaloplossingen te ondersteunen of te weigeren. De gewone gebruiker heeft helaas absoluut geen zeggenschap over het huidige Bitcoin-ecosysteem. Het terugbrengen van de macht naar de mensen is niet eenvoudig. Een nieuwe harde vork is ook niet noodzakelijk het antwoord. Iets moet eerder dan later veranderen. Hoe die verandering wordt afgedwongen, moet nog worden bepaald.
Tel daarbij op dat een enkele miner weinig invloed kan uitoefenen. Je moet je al groeperen met je 'concurrenten'
Hierdoor heeft de gewone gebruiker juist wel invloed op de keuzes. Sterker nog: meer dan bij alle andere alternatieven (PoS heb je exact hetzelfde probleem terwijl de coin-verdeling daar nog veel schever is meestal, en bij conventionele banken... dat spreekt voor zich).
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Moon not so soon?
wel grappig hoe verdacht veel die grafieken op elkaar lijken. en dit dan in een veel kortere tijd.
Zouden ze wel van allebei de all time grafieken moeten pakken en niet slechts de paar maanden van de bitcoin pieknemesis2212 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:00:
[...]
wel grappig hoe verdacht veel die grafieken op elkaar lijken. en dit dan in een veel kortere tijd.
[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 14-06-2018 14:23 ]
Random correlaties vinden kan iedereen.ggj87 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:47:
Omdat we toch niks beters te doen hebben een paar kaartjes die ik vond:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een periode van 30 jaar vergelijken met een periode van enkele maanden?ggj87 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:29:
Lieve schat, de grafieken die ik liet zien zijn beide grafieken uit een investeringstak waarbij mensen altijd met hebzucht en angst handelen. Dat is dan juist wel vergelijkbaar. Helemaal omdat goud ook bubbels meemaakt.
Verwijderd
Hij heeft wel een punt!Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:38:
Peter Schiff over Tether (damocles zwaard)
[video]
Maar de bag holders hier willen het niet horen. Ik waarschuw al sinds 2017 voor Tether.
[ Voor 22% gewijzigd door Kain_niaK op 14-06-2018 14:58 ]
Het klopt gewoon niet.
[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 14-06-2018 15:04 ]
Verwijderd
Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:57:
[...]
Maar de bag holders hier willen het niet horen. Ik waarschuw al sinds 2017 voor Tether.
Verwijderd
Nee de dood van BTC komt eraanStoffa schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:05:
Jongens we vallen weer verder, is er weer een of andere beurs gehackt?
Trump is ingestapt op crypto. Vertrouwen in crypto is daarmee weg..Stoffa schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:05:
Jongens we vallen weer verder, is er weer een of andere beurs gehackt?
Extra FUD. Grappig dat tether juist op dit moment weer flink in twijfel wordt getrokken. Helemaal geen bedoelde shake out van weak handsKain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:38:
Peter Schiff over Tether (damocles zwaard)
[video]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
https://www.forbes.com/si...ory-clarity/#1bd094f2597b
Die mensen hebben geen last van dalende koersen.“We have somewhere between $68,000 and $120,000 a week in cryptocurrency revenues; people buying sheets and toasters using bitcoin or ethereum or other coins,” Jonathan Johnson, who serves on the company's board of directors, said in an address to the Heritage Foundation, a conservative think tank in Washington, D.C.
Gewoon spend and replace doen ipv hodl dan heb je nerges last van. Daar word je niet rijk mee maar dat is ook helemaal nooit de bedoeling van crypto geweest.
[ Voor 58% gewijzigd door Kain_niaK op 14-06-2018 15:18 ]
Iets FUD noemen zonder argumenten is zelf FUD.Stokstaart schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:14:
[...]
Extra FUD. Grappig dat tether juist op dit moment weer flink in twijfel wordt getrokken. Helemaal geen bedoelde shake out van weak hands
Eh..neeKain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:18:
[...]
Iets FUD noemen zonder argumenten is zelf FUD.
edit: volgens mij moet je de betekenis van FUD nog eens nalezen..
[ Voor 16% gewijzigd door Stokstaart op 14-06-2018 15:30 ]
Arme StokstaartKain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:35:
Stokstaart heeft een zooi BTC en hij wil niet dat mensen de waarheid over Tether weten want dan is ie bang dat ie zelf veel geld verliest.
Het enige dat hij terecht opmerkt is dat juist NU op een moment dat ontzettend veel mensen in tether zitten vanwege de slechte koers er slecht nieuws komt van Tether. Beetje dubieus dat je op zo'n moment dat dan uitbrengt.Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:35:
Stokstaart heeft een zooi BTC en hij wil niet dat mensen de waarheid over Tether weten want dan is ie bang dat ie zelf veel geld verliest.
En begrijp mij niet verkeerd, Tether is een tikkende tijdbom maar hij heeft hier wel degelijk een punt.
Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:35:
De prijs van alle crypto is in 2017 opgeblazen met 2,3 miljard USDT waarvan niemand weet of er ook echt ergens fiat bestaat om het te backen.hellsau schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:38:
[...]
Het enige dat hij terecht opmerkt is dat juist NU op een moment dat ontzettend veel mensen in tether zitten vanwege de slechte koers er slecht nieuws komt van Tether. Beetje dubieus dat je op zo'n moment dat dan uitbrengt.
En begrijp mij niet verkeerd, Tether is een tikkende tijdbom maar hij heeft hier wel degelijk een punt.
Overheden hebben geprobeerd om Bitcoin zijn groei te stoppen door Core te comprimeren en dat is gelukt maar Bitcoin is geforkt naar Bitcoin Cash en Bitcoin kan weer groeien en nu gaan ze proberen om de markt te killen dan is heel makkelijk. Vertrouwen in USDT weg nemen.
Dit dus. Ik heb het niet over het inhoudelijke bericht maar puur over het moment van uitbrengen..hellsau schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:38:
[...]
Het enige dat hij terecht opmerkt is dat juist NU op een moment dat ontzettend veel mensen in tether zitten vanwege de slechte koers er slecht nieuws komt van Tether. Beetje dubieus dat je op zo'n moment dat dan uitbrengt.
Ik heb nog nooit ook maar een euro van mijn eigen geld uitgeven aan crypto behalve 70 euro in 2011. Sinds Tether heb ik mensen afgeraden om in crypto te investeren. En mensen aangeraden om mee te doen en het gewoon als betaal middel te gebruiken. De BCH die ik binnenkrijg is voornamelijk mijn loon voor het werk dat ik voor een website doe en ik moet gewoon mijn rekeningen betalen en mijn huisbaas accepteert nog geen crypto dus die BCH wordt meteen weer verkocht voor CAD.Richh schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:40:
[...]
Als ik het goed begrijp heb je dus zelf ook geen BCash meer?
Huh, ik zeg alleen dat Stokstaart een terecht punt heeft wat jij niet leek te vinden. En nu lijk je er wel achter te staan en ga je er op in met Bitcoin en Bitcoin Cash.Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:43:
[...]
De prijs van alle crypto is in 2017 opgeblazen met 2,3 miljard USDT waarvan niemand weet of er ook echt ergens fiat bestaat om het te backen.
Overheden hebben geprobeerd om Bitcoin zijn groei te stoppen door Core te comprimeren en dat is gelukt maar Bitcoin is geforkt naar Bitcoin Cash en Bitcoin kan weer groeien en nu gaan ze proberen om de markt te killen dan is heel makkelijk. Vertrouwen in USDT weg nemen.
Volgens mij wil jij echt heel graag discussies aangaan ook als ze er helemaal niet zijn
Tether is het denk ik aan het opgeven om de koers val tegen te houden. Nu heb ik je ook TrueUSD die zijn ook net gaan printen. Gaat niet goed denk ik. Mainstream media zijn allemaal over Tether aan het praten momenteel. Inderdaad dat is geen toeval. Zoals ik al zei: Bitcoin's groei stoppen is niet gelukt want Bitcoin Cash kan gewoon groeien. Nu gaan ze de markt proberen te killen. Als Tether er mee ophoudt dan zakt de koers van BTC binnen een dag naar onder de 3000. Wat met manipulatie omhoog is gegaan zal ook weer naar beneden komen wanneer de manipulatie er mee ophoudt.Stokstaart schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:46:
[...]
Dit dus. Ik heb het niet over het inhoudelijke bericht maar puur over het moment van uitbrengen..
[ Voor 7% gewijzigd door Kain_niaK op 14-06-2018 15:49 ]
Ik wil nog wel eens zien bij de exchanges waar je Eur en USD pairs hebt en iedereen gaat uitcashen of ze dan evenredig veel fiat beschikbaar hebben..Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:43:
[...]
De prijs van alle crypto is in 2017 opgeblazen met 2,3 miljard USDT waarvan niemand weet of er ook echt ergens fiat bestaat om het te backen.
Je had het net over het onderbouwen van uitspraken? Go your gangKain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:48:
[...]
Tether is het denk ik aan het opgeven om de koers val tegen te houden. Nu heb ik je ook TrueUSD die zijn ook net gaan printen. Gaat niet goed denk ik. Mainstream media zijn allemaal over Tether aan het praten momenteel. Inderdaad dat is geen toeval. Zoals ik al zei: Bitcoin's groei stoppen is niet gelukt want Bitcoin Cash kan gewoon groeien. Nu gaan ze de markt proberen te killen. Als Tether er mee ophoudt dan zakt de koers van BTC binnen een dag naar onder de 3000. Wat met manipulatie omhoog is gegaan zal ook weer naar beneden komen wanneer de manipulatie er mee ophoudt.
edit: ik zeg trouwens absoluut niet dat er geen manipulatie plaats vindt. Ik denk alleen dat het hele tether verhaal bewust schromelijk wordt overdreven. Een bullrun zoals in 2017 heeft ook prima zonder 'vals geld' plaats kunnen vinden.
[ Voor 13% gewijzigd door Stokstaart op 14-06-2018 15:55 ]
Hangt van de exchange af. Bij een normale exchage kun je alleen kopen als er ook verkopers zijn. Natuurlijk als de markt te veel zakt en het vertrouwen weg is dan wil niemand meer kopen.alki schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:49:
[...]
Ik wil nog wel eens zien bij de exchanges waar je Eur en SUD pairs hebt en iedereen gaat uitcashen of ze dan evenredig veel fiat beschikbaar hebben..
We zullen er wel echter komen of de hype van 2017 nu echt was of dat die gestart is geweest door het printen van Tether. Vermits Bitcoin adoptie in 2017 naar omlaag is gegaan, denk ik dat optie twee de waarheid is.
De waarde van Bitcoin kan niet louter komen uit het feit dat mensen het allemaal kopen omdat ze denken dat het in de toekomst meer waard gaat worden. Dat is te definitie van een tulpenmanie en speculatie bubble.
Heel veel Tweakblogs van je zijn een behoorlijke promotie van BCH hoorKain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:46:
Sinds Tether heb ik mensen afgeraden om in crypto te investeren. En mensen aangeraden om mee te doen en het gewoon als betaal middel te gebruiken.
Dat is best tof, een werkgever die in crypto durft uit te betalen. Voor welke website schrijf je? En sidequestion: krijg je elke maand dan '3 BCH' of '$2400 aan BCH'?De BCH die ik binnenkrijg is voornamelijk mijn loon voor het werk dat ik voor een website doe
Kom je vandaag nog met de theorie dat tether ook achter de internetbubbel zat? Want dan blijf ik nog even zitten..Kain_niaK schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:51:
[...]
Hangt van de exchange af. Bij een normale exchage kun je alleen kopen als er ook verkopers zijn. Natuurlijk als de markt te veel zakt en het vertrouwen weg is dan wil niemand meer kopen.
We zullen er wel echter komen of de hype van 2017 nu echt was of dat die gestart is geweest door het printen van Tether. Vermits Bitcoin adoptie in 2017 naar omlaag is gegaan, denk ik dat optie twee de waarheid is.
De waarde van Bitcoin kan niet louter komen uit het feit dat mensen het allemaal kopen omdat ze denken dat het in de toekomst meer waard gaat worden. Dat is te definitie van een tulpenmanie en speculatie bubble.
Ik heb wel vaker gelijk hoor. Kain_niaK en de output van zijn kop: Bitcoin prijs (en andere crypto ook) gaa...
Ken de markt goed. Ken insiders en grote spelers. Ben er vanaf het begin bij geweest. MtGox, Bitcoinica, Bitcoin24, BTC-e, Bitfinex, etc etc.
Tether wordt ook gebruikt om capital gain tax in de USA te ontlopen. Zolang je niet verkoopt voor USD kun je geen gains hebben. Dus verkopen ze voor USDT.
Ik werk voor https://bchpizza.org 80 uur per maand voor 400 USD in Bitcoin Cash elke maand.Richh schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:51:
[...]
Heel veel Tweakblogs van je zijn een behoorlijke promotie van BCH hoormaar oke.
[...]
Dat is best tof, een werkgever die in crypto durft uit te betalen. Voor welke website schrijf je? En sidequestion: krijg je elke maand dan '3 BCH' of '$2400 aan BCH'?
4400 - 5000Stoffa schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:56:
Wie hier is er klaar voor 4k???
nee, natuurlijk niet.Stoffa schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:56:
Wie hier is er klaar voor 4k???
Vindt dat we wel weer genoeg pijn hebben geleden de laatste maanden. Het is tijd voor een nieuw ATH.
We zitten allemaal in crypto met geld dat we kunnen verliezen. Toch?
We willen allemaal leuke winsten maken, mooie trades maken. PF vergroten. Toch?
We zijn allemaal slimmeriken die in een bear market toch verdienen? Of juist door holden ervan uit gaan dat we onze doelen bereiken.
We zitten erin voor de tech. Toch?
Een ieder zijn strategie. Een ieder zijn geluk. Een ieder zijn pech. Een ieder zijn ervaringen.
Als een ieder nu stopt te preken voor eigen parochie maar,
Help elkaar. Geef informatie. Deel ervaringen. Respecteer elkaar. We hoeven het niet allemaal hetzelfde te doen.
Ik geniet er dagelijks van ook als sta ik in de min!
Happy trading iedereen!
BTC verkopen voor USD zal wel goed gaan (als iemand het tenminste wil kopen), omdat iemand ook echt die USD op zijn account heeft staan. BTC - USDT kan een ander verhaal worden.alki schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:49:
[...]
Ik wil nog wel eens zien bij de exchanges waar je Eur en USD pairs hebt en iedereen gaat uitcashen of ze dan evenredig veel fiat beschikbaar hebben..
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Maar ook kans op $6k mocht het misgaan.
Tweede pogingD-Ed schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:18:
Zo! De eerste twee betalingen zijn verzonden. Als @wouter_va straks ook nog even zinn adres stuurt is de echte winnaar ook voorzien van zijn gewonnen MIOTA’s![]()
[afbeelding]
edit: en gelukt!
[ Voor 8% gewijzigd door wouter_va op 14-06-2018 17:06 ]
Helemaal geen kans op moon dus?gabn88 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:40:
Deze hertest van de $6400 was sowieso te verwachten, was alleen te lui om uit te stappen vanochtend. Ik denk persoonlijk dat dit nog wel een redelijke niveau is om in te stappen, met kans op $6700 nog voor het weekend.
Maar ook kans op $6k mocht het misgaan.
Kans van 6,33%
Das laag, dan stop ik er ff mee tot er weer meer kans is.
In verband met informatie. Dit onderzoek naar Tether is zeker de moeite om te lezen.Midacmm schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:28:
Zucht.
We zitten allemaal in crypto met geld dat we kunnen verliezen. Toch?
We willen allemaal leuke winsten maken, mooie trades maken. PF vergroten. Toch?
We zijn allemaal slimmeriken die in een bear market toch verdienen? Of juist door holden ervan uit gaan dat we onze doelen bereiken.
We zitten erin voor de tech. Toch?
Een ieder zijn strategie. Een ieder zijn geluk. Een ieder zijn pech. Een ieder zijn ervaringen.
Als een ieder nu stopt te preken voor eigen parochie maar,
Help elkaar. Geef informatie. Deel ervaringen. Respecteer elkaar. We hoeven het niet allemaal hetzelfde te doen.
Ik geniet er dagelijks van ook als sta ik in de min!
Happy trading iedereen!
Het is heel erg uitgebreid. Het kijkt naar de data om te kijken of Tether nu pas in omloop gebracht word na dat er dollars verstuurd worden of dat Tether eerst geprint word en dat Bifinex dan later de dollars probeert te verkrijgen die ze nodig hebben om het 1 op 1 te houden.
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3195066
Oh ja nog 5 minuten. snel een streampie zoeken.Tominatie schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:54:
Jongens het WK gaat bijna beginnen! De eerste wedstrijd belooft gelijk een knaller te worden met twee topteams als Rusland en Saoedi Arabië aan de aftrap!![]()
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!