Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ninja edit, wel het vermelden waard trouwens.... en wakker blijven hè
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
je weet dat dat niet mag toch?BasvanS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:53:
VER voor een SOFT - SOFT!
Mag niet, SS of Medium minimaal 1 stint gebruiken.BasvanS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:53:
VER voor een SOFT - SOFT!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Realistisch gezien: nu naar mediums en uitrijden voor uitzicht op een podiumplek?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
alles kan off-topic
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik snap die regels echt niet
Verwijderd
Ja hoor waar doel je op?
Die vreemde beweging van Raikonnen had ook wel mis kunnen gaan maar gelukkig is VER geen GROS
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Je moet altijd 2 verschillende gebruiken. Dus als je op Soft start, moet je een keer op Supersoft of Medium rijden. Tenzij het gaat regenen, dan gelden die regels niet meer.BasvanS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:54:
[...]
Ik snap die regels echt niethaha het was toch of soft of medium
of moet je 2 verschillende gebruiken (A)?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Minimaal 2 verschillende compounds gebruiken in de race, tenzij je wets of fullwets gebruikt.BasvanS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:54:
[...]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Dat was het! Hoeveel rondjes kun je op Super Soft rijden?Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:55:
[...]
Je moet altijd 2 verschillende gebruiken. Dus als je op Soft start, moet je een keer op Supersoft of Medium rijden. Tenzij het gaat regenen, dan gelden die regels niet meer.
Ja als je ineens geen vermogen hebt dan doet je auto dingen die je niet verwacht. Kimi had weinig keusVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:54:
Die vreemde beweging van Raikonnen had ook wel mis kunnen gaan maar gelukkig is VER geen GROS
Verwijderd
Je moet als top 10 starten op de banden in Q2 en daarna moet je minimaal 1 ander type gebruiken. Dus laat de regen maar komen.BasvanS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:54:
[...]
Mijn zege heb je...!!DaniëlWW2 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:55:
Als het nu gaat regenen dan krijgen we een Max vs. Hamilton in de regen. Please, PLEASE.
Of de hele race nat is.Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:55:
[...]
Tenzij het gaat regenen, dan gelden die regels niet meer.
Waiting on the world to change
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Volgens zeiden ze eerder 18 rondjes, dus je kan een regen gokken, 18 rondjes voluit, dan regen.BasvanS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:55:
[...]
Dat was het! Hoeveel rondjes kun je op Super Soft rijden?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik had Gro en Gas...Gekkenhuis schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:55:
Dit is wel echt heel slecht voor mijn F1 Poule, had HUL en RAI als coureurs
Dan regent het toch?
"When you grow up your heart dies"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Precies mijn gedachte! of nog 15 rondjes op soft rijden ;)!SinergyX schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:56:
[...]
Volgens zeiden ze eerder 18 rondjes, dus je kan een regen gokken, 18 rondjes voluit, dan regen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Je schrijft: gaat.
Het kan ook een hale race nat zijn, dan hoef je niet te wisselen. Ook niet tussen b.v wets en fullwets.
PWM schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:58:
Please Max, laat HAM leven. Als je die er nu afrijdt.....
Hoe kom je daar nou bij? Hij rijdt 1s langzamer dan VER en 1,7s langzamer dan HAM.Dentist schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:58:
Nou ric komt echt dichterbij aan ver en ham...
PSN: xMaurice93
Heb je laatste die dubbele pit net gezien! Machtig mooi!Gekkenhuis schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:59:
Ik ben benieuwd hoe RBR de pitstops gaan regelen. 1 van de 2 zal denk ik altijd in het nadeel zijn.
Hamilton zal verstandig zijn en er gewoon op zijn gemak op het rechte stuk voorbij rijden.Maurice079 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:59:
Max doe alsjeblieft ff normaal zometeen.
Of hij raakt die ene hersencel weer kwijt en eindig je in de grindbak
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
alles kan off-topic
We hebben het toch over deze race? Anders slaat Soft/Supersof/Medium ook nergens op.Eddye schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:58:
[...]
Je schrijft: gaat.
Het kan ook een hale race nat zijn, dan hoef je niet te wisselen. Ook niet tussen b.v wets en fullwets.
Ik hoop dat ze hem binnen moeten halen vanwege regenAnkona schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:00:
Ik hoop dat ze nu heel snel max naar binnen halen voor hij gaat stunten met HAM
Verwijderd
Krijgen we toch een safety carAnkona schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:00:
Ik hoop dat ze nu heel snel max naar binnen halen voor hij gaat stunten met HAM
[ Voor 15% gewijzigd door Nat-Water op 13-05-2018 16:02 ]
Ik heb het niet over deze race, maar over de regels wat betreft banden.Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:01:
[...]
We hebben het toch over deze race? Anders slaat Soft/Supersof/Medium ook nergens op.
alles kan off-topic
Maar wil je dat met deze tracktemp..Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:02:
Als Max nog een rondje of 8 door rijdt kan hij naar SS
KloptMaurice079 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:02:
Max heeft geen setje nieuwe SS meer toch?
Nope, alleen gebruikte idd.Maurice079 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:02:
Max heeft geen setje nieuwe SS meer toch?
Daar kan ik niks aan doen
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Exocet op 13-05-2018 16:07 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik denk t wel met nieuwe banden.Gekkenhuis schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:06:
Ik ben benieuwd of Max naar BOT kan kruipen!
Dat is het risico dat er bij hoortVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:06:
Nette stop alleen had je beter ronde eerder kunnen doen. Als het zo gaat regenen gaat RB wel balen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Als, als, als... iedereen is al gestopt dus ze verliezen er verder niks meer mee.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:06:
Nette stop alleen had je beter ronde eerder kunnen doen. Als het zo gaat regenen gaat RB wel balen.
Verwijderd
Kan nog leuk worden de laatste ronden.JeroenTheStig schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:06:
Bottas en Vettel gaan dat toch niet houden op deze set? Die staan m.i. op een 2-stopper.
Of op een 1 stopper met een lekke band in de laatste rondeJeroenTheStig schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:06:
Bottas en Vettel gaan dat toch niet houden op deze set? Die staan m.i. op een 2-stopper.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1