Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik ook!zynex schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:30:
Ik vind Guido juist wel een leuke aanvulling.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Vd Garde mag van mij wel blijven. Goede toevoeging .SuBBaSS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:29:
Bevalt die V/d Garde er een beetje bij als side-kick?
Wordt nu wat lastiger voor hem om z'n schijtlollige twitter grapjes zo vlot te posten.
Zat al bijna op een Ocon/Ocoff plaatje te wachten.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Bevalt mij in ieder geval wel. Al is t maar om af en toe een andere stem te horenSuBBaSS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:29:
Bevalt die V/d Garde er een beetje bij als side-kick?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Point takentoolkist schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:27:
[...]
Was toch Stroll? If so, denk je echt dat hij überhaupt het vermogen heeft voor een break test? Hij heeft al moeite om zn stuur stabiel te houden
Ik was even in huis bezig, maar volgens mij hoorde ik Horner zeggen op SKY dat Stroll tijdens de hele VSC te langzaam reedt en daardoor VER tijd heeft verloren.Señor Sjon schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:30:
Wel bizar die VSC verschillen. Ric verloor zomaar 10 seconden, Bottas won ook 4 seconden op Verstappen.
Maar misschien dat iemand anders dit beter heeft gehoord / kan bevestigen.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Het is stuivertje wisselen, maar met 10s voorsprong en een pitstop heb je ~12s goed te maken. Tegen die tijd zijn er misschien nog <10 rondjes te gaan. Dan moet je ook wel heel veel sneller zijn en er dan nog voorbij komen.SinergyX schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:31:
BOT is zoveel sneller weer dan VER, als hij uitrijd, haal max het niet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Slechte verliezer dus. En zou hem absoluut niet missen als hij terecht eens eruit geknikkerd word.. beunhaas.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Jij bent dan ook een reserve-Duitsermomania schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:32:
Ik kijk altijd via ORF 1, met Ernst Hausleitner & Alexander Wurz
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is voor MERC ook enkel VSC window, als die niet komt, rijd BOT hem gewoon uit.Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:32:
[...]
Het is stuivertje wisselen, maar met 10s voorsprong en een pitstop heb je ~12s goed te maken. Tegen die tijd zijn er misschien nog <10 rondjes te gaan. Dan moet je ook wel heel veel sneller zijn en er dan nog voorbij komen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alweer ?DaniëlWW2 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:33:
En daar ging Sainz op een rondje. Red Bull auto, beste auto.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik zou het bij deze race oprecht niet weten. Max rijdt een solide race, maar beschadigt zijn voorvleugel. HAM dan maar? Soeverein aan kop.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, hij pakte Sainz net pas. Alonso had hij al.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
GRO!Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:34:
[...]
Ik zou het bij deze race oprecht niet weten. Max rijdt een solide race, maar beschadigt zijn voorvleugel. HAM dan maar? Soeverein aan kop.
-
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Gewoon chauvinistisch op Max stemmen.Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:34:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Werkt niet op mobiel zie maar 2 rijders
- DaniëlWW2
- Niet online
Uitrijden met een kapotte voorvleugel en podium = Max DoTD.Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:34:
[...]
Leclerc die in de punten zit? Of magnussen? Ik zou het ook niet weten maar heb het eerste deel niet echt gevolgd door het einde van de N24hGrrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:34:
[...]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Site werkt in Safari op m'n MacBook ook niet lekker.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Hier idem
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zie BOT niet meer naar binnen gaan eigenlijk. Zouwat zijn als VET niet voorbij Max en BOT komt haha, waardeloze pitstop danSinergyX schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:33:
[...]
Het is voor MERC ook enkel VSC window, als die niet komt, rijd BOT hem gewoon uit.
Dat zal inderdaad ook wel. Ik vind het ook opvallend hoe VET ruim achter VER blijft. Kan hij niet sneller of wacht hij tot de laatste rondjes om dan toe te slaan met versere banden? Als Max z'n banden goed spaart zijn ze in gelijke staat tegen die tijd.SinergyX schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:33:
[...]
Het is voor MERC ook enkel VSC window, als die niet komt, rijd BOT hem gewoon uit.
Loopt Ziggo achter danDaniëlWW2 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:34:
[...]
Nee, hij pakte Sainz net pas. Alonso had hij al.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik zie in chrome op de computer ook maar de bovenste rij
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- DaniëlWW2
- Niet online
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ververs en je ziet twee andereSurfBoy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:36:
[...]
Ik zie in chrome op de computer ook maar de bovenste rij
Cloud ☁️
VET > 1:19.674
"When you grow up your heart dies"

Ik denk dat VET dit gat bewust zo houdt. Geen last van vuile lucht en in de laatste 2-3 rondjes ineens aanzetten.toolkist schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:39:
Vraag me af of Max die 2.2-2.6 sec bewust in stand houdt en ie meer kan, of dat ie echt aan het stampen is. Het lijkt toch het eerste.
En VET hetzelfde gok ik, die gaat de laatste rondjes helemaal los, maar dat is juist het moment dat RBR de snellere vaak is.toolkist schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:39:
Vraag me af of Max die 2.2-2.6 sec bewust in stand houdt en ie meer kan, of dat ie echt aan het stampen is. Het lijkt toch het eerste.
Verwijderd
Zit hier al met mijn duimen te draaienEdd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:40:
Stiekem hoop ik toch nog op een klapband bij BOT..
Waarom.Edd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:40:
Doe mij maar een eerlijk gevecht.
| live and give like no one else |
Ik vind sowiezo twee commentators wel fijn, kunnen ze elkaar wellicht ook corrigeren.
Liever een dubbele lekke band bij mercedes door de wing end plate van maxEdd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:40:
- DaniëlWW2
- Niet online
Verstappen-land he.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:42:
Volgens mij loopt Max steeds in S3 uit waardoor Vettel geen schijn van kans heeft om DRS te pakken. Nog vijf ronden.
Maar zou VET het echt op 1 alles of niets poging willen gooien? Lijkt me toch dat ie Max lange tijd onder druk wil houden.SinergyX schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:40:
[...]
En VET hetzelfde gok ik, die gaat de laatste rondjes helemaal los, maar dat is juist het moment dat RBR de snellere vaak is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Meer dat de auto's volgend jaar langzamer zullen zijn. Deze blijft dus voorlopig staan. Verder ook monniez.Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:43:
LOL, RIC zet nog even de snelste ronde. Kan hij straks toch nog beweren dat hij sneller was dan Max
Waarom doen ze net alsof die mensen op dat moment geen pace hadden? Dat snappen mensen als Brundle toch ook wel?
Even de bonus binnenharken.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:44:
[...]
Meer dat de auto's volgend jaar langzamer zullen zijn. Deze blijft dus voorlopig staan. Verder ook monniez.
VET zat toen 2e plek hèGekkenhuis schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:44:
Wat zal VET zuur zijn als Max P3 pakt door die onnodige pitstop..
Wat bedoel je? Ze worden zoek gereden door Mercedes. Nog steeds.sjaool schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:44:
Er is niks mis met die racepace van Bulls.
Flickr PSN ID= cheironnl
U zegt?Rivanov schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:43:
RIC zakt een beetje door het ijs vandaag?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Dan nog is er niks mis met de racepace van Red Bull. Mercedes is gewoon een klasse apart.d0s schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:45:
[...]
Wat bedoel je? Ze worden zoek gereden door Mercedes. Nog steeds.
Eerst zeggen dat je betere pace hebt. M.a.w.; laat mij voorbij aan VER. En vervolgens op 20s achterstand rijden op Max.
Witte band gaat wat langer mee, en het is niet heet vandaagcheiron schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:45:
Belachelijk hoe lang de banden vandaag mee gaan trouwens. Dacht dat Pirelli na (waar was het ook alweer) ook had bedacht dat een groter verschil in banden goed voor de wedstrijd was
Verwijderd
Is daarentegen wel de snelste op de baan.Rivanov schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:46:
[...]
Eerst zeggen dat je betere pace hebt. M.a.w.; laat mij voorbij aan VER. En vervolgens op 20s achterstand rijden op Max.
RIC is normaal wel de betere denker van de twee.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1