Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• maestro2702
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 06-11-2018
Heb met verschillende smartwatches gemerkt, dat indien je de HR monitor op de binnenzijde van je pols plaats, deze een stuk accurater werkt. aan de bovenkant van de pols is het lastiger meten,

• Frenz64
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:52
JOhnnyDW schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:10:
je Stratos 2 unlocken en APKs installeren, zijn daar riscos aan verbonden?
De gebruikeljke risco's ,ik persoonlijk heb al aardig wat devices geroot en unlocked, bij mij is het uiteindelijk altijd goed gegaan (uiteindelijk, want het is soms wat gepiel).

Ik kreeg een Aziatische versie (zelf fout besteld) en heb hem omgezet naar een internationale en it works like a charm, krijg netjes updates OTA en valt nooit uit.

• FJP84
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 24-04 19:31
Ik heb nu een Fitbit Charge 2 en ben wat uitgekeken op de formfactor. De Stratos vind er wat horloge betreft prima uitzien, en waterdicht is een pré.

Maar de verhalen over de hartslagmeter maken me toch wat terughoudend. Ik sport recreatief Bootcamp en Mountainbiking.

Nu vroeg ik mij af of iemand weet hoe de hartslagmeter zich verhoudt t.o.v. die van de Charge 2.

Ik weet dat de Charge 2 in rust spot on is (bij de bloedbank eens bekeken terwijl mijn hartslag gemeten werd) maar voor wat betreft sportmodus weet ik niet hoe accuraat de Charge 2 is en of de Stratos daar gelijkwaardig aan is?

• Krize18
  • Registratie: december 2012
  • Nu online
Voor de geïnteresseerden die ook in nachtploegen werken:
Hello Kristoff,

Thank you for contacting Amazfit.

The Amazfit algorithm is currently set to calculate sleep during "typical" sleep hours (i.e. 9:00 p.m. - 5:00 a.m). If you are sleeping during the day or sleeping outside of a typical sleep hour range, the watch will not record or display your sleep. We apologize for the inconvenience!

Our developers and algorithm team is aware of the complications this may cause, especially for users like yourself who work night shifts, and they are working on recalculating the algorithm and releasing an update in the near future but no exact dates have been set yet. Thank you for your understanding!

Should you have any further questions, please contact us with opening a new ticket or just reply to this ticket and it will automatically reopen in our system. We are more than happy to help!

Sincerely,
Seven

• Frenz64
Toch aardig dat ze je probleem serieus nemen @Krize18 (wat nog moet blijken met een relevante update uiteraard).

@FJP84 Zoals met vele wrist based ohr devices (pffff polsmeting dus) is de betrouwbaarheid met name bij fietsen en bij interval matig tot slecht. Zo ook de Stratos. Bij mij functioneert hij met hardlopen (constant tempo) prima en met wielrennen matig.
Een oplossing is om hem te koppelen aan een BT borstband, want de vraag is of er überhaupt een horloge is dat goed meet met bijv. mountain biken, mss de nieuwe Polars, die hebben nog meer cellen.

• CaptainKansloos
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 13:03
Frenz64 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:53:
Zoals met vele wrist based ohr devices (pffff polsmeting dus) is de betrouwbaarheid met name bij fietsen en bij interval matig tot slecht.
Het probleem is iid inherent aan de gebruikte methode en het type sensor. Heb vanochtend nog een mail ontvangen van dezelfde support medewerker als waar Krize18 mee in contact staat; deze heeft vervanging van mijn Stratos afgehandeld.

Ik had gemaild dat ik happy ben met de nieuwe unit, maar dat de HR een beetje 'enthousiast' is met de nieuwe FW. Dit is een deel van zijn reactie:
3)Skin perfusion/environment affect performance
As the heart rate sensor is basically a pulse oximeter which monitors the perfusion of blood to the dermis, it’s prone to inaccuracies.That’s because skin perfusion — a measure of how much blood flows through your skin — varies significantly from person to another.
Alle andere punten gingen over verkeerd dragen (te los, tre strak) bevuilde sensoren etc. Wat ik persoonlijk wel prettig vind is dat de antwoorden helder en recht door zee zijn, Geen 'valued customer blabla we doen er toch niks mee' geblaat. Nog maar zien of het goed komt, maar de intenties lijken oprecht.

HR meting zal dus altijd wel een 'zorgenkindje' blijven, maar werkt 'voldoende' wat mij betreft. GPS werkt in mijn geval prima verder (MTB, racefiets, hardlopen). Was afgelopen weekend in hartje Antwerpen en merk wel dat hoge gebouwen etc wel invloed hebben op de nauwkeurigheid. Maar dat is niet veel minder of beter dan bij een willkeurige smartphone is mijn ervaring.

Wat mij betreft is iig positief dat voor ieder model dat ze tot nu toe hebben uitgebracht zowel de FW vd watch als de app nog steeds actief ontwikkeld en uitgebreid worden. Algoritmes (HR, maar ook stepcount etc.) worden - als je de release notes moet geloven - regelmatig aangepast en verbeterd. Dat geeft hoop.

• FJP84
CaptainKansloos schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:30:
[...]
Het probleem is iid inherent aan de gebruikte methode en het type sensor. Heb vanochtend nog een mail ontvangen van dezelfde support medewerker als waar Krize18 mee in contact staat; deze heeft vervanging van mijn Stratos afgehandeld.

Ik had gemaild dat ik happy ben met de nieuwe unit, maar dat de HR een beetje 'enthousiast' is met de nieuwe FW. Dit is een deel van zijn reactie:
[...]
Alle andere punten gingen over verkeerd dragen (te los, tre strak) bevuilde sensoren etc. Wat ik persoonlijk wel prettig vind is dat de antwoorden helder en recht door zee zijn, Geen 'valued customer blabla we doen er toch niks mee' geblaat. Nog maar zien of het goed komt, maar de intenties lijken oprecht.

HR meting zal dus altijd wel een 'zorgenkindje' blijven, maar werkt 'voldoende' wat mij betreft. GPS werkt in mijn geval prima verder (MTB, racefiets, hardlopen). Was afgelopen weekend in hartje Antwerpen en merk wel dat hoge gebouwen etc wel invloed hebben op de nauwkeurigheid. Maar dat is niet veel minder of beter dan bij een willkeurige smartphone is mijn ervaring.

Wat mij betreft is iig positief dat voor ieder model dat ze tot nu toe hebben uitgebracht zowel de FW vd watch als de app nog steeds actief ontwikkeld en uitgebreid worden. Algoritmes (HR, maar ook stepcount etc.) worden - als je de release notes moet geloven - regelmatig aangepast en verbeterd. Dat geeft hoop.
Top binnenkort maar eens bestellen! Ik zal hier ook eens bij vraag en aanbod kijken. Of iemand een niet te missen aanbieding heeft ;-)

• kazeykazeman
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 22-04 20:50
Wat is precies de link tussen Amazfit en Xiaomi? Zie dat Amazfit bijvoorbeeld wel een US-website heeft, en dat het oorspronkelijk niks met Xiaomi te maken heeft ... oftewel, wordt dit onder het brand Xiaomi verkocht?

• Raznov
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 24-04 21:13
kazeykazeman schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:51:
Wat is precies de link tussen Amazfit en Xiaomi? Zie dat Amazfit bijvoorbeeld wel een US-website heeft, en dat het oorspronkelijk niks met Xiaomi te maken heeft ... oftewel, wordt dit onder het brand Xiaomi verkocht?
Xiaomi heeft een dochterbedrijf Huami, Huami is de fabrikant van Amazfit.

• Frenz64
De formele naam is dus Huami Amazfit Stratos a.k.a. Huami Amazfit Pace 2, zijn we er nog?

• CaptainKansloos
Frenz64 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 17:57:
De formele naam is dus Huami Amazfit Stratos a.k.a. Huami Amazfit Pace 2, zijn we er nog?
Nee, de Pace 2 bestaat niet. Je hebt de Pace, Stratos en soms wordt de Stratos 2 genoemd, maar dat zou ook de Stratos versie met lederen ipv silicone band kunnen zijn. En die wordt ook wel eens Stratos S genoemd dacht ik, is duurder maar verder weer qua HW gelijk volgens mij. Dus:

Moedermaatschappij: Xiaomi
Fabrikant: Huami
Merknaam: Amazfit
Model: Stratos

(Xiaomi) Huami Amazfit Stratos

Amazfit 2 heb ik ook al gezien op AliExpress. Op http://amazfitcentral.com/ maken ze er een beetje een bende van door het over een Pace/Stratos en een Pace2 / Stratos te hebben. En de wildste (dubbele!) combinaties van bovenstaande komen ook voor. 8)7

Maar de US sites lijken e.e.a beter op orde te hebben:

http://www.huami-usa.com/
https://us.amazfit.com/shop

Al staat daar de nieuwe Verge weer niet bij. |:(

• Frenz64
Wat dacht je van https://www.bol.com/nl/p/...horloge/9200000094806604/ dan?

Xiaomi Huami Amazfit Pace 2 Stratos, alleen bij bol.com te verkrijgen :+

• lekzzz
  • Laatst online: 24-04 21:27
Frenz64 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:47:
Wat dacht je van https://www.bol.com/nl/p/...horloge/9200000094806604/ dan?

Xiaomi Huami Amazfit Pace 2 Stratos, alleen bij bol.com te verkrijgen :+
Wat een prijs 8)7

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ OnePlus Two 64GB / OnePlus3 64GB / Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB

• Frenz64
Mss krijg je er wel 2 voor die prijs

• lekzzz
CaptainKansloos schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:07:
[...]

Ik heb gister deze oplossing geprobeerd en dat lijkt wel te helpen. Gisteravond bij een rondje hardlopen HR gem. op 147 en max 170. Dat is voor mij - voor zover ik weet - nog wel zo'n 5 slagen boven wat het eerst was, maar het zou best kunnen kloppen. Iig beter dan de 2 MTB tochten die ik onlangs deed waarbij HR tot 218 opliep.

Sleutel is kennelijk dat je oude data niet terug synchroniseert naar je watch. Je kunt je historie tot dat punt dus alleen nog in de app zien, wanneer die opnieuw ingesteld is. En je moet je voorkeuren in je watch even opnieuw instellen (wifi pwd, watchfaces, schermlayouts etc). Afhankelijk van hoeveel je aangepast hebt een klusje van een paar minuten. Beetje onhandig, maar ik kan er wel mee leven.
Thnx. Zojuist alles maar even gedaan. Ben benieuwd straks :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ OnePlus Two 64GB / OnePlus3 64GB / Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB

• CaptainKansloos
Vanochtend MTB Amerongen en Leersum gereden, resultaat: avg HR 187. Max was 218 ofzo. Als dat zou kloppen had m'n hart het al 3x begeven...

Ik wacht de volgende FW update wel weer af. We'll see. GPS was wel weer prima, hm zo'n 200m teveel (820+ ipv 648 volgens Strava).

• coldasice
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:35
Vanochtend toch maar eens mijn vertrouwde tomtom vergeleken met stratos op een lange run en ik was verbaasd dat ze gedurende bijna de gehele run gelijk waren op 1 slag na. Schijnbaar is mijn natuurlijk variatie groter dan ik verwacht had. Mogelijk ook te maken met de wind. Tijdens andere runs liep die richting 150 en geloofde ik de stratos niet, maar nu kwam die iedere keer exact overeen met de tomtom.

Dus voor een normale run heb ik het volle vertrouwen weer terug in mijn stratos.

Echter, voor mijn interval training ga ik mijn tomtom voorlopig gebruiken. Zoals je kunt zien hieronder heb ik een versnelling gedaan na 13.8km van 500 meter. Mijn tomtom liet keurig de hartslag stijging zien. Stratos had werkelijk geen idee. Na de 500 meter waren ze allebei weer snel genoeg gelijk.

De groene is de stratos, de blauwe is de tomtom. GPS zat na 15km, 30 meter verschil, en dit was mooi gelijkmatig verdeeld over de hele run. Perfect voor mij.

• FJP84
Ik vroeg me nog een laatste ding af. Primair wil ik dit horloge gebruiken als dagelijks horloge. Ik zie dat het toch wat dikker is dan bijv. Garmin Forerunner of een Samsung Gear.

Hoe ervaren jullie het dagelijks draagcomfort en merk je veel van het dikteverschil van 2-3mm?

Tnx!

• coldasice
FJP84 schreef op maandag 12 november 2018 @ 19:46:
Ik vroeg me nog een laatste ding af. Primair wil ik dit horloge gebruiken als dagelijks horloge. Ik zie dat het toch wat dikker is dan bijv. Garmin Forerunner of een Samsung Gear.

Hoe ervaren jullie het dagelijks draagcomfort en merk je veel van het dikteverschil van 2-3mm?

Tnx!
Ik heb er geen last van, als je dikke truien aan hebt in de winter zou je wat last kunnen krijgen. Je hebt dan vaker het horloge voor de mouw zitten en kan het knopje in je hand duwen...ik had dit bij een ander horloge van eenzelfde formaat,maar heb nu nog geen dikke truien aan gehad...

• Frenz64
Komend van een Polar M600, die ik 's nachts echt onprettig vond om te dragen (en dus nooit omhad) kan ik zeggen dat ik daar bij de Stratos geen enkel probleen mee heb. Met de standaard band had ik er ook geen enkel probleem mee overdag, maar nu draag ik 'm met een leren bandje en dat zit nog ff een tandje beter (en ziet er iets beter uit imo)

@coldasice de snelheid loopt minder synchroon dan de hartslag, was de Tomtom daar ook nauwkeuriger of varieerde daadwerkelijk meer? Je zou verwachten dat de Tomtom wat oudere (GPS)techniek aan boord zou hebben dan de Stratos.

• coldasice
Frenz64 schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:19:

@coldasice de snelheid loopt minder synchroon dan de hartslag, was de Tomtom daar ook nauwkeuriger of varieerde daadwerkelijk meer? Je zou verwachten dat de Tomtom wat oudere (GPS)techniek aan boord zou hebben dan de Stratos.
Scherp gezien! Dit zal vooral komen doordat stratos een meter of 30-40 meer registreerde, en ik heb op het einde heb gelijk getrokken (bij de versnelling), hierdoor stretcht de ene zich meer dan de andere...en dat zie je vooral aan het begin...dat verschil loopt langzaam terug.

• FORZAM
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 03-04 17:26
Ik heb grote interesse in deze Stratos aangezien ik wel wat activiteiten wil tracken.

ik ben nu echter ook enthousiast aan het Zwiften geslagen (Indoor fietsen). Daar zou ik graag ook m'n Heart-rate monitoren, maar ik heb een aversie aan alles wat ik extra moet aantrekken om aan een workout te beginnen.

Ik kan perfect leven met de vermindere accuracy ten opzichte van een borstband.

Wat de watch die ik uiteindelijk zou kiezen dus wel moet doen is het "Broadcasten" van de Hearth-rate data via BLE (zoals een stand-alone sensor dat zou doen.).

Voorlopig kan ik enkel een bevestiging vinden dat de recente Garmins dit kunnen.
Doet de stratos dit ook?

• henkb123
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 24-04 19:32
Hebben meer mensen last van dubbele email notificaties? Bij mij komt van elke mail twee keer een notificatie op de Stratos. Ik gebruik de outlook app. Kan niet ontdekken wat het dubbel uitgeven van de notificaties veroorzaakt.

• henkb123
Je tip lijkt bij mij goed te werken. Mijn hartslag in ruste wordt nu veel lager aangegeven.
CaptainKansloos schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:07:
[...]

Ik heb gister deze oplossing geprobeerd en dat lijkt wel te helpen. Gisteravond bij een rondje hardlopen HR gem. op 147 en max 170. Dat is voor mij - voor zover ik weet - nog wel zo'n 5 slagen boven wat het eerst was, maar het zou best kunnen kloppen. Iig beter dan de 2 MTB tochten die ik onlangs deed waarbij HR tot 218 opliep.

Sleutel is kennelijk dat je oude data niet terug synchroniseert naar je watch. Je kunt je historie tot dat punt dus alleen nog in de app zien, wanneer die opnieuw ingesteld is. En je moet je voorkeuren in je watch even opnieuw instellen (wifi pwd, watchfaces, schermlayouts etc). Afhankelijk van hoeveel je aangepast hebt een klusje van een paar minuten. Beetje onhandig, maar ik kan er wel mee leven.

• lekzzz
henkb123 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:34:
Je tip lijkt bij mij goed te werken. Mijn hartslag in ruste wordt nu veel lager aangegeven.

[...]
Bij mij ook maar nog steeds 15 slagen te hoog. Daarnaast met hardlopen ging het weer bizar hoog richting 210 |:(

• CaptainKansloos
FORZAM schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:21:Wat de watch die ik uiteindelijk zou kiezen dus wel moet doen is het "Broadcasten" van de Hearth-rate data via BLE (zoals een stand-alone sensor dat zou doen.).

Voorlopig kan ik enkel een bevestiging vinden dat de recente Garmins dit kunnen.
Doet de stratos dit ook?
Voor zover ik weet, ondersteunt de Stratos dat niet. Het ding is ontworpen om autonoom alles op te slaan en daarna te syncen naar de Amazfit cloud dienst. Eventueel kun je het vanuit daar laten syncen met een dienst als Strava.

Omgekeerd is het vrij lastig de data weer uit de cloud te krijgen trouwens. De enige toegang is de app of dat deel dat nog op je watch staat. Je kunt (een deel van) de geregistreerde (sport)data op het horloge exporteren in een GPX file.

Maar het kent geen 'broadcast' modus om de opgenomen data te 'zenden' naar andere devices zover ik weet. Je kunt wel externe apparatuur zoals HR meters over BT koppelen; dit wordt dan meegenomen in de geregistreerde data in de watch (maar daar ben je dus niet naar op zoek).

• FORZAM
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 03-04 17:26
CaptainKansloos schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:39:
[...]
Voor zover ik weet, ondersteunt de Stratos dat niet. Het ding is ontworpen om autonoom alles op te slaan en daarna te syncen naar de Amazfit cloud dienst. Eventueel kun je het vanuit daar laten syncen met een dienst als Strava.

Omgekeerd is het vrij lastig de data weer uit de cloud te krijgen trouwens. De enige toegang is de app of dat deel dat nog op je watch staat. Je kunt (een deel van) de geregistreerde (sport)data op het horloge exporteren in een GPX file.

Maar het kent geen 'broadcast' modus om de opgenomen data te 'zenden' naar andere devices zover ik weet. Je kunt wel externe apparatuur zoals HR meters over BT koppelen; dit wordt dan meegenomen in de geregistreerde data in de watch (maar daar ben je dus niet naar op zoek).
Hartelijk dank!

Maar even verder kijken naar een Garmin dan :(

• CaptainKansloos
Die broadcast functie lijkt voorbehouden aan het ANT+ protocol. Dat ondersteund de Stratos überhaupt niet:

https://www8.garmin.com/m...45-ADB1-2E97F785EFAC.html

• JOhnnyDW
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 22-04 20:13
vraagje: ik heb een pak faces gedownload en uitgeprobeerd, maar er zijn er veel die ik niet echt geschikt vind , dus die wil ik weer verwijderen. Alleen staat er geen naam bij maar enkel een code die niet veel zegt...
Is er ergens een tool dat ik die kan zien op de pc en dan uit de directory van mijn horloge makkelijk kan wissen? ik heb al gezocht, maar ik vind niets bruikbaar. Iemand een tip?

• coldasice
JOhnnyDW schreef op zondag 18 november 2018 @ 16:59:
vraagje: ik heb een pak faces gedownload en uitgeprobeerd, maar er zijn er veel die ik niet echt geschikt vind , dus die wil ik weer verwijderen. Alleen staat er geen naam bij maar enkel een code die niet veel zegt...
Is er ergens een tool dat ik die kan zien op de pc en dan uit de directory van mijn horloge makkelijk kan wissen? ik heb al gezocht, maar ik vind niets bruikbaar. Iemand een tip?
faces staan ook op de app...mss dat dat helpt...

• JOhnnyDW
coldasice schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:15:
[...]

faces staan ook op de app...mss dat dat helpt...
klopt, maar daar staan ook geen codes bij en via de app kan ik ze ook niet verwijderen.. zover ik weet.

• meulen11
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 07-03 09:41
Van plan Xiaomi Amazfit Stratos.te gaan kopen.
Maar ik heb nog een vraag:
Als ik een andere sport beoefen, bijvoorbeeld inline skaten en dan bedoel ik langere afstanden skeeleren hoe kan ik dat zichtbaar maken op dit horloge? Dit horloge heeft geen profiel die inline skaten heet.
Kun je nieuwe profielen aanmaken?
Of zijn er andere horloges, die dat wel kunnen. Kan bijvoorbeeld de concurrent Garmin vivoactive 3 music dat?

Wie heeft hier een antwoord op?

• CaptainKansloos
[b]JOhnnyDW schreef op zondag 18 november 2018 @ 16:59
De .wfz files kun je gewoon unzippen. In de uitgepakte map staat o.a. een description.xml bestand;

code:
1
<title>WatchfaceTitle</title>

Daar staat de naam van de watchface in. Je kunt dus alle watchfaces die je erop gezet hebt (in de \watchface\ directory op het horloge) downloaden, unzippen en evt de description wijzigen. Daarna opnieuw zippen en de extentie wijzigen naar .wfz.

Soms helpt het wijzigen van de .wfz filenaam ook al, maar ik zou de watchfaces wel eerst allemaal verwijderen, rebooten en opnieuw uploaden (gevolgd door een reboot.) Na de laatste reboot van het horloge zijn de wijzigigen als het goed is zichtbaar.

• henkb123
Ik heb nu android 9 Pie op mijn Xiaomi A2 draaien. Werkt perfect. Ik krijg echter geen notofications meer op mijn Stratos via Amazfit,

Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Ik heb volgens mij wel alle machtigingen aan staan. Heb ook al de Stratos opnieuw geboot en de Amazfit app opnieuw geinstalleerd.

• Raznov
henkb123 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:03:
Ik heb nu android 9 Pie op mijn Xiaomi A2 draaien. Werkt perfect. Ik krijg echter geen notofications meer op mijn Stratos via Amazfit,

Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Ik heb volgens mij wel alle machtigingen aan staan. Heb ook al de Stratos opnieuw geboot en de Amazfit app opnieuw geinstalleerd.
Zie je wel dat de amazfit app op de achtergrond draait of wordt deze afgesloten ivm geheugengebruik op je telefoon? Dit was bij mijn telefoon namelijk het probleem. Kon bij de App instellingen aangeven dat hij auto start en dat hij niet gesloten mag worden voor batterij besparing.

• henkb123
het Amazfit tekentje staat steeds linksbovein in beeld.
Raznov schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:30:
[...]

Zie je wel dat de amazfit app op de achtergrond draait of wordt deze afgesloten ivm geheugengebruik op je telefoon? Dit was bij mijn telefoon namelijk het probleem. Kon bij de App instellingen aangeven dat hij auto start en dat hij niet gesloten mag worden voor batterij besparing.

• henkb123
Het werkt weer... super! Heb de Stratos gereset naar factory. Amazfit app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, verbindingsinstellingen van de GSM gereset en .... dat deed het denk ik... de GSM gereset.
Raznov schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 23:30:
[...]

• JOhnnyDW
CaptainKansloos schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:20:
[...]
De .wfz files kun je gewoon unzippen. In de uitgepakte map staat o.a. een description.xml bestand;

code:
1
<title>WatchfaceTitle</title>

Daar staat de naam van de watchface in. Je kunt dus alle watchfaces die je erop gezet hebt (in de \watchface\ directory op het horloge) downloaden, unzippen en evt de description wijzigen. Daarna opnieuw zippen en de extentie wijzigen naar .wfz.

Soms helpt het wijzigen van de .wfz filenaam ook al, maar ik zou de watchfaces wel eerst allemaal verwijderen, rebooten en opnieuw uploaden (gevolgd door een reboot.) Na de laatste reboot van het horloge zijn de wijzigigen als het goed is zichtbaar.
OK, ze staan nog op mijn pc, dus ik kan het daar unzippen en als ik weet wat weg mag uit de winface directory van mijn horloge wissen.

Super tip maat! :) :) :)

• coldasice
Mocht je interesse hebben in het worden van tester voor stratos, met name gericht op hartslag, kun je je hier opgeven: https://www.facebook.com/...ermalink/555345574886824/

Daarmee krijg je toegang tot de nieuwste beta firmware...

coldasice wijzigde deze reactie 25-11-2018 15:03 (12%)

• coldasice
coldasice schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:22:
Mocht je interesse hebben in het worden van tester voor stratos, met name gericht op hartslag, kun je je hier opgeven: https://www.facebook.com/...ermalink/555345574886824/

Daarmee krijg je toegang tot de nieuwste beta firmware...
Ik heb inmiddels de dev firmware erop staan en een scosche rhythm24 besteld om te vergelijken, erg benieuwd naar het vergelijk, eerste run is vrijdagochtend...

• soskes
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 24-04 22:01
Gisteren deed ik mijn kofferbak open en zag mijn Stratos van mijn pols af vliegen. Blijkt dat één van de gaatjes waar de pinnetjes van het bandje ( genoeg verklein woorden?) Wijder is geworden. Hij blijft er nu ook uitschieten.
Ben bang dat ik garantie moet gaan claimen. Zal hem wel voor een tijd kwijt zijn.

Google Pixel 3 - Chuwi Hi9 Air - Lenovo Thinkpad T460

• FJP84
soskes schreef op donderdag 29 november 2018 @ 07:36:
Gisteren deed ik mijn kofferbak open en zag mijn Stratosfeer van mijn pols af vliegen. Blijkt dat één van de gaatjes waar de pinnetjes van het bandje ( genoeg verklein woorden?) Wijder is geworden. Hij blijft er nu ook uitschieten.
Ben bang dat ik garantie moet gaan claimen. Zal hem wel voor een tijd kwijt zijn.
Dat had ik ook in een review ergens terug zien komen. Spijtig dat ze die gaatjes niet verstevigen met wat aluminium of metaal. Zijn er meer mensen die hier last van ondervinden?

• Frenz64
Nee, maar ik wissel nogal eens tussen het leren en het siliconen bandje, mss ook niet zo'n goed plan qua slijtage

• Raznov
soskes schreef op donderdag 29 november 2018 @ 07:36:
Gisteren deed ik mijn kofferbak open en zag mijn Stratos van mijn pols af vliegen. Blijkt dat één van de gaatjes waar de pinnetjes van het bandje ( genoeg verklein woorden?) Wijder is geworden. Hij blijft er nu ook uitschieten.
Dit is heel lastig om te repareren, normaal gesproken bij een horloge zal het neerkomen op een nieuwe / gebruikte case en dan alles overzetten, dus ik zou zelf contact opnemen met de verkoper voor garantie.

Mocht je zelf aan de slag willen gaan kan je misschien proberen om met Epoxy Putty of Greenstuff het gaatje op te vullen, de push pin er in te drukken (een paar uur te laten zitten) en uiteindelijk zo een vulling creeeren welke je er in kan lijmen (mocht hij niet al vast genoeg zitten). Heb met Greenstuff alleen ervaring bij miniaturen voor bordspellen dus op dit ook goed gaat werken in het geval van een smartwatch, kan ik niet uit ervaring zeggen :).

• soskes
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 24-04 22:01
Ik ga contact opnemen met GearBest. Baal alleen omdat ik meer dan tevreden ben over het horloge.

Google Pixel 3 - Chuwi Hi9 Air - Lenovo Thinkpad T460

• FJP84
coldasice schreef op woensdag 28 november 2018 @ 12:05:
[...]

Ik heb inmiddels de dev firmware erop staan en een scosche rhythm24 besteld om te vergelijken, erg benieuwd naar het vergelijk, eerste run is vrijdagochtend...
Wat zijn je ervaringen met de Dev firmware?

• coldasice
FJP84 schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:50:
[...]

Wat zijn je ervaringen met de Dev firmware?
Lastig, ik draag mijn horloge niet meer alle daags, wel had ik soms de indruk dat de batterij duur veel langer was. Echter na een loop blijft hij nog steeds zoeken naar mijn bluetooth headsetje waardoor de batterij weer erg snel leeg is. Beste is een reboot na een loopje, maar dat vergeet ik nog weleens.

Gisteren 15km duurloop gedaan, maar met de scosche, dat ging probleemloos. De dev firmware zou ook een flinke verbeteringen moeten geven op de waypoint navigatie volgens ingewijde op facebook. Er zijn helaas verder geen firmware release notes te vinden, dus helaas. Ik zit nu op versie 2.3.6.4.

hieronder de facebook comment:
I wanna tell you my experience with the latest update
I tested it for a few days now, went for long trail runs, and I can say navigation is like never before! The new POI implementation is almost perfect, and I believe there's not much more a watch can do about navigation without maps. And I'm also very glad that you heard my suggestion to add the discard button back, it's very helpful!
There's only 2 problem I faced so far:

-pause mode have some bugs: when navigation screen is on, autopause isn't always working, and pois saved in pause mode don't get altitude data.

-there's some problem with altitude at all. If I start an activity and it found gps signal, it still show fake altitude data for a while, and there are some unreasonable drops and jumps in it during the workout. The other one is when I add a poi: it almost always shows altitude 40m for it, no matter where I saved it. It's better during workout, but sometimes happen there too.

But these aren't big problems, I'm totally happy with it.

I would have some suggestions again, so if you would like to hear it, I can write in comment.👍

Thanks for all Huami dev team:)

• henkb123
Mijn Stratos gaat nu ik een andere GSM heb wel 4 tot 5 dagen op een battery met HR continu en notifications aan.

Het enige wat me opvalt is het BT bereik. Sinds de laatste 2 updates stoort de BT regelmatig door steeds kort weg te vallen van de headset. De headset speelt wel gewoon goed op de BT van de GSM dus moet het aan de stratos liggen.

• coldasice
Van ochtend gestart met 100% batterij, 40min gelopen met scosche en muziek, na het lopen had ik nog 80% batterij, op zich prima. Daarna gedoucht en klaar gemaakt. Inmiddels batterij half uur later op 68%. Daarna horloge gereboot om alles af te sluiten. Nu kijk ik net, zit de batterij op 5%....redelijk dramatisch 😕

• Frenz64
Mss is de dev software idd nog dev?

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Reboot, disconnecten van je telefoon en opnieuw pairen?
Ik haal over het algemeen wel 4-5 dagen nu inclusief 2-2,5 uur sporten met GPS.

Behalve de hartslagmeting sinds de laatste update ben ik nog altijd erg tevreden.

Shiver23 wijzigde deze reactie 05-12-2018 12:25 (23%)

PSN: Shiver23 //

• coldasice
coldasice schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:19:
Van ochtend gestart met 100% batterij, 40min gelopen met scosche en muziek, na het lopen had ik nog 80% batterij, op zich prima. Daarna gedoucht en klaar gemaakt. Inmiddels batterij half uur later op 68%. Daarna horloge gereboot om alles af te sluiten. Nu kijk ik net, zit de batterij op 5%....redelijk dramatisch 😕
Gisterochtend begonnen met een volle batterij, niet meer gelopen, en zit nu na 19uur op 60% verbruik. Ongeveer 3% per uur, echter, gedurende de nacht heb ik mijn horloge op DND en Slaap staan, verbruik is dan minimaal. Overdag dus ongeveer 4% verbruik, met verlichting op maximaal. Ik ga nadat deze test klaar is, een testje doen met minder licht.

• CaptainKansloos
Vanavond kreeg ik v2.3.7.0 stable aangeboden met de volgende release notes:

code:
1
2
3
4
5
6
Applicable models:

Amazfit Stratos / Amazfit Stratos +

-Fixed an abnormal heart rate in some cases during exercise.
-Optimize connection stability for iOS devices.

Geflashed, morgen een rondje hardlopen. HR gaat bij hardlopen prima, bij MTB-en was dat met de vorige release niet heel betrouwbaar. Zondag a.s. nog een poging (want niet eerder tijd :-( )

• Raznov
Vandaag ook update binnen gekregen en geflasht. Zal de batterij even in de gaten houden, maar tot nu toe geen problemen (op moment van spreken 4 dagen terug opgeladen en nog 40% over, 2 dagen daarvan niet gebruikt en, foei, niet gesport).

• MR_VIPER
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:24

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Kan iemand mij een redelijk real life vergelijk geven van de grootte van het horloge. Je ziet veel reviews naast andere horloges en vele verschillende polsen. Echter een heel duidelijk beeld krijg je er niet bij. Kan iemand met een schuifmaat erbij wat foto's nemen?

*empty*

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11:19
Ik ben benieuwd naar wat ervaringen van gebruikers, heb zelf de watch (nog) niet maar genoeg reviews gelezen, toch zijn er nog wat onduidelijkheden voor mij.

Kan je op het hoofdscherm zien of er een notificatie ongelezen staat zonder dat de watch trilt als die een notificatie krijgt? Ik gebruik het liefst alles volledig stil en zonder trillen en zie dan vanzelf als ik iets heb ontvangen, als dat even later is maakt me niet uit. Bijvoorbeeld een klein symbooltje dat er iets klaar staat.

Kan je whatsapp berichten en mails volledig lezen, ook als ze langer zijn en er meer zijn binnen gekomen? Op mijn Amazfit Cor krijg ik te zien dat er 4 nieuwe berichten zijn en dat was het. Ik begreep dat reageren sowieso niet tot de mogelijkheden behoort.

Kan je Spotify bedienen vanaf het device op je telefoon?

Tiwazz wijzigde deze reactie 11-12-2018 18:29 (14%)

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• florijn11
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 12-04 14:35
Hallo
Heeft iemand ervaring met het koppelen van Wahoo snelheid en cadans sensoren voor het fietsen.

bvd

Marius

• CaptainKansloos
Tiwazz schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:28:
Kan je op het hoofdscherm zien of er een notificatie ongelezen staat zonder dat de watch trilt als die een notificatie krijgt? Ik gebruik het liefst alles volledig stil en zonder trillen en zie dan vanzelf als ik iets heb ontvangen, als dat even later is maakt me niet uit. Bijvoorbeeld een klein symbooltje dat er iets klaar staat.
Volgens mij niet. Je krijgt en melding bij een binnenkomend bericht. Daarna verdwijnt dat uit beeld en je hebt geen notificatie icoon of led ofzo. Maar 'kind of defeats the purpose' denk ik dan. Je kunt wel het hoofdscherm naar boven swipen om de berichten alsnog te bekijken. Volgens mij kun je trillen alleen globaal voor alles op je watch uitzetten.
Kan je whatsapp berichten en mails volledig lezen, ook als ze langer zijn en er meer zijn binnen gekomen? Op mijn Amazfit Cor krijg ik te zien dat er 4 nieuwe berichten zijn en dat was het. Ik begreep dat reageren sowieso niet tot de mogelijkheden behoort.
Volledige berichten niet, alleen de eerste paar regel(s). Bij meerdere berichten kun je volgens mij wel zien wie in welke appgroep gereageerd heeft, maar ik weet uit m'n hoofd niet helemaal meer welke functie je nou precies hebt (heb even geen voorbeeld voor handen). Er is wel e.e.a. toegevoegd met de diverse FW releases nl.

Reageren kan sowieso niet. Als je de melding op je watch weg swiped, verdwijnt de notificatie(led) op je telefoon BTW. Persoonlijk gebruik ik dit alleen om zo nu en dan te spieken wie er een bericht gestuurd heeft. Met de eerste paar woorden lezen kun je meestal wel zien of het de moeite is om je telefoon erbij te pakken (of niet).
Kan je Spotify bedienen vanaf het device op je telefoon?
Ja, er zit een Music Remote Controller functie op het horloge. Als je dat aanzet in de Amazfit app, krijg je bij het afspelen van media op je telefoon een popup om play/pauze, volume en previous/next te bedienen. Dat werkt (op mijn Android 8.1 toestel) bij Spotify, maar ook bv Youtube en VLC. Ik heb de functie doorgaans uitstaan. Op zo'n klein schermpje bedienen is niet echt heel handig (al zijn de virt. knoppen van een alleszins redelijk formaat), maar je krijgt bovendien een notificatie bij _iedere_ app waarbij dat mogelijk is.

• CaptainKansloos
Gister nog een rondje hardlopen met de nieuwe FW update; ziet er prima uit volgens mij. Fietsen (MTB) ging metde vorige FW niet denderend qua HR, dat probeer ik zondag a.s.

Ik heb wel het idee dat de continu HR monitoring door de dag heen wat beter inspanning detecteerd. Voorheen had ik zelden verhoogde hartslag gedurende de dag, nu is dat bij bv. stevig wandelen met boodschappentassen > 115 BPM. Het lijkt iig een realistischer beeld gedurende de dag te geven.

Edit: vandaag is ook de Bip voor mijn vrouw binnen gekomen, ben benieuwd hoe die zich verhoud tov de Stratos qua HR bij hardlopen (daar gaat zij'm voor gebruiken).

CaptainKansloos wijzigde deze reactie 12-12-2018 13:07 (15%)

• Tiwazz
CaptainKansloos schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:19:
[...]
Volgens mij niet. Je krijgt en melding bij een binnenkomend bericht. Daarna verdwijnt dat uit beeld en je hebt geen notificatie icoon of led ofzo. Maar 'kind of defeats the purpose' denk ik dan. Je kunt wel het hoofdscherm naar boven swipen om de berichten alsnog te bekijken. Volgens mij kun je trillen alleen globaal voor alles op je watch uitzetten.

[...]
Volledige berichten niet, alleen de eerste paar regel(s). Bij meerdere berichten kun je volgens mij wel zien wie in welke appgroep gereageerd heeft, maar ik weet uit m'n hoofd niet helemaal meer welke functie je nou precies hebt (heb even geen voorbeeld voor handen). Er is wel e.e.a. toegevoegd met de diverse FW releases nl.

Reageren kan sowieso niet. Als je de melding op je watch weg swiped, verdwijnt de notificatie(led) op je telefoon BTW. Persoonlijk gebruik ik dit alleen om zo nu en dan te spieken wie er een bericht gestuurd heeft. Met de eerste paar woorden lezen kun je meestal wel zien of het de moeite is om je telefoon erbij te pakken (of niet).

[...]
Ja, er zit een Music Remote Controller functie op het horloge. Als je dat aanzet in de Amazfit app, krijg je bij het afspelen van media op je telefoon een popup om play/pauze, volume en previous/next te bedienen. Dat werkt (op mijn Android 8.1 toestel) bij Spotify, maar ook bv Youtube en VLC. Ik heb de functie doorgaans uitstaan. Op zo'n klein schermpje bedienen is niet echt heel handig (al zijn de virt. knoppen van een alleszins redelijk formaat), maar je krijgt bovendien een notificatie bij _iedere_ app waarbij dat mogelijk is.
Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoorden, daar kan ik wat mee _/-\o_ !

@CaptainKansloos
Nog twee laatste vraagjes:

De Amazfit Cor heb ik jngesteld om continue de hele dag door mijn hartslag te meten. Dit kan ook met de Stratos maar is de batterij dan nog te doen of is de Stratos dan binnen 1 dag leeg?

Ik heb van enkele jaren gebruik gegevens in de Mi Fit app staan. De Stratos gebruikt een andere app, zijn de gegevens van Mi Fit te importeren?

Tiwazz wijzigde deze reactie 12-12-2018 21:59 (9%)

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• lekzzz
Tiwazz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:53:
[...]

Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoorden, daar kan ik wat mee _/-\o_ !

@CaptainKansloos
Nog twee laatste vraagjes:

De Amazfit Cor heb ik jngesteld om continue de hele dag door mijn hartslag te meten. Dit kan ook met de Stratos maar is de batterij dan nog te doen of is de Stratos dan binnen 1 dag leeg?

Ik heb van enkele jaren gebruik gegevens in de Mi Fit app staan. De Stratos gebruikt een andere app, zijn de gegevens van Mi Fit te importeren?
Continues heartrate draait bij mij vaak sowieso drie dagen. Daarnaast lukt het mij niet on de Mi Fit info te koppelen.

• Frenz64
florijn11 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:38:
Hallo
Heeft iemand ervaring met het koppelen van Wahoo snelheid en cadans sensoren voor het fietsen.

bvd

Marius
Dat lijkt me sterk, de enige twee soorten BT devices die je kan koppelen zijn koptelefoons en externe HR-(borst)banden

• CaptainKansloos
[b]Tiwazz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:53
24/7 HR monitoring (iedere minuut) kost ruwweg 8-10% accu capaciteit (per dag). In mijn ervaring kost backlight en push notficaties van IM (WhatsApp/Signal) en mail meer capaciteit. En typisch rondje hardlopen (GPS/HR) van 30 à 40 min kost zo'n 8% accu denk ik, 3 uur fietsen (GPS/HR) iets van 20 a 25%.

Praktisch gezien doe ik zo'n 4+ dagen met 1 accu lading. Dat is dan met 1x fietsen en 1x hardlopen erbij gemiddeld.

• Tiwazz
Hartelijk dank allen! Dat valt me niet tegen.

• coldasice
CaptainKansloos schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:27:
Vanavond kreeg ik v2.3.7.0 stable aangeboden met de volgende release notes:

code:
1
2
3
4
5
6
Applicable models:

Amazfit Stratos / Amazfit Stratos +

-Fixed an abnormal heart rate in some cases during exercise.
-Optimize connection stability for iOS devices.

Geflashed, morgen een rondje hardlopen. HR gaat bij hardlopen prima, bij MTB-en was dat met de vorige release niet heel betrouwbaar. Zondag a.s. nog een poging (want niet eerder tijd :-( )
Ik heb deze vandaag aangeboden gekregen via de app, bij het checken van de rom update. Maar helaas werkt de update now knop niet. Ik heb op dit moment een testversie draaien, ik ben onderdeel van het test team. Iemand tips hoe ik dit kan oplossen?

• Peunage
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09-01 15:15
Ik heb nu sinds ongeveer 2 weken ook de Amazfit Stratos. Over het algemeen ben ik er wel tevreden over.

Ik mis echter 1 ding en dat heeft denk ik meer met hun android app (Amazfit Watch). Ik heb continuous heartrate aan staan. Hij meet mijn hartslag heel goed gedurende de hele dag en tijdens het sporten. Maar ik merk in de app dat hij alleen calorien telt als je actief bent. En niet als je bijvoorbeeld stil zit of slaapt. Dus als ik intensief sport heb ik aan het einde van de dag 800 cal burned in de app staan. Terwijl dat eigenlijk dichter bij de 2.800 - 3.000 moet zitten.

Is er een andere app waar je het horloge mee kunt gebruiken die deze informatie wel toont?

• CaptainKansloos
Peunage schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 22:26:Maar ik merk in de app dat hij alleen calorien telt als je actief bent. En niet als je bijvoorbeeld stil zit of slaapt.
Ik neem aan dat je aan die 2800 a 3000 kcal komt door bij de 800 ' actieve' kcal het 'doorsnee gemiddelde kcal per dag voor een volwassene' op te tellen (ergens tussen de 2000 en 2500 afhankelijk van geslacht en fysieke bouw / stofwisseling)? Dat is dan wat je uberhaupt verbruikt om ' de dag te overleven' zonder verdere fysieke inspanningen zoals wandelen, fietsen, traplopen etc. Verondersteld dat die aanname klopt;

De continues HR meting pollt iedere minuut, dus die meting is sowieso niet accuraat voor de hele dag. Het is een 'gemiddeld beeld' over de dag. Fysieke inspanning is relatief eenvoudig te meten adhv hartslag. Mentale inspanning kost ook energie, maar is volgens mij slecht te meten met hartslag. Als je die dan ook nog maar iedere minuut sampled, dan wordt het een lastig verhaal denk ik. Er zijn niet heel veel andere sensoren waar je mentale inspanning mee kunt meten (barometer, gyroscoop, g-meters). Even los van of je fysieke handelingen als typen etc. betrouwbaar kun meten met alle sensoren aan boord van het horloge.

Kortom, ik denk dat je verwachtingen wat te hoog gespannen zijn. Er zijn inmiddels wel horloges op de markt die continues HR doen per sec volgens mij, maar die zijn volgens mij vooral gericht op het detecteren van hartritme stoornissen (Apple Watch 4, Amazfit Verge). Ik denk dat je echt in de (hightech)medische hoek op zoek oet naar een apparaat wat aan je verwachtingen voldoet (als dat er al is).

Als je 800kcal per dag haalt trouwens, kudo's for you! Je krijgt helaas geen bonuspunten 'for staying alive through the day'. #Sad! :-)

• Peunage
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09-01 15:15
CaptainKansloos schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 09:53:
[...]
Ik neem aan dat je aan die 2800 a 3000 kcal komt door bij de 800 ' actieve' kcal het 'doorsnee gemiddelde kcal per dag voor een volwassene' op te tellen (ergens tussen de 2000 en 2500 afhankelijk van geslacht en fysieke bouw / stofwisseling)? Dat is dan wat je uberhaupt verbruikt om ' de dag te overleven' zonder verdere fysieke inspanningen zoals wandelen, fietsen, traplopen etc. Verondersteld dat die aanname klopt;

De continues HR meting pollt iedere minuut, dus die meting is sowieso niet accuraat voor de hele dag. Het is een 'gemiddeld beeld' over de dag. Fysieke inspanning is relatief eenvoudig te meten adhv hartslag. Mentale inspanning kost ook energie, maar is volgens mij slecht te meten met hartslag. Als je die dan ook nog maar iedere minuut sampled, dan wordt het een lastig verhaal denk ik. Er zijn niet heel veel andere sensoren waar je mentale inspanning mee kunt meten (barometer, gyroscoop, g-meters). Even los van of je fysieke handelingen als typen etc. betrouwbaar kun meten met alle sensoren aan boord van het horloge.

Kortom, ik denk dat je verwachtingen wat te hoog gespannen zijn. Er zijn inmiddels wel horloges op de markt die continues HR doen per sec volgens mij, maar die zijn volgens mij vooral gericht op het detecteren van hartritme stoornissen (Apple Watch 4, Amazfit Verge). Ik denk dat je echt in de (hightech)medische hoek op zoek oet naar een apparaat wat aan je verwachtingen voldoet (als dat er al is).

Als je 800kcal per dag haalt trouwens, kudo's for you! Je krijgt helaas geen bonuspunten 'for staying alive through the day'. #Sad! :-)
Ja het gaat mij inderdaad om het staying alive + actieve energieverbruik.

Ik had jaren geleden de Basis Peak die dat heel mooi deed. Maar die is helaas teruggeroepen. En volgens mij hebben de fitbit aparaten ook deze functie, maar dan heb je geen horloge meer.

Het is inderdaad niet 100% accuraat, maar mijn ervaring met bijvoorbeeld de Basis Peak was dat het best wel een goede indicatie gaf van hoeveel energie je verbruikt op een dag.

• FJP84
Gisteren knoop doorgehakt en de Stratos besteld. Always-on transflective display, ronde formfactor en mooie watchfaces waren de doorslag om mijn Fitbit Charge 2 te vervangen.

Verder is het doel om uiteraard meer en gerichter aan sport te doen. Misschien ga ik hardlopen zo nog wel leuk vinden :). Dit naast bootcamp en mountainbiken.

Ben benieuwd!

FJP84 wijzigde deze reactie 16-12-2018 09:46 (30%)

• JOhnnyDW
Ik heb mijn stratos 2 nu al meer als een maand en ben er heel erg happy mee, geen problemen gehad, loopt als een trein. ik slaap ermee, ik train ermee, ze gaat alleen nog maar uit om te laden.
MAAR gisteren de nieuwe versie / FW erop gezet en hij is al 3 keer vastgelopen op die anderhalve dag en de batterij houdt het hierdoor ook geen dag meer vol. verdomme; had ik het maar niet gedaan de nest!
Heeft er nog iemand problemen mee en kan ik het niet terugdraaien?

• CaptainKansloos
JOhnnyDW schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:09:
Heeft er nog iemand problemen mee en kan ik het niet terugdraaien?
Je kunt eens proberen je watch te ontkoppelen en te resetten naar factory defaults. Daarna opnieuw te koppelen _zonder_ de history te importeren in je watch. Moet je wel e.e.a. opnieuw instellen in je watch zèlf (layout trainings schermpjes, custom watchfaces er opnieuw opzetten, airplane mode timer etc).

Je trainingsdata raak je niet kwijt, maar op je watch zelf kun je niet meer verder terug dan de datum van reset. Terug naar je oude FW is lastiger, daar is formeel geen procedure voor volgens mij. Je kunt nog eens rondkijken op XDA developers.

• CaptainKansloos
Vandaag nog een rondje MTB gedaan, met nieuwe FW. Eerste voorzichtige conclusie is dat het iig een stuk verbeterd is. Hoogste HR waarde; 150, gemid.: 126. Lage waarden, maar het tempo lag door de bagger (glad!) omstandigheden veel lager dan normaal. Zou dus zomaar kunnen kloppen, maar ik heb geen echte referentie.

Nog even onder voorbehoud dus.

• FJP84
Ik was nog even naar watchfaces aan het kijken. De apk varianten hebben meer mogelijkheden dan de wfz varianten.

Iemand hier ervaring met apk watchfaces en inzicht in de mogelijke nadelen hiervan?

Stel dat ik een apk face wil uitproberen zonder Windows (Mac of Linux) kan ik dan gewoon de ADB methode gebruiken en de apk via het install/uninstall package commando installeren/verwijderen of moet er nog wat meer gebeuren?

• Raznov
FJP84 schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:34:
Ik was nog even naar watchfaces aan het kijken. De apk varianten hebben meer mogelijkheden dan de wfz varianten.

Iemand hier ervaring met apk watchfaces en inzicht in de mogelijke nadelen hiervan?

Stel dat ik een apk face wil uitproberen zonder Windows (Mac of Linux) kan ik dan gewoon de ADB methode gebruiken en de apk via het install/uninstall package commando installeren/verwijderen of moet er nog wat meer gebeuren?
Je kunt gewoon via adb install [package] installeren, dat is geen probleem, alleen uninstall als command werkte bij mij niet.
Apk tov wfz, soms (maar zeker niet bij iedere apk watchface) kan er de kleur, het lettertype etc worden aangepast bij een apk face, dit is bij wfz niet mogelijk.

• FJP84
Raznov schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:27:
[...]

Je kunt gewoon via adb install [package] installeren, dat is geen probleem, alleen uninstall als command werkte bij mij niet.
Apk tov wfz, soms (maar zeker niet bij iedere apk watchface) kan er de kleur, het lettertype etc worden aangepast bij een apk face, dit is bij wfz niet mogelijk.
Dank. Is nog een andere manier om een apk face te verwijderen als het via 'adb uninstall' niet werkt?

• igeorgie
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-04 15:47
florijn11 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:38:
Hallo

bvd

Marius
Ik kan bevestigen dat de Wahoo hartslagmeter prima functioneert. Zover ik gelezen heb, kun je zowat alle bluetooth sensoren aansluiten. Maar je moet weten waar!
Dat doe je niet in het standaard bluetooth menu, maar zodra je een sport heb gekozen, ga je naar device koppelen.
Succes.

• igeorgie
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-04 15:47
Frenz64 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:20:
[...]

Dat lijkt me sterk, de enige twee soorten BT devices die je kan koppelen zijn koptelefoons en externe HR-(borst)banden
edit: las het verkeerd.

igeorgie wijzigde deze reactie 17-12-2018 16:08 (32%)

• CaptainKansloos
Peunage schreef op zondag 16 december 2018 @ 01:23:
[...]Ja het gaat mij inderdaad om het staying alive + actieve energieverbruik.
Het lijkt erop dat je met de app Notify & Amazfit (3rd party) precies dat kunt meten. Voor zover het accuraat is tenminste.

Net een beetje aan het spelen geweest; de off. Amazfit app telt alleen de 87 KCal van de stappen die ik gezet heb, de N & A app telt er zomaar 1160 bij op (BMR). Geen idee waar dat zomaar vandaan komt, maar ik denk op basis van leeftijd, gewicht, lengte en HR data uit je Amazfit account oid.

De app is kostenloos te gebruiken voor veel features, maar betaald kun je een hele berg aan data exporteren etc. Ik ben er persoonlijk nog niet uit of ik het handig of waardevol vind, maar ik zou het eens uit testen als ik jou was.

• JOhnnyDW
CaptainKansloos schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:00:
[...]

Je kunt eens proberen je watch te ontkoppelen en te resetten naar factory defaults. Daarna opnieuw te koppelen _zonder_ de history te importeren in je watch. Moet je wel e.e.a. opnieuw instellen in je watch zèlf (layout trainings schermpjes, custom watchfaces er opnieuw opzetten, airplane mode timer etc).

Je trainingsdata raak je niet kwijt, maar op je watch zelf kun je niet meer verder terug dan de datum van reset. Terug naar je oude FW is lastiger, daar is formeel geen procedure voor volgens mij. Je kunt nog eens rondkijken op XDA developers.
Ik heb een andere watchface in gebruik genomen en hij loopt weer als vanouds, snappen wie het snappen kan.
Ik ga het nog een week aanzien met de huidige en dan nog eens de vorige proberen. Vreemd is wel dat die vorige watchface al een week goed liep voor de update, dus daar zocht ik niet direct het probleem.
Effe testen volgende week en dan zien we wel.. Ben weer happy. :) :) _/-\o_ _/-\o_

• FJP84
JOhnnyDW schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:42:
[...]

Ik heb een andere watchface in gebruik genomen en hij loopt weer als vanouds, snappen wie het snappen kan.
Ik ga het nog een week aanzien met de huidige en dan nog eens de vorige proberen. Vreemd is wel dat die vorige watchface al een week goed liep voor de update, dus daar zocht ik niet direct het probleem.
Effe testen volgende week en dan zien we wel.. Ben weer happy. :) :) _/-\o_ _/-\o_
Nu ben ik wel benieuwd welke watchface.

• JOhnnyDW
FJP84 schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:45:
[...]

Nu ben ik wel benieuwd welke watchface.
Hij liep al 1 of 2 weken goed, maar na de update liep hij 3 keer vast op anderhalve dag. AmazfitMOD.

• FJP84
Update:
Het valt me op dat sommige watch faces bij "arm raise" om tijd af te lezen automatisch van het 8bit standby scherm naar een versie van betere kwaliteit schakelen en andere niet.

Die laatste schakelen pas over als je op de knoppen aan de zijkant drukt of double tap wake uitvoert. Dit laatste lijkt het geval met watch faces die customization opties hebben. Maar zeker weet ik het niet.

Weet iemand hoe dit zit en hoe te tweaken is dat alle watch faces bij arm raise over schakelen op betere kwaliteit?

---
Vandaag de Stratos binnen gekregen. Morgen update 2.3.7.0 installeren. Eerste indruk is prima. Ik snap nu ook wat de low res versie van watchfaces inhoudt :-). Maar ik vroeg me af. Is het mogelijk om standaard de high res variant te tonen. Ook in "stand-by" mode zonder backlight.

Hebben de APK watchfaces bijvoorbeeld ook en low/hi res variant en is iemand hier wel geslaagd om deze via adb ook weer te verwijderen?

FJP84 wijzigde deze reactie 27-12-2018 07:49 (69%)
Reden: Een vraag minder, dus weggehaald

• henkb123
Ik heb al een maandje last dat de BT verbinding tussen mijn Stratos en mijn oortjes erg slecht is. Ook nu weer een loopje gedaan waarbij het geluid steeds wegvalt. Pas als ik de watch op borsthoogte houd is de verbinding stabiel. Afstand tussen watch en oortjes is niet meer dan en meter.

Hebben meer mensen hier last van? Of heb ik een instelling over het hoofd gezien?

• coldasice
henkb123 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:51:
Ik heb al een maandje last dat de BT verbinding tussen mijn Stratos en mijn oortjes erg slecht is. Ook nu weer een loopje gedaan waarbij het geluid steeds wegvalt. Pas als ik de watch op borsthoogte houd is de verbinding stabiel. Afstand tussen watch en oortjes is niet meer dan en meter.

Hebben meer mensen hier last van? Of heb ik een instelling over het hoofd gezien?
Geen last van, zelfs wanneer ik mijn horloge ergens neer leg, kan ik op een paar meter afstand zonder kwaliteitsverslies luisteren. Wanneer ik dezelfde oordopjes gebruik icm mijn tomtom horloge was dit heel veel minder. Vooral bij natte omstandigheden wanneer de tomtom nat was van de regen, of de oordopjes, dan nam de kwaliteit zeer snel af. Misschien dat je er wat mee kunt....

• JOhnnyDW
JOhnnyDW schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:39:
[...]

Hij liep al 1 of 2 weken goed, maar na de update liep hij 3 keer vast op anderhalve dag. AmazfitMOD.
gisteren 12u AmazfitMOD weer op de watch gezet en ja hoor 18u10 liep hij weer vast. die komt er dus niet meer op.
:( :(

• Frenz64
Rustig hier

Ik heb de indruk dat m'n stappenteller 'vast' zit. Vorige week maar 1729/dag, deze week helemaal geen stappen. Terwijl vorig jaar het schommelde rond de 5000/dag.

Iemand anders daar last van?

Heb 'm zondag wel gebruikt met windsurfen, gps en hartslag zagen er goed uit (hoewel de inspanning niet echt te matchen is met de varierende hartslag, dus of het betrouwbaar is?) Maar gps en snelheid is natuurlijk wel grappig (topsnelheid 35 km/h, geen schokkende prestatie, het waaide hard zat op Strand Horst)

• lekzzz
Frenz64 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:42:
Rustig hier

Ik heb de indruk dat m'n stappenteller 'vast' zit. Vorige week maar 1729/dag, deze week helemaal geen stappen. Terwijl vorig jaar het schommelde rond de 5000/dag.

Iemand anders daar last van?

Heb 'm zondag wel gebruikt met windsurfen, gps en hartslag zagen er goed uit (hoewel de inspanning niet echt te matchen is met de varierende hartslag, dus of het betrouwbaar is?) Maar gps en snelheid is natuurlijk wel grappig (topsnelheid 35 km/h, geen schokkende prestatie, het waaide hard zat op Strand Horst)
Ik heb wat problemen gehad met de gps. Viel afgelopen zaterdag tijdens mijn lange trailloop uit en kon alleen nog maar hard reset doen. Op zich niet een heel groot probleem maar wel jammer als je navigeert op je stratos :P

• Frenz64
Hmm, reboot gedaan en het ziet er weer normaal uit, vandaag 6.915 stappen

• CaptainKansloos
Vandaag FW update naar 2.3.8.0 ontvangen. Lange release notes, maar had geen zin om het over te tikken. Er zijn iig wat GPS updates, en auto stop detectie verbeteringen,. Je kunt ook muziek bedienen terwijl je met een workout bezig bent (laatste scherm in activiteit). Het activiteit overzicht zit nu meteen rechts van de dial, ipv als submenu onder het overzicht dat 2 swipes naar links zat.

Dit weekend maar eens kijken wat HR meting doet. Met fietsen is het nog regelmatig 'mwoah' qua precisie(net te hoog of te laag voor mn gevoel), bij hardlopen gaat het eigenlijk altijd goed, behalve vanochtend toevallig (veel te hoog > 190+). Nog steeds tevreden met alle features en de bruikbaarheid in z'n algemeen. Ik haal regelmatig een dag of 5 met de batterij.

Edit: gelukkig heeft iemand op XDA de release notes gepost :-)

CaptainKansloos wijzigde deze reactie 16-01-2019 15:48 (10%)

• Frenz64
Hier dan:

Lees ik nou goed dat je hem zo kan instellen dat hij hardlopen of wandelen automagisch herkent? Bij de punten 1. Sport start reminder en 2. End of motion reminder?

Amazfit OS update log
Version: 2.3.8.0
Applicable equipment: Amazfit Stratos/Stratos +
- Update GPS firmware for more stable location service
- Update indoor running algorithm (recalibration of mileage)
- Added news notification support for Korean and Thai
- Added "3 data big words" - 3 data fields display mode for sports interface
- Added outdoor swimming automatic segmentation settings
- Added "Sports Reminder" - can be found at:
Settings on the watch > General > Sports Reminder
1. Sports start reminder: automatically recognize the running and walking mode after opening, will remind the corresponding sports mode after 5 minutes of activity, and save the official data before;
2. End of motion reminder: automatically recognizes the end state of running and walking after opening, reminds the end after 10 minutes of the end of the activity and automatically pauses the movement.
- Added music playback control function during sports (the watch will display the control screen on the last screen after the music is played)
- Optimize motion center rate accuracy
- Optimize connection stability for iOS devices
- Optimize emoji expression display (temporarily does not support non-standard emoji expressions, such as partial expressions of WeChat)
- Optimize the mileage display after the end of swimming
- Watch button functionality changes:
1. When using daily functions;
a. Short press on the upper button to return to the dial directly on any interface, press the list of applications on the dial interface;
b. Short middle button functionality unchanged;
c. Lower button press to change to the previous layer interface on any interface. If the current tab is at the widgets layer, return directly to the dial.
2. After unlocking in sports
a. Press upper button to alter motion;
b. Middle button short press is for selection;
c. Short press the button to change the motion control option. The option can be cycled.
- Widget layout adjustments
1. The right side of the dial becomes only up to two widgets, and the rest are placed in the watch application list (need to wait for the latest App push);
2. The “sports record” on the left side of the dial is moved into the watch application list.
- Optimized in motion interface
1. Increase the motion control interface in the interface during the movement, and slide to the right by sliding in the movement;
2. After pausing, support to switch to other motion data interface by sliding.
- Repairing abnormal work problems that may occur with watches in low temperature environments
- Fix the problem of swimming to calculate the number of steps
- Fixed some translation errors in English, French, and Italian
- Bug fixes

• CaptainKansloos
Frenz64 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:01:
Lees ik nou goed dat je hem zo kan instellen dat hij hardlopen of wandelen automagisch herkent? Bij de punten 1. Sport start reminder en 2. End of motion reminder?
Volgens mij is het een auto-start / auto-stop van de opname van een activiteit, wanneer je die wel selecteert, maar vergeet te starten of stoppen. Heb het aangezet, ga het de komende week een uitproberen. Een deel daarvan werd volgens mij al ondervangen door auto-pauze, maar goed, we'll see.

Wat ik persoonlijk wel een beetje vervelender vind is dat ze de buttons hebben remapped. Voorheen kon je - zonder het touchscreen te gebruiken - een activiteit selecteren, start, stoppen en saven zonder het scherm aan te raken. Dat is handig wanneer je handschoenen draagt.

Nu lijkt de focus te liggen op op zoveel mogelijk manieren weer op het hoofdscherm te komen, maar dat kon volgens mij in de meeste gevallen al door je hand op het scherm tre leggen en de zo de screenlock te activeren (die uiteindelijk de klok weer toonde).

• coldasice
CaptainKansloos schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:40:
[...]

Wat ik persoonlijk wel een beetje vervelender vind is dat ze de buttons hebben remapped. Voorheen kon je - zonder het touchscreen te gebruiken - een activiteit selecteren, start, stoppen en saven zonder het scherm aan te raken. Dat is handig wanneer je handschoenen draagt.
Ben inderdaad ook niet zon voorstander van touchscreen only handling, volgende week stukje skieen, ben erg benieuwd naar de bediening maar ook naar de stressscore die in strava gehanteerd wordt, na 5 dagen skieen merk ik altijd dat ik enorm heb ingeleverd in mijn hardlopen, nu ben ik benieuwd of het overbelasting is door het vele skieen, of dat het ook komt door het bier :) Maarja, met kerst ook weinig van gemerkt...

• CaptainKansloos
coldasice schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:54:
[...] ...of dat het ook komt door het bier :)
+1 for beer! 🍺

Strava... Tja, ik log trouw al mijn fiets ritten en hardloopsessies. Maar Strava doet wel 'magic' met de data die vanuit de amazfit automatisch gesynced wordt. Mijn kCal en snelheid (min/max) wijkt nogal eens flink af met wat het horloge/de app aangeeft.

Maar dat probleem had ik met fietstochten alleen als GPX gelogd op mn telefoon ook al. Ze gebruiken kennelijk een 'special sauce' daar bij Strava. De minuten/km tijden bij hardlopen kloppen dan weer wel aardig.

• Frenz64
Volgens mij corrigeert Strava de stoplichten enzo (vooropgesteld datje netjes stopt), zodat je Strava gemiddelde hoger ligt dan de Stratos avg. Dat doen ze denk ik ook bij het hardlopen, maar op de routes die ik loop (door de polder) kom ik amper verkeer tegen, laat staan stoplichten, dus daar merk je het niet. Het is een automagische start/stop functie van Strava achteraf op basis van de snelheidspatroon o.i.d.
Heb het net ff geprobeerd, maar dat kan nog steeds hoor @CaptainKansloos Op dezelfde manier zoals het ging kun je alleen met de knoppen activiteiten selecteren, start, stoppen en saven

Frenz64 wijzigde deze reactie 17-01-2019 13:31 (36%)

• CaptainKansloos
Frenz64 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:17:
Volgens mij corrigeert Strava de stoplichten enzo (vooropgesteld datje netjes stopt), zodat je Strava gemiddelde hoger ligt dan de Stratos avg. Dat doen ze denk ik ook bij het hardlopen, maar op de routes die ik loop (door de polder) kom ik amper verkeer tegen, laat staan stoplichten, dus daar merk je het niet. Het is een automagische start/stop functie van Strava achteraf op basis van de snelheidspatroon o.i.d.
Dat zou kunnen, maar de Stratos corrigeert dat ook als je dit aanzet (auto-pause). Bovendien kom ik in het bos (MTB) niet heel veel stoplichten tegen... 8)7 Gaat vooral om bijv een max. snelheid die op telefoon (GPX, die draai ik altijd als 'backup'-registratie') en Stratos elkaar niet veel ontlopen (bv 39 om 41 km/h), maar dat in Strava ineens 65 per uur is ofzo op een ander (stuk) van een segment.

Dat soort uitschieters had ik destijds met geuploade GPX-only vanuit telefoon en nu ook met de Stratos. Terwijl mijn telefoon met redelijke accurate GPX registratie op 1sec intervallen werkt (10.000+ registratie punten per rit). De pieksnelheid in GPX is de hoogste meter/sec registratie op een meetpunt. Ik neem aan dat dit de afgelegde afstand is tussen het huidige en het voorgaande coördinaat in de gestelde interval / tijdverschil (van 1 of 2 sec, afhankelijk vd afronding). Strava importeerd die meetpunten en komt dan tot een andere conclusie, rara. Hence: special sauce.
Heb het net ff geprobeerd, maar dat kan nog steeds hoor @CaptainKansloos Op dezelfde manier zoals het ging kun je alleen met de knoppen activiteiten selecteren, start, stoppen en saven
Voorheen kun ik met de top en bottom knop door de lijst met sport profielen scrollen en met middle een profiel selecteren. Dat laatste werkt nog steeds, maar top en bottom in het sportprofielen menu brengt me terug naar de dial (zoals beschreven in de release notes onder 1 a, b en c)

Edit: nog even gedubbelchecked; _in_ een sportactiviteit kun je met top switchen tussen meetgegevens en opslagmenu, met middle selecteren en met bottom door de opties in het opslag menu lopen. Zodra de meetgegevens in beeld zijn ga je met middle door alle verschillende layouts qua meetgegevens heen tijdens een activiteit.

Nou begin ik een activiteit meestal met warme handen, dus dan is touchscreen niet 'onoverkomelijk'. Bij stoppen heb je een redelijke kans op KouweKlauwen, dus dan is buttons wel prettig. Dat werkt dus nog.

CaptainKansloos wijzigde deze reactie 17-01-2019 15:36 (19%)

• CaptainKansloos
Frenz64 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:01:
Lees ik nou goed dat je hem zo kan instellen dat hij hardlopen of wandelen automagisch herkent?
Net getest bij een middagwandeling; tijdens de wandeling een notificatie op de Stratos dat ik aan het wandelen was en of ik de "Wandelen" activiteit wil starten (had ik niet aangezet). Je krijgt ook de optie om de meldig de rest van de dag niet meer te laten verschijnen voor de gedetecteerde activiteit of tijdelijk te negeren. Als je dat laatste doet komt ie om de zoveel minuten (?) terug.

Ik heb de functie maar uitgezet, vond ik niet zo handig. De eerste detectie melding was volgens mij na ~250m wandelen buiten. Geen idee of evt. 'zichtbaarheid' van GPS satellieten nog meegewogen wordt. Kan me voorstellen dat je anders indoors ook nog een melding krijgt (al moet je dus wel een eindje lopen eerst).

• lekzzz
Ik vind na de laatste update dat de batterij snel leegloopt. Gisteren opgeladen, de dag allen gebruikt voor stappen tellen. Vannacht om mijn pols gehad en vanochtend 9km mee hardgelopen. Kom ik thuis is er slechts 60% over.

Zijn er meer mensen die dit ervaren?

• Krize18
  • Registratie: december 2012
  • Nu online
lekzzz schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:06:
Ik vind na de laatste update dat de batterij snel leegloopt. Gisteren opgeladen, de dag allen gebruikt voor stappen tellen. Vannacht om mijn pols gehad en vanochtend 9km mee hardgelopen. Kom ik thuis is er slechts 60% over.

Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Jups. Ik heb gisteren zelfs nog erger aan de hand gehad. Opeens een drain van jewelste.

• Frenz64
Het is wel mijn ervaring dat als je telefoon niet in de buurt is, de drain vlotjes gaat ja. Hij zoekt zich de pleure als het ware. Nog erger dan tijdens een activiteit (dan weet hij blijkbaar dat hij niet hoeft te zoeken ofzo).

• lekzzz
Interessant, nu na 24 uur op 84% inclusief 5km loopje vanochtend. Daarbij heb ik dit keer niet de hartslagband om gehad. Ik ga dit dus even in de gaten houden. Mogelijk de de band hier iets mee van doen heeft?

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True