Dat zou zomaar een valide aanname kunnen zijn. Maar zonder officiele bevestiging, geen zekerheid.Taigu schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:24:
[...]Mijn BIP synct nu ook direct met Strava via de Amazfit App, zou daarom toch durven aannemen dat de GTR dit ook gaat kunnen.
Ik heb zowel de Bip als de Stratos en gebruik de off. Amazfit app alleen voor de Stratos. Die functioneert - na de upgrade naar 3.1 - bij mij trouwens prima. Meest irritante aan de nieuwe versie is dat de grafieken over hartslag enzo niet meer in te zoomen zijn. Nu is een een niets zeggend plaatje geworden dat zo inaccuraat af te lezen is dat je er amper wat aan hebt.
Voor de Bip gebruik het betaalde "Notify & Fitness for Amazfit" omdat uitgebreide notificaties en Strava sync daarin (beter) te regelen zijn itt de standaard app voor de Bip: MiFit. Die laatste had geen mogelijkheid tot sync met Strava. Met de nieuwe Amazfit app kun je beide koppelen, maar er kan er maar 1 actief zijn. Ik gebruikte al 2 apps naast elkaar, dus ik weet niet precies wat de consequenties zijn van het koppelen van beide apparaten.