Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• CaptainKansloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 19:37
Misschien een BT issue met de HR band idd? Ik heb geen issues eigenlijk. Zit op 51% na 3dgn en 3 uur, inclusief een loopje van ~45min. Continue HR meting aan.

• lekzzz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21-02 19:51
Xiaomi Launched AMAZFIT Sports Watch 2S Premium Edition
https://www.gizchina.com/...watch-2s-premium-edition/

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ OnePlus Two 64GB / OnePlus3 64GB / Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB

• Frenz64
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18:27
Huh? Aan de specs te zien is er niets nieuws aan dit horloge, er was al een 2s met safier glas en een leren bandje. Niet eens oude wijn in een nieuwe doos.

• lekzzz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21-02 19:51
Frenz64 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 08:57:
Huh? Aan de specs te zien is er niets nieuws aan dit horloge, er was al een 2s met safier glas en een leren bandje. Niet eens oude wijn in een nieuwe doos.
Hmm vreemd inderdaad. Ik kocht mijn Stratos 2 destijds voor 120,00 Prijzen zijn er niet leuker op geworden met deze ;)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ OnePlus Two 64GB / OnePlus3 64GB / Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB

• Don Giovanni
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22-02 07:17
Hallo,

Iedere ochtend krijg ik een notificatie dat de data gesynched is. Valt deze notificatie ook uit te zetten? Heb al zitten zoeken, maar kan het even niet vinden.

• Syndroom
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18-02 21:56
Iemand enig idee of het scherm makkelijk te vervangen is.
Horloge sinds kerst in gebruik en ergens half januari toch maar screenprotector besteld maar uiteraard nog niet geleverd en de eerste krassen staan er al op..

Voorlopig nog doenbaar, maar als dat zo gemakkelijk blijft komen dan gaat het op termijn wel is vervangen moeten worden.

Wat je zelf doet, heb je toch maar mooi zelf gedaan.

• FunFair
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21:38
Syndroom schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:12:
Iemand enig idee of het scherm makkelijk te vervangen is.
Horloge sinds kerst in gebruik en ergens half januari toch maar screenprotector besteld maar uiteraard nog niet geleverd en de eerste krassen staan er al op..

Voorlopig nog doenbaar, maar als dat zo gemakkelijk blijft komen dan gaat het op termijn wel is vervangen moeten worden.
Ik heb er kortstondig een screenprotector op gehad en werd het spuugzat. Ziet er lelijk uit en voelt niet goed.
Bij horloges krijg je nou eenmaal krassen. Ik heb er ook al een paar op zitten. Hoort er gewoon bij :)

Er zijn mensen die hun horloge uit elkaar hebben gehaald, of in ieder geval de voorganger van de stratos, maar het zag er nou niet echt uit alsof je die ooit nog fatsoenlijk weer in elkaar krijgt.

• FunFair
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21:38
Don Giovanni schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:12:
Hallo,

Iedere ochtend krijg ik een notificatie dat de data gesynched is. Valt deze notificatie ook uit te zetten? Heb al zitten zoeken, maar kan het even niet vinden.
Sync je via wifi i.p.v. via de app?

• coldasice
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23-02 15:05
FunFair schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:46:
[...]

Ik heb er kortstondig een screenprotector op gehad en werd het spuugzat. Ziet er lelijk uit en voelt niet goed.
Bij horloges krijg je nou eenmaal krassen. Ik heb er ook al een paar op zitten. Hoort er gewoon bij :)

Er zijn mensen die hun horloge uit elkaar hebben gehaald, of in ieder geval de voorganger van de stratos, maar het zag er nou niet echt uit alsof je die ooit nog fatsoenlijk weer in elkaar krijgt.
Geen probleem met mijn screenprotector...zit er al 8 maanden op, ook nog geen krassen...

• Frenz64
I'm with @FunFair , bovendien heb ik na bijna 8 maanden 24/7 dragen met o.a. een aantal windsurfsessies ook nog geen krasje. Wel vrij snel een kleine beschadiging van de kast.

Nee, vind het nog steeds veel bang for buck en ben uitermate tevreden over draagcomfort, accuduur en performance

• Frenz64
Weet iemand of je je Vo2 max ook kan zien op de app? Ik zie 'm alleen op m'n horloge na de laatste activiteit, maar de ontwikkeling kan ik dus niet terugvinden in de data van de app.

• m.atlanto
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 10-02 16:41
Frenz64 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:55:
Weet iemand of je je Vo2 max ook kan zien op de app? Ik zie 'm alleen op m'n horloge na de laatste activiteit, maar de ontwikkeling kan ik dus niet terugvinden in de data van de app.
Ja, je moet in de app op het tabje 'me' klikken en dan op 'my status'. Succes!

• Frenz64
Ah, top! Bedankt @m.atlanto die zocht ik.

• CaptainKansloos
Iemand ook ervaringen met een crashende Sports app bij Outdoor Cycling met FW 2.3.8.0? Ik heb al 2 zondagen achter elkaar een horloge dat na een 'auto-pauze' bij een korte stop tijdens een 3 a 4 uur MTB rit er mee ophoud. Alle data pleitos.

Ik gebruik eigenlijk alleen Running en Outdoor Cycling. Running geeft geen probleem met auto-pauze, maar ik loop maar tot 10km en pauzeer dan hoogstens een paar seconden om een drukke straat over te steken. Bij fietsen wacht ik een paar x tijdens de rit (10 tallen seconden) bij verkeerslichten en om evt. het goepje weer bij elkaar te krijgen.

Ik krijg - met auto-pauze aan - gek genoeg geen pauze scherm. De tellers stoppen allemaal en - erger - starten niet meer. Als ik niks aanraak, mpakt ie soms na een paar minuten bewegen wel weer op, maar afgelopen zondag duurde dat ~30 minuten. Daarna kreeg ik bij het proberen van wat buttons een "Sports app stopped working, X or V" (buttons onscreen). Geen idee meer wat iuk heb gedrukt, maar zat meteen terug in de watchface en de hele rit tot dat moment (~60KM) was weg.

Ik heb auto-pauze nu eens uitgezet (bij Outdoor Cycling dan toch), mss helpt dat. Geen idee of het daar aan gelinkt is (mss icm de nieuwe activiteit detectie functie, maar die staat uit).

Tussen de 2 failures door horloge volledig gereset met alleen stock-watchfaces, maar dat verhielp het probleem iig niet. Gek genoeg heb ik tussen het moment van FW upgrade naar 2.3.8.0 en deze problemen ook 2x een probleemloze rit gereden met dezelfde settings. Ben benieuwd of iemand hier al tegen hetzelfde probleem aangelopen is.

• florijn11
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16-02 10:04
CaptainKansloos schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:31:

Ik krijg - met auto-pauze aan - gek genoeg geen pauze scherm. De tellers stoppen allemaal en - erger - starten niet meer. Als ik niks aanraak, mpakt ie soms na een paar minuten bewegen wel weer op, maar afgelopen zondag duurde dat ~30 minuten.
Ik heb met fietsen dezelfde ervaring maar geen 30 min.
Soms meteen soms 20 30 sec.
Wellicht heeft het met de GPS respons te maken.
Derhalve schakel ik bij langere pauzes zelf de pauze in.
Je krijgt dan zoals bij de vorige versie ook de pauzetijd in beeld.
Start je handmatig weer op dan gaat dat meteen.
Na afloop wordt de totale pauzetijd weergegeven.
Ik denk dat deze bug de volgende keer opgelost is

mvg

• CaptainKansloos
Idd ook al op XDA gelezen dat er meer mensen over klagen met deze FW release. Specifiek bij het Outdoor Cycling profiel. Nou ja, ff uitzetten tot de volgende FW update dus maar. Thanks voor je reactie iig!

• DRuw
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-02 07:05

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Als je hem hebt gevonden voor een mooie prijs moet je het ff posten, ben ook in de markt
Zit nog te twijfelen voor de Ticwatch Pro of deze.... twijfels twijfels:)

Edit: ik reageerde dus blijkbaar op een bericht uit april vorig jaar.... Oeps....
Mocht er iemand desondanks een tip hebben hoor ik het graag!

DRuw wijzigde deze reactie 12-02-2019 09:15 (31%)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• CaptainKansloos
Zit nog te twijfelen voor de Ticwatch Pro of deze.... twijfels twijfels
Dat ligt er denk ik helemaal aan wat je ervan verwacht. De Amazfit is primair een sport horloge met smart features, de Ticwatch een smartwatch met sport features. De Amazfit kost in NL momenteel 175 euro; voor dat bedrag zou ik hem niet 'zonder garantie' in het buitenland bestellen iig. De Tickwatch is €256 volgens mij, maar wellicht een wat sjieker ding. Je krijgt wel een stuk meer 'tech' voor dat geld (dual screen, smartwatch).

Persoonlijk snap ik de dual screen layout niet zo goed bij de Ticwatch, het is ingestoken als 'best of both worlds' oplossing maar het lijkt mij 'precies niks' Als smartwatch schiet je te kort, want dan wil je uitgebreide kleuren en fancy-ness etc. Als sporthortloge wil je uitgebreide data zien tijdens je activiteit en volgens mij kan dat ook niet in 'essential mode' (met alleen de LCD aan). In smartmode heb je volgens mij een 'uitdaging' met de batterij; maar als je (2)-dagelijks laden geen probleem vind is dat mss niet zo'n issue.

Los van het scherm, is voor mij is 1 van de grote praktische voordelen van de Amazfit de waterdichtheid; je hoeft je simpelweg niet zo'n zorgen te maken of ie nat wordt (flinke regenbui tijdens fietsen oid). Met een IP68 rating (Ticwatch) ligt dat gevoelsmatig toch wat problematischer.

Enfin, succes met je keuze.

• DRuw

DRuw

ik snap die dual screen wel hoor, het is een laag verbruikend, continu afleesbaar scherm en als je een notificatie oid binnenkrijg heb je de volle kleuren en resolutie van een oled scherm. Omdat daarbij ook het verbruik omhoog knalt is dat niet continu aan en heb je het 2e scherm dus.
Dat lijkt me nu ook het nadeel van de Stratos, de kleuren van het scherm.
Ik gebruik nu een Zetime maar die ziet er luek uit maar software is gewoon belabberd en onbetrouwbaar. Ook de notificaties werken gewoon niet goed.
Dagelijks laden maakt mij niet uit, hij kan prima naast mijn telefoon op het nachtkastje geladen worden.
Ik begrijp dat de software, voor zover functioneel verschillend, nog wel op te lossen is met wat tweaking dus het komt volgens mij op het uiterlijk en het scherm neer... en dus de waterdichtheid.
Ik douche en zwem er niet mee en een flinke regenbui ben ik eigelijk niet echt bang voor. In de regen bel ik ook gewoon met mijn telefoon en nog nooit problemen mee gehad (wellicht geluk gehad...?).

• Cis
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:04

Cis

That's what she said!

lekzzz schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 12:36:
[...]

Hmm vreemd inderdaad. Ik kocht mijn Stratos 2 destijds voor 120,00 Prijzen zijn er niet leuker op geworden met deze ;)
Met dit in het achterhoofd wacht ik nog maar even met uberhaupt overdenken. :)
Heb nu een Garmin 920xt, maar die gebruik ik amper meer, sinds ik ben gestopt met hardlopen. Enkel nog af en toe op de racefiets ivm hartslagmonitor.
Heb wel, met tussenpozen, een Garmin Vivosmart om. Als ik het weer even leuk vind om te meten. Maar elke 3 dagen aan de oplader vind ik gewoon bloedirritant. Dus dan draag ik m ineens weer een paar maanden niet :)

• Frenz64
Cis schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:59:
[...]

Met dit in het achterhoofd wacht ik nog maar even met uberhaupt overdenken. :)
Voor €120 heb ik 'm nooit gezien, hij is gewoon nog verkrijgbaar voor onder de €150 bij Ali

• DRuw

DRuw

Zie prijzen topic gisteren gekocht voor 132 euro bij eglobal.

• CaptainKansloos
FW 2.3.9.0 is uit, net geflashed. Beloofd o.a. fixes voor pauze probleem dat ik had en GPS errors na kort verlies van het signaal (dat heb ik ook een paar keer gehad). Kan iemand de release notes evt. knippen en plakken, heb ze zo snel niet bij de hand?

• soundtrack
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 22-02 11:12
CaptainKansloos schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:23:
FW 2.3.9.0 is uit, net geflashed. Beloofd o.a. fixes voor pauze probleem dat ik had en GPS errors na kort verlies van het signaal (dat heb ik ook een paar keer gehad). Kan iemand de release notes evt. knippen en plakken, heb ze zo snel niet bij de hand?
Amazfit OS update log
Version: 2.3.9.0
Compatible devices: Amazfit Stratos/Stratos +
- Added German language
- Fixed speed and speed anomalies caused by GPS signal loss
- Repair skipping movement and interface out of sync problems
- Translation fixes
- Bug fixes

• CaptainKansloos
Thanks! Die fix voor het pauze probleem dacht ik te hebben gelezen, maar mss was dat wishfull thinking. Straks een rondje op de MTB, zal het resultaat wel even terugkoppelen hier.

• TheMiggel
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 18-02 08:42
Hi, ik heb de Stratos nu een half jaar, maar ik heb een vraag over ANT+ connection. Ik ben dit seizoen weer fanatiek gaan racefietsen, en wil eigenlijk investeren in een ANT+ Cadence meter. Cheapo chinese of course, maar ik zie her en der klachten over de ANT+ connection van de Stratos.

Heeft iemand ervaring met een cadence meter of enige fiets gerelateerde ANT+ toevoegingen aan de Stratos. Anders kan ik gewoon investeren in een fietscomputer met ANT+voor een cadence meter en hartslagmeter, maar dat maakt mijn horloge een beetje overbodig. En de bijbehorende strava koppeling.

EDIT: En toen realiseerde ik me dat ik helemaal geen ANT+ heb op de Stratos. Hij kan veel maar dat niet. Shame ;)

TheMiggel wijzigde deze reactie 15-02-2019 14:53 (9%)

• JOhnnyDW
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 17-02 11:19
TheMiggel schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:58:
Hi, ik heb de Stratos nu een half jaar, maar ik heb een vraag over ANT+ connection. Ik ben dit seizoen weer fanatiek gaan racefietsen, en wil eigenlijk investeren in een ANT+ Cadence meter. Cheapo chinese of course, maar ik zie her en der klachten over de ANT+ connection van de Stratos.

Heeft iemand ervaring met een cadence meter of enige fiets gerelateerde ANT+ toevoegingen aan de Stratos. Anders kan ik gewoon investeren in een fietscomputer met ANT+voor een cadence meter en hartslagmeter, maar dat maakt mijn horloge een beetje overbodig. En de bijbehorende strava koppeling.

EDIT: En toen realiseerde ik me dat ik helemaal geen ANT+ heb op de Stratos. Hij kan veel maar dat niet. Shame ;)
Stratos 2 heeft geen ANT+, dus ook geen optie voor cadance, maar als je een ANT+ fietscomputer hebt en een ANT+ en bluetooth hartslagband (nog geen 40 euro bij Decathlon) kan je met die hartslagband zowel de Statos, via bluetooth, als die fietscomputer, via ANT+ van een correcte hartslag voorzien. ik gebruik het al meer als een maand en het werkt super en de cadance zie ik gewoon op mijn fietscomputer.
Dit even ter info. :) :)

• TheMiggel
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 18-02 08:42
JOhnnyDW schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:18:
[...]

Stratos 2 heeft geen ANT+, dus ook geen optie voor cadance, maar als je een ANT+ fietscomputer hebt en een ANT+ en bluetooth hartslagband (nog geen 40 euro bij Decathlon) kan je met die hartslagband zowel de Statos, via bluetooth, als die fietscomputer, via ANT+ van een correcte hartslag voorzien. ik gebruik het al meer als een maand en het werkt super en de cadance zie ik gewoon op mijn fietscomputer.
Dit even ter info. :) :)
Mag ik vragen welke jij gebruikt, want ik ben benieuwd of elke HR-band ook 2 uitvoerkanalen kan bedienen.... Cadence is voor mij puur voor mijn eigen info maar ik hoef het niet per se terug te zien in mn strava :p

• FireBladeX
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20-02 22:33
Ik gebruik nu rond de 4-5 maanden de stratos. Tot voorheen, enorm tevreden. Het was een puzzelwerk omdat sommige instelling alleen te programeren zijn vanuit de watch en niet vanuit de app. Echter sinds gisterenavond wilt mijn Amazfit Stratos niet meer sync'en met Strava. Ik heb alles geprobeerd. Van 'revoke acces' van Strava tot het verwijderen en opnieuw installeren van de Amazfit app tot Amazfit op een ander telefoon te installeren. Hij wil gewoon niet sync'en. Al een mail gestuurd maar geen reactie. Ik zag dat Strava gisteren een storing had maar vandaag zou alles het moeten doen...? Iemand dezelfde ervaring met mogelijke oplossing?

• Frenz64
Ik vermoed dat het aan de Strava kant ligt, de garmin connect gebruikers hadden ook al issues. Bij mij syncte die zondagmiddag eerst niet (heel Strava was down) en daarna ineens wel.

Zou het vandaag gewoon nog eens opnieuw proberen. Ik denk niet dat Stratos/Amazfit de oorzaak is.

• CaptainKansloos
Frenz64 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:14:
Ik vermoed dat het aan de Strava kant ligt, de garmin connect gebruikers hadden ook al issues. Bij mij syncte die zondagmiddag eerst niet (heel Strava was down) en daarna ineens wel.
Same here. Nadat Strava weer up-and-running leek de Amazfit nog eens gesynced, maar kwam niet tevoorschijn in Strava. Toen maar handmatig de GPX export geïmporteerd.

Na de laatste FW update maar weer eens een volledige reset gedaan. Pauze bij fietsen werk nog steeds niet correct; ik heb het maar ff uitgezet. HR lijkt zo nu en dan aan de hoge kant, maar dat lijkt na een paar sessies weer een beetje beter te worden.

• Frenz64
Hmmm, gisteren geen sync van de laatste activiteit met Strava, meer mensen last van? Moest gpx file handmatig doen. Je kan syncen ook 'handmatig' op de app doen, maar dan gebeurt er ook niks. Ik vermoed dat het aan de Strava kant ligt.

• CaptainKansloos
Frenz64 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:41:
Hmmm, gisteren geen sync van de laatste activiteit met Strava, meer mensen last van? Moest gpx file handmatig doen. Je kan syncen ook 'handmatig' op de app doen, maar dan gebeurt er ook niks. Ik vermoed dat het aan de Strava kant ligt.
Niet gesport gister, dus geen ervaring mee. Ik heb ook het idee dat als Strava hapert wanneer de app synced met het horloge, dan kun je alleen nog handmatig de gpx importeren in Strava. De activiteit wordt nooit meer vanuit de app (?) of het horloge naar Strava gestuurd.

Vandaag werkte de sync prima iig. Ik miste wel de laatste km van mijn 10k hardloop sessie. Ik ga bij km 9 door een fietstunnel heen; daar stopt de gpx track op de kaart, maar de tijd en hartslagmeting liepen wel gewoon door. Resultaat: 10.05km in de app geregistreerd (maar het spoor stopt 1km eerder) en 9km in Strava 8)7

Ik had autopauze aanstaan, dus dat maar uitgezet nu. Vanmiddag met de fiets door 2 fietstunnels geweest, 1e geen probleem, bij de tweede (zelfde als bij hardloopsessie) gpx pas weer ~200m na het verlaten van de fietstunnel opgepakt. Beide tunnels zijn van hetzelfde bouwjaar en constructie type. ...Ik steek het maar even op 'aardstralen' denk ik... :?

• The Fops
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 00:19
Kunnen jullie mij vertellen of je de Stratos met Bluetooth kan connected met je smartphone zodat hij in strava zichtbaar wordt als Bluetooth hartslag sensor?
En kan hij bij aan een Garmin edge fietsnavigatie gekoppeld worden als Bluetooth hartslagsensor?

• CaptainKansloos
The Fops schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:20:
Kunnen jullie mij vertellen of je de Stratos met Bluetooth kan connected met je smartphone zodat hij in strava zichtbaar wordt als Bluetooth hartslag sensor?
En kan hij bij aan een Garmin edge fietsnavigatie gekoppeld worden als Bluetooth hartslagsensor?
Nee, beide kunnen niet. Je kunt enkel (een beperkt aantal) externe BT apparaten aan de Stratos koppelen. Zoals een HR borstband en een BT koptelefoon.

• Frenz64
https://nl.aliexpress.com....1000023.2.612b70f9XTh2fK

Q: Is het horloge originele Amazfit 2 Stratos horloge?

A: Nee, het is niet origineel, gewoon ontwerp zeer vergelijkbaar, maar het horloge heeft ook veel soortgelijke functies, en prijs is veel goedkoper.

Zeer vergelijkbaar, yeah rite, twee druppels water zul je bedoelen. Moet wel zeggen dat ik in de verleiding kom hem te bestellen om te kijken of het wat is, dik €100 goedkoper, nog goedkoper dan een bip! En ook nog een torch ligth uit de middelste knop, het kan niet op 8)7

Hier zit een Nordic soc in, de Stratos heeft toch een mediatek? De batterij is ook nog eens groter

Frenz64 wijzigde deze reactie 22-02-2019 12:41 (12%)

• CaptainKansloos
Frenz64 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:12:
[url]Moet wel zeggen dat ik in de verleiding kom hem te bestellen om te kijken of het wat is
...Als JIJ 'm nou eens besteld, dan lezen WIJ hier wel of het wat is... :*)

Volgens mij geen transflective LCD iig.

CaptainKansloos wijzigde deze reactie 22-02-2019 16:47 (6%)

• Frenz64
Ach ja, €39,38, een beetje oordoppies zijn net zo duur (of stel dat ik nog zou roken: 6 pakjes ofzo?)

Misschien is het wel wat voor @m-vw ?

Nee klopt, TFT LCD, maar de accuduur is desalniettemin prima, als die in de praktijk in de buurt komt

Die schijnwerper, die intrigeert wel, diemoejehebbe!

Ik denk dat er crappy software op zal zitten, met een crappy app. Die schermen zien er wel el cheapo uit en er is ook niet echt een fatsoenlijke review van te vinden,

Holy shit, de Microwear L5 is identiek en nóg goedkoper €33,57, of nee wacht, I kid you not, de Slimey (let op de vertaling!) https://nl.aliexpress.com...cm_id=1007.13338.125185.0 zet je maar €27,31 terug 8)7

Frenz64 wijzigde deze reactie 22-02-2019 17:21 (90%)

• Frenz64
Hmm, beetje gegoegeld en wss is de GPS totaal ruk en is er ook geen app om mee te syncen.

Fascinerende wereld toch wel, zo'n Zeblaze Thor 4 bijvoorbeeld met gewoon Android 7.1 & 4G erop, bizar
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True