De Amazfit Stratos is een multisport GPS smartwatch met 5 ATM waterdichtheid, VO2max fitness level analyse, hartslag sensor, always-on kleuren touchscreen. Het scherm is gemaakt van 2.5D Gorilla glass en het heeft drie fysieke knoppen. Daarnaast maakt het gebruik van standaard 22mm vervangbare bandjes. Het horloge ondersteund uitgebreide sport en GPS tracking voor: Rennen, lopen, fietsen, zwemmen, loopband, mountainbiken, tennis, voetbal. Verder kan de smartwatch ook het zuurstofgehalte meten en kan er verbinding gemaakt worden met Strava. Er zijn apps beschikbaar voor Android en iOS.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Mooi horloge. Vooralsnog vooral verkrijgbaar bij de chinese webshops (let op: invoerrechten). Ik zie deze shops soms adverteren met 'engelse versie' wat suggereert dat er ook niet engelse versies bestaan. Kijk dus goed als je tot aanschaf over gaat. Daarnaast ook contact gehad met Xiaomi 'dealer' in NL; zij zullen dit model voorlopig niet op voorraad krijgen.
"A man has got to know his limitations..."
Vind hem daar bij een aantal shops ook voor, bijvoorbeeld Geekbuying voor 138 euro. Maar dat is nog steeds wel 80 euro meer dan de Bip. Overigens niet dat ik op zoek ben naar een Stratos. Ik heb de Bip nu een maandje en die bevalt meer dan prima.voorstad schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:06:
Beetje goed rondkijken, ik had 'm via een pre-sale voor nog geen 130 euro.
De Bip, heb ik ook over getwijfeld. De Bip draait alleen een eigen firmware, waarmee stukken minder te tweaken valt. Ook was ik bang dat de mindere waterdichteheid me parten zou gaan spelen. Voor de rest is de Bip natuurlijk geweldig voor dat geld.rens-br schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:10:
[...]
Vind hem daar bij een aantal shops ook voor, bijvoorbeeld Geekbuying voor 138 euro. Maar dat is nog steeds wel 80 euro meer dan de Bip. Overigens niet dat ik op zoek ben naar een Stratos. Ik heb de Bip nu een maandje en die bevalt meer dan prima.
Dinsdag heb ik de Stratos ook besteld bij Geekbuying. Iets meer dan 145 euro inclusief shipping insurance.
Helaas nog niet verzonden, meestal gaat dat vrij snel (uurtjes) maar dat komt hopelijk nog wel voor het weekend.
Helaas nog niet verzonden, meestal gaat dat vrij snel (uurtjes) maar dat komt hopelijk nog wel voor het weekend.
M600 verkocht en Stratos besteld bij DX voor €132
Stratos besteld voor 115 euro via dhgate
grrr, staat na een week ineens op niet leverbaar, al een tickect aangemaakt, als ze niet snel reageren dan cancel ik en bestel 'm bij dhgate
Anoniem: 122462
Mijne is vorige week donderdag 's morgens verzonden. Echter nog steeds niks van status info beschikbaar op het tracking number dat ik gekregen heb. Vertrouw het niet helemaal
.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 122462 op 28-05-2018 16:06 ]
Geen reactie op mijn ticket, maar ineens is de order wel verwerkt, naja, als hij maar snel komt. Hardlopen met m'n telefoon in de hand en met fietsen op m'n rug begint alweer zwaar te irriteren.Frenz64 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:14:
grrr, staat na een week ineens op niet leverbaar, al een tickect aangemaakt, als ze niet snel reageren dan cancel ik en bestel 'm bij dhgate
En ook een T&T nummer, ziet er naar uit dat hij toch deze kant op komt, hè hè
[ Voor 8% gewijzigd door Frenz64 op 29-05-2018 13:34 ]
Net even gechecked, en nog steeds geen informatie op het tracking number dat ik bijna week geleden gekregen heb. Sinds het (zogezegd) verzonden is krijg ik ook geen enkel antwoord meer op berichten.. Vertrouw de verkoper "skyontop" toch niet helemaal bij dhgate.
Verkoper heeft mijn tracking number nu aangepast naar iets anders, en is volgens Bpost gisteren afgeleverd in een andere stad
!? Weet niet onmiddelijk wat ik nu moet doen?
@coldasice JIj hebt 'm toch al binnen?
De mijne kwam vanwege de batterij niet door een controle of iets dergelijks en is nu via een andere transporteur met ander tracking nummer onderweg. Vreemd, nog maar afwachten
@Anoniem: 122462 Raar verhaal idd, maar als hij niet reageert, kan je ook weinig anders naar restitutie regelen, toch?
De mijne kwam vanwege de batterij niet door een controle of iets dergelijks en is nu via een andere transporteur met ander tracking nummer onderweg. Vreemd, nog maar afwachten
@Anoniem: 122462 Raar verhaal idd, maar als hij niet reageert, kan je ook weinig anders naar restitutie regelen, toch?
Nee, nog niet binnen. Lang verhaal, ook nieuw tracking nummer gekregen en ook contact gehad met dhgate, verkoper doet rare dingen maar dhgate is op de hoogte van mijn en tomw zijn situatie. Ik verwacht volgende week mijn bestelling te ontvangen
Update: hier nog steeds niet binnen. Heb dispute procedure opgestart, en is momenteel aan het lopen..
Zucht, hier iig nog niet, 4 juni vertrokken uit een transit country wat blijkbaar heel ver vliegen is naar het volgend adres. Ben inmiddels al wel 3 weken verder sinds orderen.
[ Voor 17% gewijzigd door Frenz64 op 07-06-2018 21:16 ]
Nee helaas, al een aantal dagen vast op een delivery kantoor in Nederland. Op zich allemaal niks geks vanuit China, behalve dat het voortraject met de verkoper raar ging met een nieuw tracking nummer na 2 weken. Ik hoop dat hij morgen in de bus ligt, morgen is de uiterste dag dat hij zou komen. Mijn geld is nog steeds bij dhgate, ben nu aan het chatten met een agent om te zorgen dat dit niet automatisch morgen naar de verkoper gaat.Anoniem: 122462 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:12:
@coldasice heb je hem al binnen ondertussen?
Van mij is het dispute process ook nog steeds bezig. Verkoper heeft nog twee dagen de tijd om shipping label te posten als bewijs.
@Frenz64 ook bij dhgate besteld?
@Frenz64 ook bij dhgate besteld?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 122462 op 07-06-2018 21:41 ]
Ik zou niet meer bestellen via dhgate shop: skyontop. Veel beloftes, niks nakomen, valse tracking nummers sturen en dezelfde tracking nummers gebruiken bij meerdere mensen.
Werden jouw tracking numbers ook aan andere mensen gegeven?
Dat ie valse tracking numbers doorgeeft kan ik wel bevestigen helaas.
Edit: ik merk trouwens net dat die verkoper niks meer te koop aanbied op dhgate.com..
Edit: ik merk trouwens net dat die verkoper niks meer te koop aanbied op dhgate.com..
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 122462 op 08-06-2018 08:49 ]
Ik zie het, ik heb via de chat gevraagd of mijn tracking nummers ook via andere bestellingen te vinden waren, dit werd bevestigd, dus dhgate is gisteravond een onderzoek begonnen. Mogelijk dat dit het gevolg is.Anoniem: 122462 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 07:10:
Werden jouw tracking numbers ook aan andere mensen gegeven?
Gisteravond ook een Stratos besteld. Heb nog helemaal geen ervaring met smartwatches en dit leek me een leuk instapmodel om is te kijken wat ik wel of niet veel gebruik en wat ik eventueel mis. Voor 140 euro lees ik hier een meer dan prima instap model te hebben.
Besteld via Ali en wordt geleverd vanuit Spanje. Ben benieuwd of die er voor vrijdag is, zou leuk zijn
.
Besteld via Ali en wordt geleverd vanuit Spanje. Ben benieuwd of die er voor vrijdag is, zou leuk zijn
OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge
Over 2 dagen zijn ze met 30% "korting" bij Aliexpress, met shipping via Spanje. Dus mocht je nog kunnen annuleren, zou ik het doen..BoschR schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:45:
Gisteravond ook een Stratos besteld. Heb nog helemaal geen ervaring met smartwatches en dit leek me een leuk instapmodel om is te kijken wat ik wel of niet veel gebruik en wat ik eventueel mis. Voor 140 euro lees ik hier een meer dan prima instap model te hebben.
Besteld via Ali en wordt geleverd vanuit Spanje. Ben benieuwd of die er voor vrijdag is, zou leuk zijn.
Zag ik gisteren inderdaad staan. Maar hij is al afgeprijsd van € 207,48 naar € 145,24. En 70% van € 207,48 = 145,236. Dus de korting is er al af, geloof niet dat ik over 2 dagen nog een keer 30% extra krijg.Janet_ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:06:
[...]
Over 2 dagen zijn ze met 30% "korting" bij Aliexpress, met shipping via Spanje. Dus mocht je nog kunnen annuleren, zou ik het doen..
Daarnaast vind ik het ook een rare manier van communiceren. Denk eerder dat het "ends in" ipv "starts in" moet zijn.
OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge
Grr, bij mij is het ook een potje, twee verschillende tracking nummers en geen reactie. Ik geef ze nog twee dagen en dan annuleer ik, ik heb geen idee waar de zending is en of die uberhaupt verzonden is. Is de eerste keer dat ik gedoe heb bij een bestelling uit China en nou net eentje waar ik echt op te wachten zit
Ik heb 'm afgelopen dinsdag besteld via AliExpress vanuit 'n Spaans magazijn. Gisteren binnengekomen. Kosten: 147,69
Als mijn bestelling definitief fout gaat, bestel ik 'm ook via die route, is me die €15 extra wel waard
Ik denk toch wel dat hij goedkoper gaat worden, hij is nu al ongeveer 2 weken voor 145 te koop.BoschR schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:23:
[...]
Zag ik gisteren inderdaad staan. Maar hij is al afgeprijsd van € 207,48 naar € 145,24. En 70% van € 207,48 = 145,236. Dus de korting is er al af, geloof niet dat ik over 2 dagen nog een keer 30% extra krijg.
Daarnaast vind ik het ook een rare manier van communiceren. Denk eerder dat het "ends in" ipv "starts in" moet zijn.
Ik heb hem zelf nog in mn mandje liggen voor 140, er was een kortingsbon van bijna 8 euro wat iig de shipping uit Spanje covered. Moet alleen nog betalen. (En kijken of ik toch niet voor de pace ga)
Ik vond het een vreemde melding, maar je verwacht dus korting over korting en dus een prijs van +/- 101 euro? Volgens mij is op Ali altijd alles in de aanbiedingJanet_ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:04:
[...]
Ik denk toch wel dat hij goedkoper gaat worden, hij is nu al ongeveer 2 weken voor 145 te koop.
Ik heb hem zelf nog in mn mandje liggen voor 140, er was een kortingsbon van bijna 8 euro wat iig de shipping uit Spanje covered. Moet alleen nog betalen. (En kijken of ik toch niet voor de pace ga)

Die kortingsbon heb ik ook meegepakt, moest uiteindelijk incl shipping geloof ik 140 betalen. Kreeg vanavond al een bericht dat die in Nederland was en ook al een PostNL notificatie. Misschien morgen al in huis!
Haha nee 101 verwacht ik niet. Misschien een 125 of 130?BoschR schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:31:
[...]
Ik vond het een vreemde melding, maar je verwacht dus korting over korting en dus een prijs van +/- 101 euro? Volgens mij is op Ali altijd alles in de aanbieding.
Die kortingsbon heb ik ook meegepakt, moest uiteindelijk incl shipping geloof ik 140 betalen. Kreeg vanavond al een bericht dat die in Nederland was en ook al een PostNL notificatie. Misschien morgen al in huis!
Wel snel verzonden!
zojuist bericht van dhgate dat ik een full refund krijg. Buyer protection is echt wel in orde daar
Ik word nog aan het lijntje gehouden:
Could you pls wait patiently for the update?
Thank you for your understanding and patience.
Maar goed, ze reageren iig
Ik zou er kort op zitten, verder weet ik niet welke carrier je hebt gekozen. Als het EMS is, gaat het laatste stuk via POSTNL. Als je je tracking code daar niet kunt vinden, even een chat sessie met een medewerker opstarten, zij kunnen ook op andere postcodes zoeken. Als het op een andere postcode wordt bezorgd, is dat erg zorgelijk...je mag altijd contact opnemen met mij, en vermoedelijk ook wel met @Anoniem: 122462. Wij hebben in de tussentijd contact gehouden via DM.Frenz64 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:34:
Ik word nog aan het lijntje gehouden:
Inderdaad, zeer kort op de bal spelen. Die dubbele tracking code, in combinatie met onze ervaring, voorspelt al niet veel goeds imo.
Ondertussen heb ik mijn geld teruggekregen van dhgate, en heb ik vanmorgen opnieuw besteld bij AliExpress. 140€ inc verzendkosten, vanuit Spanje. Vannamiddag al verzendbevestiging gekregen, dus hopelijk nog deze week binnen.
Ondertussen heb ik mijn geld teruggekregen van dhgate, en heb ik vanmorgen opnieuw besteld bij AliExpress. 140€ inc verzendkosten, vanuit Spanje. Vannamiddag al verzendbevestiging gekregen, dus hopelijk nog deze week binnen.
hier hetzelfde gedaan, nog wat screen protectors in china besteld....wil idd niet weer een maandje wachten.
Ze claimen dat er bij de eerste carrier gedoe was vanwege de batterij in het horloge: Due to custom issue, the parcel has been reshipped by Malaysia Post.
Ik zit er bovenop, vandaag nog een screenshot gestuurd van die vage tracking en gezegd dat ze nog 1 dag hebben tot annulering
DXtreme is toch ook een marktplaats, net als Aliexpres? Er zit toch een handelaar achter?
Ik zit er bovenop, vandaag nog een screenshot gestuurd van die vage tracking en gezegd dat ze nog 1 dag hebben tot annulering
DXtreme is toch ook een marktplaats, net als Aliexpres? Er zit toch een handelaar achter?
Dat klopt, en die platformen zijn in principe ook veilig, echter de handelaars zelf soms niet. Zou de datum wanneer het platform het geld overhandigd aan de handelaar goed in de gaten houden. Bij mij werd de tracking code veranderd naar een met status afgeleverd, omdat het platform dan automatisch na 5 dagen het geld doorgeeft..
Bedankt, inmiddels besteld.Janet_ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:06:
[...]
Over 2 dagen zijn ze met 30% "korting" bij Aliexpress, met shipping via Spanje. Dus mocht je nog kunnen annuleren, zou ik het doen..
Uiteindelijk is het incl shipping €139.53 geworden 😁BoschR schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:31:
[...]
Ik vond het een vreemde melding, maar je verwacht dus korting over korting en dus een prijs van +/- 101 euro? Volgens mij is op Ali altijd alles in de aanbieding.
Dus toch nog een euro haha
Nog niet eens, bij mij was het 140,28. Was het die 2 wachten waard? Haha!Janet_ schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:53:
[...]
Uiteindelijk is het incl shipping €139.53 geworden 😁
Dus toch nog een euro haha
Hij is overigens nog niet geleverd.
Haha nou ik was nog aan het twijfelen of ik niet gewoon de pace moest nemen, met de nieuwe software erop was alles hetzelfde als de stratos. En ik was nog op zoek naar andere vrouwen met de stratos. Die heb ik nu gevonden.BoschR schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:22:
[...]
Nog niet eens, bij mij was het 140,28. Was het die 2 wachten waard? Haha!
Hij is overigens nog niet geleverd.
Het gaat overigens nog 2 dagen duren voor ze gaan verzenden bij mij, dus ik denk dat we hem beiden volgende week hebben.
Dear Client
Thanks for your order The Aliexpress allowed Stocking period is 1-2 work days . But please do not worry ,for this products ,we have enough stock ,if without any problem ,we will send out within 48hours , hope you can wait patience .Once send out ,we will update you the tracking number ,and tracking website . Do not hesitate to contact us if you still have any question .
Regards
Okqi Group
PS: This is auto message , please don't reply
Dezelfde shop toch?Anoniem: 122462 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:33:
Ik heb ook dat bericht gekregen, maar was een paar uur later toch verzonden.
Dat bericht kreeg ik ook, maar uiteindelijk was 't horloge er binnen 'n week (6 dgn).
Net voor de vierde keer hetzelfde nietszeggende antwoord gekregen op mijn vraag wat er aan de hand is (horloge is al meer dan 10 dagen vertrokken uit een transit land, maar nergens aangekomen: "be patient" en dus gedaan wat ik zei: order canceled. Even de respons afwachten en dan bestellen bij Ali
Vreemd dat het nog mogelijk was om order te cancellen als het al verzonden is..
Denk eerlijk gezegd dat je beter onmiddelijk een dispute opent.
Denk eerlijk gezegd dat je beter onmiddelijk een dispute opent.
Dat dispuut loopt als een tijdje en er stond dat je kon cancelen als de zending 20 dagen verzonden is en nogg niet gearriveerd. Daar hebben ze wat mee lopen klooien omdat er van carrier geswitch is, maar die 20 dagen zijn ook al voorbij.
4 juni uit een transit land vertrek melden en dan 11 dagen geen volgende melding? Lijkt me sterk
Het gaat me er ook om dat ik tot 4 keer toe een afpoeierantwoord krijg en niet serieus genomen word, ik zie wel hoe ze reageren (ik dreigde drie dagen geleden met cancelen over drie dagen, dus wie a zegt.....)
4 juni uit een transit land vertrek melden en dan 11 dagen geen volgende melding? Lijkt me sterk
Het gaat me er ook om dat ik tot 4 keer toe een afpoeierantwoord krijg en niet serieus genomen word, ik zie wel hoe ze reageren (ik dreigde drie dagen geleden met cancelen over drie dagen, dus wie a zegt.....)
[ Voor 28% gewijzigd door Frenz64 op 15-06-2018 16:10 ]
Iemand al bericht uit Spanje? Vind het vrij lang duren nadat ik hem maandag besteld heb.... @tomw?
Bij mij duurde het ruim 10 dagen voordat ie vanuit Spanje geleverd werd.
Heb hem woensdag besteld. Mijn tracking code geeft aan dat hij al in België zit. Verwacht hem maandag.
Ik heb de mijne donderdag besteld en hij is ook al in belgie.
Mijn bip deed er precies 4 dagen over na verzenden vanuit Spanje.
Mijn bip deed er precies 4 dagen over na verzenden vanuit Spanje.
Ja ja ja, leuk , terwijl mijn horloge rondjes boven een vliegveld draait (13 dagen 'airborne' and counting) komt die van jullie ergens volgende week binnen, grrrr.
Fietsen met je telefoon is prima te doen, maar hardlopen met je telefoon in de hand is echt armoe, nog los van het feit dat ik geen HR heb. Want geen Strava data kan natuurlijk niet.
Fietsen met je telefoon is prima te doen, maar hardlopen met je telefoon in de hand is echt armoe, nog los van het feit dat ik geen HR heb. Want geen Strava data kan natuurlijk niet.
Ben ook al bijna maand bezig nogtans om hem te bemachtigen. Niemand houd je tegen om ook in Spanje te bestellen
.
Nee, d'as waar, maar jij hebt toch ook gewacht met bestellen tot dhgate teruggestort had?
Was het veel goedkoper via dhgate? Ik zie nl ook veel mensen de bip uit china bestellen maar vanuit spanje heb ik ook maar iets van 53 euro betaald.Frenz64 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:49:
Ja ja ja, leuk , terwijl mijn horloge rondjes boven een vliegveld draait (13 dagen 'airborne' and counting) komt die van jullie ergens volgende week binnen, grrrr.
Waarom gebruik je niet even een tasje voor je telefoon. Ik rende eigenlijk standaard met mn tel in mn hand of in mn sporttop. En ik zie mn mederenners (vnl mannen) ook met hun tel in hun hand.
Dat was €115 dus. Ik heb €132 betaald via DealXtreme (nog steeds stil aan de overkant, wel al geannuleerd).coldasice schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 17:01:
Stratos besteld voor 115 euro via dhgate
Tja, zo'n tasje, heel lang geleden ook wel eens mee gelopen (met een kleinere iPhone 4s), maar een meting stoppen door dat plastic heen is helemaal een drama. Ook heb ik zo'n fietsstandaard gebruikt, idem dito, werkte niet, stoppen/starten/pauze een crime (op de fiets is een horloge ook sub-optimaal trouwens).
Mijn stratos is plotseling binnen. Volgens tracking moest die nog ergens in Spanje zijn. Vanochtend stond GLS aan de deur met een pakketje. Volgens tracking zou die met PostNL komen. Heel bijzonder allemaal....
@coldasice Was verzend methode dan niet Euro-business Parcel (=GLS https://gls-group.eu/EU/e...view/euro-business-parcel)?
Zover ik weet besteed GLS geen pakketten uit aan PostNL, vreemd dat de tracking dat wel zo aangaf.
Mijne is ondertussen ook binnen. Vanavond eens mee spelen, na de WK match Belgie-Panama natuurlijk..
Zover ik weet besteed GLS geen pakketten uit aan PostNL, vreemd dat de tracking dat wel zo aangaf.
Mijne is ondertussen ook binnen. Vanavond eens mee spelen, na de WK match Belgie-Panama natuurlijk..
Was inderdaad Euro-business Parcel, maar stond ook Correos Spain en en PostNL International mail aangegeven vandaar.
Mijne is er nog niet .. blijft hangen op België maar dan zal hij er wel morgen zijn
oei, vanochtend stond mijn status nog op The parcel has reached the GLS location. Belgium Puurs (hier stond hij sinds zaterdagochtend op)
Nu is hij weer teruggezet naar: The parcel has left the GLS location. Spain Santa Perpètua de Mogoda
Ik hoop niet dat hij kwijt is... dat zou balen zijn aangezien ik mijn zoon heb beloofd dat hij woensdag mn bip zou krijgen
oei, vanochtend stond mijn status nog op The parcel has reached the GLS location. Belgium Puurs (hier stond hij sinds zaterdagochtend op)
Nu is hij weer teruggezet naar: The parcel has left the GLS location. Spain Santa Perpètua de Mogoda
Ik hoop niet dat hij kwijt is... dat zou balen zijn aangezien ik mijn zoon heb beloofd dat hij woensdag mn bip zou krijgen
[ Voor 69% gewijzigd door Janet_ op 18-06-2018 18:26 ]
Dusss, ik kom thuis, ligt er bericht van tante pos dat ik een pakketje kan ophalen. Huh? Handgeschreven 3S barcode, multi intepretabel. Na een poging of 6 bingo! En ja hoor, bij de extra informatie staat de code van de carrier. Zal toch niet waar zijn.....
Morgen kan ik 'm ophalen bij de lokale Bruna, wordt vervolgd
Morgen kan ik 'm ophalen bij de lokale Bruna, wordt vervolgd
Yep, hij is binnen.
Vind 'm in het echt een stuk mooier dan op de plaatjes. Hij is zeker ook niet te groot en/of te dik voor mijn pols
Nu nog ff van het chinees afkrijgen op het horloge (en verder mee spelen)
Vind 'm in het echt een stuk mooier dan op de plaatjes. Hij is zeker ook niet te groot en/of te dik voor mijn pols
Oh heb je een chinese versie besteld?Frenz64 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:24:
Yep, hij is binnen.
De mijne is vanochtend voor de tweede keer in België aangekomen. Dus ik hoop dat hij er morgen is.
Nope, English version, maar ik denk dat dat fout is gegaan
Ik zie zo 1,2,3 niet hoe ik 'm op het engels krijg
Nu lees ik een bericht van Amazfit dat de huidig geleverde Stratossen (Stratii?) niet omgezet kunnen worden naar Engels.
Maar je kan 'm toch wel rooten?
Nu lees ik een bericht van Amazfit dat de huidig geleverde Stratossen (Stratii?) niet omgezet kunnen worden naar Engels.
[ Voor 41% gewijzigd door Frenz64 op 19-06-2018 20:28 ]
In het andere topic zeg je dat je zelf de foute (Chinese} versie hebt besteld!Frenz64 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 18:08:
Nope, English version, maar ik denk dat dat fout is gegaan
Klopt, kijk naar de edits daar en de tijd, ik kwam er later pas achter dat ik niet heb op zitten letten bij het bestellen (uiteraard wilde ik de Chinese niet bestellen). Hier heb ik het niet gecorrigeerd, excusé
My 5 cents;
Zondag 24-06-2018 besteld bij Aliexpress, levering vanuit Spanje. Melding dat er niet direct voorraad was maar alsnog volgende dag verzonden. Bestelling bleeft tot vanmorgen (vr. 29-06-2018) in status "Shipment at distribution center" en vanmiddag werd ie geleverd. 5 dagen dus, nette score
Zondag 24-06-2018 besteld bij Aliexpress, levering vanuit Spanje. Melding dat er niet direct voorraad was maar alsnog volgende dag verzonden. Bestelling bleeft tot vanmorgen (vr. 29-06-2018) in status "Shipment at distribution center" en vanmiddag werd ie geleverd. 5 dagen dus, nette score
Goed ik ga het meemaken, ik ben op de bandwagon.
Besteld -> Betaling geverifieerd (na 5 minuten al) -> Wacht op verzenden *stuiter**stuiter*
Besteld -> Betaling geverifieerd (na 5 minuten al) -> Wacht op verzenden *stuiter**stuiter*
Hier ook binnen een week in huis! Besteld bij Ali via Spanje.Volgens de tracking nog niet gereed voor aflevering, maar toch al binnen dus!
Moest iemand uit Belgïe eentje willen kopen, ik verkoop de mijne voor 100€. Samen met een metalen bandje.
Klein krasje ter hoogte van de flat tire.
Heb je afbeeldingen van dat krasje?PTiTDaV schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:55:
Moest iemand uit Belgïe eentje willen kopen, ik verkoop de mijne voor 100€. Samen met een metalen bandje.
https://gearvita.com/xiao...s-sport-smartwatch-2.html
Gebruilk code Stratos2. Prijs komt dan op 129,58 euro.
Gebruilk code Stratos2. Prijs komt dan op 129,58 euro.
Jammer, de code doet het niet meer....
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
dit is nog wel een mooie aanbieding voor de geinteresseerden: https://www.eglobalcentra...3AbgyMEAkYASABEgIATPD_BwE
Er lijkt trouwens wel iedere keer verwarring te zijn over de naam stratos.
Er lijkt een stratos en een stratos 2 te zijn (en de 2S maar die is niet meer leverbaar).
De stratos 2 is toch gewoon de pace 2 (en dus de stratos) of heb ik dat verkeerd????
Edit: ook maar gekocht bij eglobal. Komt mijn foon ook vandaan. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg:)
Er lijkt een stratos en een stratos 2 te zijn (en de 2S maar die is niet meer leverbaar).
De stratos 2 is toch gewoon de pace 2 (en dus de stratos) of heb ik dat verkeerd????
Edit: ook maar gekocht bij eglobal. Komt mijn foon ook vandaan. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg:)
[ Voor 10% gewijzigd door DRuw op 13-02-2019 15:34 ]
Zie prijzen topic gisteren gekocht voor 132 euro bij eglobal.
Is dit dan de 2 of niet?DRuw schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:15:
dit is nog wel een mooie aanbieding voor de geinteresseerden: https://www.eglobalcentra...3AbgyMEAkYASABEgIATPD_BwE
Garmin FR245M + HRM-RUN
Er is dus geen stratos 2.... De opvolger van de pace is de stratos. Die noemen ze ook wel pace 2 zo te zien en ik heb het idee dat men maar al die namen in een tekst wil verwerken om maar gevonden te worden met Google.
Amazfit zelf zegt 3 modellen te hebben: pace, stratos en verge.
Althans, dit is mijn conclusie;)
Soms helpt het om gewoon de site van de fabrikant te bezoeken.DRuw schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:19:
Er is dus geen stratos 2.... De opvolger van de pace is de stratos. Die noemen ze ook wel pace 2 zo te zien en ik heb het idee dat men maar al die namen in een tekst wil verwerken om maar gevonden te worden met Google.
Er is inderdaad geen Stratos 2.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Binnen! 15 februari verzonden en vanavond stond DHL voor de deur.
Niet slecht:)
Scherm is wat flets maar dat zal de opoffering van de batterij zijn.
Zal wel wennen.
Niet slecht:)
Scherm is wat flets maar dat zal de opoffering van de batterij zijn.
Zal wel wennen.
Is eglobal een beetje betrouwbaar? Hoelang duurt de levering daar?DRuw schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:15:
Zie prijzen topic gisteren gekocht voor 132 euro bij eglobal.
Is dit dezelfde als de originele?
https://www.eglobalcentra...fk6E3QaAnlJEALw_wcB#/home
Och, 2 bestellingen en 2 leveringen. Dag of 4 a 5. Hong Kong naar Engeland en dan Nederland. Waarschijnlijk om invoer te omzeilen. Mijn best.Pakhaas schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 21:33:
[...]
Is eglobal een beetje betrouwbaar? Hoelang duurt de levering daar?
Is dit dezelfde als de originele?
https://www.eglobalcentra...fk6E3QaAnlJEALw_wcB#/home
Het is de originele inderdaad een tot nu toe prima tevreden mee.
Oké top. Net voor 175 euro gekocht bij belsimpel, maar dan stuur ik die terug. Verschil is wel erg groot.DRuw schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 21:41:
[...]
Och, 2 bestellingen en 2 leveringen. Dag of 4 a 5. Hong Kong naar Engeland en dan Nederland. Waarschijnlijk om invoer te omzeilen. Mijn best.
Niet als je ook nog invoerrechten mag betalen. Het is geen garantie lijkt me dat als hij via UK gaat je geen btw hoeft te betalen.
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Ja daar had ik om op gezocht maar op een of andere manier hoef je die dus niet te betalen.
ALLES wat bij mij door DHL wordt gebracht uit het buitenland moet ik voor betalen maar hun leveringen dus niet gek genoeg...
Ik kon er ook niet veel zinnigs over vinden verder...
ALLES wat bij mij door DHL wordt gebracht uit het buitenland moet ik voor betalen maar hun leveringen dus niet gek genoeg...
Ik kon er ook niet veel zinnigs over vinden verder...
Enig idee hoe eglobal zat met garantie?DRuw schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 21:41:
[...]
Och, 2 bestellingen en 2 leveringen. Dag of 4 a 5. Hong Kong naar Engeland en dan Nederland. Waarschijnlijk om invoer te omzeilen. Mijn best.
Heb geen idee. Opsturen naar Engeland geloof ik maar daar maak ik me persoonlijk bij dit soort bedragen niet echt druk om. In die zin, het scheelt me 30+euro tov een Nederlands bedrijf en daarom accepteer ik bij een ding voor een dergelijk gebruik dus heet niet hebben van garantie. (Zo wel is het een meevaller).
Los van het feit dat dat ook helemaal niets hoeft te zeggen over garantie afhandeling...
Los van het feit dat dat ook helemaal niets hoeft te zeggen over garantie afhandeling...
Ja precies zo dacht ik ook. Kiezen voor een duurdere uit NL met 2 jaar garantie kost eigenlijk 35 euro. 35 euro verzekering voor een bedrag van 135 is vrij duurDRuw schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 19:30:
Heb geen idee. Opsturen naar Engeland geloof ik maar daar maak ik me persoonlijk bij dit soort bedragen niet echt druk om. In die zin, het scheelt me 30+euro tov een Nederlands bedrijf en daarom accepteer ik bij een ding voor een dergelijk gebruik dus heet niet hebben van garantie. (Zo wel is het een meevaller).
Het lijkt er op dat de stratos 3 vanaf 15 januari in europa leverbaar wordt (als je aliexpress niet meetelt). zie het linkje hier. Dit voor 199.99 Euro.
Edit: Prijs toegevoegd
Edit: Prijs toegevoegd
[ Voor 10% gewijzigd door JeffreyGorissen op 15-01-2020 18:18 ]
🖥️ 5700X3D - 3080TI - 64GB | 💾 Synology DS420+ (18GB) | 🤖 Home Assistant | 🔋Marstek Venus 5.12KWh - V151 + HW P1 + DSMR 4.2 (10 s) |
Pagina: 1