Ik heb geen signature
A1929 is het typenummer van mijn Stratos 3 horlogeAppie76 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:52:
Is dat A1929 een ios dingetje? Ik heb android, maar zie dat nergens staan. Mijn app versie is 5.0.2
De eerste batch was de A1928.
Op je horloge naar instellingen en dan about, daar staat je romversie en de versie van je horloge
Ik heb app versie 5.0.3 op Android
GerkeP
Ik heb geen signature
Ik heb geen signature
Ik heb geen signature
instelling op smartphone en app kun je aanpassen. Bij mij werkt het.FJP84 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 07:07:
Hoi weet iemand hoe ik bij de Stratos 2 de caller id kan tonen als ik een belletje ontvang? Ik krijg nu steeds unknown. Dank
Dank voor je reactie. Om elke instellingen gaat het dan? Ik heb alle permissies aanstaan.Frank Brouwers schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:28:
[...]
instelling op smartphone en app kun je aanpassen. Bij mij werkt het.
Ik heb geen signature
Overigens doe ik 'm altijd een tandje strakker als ik ga sporten tov dagelijks gebruik. Ik zal eens mijn borstband omdoen, eens zien of dat verschil maakt.
Ik heb dit probleem overigens pas sinds een paar weken (laatste update?), daarvoor nooit last van gehad. Ik heb via de app melding gemaakt (,bv feedback functie), maar nooit respons op gehad. Voorheen kreeg ik altijd een auto-generated mailtje dat de ontvangst vd feedback bevestigt. Dit krijg ik sinds een paar weken ook niet meer...
Ik heb geen signature
Ik heb geen signature
YouTube: Amazfit pairing QR invoker - pair your watch without resetting it -P...
[ Voor 30% gewijzigd door Frank Brouwers op 19-10-2020 18:28 ]
Originele werkt perfect, heb er ook 2 bijbesteld via alibaba, maar die werken meer niet dan wel
Originelen kan ik nergens los vinden.
GerkeP
Ik heb geen signature
Ik heb geen signature
iemand anders ook problemen?
Dit is wat strava bij elke upload doet, als je dit niet wil, moet je geen strava gebruiken. Dit is een manier van strava om de ongelijkheid in de algoritmes een beetje gelijk te trekken. Ik erger me er ook altijd behoorlijk aan, iedere officiele wedstrijd eindigt op mijn horloge netjes boven de officiele afstand en dan komt het greedy algoritme van strava er overheen en zakt die onder de officiele afstand. Terwijl een iphone altijd heel dik er boven zit, dit resulteert soms wel in een minuut op 10km verschil als je het strava record aanhoudt. (Omdat 10.2km teruggerekend wordt naar 10km)Frank Brouwers schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:38:
Dat zou beste kunnen, blijft voor mij staan dat Amazfit het beter zou kunnen doen als het gaat om beheer eigen data. Ik voeg nu handmatig in de toelichting maar mijn afstand en tijd toe in Strava...
Vanochtend geen probleem gehad met sync'en. Gisteren duurde het wel een paar uur voordat m'n loopje op Strava zichtbaar werd.florijn11 schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:22:
Syncing naar strava werkt niet
iemand anders ook problemen?
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Amazfit is onbetrouwbaar ivm verlies datarecords en Strava is zuinig en eigenwijs. Toch bizar als je officiële wedstrijd loopt en dan de afstand en tijd wordt aangepast. Serieuze sporters willen graag tot op de seconde nauwkeurig registreren.coldasice schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:04:
[...]
Dit is wat strava bij elke upload doet, als je dit niet wil, moet je geen strava gebruiken. Dit is een manier van strava om de ongelijkheid in de algoritmes een beetje gelijk te trekken. Ik erger me er ook altijd behoorlijk aan, iedere officiele wedstrijd eindigt op mijn horloge netjes boven de officiele afstand en dan komt het greedy algoritme van strava er overheen en zakt die onder de officiele afstand. Terwijl een iphone altijd heel dik er boven zit, dit resulteert soms wel in een minuut op 10km verschil als je het strava record aanhoudt. (Omdat 10.2km teruggerekend wordt naar 10km)
Ja nu ook hier weer primaBehind_You schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:33:
[...]
Vanochtend geen probleem gehad met sync'en. Gisteren duurde het wel een paar uur voordat m'n loopje op Strava zichtbaar werd.
Bij test notificaties zie ik alles behalve incoming call.
Zou het een rechtenkwestie zijn ofzo?
Vreemd, want er lijkt geen update ofzo te zijn geweest van Zepp of stratos 2. Heb verder ook geen wijzigingen gedaan voor zover ik weet.
Heb zowel de telefoon(mi mix 3), als de stratos 2 verschillende keten opgestart. Ook al unpaired met factory reset mocht niets baten.
Heel vervelend, want ik haat geluidjes uit m'n telefoon
Iemand nog tips?
[ Voor 17% gewijzigd door Nicap op 29-12-2020 19:08 ]
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Mijn stratos 2 werkt primaNicap schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:05:
Sinds gister ineens geen notificaties meer op mijn stratos 2. Zepp geeft wel aan dat hij verbonden is.
Bij test notificaties zie ik alles behalve incoming call.
Zou het een rechtenkwestie zijn ofzo?
Vreemd, want er lijkt geen update ofzo te zijn geweest van Zepp of stratos 2. Heb verder ook geen wijzigingen gedaan voor zover ik weet.
Heb zowel de telefoon(mi mix 3), als de stratos 2 verschillende keten opgestart. Ook al unpaired met factory reset mocht niets baten.
Heel vervelend, want ik haat geluidjes uit m'n telefoon
Iemand nog tips?
Heb je de notificaties niet uitgezet op je GSM
Alleen de andere app trekt de accu nogal snel leeg. Das wel een nadeeltje.
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Ik krijg gewoon geen juiste synchronisatie met de Zepp app.
Een activiteit heeft is wel overgezet naar de app, maar stappen-teller en slaapgegevens worden niet gedaan.
Krijg ook steeds een fout-melding "connection failed. Swipe down to try again"
Wat zou ik hieraan nog kunnen doen/proberen?
Keer een reset van je horloge uitvoeren?
GerkeP
Strava, mapmyrun, fitness pal etc
Ik heb geen signature
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j6ZF8xqFLB1WZaNSMq3TUnb6.jpg?f=user_large)
Ik heb erg veel plezier gehad van dit horloge en heb er ook erg veel gebruik van gemaakt, echter heeft hij dus blijkbaar zijn ouderdomsleeftijd gehad en was het tijd voor een nieuwe. De reden dat de Stratos zo goed bevallen is, is wel de reden dat ik weer voor een Amazfit ben gegaan. Benieuwd of deze me net zo lang gaat bekoren als de Stratos.
Latin capital letter y with diaeresis
Waarom de GTR een nieuwe Stratos is er al rond 70Euro ?YdieresiS schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 07:43:
Afgelopen weekend mijn Amazfit stratos vervangen voor de Amazfit GTR3. Mijn Stratos begon kuren te vertonen. Als het licht van het scherm aanging zag je niets meer en zonder licht was het als onderstaande (dit gebeurde binnen 2 dagen):
[Afbeelding]
Ik heb erg veel plezier gehad van dit horloge en heb er ook erg veel gebruik van gemaakt, echter heeft hij dus blijkbaar zijn ouderdomsleeftijd gehad en was het tijd voor een nieuwe. De reden dat de Stratos zo goed bevallen is, is wel de reden dat ik weer voor een Amazfit ben gegaan. Benieuwd of deze me net zo lang gaat bekoren als de Stratos.
Dat klopt, maar als ik iets nieuw aanschaf wil ik ook weer wat nieuwe functies. De GTR3 kwam in mijn zoektocht langs en het OLED scherm inclusief de aangepaste software trokken mij wel. Het werkt net wat vloeiender en makkelijker dan de software van de stratos.florijn11 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:59:
[...]
Waarom de GTR een nieuwe Stratos is er al rond 70Euro ?
Latin capital letter y with diaeresis
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Cases, bandjes, protectors, e.d.: [Xiaomi Amazfit Stratos] Accessoires
- Winkels, aanbiedingen, prijzen: [Xiaomi Amazfit Stratos] Levertijden & Prijzen